Dupa cat imi dau seama, a fost foarte frumos la intalnire.
Regret ca n-am putut veni si eu. Poate data viitoare.
Nu stiu din ce motiv nu mai pot sa ma loghez pe forumul Renault 8. A mai patit careva asta? Cum s-ar putea rezolva?
mihaiapostol
23 Aug 2006, 17:12
cu gordini e cineva pe aici? stiu, nu e dacie, dar se apropie oarecum de sutica ca idee generala...
http://www.la-renault-dauphine.com/Gallery.htmInnebunesc cand va aud. Mai mult ca sigur vorbesti de masina de mai sus, s.n. Renault Dauphine, nu Goridini, a existat si versiunea Gordini la aceasta masina, dar ea s.n.
DAUPHINE
Uncle-Sam
24 Aug 2006, 08:48
pai poate vrea sa stie daca are cineva dauphine gordini. eu sincer pe majoritatea am vazut scris GORDINI
oricum mi se pare geniala masina asta. daca mi-ar oferi cineva una pe la 20-50 de mii km in stare perfecta as da sutica fara discutii
QUOTE(Uncle-Sam @ 24 Aug 2006, 09:48)
pai poate vrea sa stie daca are cineva dauphine gordini. eu sincer pe majoritatea am vazut scris GORDINI
oricum mi se pare geniala masina asta. daca mi-ar oferi cineva una pe la 20-50 de mii km in stare perfecta as da sutica fara discutii
Ca sa se lamureasca odata toata lumea:
Masina se numeste Renault Dauphine.
Au existat 2 variante de motorizare:
- motor Ventoux; pe masina nu era inscriptionat nimic.
- motor Gordini: pe masina exista sigla Gordini.
Prima varianta, exista una parcata dintotdeauna langa serviciul meu, acum recent am vazut ca ia umflat rotile si a sters-o putin de praf..presupun ca e functionala.
mihaiapostol
24 Aug 2006, 16:29
stiu si eu ce e ala ondine, dauphine sau gordini... am intrebat ca idee generala... intru rar aici dar nu de corecturi am nevoie... intrebam asta ptr ca in ploiesti stiu un dauphine gordini (e mai bine asa ?
) visiniu metal, original din bara in bara, toarce de vis, si merge foarte frumos.... si ma rodea curiozitatea daca a intrat cineva cu asa ceva si pe aici... stiu inca unul culoarea oului de ratza si inca unul praf... se gasesc de vanzare dar m-ar fi pasionat asa cate o informatie ceva despre masina de la propietar direct.
O zi buna in continuare...
mihaiapostol
25 Aug 2006, 17:31
si inca ceva... am dat peste doua radiouri auto predeal. unul fara butoane, unul intreg. imi poate spune cineva de pe ce sunt? dacie 1100? dacie frantuzoaica... 1310..? ceva ani in care au fost introduse.. sunt bune de ceva in stare de functionare?
SPORTivu
29 Aug 2006, 17:43
QUOTE(mihaiapostol @ 25 Aug 2006, 18:31)
si inca ceva... am dat peste doua radiouri auto predeal. unul fara butoane, unul intreg. imi poate spune cineva de pe ce sunt? dacie 1100? dacie frantuzoaica... 1310..? ceva ani in care au fost introduse.. sunt bune de ceva in stare de functionare? cu alte cuvinte are cineva nevoie?
dacia 1300, frantuzoaica...
SPORTivu
4 Sep 2006, 06:56
Urmeaza INTALNIREA de pe 9 septembrie de la Colibasi.
CINE MERGE?
Pai io vin, acuma important e sa vina cat mai multi.
BH 59 FIF
5 Sep 2006, 04:03
Am citit toate cele 98 de pagini. Vreau sa spun ca m-ati convins. Imi iau si eu o 1100. Toate cele bune. Cu respect, va saluta Alin, Oradea
SPORTivu
5 Sep 2006, 16:36
QUOTE(BH 59 FIF @ 5 Sep 2006, 05:03)
Am citit toate cele 98 de pagini. Vreau sa spun ca m-ati convins. Imi iau si eu o 1100. Toate cele bune. Cu respect, va saluta Alin, Oradea
Aoleu, esti maniac , CLAR!
Ia-ti nene masina, ca vorba cuiva : " e masina de razboi domne`! "
50% vom veni si noi la intalnirea de la Colibasi: Sechi, Byll si CNN.
AUTOMOBILIA
6 Sep 2006, 11:26
DACIA x 37.546 = 1100
Intalnirea nationala a posesorilor de automobile DACIA
1100 - Salonul Auto Pitesti – 9 septembrie 2006
Dupa succesul intregistrat cu ARO M461, anul trecut in
cadrul R.C.R a fost creata o noua sectie monomarca,
1100 CLUB ROMANIA, fiind organizata in premiera,
intalnirea nationala a posesorilor de DACIA 1100,
desfasurata in cadrul SIAB 2005.
RETROMOBIL CLUB ROMANIA are placerea sa anunte
organizarea celei de-a doua editii a intalnirii
nationale a posesorilor de DACIA 1100, “DACIA x 37.546
= 1100”, sambata 9 septembrie 2006, incepand cu ora
10:00, in Piata Vasile Milea, cu ocazia Salonului Auto
Pitesti (SAP) 2006.
Titlul evenimentului, desi pare un calcul matematic,
a fost inspirat de productia totala a primului model
DACIA fabricat la Colibasi in perioada 1968-1971,
respective 37.546 de exemplare.
Organizatorii evenimentului sunt RETROMOBIL CLUB ROMANIA
prin sectia sa 1100 CLUB ROMANIA, Primaria Municipiului
Pitesti si Asociatia Oamenilor de Afaceri Arges.
Participantii din capitala se vor intalni sambata 9
septembrie la ora 7:30 pe platoul din fata Academiei
Militare, deplasarea le Pitesti facandu-se pe drumul
vechi.
La ora 9:30 este programata intalnirea cu
participantii sositi din tara, care va avea loc la
statia PETROM de la intrarea in Pitesti din drumul
vechi Bucuresti-Pitesti dupa care coloana de automobile
se va deplasa spre Piata Vasile Milea pentru
expozitie.
Totii fanii DACIA 1100 sunt invitati !!!!
AUTOMOBILIA
6 Sep 2006, 13:26
Rugam toti posesorii de DACIA 1100 si nu numai sa multiplice si sa raspandeasca acest manifest al pasiunii noastre pentru "1100", purtati-l pe geamurile laterale ale masinilor Dvs. , lipiti-l in locurile de afisaj din orasul Dvs., dati-l din mana in mana ca sa afle tot romanul ca sambata 9 septembrie e sarbatoarea DACIA 1100.
Va multumim pentru sprijin si va asteptam la Pitesti !!!!
Pentru cei care vin sambata la Pitesti:
Daca aveti nevoie pentru Daciile voastre 1100 de ceva piese SH, dati-mi un PM cu ce anume aveti nevoie si le aduc acolo.
BH 59 FIF
7 Sep 2006, 02:29
Am si eu o intrebare: Renault 8 "S" este identic cu Dacia 1100 "S". In ceea ce priveste farurile si sigla
sunt gemene. Iar din cate am inteles de pe un site francez, puterea lui 8 "S" este de 60 de cai.
Uncle-Sam
7 Sep 2006, 09:55
e acelasi lucru. pana si "S"-ul ala e identic. si ce se mai laudau tovarasii ca au conceput o masina de curse...
QUOTE(Uncle-Sam @ 7 Sep 2006, 10:55)
e acelasi lucru. pana si "S"-ul ala e identic. si ce se mai laudau tovarasii ca au conceput o masina de curse...
difera motorul, h chiulasa=70 mm, axa e cea de 1300( nu TS), carb Weber 32 DIR4, cu delcoul aferent, plansa bord cu turometru incorporat, masca fata 4 faruri, 2 de 200 mm si 2 de 160 mm, si jante de 4,5 ".
motorul dezvolta 55 cp/5500rot/min
AUTOMOBILIA
7 Sep 2006, 10:38
Mi-ai promis o emblema cu pseudonimul DACIA la export ....
Bogdan, n-am uitat. Plasa cu piesele pentru tine e pregatita de anul trecut, numai ca , stii bine, ultima data cand ne-am intalnit, nu ne-am gasit ragaz sa intri in posesia ei. O aduc acum.
BH 59 FIF
8 Sep 2006, 21:00
Presupun ca un bord de 1100 S nu stie nimeni de unde pot face rost, nu? Puerila intrebare
QUOTE(BH 59 FIF @ 8 Sep 2006, 22:00)
Presupun ca un bord de 1100 S nu stie nimeni de unde pot face rost, nu? Puerila intrebare
dap
A fost extraordinar faptul ca am reusit sa ne intalnim astazi.
Felicitari celor ce au avut initiativa si tuturor celor care au participat !
O sa postez aici cateva poze.
Abia reusesc sa le postez:(
Nici nu intra multe aici si se misca si greu.
Am avut placerea sa-l intalnesc si pe precursorul intalnirilor viitoare ale tuturor posesorilor de Dacia 1100, dl. Pui-de-drac.
Pentru cei care critica aceasta masina, o poza care ii demonstreaza performantele.
Este vorba de masina lui byll, de serie, care nu are nici o modificare la motor sau la transmisie.
SPORTivu
10 Sep 2006, 07:24
mor de ciuda ca nu am fost si eu....vad poza cu grupul si m-apuca nostalgia si dorul....
Uncle-Sam
10 Sep 2006, 23:27
uitati aici pozele de la mine, sechi si edy
http://www.filehost.ro/albume/9sept06/
Mi-am luat si eu masina:)
Mica, mica, dar celebra!
Mai frumos ala din stanga lui.
Deci care sunt diferentele?
Si care e faza cu 688-09? Nu e acelasi bloc?
QUOTE(mihu @ 15 Sep 2006, 00:04)
Mai frumos ala din stanga lui.
Deci care sunt diferentele?
Si care e faza cu 688-09? Nu e acelasi bloc?
stiu ca ala din stinga e mai ''frumos".
blocul e la fel, difera ce e in el, axa, chiulasa, delcoul si alimentarea.
Uncle-Sam
14 Sep 2006, 23:35
de unde sunt pozele???
QUOTE(Uncle-Sam @ 15 Sep 2006, 00:35)
de la mine din garaj.
motorul de alpine e de la r 5-ul asta
Brodeala
15 Sep 2006, 18:29
QUOTE(chili @ 15 Sep 2006, 01:31)
de la mine din garaj.
motorul de alpine e de la r 5-ul asta
si garajul tau unde este poate facem o vizita noaptea
QUOTE(Brodeala @ 15 Sep 2006, 19:29)
si garajul tau unde este poate facem o vizita noaptea
spune-mi ce te intereseaza?
poate cauti ceva anume si s-ar pitea sa n-am, ca ce ai vazut in poze nu prea sint lucruri de valoare
Brodeala
16 Sep 2006, 12:22
QUOTE(chili @ 15 Sep 2006, 21:46)
spune-mi ce te intereseaza?
poate cauti ceva anume si s-ar pitea sa n-am, ca ce ai vazut in poze nu prea sint lucruri de valoare
stai bre linistit...nu caut nimic
imi plac motoarele si atat
QUOTE(Brodeala @ 16 Sep 2006, 13:22)
stai bre linistit...nu caut nimic
imi plac motoarele si atat
am glumit, stai linistit, nu-mi faceam probleme.
Ce planuri ai cu motoru ala?
QUOTE(mihu @ 16 Sep 2006, 23:28)
Ce planuri ai cu motoru ala?
care din ele?
1100 s sau r5 alpine?
Pai cu ala de 1100s, desi cred ca e mai "misto" ala de r5 alpine.
Care e distributia greutatii la R8 Gordini ? Si cutia de viteze de rapoarte are ?
Plizzz
Gheorghedracu
18 Sep 2006, 08:16
8 Gordini cutie 353 :
1: 3.61:1
2: 2.37:1
3: 1.70:1
4: 1.30:1
5: 1.03:1
Diff:
Standard 4.125:1
Optional 3.77:1 sau 4.57:1
Merci
QUOTE(SiloS @ 17 Sep 2006, 14:24)
Care e distributia greutatii la R8 Gordini ? Si cutia de viteze de rapoarte are ?
Plizzz
Despre distributia greutatii pot sa-ti spun doar atat ca greutatea mai mare e in spate.
Si inca o chestie poate ajuta cu ceva: presiunile in roti in fata sunt 1 bar si 1,8 pe spate iar r8 gordini 1,3 si 2,2.
Gheorghedracu
18 Sep 2006, 16:26
Nu e prea greu de aflat, dar in mod sigur e dezavantajoasa (distributia greutatii). Pentru masinile preparate e bine sa se foloseasca modificari care maresc stabilitatea la viteza mare. Exista doua posibilitati: modificarea geometriei suspensiei pe fata (pina la doua grade camber negativ) sau/si spoiler in fata. Se poate recurge indiferent de solutia adoptata din cele doua de mai sus la coborirea suspensiei de jur imprejur, la scurtatrea benzilor de cauciuc care limiteaza deflexia suspensiei pe spate, si un "secret", folosirea a doua rezervoare de benzina, al doiea fiind in portbagaj, in curse folosindu-se intii cel din spate.
1100 Rs
18 Sep 2006, 21:58
cine doreste piese de dacie 1100 si este din bucuresti am 1 masina completa de vanzare ... actual e dezmembrata in proportie de 50% ....
Uncle-Sam
19 Sep 2006, 08:52
ceva piese noi?
1100 Rs, te-am rugat in nenumarate randuri sa-mi inapoiezi cartea pe care ti-am imprumutat-o acum mai bine de 1 an. Este vorba de cartea de reparatie "Dacia 1100". Daca tot vinzi masina, oricum nu-ti mai trebuie.
Regret ca m-am incurcat cu tine.
Unchiule, daca ajungi pe la el, cere-i tu cartea aia in numele meu si o s-o iau eu candva, cand ne-om vedea, de la tine.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.