Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
sechi
Dupa cat imi dau seama, a fost foarte frumos la intalnire.
Regret ca n-am putut veni si eu. Poate data viitoare.

Nu stiu din ce motiv nu mai pot sa ma loghez pe forumul Renault 8. A mai patit careva asta? Cum s-ar putea rezolva?
mihaiapostol
cu gordini e cineva pe aici? stiu, nu e dacie, dar se apropie oarecum de sutica ca idee generala...
mihu
http://www.la-renault-dauphine.com/Gallery.htm

Innebunesc cand va aud. Mai mult ca sigur vorbesti de masina de mai sus, s.n. Renault Dauphine, nu Goridini, a existat si versiunea Gordini la aceasta masina, dar ea s.n. DAUPHINE
Uncle-Sam
pai poate vrea sa stie daca are cineva dauphine gordini. eu sincer pe majoritatea am vazut scris GORDINI
oricum mi se pare geniala masina asta. daca mi-ar oferi cineva una pe la 20-50 de mii km in stare perfecta as da sutica fara discutii rolleyes.gif
sechi
QUOTE(Uncle-Sam @ 24 Aug 2006, 09:48)
pai poate vrea sa stie daca are cineva dauphine gordini. eu sincer pe majoritatea am vazut scris GORDINI
oricum mi se pare geniala masina asta. daca mi-ar oferi cineva una pe la 20-50 de mii km in stare perfecta as da sutica fara discutii  rolleyes.gif
*



Ca sa se lamureasca odata toata lumea:

Masina se numeste Renault Dauphine.

Au existat 2 variante de motorizare:
- motor Ventoux; pe masina nu era inscriptionat nimic.
- motor Gordini: pe masina exista sigla Gordini.
argon
Prima varianta, exista una parcata dintotdeauna langa serviciul meu, acum recent am vazut ca ia umflat rotile si a sters-o putin de praf..presupun ca e functionala.
mihaiapostol
stiu si eu ce e ala ondine, dauphine sau gordini... am intrebat ca idee generala... intru rar aici dar nu de corecturi am nevoie... intrebam asta ptr ca in ploiesti stiu un dauphine gordini (e mai bine asa ?tongue.gif ) visiniu metal, original din bara in bara, toarce de vis, si merge foarte frumos.... si ma rodea curiozitatea daca a intrat cineva cu asa ceva si pe aici... stiu inca unul culoarea oului de ratza si inca unul praf... se gasesc de vanzare dar m-ar fi pasionat asa cate o informatie ceva despre masina de la propietar direct.

O zi buna in continuare...
mihaiapostol
si inca ceva... am dat peste doua radiouri auto predeal. unul fara butoane, unul intreg. imi poate spune cineva de pe ce sunt? dacie 1100? dacie frantuzoaica... 1310..? ceva ani in care au fost introduse.. sunt bune de ceva in stare de functionare?
SPORTivu
QUOTE(mihaiapostol @ 25 Aug 2006, 18:31)
si inca ceva... am dat peste doua radiouri auto predeal. unul fara butoane, unul intreg. imi poate spune cineva de pe ce sunt? dacie 1100? dacie frantuzoaica... 1310..? ceva ani in care au fost introduse.. sunt bune de ceva in stare de functionare? cu alte cuvinte are cineva nevoie?
*




dacia 1300, frantuzoaica... tongue.gif
SPORTivu
Urmeaza INTALNIREA de pe 9 septembrie de la Colibasi.


CINE MERGE?
mihu
Pai io vin, acuma important e sa vina cat mai multi.
BH 59 FIF
Am citit toate cele 98 de pagini. Vreau sa spun ca m-ati convins. Imi iau si eu o 1100. Toate cele bune. Cu respect, va saluta Alin, Oradea
SPORTivu
QUOTE(BH 59 FIF @ 5 Sep 2006, 05:03)
Am citit toate cele 98 de pagini. Vreau sa spun ca m-ati convins. Imi iau si eu o 1100. Toate cele bune. Cu respect, va saluta Alin, Oradea
*




Aoleu, esti maniac , CLAR! wacko.gif Ia-ti nene masina, ca vorba cuiva : " e masina de razboi domne`! " charge.gif
sechi
50% vom veni si noi la intalnirea de la Colibasi: Sechi, Byll si CNN. smile.gif
AUTOMOBILIA
DACIA x 37.546 = 1100

Intalnirea nationala a posesorilor de automobile DACIA

1100 - Salonul Auto Pitesti – 9 septembrie 2006


Dupa succesul intregistrat cu ARO M461, anul trecut in
cadrul R.C.R a fost creata o noua sectie monomarca,
1100 CLUB ROMANIA, fiind organizata in premiera,
intalnirea nationala a posesorilor de DACIA 1100,
desfasurata in cadrul SIAB 2005.

RETROMOBIL CLUB ROMANIA are placerea sa anunte
organizarea celei de-a doua editii a intalnirii
nationale a posesorilor de DACIA 1100, “DACIA x 37.546
= 1100”, sambata 9 septembrie 2006, incepand cu ora
10:00, in Piata Vasile Milea, cu ocazia Salonului Auto
Pitesti (SAP) 2006.

Titlul evenimentului, desi pare un calcul matematic,
a fost inspirat de productia totala a primului model
DACIA fabricat la Colibasi in perioada 1968-1971,
respective 37.546 de exemplare.

Organizatorii evenimentului sunt RETROMOBIL CLUB ROMANIA
prin sectia sa 1100 CLUB ROMANIA, Primaria Municipiului
Pitesti si Asociatia Oamenilor de Afaceri Arges.

Participantii din capitala se vor intalni sambata 9
septembrie la ora 7:30 pe platoul din fata Academiei
Militare, deplasarea le Pitesti facandu-se pe drumul
vechi.

La ora 9:30 este programata intalnirea cu
participantii sositi din tara, care va avea loc la
statia PETROM de la intrarea in Pitesti din drumul
vechi Bucuresti-Pitesti dupa care coloana de automobile
se va deplasa spre Piata Vasile Milea pentru
expozitie.

Totii fanii DACIA 1100 sunt invitati !!!!
AUTOMOBILIA
Rugam toti posesorii de DACIA 1100 si nu numai sa multiplice si sa raspandeasca acest manifest al pasiunii noastre pentru "1100", purtati-l pe geamurile laterale ale masinilor Dvs. , lipiti-l in locurile de afisaj din orasul Dvs., dati-l din mana in mana ca sa afle tot romanul ca sambata 9 septembrie e sarbatoarea DACIA 1100.
Va multumim pentru sprijin si va asteptam la Pitesti !!!!
sechi
Pentru cei care vin sambata la Pitesti:

Daca aveti nevoie pentru Daciile voastre 1100 de ceva piese SH, dati-mi un PM cu ce anume aveti nevoie si le aduc acolo.
BH 59 FIF
Am si eu o intrebare: Renault 8 "S" este identic cu Dacia 1100 "S". In ceea ce priveste farurile si sigla smile.gif sunt gemene. Iar din cate am inteles de pe un site francez, puterea lui 8 "S" este de 60 de cai.
Uncle-Sam
e acelasi lucru. pana si "S"-ul ala e identic. si ce se mai laudau tovarasii ca au conceput o masina de curse...
chili
QUOTE(Uncle-Sam @ 7 Sep 2006, 10:55)
e acelasi lucru. pana si "S"-ul ala e identic. si ce se mai laudau tovarasii ca au conceput o masina de curse...
*



difera motorul, h chiulasa=70 mm, axa e cea de 1300( nu TS), carb Weber 32 DIR4, cu delcoul aferent, plansa bord cu turometru incorporat, masca fata 4 faruri, 2 de 200 mm si 2 de 160 mm, si jante de 4,5 ".
motorul dezvolta 55 cp/5500rot/min
AUTOMOBILIA
Mi-ai promis o emblema cu pseudonimul DACIA la export ....
sechi
Bogdan, n-am uitat. Plasa cu piesele pentru tine e pregatita de anul trecut, numai ca , stii bine, ultima data cand ne-am intalnit, nu ne-am gasit ragaz sa intri in posesia ei. O aduc acum.
BH 59 FIF
Presupun ca un bord de 1100 S nu stie nimeni de unde pot face rost, nu? Puerila intrebare smile.gif
sechi
QUOTE(BH 59 FIF @ 8 Sep 2006, 22:00)
Presupun ca un bord de 1100 S nu stie nimeni de unde pot face rost, nu? Puerila intrebare  smile.gif
*



dap
sechi
A fost extraordinar faptul ca am reusit sa ne intalnim astazi.
Felicitari celor ce au avut initiativa si tuturor celor care au participat !
O sa postez aici cateva poze.
sechi
Abia reusesc sa le postez:(
Nici nu intra multe aici si se misca si greu.

Am avut placerea sa-l intalnesc si pe precursorul intalnirilor viitoare ale tuturor posesorilor de Dacia 1100, dl. Pui-de-drac.
sechi
Pentru cei care critica aceasta masina, o poza care ii demonstreaza performantele.
Este vorba de masina lui byll, de serie, care nu are nici o modificare la motor sau la transmisie.
SPORTivu
mor de ciuda ca nu am fost si eu....vad poza cu grupul si m-apuca nostalgia si dorul....


Uncle-Sam
uitati aici pozele de la mine, sechi si edy

http://www.filehost.ro/albume/9sept06/
sechi
Mi-am luat si eu masina:)
Mica, mica, dar celebra!
chili
motor de 1100 s
mihu
Mai frumos ala din stanga lui.

Deci care sunt diferentele?
Si care e faza cu 688-09? Nu e acelasi bloc?
chili
QUOTE(mihu @ 15 Sep 2006, 00:04)
Mai frumos ala din stanga lui.

Deci care sunt diferentele?
Si care e faza cu 688-09? Nu e acelasi bloc?
*



stiu ca ala din stinga e mai ''frumos".
blocul e la fel, difera ce e in el, axa, chiulasa, delcoul si alimentarea.
Uncle-Sam
de unde sunt pozele???
chili
QUOTE(Uncle-Sam @ 15 Sep 2006, 00:35)
de unde sunt pozele???
*




de la mine din garaj.
motorul de alpine e de la r 5-ul asta
Brodeala
QUOTE(chili @ 15 Sep 2006, 01:31)
de la mine din garaj.
motorul de alpine e de la r 5-ul asta
*



si garajul tau unde este poate facem o vizita noaptea 10561582.gif
chili
QUOTE(Brodeala @ 15 Sep 2006, 19:29)
si garajul tau unde este poate facem o vizita noaptea  10561582.gif
*




spune-mi ce te intereseaza?
poate cauti ceva anume si s-ar pitea sa n-am, ca ce ai vazut in poze nu prea sint lucruri de valoare
Brodeala
QUOTE(chili @ 15 Sep 2006, 21:46)
spune-mi ce te intereseaza?
poate cauti ceva anume si s-ar pitea sa n-am, ca ce ai vazut in poze nu prea sint lucruri de valoare
*



stai bre linistit...nu caut nimic
imi plac motoarele si atat
chili
QUOTE(Brodeala @ 16 Sep 2006, 13:22)
stai bre linistit...nu caut nimic
imi plac motoarele si atat
*




am glumit, stai linistit, nu-mi faceam probleme.
mihu
Ce planuri ai cu motoru ala?
chili
QUOTE(mihu @ 16 Sep 2006, 23:28)
Ce planuri ai cu motoru ala?
*


care din ele?
1100 s sau r5 alpine?
mihu
Pai cu ala de 1100s, desi cred ca e mai "misto" ala de r5 alpine.
SiloS
Care e distributia greutatii la R8 Gordini ? Si cutia de viteze de rapoarte are ? huh.gif Plizzz
Gheorghedracu
8 Gordini cutie 353 :

1: 3.61:1
2: 2.37:1
3: 1.70:1
4: 1.30:1
5: 1.03:1

Diff:
Standard 4.125:1
Optional 3.77:1 sau 4.57:1
SiloS
Merci smile.gif
mihu
QUOTE(SiloS @ 17 Sep 2006, 14:24)
Care e distributia greutatii la R8 Gordini ? Si cutia de viteze de rapoarte are ? huh.gif Plizzz
*




Despre distributia greutatii pot sa-ti spun doar atat ca greutatea mai mare e in spate.
Si inca o chestie poate ajuta cu ceva: presiunile in roti in fata sunt 1 bar si 1,8 pe spate iar r8 gordini 1,3 si 2,2.
Gheorghedracu
Nu e prea greu de aflat, dar in mod sigur e dezavantajoasa (distributia greutatii). Pentru masinile preparate e bine sa se foloseasca modificari care maresc stabilitatea la viteza mare. Exista doua posibilitati: modificarea geometriei suspensiei pe fata (pina la doua grade camber negativ) sau/si spoiler in fata. Se poate recurge indiferent de solutia adoptata din cele doua de mai sus la coborirea suspensiei de jur imprejur, la scurtatrea benzilor de cauciuc care limiteaza deflexia suspensiei pe spate, si un "secret", folosirea a doua rezervoare de benzina, al doiea fiind in portbagaj, in curse folosindu-se intii cel din spate.
1100 Rs
cine doreste piese de dacie 1100 si este din bucuresti am 1 masina completa de vanzare ... actual e dezmembrata in proportie de 50% ....
Uncle-Sam
ceva piese noi?
sechi
1100 Rs, te-am rugat in nenumarate randuri sa-mi inapoiezi cartea pe care ti-am imprumutat-o acum mai bine de 1 an. Este vorba de cartea de reparatie "Dacia 1100". Daca tot vinzi masina, oricum nu-ti mai trebuie.
Regret ca m-am incurcat cu tine.
Unchiule, daca ajungi pe la el, cere-i tu cartea aia in numele meu si o s-o iau eu candva, cand ne-om vedea, de la tine.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.