Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Schimbare filtru combustibil Megane 2 1.5 dci
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II > Tutoriale
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
CRY 79
..........
Bacu
stiti cumva daca filtrul de motorina renault cu codul 7701 061 576 se potriveste pe megane-ul meu (cel din semnatura)? am inteles ca este cu senzor, dar nu sunt sigur daca este bun sau nu. multumesc!
CRY 79
QUOTE(Bacu @ 1 Feb 2010, 12:17)
stiti cumva daca filtrul de motorina renault cu codul 7701 061 576 se potriveste pe megane-ul meu (cel din semnatura)? am inteles ca este cu senzor, dar nu sunt sigur daca este bun sau nu. multumesc!
*




Se potiveste sigur dar depinde daca ai senzor sau nu. Daca nu ai senzor si ai cumparat filtrul astupa gaura aceea cu ceva.
gap2007
Salutari!

Am cautat filtru pentru masina mea (1.5 DCi 2007) pe baza placutei ovale si nu am gasit decat unul purflux la 325RON ohmy.gif . Am preferat sa ma duc sa iau de la serus unul original 211 RON. Codul filtrului este 7701067123. Cautand pe net am dat de urmatoarele produse compatibile:

KNECHT FILTER KL40424
KNECHT FILTER KLH4425
MAHLE FILTER KL40424
MAHLE FILTER KLH4425
PURFLUX FCS750
RENAULT 7701067123
RENAULT 8200697876
TECNOCAR EG1482

Stiti cumva altele? Filtrul seaman destul de mult cu ala de Logan, dar nu sunt sigur ca se si potriveste. Am incercat sa gasesc filtre din seria celor compatibile, dar nu am avut succes.
nashudela1
Merge de logan si e la jumate de pret.

skorpio_bog
gap2007, ambele de la mahle sunt bune. sunt cele originale (mahle fac filtrele originale pt astia de la renault). pt megane este klh44/25 insa e identic cu KL404/24 care este de logan singura diferenta este ca primul are colierul ala metalic care il fixeaza pe caroserie iar al doilea nu il are. diferenta de pret este de aproape 1 milion intre ele. Eu am luat KL404/24 la 160 de ron asta toamna cand l-am schimbat. klh44/25 era in jur de 2 mil jumate. Omul de la reprezentanta mahle in romania a fost super ok, chiar el mi-a zis ca sunt identice, mi le-a aratat pe amandoua si chiar erau identice, numai ca unul nu avea colierul si celalalt da asa ca am decis ca nu are rost sa dau aproape 1 mil pt colierul ala, l-am refolosit pe cel de pe filtrul vechi.

Spor la schimbat.
gap2007
Am rezolvat si eu cu filtrul. Ca sa scap de aer am bagat intai turul si am dat la para pana cand s-a umplut filtrul. Am pus si restul furtunelor, am mai dat de ~10 ori la para sa fiu sigur si a pornit fara nici o problema. Filtrul vechi era un KL 0404 24, deci cred ca e un Mahle. Data viitoare stiu ce sa iau biggrin.gif.
skorpio_bog
bravo.
da, asa era si la mine KL 404/24. dupa cum spuneam, filtrele originale de pe megane 2 sunt facute de mahle in austria pt renault insa sunt ambalate in cutie galbena pe care scrie Renault (si pe care cer ei la reprezentanta cu un milion mai mult).
ddeenniiss
QUOTE(cosmin paianu @ 20 Aug 2009, 07:44)
Salutare,
Si eu am sa schimb filtru de motorina astazi.
Am sa postez niste poze cu filtru de motorina care trebuie pt. Renault megane 2.2 facelift din 2008.

[attachmentid=1627546770]
[attachmentid=1627546772]
[attachmentid=1627546773]
[attachmentid=1627546774]
[attachmentid=1627546775]

<span class='edit'>20 Aug 2009, 13:54:</span>
Am uitat sa spun ca filtru a costat 240 ron.
A trebuit sa fac comanda si am asteptat o saptamana.

<span class='edit'>21 Aug 2009, 10:53:</span>
Salutare,
Ieri am si schimbat filtru de motorina la un service privat.
Mi-a luat 50 ron, am schimbat si filtru de motorina si uleiul si filtru de ulei.
Este foarte simplu.
Data viitoara mi-l schimb singur.
Pt. schimbat filtru de ulei si uleiul stie cineva unde gasesc dispozitiv pt desfacut filtru de ulei si cap patrat pt dat drumul la ulei?
Sau ce dimensiuni sunt la patratul de la busonul de golire la ulei?
*




salut!
asta este filtru de logan 1,5,70cp; data viitoare cand il schimbi incearca si unul de logan. si costa 130 -150ron original.
s-avem bafta!!!
zer0
Am ajuns la momentul schimbării filtrului de motorină și am o mare dilemă. Sistemul de filtrare este Mahle cu filtrul de metal. Am gasit filtru Mann la pretul de 135 lei, potrivește perfect dar nu este prevăzut cu loc pentru senzorul de apă și un filtru marca TRIO( nu am mai auzit de firma respectivă) care potrivește perfect, prevăzut cu loc pentru senzorul de apă la prețul de 65 lei. Voi în locul meu care l-ați alege?
gap2007
zer0, eu in locul tau nu m-as risca. Pentru un milion in plus sa dai dupa aia 40 pe injectoare....
zer0
Bine, bine, dar asta Mann nu are loc pentru senzorul de apă, pe cand celălalt are.
Duyu
Cumpara un filtru "de firma", nu risca cu no-name-uri d-astea la preturi super atractive. wink.gif
skorpio_bog
ia-ti un mahle. e 150 de ron la bennet sau eurotronic (care sunt importatori directi in romania)
DMP
QUOTE(zer0 @ 18 Feb 2010, 17:59)
Voi în locul meu care l-ați alege?
*



Mahle. O sa vezi ca pe cutia filtrului (cutia Knecht Mahle) e trecut si codul Renault. Cel putin pe cel cumparat pentru masina mea era trecut. Eu zic ca e acelasi filtru (foloseste aceeasi hartie filtranta) ca cel care vine in cutie Renault.

Chiar daca filtrele arata la fel in exterior, conteaza mult ca hartia din filtru sa filtreze la standardul cerut de sistemul de injectie de pe masina, mai ales la motorina de la noi si la "sensibilitatea" injectiei diesel folosite de Renault.

Filtrul ala de 65 lei s-ar putea sa filtreze cu ceva "hartie igienica" ...
cread
La cati km schimbati filtrul de motorina? Mie mi le schimba mecanicul la 10000km pe toate, ulei, filtru ulei , polen , aer , motorina. Se poate marge si mai mult cu ele? Masina are 98000km.
zer0
Am găsit un filtru original Renault care are următorul cod 8200619849. Poate cineva să-mi spună dacă merge la Megane 1,5 dci, 86 CP, euro 4.
bebecool
Da se potriveste.Banuiesc ca ai nevoie de filtru cu senzor de apa(ca si mine, chiar daca motorul meu este E3).
99AIM
Astia zic ca nu se potriveste,cica e de logan de 65cp.
http://www.oscaro.com/fiche.asp?ID_GENERIC...OURCE=NOIDTYPES
zer0
Rambo XAstia zic ca nu se potriveste,cica e de logan de 65cp.
Multumesc, acelasi lucru am gasit si eu pe un site și se referea la faptul că filtrul cu acest cod este identic dar nu are funcția de preîncălzire motorină și este bun doar pentru Logan.
Oricum mi-am cumpărat MAHLE FILTER KL 404/25 și pe cutie scrie echivalent cu Renault 77010666680, filtru care mi-a fost pus la service-ul Renault.
Marianssg
va salut....dupa ce am citit aici am fost la magazin si mi-au recomandat un filtru ARCO(firma germana) care costa 120 lei(cu senzor apa) bosch 170 lei si delphi 190lei,e bun arco ala?ati auzit ceva de aceasta firma?cica ar avea hartia filtranta ca si bosch,acum...nu stiu ce sa cred....parca mai bine as lua un bosch ca sa nu ma trezesc cu surprize mai tarziu.ma jutati cu un sfat va rog?va multumesc rugaciune.gif
skorpio_bog
cel mai bine il iei pe cel delphi. Pentru modelul tau mi se pare ca e ca cel original. ai motor euro 3 nu?
Marianssg
nu,e euro 4.deci sa iau delphi ? nu e ca ma calicesc la 20 lei fata de cat costa un bosch(cu toate ca stau mai prost cu banii acum)dar nici nu vreau sa ma trezesc cu surprize mai tarziu la injectoare sau mai stiu eu ce

cel putin asa mi-a zis mecanicul cand am cumparat meganu,ca are nu stiu ce colier albastru sau verde in jurul injectoarelor.zicea ca pentru euro 3 sunt galbene.
skorpio_bog
daca e euro 4 inseamna ca nu e bun ala delphi. Ce motor ai, de cati cp? la euro 4 iti trebuie filtru din ala metalic cum s-a mai discutat chiar pe acest topic in urma cu cateva pagini. Ai si poze acolo chiar cum arata un filtru delphi( acela negru) si un filtru de la euro 4 e metalic. Recomand un mahle (e in jur de 160 de lei si e ca cel original de pe masina)


LE:

Uite am cautat eu pt tine. Deci trebuie sa stii exact ce filtru ai pe masina acum. La megane sunt 2 variante:

pentru modelele euro 3 arata asa:
[attachmentid=1627604270] [attachmentid=1627604271]

Pentru modelele euro 4 arata asa:
[attachmentid=1627604268] [attachmentid=1627604269]

Marianssg
Megane II 1.5 dci 74kw sedan,07.2006,cred ca e modelul 2.2 ca are faruri cu lupa si stopurile sunt cele in linii orizontale,fara cercul ala in mijloc(asta a fost criteriul de clasificare pe care l-am folosit tongue.gif )dar acum sunt in ceata ...pentru ca azi am dat capacelul jos din carenaj sa vad filtrul si e din plastic negru....si l-am chemat pe nenea vanzator de la magazinul auto(ma cunoaste de acum,ca de acolo ma aprovizionam pentru dacie) sa imi zica daca are senzor de apa sau nu....si mi-a zis k am o mufa in spatele filtrului(si am simtit la mana ca are o mufa atasata de el....deci ar fi cu senzor apa.acum nici nu stiu ce sa cumpar sad.gif
multumesc mult skorpio pentru sfaturi...fara tine si cei de pe forum nu stiu ce m-as fi facut,deci va multumesc pentru tot ajutorul si osteneala de a ne ajuta smile.gif

adica am euro 3? sad.gif
skorpio_bog
hmm, inseamna ca modelul din primele poze il ai, daca zici ca e cel negru din plastic. Atunci ia delphi-ul ala cu toata increderea biggrin.gif ar trebui sa arate ca cel din prima poza atasata de mine
Marianssg
saru'mana,asa am sa fac,iau un delphi plasticos negru tongue.gif dar pan la urma am euro 3 sau 4?m-am laudat degeaba ca as avea euro 4 si m-a tzepuit asa zisul "mecanic"? sad.gif sau intru in zona crepusculara?nu mai stiu ce sa cred wacko.gif
zer0
wink.gif Din păcate 1,5 dci 101 C.P-'74 Kw este EURO 3.

19 Mar 2010, 21:43:
wink.gif Din păcate 1,5 dci 101 C.P-'74 Kw este EURO 3.
skorpio_bog
vezi ca ai postat de 2 ori aceeasi chestie biggrin.gif
Marianssg
va multumesc pentru lamurire sad.gif
sano
mariane, capu sus!
si eu am un bicorp, 1.5 dci, 101 cai si 74 kw cu acte in regula de euro 3 [adus din franta, m-a cam uscat ceva la taxa de inmatriculare de ... euro 3, asa au zis aia la RAR]
plus, cand stai in spatele masinii si ai motoru pornit, simti o putoare intepatoare de motorina. la astea euro 4 mirosul e mai ... delicat. icon_mrgreen.gif
Marianssg
am si eu nevoie de un sfat: am schimbat filtru motorina (cel cu senzor pt apa) totu a pornit bine,fara aer pe instalatie,dar...imi arata in bord CHECK FUEL FILTER.aveti vreo idee de ce?cineva mi-a zis ca e din cauza ca am sos mufa de la senzoru de apa si am curatat-o,fapt pentru care acea eroare in computerul de bord.trebuie sa o bag pe tester pentru a scoate eroarea?sau e de vina altceva? am scos si borna de la baterie dar degeaba...si ca sa fie tacamul complet,trebuie sa bag codul la cd player,pe asta de unde il fur?( off topic) am masina cumparata de 2 luni,deci nu o am de noua?ceva sfaturi va rog?
SorinCT
QUOTE(Marianssg @ 28 Mar 2010, 12:27)
am si eu nevoie de un sfat: am schimbat filtru motorina (cel cu senzor pt apa) totu a pornit bine,fara aer pe instalatie,dar...imi arata in bord CHECK FUEL FILTER.aveti vreo idee de ce?cineva mi-a zis ca e din cauza ca am sos mufa de la senzoru de apa si am curatat-o,fapt pentru care acea eroare in computerul de bord.trebuie sa o bag pe tester pentru a scoate eroarea?sau e de vina altceva? am scos si borna de la baterie dar degeaba...si ca sa fie tacamul complet,trebuie sa bag codul la cd player,pe asta de unde il fur?( off topic) am masina cumparata de 2 luni,deci nu o am de noua?ceva sfaturi va rog?
*


Codul radio il gasesti pe una din carticelele care vin cu masina. Probabil e si pe vreo factura sau ceva de genul asta.
Ai verificat conexiunile toate sa fie ok si nu ai incurcat firele intre ele nu?
Marianssg
nu am incurcat firele pentru ca ele stau deja fixe acolo,adik nu prea mai sunt flexibile si alta pozitie nu au cum sa aiba,am notat culori,tot,masina porneste ca si inainte,merge normal,da ma ingrijoreaza mesaju ala din computeru de bord

banuiesc(prin absurd sa zicem) daca as fi incurcat vreun fir,nu mai pornea,nu?
skorpio_bog
eroarea aia stiu ca ar fi trebuit sa dispara de la sine. Mie cand am schimbat prima oara filtrul si nu l-am umplut cu motorina inainte sa pornesc masina, pana s-a dus aerul de pe conducte mi-a aparut si mie check fuel filter si injection fault de vreo 2-3 ori si masina se ineca si se oprea daca nu o acceleram putin. insa i-am dat o talpa scurta si am tinut-o numai in 4000-4500 de ture pana ce a disparut aerul si au disparut si mesajele.
Marianssg
QUOTE(skorpio_bog @ 28 Mar 2010, 14:16)
eroarea aia stiu ca ar fi trebuit sa dispara de la sine. Mie cand am schimbat prima oara filtrul si nu l-am umplut cu motorina inainte sa pornesc masina, pana s-a dus aerul de pe conducte mi-a aparut si mie check fuel filter si injection fault de vreo 2-3 ori si masina se ineca si se oprea daca nu o acceleram putin. insa i-am dat o talpa scurta si am tinut-o numai in 4000-4500 de ture pana ce a disparut aerul si au disparut si mesajele.
*



e de retinut si aspectul asta.am sa ii dau cox sa vad daca dispare.mentionez ca eu knd am montat filtru am avut parte de ajutor(un prieten vechi care lucreaza la un service) si am scos 2 furtunase kre aveau motorina in ele si am dat la para pana nu a mai iesit aer de pe furtunase si a iesit motorina,si pornind motorul a pornit din prima,nu a dat rateuri,nimic,merge la fel ca inainte,doar ca nu mi-a disparut o mica trepidatie care o am uneori cand stau cu motorul la relanti,am sperat ca e de la filtru de combustibil,dar nu sad.gif imi sta normal la 800 ture,nu fluctueaza acul de la turometru,si cu toate astea uneori am o mica trepidatie sacaitoare mad.gif

am facut azi un drum de 100km pana la iasi si nu i-am dat mai mult de 120-130,si tot nu a disparut mesajul
skorpio_bog
daca ai facut asta atunci nu se pune problema ca la mine. Altceva are ea. insa daca merge bine e posibil sa fi ramas doar mesajul memorat si atat. Mesajul se sterge cu CLIP sau DDT. Mai poti verifica totusi odata filtrul, conexiunile daca sunt facute bine si mufa de la senzorul de apa.
Marianssg
CLIP? DDT? ce sunt astea?si cum se utilizeaza?poti explik? te rog.am dat reset la computeru de bord...si nu a mers

se vede ca nu am citit manualul sad.gif

gata am rasfoit oleaca forumul si am inteles ce e cu testul asta clip multumesc de sfaturi smile.gif


gata s-a rezolvat,ce dzei ii trag mecanicului care mi-a schimbat filtrul!! a uitat sa imi clipseze cablul la senzorul de apa al filtrului,si de acolo eroarea,imi dadea cica water in diesel detector circuit ohmy.gif si i-am zis ca nu are cum sa aiba apa....ca inainte nu avea nimic cu vechiul filtru,intre timp nu am alimentat...deci?mi-a ridicat-o p elevator si mi-a pus acolo firu sau ce intra la senzorul de apa,si uite asa s-au dus 50 lei...am crezut ca am facut o afacere dandu-i doar 20 lei pentru schimbat filtrul....si i-am dat acum pe alta parte,dar din toata treaba asta am invatat cum sa il schimb si eu data viitoare...ca nu e un capat de lume,mi-era un pic frica cu bulele de aer ca am vazut multi care au avut probleme si nah.....acu nema eroare si m-am invatat sa fiu meknic si eu
sano
@skorpio_bog
Acum 14.000 km am pus un mann, iar la reprezentanta renault suceava mi-au zis ca in general filtrul se schimba la 20.000 km. poate au dreptate, poate nu! insa acum vreau sa il schimb pe al meu => ce filtru recomanzi sa aleg, dintre mahle si delphi?
[injectia mea e delphi!]
din cele zise mai sus, daca am inteles bine, recomanzi delphi! ok, de ce nu recomanzi mahle? ph34r.gif [intreb fara a fi carcotas!] rolleyes.gif vreau doar un argument, daca ai, pt care unu e mai bun decat celalalt

@restu de pe topic:
- daca aveti ceva opinie documentata tehnic/mecanic, va rog nu ezitati a-mi da PM.

Multumesc!
skorpio_bog
pai in primul rand, eu recomand ceea ce are masina original din fabrica. In cazul megane 2.1 (cum vad din semnatura ca ai si tu) filtrul original din fabrica este delphi (adica cel negru cu carcasa de plastic care se poate vedea in pozele de pe acest topic). In cazul megane 2.2 (cum am eu) filtrul original este facut de knecht-mahle pt renault (numai ca pe cutie nu scrie Knecht - Mahle ci Renault, insa daca te uiti pe filtru langa codul Renault apare inca un cod de genul KL404/24 sau KLH 44/25). Acela este codul mahle al filtrului, iar filtrul este metalic si ceva mai mare (se poate vedea de asemenea in poze pe acest topic).

Da, conform manualului si renault, filtrul de motorina se schimba la fiecare 20000 de km sau 2 ani insa daca il schimbi mai devreme de 20000 nu are nimic, e ok. Oricum 20000 zic eu ca e un interval bun de schimbat, pe al meu l-am schimbat la 19900 si un pic si m-am minunat ce negreala era pe hartia aia filtranta (am pus si poze pe topicul asta prin primele pagini cu el desfacut) si nu am alimentat decat de la OMV. Deci e ok daca il schimbi si mai devreme.
sano
[quote=skorpio_bog,28 Apr 2010, 22:20]
pai in primul rand, eu recomand ceea ce are masina original din fabrica. In cazul megane 2.1 (cum vad din semnatura ca ai si tu) filtrul original din fabrica este delphi (adica cel negru cu carcasa de plastic care se poate vedea in pozele de pe acest topic). In cazul megane 2.2 (cum am eu) filtrul original este facut de knecht-mahle pt renault]

Cred ca voi merge pe delphi, desi, acum, recunosc ca am un sentiment din ala "ca parca mahle ar merge mai bine, ca e superior lu' delphi" - sper ca pana maine sa imi treaca blink.gif

Multumesc de promptitudine!
skorpio_bog
poti pune si mann, pentru ca sunt filtre bune. Mahle e pentru meganul cu facelift. Banuiesc ca filtrul tau are carcasa neagra de plastic, nu e metalica.
sano
QUOTE(skorpio_bog @ 28 Apr 2010, 22:31)
poti pune si mann, pentru ca sunt filtre bune. Mahle e pentru meganul cu facelift. Banuiesc ca filtrul tau are carcasa neagra de plastic, nu e metalica.
*



pai, mann am acum, insa pe creier nu-mi iese ideea ca delphi ar fi mai bun ca mann. Plus, cum am zis si sus, oare mahle nu e mai bun ca delphi?!

ma gandeam ca n-ar strica o ierarhizare:
1. pt megane pana in 2005 inclusiv, cu motor 1.5dci, euro 3 si injectie delphi = filtru delphi de motorina este recomandarea
2. pt megane facelift, dupa 2005, cu motor 1,5 dci si alta injectie = filtru mahle.

white_flag.gif ce-i mai sus e o propunere doar, nu luati ca fiind batut in cuie... 090.gif
andrei_feno
sal

la meganul(1.5 dci 74 kw) din semnatura am inteles ca am filtru delphi dar este sau nu cu senzor???

in carte scrie ca la motoarele 1.5 dci filtrul se schimba la 15 000 km sau 1 an sau in cazul in care filtrul nu este schimbat se recomanda scurgerea apei.

in schimb daca ma uit pe carnetul de revizii imi arata ca filtrul de motorina s-a schimbat din 2 in 2 ani.
sano
salutare,

1. eu zic ca e fara senzorul de apa! [asta luand mai ales dupa fatul ca masina e 2.1 si nu cred ca e mai noua de 2005]
2. eu personal schimb filtrul o data cu uleiul. Folosesc mobil1 5W40 [care e garantat 20.000 km] + in carte service zice schimbarea filtrului combustibil la 20.000 km => eu schimb uleiul + filtrul motorina la 15.000 biggrin.gif

Sper ca esti lamurit!
andrei_feno
ms
skorpio_bog
andrei, cel mai bine verifici filtrul actual de pe masina inainte sa il cumperi pe cel nou si sa il schimbi. Desfaci carenajul rotii din dreapta fata (are cateva clipsuri de plastic si 2 suruburi care se desfac cu torx de 20) si verifici vizual filtrul actual (daca are senzor de apa trebuie sa aiba o mufa cu fir care este infipta in partea inferioara a lui.
sano
Azi am schimbat vechiul filtru mann de motorina, fara senzor, cu unul Delphi. Am luat filtrul vechi si l-am taiat cu flexu ca sa ma uit pe hartie si, pot spune, arata f bine [sau, ca nu a filtrat nimic smile.gif) ] => concluziile:
1. filtrele mann sunt bune
2. motorina de la petrom pantelimon, langa AutoMarcus [reprezentanta Renault] e buna.[attachmentid=1627619437] [attachmentid=1627619438] [attachmentid=1627619439] - in poza asta se vede spanu de la flex care a sarit, nu sunt impuritati.
skorpio_bog
arata bine filtrul avand in vedere ca l-ai schimbat si inainte de termen la 14 000 km
chieftec
Astazi am schimbat si eu filtru de motorina.
O sa fac un scurt tuorial (fara poze din pacate)

1. se scoate roata dreapta fata

2. se scot cele 2 torxuri apoi cele 5 mi se pare doape de plastic (ies cam greu, nu trage-ti prea tare ca se pot sparge, la mine deja unu nu mai este si unu aproape rupt)

3. acu va iesi destul de usor aparatoarea de plastic

4. se localizeaza filtru de motorina (undeva pe sus)

5. acum vine partea grea (o sa va doara un pic degetele)

6. io personal am scos din pompa de motorina turu si returu (acestea se scot relativ usor avand o singura piedica, una este albastra si cealalta nu mai stiu, se apasa pe partea colorata sa zic, asa la toate mufele)

7. se scoate filtru din suport, impingand in sus

8. acu vine partea naspa

9. furtunele sunt foarte scurte si nu prea sunt manevrabile cel putin la mine fiind cam coapte si cam trosnesc, mare atentie sa nu se sparga

10. filtru are 4 furtunase (la mine cel putin erau notate si pe futunele masinii, ceva de genu alb, albastru, verde si inca ceva)

11. recomand urmatoarea ordine : primu cel din lateral, apoi cel aparoape de aripa dreapta a masinii, si mai sunt 2 care ies usor.

12. unele sunt cu apasare dubla sa zic, se apasa cu 2 degete altele cu unu

13 fara frica ca nu curge multa motorina, dar o sa ia aer mai rau ca un peste pe uscat

14. se monteaza in ordine inversa si de pus gresit nu prea ai cum, cum a zis si un coleg pe forum fiind deja coapte nu prea sunt flexibile si se duc direct unde trebuie

15. acu am auzit multe povesti de genu sa il umpli cu motorina ( la mine nu a mers asta pt ca eram si pe rosu cu motorina si nu aveam de unde sa fac rost si din flitru vechi nu m-am riscat sa scot)

16. acea para de amorsare este o tampenie, ma dor si acu degetele cat am apasat pe ea si nimic (mentionez cu toate furtunele conectate ca alfel nu faci nimic)

17 deja a trecut 1 ora si nu sa intamplat nimic.

18. am impins masina la cea mai aproapiata priza

19 am scos aspiratoru din dotare care functioneaza cu apa (atentie sa nu folositi unu cu filtru de carton sau de genu)

20. am scos turu din pompa de motorina si am tras pana a venit frumos pe traseu, a umplut filtru de motorina si pana a ajuns in aspirator (bine nu chiar, aproape), apoi bagat foarte rapid in pompa si gata

21. pornesti masina si gata, nici o aerisire nimic, motorina a venit fara blule de aer sau mai stiu eu ce

22. dupa ce il opresti o sa mai apara prin zona para de amorsare niste bule care mai ies din filtru pt ca se imbiba si el cu motorina, e ok asta.

Si cam asta a fost la mine, prima mea experienta cu un filtru de motorina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.