Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Poze R11 1.6D
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25 > Renault 9, 11
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
tot_costel
cel mai bine .. e sa ma duc cu burduful in mana .. si am sa vad cu care se potriveste .. ori solentza .. ori dacie .. dar problema e urmatoarea .. eu nu prea stiu in galati unde se rectifica planetare : smile.gif .. oricum ramane sa mai caut ... si cu caseta ... nu stiu .. am observat daca rotile sunt umflate mai tare decat normal .. se misca mai usor directia smile.gif .. dar asta inseamna o uzura mai rapida a rotilor si o bucselor ...., oricum nu prea ma deranjeaza pe mine .., problema e ca mai conduce si prietena mea .. si depune ceva efort cand vireaza pe loc smile.gif)
guiutz
vezi sa ai si cauciucurile la dimensiunea din talon, eu am mai mari si se simte, adica merge putin mai greu. am mers si cu o masina, un clio sport cu roti din alea late de zici ca au juma de metru, mama, in curbe te luptai cu volanul si pe loc parca era mai greu, fata de a lu tata cu rotile din fabrica de invarti volanul cu degetul. Pe clio sport era si servo din aia de nu avea pompa de servo si loc de lichid, nu stiu cum ii zice, mecanica?? electronica?? habar n-am
alin007
eu cu vechile roti de tabla ma luptam cu volanul maiales pe loc wacko.gif
SOARECELE
io am pus burduf planetara, partea dinspre roata.

seamana cu burduful de solenza. prima data am pus unu de renault fabricat prin UE si a si facut o gaurica dupa vreo saptamana. m-a costat 25 de lei.

apoi am achizitionat un originala de solenza pt 40 de lei, nam apucat insa s-o montez biggrin.gif
asa..ca informatie:D
r11guiutz
Salut sunt nou intre voi mincinos.gif naughty1.gif si imi expun si eu masina:



13 Jul 2009, 16:04:
Am zis ca va pun circuitul pt ledul care lumineaza dupa muzica, e atasat jos + un video, daca poate sa imi spuna cineva ce a pus ca sa lumineze mai tare?? blink.gif un circuit m-ar interesa.
BogdanNick
Pai ce e prezentat in imaginea asta cu ledul, eu faceam acu vreo 25 de ani cu becuri de lanterna. Asa am ars finalii la vreo 3 casetofoane, pentru ca mergeau aproape in scurt. Pe langa vreo cateva zeci de becuri de 3,5V si de 6,3V 168.gif
Cu ledurile e alta treaba. Dar tot chici este. Cine vrea lumina pe muzica, poate sa isi puna. Da ce faci cand la radiu e reclama? Falfaie pe vorbe? Mishto! 166.gif 173.gif alcoholic.gif popa.gif
r11guiutz
Sa inteleg ca o sa mi se arda si mie ceva pe la instalatia audio??
Am uitat sa precizez ca pun un intrerupator, pe fire sa nu palpaie tot timpul, la o oprire inparcare cu demonstratie de basi sau pe la ceva chefuri la care te prinde noaptea, ca de ar merge vreo 200 de km nopatea la condus as innebuni.
BogdanNick
Cu led-uri riscul e mult mai mic. Dar daca nu ma insel, parca am vazut niste instalatii de genul asta acum ceva timp pe la Densitron (magazinul de piese din Cluj care are si site pe net, cu vanzari online)
r11guiutz
Ma poti ajuta cu o adresa?? Am cautat pe Google si nimic. Doar siteul Densitron.com
BogdanNick
Incearca aici: http://www.e-piese.ro/shop/efecte_luminoase. Stiu ca e site-ul lor

15 Jul 2009, 11:05:
Si au inca multe alte chestii interesante pentru auto
r11guiutz


Video cam ce as vrea sa fac, asta-i la mine in masina.



16 Jul 2009, 17:58:
Am reusit sa termin cu lipitul Si cred ca locul lor o sa fie in partea stanga deasupra usii pasagerului, acolo am si plasticul de la bec, ce va imprastia lumina in toata masina laugh.gif rezista si la 12v. Ledurile puse de mine sunt leduri de potizie, cu rezistor si dioda, prinse cu silicon cald si izolate cu furtun din ala ce se muleaza dupa conductor la caldura.
iulian_2233
omu scoate rezistorul ala de pe led pune ledul singur ca e mult mai bine pt casetofon
rezistorul ala limiteaza curentul ce trece prin led
tot scurt pe canal se cheama dar daca ramane numai ledul face rau mai putin
r11guiutz
bine si daca scot rezistorul....pac mi se arde ledul sad.gif
iulian_2233
biggrin.gif pai omu nu are cum ca nu trece 12 V pe acolo pe unde lai legat tu

ca masura de siguranta
ia un led si leagal in aer
fara rezistor daca nu se arde inseamna ca am avut dreptate eu:P tongue.gif
r11guiutz
se arde ca nu un sg led am ars tongue.gif
tot_costel
salut baieti ... o intrebare ... mi-am pus de curand releu de bujii pentru pornire ... ca inainte eram pe buton .. biggrin.gif , asa si becul mi se stinge dupa vreo 12 sec .... acum intrebarea e ,, cate secunde trebuie sa steie apris .... si dupaia sa pot da contact,?
r11guiutz
Salut pai nu sta pot sa zic mult, da la iarna ce faci?? La mine acum sta sa zic dimineata catre 7-8 secunde sa zicem maxim, cu motorul rece rece. Dupa 3-5 secunde. Verifica bujiile sa fie toate functionale firele ce merg la ele, o sa iti spun si cum sa verifici bujia fara sa o dai afara da acum nu stiu siur, sa intreb pe tata sa nu iti spun prostii. daca ai o baterie slaba nici bujiile nu se vor incalzii repede. revin imediat cu modul de verificare.

17 Jul 2009, 21:21:
uite cum faci, iei toate fisele ce vin pe bujii jos, iti faci un fir de pe borna + a bateriei si incepi si pui in scurt cu fiecare bijiite in parte, unde ai scanteie sanatoasa acolo e buna bujia, unde nu, trebuie schimbata. dar mare atentie, fara firele ce leaga bujiile intre ele si o pozitie de lucru destul de incomoda, mai ales daca trebuie vre-una schimbata.

Probabil si cu botonul le-ai suprasolicitat si is pe duca, am avut si eu buton dar nici o diferenta cu si fara el, atata ca il mai uitam cuplat si suprasolicitam bujiile. Am pus un releu de pornire de pe un Ford, la ala caeodata mai ca uitam sa las pe bujii si o lua bine, dar singurul inconvenient era ca nu imi arata in bord becul de bujii, acum mi-am facut rost de unul original R11 Diesel si imi arata perfect si pornirea e mai buna ca la benzinare.

Iarna trecuta cu o baterie de 5 ani, de 75Ah, de fiecare data pornea din prima fara sa inavarta motorul greu si deabea dupa sa porneasca.

Acum nu imi pot da seama ce are, pornesc la sfert si dupa parca se inceaca, face asa de vreo 3-4 ori dupa care dau o pedala scurta cateodata si isi revine, in timpul asta scoate un fum cam alb... Dupa nici o problema in mers sa intrerupa sau ceva. Filtrul de motorina l-am schimbat acum 2 luni poate nici atat, adevaru ca am pus romanesc de ala de hartie, mai exact filtru de motorina de TRACTOR blush.gif, asta se potriveste, dacat sa dau pe unu 40 ron mai bine 5 ron pe unu de asta si diferenta intre ele nu e nustiu ce, atat ca il schimbi odata la 1 an 2, depinde si ce motorina prinzi la pompa. Cel ce l-am schimbat acum era plin zic io de aditiv de motorina, era ca o gelatina prin el.
maoR11
mie imi stau bujiile cuplate5-6 sec maxim
cand aveam buton , si aveam si releu(dar nu cel original , unu improvizat) stateau bujiile 34 secunde si tot nu se incalzeau calumea si pornea in suturi
conteaza mult si releul, va sfatuesc sa il puneti pe cel original de reno, va face sa scoatei ceva bani din buzunar da se merita

iar ca sa anulati treaba cu butonu , luati firul de la releu care vine de la buton , si legatil la sonda de pe pompa de motorina(acolo vine curent cand puneti contactu)
e o sunda in partea de sus a pompei din partea dinspre radiator
iar iarna va dau un sfat cu pornirea motorului: fara sa porniti motorul dati la automat 4-5 secunde pentru a "rupe"uleiul , adica cat timp a stat masina noaptea nepornita uleiul de prin motor se scurge in baia de ulei, iar daca il porniti din prima pistoanele pana isi fac ungerea merg fier pe fier acolo si asta inseamna o uzura mai rapida a motorului
tot_costel
salut la toti ... am revenit .... deci releul e de reno ..... bujiile sunt toate functionale .... am vazut la electrician cand a montat releul are un pontentiometru in el .. cica se poate regla cat timp poate sa stea becul aprins .. acum ..... as putea eu sa il reglez .... dar ... atentie .. cand se stinge becul .. asta nu inseamna ca se decupleaza si releul de pe bujii ... puteti verifica asta ... bujiile se decupleaza dupa ce a pornit motorul ..... becul am observat ca e doar un martor .. sau ceva dupa care sa te ghidezi ... daca lasi contactul pus .. bujiile stau rosii pana dai contact.....


acum chestia cu pornitul iarna ... daca ai un ulei bun .. nu cred ca e valabila chestia sa ii dai la automat de vreo 3 4 ori .. apara uzura si la electromotor .... la mai multe ...

acum .. altceva chestia cu ...... este in lateralul motorului o chestie neagra cu niste furtune de ulei .. . filtru de gaza .. sau acumulator de gaze nu stiu exact cum se cheama .... acum va intreb ..ala se poate da jos .. se curata ... vad ca are un surub pe el .. se tine doar in ala? ca imi prelinge ulei pe acolo si am vrea sal dau jos sal curat sal strang nu stiu ....
zsoltpihe
smile.gif salutare tuturor.sunt nou pe aceste forum.am si eu un renault11 si asi vrea sa mai cate ceva pe ea. eu sper sa ma puteti ajuta cu anumite informatii sau sfaturi smile.gif
alin007
cu ce a mai mare placere blush.gif
r11guiutz
In legatura cu filtrul ala nu stiu ce sa iti zic, da de prins cred ca e doar in 2 suruburi sau unu, nu stiu exact, de curatat nici eu nu m-am bagat ca de nu mai merge ansamblat si e capsat de unde altul?? de dat jos trebuie sal dau si eu ca ma incurca in a da jos sonda de apa.

cu bujiile am verificat azi, dimineata, prima pornire, 4 sec.
cu releul, il desfaci, iei un spray de rugina si dai bine pe el, eu am patit asa ca i-mi erau oxidate pe acolo circuitele. Am avut un releu de R11, tot asa, cand si cand o lua, dar era defect ceva prin el, unu nou e pe undeva la 2 mil, asta acum vre-un an doi cand cautam. Intre timp am pus unul de Ford ff bun, merge si acum dar nu imi indica beculetul de bujii cu el si acum am unu R11, merge brici.

19 Jul 2009, 03:23:
In legatura cu ledurile pe muzica...le-am exclus, am facut o modificare la becul de deasupra usii pasagerului si o sa le pun acolo. acum problema e ca nu am fire pe partea aia de usa.... ma ajuta cineva cu o schema sa imi functioneze si pe partea asta? la deschiderea usii sa se aprinda, in sus, aprins tot timpul, la mijloc sa ramana stins tot timpul.
maoR11
@tot_costel bujiile stau cuplate 4-5 secude(cat le tine releu) , faza cu statu lor cuplate pana dai la automat nu-i adevarata(daca le tii un minut se duc dracu bujiile) stau cuplate 4-5 secunde dupa care releu intrerupe curentu, ca la semnalizare ,
r11guiutz
corect. incearca sa pornesti dupa 1 min sau mai mult, e ca si cum nu ai tine pe bujii.
BogdanNick
In mod normal, bujiile ar trebui sa mai mearga 4-5 secunde dupa ce se stinge becul martor. Asa era la Mitsubishi al meu (care acum cred ca e tabla de pus pe casa sau caroserie de altceva).
Releul era reglat pentru un anumit tip de bujii, care ajungeau la incandescenta in 8-10 secunde. Cand le-am schimbat si am pus de 20 secunde, a trebuit sa modific temporizarea la releu. Si japonezul nu te lasa prea usor sa ai acces la setari de fabrica...
Pana la reglare puneam contactul de 2 ori: odata pana se stingeau becurile, luam contactul si il puneam din nou. Cand se stingea martorul dadeam pornire. Si niciodata nu mi-a facut figuri. Nici cand mergeam cu ulei de transformator in loc de motorina. Decat ca mai mirosea uneori in urma mea a cartofi prajiti.
Bujia cand se arde, se arde . Nu cedeaza treptat. In interior are o rezistenta de nichelina infasurata pe un suport ceramic si capsulata apoi intr-o masa de rasina rezistenta la temperaturi inalte si cu coeficient ridicat de transfer termic.
La atingerea timpului de aprindere bujia e rosie si motorina care e pulverizata pe ea se face gaz si se aprinde mult mai usor.
Asa s-a inventat si sistemul Diesel cu amestec de GPL. Am vazut la un Opel. Consuma 3.5% motorina si 1% gaz. Si omul o alearga, nu gluma!!
r11guiutz
sa inteleg ca putem si noi sa ne punem GPL biggrin.gif ar fi super!!!


-----------

Azi mare problema mare!!! Am gasit in garaj la mine ghici ce: o chiulasa de motor Diesel. Am luat sonda de apa frumos de pe ea si sa mi-o pun mie ca la a mea era defect contactul ala pe care vine firul si imi juca acul in bord la fiecare denivelare. Cand sa desfac cea de pe motorrul meu, scapa cheia, iau tubulara, dau sa desfac si aia scapa. Iau o teava care la capat era cu forma de hexagon, numai cu asa ceva pot desface bujiile la mine, intra acolo si iarasi scapa. Iau o cheie ce se regleaza dupa surub si aia scapa. Merg la un mecanic sa imi dea el ceva ce se potriveste acolo. Incercam o gramade de chei, fixe, inelare, tubulare si ajungem la mox....
nici cu moxul nu a mers ci din contra s-a rupt din ea. Problema era ca ea a fost fisurata si cand stragea ceva de ea scapa. acum nu stiu cu ce sa o dau jos, pt ca nu imi mai indica nimic in bord. Am zis sa incercam cu o daltita sa dam usor, da mie frica sa nu crape chiulasa si atunci nu am facut nimic :|
BogdanNick
Cu flexul ai incercat? Sau cu autogen 168.gif radmasa.gif radmasa.gif

21 Jul 2009, 08:22:
Parca tu spuneai de spray pentru rugina? Sau un degripant ceva. S-a coxat filetul (combinatie de 2 metale care e criminala) si trebuie sa incerci un degripant. Eventual si lichid de frana?!? Trebuie sa mearga intr-un fel. Eu am desfacut busonul cutiei de viteze tot cu spray, dupa vreo 3 zile de incercari si 2 chei rupte. Am folosit chiar si dalta. Si toate astea din cauza ca era otel pe aluminiu. Si filetul arata de ziceai ca a pos cineva adeziv pe el.
r11guiutz
Pai tot un degripant am folosit si eu, doar ca pe la noi asa ii zicem la spray, spray de rugina rolleyes.gif
O sa incerc cu lichid de frana sa vad daca misca, dar in primul rand trebuie sa-mi fac rost de un mox sanatos si sa intre acolo biggrin.gif daca nu, cum zici u, iau autogenu si fac ravagii pe acolo tongue.gif
BogdanNick
Pai eu am zis degripant ca am acasa doua feluri de spray: unu de rugina care actioneaza de zici ca e acid (cu spume) cu toate ca nu corodeaza ci numai dizolva rugina (dar nu patrunde in profunzime) si unu de ungere si deblocare care zici ca e gaz sau lichid de frana - si la miros si la aspect.

21 Jul 2009, 09:07:
Da` io zic sa dai cu foc ca e mai sigur 053.gif alcoholic.gif popa.gif gun3.gif

21 Jul 2009, 09:11:
Azi sunt pus pe glume. Din cauza ca ieri am stat pana pe la 1 noaptea sa imi curat si aranjez compresorul de A/C. Deja ma gandesc la cum sa fac suportul de prindere pe motor.
Vazi ce fac unii la serviciu? (adica eu). Se gandesc la binele personal si se converseaza pe net, in loc sa produca pentru firma care il hraneste. 04.gif
zsoltpihe
Sal la toata lumea
Am vazut ca mai inainte vorbeati de planetare,pot sa va zic din propria exp ca pe r11 pe benzinar pe D nu stiu pe partea dreapta se potriveste de pe r twingo.Anu trecut cand miam rupt,cu planetara in mana m am dus la dezmembrare (original nu aveau)au masurat si mi au dat de twingo, si in ziua de azi cu aia functioneaza.
r11guiutz
Am lipit acolo firele merge brici, dar cand am ajuns la masina am constatat ca imi lumineaza tot timpul, trebuie sa vad cum fac sa imi lumineze la contactul dintre rotita de pe plasticul ce vine peste bec. E oleaca de munca de chinez de ala batran cu piese mici si multa rabdare..... ph34r.gif

<span class='edit'>21 Jul 2009, 20:12:</span>
nu merge daca pun pe minusul de la bec??? cred ca da, adica pe piciorusul care prinde becul.... 04.gif

<span class='edit'>22 Jul 2009, 12:58:</span>
Treaba s-a dovedit a fi simpla, asta inseamna sa lucrezi dimineata, nu tot pe la 2-3 noaptea dupa o zi de munca....

Plusul de la led vine pe pinul din mijloc, iar minusul, ori pe suportul becului, ori pe partea posterioara, unde este prins cu un nit acel suport. Eu am optat pt acel nit, arata mai bine din fata si toata firaraia vine prin spate.

[attachmentid=1627539986] [attachmentid=1627539987] [attachmentid=1627539988]

Am pus si folie de aluminiu, mai bine zis banda adeziva lucioasa, dar cu proprietatile foliei de aluminiu, atentie sa nu faca ceva contact pe acolo cu metal ca este conductor... si io am ars un led... blush.gif

Plasticul a trebuit sa iau putin din el, pt a-l putea misca mai usor si sa nu deranjeze instalatia facuta de mine. Oricum al meu era si topit putin de la becul orb ce-l aveam acolo, se incalzea mai tare decat lumina.

-------

Problema: la usa pasagerului, am observat ca nu am fire biggrin.gif. Ma ajuta careva?? Un fir stiu ca trebuie luat de la tumburusul ala care se apasa cu usa, unul de minus, da plusul?? ceva fir de prin panoul cu sigurante??

22 Jul 2009, 13:48:
alin007
au iesit super bv smile.gif
r11guiutz
i-am facut si testul de noapte, oricum peste becul meu chior lumineaza. acum trec la modificare celui de-al doilea...da asta vreau sa-l fac ceva mai special biggrin.gif
alin007
in vitorul apropiat vrea sa imi fac stopurile pe leduri cu ajutorul unor placute , cum sunt cele de mai jos si am gasit pe net cu 50 ron iar la piese auto cu 15 ron blink.gif am avut cateva experiente neplacute dincauza stopuriloar slabe pe timp de zi dry.gif
r11guiutz
Ai dreptate alin, eu am patit si din cauza semnalizarilor pe timp de zi cu mult soare. chiar nu se vad, ar fi o modalitate pe placute de alea puse leduri.

Incearca sa dai jos stopurile, baga putina apa in ele si clateste-le. o sa ramai uimit ce ai in ele. Eu le-am curatat odata, dar acum cred ca is din nou pline de praf si ce se mai aduna prin ele.
zsoltpihe
Si eu asa imi curati stopurile macar odata in 2luni,mai ales pe cea din dreapta cai un pic crapata si intra mai mult praf. Asa am curatat si farurile din fata si semnalizatoarele cand am cumparat masina erau tare murdare sad.gif
molady11
Eu inca nu am masina,dar cand citesc pe aici printre randuri si ma gandesc ce ma asteapta , cred ca o dau moca radmasa.gif radmasa.gif
iulian_2233
ma vere moaca nu o dai dar te cam dezarmeaza nu mai ai tupeul ala nebun sa te bagi in ea biggrin.gif


un sfat legat de triple stopuri mai putin de faruri ca palea nu leam testat
se gaseste un sprei care are vopsea in el de zici ca este inox asa de bine straluceste
daca reusiti sa dati geamul de la stop sau tripla jos nu ezitati sa dati cu el sa vedeti voi ce efect are la mine a functionat

unu ma oprit pe strada sa ma intrebe de unde leam cumparat noi biggrin.gif
r11guiutz
te iei si ne spui cum se numeste sprayul!!! gun3.gif cheers.gif
BogdanNick
este spray cu vopsea ca de masina si pe el scrie "CHROME EFFECT". Are o bulina cromata pe capac. Am luat din Carefour. Are si la mag de piese auto

23 Jul 2009, 23:17:
costa cca 18 lei
alin007
am sa pun la noile stopuri folie de aluminiu care se lipeste ca mi e sa nu le sparg wink.gif ,apropo de spalat le am spalat cand le am vopsit atunci, era pamantul in ele de doua degete laugh.gif.Mai jos o schiema stop pe led,facuta de min.Sau mai exista o varianta mult mai simpla ,noile modele de becuri care sunt formate din leduri smile.gif http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...t%3D80%26um%3D1
iulian_2233
eu lam luat de la piese auto si e ala care a zis si bogdan dar te uiti la ei acolo si vezi care capacul de zici ca e inox si pala il iei nu e mai mult de 20 de lei
zsoltpihe
unsure.gif N-am inteles prea bine. Unde tre sa vopsesti cu spryeul ala , re sa desfaci stopurile si interiorul ?
imi expl?
r11guiutz
Salutare baieti, o sa fiu plecat de maine pan la "Germania", ne-om auzii peste vreo 2 saptamani, dar cum prind ocazia o sa mai dau si pe forum si oleaca de mess.

------------
in legatura cu vopsitul stopurilor spate, se ia jos si desface stopul, ori bagat la cuptor ori cu feonul incazit tare. desacut spalat, degreasat si dat cu spray.
zsoltpihe
biggrin.gif Mersiii mult

Drum bun iti doresc biggrin.gif
iulian_2233
pai tripla are un plastic deasupra care se vede de afara daca reusesti sa il dezlipesti fara sa il strici vopsesti locasurile becurilor nus cat de explicit am fost dar daca reusesc sa gasesc una din triplele de rezerva care le am pt r9 al meu o sa ii fac 2 poze sa le pun aici
r11guiutz
salutare baieti, acum am ajuns acasa 168.gif imbratisare.gif RO_flag.gif
BogdanNick
Cum fu?
molady11
grouphug.gif Bine ai revenit valuri.gif
r11guiutz
sal! o fo fain si in toata drumetia asta am vazut un singur r11 care si acum e in vama in Austria acolo cred cu masini confiscate, un r11, alb, jenti ca a lui silviu si daca nu ma insel cred ca erau de zender, bara spate model nou, trapa, atat s-a vazut din autocar...la intoarcere era tot acolo plus altele p langa ea, avea ceva avarie la usa spate, fata nu am vazut-o.


mi-am luat de acolo ceva capacele la valvele de la roti, sunt cu led albastru si la miscare incep sa clipoceasca, mama sunt mai tari ca neoanele sub masina, dar si obositoare la drum ca toate lateralele clipocesc smile.gif)

maine fac inspectie la masina ca am lasat-o unui var cat am fost plecat sa fac daca i-a mai dat putina apa, ulei si sa-i trag un spalat interior-exterior puternic, probabil si ceara si jenti cromate :X
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.