Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Anularea imobilizatorului la Megane1
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane I
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Attreyu
QUOTE(Lodin @ 11 Oct 2010, 15:28)
Radunre explica te rog mai detaliat uite cum gandesc eu: pun contactul, apas pe blocare usi si las sa palpie prima cifra. dar codul de pe cheie este s866f cum il introduc sau cum aflu codul ala din 4 cifre? ms
*



Salut

Descarci programul, introduci parola trantir

Te pune sa bagi codul masinii. Presupunand ca e un Megane din prima generatie, poti introduce ce vrei acolo - Megane, B56C, etc. Apoi te pune sa bagi codul cheii, in cazul tau S866F iar programul iti va rezulta codul de deblocare, din 4 cifre.

Deci codul de pe cheie e una, codul de deblocare e altceva. De aia ai nevoie de programul ala, sunt legate una de alta. De aia nu ai cum sa bagi S si alte litere.

Bun, avand in vedere ca stiam datele, am incercat sa iti scot eu codul. E o problema, nu cred ca S866F e cel corect, nu e un cod de cheie valabil. Esti sigur 100% ca e ala ? Daca in loc de F e E, atunci codul masinutei tale pe care il da programelul este 9228.

Ca sa il introduci, intri in masina, dai cheia la prima pozitie. Becul palpaie rapid. Ai butonul de blocare al usilor de pe consola centrala. Il apesi, tii apasat si becul rosu va palpai mult mai rar. Cu codul masinii in minte (9228 de ex), tii apasat pe butonul de blocare pana cand becul rosu palpaie de 9 ori. Lasi butonul, apesi iar, numeri 2, apoi iar lasi, iar 2 apoi 8, moment in care becul rosu se stinge de tot, se aprinde iar si e totul ok, masina va porni la prima cheie.

Nu stiu daca e tarziu raspunsul meu, tu oricum uita-te atent daca codul de pe cheie e corect, eu nu cred ca e.

Sanatate
calin_bm
QUOTE(Lodin @ 10 Oct 2010, 01:19)
Attreyu vad ca te pricepi, la mine sa activat immo si nu mai porneste, nu mai cunoaste cheia. Am un cod pe cheie dar nu stiu cum sa il introduc la masina si cum se foloseste programul recomandat de tine pt a afla codul. Si inca ceva eu nu am casetofonul ei original pe ce apas pentru introducerea codului. te rog ajutama am masina de 1 saptamana si nu mai pot merge cu ea.
*


de unde esti?
scorpi_on
Am si eu o problema!
Am condus 120km dupa care am oprit masina, am iesit din masina si cand sa inchid masina, nu am mai reusit;degeaba am apasat pe buton ca nu s-a intamplat nimic.
Am incercat eu tot felul de chestii:
Am tinut 10 secunde apasat butonul de la cheie-nimic
Am incercat sa pornesc invartind cheiain contact si tinand butonul apasat-nimic
Am bagat codul din 4 cifre aflat in telecomanda-nimic
Intr-un final am cedat si am aflat o persoana care m-a ajutat.
Codul de 4 cifre aflat in telecomanda l-a bagat intr-un program care i-a generat un alt cod.Acest cod l-a introdus in masina si a dezactivat TEMPORAR imobilizatorul.[/COLOR][/I]
Toata afacerea asta m-a costat 200ron...practic m-ar fi costat doar 100 dar, tipul a condus 60km pana in locul unde mi s-a defectat masina.
PROBLEMA mea e alta: CAT DUREAZA DEZACTIVAREA TEMPORARA A IMOBILIZATORULUI????[I][COLOR=red]
L-am intrebat pe tipul care mi-a dezactivat dar a spus ca nu stie.
Vreau sa stiu deoarece prefer sa schimb sistemul de inchidere centralizata decat sa fac chieie noua.
Am fost la reprezentante si mi s-a spus ca ma costa 400ron cheia plus ca trebuie sa astept 3saptamani.
Am gasit in schimb un sistem de inchidere centralizata mai bunicel cu alarma, cu 2chei tip briceag, cu montaj inclus la 230ron si garantie (1an sau 2-nu stiu precis)
Si e mult mai ieftin sa pun sistem nou decat sa fac dublura la cheie!
Mentionez ca am un Renault Megane 1 diesel din 1997.

Va rog sa imi spuneti ce parere aveti? daca e bine ceea ce vreau sa fac si daca stiti dupa cat timp se reactiveaza imobilizatorul.
Multumesc anticipat


gokey
acuma telecomanda inchide / deschide masina ??
scorpi_on
Nu functioneaza deloc telecomanda
bubu782001
Daca doriti, va pot ajuta cu dezactivarea permanenta a imobilizatorului.

Detalii pe PM!

Toata stima.
scorpi_on
Pana la urma am apelat la IMO Off
Aveam trei variante:
1 sa dau 400ron pe cheie la reprezentanta(2chei 800ron si sa astept cel putin 2-3 saptamani)
2 sa dau 500ron pe doua chei+reactivat imo
3 sa dau 630 ron pe o inchidere centralizata noua si pe dezactivarea permanenta a imobilizatorului.
Preturile de mai sus includ manopera si taiatul cheii.
Am decis ca mai bine pun inchidere centralizata noua si dezactivez imo.Nu de alta dar, poate peste o saptamana mi se strica sistemul din masina si decat sa dau bani de doua ori am hotarat sa merg pe varianta cu schimbatul.
Cel care a efectuat operatia mi-a oferit garantie "pe viata" la ceea ce a facut el iar la inchidere am garantie un an de zile.
Daca optati pentru varianta aleasa de mine, sa stiti ca ledul rosu din bord, nu o sa mai palpaie, in schimb palpaie ledul motorului(ledul galben de langa ledul care indica bujiile incandescente).Palpaie pana ce turezi motorul mai mult de 1000turatii.
Minusuri: pretul mi se pare mare
cj98czh
Reclama si restul pe privat va rog!
bubu782001
Mii de scuze cj98czh. Nu am fost intentionat sa pun reclama..cu toate ca drept vorbind cam asa a sunat.
tonell
salut imi poate spune si mie de vreun program de obtinut codul masisii?? mi s-a blocat nu mai cunoate cheia ( am un renault megane din 97), am citit despre introducerea codului din butonul de deblocare al usilor dar nu gasesc codul
sad.gif(



Gata am rezolvat tot aici am gasit orcum ms frumos!! biggrin.gif
bbibi55
[quote=tonell,17 Jan 2011, 13:32]
salut imi poate spune si mie de vreun program de obtinut codul masisii?? mi s-a blocat nu mai cunoate cheia ( am un renault megane din 97), am citit despre introducerea codului din butonul de deblocare al usilor dar nu gasesc codul
sad.gif(
Gata am rezolvat tot aici am gasit orcum ms frumos!! biggrin.gif

Salut aceeasi problema si la mine . nu mai recunoaste cheia ,asa am luat masina de la fostul proprietar cu problema asta,dar am luat masina chiar si asa ,dupa multe ore de sapat si telefoane date mai peste tot ,ma gandeam chiar si la anulare imobilizator chiar daca nu e un lucru destul de ok ,in primul rand nici nu stiam daca cheiile masinii ,mai degraba cipul este cel original in ambele chei,nu functiona nici una am crezut initial ca e contactul schimbat cu totu cu alte chei etc.. cu ajutorul programului pe care lam gasit aici am incercat in primul rand sa ad daca vreuna din chei este cea originala ..ma refer la cipul din ea,si surpriza acelasi cod ca cel pe care il stiam si porneam masina (un chin)deci cheile masinii originale si nu mergeau..am mai incercat cu un telefon si a doua surpriza cineva care chiar ma bagat in seama si mia zis ce sa fac cam cum sa imperechez acum cheia cu masina ..concluzie:daca nu merge deschiderea centralizata nici masina nu va porni in veci ,am intrat in masina am pus contactul ,am introdus codul ..am pornit masina ,am oprit masina ,am pus invartit cheia la prima treapta si am tinut apasat butonul de blokat usile din bord cateva secunde prima data s-a auzit asa cum ca s-a inchis iar dupa catea secunde s-a auzit ca un pam pam de 2 ori ,am scos cheia si surprise functioneaza inchiderea de pe cheie ,functioneaza si pornirea motorului..pana nu merge inchiderea din telecomanda nu va merge nici pornirea ...daca se deschide masina manual cu cheia este acelasi lucru nu va porni chiar daca deblokezi portierele manual de la butonul din bord doar daca functioneaza de pe cheie .,a2ua cheie nu mi merge dar nici nu ma intereseaza sa o imperechez de moment numa daca a fi nevoie acum stiu cum..am scutit f multi bani cu treaba asta si acum e oki ,,am impartasit lucru asta poate va ajuta si pe altii.(sper sa nu aveti nevoie...ufff)
Dodone
Ce ai scris tu ar ajuta si mai mult daca ai edita textul. Pune un prieten sa-l citeasca si intreaba-l apoi ce parere are. Fara suparare.
P.S.
Poti folosi si functia post preview.
DrAg0nX
Am si eu o intrebare... din tot ce am citit aici megane (sa ziceam cel din semnatura mea) nu poate fi furata(pornita) in nici un fel daca hotul nu are cheia originala? adica metoda aceea de o vedem prin filme cu firele de sub volan nu poate fi aplicata?
gokey
prin metoda cu taiat fire si pus pe direct nu se poate porni
dbtmro
QUOTE(Attreyu @ 22 Dec 2009, 16:12)
E nevoie de 3 lucruri :

a. codul cheii sau al cheilor (se desface cheia cu o surubelnita de tip cruce) - inauntru se vad imediat bateriile rotunde, una peste alta. Te uiti la capacul superior, NU cel ce contine bateriile si cipul. Pe interiorul lui e gravat codul. O sa atasez poze cu prima ocazie
b. codul masinii (tipul ei) - pe partea dreapta, deschizi portiera pasagerului si e o eticheta de plastic cu diverse coduri si serii. Codul masinii este in dreapta, din 4 caractere. O sa atasez poze cu prima ocazie de asemenea
c. un program care iti calculeaza codul de deblocare plecand de la cele doua coduri de mai sus. Il pun la dispozitia oricui, evident gratuit.

Apoi, dupa ce s-a obtinut codul respectiv, intri in masina, bagi cheia in contact (repet, nu conteaza daca are baterie sau nu, conteaza doar sa fie originala) si o rasucesti pana se aprind martorii. In acest moment ledul rosu de blocare ar trebui sa clipeasca (rar sau des, in functie de caz). In mod normal, el ar trebui sa se aprinda pentru cateva secunde iar apoi sa se stinga. Dar cum nu suntem in cazul normal, mergem mai departe smile.gif

Cu becul clipind, ne orientam dupa butonul de inchidere al usilor, pe consola de bord in centru. Are doua pozitii, pentru blocare si deblocare. Vom folosi cel din dreapta (nu am incercat pentru cel din stanga)

Se tine apasat pe el cateva secunde, moment in care observam ca becul rosu incepe sa clipeasca foarte rar.

Avand in minte codul obtinut anterior, luam spre exemplu 5432 :

Cu butonul in continuare apasat asteptam pana becul rosu clipeste de 5 ori. Il lasam si apasam iar imediat. Asteptam cu el apasat pana becul clipeste de 4 ori. Din nou il lasam, apasam iar si asteptam pana clipeste de 3 ori si repetam pentru ultima oara pentru ultimele 2 "clipituri" si lasam butonul.

In acest moment daca codul a fost introdus corect, masina e deblocata, becul rosu se aprinde si ramane aprins cateva secunde, apoi se stinge, cum ar fi normal.

Ca sa REOBISNUIESTI cheia si sa nu se mai blocheze, apasam pe butonul de deblocare a usilor si cu cheia scoasa din contact o indreptam catre senzor (deasupra oglindei retrovizoare) si apasam de 2 ori la interval de o secunda pe butonul cheii. Codul e re emulat pe cheie. Pentru chestia asta avem nevoie de baterie evident in cheie smile.gif si logic, sa fie originala pentru ca cipul dinauntru e unic

Pentru cazurile in care nu avem cheia sau cheile originale, exista alte modalitati, sunt niste baieti pe aici care am inteles ca rezolva in alte moduri prin formatarea software a calculatorului de bord, etc.

Revin cu poze

<span class='edit'>22 Dec 2009, 18:16:</span>
Codul de pe cheie :

user posted image

Unde te uiti pentru codul masinii :

user posted image

Daca e mai noua de '97 codul e indicat de 9 :

user posted image

Daca e intre '95 si '97 codul e indicat de 8 (sunt doua variante de etichete, grija la cod) :

user posted image

Daca e mai veche de '95 codul e indicat de 1 :

user posted image

Calculatorul de coduri (parola este "trantir") este atasat acestui post.
*


...salut... ...nu merge programul din link (RenaultImmCode.zip ( 12.76k )), cel putin pe windows7 ultimate; codul de la cheia mea este S1157 ; daca esti amabil sa ma ajuti as fi recunoscator.
Cobra04
pentru dbtmro
din program rezulta ca ai codul 4575, ar fi bine sa verifice si altcineva codul
dbtmro
Multumesc frumos Cobra04 dar nu reusesc sa reinvat cheia cu sistemu' si nici nu vrea motoru' sa porneasca desi codu' pare sa fie bun; ...inca un lucru, martoru' de la injectoare nu se mai aprinde cand pun contact, desi se aprindea inainte... ...please help...
dbtmro
...rezolvat... ...probleme la computeru' de la injectoare... smile.gif
flaviu_n
NU sariti toti pe IMM Off
Apelati la specialisti si Reprezentanta
Nu ascultati de toti "binevoitorii" sa va faca Immo Off - 90% dintre ei, chiar si "colegi" de forum, o fac doar pentru castigul lor!
Eu inteleg conceptul de forum = ajutor. Anumite chestii, da, sunt contra cost - dar nici sa ceri 300 - 400 - ? lei pentru a porni masina cuiva (este o operatiune pe calculator - nu cari saci de ciment in spate si sa zici ca este greu, ca te-ai rupt...bla bla....). Tre` gandit altfel - nu este un Tunning la masina, sa-l faci sau nu ?! Tot ce vrei e sa-ti pornesti masina ...

http://www.reno.ro/nu-porneste-megane-I-t1...ml#entry2842763
alex_zu
vreau sa.i multimesc domnului calin.am un megane coupe sh nu imi mai recunostea cheia.am apelat la calin_bm,i.am trimis calculatorul prin fan curier sh dupa 2 zile l.am primit inapoi cu imobilizatorul anulat.masina a pornit la prima cheie.mult respect!apelati cu incredere la dansul
!multumesc ink odat!
hathazy
si eu am facut imo off la masina din semnatura deoarece am fost prost si nu cautasem pe forum, avem colegi care vand imo cu tot cu cheie cei drept de sn si de slnz si logan daca nu ma insel cu 250 ron, eu la-am anulat ca nu mai mergea+ mi-am pus cheie stil briceag.
In plus la modulul nou am avut optiunea de a lega un fel de intrerupator( format din tranzistori), daca nu dezarmez masina din telecomanda nu da curent nici pe contact nici pe demaror...
cine e interesat un pm si ii dau schema:D
b06fcn
Eu am o problema mai ciudata : ieri, fiind cu treburi prin oras, m-am oprit undeva sa ma duc sa scot niste bani, am inchis Megane-ul din butonul cheii (pana acum vreo trei saptamani foloseam alarma, dar s-au bulit telecomenzile de la alarma si pana nu gasesc solutie (ori alte telecomenzi, dar nu cred ca mai exista, ori alta alarma) si acum folosesc doar cheia). S-a inchis masina, ca de obicei, dupa care, la intoarcere, apas pe buton si nimic...ma uit mai bine la cheie, nu se mai aprindea ledul rosu, zic "asta e, bateria e moarta", deschid masina cu cheia - se deschide doar usa de la sofer, nu si restul masinii, pun cheia in contact, cu frica ca nu va merge si porneste. Ajung acasa, desfac cheia, schimb bateria, se aprinde ledul cand apas pe buton, dar nu are nici un efect asupra masinii...Cheia a doua merge OK, deschide masina cand apas pe buton. Care sa fie problema?Megane-ul e din 2003, nu s-a umblat niciodata la chei, iar alarma a fost montata de cei de la Renault inainte de livrarea masinii si pana acum nu am avut nici o problema...
UltraDrive
Deschiderea "la mana" asa este si la mine, doar usa sofer o deschide, restul de la butonul din interior.
Faptul ca nu mai are nici un efect telecomanda cu bateria schimbata e bizar.
Daca te ajuta : am schimbat si eu bateria dar nu a facut nici o figura, deci nu e "asa face toate"
b06fcn
Am rezolvat-0, dupa ce am citit pe aici si pe forumul dedicat din Franta, se desincronizase telecomanda si nu o mai recunostea masina...cine stie de ce...am rezolvat-o cu faza cu apasat 10 secunde pe telecomanda si apoi inca de doua ori si si-a revenit. Probabil bateria este pe duca, o sa o schimb, sau mai bine le schimb la ambele chei, una cate una.
hathazy
faza "doar usa de la sefer se deschide" asa e la toate in general deoarece actuatoarele au doar 2 fire nu 5...este in regula
nistor_calin
Salut baieti!
am si eu o problema.sunt proprietarul unui renault megane I din 95 si am patit si eu ca multi dintre voi,nu mi-a mai recunoscut cheia.am facut treaba cu codul si cu butonul de deblocare dar am ramas fara inchidere centralizata de la cheie.adica am pornit masina fara sa dezactivez immo-ul,dar nu se mai deschide/inchide de la cheie.ce sa fac?este vreo solutie sau vreo speranta sa mai pot deschide/inchide de la cheie?
Mesri mult si scuze pentru ca am folosit la un mesaj limbaj de MIRC/Messenger.......
espacern
Vezi mai /|\ !Adica mai sus......


Numai bine!
jubyl3r
Am si eu o intrebare. Am citit tot topicul dar spre nelinistea mea, vreau sa fiu eu sigur ca nu fac vre-o buba intreb:

Daca pun codul generat de programel pe baza codului de pe abtibildului de pe stalp si din interiorul cheii originale a masinii si fac IMMO OFF.

1. Pot folosi inchiderea centralizata din alarma masinii ?
2. Pot porni masina fara sa trebuiasca dupa ce deblochez masina din alarma sa mai deblochez o data si din cheia originala?
3. Se face definitiv IMMO OFF fara sa revina dupa cateva minute, zile, ore?
4. In caz ca scot vreodata bateria de pe masina, se reactiveaza?

Astept cat de cat pareri avizate, ca nu vreau sa ma uit la ea si ea la mine:)

Va multumesc anticipat!
lucian75
dat fiind ca am doar o singura cheie am zis sa incerc de pe acum pornirea prin dezactivarea imobilizatorului din butornul de inchidere...am obtinutt codul cu ajutorul programului si a functionat perfect..

vreau sa intreb ceva...cipul sin cheie si dezactivarea imobilizatorului aasunt 2 chestii diferite?adica daca folosesc o cheie bruta in contact si dezactivez imobilizatorul din buton..va porni?
catalin28tm
unde gasesc si eu programul ala?


4 May 2011, 18:29:
ca am deja o cheie comandata si dupa un an jumate nu mai functioneaza.Astia de la reprezentanta mi-au spus ca in mod normal ar trebui sa tina vreo sapte ani DAR GARANTIA ESTE DE DOAR UN AN.Asa ca trebuie sa comand alta cheie.
lucian75
progreamul il gasesti la pag 3 cu explicatii cum se utilizeaza...eu azi l-am incercat si a mers brici...iti trebuie un cod situat pe placuta de la stalp la usa dreapta fata si codul situat in interiorul telecomenzii...
jubyl3r
Bun si la mine a mers brici, dar cum fac sa nu mai apara beculetul rosu de fiecare data si sa trebuiasca din nou sa bag codul din 4 cifre:( ?

Dupa ce am pus codul nu mai merge telecomanda originala sa deblochez, blochez centralizata( si nici beculetul ala mic si rosu nu se mai aprinde) decat din telecomanda alarmei, ce pot sa fac:| ?
catalin28tm
mai exact unde la pag.3? ca nu l gasesc
lucian75
scuza-ma dar tu sti ce este un atasament? la pagina 3 la postul userului Attreyu unde sunt si poze la telecomanda si schite la tablita cu nr de identificare etc..acolo gasesti si programul ...
Axe
Eu nu-l pot descarca dar ce ma mira este ca a fost descarcat de peste 500 ori !!!
jubyl3r
merge sa descarci(eu am reusit)...incearca in alt browser...in afara de cel pe care ai incercat. Se intampla de multe ori sa mearga pe internet explore ce nu merge pe mozilla sau opera si viceversa;)


L.E Am reusit sa bag codul manual de deblocare temporara, telecomanda originala nici acum nu merge..bine ca o am pe cea de la alarma sa blochez masina:)

Dupa ce am bagat codul am scos de la tabloul de sigurante siguranta(la mine e ceva cu interior coupe parca..de 30) si nu s-a mai activat becul de la IMMO chiar daca am scos cheile din contact si masina nu a fost pornita mai mult de 10 minute. Dar nu imi mai merge lumina de la oglinda, nici ceasul si nici temperauta nu imi mai sunt afisate, si nu imi merge nici mp3-ul.

Ma gandeam ca dupa ce o deblochez din cod sa lipesc cele trei fire ROSU ALBASTRU si NEGRU de la "ochiul magic" de la oglinda si poate il pacalesc. Sau sa nu incerc asa ceva? Ideea e ca m-am plictisit de bagat codul ala din 4 cifre manual ca sa pot pleca cu masina undeva, iar ca sa dau 4 milioane la o persoana pentru 1 ora jumate de decodare UCH(altii muncesc jumatate de luna, mai mult de 10 ore pe zi pentru 4 milioane)...mai bine mai bag ceva vreme codul manual pana gasesc o rezolvare simtita sau chiar rezolv personal cu IMMO OFF:)


Ce sunt sigurantele de mai jos mai exact cele 5 negre....eu am 6 acolo si is cam lipicioase, de zici ca s-a topit ceva peacolo:)?
am2lei
De vreo 2 saptamani, blocarea si deblocarea usilor din cheie dadea rateuri, si atunci cand nu mergea, nici motorul nu pornea ca urmare a imobilizatorului care nu se debloca. Deci, daca nu va merge inchiderea centralizata din butonul de pe cheie si nu va porneste masina, faceti ce urmeaza, mie mi-a reusit :

Sunt 2 etape : prima etapa consta in aflarea codului de urgenta pentru deblocarea imobilizatorului si a doua etapa consta in resincronizxarea cipului din cheie pentru a putea avea inchiderea centralizata la cheie.

Prima etapa : Imobilizatorul
Trebuie sa stiti ca , daca nu puteti debloca usile din butonul de pe cheie, nici masina nu va porni, ca urmare a faptului ca atunci cand se deblocheaza usile, se dezarmeaza si imobilizatorul.
Codul de urgenta de deblocare a imobilizatorului , odata introdus, asigura functionalitate numai pentru zece minute, de aceea trebuie resincronizata si cheia. Il gasiti perfect explicat si detaliat aici : http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=134...dpost&p=2190960


A doua etapa : Resincronizarea cheii
Aici m-am chinuit putin, cam 3, ore pana i-am dat de cap. Dupa ce introduceam codul imobilizatorului si incercam resincronizarea cheii si nu obtineam nici un rezultat, asteptam zece minute pana se reactiva imobilizatorul si o luam de la inceput. Nu stiu daca resincronizarea cheii se poate face in alt moment, independent de deblocare imobilizatorului.
Deci, ce am facut:
Dupa ce am deblocat masina, asa cum a scris Attreyu in link-ul de mai sus, am pornit masina pentru vreo 20 de secunde; apoi am oprit motorul rotind cheia o treapta in jos ( nu stiu cum se numesc aceste trepte) ; acum am tinut apasat butonul de inchidere al usilor de sub butonul de avarii 10 secunde - usile se blocheaza si se deblocheaza. In continuare am tinut butonul apasat, fara sa-i dau drumul si am scos cheia din contact ( becul rosu care arata starea imobilizatorului a ramas aprins tot timpul) si rapid am indreptat-o catre senzorul de de-asupra oglinzii retrovizoare si am apasat butonul de pe cheie de vre-o 6 - 8 ori la interval de 1 secunda intre apasari - usile s-au blocat si deblocat de cateva ori, nesincronizate fiind cu click-urile butonului tel;ecomenzii. Apoi am eliberat butonul de blocare al usilor si totul merge ca inainte.


Aceasta problema a coincis cu schimbrea bateriilor cheii. Le-am schimbat pe amandoua odata. Am mai schimbat odata numai prima baterie si nu am avut aceasta problema.

Sper ca am fost destul de clar in exprimare si sper sa va fie de folos.
Attreyu
Ma bucur ca explicatiile mele au ajutat macar pe unii, acum am si eu nevoie de putin ajutor.

Am doua chei, originala si o copie (de fapt o cheie a altui megane), nu stiu daca sunt sincronizate (si ce efecte are sincronizarea asta) sau nu. Tot timpul pentru blocare/deblocare usi am folosit brelocul de la alarma masinii, alarma care nu are nimic de a face cu inchiderea centralizata originala a masinii, fiind alarma "normala" (cand fortezi portierele incepe sa sune).

Cum sincronizez ? Mai exact, se pot sincroniza amandoua ? Pentru ca fiecare cheie are o serie a ei, pe linie logica programul ar trebui sa imi dea coduri de demobilizare diferite, nu vreau sa apara probleme.

M-ar interesa sincronizarea pentru cazul in care mi se strica alarma sau te miri ce, sa pot bloca usile cu cheia masinii (macar cu cea originala). Daca raman cu copia in drum, pot face ceva in afara de a deschide usa soferului manual ? Merge sa pornesc masina cu ea ?
gokey
daca masina este inchisa din telecomanda si deschizi apoi manual , masina nu porneste
robibubble9
Am un Megane din 96 benzina cu o problema asemanatoare,nu functioneaza inchiderea din telecomanda , masina nu porneste, cand pun contactul imi clipeste ledul rosu repede ,si becul portocaliu de bujie. Asta inseamna ca immo a fost dezactivat din UCH?
Pt a putea pleca cu masina am scos a cincea siguranta de la stanga la dreapta de pe al doilea rand de jos in sus,iar atunci masina porneste fara nici o problema,iar dupa ce porneste bag siguranta la loc si voila masina functioneaza,asa fac de fiecare data cand plec de pe loc ....Intrebarea e ce e de facut...sa incerc sa resincronizes cheia ?Sau?...
Axe
Buna asta cu siguranta !!! radmasa.gif
Sa-i lasam pe priceputi sa te ajute acum ! wink.gif
dyna
salut tuturor,am o problema cu care poate ma ajutati.am un renault megane din 2001 si dupa ce l-am spalat mi s -a aprins becul la imobilizator,geamurile urcau si coborau singure,iar masina nu mai pornea,stand singura doar pe avarii.am desfacut computerul de bord unde am gasit ceva apa in cutia cu uch,am curatat placuta,dar tot nu se aprinde imobilizatorul.cheia se sincroniza cu uch,bloca usile,dar nu totdeauna.ce credeti ca ar putea fi?acum masina e in service la bta,dar cei de acolo mi-au si dat solutia:uch e mort.aveti alte idei?
dante_x
se pare ca imobilizatorul ce foloseste IR este altfel decat la restul masinilor de pe planeta asta....
sper ca se vede scrisul in poza dar pe scurt este cam asa - la cheie cu IR si inchidere centralizata se foloseste un cod ce se schimba de fiecare data,la fiecare apasare pe cheie (asta mi-a taiat avantul - un coleg are pt iphone un senzor IR care se ataseaza la tel si poti memora si trimite date cu scopul generic de telecomanda - intentionam sa incerc memorarea codului ) iar la masinile fara inchidere centralizata au banalul transponder care nu necesita baterii sau alte cele ci se citeste prin simpla apropiere de butucul cheii.
jubyl3r
mare bataie de cap cu un sistem din 96 laugh.gif
radeon21
am pierdud singura cheie pe care o am ....ce urmeaza sa fac si aprox cat mar costa? renault laguna dinb 99
gokey
demontat contact si facut partea mecanica
demontat unutatea immo si calculat cip care porneste masina
stancovicialex
renaul megane 1996 1,6
De vreo 2 saptamani, blocarea si deblocarea usilor din cheie dadea rateuri, si atunci cand nu mergea, nici motorul nu pornea ca urmare a imobilizatorului care nu se debloca. Deci, daca nu va merge inchiderea centralizata din butonul de pe cheie si nu va porneste masina, faceti ce urmeaza, mie mi-a reusit :

Sunt 2 etape : prima etapa consta in aflarea codului de urgenta pentru deblocarea imobilizatorului si a doua etapa consta in resincronizxarea cipului din cheie pentru a putea avea inchiderea centralizata la cheie.

Prima etapa : Imobilizatorul
Trebuie sa stiti ca , daca nu puteti debloca usile din butonul de pe cheie, nici masina nu va porni, ca urmare a faptului ca atunci cand se deblocheaza usile, se dezarmeaza si imobilizatorul.
Codul de urgenta de deblocare a imobilizatorului , odata introdus, asigura functionalitate numai pentru zece minute, de aceea trebuie resincronizata si cheia. Il gasiti perfect explicat si detaliat aici : http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=134...dpost&p=2190960


A doua etapa : Resincronizarea cheii
Aici m-am chinuit putin, cam 3, ore pana i-am dat de cap. Dupa ce introduceam codul imobilizatorului si incercam resincronizarea cheii si nu obtineam nici un rezultat, asteptam zece minute pana se reactiva imobilizatorul si o luam de la inceput. Nu stiu daca resincronizarea cheii se poate face in alt moment, independent de deblocare imobilizatorului.
Deci, ce am facut:
Dupa ce am deblocat masina, asa cum a scris Attreyu in link-ul de mai sus, am pornit masina pentru vreo 20 de secunde; apoi am oprit motorul rotind cheia o treapta in jos ( nu stiu cum se numesc aceste trepte) ; acum am tinut apasat butonul de inchidere al usilor de sub butonul de avarii 10 secunde - usile se blocheaza si se deblocheaza. In continuare am tinut butonul apasat, fara sa-i dau drumul si am scos cheia din contact ( becul rosu care arata starea imobilizatorului a ramas aprins tot timpul) si rapid am indreptat-o catre senzorul de de-asupra oglinzii retrovizoare si am apasat butonul de pe cheie de vre-o 6 - 8 ori la interval de 1 secunda intre apasari - usile s-au blocat si deblocat de cateva ori, nesincronizate fiind cu click-urile butonului tel;ecomenzii. Apoi am eliberat butonul de blocare al usilor si totul merge ca inainte.


Aceasta problema a coincis cu schimbrea bateriilor cheii. Le-am schimbat pe amandoua odata. Am mai schimbat odata numai prima baterie si nu am avut aceasta problema.

Sper ca am fost destul de clar in exprimare si sper sa va fie de folos.


LA MINE A FUNCTIONAT CHESTIA ASTA DIN A 2 INCERCARE ACUMA MERGE CA INAINTE SPER SA AJUTE PE CINEVA !!!!!!!!!!!
covesanu
Buna ziua,
Eu m-am gandit ca daca am avea schema de la ochiul IR , oare nu am putea sa lipim ceva acolo sa ramana tot timpul activ?
Asa ar fi cel mai simplu.Din cate ma gandesc eu , cand apes pe telecomanda inflarosu, ea uneste un contact undeva.Daca am sti unde , l-am lipi si ar merge .
Oare putem face rost de schema electrica a ochiului IR?
radunre
covesanu, imobilizatorul este un sistem muuuult mai complex decat ai scris/prezentat in postul tau... dezactvarea lui este posibila doar prin conectare la ECU injectie si efectuarea anumitor operatiuni prin intermediul unui soft specializat. Nu exista releu sau un simplu contact comandat de "ochiul" IR.

stancovicialex, trebuie metionat ca procedura explicata de tine este valabila doar la sistemele mai vechi de 1999/2000, cele cu transmisie prin infrarosu. De atunci se fabrica sisteme cu transmisie prin radio, mult mai fiabile si stabile.
Cadlat
salut tuturor...am citit tot ce s-a scris aici despre problema imobilzatorului la megane....am si eu aceeasi problema,pot debloca usile ,pun contact,apare kilometrajul dar becul rosu da flashuri f dese si nu pot porni masina...am desfacut cheia si nu e la fel cu cea pe care am vazut-o aici intr-o poza....singurul cod pe care l-am gasit acolo e ciudat....PA66-GF30...nui am nimic din 5-6 caractere-cifre...am puricat cheia de am innebunit...in schimb pe placuta cu circuite am gasit lipit pe cip(chestia mica neagra si patrata)o hartiuta cu un numar :98268....am sa atasez pozele sa vedeti...am incercat la masina cu numarul ala dar la mine flashurile nu incetinesc cand apas butonul de inchidere centrala...are cineva vreun sfat pt mine?..........
.....se pare ca nu pot atasa poze...inerc mai tarziu sau daca cineva e interesat sa ma ajute,pot trimite pozele intr-o adresa de mail...multumesc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.