Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: pornire grea-aer in filtru de mot si pe conducte
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
bogdo75
Mai fratilor, eu am anulat returul de la injectoare (am obturat intrarea returului injectoarelor din pompa de injectie si am tras un furtun de la rampa de colectare a returului injectoarelor pana in rezervor). Am tras alt furtun din rezervor pana la filtru , am pus o supapa de sens pe retur, de la filtru spre rezervor, si tot imi mai apare aer pe instalatie. Pana la urma m-am dat batut. Ma consolez cu situatia asta si o data la 5-6 zile dau la pompa de amorsare pentru a scoate aerul din instalatie.
Mai ziceau unii ca ar fi de la filtru (ca are dimensiuni mai mici cu cativa microni la stiulturile unde intra mufele si pe acolo ar trage aer). Dar am pus ultima oara filtru original de Delphi.
Eu am observat ca daca la oprire tin motorul la relanti cam 30 de secunde cum aveam obiceiul, la pornire dupa 8 ore sau mai mult , invarte cam 5-6 secunde. Daca opream motorul imediat dupa ce stationam, pornea la sfert de cheie chiar daca stateam si cateva zile cu masina si avea aer pe instalatie.
lico
@darem
Pune duza de injectie veche la loc, scrie codul vechi de injector si o sa mearga.
@Marius
Nu cred ca poate sa traga aer prin corpul injectorului, acolo exista o presiune. Daca e vreo buba acolo trebuie sa arunce motorina in timpul functionarii lucru care conduce la oprirea motorului instant din cauza pierderii de presiune.
Tossi
QUOTE(darem @ 30 May 2013, 13:21)
Salut,
Inj au fost testate individual si datele au fost printate si prezentate mie sub form unui tabel la fiecare palier de presiune de inj.
Masina are 121kkm si nu au verificat nici cum partea de pilitura. Pur si simplu stiu ei ca pompele aste E3 de la dCI fac pilitura si imi recomanda sa o reconditioneze. Cand spun ca sunt un pic mai mari acele valori, diferentele sunt de genul: val max 12 si val citita de alt inj ce anume pulverizeaza inj meu pe stand 15.2.
*




A mea inseamna ca este un caz special: 180.000km, fara pompa schimbata si fara sa genereze pilitura smile.gif, sper sa nu o deochi....dar chiar si asa la 160.000 a trebuit sa refac injectoarele.
darem
Ok, sa reluam.
In primul rand scuze pentru felul in care am scris post-ul anterior, eram la ei in service si am scris repede de pe telefon.

Dupa inlocuirea duzelor la inj nr. 1 si rescrierea codului am plecat cu masina de la ei, m-am intors pentru ca imi aparea Check Injection simplu si masina se ambala singura cu cca 200rpm, motorul nu mai mergea rotund.

Au pus iar testerul de la Delphi pe ea si dadea o eroare pe inj nr.4, ardere incompleta. Au rescris codurile la toate injectoarele si "injectorul nu vroia sa accepte codul citit de pe el". Au adus un alt tester de la Bosh, de la reprezentanta Ford de peste drum. Intre timp a venit si un alt tip de la reprezentanta.
Au inceput ei sa-si bage nasul prin soft, au descoperit ca bujia incandescenta de la cilindrul 1 este arsa (dupa ce le-au verificat pe toate)...gata asta este problema. Le "explic" ca bujia nu ar mai trebui sa conteze in momentul acela la functionarea motorului din moment ce temp apei era deja la nominal. Au renuntat la ideea aceasta ptr moment.
Au verificat din nou codurile inj si au observat si nou tester ca inj nr.4 nu accepta codul, dupa ceva timp au realizat ca au citit gresit dupa injector in loc de 8 era B. Au introdus codul, s-au normalizat toate simtomele enumerate si in postul de mai sus, motorul nu mai raspundea la apasarea acceleratiei samd.

Am plecat in teste si cu ei in masina. La reprize serioase aparea Injection Fault impreuna cu becul rosu Stop. S-au mai uitat prin softul masinii si au decis sa facem un test in mers cu cativa parametrii de la injectie, presiune inj ceruta/nominala (denumita acolo) si presiunea injectie facuta de pompa. La apasare serioasa de acceleratie, presiunea ceruta de calculator era de cca 150MPa, presiunea furnizata de pompa era de cca 90-95MPa. In acel moment aparea mesajul de Injection Fault. In momentul in care se lua piciorul de pe pedala de acceleratie, presiunea data de pompa de inj atingea valoarea ceruta (adica urca brusc, ca un spike, pana la valoarea ceruta de calculator, dar imediat scadea la fel de brusc ca nu mai era ceruta o asemenea presiune). Am facut de mai multe ori asemenea teste, de fiecare data masina s-a comportat la fel. diferenta intre presiunea ceruta (prin apasarea acceleratiei) si presiunea furnizata de pompa este de 50-60 MPa.
Concluzia lor a fost "unanima" ca pompa de transfer nu mai asigura presiunea suficienta pentru pompa de inalta.

Recomandarea: reconditionare pompa de transfer din pompa de injectie, pret cca 1100 lei (cu piesele incluse). Fara sa iau in considerare si faptul ca intervine si distributia in ecuatie.

Au mai spus ceva de o supapa de control (scuzati daca nu am folosit denumirea corecta) dar cica aia ar fi in regula daca presiunea scade brusc atunci cand primeste semnal de presiune scazuta.

Orice sfat este bine venit,
Multumesc.

bogdo75
@darem
Pai la fel se comporta presiunea (adica scade) si daca ai probleme cu supapele de retur din injectoare pentru ca in loc sa mearga presiunea in camera de ardere se pierde pe returul injectoarelor. Cel mai simplu test la injectoare este cel cu seringa (sau recipiente gradate).
99AIM
Darem la ce service ai fost?poti sa-mi spui pe PM
ccoto
QUOTE(darem @ 31 May 2013, 09:58)
Concluzia lor a fost "unanima" ca pompa de transfer nu mai asigura presiunea suficienta pentru pompa de inalta.

Recomandarea: reconditionare pompa de transfer din pompa de injectie, pret cca 1100 lei (cu piesele incluse). Fara sa iau in considerare si faptul ca intervine si distributia in ecuatie.

Au mai spus ceva de o supapa de control (scuzati daca nu am folosit denumirea corecta) dar cica aia ar fi in regula daca presiunea scade brusc atunci cand primeste semnal de presiune scazuta.

Orice sfat este bine venit,
Multumesc.
*


Cred ca s-au grabit sa puna diagnosticul pe pompa de transfer. Presiunea mai mica in rampa ar putea avea si alte cauze:
- IMV inlet mettering valve scapa
- PLV pressure limiter valve scapa
- Pompa de inalta are uzura
darem
[quote=bogdo75,31 May 2013, 16:10]
@darem
Pai la fel se comporta presiunea (adica scade) si daca ai probleme cu supapele de retur din injectoare pentru ca in loc sa mearga presiunea in camera de ardere se pierde pe returul injectoarelor. Cel mai simplu test la injectoare este cel cu seringa (sau recipiente gradate).

[/quote]

De acord cu tine, de aceea am fost de acord cu verificarea tuturor injectoarelor. In urma testelor, cel cu pb a avut 86,7 iar celelalte au avut 0.24, 0 si 0.96 la static test ....limita fiind de 20.


[quote=99AIM,31 May 2013, 18:30, si Darem la ce service ai fost?poti sa-mi spui pe PM
[/quote]

Auto Park Development SRL, Str. Mangaliei 157, cum te duci spre Doraly de la gara pe stanga, pana in pod au niste colante mari cu Delphi. Au un stand nou luat prin fonduri europene si primesc prin curier din alte judete injectoare si pompe la reconditionat.

[quote=ccoto,31 May 2013, 19:10]
Cred ca s-au grabit sa puna diagnosticul pe pompa de transfer. Presiunea mai mica in rampa ar putea avea si alte cauze:
- IMV inlet mettering valve scapa
- PLV pressure limiter valve scapa
- Pompa de inalta are uzura
[/quote]

Multumesc pentru idei, daca ai putea sa-mi spui si cum sa verific cele enumerate de tine, as aprecia mult.

ccoto
Firma asta nu apare in reteaua Delphi. Ei ar fi trebuit sa verifice cel putin regulatorul de presiune din rampa, ar trebui sa aiba dispozitivele necesare dedicate. Normal, testele dureaza vreo 2-3 ore, daca sunt facute la sange conform procedurilor Delphi.
99AIM
Gata stiu unde,acolo e patron ing. Florescu nu?
darem
@ccoto: aveau acolo trusa trimisa prin pm, de ce nu au folosit o nu stiu. Cei doi care au lucrat pe masina erau de la tranaatlantisford de langa billa.

99AIM: sincer nu i am retinut numele de familie sau faptul ca e ing.
Marius WAS
QUOTE(99AIM @ 30 May 2013, 19:49)
Tu cand aveai pb asta cu aerul prin carcasa la injector nu vedeai si in mers ca da spuma multa pe retur?mie asa mi-au yis mesterii ca se vede si in relanti ca da spuma multa la retur.
*



Nu era spuma multa pe retur, dar nici limpede nu era., parca sa zic ca venea spuma in valuri.

4 Jun 2013, 07:06:
QUOTE(lico @ 31 May 2013, 09:09)
@darem
Pune duza de injectie veche la loc, scrie codul vechi de injector  si o sa mearga.
@Marius
Nu cred ca poate sa traga aer prin corpul injectorului, acolo exista o presiune. Daca e vreo buba acolo trebuie sa arunce motorina in timpul functionarii lucru care conduce la oprirea motorului instant din cauza pierderii de presiune.
*



Timp de un an de zile, am tot schimbat la conducte filtre, pahar decantor, si fara nici un rezultat. Injectoarele, puse pe banc de probe erau OK. Pana la urma am zis sa anulez pe rand cate un injector, pana am gasit pe cel cu problema.

Singura explicatie ar fi.....ca partea cu filet a injectorului comunica cu returul(dupa ce motorina trece de duza de retur) care nu este sub presiune, si astfel nu erau scurgeri de motorina, sau probleme la pornire.
meggeo81
QUOTE
Recomandarea: reconditionare pompa de transfer din pompa de injectie, pret cca 1100 lei (cu piesele incluse). Fara sa iau in considerare si faptul ca intervine si distributia in ecuatie.
Au mai spus ceva de o supapa de control (scuzati daca nu am folosit denumirea corecta) dar cica aia ar fi in regula daca presiunea scade brusc atunci cand primeste semnal de presiune scazuta


probabil la momentul acesta ai aruncat deja cu banii, dar totusi, daca nu, fa in felul urmator si stii ceva clar:
lasa returul pompei de injectie sa curga intr-un pet de 5l, pune magnetul pe pet si vezi daca se aduna un praf negru(pilitura). daca nu atunci nu te atingi de pompa, si te indrepti catre injectoare, le verifici cantitatea de motorina data pe retur intr-un min sau doua. postezi ce ai constatat si adio bani aruncati degeaba in service.
numai bine si spor la treaba!
tolo
salutare , aveti idee de unde pot procura niste conducte de motorina , de la para la filtru (sa aiba mufele acelea de plastic in cap) , de la filtru la pompa si pe retur pana la filtru si mai departe apoi. ca la filtru acolo sunt 4 mufe de plastic si vreau sa le schimb pe toate.
99AIM
Dar ce te retine sa-ti faci singur conductele?eu cand intru in concediu le refac complet cu cauciuc siliconic farmaceutic chiar daca in ultima vreme porneste impecabil cu motorina scumpa de la Agip.
Marius WAS
QUOTE(tolo @ 14 Jun 2013, 10:57)
salutare , aveti idee de unde pot procura niste conducte de motorina , de la para la filtru (sa aiba mufele acelea de plastic in cap) , de la filtru la pompa si pe retur pana la filtru si mai departe apoi. ca la filtru acolo sunt 4 mufe de plastic si vreau sa le schimb pe toate.
*



Salutare

Teoretic ar trebui sa le am eu, practic va trebui sa verific cand ajunga la tara.
pastram legatura daca esti interesat.

Numai bine!
tolo
Ideea e ca am taiat conducta de la para la filtru iar de unde am taiat-o am pus un stutz iar la filtru colier.(eliminat mufa de plastic care avea clipsurile rupte). Acum masina numai face zgomotul de fluierat de la pompa,dar in schimb acum uneori cand vreau sa plec dupa loc imi trepideaza rau ca si cum ar da sa moara ca nu are motorina de ajuns.mentionez ca gaura din stutz este mai mica decat conductele care au un 8-10 diam.interior iar eu la stutz am 5-6.
meggeo81
stutz-uri, coliere, innadituri si n-spe mii de tiganeli...
de ce nu pui furtun de combustibil, de 8mm in diametru, pinzat, firma Gaetz? il gasesti in orice magazin de piese auto, e mult mai sigur decit tevaraile cu mufe varza sau cu oringurile de la mufe, de cacao, de iti mai si trage aer pompa. asa furtunul il poti pune direct de la rezervor pina la intrarea in pompa, si vorbesc de traseul de tur. aici nu ai decit absorbtie si e foarte lejera.
deci furtun fara coliere, mufat direct si atit.
bafta!
99AIM
Ce de aer baga pe retur...se pare ca marius are dreptate cu trasul aerului prin injector si asa se desamorseaza pompa,interesant ca la testul cu bidonasele au valori normale iar la cald porneste ok dar daca sta mai multe ore invarte de 4-5 ori sa o ia.

Nemernicia maxima este la inj. 4 cand o opresc iese aer din injector si desamorseaza instalatia-diuza noua tb acolo....
99AIM
Odiseea trasului de aer prin injector s-a incheiat,asa cum se vede in film inj. 1 si 2 dadeau aer pe retur mult iar 3 si 4 putin cate o bula asa mai rar,pt. asta mi-am confectionat o rampa de retur transparentasi asa am vazut ca dupa ce opream la 1 si 2 ieseau bule ce desamorsau instalatia in 3-4 ore,s-au dat inj. astea jos s-au curatat la presiune de aer cat si in ceva aparat hartrige diesel cleaner s-au etansat pe filetul inj. cu loctite 222 apoi s-au montat si iaca minune....numai trage aer in retur si instalatia sta amorsata si porneste superb dimineata,ce mesteri va zis ca nu se etanseraza sunt de evitat.
chirilov.laurentiu
Salutare tuturor! de ceva timp ma confrunt si eu cu aceeasi problema, dimineata invarte de cateva ori pana porneste, am studiat topicul de cateva ori si daca am vazut bine furtunul care alimenteaza injectoarle are cam multe bule pe el.Cum opresc motorul vad cum motorina dupa pompa de amorsare o ia la vale inapoi in rezervor si in plus fata de ce a-ti descris voi la simptome la mine la relanti din cand in cand da ca si cum s-ar inneca sau ar da sa se opreasca nu stiu sa explic prea bine.Masinuta este un clio 3 2007, 1.5dci 65 caluti smile.gif. Ceva sfaturi cu ce as putea incepe?

Multumesc!
99AIM
Supapa de sens intre para si filtru pe tur sau daca vrei tu poti schimba para daca pb. persista poti schimba si filtru si numai dupa cauti pb. la injectoare.
Marius WAS
QUOTE(99AIM @ 2 Jul 2013, 14:57)
Odiseea trasului de aer prin injector s-a incheiat,asa cum se vede in film inj. 1 si 2 dadeau aer pe retur mult iar 3 si 4 putin cate o bula asa mai rar,pt. asta mi-am confectionat o rampa de retur transparentasi asa am vazut ca dupa ce opream la 1 si 2 ieseau bule ce desamorsau instalatia in 3-4 ore,s-au dat inj. astea jos  s-au curatat la presiune de aer cat si in ceva aparat hartrige diesel cleaner s-au etansat pe filetul inj. cu loctite 222  apoi s-au montat si iaca minune....numai trage aer in retur si instalatia sta amorsata si porneste superb dimineata,ce mesteri va zis ca nu se etanseraza sunt de evitat.
*



Salutare!

Daca m-ai fi ascultat si mine de la inceput, cat timp castigai, fara sa te mai enervezi ca de ce nu porneste....... Oricum ingenioasa treaba cu rampa de retur transparenta.

Multa bafta!

22 Jul 2013, 07:31:
QUOTE(chirilov.laurentiu @ 2 Jul 2013, 18:59)
Salutare tuturor! de ceva timp ma confrunt si eu cu aceeasi problema, dimineata invarte de cateva ori pana porneste, am studiat topicul de cateva ori si daca am vazut bine furtunul care alimenteaza injectoarle are cam multe bule pe el.Cum opresc motorul vad cum motorina dupa pompa de amorsare o ia la vale inapoi in rezervor si in plus fata de ce a-ti descris voi la simptome la mine la relanti din cand in cand da ca si cum s-ar inneca sau ar da sa se opreasca nu stiu sa explic prea bine.Masinuta este un clio 3 2007, 1.5dci 65 caluti smile.gif. Ceva sfaturi cu ce as putea incepe?

Multumesc!
*



Este important de stiut , pe unde s-a umblat la masinutza..., eu as incepe cu filtrul de motorina, si mai exact prin a verifica corectitudinea bransarii conductelor in filtru.
Filtru de motorina, ce marca e si cat a costat? In cazul tau cred ca este cel de tabla EURO4, la care din pacate exista destule variante contrafacute pe piata, ce poarta logo RENAULT.
Eu zic sa mergi din apropape in aproape , sa nu te panichezi.
Oscilatiile la relantiu sunt doar imediat dupa pornire sau tot timpul??? Trebuie sa verifici, daca ele se datoreaza unui gol de aer care intra in pompa, sau este vb regulatorul de presiune de pe pompa.
Trebuie sa le iei prin eliminare.

Cu stima,
99AIM
Cata dreptate ai avut Marius....eu eram convins ca supapa termica de pe filtru numai inchide sau trage aer,dupa ce am schimbat filtrul cu un Mahle KL 404 25 am vazut ca pb. persista....asa am ajuns la rampa transparenta dupa ce am etansat bine furtunasele de retur cu pasta,acum parca tacane cam tare injectoarele alea curatate si etansate chiar si cu ulei 2T sau assa era si inainte si am uitat eu,oricum toate dau cam 4ml pe retur intr-un minut deci ok.
tr_viorel
A trecut si M.2.1 al meu prin faza bulelor pe tur (filtru - pompa). In primele minute de la pornire teava era plina, fara pic de aer. Dupa asta, spuma pe cca 1/3 din teava, in partea superioara a diametrului. La mers nu se cunostea lipsa de putere sau oscilatii turatie. Intre para si filtru, zero bule. In final de vina a fost mufa de conectare furtun para-filtru, pe care am inlocuit-o la un cost de 5 lei, cu una de la dezmembrari, apartinand conectivitatii unei pompe de benzina.
yonutunu
ma alatur si eu in clubul celor cu aer pe conducte si pornire ger dupa o perioada.
Cum au zis si colegii mei ,primul lucru filtru, apoi para de cauciuc.
Din pacate o para cauciuc pe mine m-a costat 370 lei+ 100 lei filtru + 300 manopera (DAT REZERVOR JOS ECT),vestea buna e ca n-am pic de span!!!!!!!!!!
Totusi pe retur mai este aer...E NORMAL,tin sa mentionez ca masina nu mai face nici o figura,chiar si dupa 24 ore.
tolo
QUOTE(yonutunu @ 6 Aug 2013, 18:12)
ma alatur si eu in clubul celor cu aer pe conducte si pornire ger dupa o perioada.
Cum au zis si colegii mei ,primul lucru filtru, apoi para de cauciuc.
Din pacate o para cauciuc pe mine m-a costat 370 lei+ 100 lei filtru + 300 manopera (DAT REZERVOR JOS ECT),vestea buna e ca n-am pic de span!!!!!!!!!!
Totusi pe retur mai este aer...E NORMAL,tin sa mentionez ca masina nu mai face nici o figura,chiar si dupa 24 ore.
*




nici mie nu imi produce span si are peste 250 de mii , iar in legatura cu aerul nu v-a mai speriati asa am facut si eu , dar in orice loc unde se produce presiune exista si bule de aer , asa ca stai linistit.

si mie cand stau cu motorul pornit nu imi arata nici o bula cand o opresc apare , dar porneste fara sa faca rotatii aiurea in + sau ceva , sfert . toate bune
yonutunu
m-am mai linistit,dupa toata patania cu mecanicii lu peste,si dupa ce ma puneau sa scimb si injectoare si pompa...cand colo o para si un filtru(nu stiu care dintre ele sigur)
yonutunu
din pacate ,problema a reaparut iarasi,se pare ca marius a avut dreptate ,cred ca este din injectoare ,pt ca degeaba am schimbat para si conductele si 2 filtre originale. Simptomele sunt ca dupa ce o opresc se aude fasait din zona pmpei de injectie...si imediat apar bule mari care se intind pana la para de retur.
ca de obicei pornire grea dupa mai mult timp,curios este ca a mers perfect 2 saptamani,dupa scimbarea parei si conductelor....mentionez ca nu am umblat la injectoare(Toate testele sunt ok).....ce-am mai observat este ca la 4-5 secunde dupa pornire ,motorul reinvie,merge mai rotund si mai turat(probabil se umple instalatia).
ceva pareri??????????/
taxi4you
trage aer fals pe undeva.
daca injectoarele sunt ok atat la testul electronic cat si la cel cu furtunase si recipiente pe retur in timpul functionarii timp de 1 min max 4-5 mm...atunci chiar nu ai de ce umbla la ele..."buba" este in alta parte.
verifica instalatia de alimentare tur-retur,inclusiv ce intra si iese din pompa si repartitor...
bafta!
tolo
am si eu mai nou o problema , porneste bine , dar in viteza de ex sunt cu treapta 4 si ma bag in depasire si bag piciorul in ea imi apare pentru 2-3 sec nu mai mult INJECTION FAULT si apoi dispare si numai face , decat o data la cateva zile cand ii vine. aveti ceva idei sa ma ajutati si pe mine cu o posibila problema ?
meggeo81
verifica returul la injectoare. ca referinta, unul nou da 3,5ml/min. posteaza valorile.
Hot_Wheels
Salut
Am avut si eu aceeasi problema iar rezolvarea a fost urmatoarea:

1. schimbare filtru motorina (inainte aveam aer pe instalatie dupa schimbare nu mai am)
2. schimbare 2 bujii arse (din cate am inteles de la reprezentanta aceastea fac probleme doar la plecare iarna si nu au legatura cu problema mea)
3. schimbare senzor arbore cu came
http://www.smpeurope.com/?p=156&partid=190...a829qhd0v6d3153
4. schimbare distributie (era sarita de la punct)

Dupa pasul 3 masina pleca normal.

In afara de preturile foarte mari la piese nu am ce sa reprosez celor de la reprezentanta.

O seara buna
flo2410
Salut
Pentru 99AIM :
Ai avut o idee excelenta cu returul transparent!!
dar am o intrebare: de unde ai achizitionat furtunasele transparente? si daca rezista la temperatura de acolo?! (sau le-ai pus doar pt depistarea 'bulelor'??)

flo
sk0rpion
Si nu pot sa nu va intreb, merita atata bataie de cap cu aerul pe conducte,cand puteti rezolva totul cu o supapa unic sens imediat dupa pompa? Si la mine au observat la reprezentanta dupa ce a stat 1 zi la ei masina, furtunul de tur rezervor - filtru absolut gol si mi-au propus schimbarea parei de amorsare si apoi le-am aratat supapa si le-am zis ce rost are atata bataie de cap cand porneste normal cu motorina care o are dupa pompa iar dupa pornire se umple instantaneu tot "furtunul". Raspunsul mecanicului de atunci a fost "ai dreptate", asa ca va intreb si pe voi merita atata bataie de cap? Am 3 ani cu supapa.

Uneori uitam ca modalitatile cele mai simple si la indemana pot da cele mai rapide si eficiente rezultate.
tr_viorel
Pentru colegul flo2410: citeste si postul meu cu nr. 369, unde este si alta cauza a manifestarii. In completarea acelei postari, spun ca eu am schimbat furtunul para-filtru, cu unul transparent ,care a costat fix 2 lei/m. Asta am facut-o vara si de atunci am parcurs cca. 4000 km. In aceasta situatie, montarea supapei de sens este inutila, aerul fiind tras pe la mufa filtrului. Mentionez ca nu tineau nici supapele de pe para, schimband-o si pe asta cu una ce a costat 23 lei. Din acest motiv am schimbat si furtunul, cel original fiind f. tare. iar la incalzire pentru intrare pe stuturi, se deformeaza.
Nike_bodo008
Marti am facut schimbul de ulei plus filtre si revizia aferenta, toate bune si frumoase pan aici, cand am pornit masina am observat ca ea porneste greoi fata de cum pornea inainte de revizie parca cand porneste zici ca ea galopeaza pana se aprinde motorina ceva mai metaforic zici ca tuseste pana porneste, inainte pornirea era uiniforma.
Eu din cate am vazut cand au schimbat filtrul de motorina ei au amorsat pompa de motorina cu o instalatie externa compusa dintr-un furtun si o para ceva asemanator ca la masina, au incercat sa o porneasca dar nu au reusit probabil ca nu au amorsat bine sau nu au adus suficienta motorina la pompa de inalta presiune ca aceasta capodopera a inregistrat-o calculatorul ca o eroare lipsa combustibil, au amorsat din nou cu respectiva instalatie pana dadea motorina pe afara. Precizez ca inainte cand se schimba filtrul de motorina nu se umbla la pompa de inalta presiune o amorsau direct din para respectiva pana aungea motorina pe furtunul transparent sau umpleau cu motorina filtrul si amorsau doar putin.
Eu cred ca au deranjat ceva la pompa de inalta presiunea sau am aier in instalatie de porneste ciudat, precizez ca bateria este buna.
Cine imi poate sa-mi explice ce probleme pot surveni la schimbarea filtrului de motorina daca nu se face corect. Sau sa-mi dea nu stiu o ideie ceva cand ma duc saptamana care vine la service ca sa ma duc cu temele facute sa nu ma prosteasaca cum o fac deobicei sa zica ca nu este nimica si este normal sa porneasca asa, eu i-am sunat si le-am semnalat problema si au zis ca o sa verificam.
Si azi dimineata am fost sa pornesc masina ea a pornit cei drept dar greu am ridicat capota si am vazut bule pe traseul de motorina
taxi4you
in primul rand...
am spus de cateva ori...inainte de a monta filtrul de motorina (cel nou),incercati sa il incarcati cu motorina cu ajutorul unei seringi...bagati in el motorina pana cand da afara motorina pe toate tevutele...astfel va porni la prima cheie fara sa dea semne neutre.
referitor la aspectul cu aerul ce il trage este simplu...la acele mufe rapide pentru imbinarea filtru-furtun,avem in capatul lor (pe interior) cate un oring...verifica starea lui (lor) si cel mai bine ar fi sa cumperi alte inele oring noi si sa le inlocuiesti.
bafta!

p.s.
nu stiu de ce va incapatanati si nu vreti sa montati filtrul nou gata amorsat pe banc...cum am descris eu.Seringa gasiti la orice farmacie...eventual va luati una mai mare costa maxim 2 lei...dar face economie de timp,nervi si uzura masinii...cred ca se merita.
Nike_bodo008
problema este ca sunt neindemanatic si nepriceput daca cei de acolo au facut ceva gresit sa mai si repare greselile cand am mai facut schimb de filtru am vazut ca mecanicii umpleu filtrul de motorina si nu aveau probleme cu porinitul mergea din prima nu sa se chinuiasca sa porneasca oricum miercuri ma duc ca trebuie sa schimb flansele de la amortizor pe fata si ma duc cu o Gura mare ca nui prima oara cand am probleme la eu dupa o schimbare de bujie au uitat sa-mi puna la loc furtunui care vine de la baia de ulei nu stiu ce rol are dar imi intrau gaze arse in habitaclu, Mai au si pretentii ca sunt mai marea reprezentanta Renault din Iasi eu nu am nimic cu ei dar nu stiu cum naiba dar belelele trag la mine ca musca la .... am o parere nu prea buna, am lucruri palpabile negative nu vorbe din auzite.
taxi4you
poate nu esti atat de nepriceput sau de neindemanatic,probabil nu stapanesti atat de bine "tainele" masinii tale,intr-o buna zi o vei stii cu ochii inchisi...tine pe langa noi.
iti dau dreptate la parerea ta si a multor altii de aici,in ce inseamna service reprezentanta sau "de firma".
eu am fost obligat avand masini noi sa merg la reprezentante...dar am renuntat de la un incident cu un logan
am avut o pb cu el cand avea 48 mii km si era in garantie.Mi-au motivat "exploatare necorespunzatoare"...le-am solicitat sa-mi dovedeasca si am avut un capitol de discutii cu finalizare din partea mea...am renuntat la serviciile lor cu garantii.
eu acum nu mai fac "garantia" la nici o masina.
imi fac singur tot ce am de facut.am preferat sa investesc in scule si aparate,decat sa le mai dau lor bani.
bafta in continuare!...mare atentie la ce ating oamenii pe acolo,stiu cazuri cand au atins chiar si burduf de planetara cu surubelnita cu toate ca nu avea ce sa lucreze acolo,am vrut sa-l bat pe mecanic dar m-am gandit ca poate asta isi doreste,sa muncesc eu pentru el...sa ii dau si lui ceva bani.
Nike_bodo008
eu am curiozitatea sa asist la tot ce se face la masina si stau pe langa ei si asa cum sunt eu necunoscator imi mai dau seama la ce greseste asa si cum mi-am dat seama cu pornitul masinii fara sa amorseze bine .... am vazut ca nu o ia din prima am tacut omul s-a dus din nou la pompa o amorseaza bine porneste mai greu si gata, dar nu se uita daca a facut bine ceea ce a facut faptul ca mi-a lasat aier pe instalatie ti-as arata un filmulet sa vezi cei acolo, eu cunosc destul de bine masina cred ca mai mult ca pretena mea. Poate ti se pare penibil dar o simt cand are o anomalie sesizabila la pornire cand nui palce combustibilul o am de 5 ori de cate ori am facut schimbul si la service non reprezentanta si reprezentanta nu am avut asemenea probleme. Daca vrei imi dai un email si iti trimit video-ul.
As incerca si eu sa fac fel de fel de reparatii dar na eu am o conceptie nui treaba mea daca nu sunt calificat, uneori se cam bate cap in cap.
flo2410
QUOTE(taxi4you @ 21 Nov 2013, 13:45)
in primul rand...
am spus de cateva ori...inainte de a monta filtrul de motorina (cel nou),incercati sa il incarcati cu motorina cu ajutorul unei seringi...bagati in el motorina pana cand da afara motorina pe toate tevutele...astfel va porni la prima cheie fara sa dea semne neutre.
referitor la aspectul cu aerul ce il trage este simplu...la acele mufe rapide pentru imbinarea filtru-furtun,avem in capatul lor (pe interior) cate un oring...verifica starea lui (lor)

...si cel mai bine ar fi sa cumperi alte inele oring noi si sa le inlocuiesti.
bafta!


*



Ce spui este perfect adevarat, dar sunt cate 2 oringuri verzi, in fiecare mufa rapida, intrebarea este de unde le cumperi? Banuiesc ca sunt dintr-un cauciuc care rezista la uleiuri.. motorina, adica sa nu le umfle!!!

Daca detii asa informatie, vrem sa stim si noi
Merci
flo
taxi4you
nu doresc sa fac afirmatii eronate si sa va indemn catre un lucru total inutil.
Daca nu ma insel de regula cam orice oring este facut din cu totul alt material fata de o garnitura de cauciuc,sper ca am fost inteles.
Presupun ca le putem cumpara inclusiv de la maganinele de materiale de constructii sau cele de piese auto.
flo2410
taxi4you
Ma gandeam ca stii si un magazin de unde putem achizitiona aceste oringiri! daca tot ai multe masini taxi!
Asa si eu am ajuns la concluzia ca, daca schimbi aceste oringuri, cu unele noi, poate se muleaza mai strans pe tevile filtrelor, chiar si cele non-reanault!!
Am cautat la toate magazinele, dar din pacate nu am gasit.

flo
Nike_bodo008
interesul este sa se cupere piesa in sine nu si acele piese care se uzeaza
taxi4you
la noi in ploiesti este pe fosta Str. 23 August,actuala Cantacuzino ,un magazin la un service unde are de la cel mai mic oring pana la cel mai mare.Magazinul se afla langa o banca si o trecere de pietoni.
Scuze ca nu dau numele acelui magazin sau service...la fel si banca.Nu doresc sa para ca vreau sa fac publicitate cuiva.
bafta!

p.s.
totusi imi vine greu sa cred ca nu ai gasit oringuri...la noi in magazinele de materiale constructii se gasesc si la set...niste cutiute cu cateva perechi pe dimensiuni diferite.
petro_ionut
Ajutati-ma cu aceasta problema, am schimbat sezorul axa came, dar cel putin o simtoma a ramas, nu stiu daca e de la acel senzor, si anume, porneste la prima cheie fara probleme, daca o opresc si incerc sa o pornesc imediat dupa oprire face ca in audio-ul din link, iar la a doua cheie porneste. Daca o las 30 secunde dupa oprire si o pornesc, porneste fara probleme! Este normal sa faca asa sau inca am o problema, care ar fi aceea? Mersi.

http://youtu.be/0QZA13djzLg


2 Jul 2014, 17:46:
Am scos mufa de la senzor si am pornit-o, si la fel face, deci se intampla ceva intre senzor si calculatorul de injectie, am scos mufele din calc. de injectie, curatat cu spray contact, nicio schimbare. Nu stiu ce sa mai fac, mai o problema si anume cu AC-ul care nu porneste tot timpul, daca misc de mufa mare cu 48 pini de la calc. de injectie porneste compresorul!
nicu rares
Una bucata supapa unisens si doua bucati furtun combustibil + 4 coliere, tai furtunul masinii intre para si filtrul de motorina, pui aceasta supapa si ai rezolvat problema!
florinbarca
salutare,

am si eu o problema cu aer pe furtunul acela scurt de la para pana la filtru.
cand opresc motorul acel furtun scurt ramane gol.
daca il amorsez din para si il las asa si 2 zile fara sa pornesc motorul acel furtun ramane plin,cu motorina pe el.
de la ce ar putea fi?

multumesc
gigelcool
la mine acum am observat o chestie,cum o apesam pe coada pina la 3500 imi arata probleme cu injectia,am observat ca la undeal lung tot face asa,am oprit masina imediat,si am observat ca furtunu era aproape gol de la filtru spre pompa,ce ziceti sper sa nu fie injectoare ca nu de mult am dat 500 de euro pe reparatii
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.