Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Compresor aer conditionat
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
shteffanivlad
Tind sa cred ca problema ta este la aeroterma (ventilatorul din interior) nu la aerul conditionat.
petro_ionut
Salut, revin cu problema mea legata de ac, compresorul merge, dar are momente cand se opreste, am observat daca merg si misc de mufele care intra in calculatorul de injectie porneste din nou compresorul si functioneaza fara probleme o perioada! Ideea e ca am desfacut mufa din mijloc, am dat cu spray contact dar problema persista. Ati mai intalnit aceasta problema?
petro_ionut
nimeni?
nicu rares
Nu
soke
Zilele astea, dupa 7 ani si 100.000 km am patit-o si eu cu blocarea compresorului.
Recunosc ca nu prea am avut grija lui pana acum. Nu am completat cu freon si am mers majoritatea timpului cu clima pe auto.
S-a constatat la service Renault ca este blocat compresorul si trebuie schimbate urmatoarele:
- compresor
- curea accesorii
- fulie

Am vorbit la un service, e ok cu compresorul si cu cureaua accesorii dar nu prea intelegeau ce fulie trebuie schimbata.

Voi aveti vreo idee de care fulie e vorba?

espacern
Probabil fulia de la compresor....de ce nu intrebi unde s-a facut constatarea?
soke
Am intrebat. Se pare ca e vorba de fulie curea arbore cotit.
Intrebarea mea e daca e necesar sa schimb si chestia asta. Mai aduce cateva sute de lei la costuri.
espacern
Daca vrei sa faci treaba "ca la carte" schimba tot ce a recomandat reprezentanta.....daca vrei sa faci"economii" nu schimba decat ce consideri tu ca trebuie.
CosminCMI
Salutare,am si eu o problema. Se aude un zgomot puternic foarte enervant ,cand pornesc AC dispare acel zgomot. Mi s-a spus ca,compresorul de la AC ar fii de vina. Aveti idee daca se poate repara sau sa il anulez o perioada pana vin caldurile? Sau trebuie neaparat schimbat?
cristian.iliescu88
Verifica-i fulia/ambreiajul. Cel mai bine mergi la cineva care se pricepe pentru o constatare.
meganus_bicorpus
Daca tot a inceput sa se incalzeasca afara a inceput si climatizarea sa foloseasca compresorul de AC...care a inceput sa faca zgomot!Am fost la service si mi-au spus ca de vine este rulmentul compresorului, RENAULT deocamdata insa nu poate decat sa imi oferteze compresor complet nou sau reconditionat.
Stiu ca s-a mai discutat pe aici problema compresorului si a rulmentului buclucas, as vrea sa stiu ce cota are rulmentul si de care sa iau?
tavi79
La mine compresorul s-a blocat prin 2011 si a fost schimbat gratis, desi iesise din garantie, de reprezentata Serus Ploiesti
meganus_bicorpus
Gasisem anuntul asta
http://www.reno.ro/-Vand-rulment-aer-condi...at-t145735.html
dar nu stiu daca rulmentul se potriveste si la mine si daca cota este cea corecta
Dreamer
Azi am schimbat rulmentul de la compresor, pret 55 RON, dimensiuni : 55x35x20
Compresor Delphi. Nu cumparat rulmenti dupa aceste cote, sunt mai multe tipuri de compresoare montate, mergeti la un service respectabil, demontati acolo rulmentul vechi, verificati cotele si comandati prin ei, in max o ora o sa il aveti si se poate monta pe masina tot de ei.

Nu este necesara scoaterea freonului din instalatie!
meganus_bicorpus
Ce marca e rulmentul si unde l-ai schimbat?

Dreamer
Marca nu o stiu din pacate, l-au adus cei de la service-ul la care am reparat masina. Nu ma astept sa fie ceva super calitativ, din pacate. La magazinul dedicat de rulmenti din Brasov aveau program de gravide. La 16:30 era inchis.
Schimbarea s-a facut la un service in Brasov, numit E-Res.
cristian.iliescu88
O intrebare: Este normal ca dupa ce folosesti ac-ul si opresti motorul, in zona compresorului sa se auda un "fasait"?
Nu sunt sigur daca pierde ceva pe acolo pentru ca stiu ca si vara trecuta imi facea la fel si nu am avut probleme cu ac-ul.
Maine ma duc sa fac completare de ulei si freon pentru ca de cateva zile, in timp ce este cuplat compresorul, se aude un mic "zornait". Ma gandesc ca ar duce lipsa de ceva ulei.
norbdc
Compresorul la mine face un sunet specific cand ii pornit si merg cu masina. Mai ales la viteze de autostrada are un sunet distinct. Oare ii ok? CC-ul meu are 133 mii.
igl1
eu anul trecut aveam probleme in sensul cand pornea cand nu
am schimbat vreo 2 senzori (creb ca asa se numesc) si la fel pateam
undeva sigur am o problema ca-mi datea peste cap si calk de injectie (imi aparea injection fault:) si se oprea motorul)
din toamna merg cu mufa scoasa si nu mai am probleme noroc ca nu am avut nevoie de de AC dar cum vine vara trebuie sa rezolv problema
tatae_8700
Va salut. Am avut si eu o problema cu compresorul aerului condiționat, care nu pornea. Am rezolvat problema prin completarea cu 220 gr de freon(atât lipseau) si stergerea erorii din calculatorul masinii pt ca nu pornea. Problema mea acuma este: compresorul rămâne cuplat mereu când clima este pe auto indiferent de ce temperatura setez(dacă e scăzută baga rece, dacă e ridicată baga cald). Menționez că ventilatorul merge în funcție de ce nevoie de debit de aer are. Dacă decuplez ac din buton, manual, compresorul se oprește. Doar pe auto e problemă. A mai întâlnit cineva problema asta? Ceva idei? Va mulțumesc
froniecristian
La mine a picat electro-cupla definitiv deoarece cupla foarte des. Cauza insuficient Freon aprox. 330 ml.
Cu un an in urma am fost la Reno si au zis ca daca merge sa il las asa. Si asa s-a dus.
La ei era 4000 lei unul nou dar am gasit cu 1600 lei la alt service tot Delphi.
Alta solutie mai ieftina daca pica de tot e sa il pui pe direct si merge continuu.
Veselu emi
De ce nu imi porneste compresorul de ac?are si freon si ulei...renault megane 2 1.5 dci
cezar13
tatae_8700 sa gandim logic , cand sta AC pornit pe auto? pai cand temperatura din habitaclu este mai mare decat ce setem noi; daca ac sta tot timpul pornit atunci inseamna ca senzorul de temp din habitaclu transmite valori eronate;
Danskodaru
La meganul di semnatura imi cupleaza si decuplaza continuu compresorul. Am pus freon sinla fel. Sfaturi, indrumari
sorinache11
Am avut o problema asemănătoare (vezi de la postarea 341 in jos).Era un piston de la compresor spart, iar acesta se blocase. AC-ul fiind pe automat, incerca cuplarea compresorului, apoi decupla automat aproape instantaneu si tot asa continuu. Pana am remediat problema am oprit AC-ul. De remediat, prin înlocuirea compresorului. Când AC-ul nu functioneaza, fulia este invartita liber pe axul compresorului.
Danskodaru
Dar la mine baga aer rece?
Tossi
S-ar putea sa fie sonda de pe traseu de vina sau radiatoarele infundate....
Danskodaru
Localizarea sondei si cum as putea sa mi dau seama daca este ea sau nu
Cipriansen
In 2012 mi s-a blocat compresorul . L-am schimbat cu unul SH ( care merge si acum ) , dar care facea un zgomot atunci cand era pornit .
Recent am reparat alternatorul si am schimbat releul de la alternator si zgomotul e mai puternic , chiar deranjant .
De ce a inceput sa se auda asa ( de la alternator ?! ) ?
Acest zgomot ii afecteaza durata lui de viata ?
Martzianu2
Verificati si mufa compresorului. http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=186...dpost&p=4507350
mariancd
Masina are 107000 Km. M-am trezit ca intrand la benzinarie sa alimentez, a inceput sa miroasa a fum. Am tras masina deoparte si am deschis capota. Foc la compresor, stins cu stingatorul. Am fost curios ce a provocat acest incident. Personal cred ca aveam rulmentul blocat la fulia compresorului si s-a incins pana a topit bobina. De aici si pana a se lipiii ambreiajul nu a mai fost mult. Probabil ca, compresorul a mers pana s-a spart pistonul de la prea multa presiune. Dupa ce s-a blocat a luat foc cureaua care s-a frecat pe fulie. Curios ca nimic nu mi-a oprit motorul si nici comanda de ac nu era activa. Pareri? Multumesc.
razvan21r
Salutare tuturor ,

astazi am fost cu masina in service , mi s-a spus ca am compresorul blocat si ca m-ar costa undeva la 3200 de lei toata distractia , eu intreb acum , ce este de facut? Se poate repara mai ieftin ?

Mi s-a spus ca trebuie sa schimb urmatoarele :
-Compresor A/C
-Radiator
-Nu stiu ce filtru
-Curatare instalatie - 600 de ron ?! Serios ?!
+ manopera si etc , 3150 de lei ! Frumos !

Se poate reconditiona compresorul de pe masina ? Alte idei ?

Mie unul mi se pare exagerat de mult si plus de asta , fara sa desfaci nimic , decat un ca**t de senzor sau ceva de genul si sa-mi dai scorul asta ...

Masina este un Megane 2 hatchback , 1.4 16v an 2006 , 111.000 km reali !
dethave
Salut!
Nu prea ai ce repara la compresorul ala...decat sa te apuci sa-l repari mai bine cumperi unul second hand.
Fiiltrul uscator trebuie cumparat nou.Zic gurile rele ca un contact cu aerul atmosferic mai lung de 30 de minute il termina definitiv.
Radiatorul de ce trebuie schimbat? A produs compresorul reziduuri si au plecat in instalatie? In cazul asta trebuiesc schimbate si furtunurile....
razvan21r
QUOTE(dethave @ 20 May 2017, 05:18)
Salut!
Nu prea ai ce repara la compresorul ala...decat sa te apuci sa-l repari mai bine cumperi unul second hand.
Fiiltrul uscator trebuie cumparat nou.Zic gurile rele ca un contact cu aerul atmosferic mai lung de 30 de minute il termina definitiv.
Radiatorul de ce trebuie schimbat? A produs compresorul reziduuri si au plecat in instalatie? In cazul asta trebuiesc schimbate si furtunurile....
*



Nu imi dau seama de unde si-a dat respectivul mecanic seama ca ar fi reziduri in instalatie ?

Compresorul a ramas blocat probabil pt ca nu a fost folosit , eu am masina de 1 an aproape , probabil de aia s-a blocat .

Imi poti recomanda undeva in Bucuresti , unde pot schimba compresorul ? Mersi
quetzalcoatl
Intrebare : Daca apas butonul AC si se aprinde in bord martorul AC, asta inseamna 100 % ca functioneaza compresorul ?
cj98czh
NU
quetzalcoatl
Multumesc pentru raspuns, insa in ceea ce ma priveste asta nu este bine deloc, absolut deloc... smile.gif
Mr_X
Trebuie dusă la verificat, pot fi câteva cauze. De exemplu, dacă rămâi fără freon în instalație, se aprinde becul dar compresorul nu pornește.
maryuss87
Am si eu probleme cu compresorul la un Megane 2 de 1.6 benzina 16v din 2006, si vreau sa-mi cumpar altul din dezmebrari. Am fost la unu si a zis ca are un Megane2 de 1.6 benzina din 2003 da nu stia daca is compatibile.
Stie cineva daca ii compatibile sau are lista de coduri pentru compresoare?
Multumesc anticipat
lucian14
Pentru un megane 2 de 1.4 16V vreau sa iau de la dezmembrari un compresor.
Stie cineva daca sunt compatibile cele pentru 1.6 16V sau cu cele pt. 1.5 dci?
Multumesc.
Florin1983
salut am citit mai sus preturi cam mari la AC nustiu inca care e problema la mine dar nu mai baga AC nu se mai aude compresosrul deloc de vreo 2 zile ma-am gandit ca poate e defect asa ca am intrat pe forum sa vad ce se recomanda si tot odata am cautat si compresior nou sa vad cat este am gasit incepand de la pretul de 700 roni la Autokarma daca va intereseaza cautati online meganul meu este 1.5 diesel an 2005 fabricatie euro 4 http://prntscr.com/fw0vsu o zi fain
mihai_tomaro
QUOTE(norbdc @ 11 Mar 2016, 14:19)
Compresorul la mine face un sunet specific cand ii pornit si merg cu masina. Mai ales la viteze de autostrada are un sunet distinct. Oare ii ok? CC-ul meu are 133 mii.
*


Salut, mie pentru chestia asta m-iau recomandat sa schimb compresorul de urgenta (zgomotul nu era din fulie si din blocul compresor). Mi-au explicat ca exista riscul sa se gripeze si sa blocheze cureaua accesorii cu anumite riscuri majore, si sa bage span in instalatia de AC daca ajunge la un grad de uzura destul de ridicat. CE-ai facut pana la urma?
Catalinmodena
Penteu cei ce au umblat/schimbat compresorul:ati schimbat si garniturile aferente tevilor ce intra in el?
raduflo
Salutare tuturor!
Am o problema ciudata, zic eu, pana acum doua zile, compresorul de la AC functiona ciudat in sensul ca de vreo doua saptamani, daca opream AC-ul, se incingea rau cureaua de accesorii, verificand (vizual) se pare ca rulmentul de la fulie era cumva blocat partial (avea tendinta sa invarta compresorul si cand acesta nu era comandat). De atunci nu l-am mai oprit, insa acum doua zile, n-am mai reusit sa pornesc masina, electromotorul nu avea putere sa invarta motorul, avand pornire automata calculatorul a comandat electromotorul pana a luat foc (ars stator, carbuni si siguranta mare din borna de plus a bateriei).
Ieri am schimbat stator si platou cu carbuni, dar tot nu s-a rezolvat problema, motorul se invarte foarte incet iar tensiunea din baterie scade pe la 6v (bateria e noua si buna, dupa ce nu mai invarte, tensiunea revine la 12,4-12,6v si poate relua ciclul de invartire). Dupa cateva incercari nereusite, a inceput sa iasa fum din zona bateriei. Firul rosu, gros, care merge le electromotor era foarte cald, aproape firbinte iar siguranta mare era arsa. Am inlocuit-o cu una improvizata dintr-o sarma de fier cu diametrul de 3mm si la prima incercare de pornire, a topit-o instantaneu.
Am verificat electromotorul (in gol, pe masina, fara sa cuplez starterul) si functioneaza.
Tind sa cred ca s-a blocat compresorul de la AC.
A mai patit cineva asa ceva?
E posibil ca din cauza lui sa nu pot invarti motorul? Sa incerc sa-l pornesc fara cureaua de accesorii?
Nu imi dau seama daca pompa de apa este actionata de ea sau e actionata de cureaua de distributie.
Ce pot sa-i mai fac? Oare trebuie schimbat compresorul sau e suficient sa schimb doar rulmentul de la el?

LE
Am rezolvat!
Ce se intamplase?
S-a blocat rulmentul de la compresor, fiind in mers, s-a simtit ca motorul merge mai greu, parca nu mai avea vlaga, dar pentru ca mai avem putin pana acasa, nu am dat importanta. A frecat cureaua pe fulie pana s-a topit carcasa bobinei de la ambreiaj. Am oprit masina si racindu-se plasticul ala, s-a lipit intre ambreiaj, carcasa bobinei si fulie iar dimineata, cand sa pornesc, electromotorul nu a facut fata solicitarii si a cedat.

Ca sa ma conving ca este blocat compresorul, am dat jos cureaua de accesorii si am pornit motorul fara probleme.
Fulia de la compresor nu se putea invarti, desi compresorul se invartea, nefiind cuplat ambreiajul. Clar, rulment gripat!
Schimbat compresor si totul a revenit la normal.
Urmeaza reumplerea cu freon si gata.
budspencer07
Incearca sa l pornesti fara cureaua de accesorii atunci poti verifica si fulia eventual rola
R19/16v
Făcând asta strici fulia de accesorii de pe vilbrochen.
raduflo
QUOTE(budspencer07 @ 23 Jun 2018, 23:00)
Incearca sa l pornesti fara cureaua de accesorii atunci poti verifica si fulia eventual rola
*



Exact asa am facut.

24 Jun 2018, 15:38:
QUOTE(R19/16v @ 24 Jun 2018, 06:52)
Făcând asta strici fulia de accesorii de pe vilbrochen.
*



Ce anume? Sa o pornesc cu fulia blocata?
Daca stiam asta, sigur nu o porneam asa.
Nu cred ca cineva, inainte sa porneasca masina, verifica daca sunt rulmenti gripati pe undeva... smile.gif
Oricum, nu m-as fii gandit ca se poate bloca totul din cauza unui rulment de pe compresor... dar acum stiu ca e posibil.
Si am avut "noroc", nu s-a stricat fulia, dar s-a ars electromotorul si doua sigurante de pe borna de (+)...
Vikzzz
Salut
Vin si eu cu următoarea problema, cand porneste gmv-ul nu imi mai funcționează ac-ul, daca se opreste totul revine la normal, problema e ca pana acum 2 zile nu se intampla asa...Adică pornea gmv-ul si clima funcționa fără probleme....si inca o chestie ciudata, opresc masina dupa o cursă mai lungă, o las oprită o ora si pornesc iară cuplează gmv-ul chiar daca temperatura motorului e mica si bineinteles clima nu funcționează.
Mentionez ca am creion in instalație fără pierderi.
Va rog un sfat, mai mulți mi.au zis ca e posibil sa fie senzorul de presiune creion, dar nu prea vad legătura.
Multumesc
Masina din semnătura megane 2 1.6 16v an 2003
bustiuci
Am un Renault Megane 2 din 2007 1.6 16v, nu mai răcește instalația de AC. Din câte am înțeles problema ar fi la compresor, gripat, etc ...

Știți un Service Auto în zona Sector 1, Otopeni, Snagov .. să zicem Nord , unde să îl repar, vă rog?

Mulțumesc!
severpopescu@yahoo.com
Ieri a iesit fum din compresorul AC masina e un megane 2 sedan 1.6 16V din 2007 115.000 km credeti ca are rost sa incerc la reprezentanta sau nu am nici o sansa sa o repar pe banii Renault? Are cineva celebra lista ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.