Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ex:Skoda Fabia 1.2 12v; Sandero
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
bogdan_dsn
Salut. Nu am stiut cum sa schimb numele topicului de la jurnalul cu solenza si asa am inceput un jurnal nou.

Se facea ca era o zi de sambata si eu m-am hotarat sa schimb masina fiind in posesia unor bani. Am incercat sa ma orientez spre o masina micuta ca sa ma pot descurca in oras cu ea, 90% din drumuri fiind facute urban. Studiind piata auto la masinile din clasa mica(cred ca asa se numeste clasa asta de masini) mi-a placut foarte mult skoda ca design la inceput. Apoi am inceput si am facut teste cu skoda fabia si eram din ce in ce mai incantat de ea. Asadar dezicia a fost luata.
Asadar am fost cu solezna la vanzare intr-o lume plina de mafie pentru ca peste tot erau bijnitari eu fiind singurul din zona daciilor ce isi vindea masina personala. Intr-un final a venit si cumparatorul, masina fiind vanduta cu 4500 euro.
In saptamanile ce au urmat am cautat dar in cele din urma ajutorul a venit din ungaria de la o cunostiinta ce vindea o skoda fabia modelul care il doream eu.
Fiind o zi de marti masina trebuia sa soseasca masina. Pe la ora 23:45 masina a venit.
Ca si concluzii ca posesor de cateva zile...masina e ok spre deosebire de solenza, micuta, servodirectia face ca directia sa fie foarte usoara. Ca dotari are: abs, aer conditionat, proiectoare de ceata, 2 airbaguri, cd-player, geamuri electrice fata si inchidere centralizata.
Voi posta in cele ce urmeaza si alte impresii si poze.
argon
ca proprietar, cum ti se pare motorul, demarajul, in oras..ca de parerilor cunoscatorilor care nu au pus piciorul in asa ceva, dar stiu ei ca e lesinata masina sunt satul blink.gif

Aerul conditionat e manual? sau semiautomat? huh.gif
Lostboy
Felicitări pt. achiziție și mulți km fără incidente!
body
Masina poate ca e ok , dar mie mi se pare foarte lenesa .
Precizez ca am condus una a unchiului meu de cateva ori si mi s-a parut lenesa rau.
Parerea mea.
PS Sa o stapanesti sanatos
bogdan_dsn
Sincer demarajul in oras dupa mine e foarte bun, am impresia ca trage mult mai bine ca solenza, ma refer la plecarea de pe loc, iar motorul este foarte elastic, e ok iar cutia e scurta ceea ce cred ca ajuta. Oricum am scos consum de 7.9 litri in oras deci pentru mine este multumitor; aerul conditionat este semiautomat.
Vlad B
S-o folosesti sanatos si sa n-ai parte de incidente! Este o masina reusita (statistic vorbind, este foarte fiabila) si am avut placerea sa fac scoala intr-una si m-a tratat bine smile.gif. Nu este deloc lesinata pt un motor de 1.2! Plecam de la stop mai repede decat alte modele.. dar nu prea des ca-mi dadea instructoru cate-o palma batraneasca peste picior laugh.gif
Merced
Am mers cu un Polo cu motorizarea asta si nu era deloc vreun monument al puturoseniei, ci se infigea frumusel. S-o stapanesti sanatos!
Ov
m-am dat si io cu un 1.2 htp d'asta:
1. toate skodele cu A/C au climatik (aka aer conditionat automat)
2. motorul nu e lesinat deloc (in oras). Daca-i dai sub codita fuge frumusel
3. in bucuresti consuma de RUPE !

s-o stapanesti sanatos smile.gif
Vlad B
Cea de care am zis eu avea AC manual. Asa ca nu toate au climatronic..

LE: "climatik", my bad.. Dar nici d-asta n-au toate laugh.gif
bear_mc
Sa o stapanesti sanatos. E simpatica. In ce consta aerul conditionat semiautomat?
Ov
n-am pomenit de climatronic ci de climatik, un fel de A/C de casa, unde tu setezi temperatura si compresorul porneste si se opreste in functie de necesitati ca sa-ti mentina temperatura setata.
einstein1984
Cu vibratiile cum sta? Motor in 3 cilindri la cilindreea asta ar cam putea avea probleme. are arborui de echilibrare?
mauru007
Eu stiu o Fabia din 2002 care are ac manual.
aurelv
bogdan_dsn sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara probleme. Imi place foarte mult culoarea, cred ca e prima pe care o vad.
bogdan_dsn
Multumesc de urari. Urmeaza zilele acestea sa ii schimb consumabilele iar in weekend un drum mai lung pentru a vedea cum se comporta in afara spre deosebire de solenza, caci in oras am vazut diferentele.
argon
QUOTE(einstein1984 @ 26 May 2008, 10:57)
Cu vibratiile cum sta? Motor in 3 cilindri la cilindreea asta ar cam putea avea probleme. are arborui de echilibrare?
*




sigur nu sta nicicum cu vibratiile , ca nu are, alea sunt mituri. SI nu numai in cazul VAG, si Matizul de exemplu are motorul echilibrat.


@bogdan_dsn, afara se va comporta sub Solenza, cel putin la reprizele la peste 100 km/h, in schimb sub viteza asta e chiar mai sprintena...doar e motor de oras. Daca nu esti genul care face depasiri la limita peste 120 km/h te va multumi si extraurban. Merge fara a fi fortata cu 140 km/h constant, la 150 cam tragi de ea..dar nu cred ca ai luat-o cu gandul la asa ceva.
bogdan_dsn
Nu sunt deloc genul sportiv...merg linistit, viteza maxima fiind 120 pentru ca acolo ma simt in siguranta deci cred ca o sa fie ok si in afara. Depasiri nu prea fac doar cand am loc.
bogdan_dsn
Sa revin cu unele informatii despre masinuta: am fost la revizie cu ea si apoi am facut un drum de ~400km. Pot spune ca sunt multumit de ea si in afara...motorul in 3 cilindri comportandu-se foarte bine la un mers normal, de aceea consumul aratat de cb a fost de 4.8l/100km ceea ce ma multumeste. Singurul lucru care e putin deranjant e ca masina scutura mai tare la gropi decat un logan sa zic, dar am inteles ca asa fac aproape toate hatchback-urile deoarece sunt mai rigide. Ca imbunatatiri doresc sa ii pun scut de metal la motor, pentru ca masina este joasa si cred ca cel de tabla ar fi mai bun decat cel de plastic care il are masina acum. Poze nu reusesc sa pun pentru ca pozele sunt prea mari si nu stiu sa le compresez.
R19/16v
www.imageshack.us
bulan
Pe toate cutiile cu piese de schimb de origine ale grupului vag scrie:audi vw seat skoda exact in aceasata ordine.Pentru mine audi inseamna premium,vw premium populara,seat sportiva populara iar skoda este practica familiei.
hash
de scuturat scutura mai bine, insa compenseaza la tinuta de drum - sta mult mai bine in curbe decat logan.
bogdan_dsn
da...tinuta de drum e ok, poate e si din cauza dimensiunii cauciucurilor care e de 185/65/14. Parerea mea de necunoscator.
sorin1983
QUOTE(argon @ 26 May 2008, 21:40)
sigur nu sta nicicum cu vibratiile , ca nu are, alea  sunt mituri.  SI nu numai in cazul VAG, si Matizul de exemplu are motorul echilibrat.
*


Se batzaie motorul in ultimul hal dar nu se transmite la habitaclu... Porneste ca un diesel,consuma multisor in oras, demaraj destul de greoi, climaticul face treaba buna, la viteza merge 140-160 fara sa aiba probleme dar la drum intins nu se mai simte motorul mic:)
Vorbesc de o skoda fabia 1.2 htp model nou si cu 7000 km.
bogdan_dsn
Redeschid topicul fiind proaspat posesor de Sandero. Maisna nu am luat-o noua, am luat-o second-hand de la o cunostiinta. Are doar 7500km si e echiparea laureate si culoarea e bleu electrique dar dupa mine tinde mai mult spre gri petrol. Tinand cont ca vin de pe skoda fabia ma bucur de spatiul oferit si de motor, iar interiorul imi place foarte mult la masina fiind mai placut la atingere decat la logan-ul tatalui(2007-laureate plus). Singura modificare adusa masinii a fost activarea functiei de pornire stergatoare cand stropesc parbrizul, in rest e tot ce am nevoie de la masinuta. Voi reveni si cu poze cat de curand.
Am ales Sandero pentru ca am vrut tot o masina hatchback dar mai spatioasa putin si pentru ca la 5900 euro nu am avut alta alternativa la o masina cu km putini, ca eu masina cu multi km nu mai vreau avand destule belele cu skoda. Voi pune si poze cu rabla...daca unii tot arunca cu ceva in logan si sandero.
Fiind din 2008 are 2 revizii masina si mai are garantie pana in octombrie. Am verificat-o si la dacia unde au fost facute reviziile si totul e ok cu masina. Persoana de la care am luat-o a fost de treaba si mi-a lasat si presurile originale si cd-player-ul, un sony ce a fost cumparat si montat tot la reprezentanta(am primit toate facturile cu ce s-a facut la masina).
argon
Ce belele ai avut cu Fabia, ca aici vad nu le-ai declarat si te declarai multumit.

Intradevar de inghesuita e inghesuita rau, criminala de-a dreptul, stii cam discutat cand imi cautam eu masina, m-am suit in cateva, si am exclus-o instant din wishlist.
bogdan_dsn
Da, la inceput am fost multumit de masina dar pe masura ce timpul a trecut tot au ineput sa pice tot felul de piese care mai de care. Probleme...2 rulmenti din cutia de viteze(1400ron cu manopera), role intinzatoare hidraulice la cureaua de accesorii, patine lant distributie, compresor ac blocat si alte nimicuri(toate astea m-au dus la aprox 1000e reparatiile), plus ca au o boala veche ca ploua in ea pe la usile din spate. Ideea e ca fiind in 3 cilinindri incepea sa nu mai fie foarte echilibrat si trepida foarte tare si consumul...era cam marisor mai ales extraurban(circul de obicei cu 4 persoane si bagaje), ajungeam la consum de logan 1.6 16v.
Avani
Dar de ce nu ti-ai luat Sandero Serie Limitată Orange care e 5700 euro cu TVA inclus ?! Mai adaugai maxim 1000 EUR pt rable si aia era.
Stiai ca e noua de la 0 km, prim proprietar, fabricatie 2011.... etc.

Nu mi se pare o diferenta mare de pret intre un sandero nou si asta al tau sh.
bogdan_dsn
Era 5700 euro cu 3 rable, rable pe care nu aveam de unde face rost si daca mai adaugam si taxa de prima inmatriculare saream de bugetul alocat. Si Sandero orange nu imi place, nu imi place centurile portocalii si alte minuni dinastea.
ArtVandelay
adica dadea 6700 de euro pe aceeasi masina, dar cu 7500 km mai putin ? nu mi se pare ca merita
bogdan_dsn
Atata timp cat masina am luat-o de la om cunoscut si a fost verificata in service si totul e ok...o prefer asa cu 7500km pentru ca stiu istoricul masinii si de cine a fost condusa.
Avani
Sa o stapanesti sanatos si sa faci multi km cu ea !

le: musai CASCO.
andreiutzu
o fotografie face cat o mie de cuvinte...
vallyyy
QUOTE(bogdan_dsn @ 27 Jul 2011, 14:48)
Da, la inceput am fost multumit de masina dar pe masura ce timpul a trecut tot au ineput sa pice tot felul de piese care mai de care. Probleme...2 rulmenti din cutia de viteze(1400ron cu manopera), role intinzatoare hidraulice la cureaua de accesorii, patine lant distributie, compresor ac blocat si alte nimicuri(toate astea m-au dus la aprox 1000e reparatiile), plus ca au o boala veche ca ploua in ea pe la usile din spate. Ideea e ca fiind in 3 cilinindri incepea sa nu mai fie foarte echilibrat si trepida foarte tare si consumul...era cam marisor mai ales extraurban(circul de obicei cu 4 persoane si bagaje), ajungeam la consum de logan 1.6 16v.
*




Felicitari pentru actuala masina si felicitari maxime pentru sinceritate,toate masinile au bube,indiferent de marca,toate sunt fiare,la toate se strica cate ceva,dar nu multi recunosc ca au avut probleme cu ele,ceva tipic romanesc dupa parerea mea,oricum m-am obisnuit cu traditionalele vorbe:"nu am bagat un ban in ea,doar revizii(consumabile), consuma super putin etc. "
cosmin_2300
QUOTE(vallyyy @ 27 Jul 2011, 19:21)
Felicitari pentru actuala masina si felicitari maxime pentru sinceritate
*


Ce sinceritate mă? Că i-a spus belelele după ce a vândut-o?!
vallyyy
QUOTE(cosmin_2300 @ 27 Jul 2011, 18:40)
Ce sinceritate mă? Că i-a spus belelele după ce a vândut-o?!
*



Bine si asa,altii de pe forum nici dupa ce le vand nu zic ceva despre problemele avute cu ele
bogdan_dsn
Nu am zis de belele aici pentru ca nu am mai scris pe jurnal de bord. Despre problemele la masina scrie pe forumul dedicat grupului vag la sectiunea skoda. Si celui care a cumparat-o i-am zis userul de pe forum si a putut gasi majoritatea problemelor cu care m-am confruntat.
cdadan
QUOTE(cosmin_2300 @ 27 Jul 2011, 19:40)
Ce sinceritate mă? Că i-a spus belelele după ce a vândut-o?!
*


Tu de ce n-ai ma jurnal de bord? tongue.gif

Bogdane, pune si tu niste poze. Si cand ne-om vedea, poate dam un drive test.
sobolan
QUOTE(Avani @ 27 Jul 2011, 15:52)
Dar de ce nu ti-ai luat Sandero Serie Limitată Orange care e 5700 euro cu TVA inclus ?! Mai adaugai maxim 1000 EUR pt rable si aia era.
...
*



nu va mai incredeti in reclamele de la TV...realitatea e cu totul altfel...pe langa banii astia mai cer saracii aia vreo 4 vouchere si pb. ca ala-i pretul fara tva...is patit ,in sensul ca am vrut sa-mi iau symbol modelu face-lift(ph5 sau cum io zice)....m-am lamurit dry.gif si bine ca nu mi-am tras polizor de 1.2,o comiteam rau cu motoru' ala !
bogdan_dsn
Si cateva poze cu masina.
iulian'71
Sa-l stapanesti sanatos fara probleme. Merita investitia si in plus mie mi se pare mai potent 1.4 decat 1.2 16v, dar poate ca eu sunt subiectiv. Bafta la km.
cosmin_2300
QUOTE(cdadan @ 27 Jul 2011, 22:07)
Tu de ce n-ai ma jurnal de bord?  tongue.gif
*


Am avut, l-am șters, ducă-se.
Mașina "mea" nu se va vinde vreodată. Ori o dau cadou cuiva (are 12 ani, dar dpdv tehnic e perfectă, rugină nu are ... o vopsea și e ca nouă) ori la Rabla.

QUOTE(bogdan_dsn @ 27 Jul 2011, 23:20)
Si cateva poze cu masina.
*


Arată foarte bine, s-o stăpânești sănătos!
bogdan_dsn
Multumesc tuturor de urari. Ideea e ca am vrut sandero pentru ca vroiam ceva mai mic ca un logan si cu km putini, chiar daca majoritatea m-au facut prost ca e dacie, ca motorul de reno tine 80.000km si ca mai bine imi luam ceva sh cu sute de mii de km la care sa incep sa bag bani din ziua urmatoare probabil. Dar, sunt mai multumit de o masina mai noua si cu ~8000km, chiar daca e dacie. Datoria e sa ma duca in a in b fara a ma lasa in drum cand mi-e lumea mai draga.
BlaueCorsa
QUOTE(sobolan @ 27 Jul 2011, 22:30)
nu va mai incredeti in reclamele de la TV...realitatea e cu totul altfel...pe langa banii astia mai cer saracii aia vreo 4 vouchere si pb. ca ala-i pretul fara tva...is patit ,in sensul ca am vrut sa-mi iau symbol modelu face-lift(ph5 sau cum io zice)....m-am lamurit dry.gif si bine ca nu mi-am tras polizor de 1.2,o comiteam rau cu motoru' ala !
*



N-ai dreptate. Toate preturile din reclamele la Dacia includ TVA, si ai nevoie de 3 vouchere (maximum legal). 3 vouchere costa in cel mai rau caz 1000-1100 EUR (in cazul meu a fost foarte simplu, s-au ocupat cei de la reprezentanta).
cosmin_2300
QUOTE(bogdan_dsn @ 28 Jul 2011, 22:01)
ca motorul de reno tine 80.000km
*


blink.gif
Motorul de Dacia 1310 ține atât (până la segmentare), un motor de Sandero/Logan/Duster ajunge și la 300.000 km dacă e întreținut corespunzător!
sobolan
sare si de 300oookm...
cosmin_2300
Eu am zis "în mare". Nici cele mai vechi motoare de la Renault nu țin "doar" 80.000 km! happy.gif
bogdan_dsn
Asa stiam si eu ca motoarele astea sunt fiabile. Luni urmeaza sa o inmatriculez pe numele meu si sa ii fac casco. Aveti ceva recomandari in privinta asta? Uniqa, tiriac, omniasig? Momentan consumul e la 8.4 dupa ce s-a resetat odata, dar in principiu consumul mi se pare ok. Am avut venind de la pitesti 5.6 pe calculatorul de bord. Nu am facut si la pompa ca am uitat deci nu stiu exact daca mi-a aratat bine sau nu.
cosmin_2300
Țiriac pentru că sunt cei mai serioși (dar și cei mai scumpi).
Eu am avut daună totală la ei (ăla de mi-a tăiat calea avea RCA-ul la ei) și am primit banii în 5 zile lucrătoare.
Apropo, vezi că dacă faci și RCA și CASCO la ei ai ceva reducere.
sobolan
QUOTE(cosmin_2300 @ 29 Jul 2011, 15:27)
....Nici cele mai vechi motoare de la Renault nu țin "doar" 80.000 km!  happy.gif
*



corect !
a mea a tinut aprox 190oookm...dar uleiuri bune,toate la timp,neforjata aiurea etc....o injectata ar tine 250oookm in acelasi regim....
asta cu 80oookm e un mit prost !
iulian'71
Un off topic. Un taximetrist a carui sotie a fost colega cu a mea, l-a dat pe al sau Logan cu peste 750k km cu un consum de ulei de cca 0,5l la mie din care jumatate pierderi pe la semeringuri si garnituri. Acum e segmetata, bucsata, rujata (e rosie) etc. si chiar nu ii dai km.
P.S. De la 5000 a mers cu GPL.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.