Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Troncanit exasperant in dreptul rotii.
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3
dubla
am si eu un zgomot cand merg nu foarte tare in partea dreapta cred ca tot de la roata, se aude motorul si acel sgomot dar nu tot timpul, ieri mi a aparut cine poate sa imi zica ce e?
Ryk
si cam ce zgomot e? Fii mai detaliat cand apare, incearca sa treci peste o denivelara si sa-l reproduci si vino cu cat mai multe detalii
stanyc2003
Si eu am zgomot la trecerea peste denivelari. am fost la service. Bascula dreapta trebuie schimbata. Alt motiv e un suport pe care e fixata si caseta de directie. Are o forma de U. E fixat in 2 bucsi. Alea se uzeaza si... trebuiesc schimbate. Stie cineva cum se numeste piesa de care zic? La service nu iti scimba decat tot suportul cu tot cu bucsi. Asta e politica Renault;)
nashudela1
QUOTE(stanyc2003 @ 9 Jan 2009, 15:29)
Si eu am zgomot la trecerea peste denivelari. am fost la service. Bascula dreapta trebuie schimbata. Alt motiv e un suport pe care e fixata si caseta de directie. Are o forma de U. E fixat in 2 bucsi. Alea se uzeaza si... trebuiesc schimbate. Stie cineva cum se numeste piesa de care zic? La service nu iti scimba decat tot suportul cu tot cu bucsi. Asta e politica Renault;)
*



Cadru motor, sau bersou mai popular, pe acesta se prinde basculele si suportul de la cutia de viteze caseta de directie si bara stabilizatoare. Acesta se schimba daca are bucsile uzate.
dumitrescuandrei
am si eu un troncanit asemanator la roata din dreapta...dar e doar cand virez dreapta.face de 2 ori poc-poc si gata....aseara am descoperit.luni o sa ma duc cu ea la service sa vad ce are biggrin.gif
nashudela1
QUOTE(dumitrescuandrei @ 10 Jan 2009, 16:47)
am si eu un troncanit asemanator la roata din dreapta...dar e doar cand virez dreapta.face de 2 ori poc-poc si gata....aseara am descoperit.luni o sa ma duc cu ea la service sa vad ce are  biggrin.gif
*



La tine e posibil sa fie rulmentul de la flansa. La service o sa ti-l schimbe sigur, eu la un Megan 2.1 in vara lui 2007 cu aceleasi simtome ca la tine, demontat, curatat de unsoarea care se uscase, unsoare proaspata Vaselina MOL ca daia aveam in momentul respectiv, si merge si acum fara nici un carait.
dumitrescuandrei
mi`a mai zis chestia asta cineva dar nu crezusem.acum ca zici si tu cred biggrin.gif sper sa fie asta.la un service fabulase ala ca e caseta de directie dry.gif ms pt sfat.o sa incerc si eu tot cu vaselina biggrin.gif
Catalinmodena
Atunci cand se schimba cadrul motor,trebuie sa-ti dea rotile din fata jos?Intreb pentru ca am avut-o in service si nu stiu daca au reparat-o cum trebuie.Si apoi mai sunt 2 fiare,sau cum se numesc,ce pleaca din cadrul motor in sasiu,unul pe stanga iar altul pe dreapta.
E,la mine cel de pe dreapta era deplasat si astfel aveam o bataie pe denivelari si mai ales pe piatra cubica.
Va intreb,caci am inteles ca la o astfel de operatiune ar trebui suspendat motorul si cate si mai cate!
Ryk
cred ca trebuie demontate si rotile fata ca sa aibe un acces cat mai bun. Asta din ce imi imaginez eu ca e pe acolo.
Catalinmodena
La mine sigur nu le-au demontat!
nashudela1
QUOTE(Catalinmodena @ 11 Jan 2009, 16:36)
Atunci cand se schimba cadrul motor,trebuie sa-ti dea rotile din fata jos?Intreb pentru ca am avut-o in service si nu stiu daca au reparat-o cum trebuie.Si apoi mai sunt 2 fiare,sau cum se numesc,ce pleaca din cadrul motor in sasiu,unul pe stanga iar altul pe dreapta.
E,la mine cel de pe dreapta era deplasat si astfel aveam o bataie pe denivelari si mai ales pe piatra cubica.
Va intreb,caci am inteles ca la o astfel de operatiune ar trebui suspendat motorul si cate si mai cate!
*



Trebuiesc neaparat date jos rotile, trebuie scosi pivoti din fuzete, cadru se da jos cu tot cu bascule si se monteaza pe cadru nou, cele doua fiare (suporti cadru motor) se prind pe cadru pe acelasi surub care se prinde bascula si sub lonjeron, au si acestea bucsi si daca au uzura lafel se aude cloncaneli.
Nu trebuie suspendat motorul acesta e sustinut de cele doua tampoane de pe lonjeroane.
Catalinmodena
Poti fi mai explicit in legatura cu bucsele la suportii cadru motor?Si ce se poate intampla daca nu mi-au dat rotile jos?Eu cred ca nu le-au dat jos caci am vazut ca aveam in continuare colierele puse de mine sa nu pierd capacele rotilor.
Oricum la mine nu se aud niciun fel de cloncaneli.
Multumesc anticipat!
nashudela1
QUOTE(Catalinmodena @ 12 Jan 2009, 21:19)
Poti fi mai explicit in legatura cu bucsele la suportii cadru motor?Si ce se poate intampla daca nu mi-au dat rotile jos?Eu cred ca nu le-au dat jos caci am vazut ca aveam in continuare colierele puse de mine sa nu pierd capacele rotilor.
Oricum la mine nu se aud niciun fel de cloncaneli.
Multumesc anticipat!
*


Bucsile de la suportii cadru motor se useaza greu, sunt cazuri rare, in schimb la masina unui preten se auzea cloncaneli pe dreapta, la service nu iau gasit nimic, la un control amanuntit facut de mine am gasit surubul slabit cel care se prinde sub lonjeron, desfacut, solutie antiblocanta pe filet montat si strans bine, cloncanit disparut, operatia am facuto prin iunie 2008.
Ca sa schimbi cadrul motor fara sa dai rotile jos inseamna sa lucreze trei mecanici cat unu, unu sa tina cadru altu sa defaca suruburile altu sa tina caseta, si e chinu dracu, in al doilea rand cand se schimba basculele e bine sa se strainga suruburile de la bucsi in pozitia de lucru a acestora, daca masina e suspendata si le-au strans asa cand o sa stea pe roti bucsile stau torsionate ceea ce inseamna ca le-au scurtat viata.
excl.gif Sau poate aveau si ei coliere.
dl_io
Salut ! Si eu am de ceva timp o bataie aiurea in momentul in care sunt in curba , la viteze mari ( ca o asemanare , e ca un cap de planetara dus , numai ca se aude mai infundat ) . Pe la 40-60 km/h se aude incetisor , cel mai tare auzindu-se la 110-120 , doar in curba. Ma gandesc ca nu e vreo planetara deoarece , in momentul in care plec cu rotile bracate nu se aude nimic iar in mers se aude si cand masina e pe liber . Mie mi se pare ca se aude de la roata stanga . Zgomotul il face atat cand virez spre stanga cat si spre dreapta . De asemena am un cloncanit care ma omoara . Se aude la orice denivelare ,oricat de mica ar fi( flansele le`am curatat si gresat recent ) . Stie cineva de la ce ar putea fi ? Mersi wink.gif
nashudela1
Bieletele antiruliu cum sunt? si acestea troncane la denivelari sau in curbe la viteza.
dl_io
Bieletele antiruliu sunt bune , au cam 15 mii de km . Am fost in service si acolo mi`au strans rulmentul de pe partea dreapta . Nu mai face asa tare , dar tot face ( ascultand mai bine , am observat ca face mai mult cand iau curba spre dreapta ;se aude putin si pe drum drept ) . Mai ziceau ca ar putea fi tamponul motor dar de ce nu face si cand iau curba spre stanga ? In fine , o sa schimb tamponul si rulmentul , sper sa isi revina . Poate de la ele o fi .... wink.gif
suky
nashudela1 - acelasi tip de cloncaneli am si eu predominant in podea la gropi mai maricele, de parca nu ar fi strans ceva pe acolo.
La service am schimbat pana acuma bascule, bielete capete de bara flanse, si bataie e la locul ei.As fi curios sa ma uit si eu de suruburi slabite pe acolo.
tiberiu27
Ar putea fi si telescoapele - fa un test pt uzura lor - e ieftin - merita
Ryk
daca zici in podea, verifica si evacuarea, la megane2 cel putin am vazut ca e proiectata incat si daca bate vantul se misca in suporti.
nashudela1
Posibil chiar si cadru motor (bersoul) ,trebuie verificat sa nu fie vreun surub de prindere slabit, bucsile acestuia daca au joc nu prea ai ce sa-i mai faci, si in cel mai fericit caz verifica sau eventual schimba bucsile de la bara stabilizatoare.
suky
De la bara stabilizatoare nu este ca au verificat in service si au zis ca e teapana. Cret ca este bersoul , deoarece se simte pana in volan bataia aceea, probabil de la miscarea casetei. sad.gif Aveti idee la cat ma ajunge schimbarea bersoului?
lico
Eu tocmai ce am schimbat cadrul motor. Si eu aveam acelasi cloncanit care se simtea in podea si in volan si parca si rotile se miscau dupa voia lor.A durat cam 3h reparatia si va pot spune ca nu este prea complicat,rezultatul este ca am scapat de troncaneala pe care o aveam de asta vara.Acum sunt destul de multumit de felul in care se aude suspensia la gropi si linii de tramvai.
Catalinmodena
In reprezentanta l-ai schimbat?Si inca ceva,ti-au dat rotile jos cand l-au schimbat?
lico
Service de cartier,da, rotile jos.
suky
lico - un pret ne zici si noua? De la reprezentanta sau comanda de undeva?

Dupa operatiune a trebuit refacuta directia?
lico
Cadrul este sh,nu a trebuit refacut unghiul de fuga ,iar manopera nu e chiar asa o mare cheltuiala dar rezultatele in cazul meu chiar sunt remarcabile, gata cu troncanitul de orice fel,alta masina alta directie.Succes.
Catalinmodena
L-ai luat dupa o masina cu motor similar?
lico
da,megane bicorp
Ryk
am si eu o bataie, se aude pe mijlocul masinii, undeva pe sub bord as putea spune, in zona aceea, e din afara habitaclului. Zgomotul este ca si cum o bucata metalica loveste alta de cauciuc. Am zis prima data ca e toba, asta in urma cu aproape un an. Persista de atunci, dar nu s-a agravat, este la fel. Nu stiu ce sa mai verific, sa verific daca e cadrul motor sau berceau cum ii zice prins ok? Ma gandeam sa verific si bieleta anticuplu poate o fi varza, ca se misca putin schimbatorul in fata si in spate cand iau piciorul dupa acceleratie. Cadrul motor, trebuie sa fie dupa o masina cu aceeasi caroserie sau dupa o masina cu acelasi motor? sau amebele?
shoTgunu
Daca este dusa bieleta anticuplu ar trebui sa se auda un cloncanit cand debreiezi sau cand iei piciorul de pe acceleratie.Are un sunet specific metalic si simti ca ti se misca ceva sub masina.Am schimbat-o ieri.te costa 180Ron
Ryk
nu se aude si nu se simte nimic sub masina cand schimb viteze, scot din viteze sau bag in viteze.
gruita2005
Daca nu se aude nimic cand schimbi vitezele atunci verifica si bucsele bara stabilizatoare. Eu cred ca alea sunt daca se aud in afara si cam pe la mijloc.
lico
Ryk,cadrul la tine trebuie sa fie de 1.4,1.6 benz ori 1.5 dci hatch ,sedan,nu conteaza,zgomotul indicat de tine este identic cu ce auzeam eu,poate fi cadrul,nu poti decat sa-l verifici(foarte usor doar pe elevator)
Ryk
o sa ma programez pt. o verificare a lui. Sa speram ca nu e defect, tinand cont ca nu s-au inrautatit zgomotele din februarie 2008.
@Lico, pe tine cam cat te-a costat cadrul?
Catalinmodena
Poate sa detalieze cineva cum ar trebui sa se auda atunci cand sunt duse bucsele de la bara stabilizatoare?
Si cam ce ar duce la uzarea acestora?
shoTgunu
Un cadru motor cum zicea cineva pe forum ar fi 2000Ron la renault.Ai rezolvat ceva? Ce ti-au zis in service?
Ryk
n-am apucat sa ajung. Totusi nu cred ca e cadru la mine pt. ca nu simt ca si cm s-ar imprastia toata partea fata, asta ar fi un motiv si al doilea ar fi ca zgomotul ala l-am mai auzit si pe spate, dar doar de vreo 3-4 ori de cand am masina. Ma gandesc cumva sa nu fie suportii de la evacuare? Tamponasele lor mai exact.
Catalinmodena
Ieri,in timp ce plecam de acasa am descoperit ca se aude un zgomot pe fata stanga.Descriere:ca si cum ai calca cu roata pe o capatul unei bucati de tabla subtire,si celalalt capat ar lovi asfaltul,sau ca si cum ai calca pe o cutie de bere turtita.Chiar am oprit masina si m-am uitat inapoi pe strada.
Chestia e ca se aude cand vrea,adica nu in "conditii speciale".Se aude pe asfalt bun,si pe piatra cubica/pietroaie,cu rotile drepte sau bracate.M-am bagat pe sub masina sa vad daca e protectia termica,am dat cu pumnul in rotii,am luat pe loc viraj dreapta,am tras de bielete pe acolo,am lovit in etrir,si nimic.
Am bagat-o si pe o strada pavata cu piatra de prin rauri,si face,dar asa,aleatoriu.Pe drumul ala m-i s-a mai auzit si un scartait,cam spre dreapta fata,scartait ce iara nu stiu de unde provine.
Si ultima chestie:daca i-au viraj la stanga,sau la dreapta mai strans,roata de pe dreapta fata are un comportament ciudat:zici ca are joc,de parca nu ar avea toate prezoanele stranse si ar avea joc.Mentionez ca nu se aude nimic,chiar daca dau cu ea bracata in gropi.
Astept sugestii,deoarece in 2 saptamani imi expira garantia.
tiberiu27
De vineri se aude si la mine ceva batai la roata ca de planetara dusa doar la viraj mare , dupa 1 km mers pe drum de tara.
La viraj stanga mai ales ,dar si la dreapta foarte strans,la roata din fata se aude ca ar avea joc,de parca nu ar avea toate prezoanele stranse .
Faza ciudata e ca la apasarea in zona telescopului, cu masina la cald scartaie ingrozitor toata partea stanga, iar daca sta parcata, a 2 zi la apasare e totul e ok, la cald dupa un drum iar face.
Test de amortizoare am facut saptamana trecuta inainte de scartatit, erau bune.
Stie cineva ce altceva se la directie si suspensie, in afara de amortizoare are comportament diferit la cald?
O sa-mi fac programare la reno, dar dureaza, pe la alte service-uri nu ma mai duc la constatari, ca au ce au cu bieletele antiruliu.
Catalinmodena
la care roata se aude zgomotul?
tiberiu27
Am venit de la service reno: (e criza , programarile merg repede):Bieleta antiruliu stg biggrin.gif cu joc si pivot dreapta.
La reno se schimba tot bratul, pe net am gasit pivot simplu , dar am citit topicul de la laguna http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=49968&hl=BASCULA si nu stiu ce sa fac. La megane a schimbat cineva numai pivotii ? tot cu flexul se face? poate pune probleme de siguranta in trafic?
Bratul e bascula banuiesc, nu?
2 linkuri configurate pt megane: http://www.autokarma.ro/catalog_select.php...M08066143726604
http://elitecat.cz/CategorySelection.aspx?B=0
DRD
QUOTE(lico @ 24 Jan 2009, 18:31)
Eu tocmai ce am schimbat cadrul motor. Si eu aveam acelasi cloncanit care se simtea in podea si in volan si parca si rotile se miscau dupa voia lor.A durat cam 3h reparatia si va pot spune ca nu este prea complicat,rezultatul este ca am scapat de troncaneala pe care o aveam de asta vara.Acum sunt destul de multumit de felul in care se aude suspensia la gropi si linii de tramvai.
*




Exact asa imi face si mie, la orice denivelare mica imi troncane caseta de directie(cel putin asa cred eu) ... nu se simte in volan si nici nu trage stanga sau dreapta dar troncane ca naiba zici ca esti in caruta. Ce e mai trist e ca masina are numai 19k km si a fost foarte bine ingrijita deci nu se pune problema amortizoarelor sau bieletelor.
s.stefan15
Salut,si eu am o problema asemanatoare,respectiv un troncanit pe partea dreapta fata insa la mine se aude doar dimineata la plecarea de pe loc.Nici nu apuc sa schimb treapta a 2-a,se aud 3-4 troncanituri asemenea zgomotului dat de un pivot uzat pe un drum denivelat iar apoi nici un zgomot tota ziua!Nu am verificat pt ca nu-mi pot imagina ce ar putea fi atat timp cat masina reactioneaza perfect pe toata durata zilei si indiferent de sectorul de drum pe care ma deplasez insa un semn de intrebare exista pentru ca totusi nu mi se pare a fi normal iar daca cineva a avut ceva asemanator sau are o idee despre ce ar putea fi,va rog sa-mi spune-ti si mie.Multumesc!
Catalinmodena
Apar si eu cu o problema:jos polei,pun frana,intra ABS-ul,insa pe langa zgomotul specific acestuia s-a mai auzit o bataie pe stanga fata,bataie ce apare numai daca intra ABS-ul.Nu apare daca merg pe drum prost,cu piatra cubica sau altele.

Acum eu stiu ca am putin joc in bieleta dreapta si ca este dus tamponul motor superior(stanga sus cum stai cu fata la masina).Insa bieleta o exclud,ca nu bate deloc.Insa mai ramane tamponul.Este posibil ca fiind decelerarea asa mare,el nemaifacadu-si treaba,sa cauzeze acea bataie?Oricum,maine am sa introduc un cauciuc intre tampon si tabla ce-l inconjoara,si repet fenomenul!

Deci,aveti idee ce poate sa fie?

L.E. Revin cu precizari dupa "o sesiune de teste":am bagat o bucata de cauciuc intre tampon si invelisul de tabla,simptomele specifice tamponului au disparut,insa nu si bataia descrisa mai sus.
Se poate sa fie totusi un zgomot normal,cauzat de intrarea ABS-ului?Am fost tentat sa cred si asta,dar atunci de ce apare doar la roata dreapta? sad.gif
cristixxxlog
de prin toamna am inceput si eu sa experimenz trancanit/cloncanit pe la directie, masina facand in ultimul timp efectiv ca o caruta. se manifesta inclusiv la drum putin valurit. in service reno mi-au zis sa schimb urgent bieleta de directie. in service cartier mi-au zis sa schimb bieletele antiruliu, stanga + dreapta, ca alea de directie sunt perfecte. m-am luat dupa nea' Costel de cartier si am schimbat bieletele antiruliu. rezultatul e uimitor, masina nu mai scoate nici un zgomot, nici o troncaneala/cloncaneala. singurele zgomote sunt plasticele, in rest in masina e liniste de mormant. asa ca verificati daca au joc bieletele antiruliu. in cazul meu aia de la cobalcescu n-au zis absolut nimic de ele. nu ma mai duc la reprezentante in veci!
Bormy
Salutare tuturor! Am aceeasi problema specifica topicului: pocnit de voie, adica cand vrea el, in special la cald. Am schimbat astazi pivotul de pe stanga, care avea ceva joc, plus bieletele antirului. DEGEABA. A ramas acolo nenorocirea. Cand incepe sa faca imi vine sa o las acolo si sa fac autotstopul biggrin.gif . Altfel nu am nici un fel de joc, mi-a verificat tot mecanicul. Amortizoarele le-am testat anul trecut in octombrie si nu aveau nimic, mi-e greu sa cred ca s-ar fi dus asa repede si ar face in halul ala. Totul da in volan, ca si cum nu as avea cauciucuri pe jenti si as da constant peste pietre de munte. Nush ce sa ma fac. Masina este cea din semnatura. Sper ca nu supar pe cineva ca nu am Megan II desi mi-l doresc din suflet. Bafta si astept idei! popa.gif
jhonn_boss
salutare!cu aceste troncaneli in dreptul rotii am avut si eu probleme pe partea stanga.am fost la TREI service-uri diferite si toate imi dadeau acelasi rezultat:este tzeapana masina.pana la urma mi-am luat inima in dinti si am mers la reprezentanta.85 lei constatarea.raspuns:trebuie skimbate:amortizoare fata+flanse+rulmenti si un capat de bara (cael de pe dreapta care intra in caseta).am skimbat amortizoarele,flansele si rulmentii si am scapat de acea troncaneala.cand a demontat mecanicul amortizorul de pe partea stanga l-am luat si l-am studiat:nu era curs,dar axul avea joc si puteam sa trag cu usurinta de el in sus de zici ca nu avea nimic in el.pe partea cealalta unde nu se auzea nimic,amortizorul era bun.nu era curs si nici nu avea joc axul.deci o posibila sursa de troncaneli in dreptul rotii poate sa fie amortizorul,mai precis axul poate avea joc.asta se verifica tinand mana pe intrarea axului in amortizor si miscand de roata sus-jos,st-dr(fiind pe elevator).flansele se verifica:se tine cu mana de arc in timp ce o alta persoana vireaza stanga dreapta(masina nu este ridicata).daca se misca neuniform(in frame-uri) atunci trebuie schimbata.asa am vazut ca a procedat mecanicul.sper sa fie de folos experienta mea si poate evitati astfel sa bagati bani degeaba(cum am facut eu la un service:am dat 500 lei pe capete de bara si bielete antiruliu si se pare ca nu era de acolo)
kappa_ii
vreu sa va zic si eu patania mea .
auzeam un troncanit enervant pe partea stanga la gropi mici si mari , chiar si pe drum drept .
roata dreapta facea predominant la viraje - si cate o data parca parca aveam senzatia ca se rupe roata sau pleaca din loc la viraje bruste .

masina are ~90000km fara sa ii fi schimbat nimic - e bine la service mi-au zis ca am probleme cu flansele si bucsa bara stabilizatoare - m-am dus le-am cumparat si dupa vre-o luna am zis hai sa le schimb dar la alt service .
e bine piesele erau perfecte !!!! toata problema era din niste suruburi din capatul amortizorului care cica dupa o perioada se slabesc - problema care se regaseste fregvent la mai multe tipuri de masini cu astfel de amortizoare ! dupa strangerea suruburilor nu mai aveam nici un zgomot . dar daca tot cumparasem piesele am zis hai sa pun noi .

nici bucsele de la bara stabilizatoare nu au urma de uzura - si asta dupa 90.000km de mers cu masina prin toate gropile din bucuresti tip de 8 ani . cel putin 60.000km doar oras .

am desfacut rulmentii de la flansele vechi si nu au uzura vizibila - merg foarte lin si bine fara nici un fel de joc .

dar flansele au urme in locul unde surubul cu pricina era slab .
gigi_kent
Mda, si acum ca sa fiu in ton cu subiectul pic si eu aici cu problema mea.
Un troncanit foarte ciudat, pe care nici cei la de la reprezentanta nu l-au depistat, (dupa ce au verificat flanse, amortizoare, bielete directie, capete de bara, bielete antiruliu, bucse bara stabilizatoare, brate, pivoti), zicandu-mi ca masina este, citez, "teapana".
Troncanitul acesta sau mai exact un bocanit infundat, este foarte clar in momentul in care masina este rece (de ex: dimineata zici ca se rupe in doua), apoi se atenueaza pe parcurs ce motorul se incazeste.
Pe langa asta, daca trag de volan stanga-dreapta si repet treaba asta, bocanitul se aude astfel: tras stanga se aude in dreapta, tras dreapta se aude in stanga.
Incredibila ghicitoare nu? :| Trebuie sa ii dau de capat neaparat ca altfel imi smulg parul din gradina, ca nu mai pot.
cosmin paianu
Salutare la toti, am avut si eu o problema cu un cloncanit in partea dreapta de prin vara pana acum. In vara am fost la un service si mecanicul a ras de mine , a zis ca eu nu am avut masina sa bata, intr-adevar atunci era un zgomot finut dar eu il simteam pe drumuri cu piatra cubica. Din toamna s-a accentuat cloncaneala si am fost intr-o zi la 3 mecanici, si fiecare mi-au zis chestii diferite, unul a zis flansele, altul telescoapele si altul o bieleta. Intr-o sambata m-am pus eu si am dat roata jos si dupa cercetari amanuntite am ajuns la concluzia ca flansele sunt duse(directia e ok). Am cumparat flanse si am fost la un service si le-am schimbat, dar surpriza, era dus si telescopul pe dreapta, avea joc la ax si era varza, nu mai actiona de loc,bineinteles ca cloncanea in continuare. Am comandat si telescoape noi KYB pe gaz si le-am montat astazi si e liniste totala, masina e super si parca si mult mai stabila.Cam nasol la 50000 km sa schimbi si flansele si telescoapele. Flansele le-am mai schimbat si in garantie la 18000 km.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.