Apa condensata si inghetata in stopuri
![]() ![]() ![]() |
Apa condensata si inghetata in stopuri
Avani |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|||
collinro2 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
@miki74: cumva, stopurile noi sunt cu pozitia jos si frina sus? Adica separate? Ca daca e asa, m-as duce si eu sa le schimb (pe baza de condens...)
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
miki74 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 11 May 07 ![]() |
Nu, nu sunt amplasate separat. Sunt pozitionate in partea de sus a stopurilor (sunt probabil becuri cu dublu filament). In partea de jos la stopul de pe stanga se afla lumina de ceata. Culmea e ca si in stopul din dreapta este bec dar fara functionalitate.
|
--------------------
renault
megan sedan
2007 1.4 100
- b16dfg
|
|
arhangel |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 17 January 08 ![]() |
stie careva sa explice apropo de stopurile spate la megane II facelift de ce unele au stopurile frana separate de pozitie si altele au lampa stop in acelasi loc cu pozitia. Exista un criteriu
|
--------------------
renault
megane II
2007 sedan manager
|
|
Zetu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 633 Joined: 18 December 04 ![]() |
Si eu am condens si picaturi de apa la fel ca in poza postata de colegu nostru. Pe mine ma cam deranjeaza si am banuit ca e vina alora de la service ca nu au pus stopurile bine cand mi-au schimbat bara. Cei care aveti condens ati avut vreo interventie la partea din spate a masinii?
|
--------------------
NISSAN
QASHQAI 1.3 dct Tekna
2019
|
|
elro |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
si eu am condens cu picaturi....astept prima revizie sa o rezolv,sper...
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
Avani |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
@Zetu: eu nu am avut nici o interventie care ar fi putut influenta condensul la stopuri.
Multa bafta va urez la rezolvarea problemei. |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
vladd1923 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 22 November 07 From: Bucuresti ![]() |
eu nu am condens in stopuri... dar in schimb am o musca moarta in stopul stanga
![]() |
--------------------
VW
Passat
2005 TipTronik, 1.9tdi
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Ieri am schimbat becurile de pozitie/frina cu unele Philips visionplus. Operatiunea am facut-o eu. Demontarea stopurilor (extrem de usoara, nu necesita nici o unealta, doar degetele proprii) si procesul de inlocuire a becurilor mi-a demonstrat ca ar fi IMPOSIBIL sa NU FIE condens in stopuri! Etansarea cavitatilor din interiorul stopurilor este realizata printr-o garnitura din pisla, iar stringerea pe caroserie e facuta prin trei suruburi cu piulite din plastic, ce sunt prevazute a fi desfacute cu mina. Deci, de unde atita watertightness?! Este exact acelasi sistem ca la Logan. Doar cu alte forme, alte proportii.
In legatura cu schimbatul circuitului astfel incit sa ramina frina sus si sa se mute pozitia jos, e posibil pe partea dreapta prin modificarea firelor in mufa si prin schimbarea becului (inactiv) de ceata cu unul de 5W, dar pe partea stinga e cam imposibil, pentru ca ar trebui dulie cu doua contacte pentru becul de jos, astfel incit pe pozitie sa fie de 5W, iar pe ceata de 21W. This post has been edited by collinro2: 20 Jan 2008, 08:56 |
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
Zetu |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 633 Joined: 18 December 04 ![]() |
Am fost si eu la service cu aceasta problema. Mi s-a pus pata dupa ce am fost la spalatorie si am observat ca au intrat clabuci in stopuri. M-am dus la service ala cu "S". Acolo am dat de o persoana fara prea mare tragere sa ma ajute, i-am spus ca imi intra apa in stopuri si imi zice ca nu tine de ei sa ma duc la tinichigerie, dupaia a acceptat totusi sa vada despre ce e vorba. A constat, a facut poze, dosar de garantie (cand sa faca xerox dupa cartea de garantie si aia de intretinere a constata ca aveam o infractiune la activ - revizia la meridian - a simtit nevoia sa-mi reproseze asta si sa-mi spuna ca era normal sa ma duc tot acolo). Ma rog astazi dupa o zi, am primit un raspuns de la "S" ca aia de la reno romania le-au dat cu flit si le-au spus ca or sa trimita mai departe la fabrica sa vada pe unde a intrat apa in stopuri (nu era mai simplu sa se uite totusi la masina mea?) si sa mai sun eu la VCu.
|
--------------------
NISSAN
QASHQAI 1.3 dct Tekna
2019
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Din ce experiente am mai avut cu aceeasi problema, dar la alt tip de masina, condensul ce apare in lampi datorita diferentelor de presiune si umiditate nu se trateaza in garantie.
In garantie se schimba lampile daca au apa in ele, in urma spalarii masinii, mers prin ploaie torentiala, etc.Asa se si verifica, cu jet de pa la spalatorie.Succes! |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
Ianuarie 2008 / LMSE
- B-81-LXV iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
ssilviu |
![]()
Post
#43
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Zetu @ 23 Jan 2008, 11:34) a simtit nevoia sa-mi reproseze asta si sa-mi spuna ca era normal sa ma duc tot acolo Cat de prost poate sa fie. In loc sa te pupe si in kur pentru ca ai venit la ei in loc sa te duci la Meridian, ca ei au doar de castigat. This post has been edited by ssilviu: 23 Jan 2008, 15:04 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Poate apare din nou problema care am mai dezbatut-o si la Cd-player, ratingul pe care il are concesiunea fata de Reno.prefera sa nu se incarce la garantii si sa aiba acelasi discount in continuare.
Oricum ar fi, insa, e imoral fata de client sa-i reprosezi ca nu s-a dus in acelasi loc, e atitudine clasica de roman prost! This post has been edited by meganus_bicorpus: 23 Jan 2008, 15:11 |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#45
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Nu exista astfel de rating.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dumid |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu am avut deloc condens pana acum. Sper sa ramana la fel in continuare.
|
--------------------
5461
1997
2012
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
SSilviu, am inteles ca ia un prieten la o concesiune prin pipera...vorbeste cu el despre acest rating...nu exista dealer care sa nu aiba asa ceva, in functie de acest parametru se stabilesc trimestrial/anula contractele de colaborare, discountul, etc
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#48
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ce discount nene? Ca pretul e impus de Renault Romania la toti la fel. Si ce concesiune Renault e in Pipera?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Informatie de la cineva care lucreaza la renault in pipera: se da urmatorul caz: un om are de inlocuit piesa x la masina. Daca plateste clientul, dealerul primeste pentru piesa si manopera suma y. Daca plateste Renault Romania sub incidenta garantiei, dealerul primeste cam 90% din suma y. In orice caz, decat sa nu-l inlocuiasca deloc sau clientul sa-si puna el mp3player in alta parte, dealerul prefera sa ia banii de la Renault Romania Chestia asta ai spus-a cand vorbeam de CD-playerele cu probleme...prietene, devii dubios...Cumva esti in retea? |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#50
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Daca asta e tot ceea ce ai inteles tu din ce am scris...mai bine imi dai o explicatie cu pipera
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
fanu_WZI |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru in trecere Group: Members Posts: 160 Joined: 14 August 07 From: Bucuresti ![]() |
ssilviu : daca pretul e impus de Reno , dealer-ul unde mai castiga?? pretul de vanzare poate sa fie impus de Reno dar nu toti dealerii au acelasi pret cu care achizitioneaza masinile
|
--------------------
Megane
Sedan
Manager 2007 - 1.5dCI 85CP Euro4 Logan VAN 2007 - 1.4 MPi
Clio Symbol Expression 2005 - 1.5 dCi 65CP Euro3 |
|
ssilviu |
![]()
Post
#53
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Fiecare dealer are la Renault Romania un coeficient, de animare ii zice. Acesta tine seama de mai multe chestii, toate menite sa stimuleze dealerul sa-si faca treaba cat mai bine. Astfel se ia in seama numarul de masini ce vin in service, calitatea lucrarilor, plangerile obtinute, efecturea OTS-uri etc. Ce inseamna asta? Ca daca lucrezi bine, vin oamenii la tine ai plangeri putine si clienti multumiti primesti un coeficient mai mare. Cum te ajuta asta pe tine ca dealer? Simplu. Daca ai un coeficient bun poti sa schimbi unele piese in garantie fara sa ceri aprobarea de la Renault Romania, pentru ca au incredere in tine datorita coeficientului. Evident ca daca ai schimbat ceva in garantie si nu trebuia te alegi cu o penalizare. Daca trece o masina pe la tine prin service si era subiectul unui OTS si ai scapat-o iar penalizate.
Un alt avantaj este la schimbarile in garantie. Daca esti dealer cu un coeficient mai mare Renault Romania te plateste mai bine pentru piese si manopera. Si evident ca mai exista si alte avantaje ... De aceea ideea lui meganus bicorpus cum ca dealerul nu are nici un interes sa iti schimbe piesele in garantie pentru ca se uita Renault Romania la ei urat e o tampenie. Este adevarat ca Renault Romania plateste mai putin decat un client, dar acesta din urma de cele mai multe ori se duce si isi cumpara piesele din alta parte. Si intarzie cu inlocuirea piesei defecte. Pretul de achizitionare este impus de Renault Romania iar dealerul castiga foarte putin din vanzarea de masini noi. Grosul vine din service. This post has been edited by ssilviu: 23 Jan 2008, 22:00 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Vaaaai,SSilviu,ce bine informat ai devenit, asa brusc!Ai vorbit cu prietenul din pipera?
![]() |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
30 mdc |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 22 August 07 From: constanta ![]() |
stati linistiti am vazut zilele trecute un passat cu apa de cel putin 4 CM in lampa
|
--------------------
renault
megane 2, megane 4 intense
2003 1.9dci full , 2018 1,6dci
- ct 30 mdc, ct 30 mdk
|
|
Avani |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Aici nu cred ca este vorba de a te linisti ci de a intelege ca fenomenul este normal. Ca la unii apare si ca la altii nu, asta e. Solutie nu prea exista sa-ti rezolvi problema.
|
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
Zetu |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 633 Joined: 18 December 04 ![]() |
Hai totusi sa facem o diferenta intre condens, abur si apa care nu provine din condens pentru ca are clabuci de la spuma de la spalatorie, deci nu au intrat vapori de apa in stop ci chiar apa, aici cred ca exista o problema. E ca si cum ai cere sa ti se schimbe masina pentru ca s-au aburit geamurile, dar nu e nimeni atat de absurd, dar daca totusi ati gasi apa pe ceasurile de la bord sau pe volan sau pe scaun ..ar fi ok?
|
--------------------
NISSAN
QASHQAI 1.3 dct Tekna
2019
|
|
megane1 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 27 March 07 From: Moinesti ![]() |
la mine condens.nu am vazut niciodata apa in stopuri dupa spalari, si am cercetat.nu ma deranjeaza decat vizual..daca nu afecteaza prin coroziune nimic electric...
|
--------------------
renault
megane2.2
privilege 1,6 16v mai 2007 privilege, gris platine+mp3
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
si io am condens in ambele stopuri, nu ma deranjeaza atita timp cit nu afecteaza functionarea corecta a stopurilor.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Avani |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
QUOTE(Zetu @ 24 Jan 2008, 12:00) Hai totusi sa facem o diferenta intre condens, abur si apa care nu provine din condens pentru ca are clabuci de la spuma de la spalatorie, deci nu au intrat vapori de apa in stop ci chiar apa, aici cred ca exista o problema. E ca si cum ai cere sa ti se schimbe masina pentru ca s-au aburit geamurile, dar nu e nimeni atat de absurd, dar daca totusi ati gasi apa pe ceasurile de la bord sau pe volan sau pe scaun ..ar fi ok? Initiatorul topicului vorbea de condens in stopuri ca un fenomen care nu ar trebui sa existe. Am sustinut mai sus pe cineva caruia i s-a constatat mult lichid in stopuri, motiv pentru care cei de la RRO au aprobat schimbarea lor in garantie. Cand exista apa in exces, clabuci...etc, lucruri care nu au ce cauta acolo e o problema, dar daca noi avem doar condens, nu este cred eu nici o problema de proiectare, fabricare, asamblare, utilizare. |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 09:51 |