Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Apa condensata si inghetata in stopuri

Avani
post 16 Jan 2008, 14:16
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




@miki74: << Pai ce vedeti in poza de mai sus nu e nimic pe langa ce era in stopurile masinii mele. O sa incerc sa fac niste poze cu stopurile mele (astea noi) sa vedeti apa >> .

Exact, ce ai avut tu nu era un simplu condens, tocmai din acest motiv cei de la RRO au hotarat sa ti le schimbe. Eu nu am generalizat, facand afirmatia ca daca ai 1L de lichid acolo e perfect normal. Eu am afirmat doar ca ceea ce arata megane1 in poza este in limite normale.

Pentru cei care considera ca doar cateva picaturi in stopuri reprezinta cu adeverat o problema, ii indrum sa procedeze la fel cum a facut si miki74, dar daca respectivul service autorizat reno nu o sa doreasca sa vi le schimbe in garantie , sa nu fiti suparati de decizia luata de "maestri".


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
collinro2
post 17 Jan 2008, 08:20
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 457
Joined: 22 August 04
From: Iasi




@miki74: cumva, stopurile noi sunt cu pozitia jos si frina sus? Adica separate? Ca daca e asa, m-as duce si eu sa le schimb (pe baza de condens...)


--------------------
renault megane 2.2 2006 1,5dCi 80CP - IS-05-GP?
We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki74
post 17 Jan 2008, 13:42
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 11 May 07




Nu, nu sunt amplasate separat. Sunt pozitionate in partea de sus a stopurilor (sunt probabil becuri cu dublu filament). In partea de jos la stopul de pe stanga se afla lumina de ceata. Culmea e ca si in stopul din dreapta este bec dar fara functionalitate.


--------------------
renault megan sedan 2007 1.4 100 - b16dfg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arhangel
post 17 Jan 2008, 20:43
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 17 January 08




stie careva sa explice apropo de stopurile spate la megane II facelift de ce unele au stopurile frana separate de pozitie si altele au lampa stop in acelasi loc cu pozitia. Exista un criteriu


--------------------
renault megane II 2007 sedan manager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 19 Jan 2008, 17:09
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




Si eu am condens si picaturi de apa la fel ca in poza postata de colegu nostru. Pe mine ma cam deranjeaza si am banuit ca e vina alora de la service ca nu au pus stopurile bine cand mi-au schimbat bara. Cei care aveti condens ati avut vreo interventie la partea din spate a masinii?


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 19 Jan 2008, 20:59
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




si eu am condens cu picaturi....astept prima revizie sa o rezolv,sper...


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 19 Jan 2008, 23:53
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




@Zetu: eu nu am avut nici o interventie care ar fi putut influenta condensul la stopuri.

Multa bafta va urez la rezolvarea problemei.


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladd1923
post 20 Jan 2008, 00:23
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 22 November 07
From: Bucuresti




eu nu am condens in stopuri... dar in schimb am o musca moarta in stopul stanga smile.gif! cum o fi intrat... doar ea stie


--------------------
VW Passat 2005 TipTronik, 1.9tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
collinro2
post 20 Jan 2008, 08:55
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 457
Joined: 22 August 04
From: Iasi




Ieri am schimbat becurile de pozitie/frina cu unele Philips visionplus. Operatiunea am facut-o eu. Demontarea stopurilor (extrem de usoara, nu necesita nici o unealta, doar degetele proprii) si procesul de inlocuire a becurilor mi-a demonstrat ca ar fi IMPOSIBIL sa NU FIE condens in stopuri! Etansarea cavitatilor din interiorul stopurilor este realizata printr-o garnitura din pisla, iar stringerea pe caroserie e facuta prin trei suruburi cu piulite din plastic, ce sunt prevazute a fi desfacute cu mina. Deci, de unde atita watertightness?! Este exact acelasi sistem ca la Logan. Doar cu alte forme, alte proportii.

In legatura cu schimbatul circuitului astfel incit sa ramina frina sus si sa se mute pozitia jos, e posibil pe partea dreapta prin modificarea firelor in mufa si prin schimbarea becului (inactiv) de ceata cu unul de 5W, dar pe partea stinga e cam imposibil, pentru ca ar trebui dulie cu doua contacte pentru becul de jos, astfel incit pe pozitie sa fie de 5W, iar pe ceata de 21W.

This post has been edited by collinro2: 20 Jan 2008, 08:56


--------------------
renault megane 2.2 2006 1,5dCi 80CP - IS-05-GP?
We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 23 Jan 2008, 11:34
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




Am fost si eu la service cu aceasta problema. Mi s-a pus pata dupa ce am fost la spalatorie si am observat ca au intrat clabuci in stopuri. M-am dus la service ala cu "S". Acolo am dat de o persoana fara prea mare tragere sa ma ajute, i-am spus ca imi intra apa in stopuri si imi zice ca nu tine de ei sa ma duc la tinichigerie, dupaia a acceptat totusi sa vada despre ce e vorba. A constat, a facut poze, dosar de garantie (cand sa faca xerox dupa cartea de garantie si aia de intretinere a constata ca aveam o infractiune la activ - revizia la meridian - a simtit nevoia sa-mi reproseze asta si sa-mi spuna ca era normal sa ma duc tot acolo). Ma rog astazi dupa o zi, am primit un raspuns de la "S" ca aia de la reno romania le-au dat cu flit si le-au spus ca or sa trimita mai departe la fabrica sa vada pe unde a intrat apa in stopuri (nu era mai simplu sa se uite totusi la masina mea?) si sa mai sun eu la VCu.


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 23 Jan 2008, 12:53
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Din ce experiente am mai avut cu aceeasi problema, dar la alt tip de masina, condensul ce apare in lampi datorita diferentelor de presiune si umiditate nu se trateaza in garantie.
In garantie se schimba lampile daca au apa in ele, in urma spalarii masinii, mers prin ploaie torentiala, etc.Asa se si verifica, cu jet de pa la spalatorie.Succes!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shteffanivlad
post 23 Jan 2008, 13:22
Post #42


Membru cu ESP/ASR


Group: Members
Posts: 691
Joined: 2 July 07
From: Bucuresti




QUOTE(Zetu @ 23 Jan 2008, 11:34)
Am fost si eu la service cu aceasta problema. Mi s-a pus pata dupa ce am fost la spalatorie si am observat ca au intrat clabuci in stopuri. M-am dus la service ala cu "S". ........
*



wink.gif


--------------------
Renault Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi Ianuarie 2008 / LMSE - B-81-LXV
iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Jan 2008, 15:04
Post #43


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Zetu @ 23 Jan 2008, 11:34)
a simtit nevoia sa-mi reproseze asta si sa-mi spuna ca era normal sa ma duc tot acolo


Cat de prost poate sa fie. In loc sa te pupe si in kur pentru ca ai venit la ei in loc sa te duci la Meridian, ca ei au doar de castigat.

This post has been edited by ssilviu: 23 Jan 2008, 15:04


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 23 Jan 2008, 15:10
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Poate apare din nou problema care am mai dezbatut-o si la Cd-player, ratingul pe care il are concesiunea fata de Reno.prefera sa nu se incarce la garantii si sa aiba acelasi discount in continuare.
Oricum ar fi, insa, e imoral fata de client sa-i reprosezi ca nu s-a dus in acelasi loc, e atitudine clasica de roman prost!

This post has been edited by meganus_bicorpus: 23 Jan 2008, 15:11


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Jan 2008, 15:23
Post #45


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Nu exista astfel de rating.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumid
post 23 Jan 2008, 15:39
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti




Eu nu am avut deloc condens pana acum. Sper sa ramana la fel in continuare.


--------------------
5461 1997 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 23 Jan 2008, 18:53
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




SSilviu, am inteles ca ia un prieten la o concesiune prin pipera...vorbeste cu el despre acest rating...nu exista dealer care sa nu aiba asa ceva, in functie de acest parametru se stabilesc trimestrial/anula contractele de colaborare, discountul, etc


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Jan 2008, 18:56
Post #48


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ce discount nene? Ca pretul e impus de Renault Romania la toti la fel. Si ce concesiune Renault e in Pipera?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 23 Jan 2008, 19:03
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase





Informatie de la cineva care lucreaza la renault in pipera: se da urmatorul caz: un om are de inlocuit piesa x la masina. Daca plateste clientul, dealerul primeste pentru piesa si manopera suma y. Daca plateste Renault Romania sub incidenta garantiei, dealerul primeste cam 90% din suma y. In orice caz, decat sa nu-l inlocuiasca deloc sau clientul sa-si puna el mp3player in alta parte, dealerul prefera sa ia banii de la Renault Romania


Chestia asta ai spus-a cand vorbeam de CD-playerele cu probleme...prietene, devii dubios...Cumva esti in retea?


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Jan 2008, 19:12
Post #50


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(meganus_bicorpus @ 23 Jan 2008, 18:53)
SSilviu, am inteles ca ia un prieten la o concesiune prin pipera...
*



Invata sa te exprimi corect.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 23 Jan 2008, 19:20
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Daca asta e tot ceea ce ai inteles tu din ce am scris...mai bine imi dai o explicatie cu pipera


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fanu_WZI
post 23 Jan 2008, 21:39
Post #52


Membru in trecere


Group: Members
Posts: 160
Joined: 14 August 07
From: Bucuresti




ssilviu : daca pretul e impus de Reno , dealer-ul unde mai castiga?? pretul de vanzare poate sa fie impus de Reno dar nu toti dealerii au acelasi pret cu care achizitioneaza masinile


--------------------
Megane Sedan Manager 2007 - 1.5dCI 85CP Euro4
Logan VAN 2007 - 1.4 MPi
Clio Symbol Expression 2005 - 1.5 dCi 65CP Euro3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Jan 2008, 21:59
Post #53


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Fiecare dealer are la Renault Romania un coeficient, de animare ii zice. Acesta tine seama de mai multe chestii, toate menite sa stimuleze dealerul sa-si faca treaba cat mai bine. Astfel se ia in seama numarul de masini ce vin in service, calitatea lucrarilor, plangerile obtinute, efecturea OTS-uri etc. Ce inseamna asta? Ca daca lucrezi bine, vin oamenii la tine ai plangeri putine si clienti multumiti primesti un coeficient mai mare. Cum te ajuta asta pe tine ca dealer? Simplu. Daca ai un coeficient bun poti sa schimbi unele piese in garantie fara sa ceri aprobarea de la Renault Romania, pentru ca au incredere in tine datorita coeficientului. Evident ca daca ai schimbat ceva in garantie si nu trebuia te alegi cu o penalizare. Daca trece o masina pe la tine prin service si era subiectul unui OTS si ai scapat-o iar penalizate.

Un alt avantaj este la schimbarile in garantie. Daca esti dealer cu un coeficient mai mare Renault Romania te plateste mai bine pentru piese si manopera. Si evident ca mai exista si alte avantaje ...

De aceea ideea lui meganus bicorpus cum ca dealerul nu are nici un interes sa iti schimbe piesele in garantie pentru ca se uita Renault Romania la ei urat e o tampenie. Este adevarat ca Renault Romania plateste mai putin decat un client, dar acesta din urma de cele mai multe ori se duce si isi cumpara piesele din alta parte. Si intarzie cu inlocuirea piesei defecte.

Pretul de achizitionare este impus de Renault Romania iar dealerul castiga foarte putin din vanzarea de masini noi. Grosul vine din service.

This post has been edited by ssilviu: 23 Jan 2008, 22:00


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 23 Jan 2008, 22:06
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Vaaaai,SSilviu,ce bine informat ai devenit, asa brusc!Ai vorbit cu prietenul din pipera? tongue.gif


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
30 mdc
post 23 Jan 2008, 22:17
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 299
Joined: 22 August 07
From: constanta




stati linistiti am vazut zilele trecute un passat cu apa de cel putin 4 CM in lampa


--------------------
renault megane 2, megane 4 intense 2003 1.9dci full , 2018 1,6dci - ct 30 mdc, ct 30 mdk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 24 Jan 2008, 11:28
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Aici nu cred ca este vorba de a te linisti ci de a intelege ca fenomenul este normal. Ca la unii apare si ca la altii nu, asta e. Solutie nu prea exista sa-ti rezolvi problema.


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 24 Jan 2008, 12:00
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




Hai totusi sa facem o diferenta intre condens, abur si apa care nu provine din condens pentru ca are clabuci de la spuma de la spalatorie, deci nu au intrat vapori de apa in stop ci chiar apa, aici cred ca exista o problema. E ca si cum ai cere sa ti se schimbe masina pentru ca s-au aburit geamurile, dar nu e nimeni atat de absurd, dar daca totusi ati gasi apa pe ceasurile de la bord sau pe volan sau pe scaun ..ar fi ok?


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megane1
post 24 Jan 2008, 13:02
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 27 March 07
From: Moinesti




la mine condens.nu am vazut niciodata apa in stopuri dupa spalari, si am cercetat.nu ma deranjeaza decat vizual..daca nu afecteaza prin coroziune nimic electric...


--------------------
renault megane2.2 privilege 1,6 16v mai 2007
privilege, gris platine+mp3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 24 Jan 2008, 13:10
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




si io am condens in ambele stopuri, nu ma deranjeaza atita timp cit nu afecteaza functionarea corecta a stopurilor.


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 24 Jan 2008, 13:40
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




QUOTE(Zetu @ 24 Jan 2008, 12:00)
Hai totusi sa facem o diferenta intre condens, abur si apa care nu provine din condens pentru ca are clabuci de la spuma de la spalatorie, deci nu au intrat vapori de apa in stop ci chiar apa, aici cred ca exista o problema. E ca si cum ai cere sa ti se schimbe masina pentru ca s-au aburit geamurile, dar nu e nimeni atat de absurd, dar daca totusi ati gasi apa pe ceasurile de la bord sau pe volan sau pe scaun ..ar fi ok?
*



Initiatorul topicului vorbea de condens in stopuri ca un fenomen care nu ar trebui sa existe. Am sustinut mai sus pe cineva caruia i s-a constatat mult lichid in stopuri, motiv pentru care cei de la RRO au aprobat schimbarea lor in garantie.

Cand exista apa in exces, clabuci...etc, lucruri care nu au ce cauta acolo e o problema, dar daca noi avem doar condens, nu este cred eu nici o problema de proiectare, fabricare, asamblare, utilizare.


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 09:51
Dacia