Apa condensata si inghetata in stopuri
![]() ![]() ![]() |
Apa condensata si inghetata in stopuri
94 aln |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 24 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane sedan 2
2007/euro 4; 1,6/16V benzina/greege/privilege
- RO
|
|||
Christu |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Deci pe bune, chiar conteaza asa mult acel condens in stopuri?....
Cu ce va deranjeaza? NU afecteaza vizibilitatea, se face doar intr-o parte, pe exterior. Solutii nu veti gasi ever ptr remediere. Deci why bother?... |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#63
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
QUOTE 94 aln Posted Today, 16:40 Condens in stopuri am vazut si la Grand Cherokee precum si la multe alte marci de automobile chiar si germane. ![]() Personal, am ''stors'' de condens lampi pe care constructorul le dadea a fi asigurate naprasnic anti-condens (elemente transparente atermice, garnituri de cauciuc etc.). Si, nu erau blocuri optice auto. Parol! Intr-adevar, condensul in exces poate duce, in timp, la oxidarea oglinzilor blocurilor optice (am un exemplu chiar in proiectorul stanga al unei masini ... absolut germane ![]() Zic eu ca o problema ar fi daca, asa cum s-a spus deja, apa ar ''balti'' in lampa, dupa fiecare ploaie sau spalare...Ar incumba defecte de fabricatie sau, de ce nu, chiar avarii ascunse. O solutie, in caz de condens, ar fi, acolo unde se poate, ''aerisirea'' lampii cu pricina (de regula, prin scoaterea fasungului si alocarea unei perioade de timp pentru ventilarea naturala; sau, artificial, cu un foehn cu aer cald - nu fierbinte -, caz in care indepartarea condensului este mai rapida). Revin. Moare bateria! ![]() |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
Zetu |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 633 Joined: 18 December 04 ![]() |
M-a sunat astazi o tanti sa-mi spuna ..raspunsul producatorului.
Ideea e in felul urmator, lampile si farurile nu sunt etans in ele este normal sa intre aer sa se ventileze si implicit sa faca ..condens si sa intre apa. Ele se vor usca atunci cand folosesti timp indelungat becurile ![]() Nu e de vis raspunsu asta? I-am inchis telefon ...decat sa dau cu el de pereti... |
--------------------
NISSAN
QASHQAI 1.3 dct Tekna
2019
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#65
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Cred ca madama s-a referit mai degraba la faptul ca becul nu inchide etans lampa...
Dar daca, insa, cucoana a avut in minte eventualele neetanseitati intre geamuri (triple, cum le zic electricienii) si oglinzi, reactia ta a fost mai mult decat justificata. |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
ghertzoi |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=100...8entry1291328
![]() Oricum mie de cand si-a mai revenit vremea mi-a disparut condensul din stopuri... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
jaxx1904 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 9 October 08 ![]() |
daca se poate Rino sa ne spuna cum se demonteaza stopul, ca as vrea si eu sa sterg plasticul. am un MII 2 Sedan. nu am cartea masinii pt ca ma gandesc ca acolo scrie.multumesc. This post has been edited by jaxx1904: 10 Mar 2010, 12:06 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2008 1.5 DCi 105CP
|
|
chitsro |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.192 Joined: 4 August 07 ![]() |
foarte simplu, in spatele stopului exista un plastic prin care e legat si stopul prin 3 suruburi, se desfileteaza cele 3 se scoate plasticul si stopul o sa iasa singur sau cu putin ajutor....
|
--------------------
BMW
320D
Steptronic
|
|
calaretz |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 12 May 09 ![]() |
Condens in farul din dreapta, aparut din senin! Am impresia ca in acea zona se afla butelia de AC. Mai am si o banuiala sa nu fi ,,crapat'' ceva baietii din service pentru ca am schimbat de curand bara fata.Este posibil sa piarda freon chiar daca Ac functioneaza? Multumesc!
|
--------------------
renault laguna 1
& mercedes c 180 kompressor
2004 fan renault posesor de mercedes |
|
solidconvert |
![]()
Post
#70
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Da poate sa piarda freon si Ac ul sa functioneze dar asta nu pentru mult timp... depinde cat de mare este fisura... daca la tine ar fi condensul din cauza unei fisuri la butelia de Ac in mod sigur se termina demult tot freonul din instalatie... verifica daca nu cumva ti-au deranjat capacul de protectie din plastic care este infiletat pe far... eventual desfileteaza-l si lasa-l asa sa se usuce mai repede farul...
![]() This post has been edited by solidconvert: 14 May 2012, 09:35 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
calaretz |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 12 May 09 ![]() |
Buna ideea cu capacul farului, s-a uscat! Ac ul merge,deocamdata am scapat! Multumesc solidconvert !
|
--------------------
renault laguna 1
& mercedes c 180 kompressor
2004 fan renault posesor de mercedes |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 09:01 |