Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane 1 (nu porneste dupa 2 ani de zile), reacti la incercarea de pornire .. solutii...

crazy-Ghindu
post 30 Dec 2010, 16:53
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 19 December 07




"Jas2"................ acum tacerea e durere.. nu mai e ca mierea!


--------------------
Renault Megane 1.6/16v /2000 / break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazy-Ghindu
post 7 May 2011, 13:56
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 19 December 07




concluzie dupa 4 ani de munca si resuscitari......
"masina noua este sfanta"
- tu o conduci
- tu ai grija de ea
- tu stii cum sa o tratezi
- tu sti unde ai gresit
- e copilul tau cu adevarat si se modeleaza dupa cum te-ai croit pe tine in viata.

merita sa astepti si sa strangi bani ca sa ai una noua decat una veche.
economisesti multi bani, multi nervi, si mult timp


--------------------
Renault Megane 1.6/16v /2000 / break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 7 May 2011, 17:08
Post #63


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




De aceea se mai si spune ca "sunt prea sarac, ca sa-mi iau o masina veche".


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrAg0nX
post 7 May 2011, 22:19
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 175
Joined: 8 November 09
From: Ploiesti / Bucuresti




crazy-Ghindu mai ai meganu? in ce stare mai e si cati km ai facut cu el smile.gif?


--------------------
Renault Megane Classic 2002 1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazy-Ghindu
post 8 May 2011, 16:49
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 19 December 07




am pana acum 247.000 km.... deci in concluzie am facut cu el 15.000 km in cam 4 ani de zile, si am investit in reparatii de tot felul pana acum (mare parte facute la service renault), aproape 162 mil. si mai urmeaza ceva pe miercuri vezi topicul cu "pierde ulei pe la distributie".

oare mai ar fi ceva de spus?!!


--------------------
Renault Megane 1.6/16v /2000 / break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 8 May 2011, 19:08
Post #66


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.903
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




16200 RON = cca 4000 Euro
Plus pretul masinii (chiar daca nu a fost mare, ai dat tousi ceva pe ea)

Total = bani aruncati aiurea, de suma asta luai un Logan in mintile lui si nu aveai probleme...
Ca sa nu mai zic ca sa iei o masina pentru doar 15000 km in patru ani mi se pare rizibil...mai bine inchiriezi sau mergi cu taxiul...

This post has been edited by b06fcn: 8 May 2011, 19:14


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 10 May 2011, 19:18
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




QUOTE(crazy-Ghindu @ 7 May 2011, 14:56)
concluzie dupa 4 ani de munca si resuscitari......
"masina noua este sfanta"

Hmmm..hai sa-ti impartasesc gandurile si concluziile unui cumparator de masina noua din Martie 2007 (deci...cam tot 4 ani), nu e asa de "sfanta":

- am platit cat nu face (a fost cam 30.000 EUR, incluzand dobanda);
- am incercat sa o vand cand mi-a fost greu, acum un an, dar n-am gasit cumparator, vorbele fiind undeva pe la 8-9000 EUR daca aveam noroc;
- m-am cam plictisit de ea si, desi e achitata de 2 ani, de fiecare data cand ii vad botul imi vine in cap rata de 1000 EUR si imi strica dispozitia;
- are cam 57.000 km, deci nu a fost prea folosita;
- am avut doua accidente, noroc de CASCO (dar a fost in medie 1000 EUR/an), oricum sotia mi-a spus ca "nu mai e masina" si ca vrea alta, sa o iau eu pe asta - mi-e cumva draga, am avut momente frumoase dar...iar imi aduc aminte de rate smile.gif).

Concluzia:

Nu am sa mai cumpar vreodata masina noua. A fost o experienta inedita, e bine ca am avut ocazia dar...sunt masini mai bune si mai ieftine ca alternative la o masina noua.
Oricum, le-am promis copiilor (11 si 6 ani) ca va fi masina lor...si a copiilor copiilor lor....acum nici de-a naibii nu o vand. icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 10 May 2011, 21:27
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




Si eu sunt de parere ca masina noua nu se merita. La cati idioti sunt in trafic,si cati deschid portiera pana se sprijina in masina vecina,gropi etc...chiar nu se merita.

Eu ma oftic si cand vad puncte noi de alta vopsea pe masina,doar pentru ca un Xulescu nu se poate da jos din masina decat daca deschide portiera larg.
Multumesc lui Dumnezeu ca nu m-am trezit cu masina pupata in parcare popa.gif
Si totusi e masina de 10 ani...Apoi daca era noua...sau sa mai platesc rate...Ma rog,am avut 2 masini noi in familie si,stiu ca lucrul nou,e lucru nou,dar ajungi sa te intrebi daca se mai merita...

P.S.: Sa vina caldura odata,ca m-am inarmat cu scule si solutii de polishat... wub.gif

This post has been edited by xjc0c0: 10 May 2011, 21:30


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazy-Ghindu
post 12 May 2011, 17:14
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 19 December 07




Salutare..
1. b06fcn... asa-i sunt cca 4000 e... dar trebuie sa-ti spun ca nu am avut suma asta in mana si m-am decis brusc sa o dau pe reparatii la masina.. deci s-a contorizat din 2007 pana acum. De mers cu taxiul sau sa inchiriez masina (nu m-a dus capul pentru ca nu sunt oracolul din Matrix sa-mi dau seama ce ma asteapta in urmatorii 4 ani), nu am facut asta.. pentru ca am nevoie de masina 24 din 24 ore.. atunci cand copilul are o problema atunci cand vreau sa merg la cumparaturi mai consistente sau sa merg la tara sau in concediu la mare pe alte meleaguri.. etc., deci masina este o necesitate nu un lux si mai ales in situatii de urgenta (cine a trecut prin ele , intelege). Despre Logan.. ma abtin si atat. Mai trebuie sa iei in calcul si linistea cu care dormi noaptea stiindu-te imprumutat la banci.. deci mai bine nu si mai bine dai pe reparatii cu taraita.. desi am sa te las uimit cu replica .. VREAU MASINA NOUA , CA M-AM SATURAT DE REPARATII, deci e bine si nu e bine.. cine oare mai stie cum e.?
2. Madriann .. te inteleg perfect.. e greu.. dar eu in locul tau asi pastra-o pentru copii smile.gif
3. xjc0c0.. mare dreptate ai.


--------------------
Renault Megane 1.6/16v /2000 / break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alynush
post 8 Jun 2011, 15:13
Post #70


Inchide geamu' ;x


Group: Members
Posts: 31
Joined: 15 May 11
From: Ilfov




Si?! cum a ramas?! ai rezolvat toate problemele pana la urma?!


--------------------
Renault / Dacia Megane / Break 1.6 16v 2002 / 1.4l 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 9 Jun 2011, 10:30
Post #71


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.903
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




La cum inteleg ca era masina de rupta, s-ar putea sa mai apara cate ceva.
@ crazy-ghindu : ai dreptate in felul tau, masina noua e sfanta si am inteles ca ai dat banii astia in timp. Dar, daca te uiti inapoi, trebuie sa realizezi ca din 2007 si pana acum nu ai facut decat 15000 km. Deci faza cu nevoie de masina 24h/7 nu prea tine, sincer sa fiu, asa ca raman la parerea mea ca daca ai mai fi asteptat ceva, strangeai suficienti bani sa nu ai nevoie sa stai zilnic cu masina in service-uri. Spune-mi, daca ai tinut o evidenta, cat ai mers cu masina respectiva in primul an de la achizitie si cat ai cheltuit cu reparatiile in acest prim an? Dupa care aduna si vezi suma la care ajungi si vezi ce masina iti puteai lua de banii respectivi...
Eu am facut cu masinile din semnatura cam 200000 km din 2007 si pana in momentul de fata si nu cred ca am bagat atatia bani in reparatii. Ce ziceam de Logan era faptul ca e o masina decenta, cu care ti-ai fi facut treaba la fel de bine si la bani ceva mai putini. Nu inteleg ce ai cu Loganul, care e o masina corecta pentru cat costa SH - eu cand va veni vremea sa schimb Megane-ul, cel mai probabil voi lua un Logan SH recent, pentru frecat zilnic prin oras si pe langa oras...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazy-Ghindu
post 10 Jun 2011, 09:03
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 19 December 07




Deci inca odat' ca sa fie treaba clara:
"b06fcn"- inteleg ce vrei sa zici cu calculul pe an vs masina noua in rate, dar pierzi ceva din calcul, si anume ca nu ai de unde sa stii ca in primul an spre exemplu , ai sa ai parte de atatea reparatii si cheltuieli la un pret total de x ron.. de fiecare data cand repari ceva la masina te astepti sa fie ultima interventie pe anul respectiv.. deci daca ai putea sa estimezi cu o exactitate de 90% pe 3-4 ani ce probleme or sa apara si ce costuri implica, atunci normal ca te-ai putea gandi la una noua in rate... nu?!!
Si vrea sa mai lamurim o treaba... daca vrei sa ai masina dupa conceptul sa aiba 4 roti si un volan este oki sa alegi si un logan (exagerez un pic), dar daca vrei sa-ti si placa ce conduci atunci nu. Nu toata lumea poate sa se limiteze in viata doar la a fi calculat si rational in genul imi iau un tricou alb ca-i ieftin o sanda in picior ca e mai ieftina lingura de lemn ca-i mai ieftina orice produs second hand ca-i mai ieftin.. In viatza trebuie sa mai faci si salturi riscante pentru a-ti multumi sufletul, daca a poftit la ceva frumos, atat cat se poate.. altfel o sa fim tristi si fara speranta , rai si carcotasi cum ca ceilalti au si nu-s ca noi asa simpli.. nu?!!

astept si alte puncte de vedere la fel sau diferite, pentru ca asta ne face sa fim asa de speciali..

p.s. ("b06fcn"- imi place ca esti analitic si te bagi smile.gif )


--------------------
Renault Megane 1.6/16v /2000 / break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 10 Jun 2011, 17:41
Post #73


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.903
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




ghindu, merci, dar nu ma refeream la Logan nou, in rate, ci la un Logan SH in mintile lui, care sa nu-ti faca atatea probleme si nervi, cat strangi bani sa-ti iei ceva ca lumea.
Nu sunt genul de om care se limiteaza doar la a fi calculat si rational, ma consider mai curand pragmatic...din cate imi amintesc ca am citit pe aici, estimasesi undeva la 2000 de euro sau nitel peste reparatiile doar la o prima vedere. Cu 900 sau 1000 cat ai dat pe masina, sunt deja 3000. Cred ca gaseai un Logan la banii astia, sau nitel peste, cu care sa nu fi avut dureri de cap o perioada de timp


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazy-Ghindu
post 16 Jun 2011, 08:44
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 19 December 07




Ai si tu dreptate dar in 2007 nu prea era logan la 3000 de euro.. si ma gandesc ca si ala se strica si trebuie sa mai bagi bani in el si unde mai pui ca nu puteam sa stau fara masina ca sa strang bani 3000 euro pentru sa zicem acel posibil logan... repet, e vb de bani bagati in timp si in timp ce ma foloseam de masina.. cred ca nu reusesc eu sa pun bine unghiul de privire la problema asta.. sad.gif


--------------------
Renault Megane 1.6/16v /2000 / break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinac
post 17 Jun 2011, 20:02
Post #75


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 17 June 11




ti-a intrat protectia de la imobilizator... cauta in forum... descoperi codul il bagi si rezolvi cu inchiderea. verifica si computerul de la injectoare... eu am patit-o avea scurt aveam simptome comune cu tine... acum e ok in mare... cand si cand imi mai intra imobilizatorul... mai face figuri cheia dar bag codul si gata problema...


--------------------
renault megane 1996/megane1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jocherjocher
post 18 Jun 2011, 00:10
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 17 July 09
From: prin lume




QUOTE(crazy-Ghindu @ 7 May 2011, 13:56)
concluzie dupa 4 ani de munca si resuscitari......
"masina noua este sfanta"
- tu o conduci
- tu ai grija de ea
- tu stii cum sa o tratezi
- tu sti unde ai gresit
- e copilul tau cu adevarat si se modeleaza dupa cum te-ai croit pe tine in viata.

merita sa astepti si sa strangi bani ca sa ai una noua decat una veche.
economisesti multi bani, multi nervi, si mult timp
*



+1....trecut prin ceva similar dar nici pe departe atat de drastic...adica bagat bani contra facut kilometri (bagat aprox 3 mii de euro in 2 ani si 70 mii de km)....macar am invatat ceva mecanica de baza...bine ca au fost bani

QUOTE(costinac @ 17 Jun 2011, 20:02)
ti-a intrat protectia de la imobilizator... cauta in forum... descoperi codul il bagi si rezolvi cu inchiderea. verifica si computerul de la injectoare... eu am patit-o avea scurt aveam simptome comune cu tine... acum e ok in mare... cand si cand imi mai intra imobilizatorul... mai face figuri cheia dar bag codul si gata problema...
*



buna ziua


--------------------
Peugeot 207 Dacia Logan Ford Transit
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yomarius
post 18 Jun 2011, 13:47
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 8 July 10
From: Bucuresti




La mine se intampla un lucru extrem de ciudat. Sunt momente, destul de rare ce-i drept, in care masina refuza sa porneasca la prima cheie, indiferent de temperatura de afara.

Inca nu am avut timp sa merg cu ea la un mecanic, asa ca m-am gandit ca nu strica niste sfaturi, sa nu ma apuc de schimbat piese ca nebunul.

Ideea e ca atunci cand nu porneste din prima, electromotorul invarte evident mai greu decat in cazul unei porniri normale, asa ca m-am gandit ca ar putea fi bateria sau electromotorul. Ciudat este insa ca atunci cand o "simt" ca nu vrea sa porneasca, daca ii apas acceleratia, o ia... asa ca m-am gandit sa nu fie ceva probleme la injectie.

Curios este faptul ca nu face des asa ceva, nu este o problema cu care sa ma confrunt zilnic sau chiar saptamanal, asa ca nu imi dau seama care e problema. Ma gandesc ca si in cazul in care era bateria, electromotorul sau chiar ceva la injectie, problemele trebuiau sa se acutizeze, sa devina mai dese pentru ca nu am umblat la ea si n-am auzit de o masina care sa se repare singura.


--------------------
Kia Sorento 2007 2,5 CRDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yomarius
post 21 Jun 2011, 16:11
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 8 July 10
From: Bucuresti




heh, s-a intamplat si "minunea". azi n-a mai vrut sa porneasca si am lasat-o in parcare la kaufland.
urmeaza sa ma duc in curand sa vad daca reusesc sa o duc pana la un service.
orice sfat e binevenit smile.gif

21 Jun 2011, 20:28:
revin cu un update (scuze pentru consecutive)

dupa o ora jumate de stat in parcare la kaufland, masinuta a pornit de parca nimic nu s-ar fi intamplat, la "sfert de cheie". bucuros, am ajuns acasa si am inceput sa studiez problema. date fiind simptomele, m-am gandit la baterie dusa, electromotor cu "bube" sau o pierdere de curent pe undeva...

in sesiunea de "teste" s-a intamplat ceva destul de ciudat. la primele 3-4 chei a pornit bine si foarte bine, dupa care din ce in ce mai greu pana cand electromotorul ajungea sa se invarta o singura data si apoi murea. bun, dat jos baterie si pus pe alta masina sa vedem daca asta e buba. surpriza, nu era, cealalta masina pornind fara probleme de vreo 4-5 ori.

luat baterie de pe cealalta masina si pus pe asta - nimic, electromotorul invarte a "mort", de 2-3 ori si gata.

concluzii? dat jos electromotorul (aici as aprecia niste sfaturi despre cum se face manevra asta), verificat carbuni si apoi... habarnam.

daca s-a mai confruntat cineva cu problema de genul asta, as aprecia un sfat ceva smile.gif

This post has been edited by yomarius: 21 Jun 2011, 20:28


--------------------
Kia Sorento 2007 2,5 CRDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazy-Ghindu
post 30 Jun 2011, 10:35
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 19 December 07




yomarius.......... si la mine facea asa ... cam de doua ori pe an am patit sa nu porneasca si cu aceleasi invarteli lente de parca se chinuia motorul si da asa este.. nu e de la baterie este de la electromotor zic eu.. dar mai am un remediu pentru tine.. si anume sa dai jos senzorul de pe volanta si sa-l cureti in varf . Eu am facut asta si apoi n-am mai avut probleme chiar daca invartitul ala greoi se mentinea dar pornea la sfert ca sa zic asa.. Evident ca trebuie sa repari electromotorul (bine ar fi sa mergi la un service care se ocupa numai cu asa ceva.. e unul prin Buc. care nu ia scump si care numia asta face), dar si daca-l schimbi si este senzorul murdar tot asa o sa patesti, adica o sa invarta bine dar nu o sa porneasca motorul.. ca cica-se ala citeste daca se invarte volanta si in functie de sesizarea asta iti si dechide circuitul de benzina, altfel nu.. eu l-am curatat si mi-a luat cca 10 ninute toata treaba.. iar la service iti iau aia 200 ron ca sa ti-l schimbe .. ca de.. ei nu curata..
succes..


--------------------
Renault Megane 1.6/16v /2000 / break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yomarius
post 30 Jun 2011, 19:06
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 8 July 10
From: Bucuresti




mersi de sfat.

am dat jos electromotorul, dus la electrician ca sa aflu daca mai e ceva de facut sau trebuie schimbat si, surpriza, merge perfect.

ala zice ca ar fura curent pe undeva pana in electromotor. urmeaza sa verific si asta.

@ crazy-Ghindu

poti sa imi spui unde gasesc senzorul asta si daca se curata cu ceva special? in principiu, in pasi mari, poti sa imi spui cum cum se curata pt. ca maine seara vreau sa ii montez electromotorul si daca tot sunt sub ea sa fac si operatiunea asta, poate am noroc.


--------------------
Kia Sorento 2007 2,5 CRDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazy-Ghindu
post 1 Jul 2011, 14:59
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 19 December 07




dap..
se afla pozitionat unde ai spartura aia la motor de vezi ca se invarte pe acolo (este o fanta speciala facuta acolo) la mine este undeva sub furtunul gros de admisie aer de la radiator spre filtru de aer cam la 30 de cm unde este motorul masinii.. cam greu sa spun exact.. dar este o chestie ca o semiluna prinsa in doua suruburi si la mijloc ca un fel de creion cilindric cu un contact electric cu mufa si cablu atasat de el. Scoti cablul electric scoti cele doua suruburi iei piesa si te uiti la varful "creionului" care are un mic varfulet care este si magnetic (daca il apropi de un metal ai sa vezi cum se lipeste de el). Ei varful ala il cureti usor de pilitura de fier care s-a depus pe el (greu vizibil asta), dai eventual cu un pic de smilgher ultra fin si asta este tot.

p.s. (poti sa faci asta cu masina completa .. n-ai treaba cu electromotorul.. depinde acum de cum ai configurate chestiile pe acolo.. la mine este ultra accesibil)

succes..si scuze de intarziere


--------------------
Renault Megane 1.6/16v /2000 / break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MirceaVio
post 1 Jul 2011, 16:37
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 15 October 08
From: Oradea




Senzorul n-ar trebui sa aiba nicio treaba cu invartitul electromotorului. Electromotorul se invarte si daca e dus senzorul acela. Deci o fi alta buba la tine.


--------------------
Renault Megane 1.6e Classic/Megane 2.2 1.6, 16v Dynamique - 1998 / 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yomarius
post 3 Jul 2011, 10:08
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 8 July 10
From: Bucuresti




corect, nu are nimic de a face cu invartitul.

oricum, ieri am remontat electromotorul, caruia nu i-am facut nimic, si masina porneste asa cum o facea in tinerete.

singurul loc in care am umblat putin a fost la cablaje, adica am legat mai bine firele care vin de la baterie. se pare ca aici era buba, cel putin pana la proba contrarie.

oricum, cand ajung in bucuresti vreau sa o duc la un electrician care sa ii verifice cablajele si toate cele pentru ca nu e deloc bine sa te lase masina in drum smile.gif


--------------------
Kia Sorento 2007 2,5 CRDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazy-Ghindu
post 8 Jul 2011, 12:37
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 19 December 07




nu inteleg unde am scris eu ca senzorul de pe volanta are legatura cu electromotorul.. eu am zis ca si daca merge bine electromotorul si l-ai reparat .. o sa invarta bine dar este foarte posibil sa nu-ti porneasca.. pentru ca asa cum am mai scris odata.. senzorul ala sesizeaza invartirea volantei si trimite semnal la calc sa deschida circuitul de benzen.. atat.. nu ca daca-l cureti invarte mai bine electomotorul.. normal ca nu au legatura una cu alta.. era doar o alta posibila cauza a nepornirii motorului...


--------------------
Renault Megane 1.6/16v /2000 / break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 09:36
Dacia