Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

accident cu megane = dezamagire mare, service de super cacao :((

andu911
post 10 Dec 2007, 05:04
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




airbagul ca airbagul, dar ce faci cu service'ul ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 10 Dec 2007, 07:26
Post #62


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




QUOTE(radari @ 9 Dec 2007, 23:41)
uita-te mai atent cu zoom. este fisurat exact in acelasi loc ca si la mine. sunt inca trei poze mai jos in care se vede pana si plasticul cum sta satisfacut...
*




QUOTE(19vik @ 9 Dec 2007, 23:47)
adi_ar: uitate cu zoom in poze 1 si 3 din postul#7 din link-ul lui cipman si vei vedea ca parbrizul e spart de airbag-ul din dreapta.
...
*




Aveti dreptate, asa este, dar pe PDA n-am vazut prea bine !
In aceasta situatie ma tenteaza sa gasesc o solutie pentru a impiedica deschiderea airbag-ului dreapta fara pasager pe scaun !
Va mai tin la curent !


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 10 Dec 2007, 07:35
Post #63


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- stau si iti citesc primul topic si nu stiu daca sa ma buseasca rasul sau nu... cum adica esti dezamagit de masina ca au lucrat sistemele de securitate active si pasive? esti dement? sa spui saru'mana si sa pupi reno si in '''' cumpara tu un opel vectra si sa intre un camion in tine si sa nu se declanseze nici un airbag din 8 si sa mori tu si alti 4 pasageri sa te vad atunci ce spui... 2 la mana nu vad care e problema... in primul rand tot ce s-a stricat se schimba (esti vinovat ca te-ai dus cu buna stiinta intr-un service de 2 bani) apoi daca iti cunosteai din timp drepturile si aveai casco sau culpa accidentului nu apartinea soferului masinii tale masina putea fi relaxat data in dauna totala de comun acord tu proprietar si firma de asigurare, scoteati masina la licitatie, se vindea la un pret bun si asigurarile puneau diferenta... apoi mai este un aspect, spui sus si tare ca a fost un accident usor, pai sa stii matale ca la un accident usor nu sare roata din pivot, nu indoaie jugul pe care sta motorul, amortizor etc... deci pe deplin justificata declansarea airbagurilor si a capselor pirotehnice de la centuri... asta iti spune un om care se pricepe la dinamica accidentelor si din daunele rezultate povestite de tine accidentul nu a fost deloc atat de usor pe cat crezi tu... daca dadeai un ban in plus aveai si buton de decuplare a airbagului pasager dar nu este de recomandat pentru ca 99% din useri il pun pe OFF si uita sa il activeze de cate ori se urca cineva in dreapta si vei avea pe cineva pe constiinta, nici varianta cu senzor in scaun nu e buna, a se vedea Fiat, Mercedes etc care au probleme mari cu acesti senzori care se defecteaza si iar poate muri cineva aiurea... mai bine un airbag sarit decat o viata curmata... bafta la reparatie!

- ce treaba au stelele acordate unei masini cu saritul unui airbag cand nu e nimeni pe scaunul respectiv? cititi criteriile de acordare si apoi postati... acolo se dau stele PENTRU airbag uri sarite nu pentru senzori care sa impedice sa sara unul sau mai multe airbaguri... logica este ca masina sa se distruga cat mai mult fara a afecta celula de siguranta si airbagurile sa se deschida nu sa faca economie roamanilor sa nu mai plateasca un airbag in plus pentru ca a ajuns el la concluzia ca a sarit degeaba wink.gif

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 10 Dec 2007, 07:52


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 10 Dec 2007, 08:11
Post #64


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Din postul tau vehement, cu tot respectul pentru cunostintele demostrate aici si aiurea pe forum, eu concluzionez urmatoarele:
- Se aplica si aici vorba: " N-are nimic, dar s-au amestecat ficatul cu splina si nu le mai pot desparti ! "
- Da ai CASCO lasa airbagul sa-si faca treaba, daca nu ai CASCO, fa-ti CASCO ! biggrin.gif

PS
1. Aproximativ acelasi lucru l-am sustinut si eu, socul a fost destul de zdravan si receptionat intr-o zona dura (ansamblu roata).
De fapt radari s-a lamurit cu asta dar el este suparat pe service!

2. Ce-i cu senzorii de prezenta pasager de la Mercedes si Fiat, ca pe mine ma tenta sa caut "adoptarea" lor pe Megane ? (Scuze pentru offtopic, eventual raspuns PM)


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 10 Dec 2007, 08:30
Post #65


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- ma lipsesc de respectul tau aiurea... treaba cu splina probabil e un complex al copilariei peste care poti trece cu tratament de specialitate...

- da, daca tot suntem in UE ar trebui sa dispara odata RCA si sa existe asigurare tip CASCO OBLIGATORIE si asigurarile de la noi sa functioneze ca peste tot si sa nu fi tratat cand ajungi la ele ca si cum ai venit sa le bagi mana in buzunar sa i furi... platesti dar (sunt obligati) la nevoie sa fi rasplatit... dar mai sunt multe in tara asta de rezolvat pana la asigurari...

- trage o fuga la un dealer Fiat ori Mercedes, intreaba de Stilo, Brava, Bravo, A classe, C classe, E classe si marea lor problema cu senzorul scaun pasager care in timpul rularii autoturismului fie ca este sau nu cineva pe scaun senzorul e activ sau inactiv de cate ori vrea muschiul lui... dar tine sa te averizeze in bord Airbag passager ON/Airbag passager OFF de cel putin 10x in 10 km... defecte recunoscute de producatori dar care sunt remediate doar in garantie altfel platesti...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 10 Dec 2007, 08:38
Post #66


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




QUOTE(sebi @ 8 Dec 2007, 22:53)
[...]
Pot sa-ti dau un exemplu foarte recent al unui prieten care are o masina cu pretentii mult peste megane zic eu (audi A8 din 2006) care a dat intr-o groapa (lipsa un capac de la nu stiu ce tablou de comanda de tramvai) si a avut o paguba de peste 5000 ron (amortizor strambat, nu stiu ce bieleta, janta strambata etc).

Pot spune ca in urma cu ceva vreme cand aveam jantele originale de renault am intrat (din greseala iti dai seama) intr-un canal fara capac cu ambele roti de pe dreapta, pot spune ca in afara de jantele care s-au strambat (dar nu in sensul ca nu mai mergea masina, am constatat la vulcanizare ca erau strambe) masina nu a patit absolut nimica la ariticulatii etc (testat la service).
[...]
*



Eu chiar nu inteleg comparatiile astea. Masinile sunt de dimensiuni diferite, jantele de dimensiuni diferite, conditiile in care s-au produs cele doua intamplari sunt diferite, locatii diferite, si tipul de "groapa" diferit, totul e diferit, si tu totusi le compari si spui ca s-a comportat mai bine Megane-ul ?

Ciudat...

Oricum, revenind on-topic, bine ca s-a terminat cu bine accidentul, si anume nu a avut urmari grave, dar in rest nu inteleg de ce va plangeti... O masina de 5 stele in seamna o masina mai sigura decat alte modele, nu inseamna ca la accident vor veni doua maini ocrotitoare, va vor tine bine pe scaun si vor face dauna la masina cat mai mica... Daca un airbag nu sare, inseamna ca nu e nevoie... Daca se sparge parbrizul, asta e, de asta s-a inventat casco... Cat despre nesimtirea din serviceuri, daca voi nici acum nu ati inteles ca asta ne e tara si astia suntem noi, atunci nu stiu ce sa mai spun...

Concluzia : Dupa accident singura ta grija ar fi sa fiti tu si pasagerii tai ok, in rest, metalul se indreapta, plasticul se inlocuieste si orice speculatii despre cum "ar fi trebuit" sa se comporte masina trebuie lasate pentru specialisti. Cu alte cuvinte, noi sa fim sanatosi.. wink.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 10 Dec 2007, 09:45
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




Haideti sa nu ne mai luam la misto sau alte lucruri. Doua probleme au fost semnalate aici,
1. Initiatorul topicului a considerat ca e prea sensibila masina si cam de unica folosinta, din moment ce la un impact usor trebuie sa schimbi jumatate din interior. In stilul asta daca se mai lovea si de ceva din lateral si sareau si airbagurile alea cred ca era dauna totala.
2. Serviceul care este unul din cele mai proaste din reteaua renault, nu stiu ce ti-a venit sa te duci acolo. Oricum in service este o problema daca ai masina lovita rau o lasa acolo ca asteapta tot felu de piese si dupaia cand se apuca de ea constata ca iara sunt piese ce trebuiesc ..comandate iar daca e usor lovita nu se apuca de ea ca au altele mai grave pe care trebuie sa le faca.
Vorbiti de termene in scris ...nu exista asa ceva, nici un service nu se leaga la cap sa-ti spuna un termen de terminare a interventiei. Astia nu-si asuma termenul la livrearea masinii dar la o reparatie.
Din cate stiu eu, problema serviceului ala este la vopsitorie, sa te uiti la culoare si sa nu aiba impuritati in vopsea. (fac o paranteza, eu am avut un logan visiniu si am fost acolo sa-mi repare o zgarietura mica de pe usa de la sofer, ..mi-au vospit usa si era alta nuanta era evident, am luat masina seara si nu mi-am dat seama dar a doua zi eram la ei inapoi, dupa ce i-am convins cu greu ca e diferenta au venit toti specialistii si si-au dat cu parerea ca nu e nimic, le aratam si usa din spate si aripa din fata, ca acolo se sesizau diferentele. Am lasat masina acolo si a doua zi cand am fost sa o iau ..vopsisera si aripa din fata si usa din spate ca sa nu se mai vada diferenta. Bine ca aveau impuritati in vopsea si mi-au zis ca ies cu polish dar ei nu s-au grabit sa-i dea ...trebuia sa ma duc eu sa-i dau.). Am incheiat paranteza ..
Eu ii urez succes lui Radari ...sa iasa cu bine ca vin sarbatorile totusi..dar cred ca trebuie sa te agiti destul de mult pe acolo..mergi si tu si fa scandal mai mult pe la director, aah si iti mai dau un hint , am impresia ca a aparut un director care este responsabil de calitate, mergi si vorbeste cu el.


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 10 Dec 2007, 10:45
Post #68


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Daca masina a fost lovita din lateral eu nu inteleg cum de nu s-au declansat airbag-urile laterale si cele cortina; la o lovitura de genul asta tinzi sa lovesti cu (,) capul in portiera(geam lateral)/stalp si nu in parbriz.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 10 Dec 2007, 11:03
Post #69


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




@Zetu - diferenta de nuanta si faptul ca ei nu isi explica treaba vine din faptul ca ei prepara vopseaua dupa cod si sa spunem ca respecta gramaj pt fiecare nuanta etc dar ramane de luat in calcul presiunea pistolului si tipul acestuia... in general la reanault e recomadat sa se vopseasca cu pistol HVLP la o presiune de 1,7 iar in cazul folosirii unui pistol normal presiunea sa fie 1,5/1,6 maxim... tot normal ar fi ca dupa prepararea vopselei sa se faca un paleter test pe care se va sufla cu presiuni diferite dupa care se va face confruntare pe masina (aceiasi vopsea/cod scoate la presiuni diferite nuante cu totul diferite intre ele)... un alt aspect care este total ignorat in tara asta este felul in care se aseaza vopseaua pe un element... de exemplu pe o portiera nu se aseaza/sufla de sus in jos in plan orizontal... se fixeaza portiera in asa fel incat la aplicarea vopselei aceasta sa fie exact in pozitia in care este montata pe autoturism adica plan vertical altfel pigmentul se aseaza altfel si la montare se constata acea diferenta de care pomenesti, o capota nu se va vopsi niciodata in plan vertical ci doar orizontal si tot asa... din pacate la noi greu gasesti vopsitori care sa isi cunoasca cu adevarat meseria... in schimba la explicatii de ce nu a iesit toti sunt plini de cunostinte... ultima tampenie cu care se justifica un vopsitor era ca masina era adusa din Germania si de aia nu iesa nuanta la noi smile.gif)

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 10 Dec 2007, 11:04


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 10 Dec 2007, 11:15
Post #70


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ia uitati dumneavoastra ce zice NCAP:

QUOTE
The frontal airbags inflated in two stages to increase protection in severe accidents. The car also ‘sensed’ the weight of drivers and if they are light reduced the aggressiveness of the airbag.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 10 Dec 2007, 11:36
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




@r19/16v: E limpede! smile.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 10 Dec 2007, 13:10
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




da interceptor, asa o fi cum zici tu ...numa ca unora le iese si altora nu (probabil or fi si unii care respecta instructiunile pe care le-ai expus tu) .daia prefer de acum incolo sa-mi iau o culoare pe care o nimeresti mai usor zic eu (argintiu sau negru). Eu am vazut la serus cum scosesera un clio alb de la vopsitorie ..si se uita mesteru la el si parea mandru de ce facuse, dar nici macar albul nu-l nimerisera. Pe mine ma enerveaza cand duc masina pentru o zgarietura mica si ma aleg cu o usa sau o aripa intreaga alta nuanta, de zici ca e luata de la dezmembrari.


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 10 Dec 2007, 16:36
Post #73


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




QUOTE(R19/16v @ 10 Dec 2007, 11:15)
Ia uitati dumneavoastra ce zice NCAP:
*



- din pacate acel senzor inventat de nou da rezultate la teste insa pe un E classe din DEC 2005 acel senzor cand te sesizeaza cand nu cu toate ca esti pe scaun... ce ne facem daca exact in momentul impactului el nu te sesizeaza si da comanda airbag off? nu mai spun sa mergi pe mana lui ca te cantareste bine... poate in viitor invatand din greselile prezentului producatorii vor perfectiona acest senzor... totusi punctarea EURONCAP nu spune nimic ca se dau sau nu puncte daca airbagul de la pasager se deschide fara ocupant pe acel loc, parca asta era ''polemica'' aici, ca vezi doamne se deschise unu aiurea... acest extras releva cu totul altceva... si totusi deschiderea in trepte calculat in functie de greutate nu este solutia pentru a micsora ranirea ocupantilor de catre airbag... un senzor care sa determine inaltimea ar rezolva acest aspect... dar inca nu exista nici ca prototip...


QUOTE(Zetu @ 10 Dec 2007, 13:10)
da interceptor, asa o fi cum zici tu ...numa ca unora le iese si altora nu (probabil or fi si unii care respecta instructiunile pe care le-ai expus tu) .daia prefer de acum incolo sa-mi iau o culoare pe care o nimeresti mai usor zic eu (argintiu sau negru). Eu am vazut la serus cum scosesera un clio alb de la vopsitorie ..si se uita mesteru la el si parea mandru de ce facuse, dar nici macar albul nu-l nimerisera. Pe mine ma enerveaza cand duc masina pentru o zgarietura mica si ma aleg cu o usa sau o aripa intreaga alta nuanta, de zici ca e luata de la dezmembrari.
*




- stai linistit... cu absolut orice culoare daca nu se respecta ce am spus mai sus va exista diferenta... doar ca va fi mai mult sau mai putin evidenta (cele mai sensibile sunt nuantele puternic perlate, cazul Renault, spre exemplu in Gris Siderale intra numai putin de 9 nuante si foarte multa perla) insa pentru cine stie sa se uite va sesiza rapid... solutia ar fi sa apeleze lumea numai la service uri profesioniste (chiar daca sunt scumpe) si sa lase carpacii fara mijloc de existenta...

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 10 Dec 2007, 16:38


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 10 Dec 2007, 16:45
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Mi se pare inadmisibil sa ai o masina la asa pretentii si sa nu ai CASCO la ea.Pt client si pt service, masina trebuie sa se deformeze cat mai mult, sa absoarba socul.Acum, cine plateste...Faptul ca ai scapat cu viata merita tori banii din lume


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DnI
post 10 Dec 2007, 17:41
Post #75


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 22 November 03
From: bucuresti DR.TABEREI




QUOTE(radari @ 9 Dec 2007, 18:20)

am gasit pe telefon si am reusit sa descarc. ce se poate vedea, nu e f concludent, da' poate imi spuneti daca vi se pare urat sau nu.
*



3 pagini doar pentru lovitura asta ? asta e accident ?? radmasa.gif

un far, o bara, o aripa
H -ul sau altii il numesc trenul de rulare se schimba intr-o ora maxim si ambele roti sunt drepte ca de noi.

iar la interior probabil ca-ti schimba tot ce s-a deteriorat in urma exploziei de la airbag-uri.

ai ales un service ... nust cum sa zic daca aceste piese nu le aveau pe stoc , piese care se fac praf la ori ce lovitura minora sau grava.
mai ales in bucuresti care este cu gradul cel mai mare de accidente usoare gen bara, capota, faruri, aripi etc.





--------------------
. . .
Megane 2 1.5 dCi
ex. Opel Astra Bertone TURBO
ex. Clio 2 bicorp 1.5 dCi
ex. Reno 5 GT TURBO
ex. Opel Calibra C20XE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 11 Dec 2007, 00:11
Post #76


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




foarte de acord cu dani (DnI) ..
daca ai fi ales de la inceput un service.. atunci ai fi avut mai putina bataie de cap.. si cum pe forum exista sectiune destinata serviceurilor.. poate gaseai mai multe pe acolo..


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 12 Dec 2007, 11:27
Post #77


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




eu la laguna am senzor de prezenta pe scaun. daca te agiti un pic nu-si mai da seama ca e cineva pe acel loc. Oricum sunt aproape sigur ca senzorul ala are legatura doar cu buzzerul de la centura si nu cu airbagul. Zicea cineva mai sus ca la Honda se deschid toate airbagurile la impact. Foarte bine, de ce nu? Fiecare accident are dinamica lui.


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OVIDIUS
post 12 Dec 2007, 12:50
Post #78


bogat în valori simple


Group: Members
Posts: 1.727
Joined: 14 February 05
From: Orasu' lui Bucur




Are legatura cu senzorul de la centura, are legatura cu deschiderea airbagului (fara centura nu se deschide), are legatura cu incalzirea scaunelor (se incalzeste doar locul ocupat)...


--------------------
Renault Laguna 2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004
Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 12 Dec 2007, 12:58
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Mi se pare normal ca in caz de impact sa se aprinda toate elementele pirotehnice pt a fi sigur ca indiferent de starea senzorilor din scaun, centura, etc toti ocupantii din masina sa fie protejati.


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bhal
post 12 Dec 2007, 14:34
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 30 April 07




Nu iti doresc un airbag in dinti fara centura pusa.

problema producatorilor nu este sa economiseasca la airbaguri, ca ei oricum incaseaza bani foarte multi pentru airbaguri de schimb, ci sa faca masina cat mai sigura (avantaj vanzare net superior).

Senzorul e bagat acolo nu pentru incalzire sau mai stiu eu ce, alea sunt functii "atasabile" din programare, ci pentru airbag.

Parerea mea este ca masina a reactionat cum trebuie. Tot parerea mea este ca service-ul este de ocolit si poate nu ar strica sa vorbesti cu un avocat.


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan Expression + Clima 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radari
post 12 Dec 2007, 16:09
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 30 September 05
From: Bucuresti




Vad ca am provocat reactii pro si contra. asta e bine.
Am fost luat la 'sto sau facut dement. asta nu mai consider ca e asa de bine.
Avem printre noi o groaza de experti in dinamica accidentelor si in presiunea pistolului de vopsit, precum si in microgranulele din vopsea. io nu prea stau sa ma uit in gura lor, pentru ca e simplu sa "vinzi" c...uri (scria la previu cenzuraturi smile.gif ).

Marea problema intr-adevar este service-ul, sunt de-a dreptul confuz/mahnit/obosit. Nu va spun cum am ales pentru ca e un pic stupid. Insa mi-e sila de Ipso si Meridian oricum (experiente personale), Cobalcescu (experiente auzite de la apropiati)
O sa va mai spun ce concluzie am tras eu, rectificand pe alocuri primul post.
1. Alegerea service-ului cu mai mult discernamant.
2. Repunerea in functiune a masini pana la aprovizionarea cu piese (adica puteam ca un fraier sa imi cumpar o bascula si o planetara si sa o repar la colt de strada - pierdeam ceva; oricum am pierdut timp si nervi), pentru ca masina functiona, ceea ce imi da dreptul sa spun ca nu a fost ceva f grav (lucru confirmat si de unii parteneri de forum). Mergeam la service direct la schimbat bara, parbriz si altele si cu asta basta.

Sa mai precizez pentru cei care sunt superficiali si ma jignesc gratuit: am Casco, am buton de decuplare airbag (pe care nu m-am ganditi niciodata sa il decuplez: 3. La folosirea in oras de acum airbagul va fi decuplat, am opinie proprie.
Nu mai consider ca nu era nevoie de toate cele intamplate, cu toate ca nu am contestat nicio clipa ca au sarit airbagurile, ci faptul ca au lucrat pretensionatoarele rupand si alte elemente si faptul ca s-a f--ut parbrizu'. De asemenea m-a surprins ca s-a rupt roata. E evident ca as fi dorit ca comportamentul din habitaclu sa fie similar cu acel Clio invocat, la care la un impact frontal mult mai naspa, airbagurile nu au lucrat. Am crezut (gresit) ca eficienta airbagurilor este luata in considerare la deformatia habitaclului, caz in care ansamblu volan/bord se misca inspre ocupantii locurilor din fata - vezi cazu Tinu cu Volvo sau repet, Clio personal.
Comparatia dintre Clio si Megane sunt experiente personale constatate de sussemnatul, nicidecum cautari rapide pe Gugal, sa mai aflam ca presiunea de vopsire e 1.45 nu 1.44 si sa impresionam lumea.

Luati-o va rog ca o simpla constatare, ca o experienta nefericita a unui om si am sa inchei cu ce mi-a spus inspectorul de daune "la ce grozavii am vazut, fiti linistit, asta e un NIMIC"

Puteti sa credeti ce vreti, am obosit.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6-16V
Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 12 Dec 2007, 16:14
Post #82


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(radari @ 12 Dec 2007, 16:09)
3. La folosirea in oras de acum airbagul va fi decuplat, am opinie proprie.


Butonul ala exista pentru a putea monta un scaun de copil. Atat. Dar na, faci cum vrei, nu e viata noastra in joc ..


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radari
post 12 Dec 2007, 16:20
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 30 September 05
From: Bucuresti




Montarea scaunului unui copil nu este recomandata pe locul din fata. Sigur, se spune "recomandata" pentru ca mai exista si tampiti. In plus in Romania, sub 12 ani, nu ai ce cauta acolo.

Ce am uitat sa spun mai sus... testele NCAP sunt amplu contestate tocmai ca atesta niste rezultate din conditii mai mult sau mai putin ideale. Am citit pe Gugal...

This post has been edited by radari: 12 Dec 2007, 16:22


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6-16V
Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 12 Dec 2007, 16:20
Post #84


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




in poza eu inclin sa cred ca e vb de modul de incarcare- daca va uitati bine rampa era inclinata - era pe modul d eimbarcare - odata ce transporta masina aceasta devenea dreapta- as aca mai mult ca sigur a uitat ala sa puna frana si a picat cu masina- cat despre airbag - acea clapeta cand se deschide pocneste in parbriz - si cum ala e tensionat crapa imediat


--------------------
. . - . .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radari
post 12 Dec 2007, 16:33
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 30 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(aleksanders @ 12 Dec 2007, 16:20)
in poza eu inclin sa cred ca e vb de modul de incarcare- daca va uitati bine rampa era inclinata - era pe modul d eimbarcare - odata ce transporta masina aceasta devenea dreapta- as aca mai mult ca sigur a uitat ala sa puna frana si a picat cu masina- cat despre airbag - acea clapeta cand se deschide pocneste in parbriz - si cum ala e tensionat crapa imediat
*



ala e clio. tablia bordului din dreptul airbagului e pozitionata altfel. nu sare in parbriz (cred blush.gif ).
la megane am pipait si tras de plasticu ala, socat ca un copil mic. in plus am mirosit gazu de la airbag care imi "intetoseaza" mintea si acum. pe youtube nu-l poti simti, stiu


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6-16V
Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimegane
post 28 Jan 2008, 06:39
Post #86


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 18 June 07
From: Bucuresti




Intrebari de incepator :

1) Sunt in deplasari zilnice de cate 4-500 de km si vine in curand revizia de 10.000 de km

2) Masina este avariata in mai multe parti :
a) Janta stanga fatza acrosat o bordura la 70 la ora, rezultat taieturi si julituri
cool.gif Bara spate , atinsa in stanga de cineva care probabil a dat cu fatza in mine in parcare
c) Zgarietura cu cheia pe portiera dreapta spate si aripa dreapta spate
d) Zgarieturi pe tabla aripa dreapta spate de la dat cu spatele intr-un stalp intr-o parcare
e) Metal infundat in zona din spatele rotii dreapta spate, punctul acela de rezistenta, am intrat intr-o groapa si s-a lovit cu portiunea aceea de20 decm sub masina.
f) Alte zgarieturi pe capota de la diverse pietricele sarite de pe asfalt de la cei care circulau in fatza mea ( am vopsea rosie si se observa repede)

Eu am declarat la politie punctul c), acuma cum procedez cu celelalte ? Care se face pe casco ? Le declar pe toate deodata zilele astea inainte sa intru la revizie ??


--------------------
Renault Megane 2 2008 - 2.2 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MadMM
post 29 Jan 2008, 09:38
Post #87


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 11 October 07




gikanu, coleg de forum a avut accident cu meganu lui. dauna totala. in accidentul produs la 80 km/h, rupt n metri de gard din placi de beton, lovita masina pe toate partile nu s-a declansat niciun airbag.acu.... nush ce sa mai zic


--------------------
Renault / VW Megane Passat - PH ## KYM 2007 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 29 Jan 2008, 11:15
Post #88


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Nu s-a declansat pentru ca nu a fost nevoie. Nu s-a atins pragul ala de deceleratie necesar. Si el ce a patit?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MadMM
post 29 Jan 2008, 11:33
Post #89


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 11 October 07




cum nu era nevoie? mureau ca soarecii acolo.impact pe toate laturile,roata fata rupta???cum n-ar trebui sa se declanseze


--------------------
Renault / VW Megane Passat - PH ## KYM 2007 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghertzoi
post 29 Jan 2008, 11:33
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 640
Joined: 18 March 07
From: varza a la cluj




"gicanu: Accidentul nu a fost grav dar a fost pe toate partile.Nu a sarit nici-un airbag.Pozele o sa le trimit pe pm pentru cine este interesat.Masina a fost declarata dauna totala."

Acuma mai lipseste sa sara vreunu ca in sfarsit exista argument ca nu are sedanul 5 stele smile.gif.

Un airbag se declanseaza doar peste un prag de deceleratie, prag care e periculos pt ocupanti, daca a dat intr-un gard care nu avea stalpi de beton sa il opreasca brusc este absolut normal ca nu se declanseaza aibagurile. Daca s-ar declansa mai rau ar face (minim timpane tiuind...)

This post has been edited by ghertzoi: 29 Jan 2008, 11:50


--------------------
Renault Megane 2.2 2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 07:58
Dacia