Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

accident cu megane = dezamagire mare, service de super cacao :((

ssilviu
post 9 Dec 2007, 12:50
Post #31


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(radari @ 9 Dec 2007, 12:38)
deci parbrizul a fost spart de impactul lateral, exact ca la impacturi frontale pe care le-ai vazut tu. asa o fi. io iti spun ca fisura cea mai mare a parbrizului este in zona in care plasticul a lovit.. daca aveam airbagul decuplat de la buton, parbrizul tot se spargea, asa consideri? eu nu.

Sunt curios ce parere ai, deoarece am dreptul sa fiu rezervat in ceea ce privesc cunostiintele tale.


Se poate foarte bine ca accidentul in sine sa fi introdus o tensiune in plus in parbriz si in combinatie cu impactul acelui capac sa fi dus la craparea parbrizului. Daca insa era o greseala de proiectare, trebuie ca la orice accident frontal sa avem parbrizul spart in zona respectiva, nu?

In al doilea caz, NICI UN ACCIDENT NU ESTE LA FEL. Nici unul. De aceea si pentru oamenii care lucreaza in domeniu este foarte greu sa compare doua accidente intre ele. Pentru ca dinamica accidentului poate lua un numar infinit de forme, fiecare tratata in modul ei. Si atunci cand se realizeaza o masina, se tine cont de protectia la majoritatea tipurilor de accidente. Daca ar fi stiu dinainte cum se va produce exact accidentul tau si ar fi dezvoltat masina special pentru acest accident, ai fi iesit mult mai bine. Dar nu asa se face. Exista o statistica referitoare la accidente, la tipul lor si inginerii dezvolta masina astfel incat sa se comporte cat mai bine in cat mai multe tipuri de accidente.

This post has been edited by ssilviu: 9 Dec 2007, 12:52


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 9 Dec 2007, 12:57
Post #32


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




acum vreo luna am avut un impact frontal cu un matiz care a intors cu 180 de grade de pe banda unu sa treaca peste doua benzi pe sensul celalalt
desi am frinat in scurt ca nu am avut timpul necesar,apreciez ca impactul a avut loc la o viteza de 30 km/h
s-a sifonat bara ,farul fara a se deforma caroseria
logic nu a declansat niciun airbag...
la tine probabil ca viteza a fost mai mare
si daunele nu par a fi de la o ciocnire chiar asa de usoara...

Rezulta aripa sparta un pic in colt, spoiler spart destul de rau, far stanga fata o mica bucata sparta. Asta pana aici. Acum incep dezamagirile: roata sarita din pivot, planetara si amortizor afectate


mai mult ca sigur ca impactul a fost destul de violent
soferul nu a dat cu capul de volan si nu a atins airbagul
dar daca dadea fara sa se deschida?
masinile astea sunt proiectate sa te protejeze mai mult decit poate ai nevoie la un moment dat
dar prefer intotdeauna asa decit sa stiu ca nu se deschid deloc


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radari
post 9 Dec 2007, 13:04
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 30 September 05
From: Bucuresti




ok, ok, sunt de acord si cu faptul ca accidentele difera si ca aibagurile nu s-au deschis degeaba. cu toate ca centura ar fi tinut soferul sa nu se loveasca de volan, oricum


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6-16V
Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 9 Dec 2007, 13:07
Post #34


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai in cazul tau s-au deschis degeaba. Numai ca daca s-ar face un airbag capabil sa citeasca perfect imprejurarea in care are loc accidentul ar costa o groaza de bani, ar fi complicat si ar creste si mai mult riscurile de erori in functionare. Asa se face unul care sa fie overprotected. Pentru ca pe tine ca simplu client nu te deranjeaza asta, dpdv financiar. In mod sigur nu ai vrea un airbag care considera ca e mai bine sa nu se deschida sa nu te rupa la punga, chiar daca tu ai fi avut nevoie de el


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 9 Dec 2007, 13:31
Post #35


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Asa cum am spus mai devreme, preluarea socului de catre roata (si ansamlul ei) inseamna propagarea acestuia printr-o structura rigida, sau aproape rigida, spre restul structurii.
"Saritul" rotii din pivot si deformarea planetara-telescop au preluat partial socul dar intr-o filmare gen "test" sunt convis ca s-ar fi vazut cum se propaga si in restul structurii, inclusiv in rama-parbriz-stalpi.
Chiar daca viteza a fost mica, poate ca tocmai aceasta preluare rigida sa fi declansat airbag-urile, spre deosebire de cazul lui FireChief - ciocnire frontala, unde elementele de siguranta au preluat plastic forta de impact.

Dincolo de pareri obiective-subiective eu revin cu intrebarea: la toate/majoritatea impacturilor cu deschiderea airbag-ului pasager se sparge parbrizul?
Daca da, este o problema - poate importanta!

Sa zicem ca o solutie ar fi butonul de dezactivare airbag dar eu unul, exceptand situatiile specificate (scaun copil, gravide), nu as risca sa-l uit dezactivat si sa am un eveniment in care sa nu se deschida din acest motiv.

Lui radari o sa-i treaca, veti vedea! El este, de fapt, suparat pe service ca altfel nu astepta 2 luni sa critice cele 5* ! biggrin.gif





--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 9 Dec 2007, 13:39
Post #36


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




practic e imposibil sa se sparga de la airbag
capacul ala e dintr-o fel de spuma ,un burete mai rigid ,ceva de genul
se vede si daca apesi cu degetul pe el ,cit e de moale
probabil ca parbrizul s-a spart de la socul transmis in caroserie si de deformarea elastica a acesteia la un moment dat

rectificare
am revazut filmuletul de la top gear si acolo se crapa parbrizul de la airbag
asa ca argumentatia mea e gresita sad.gif
dar
consider ca e o paguba nesemnificativa fata de o viata sau mai multe salvate


This post has been edited by FireChief: 9 Dec 2007, 13:48


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 9 Dec 2007, 14:35
Post #37


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(FireChief @ 9 Dec 2007, 13:39)
acolo se crapa parbrizul de la airbag



Se crapa si la sofer. Si acolo airbagul nu a atins geamul. Si nici capacul de la volan.

This post has been edited by ssilviu: 9 Dec 2007, 14:38


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 9 Dec 2007, 15:45
Post #38


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




E un topic cu un eveniment asemanator care are si foto (acolo impactul pare ca a fost mai "taricel" decat aici): http://www.reno.ro/-t44938.html


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radari
post 9 Dec 2007, 16:20
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 30 September 05
From: Bucuresti




trebuia sa fii inceput altfel discutia: Sa injur bine service-ul si postvanzarea de la reno si apoi sa va descriu ce s-a intamplat fara sa fuck comentarii inutile, pentru ca in definitiv cu masina nu am nimic. daca toate elementele astea de care am spus nu duceau la motive si scuze imbecile pentru intarziere, nici nu sesizam.
Nu am criticat declansarea airbagurilor, cu toate ca primul lucru cand am vazut acel Clio am exclamat "bine ca nu s-au declansat airbagurile", mai ales ca impactul a fost groaznic - (masina nu era asigurata). As fi preferat sa nu se deschida, atata tot. poate m-a surprins mai mult decat era cazul ca s-a rupt roata si s-a spart geamul. Se face. In trei, patru luni, da' se face... ok?

am gasit pe telefon si am reusit sa descarc. ce se poate vedea, nu e f concludent, da' poate imi spuneti daca vi se pare urat sau nu.

Attached thumbnail(s)
Image035.jpg ( Size: 528.13k ) Number of downloads: 271


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6-16V
Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 9 Dec 2007, 16:27
Post #40


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai airbagurile alea se declanseaza pe baza unei deceleratii a carei valoare nimeni de pe forum nu o stie. Dar peste care inginerii Renault au considerat ca este necesara explozia airbagurilor. Din poze e greu sa-ti dai seama daca airbagurile au trebuit explodate.

De altfel si viteza in sine este usor irelevanta. Cel mai banal senzor e un tub cu o bila la un capat. In momentul in care are loc accidentul si se inregistreaza o anumita deceleratie, bila se desprinde din capatul tubului si ajunge in celalalt, unde activeaza airbagul.

Deci degeaba ai 100 la ora daca te opresti in 30 de metri cu o deceleratie constanta. Pentru ca airbagurile nu se declanseaza. De asemenea, daca ai 30 la ora si te opresti intr-un zid, in mai putin de jumatate de metru, airbagurile sar aproape garantat.

This post has been edited by ssilviu: 9 Dec 2007, 17:04


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msn2
post 9 Dec 2007, 16:59
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 8 November 06




o imagine care face cat multe mii de cuvinte(sau posturi pe forum smile.gif )

indiferent cum arata si restul masinii airbag-urile nu trebuiau sa se deschida, dar pt ca s-au folosit senzori prosti(a se citi ieftini) nu s-a intamplat asa!!

acum daca ar fi avut niste senzori mai buni, bobine mai bune, amortizoare mai bune, nu ar mai scartii bordul si nu s-ar mai decoji frana de mana si manerele si altele.... nu ar mai avea acelasi pret si nu s-ar mai vinde asa bine!

in aceasta industrie pretul reflecta destul de bine calitatea, de aceea pretentiile trebuiesc raportate la pretul masinii.

nu cred ca exista undeva vreun produs de masa care sa fie la maxim calitativ, cu f multe dotari si sa aiba si cel mai mic pret din clasa sa!


--------------------
SKODA/RENAULT OCTAVIA/MEGANE2.1 - xx xx xx 1.9TDI/1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florian_2.2TDI
post 9 Dec 2007, 17:38
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 14 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(msn2 @ 9 Dec 2007, 16:59)
o imagine care face cat multe mii de cuvinte(sau posturi pe forum smile.gif )

indiferent cum arata si restul masinii airbag-urile nu trebuiau sa se deschida, dar pt ca s-au folosit senzori prosti(a se citi ieftini) nu s-a intamplat asa!!

*

dupa o poza cu cateva plastice rupte de unde sti ce e sub capota + ca la inceput isi zice ca articulatiile din fata si planetara trebuie inlocuite. cat despre airbagurile deschise daca fortele care au existat in acel moment au depasit acel prag de deschidere a lor s-au deschis. mai bine zi mersi ca ai coborat (sau cine a fost la volan) pe 2 picioare si gata.
offtopic mai bine nu mai faceam 5 ani de fac ca sa ajung inginer ca oricum vad ca maj se pricep la dinamici, forte, tensiuni samd


--------------------
Renault Clio Simbol 2007
Clio 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msn2
post 9 Dec 2007, 17:58
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 8 November 06




@FLORIAN: fiecare cu parerea lui, ca de aia e forum.

de unde stiu? pai am vazut cateva destul de aproape ca asta si am vazut si ce e pe sub capota!
5 ani de fac. sunt buni dar fara experienta (mai ales la dinamica deformat. auto) nu prea fac mare lucru in a aprecia in mod grosier rezultante si moduri de transmitere a fortelor in cadre.


--------------------
SKODA/RENAULT OCTAVIA/MEGANE2.1 - xx xx xx 1.9TDI/1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylvester
post 9 Dec 2007, 18:43
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 562
Joined: 12 December 04
From: Bucuresti




aveam o skoda octavia 1 in fata blocului! Bara crapata, grila sparta si airbagurile sarite!


--------------------
Renault Megane II.1 2004 sedan
Renault Megane 3, Noir Nacre, Sport Edition 1,5 dci 110CP
Ex.Renault Megane Sedan,Pack autentique, Blanc Glacier, 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florian_2.2TDI
post 9 Dec 2007, 18:51
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 14 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(msn2 @ 9 Dec 2007, 17:58)
pai am vazut cateva destul de aproape ca asta
*



nu stiu daca sunt 2 accidente la fel, sunt prea multe chestii care intervin la producerea unui accident.
Cum si tu ai spus eu unu raman la parerea ca nu ar trb sa ne punem problema de ce s-au deschis, neavand unele date ci vorbind doar asa dupa niste cunostinte empirice,ca doar pt asta au fost facute.

ps nu vb din experinta cum si tu ai zis,nefiind domeniul meu, ci doar dintr-un bun simt tehnic smile.gif



--------------------
Renault Clio Simbol 2007
Clio 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 9 Dec 2007, 21:46
Post #46


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Pana acum 1 saptamana mi-as fi pus casa pariu ca airbagurile sunt declansate de niste senzori aflati in zonele cheie ale masinii.

Sambata trecuta mi-a explicat un coleg forumist cu argumente si informatii clare ca airbagurile sunt declansate de o bila cu mercur aflata in centrul masinii (in zona cotierei centrale). Ea detecteaza o deceleratie mai amre decat maximul obtinut posibil prin functionare normala (acceleratie brusca, franare brusca, etc) si atunci porneste airbagurile.

Exemplele date au fost de soferi care in timpul unor manevre de parcare "la zid" s-au trezit cu airbagurile in fata, chiar daca masina nu avea decat zgarieturi minore si masina se misca cu 10 km/h. Conteaza deceleratia, nu deformarea masinii. Deformarea este o urmare a fortei impactului si a obiectului cu care s-a produs impactul, airbagurile sunt independente de asta.

radari: cat timp trebuie sa mai treaca pana cand primesti o masina noua? Mergi la service si cere un nou termen clar de executie, care iti va fi foarte de folos in cazul in care vrei sa ii dai in judecata mai tarziu.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 9 Dec 2007, 22:33
Post #47


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Eu am ramas cu o fixatie! biggrin.gif

In exemplul de impact mai "taricel" al lui Cipman desi erau sarite airbag-urile, nu mi se pare ca s-ar fi spart prbrizul ! huh.gif

In filmul postat de FireChief se fisureaza parbrizul dar impactul este mult mai violent (cred ca avea 50-60 Km/h) iar fisurile apar si pe mijlocul parbrizului, unde nu loveste nimic, deci aceste fisuri, cel putin, au fost datorate tensiunilor parbrizului in urma coliziunii.

In concluzie, parerea mea referitor la acest aspect este ca daca nu exista tensiuni acumulate in parbriz, capacul airbag-ului nu-l sparge.
Daca exista tensiuni acumulate, socul produs de capacul din spuma este suficient pentru fisurarea parbrizului, fisuri care apar si aiurea.

Astept noi date si marturii.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radari
post 9 Dec 2007, 22:36
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 30 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(AlexC @ 9 Dec 2007, 21:46)
Pana acum 1 saptamana mi-as fi pus casa pariu ca airbagurile sunt declansate de niste senzori aflati in zonele cheie ale masinii.

radari: cat timp trebuie sa mai treaca pana cand primesti o masina noua? Mergi la service si cere un nou termen clar de executie, care iti va fi foarte de folos in cazul in care vrei sa ii dai in judecata mai tarziu.
*



sunt 2 sisteme diferite. la clio e un senzor, care e amplasat undeva in fata. tot senzor este si la megane lateral, pus in montant. pentru impactul frontal avem de a face cu o bila intr-un cilindru de mercur care lucreaza la o deceleratie care naiba stie cat e. amintiti-va de faza aia cu baba care declanseaza airbagu' la mercedes.

exact asta o sa fac. o sa-mi mai cer o data drepturile normale de client care cere niste servicii la fel de normale. planul continua cam cum sugerezi si tu.

P.S. am mai spus. sunt multumit ca omul e intreg, pentru ca se repara foarte greu sau deloc. restul sunt bull shituri


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6-16V
Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msn2
post 9 Dec 2007, 22:37
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 8 November 06




@alexc: uita-te un pic si pe randurile de mai jos.

Crash Sensors

Crash Sensors are the devices that work with the control module to discriminate between crash and non-crash events. These sensors measure the severity of the impact. They are set up so that sudden "negative acceleration" will cause the contacts to close, sending a signal to the control module which checks for a signal from the rear sensor which must arrive first to activate the Airbag(s). *It is important to note that at least 2 of these sensors must signal a crash before airbag deployment.
A peek inside Forward SENSORS.
Ball and Magnet- - - - - - Spring Band and Roller
SENSORS TYPES

By function, there are 2 types. Impact sensors and Safing sensors. The forward sensors are located in various locations forward of the passenger compartment. Some are located inside the fenders, some are on the cowl, some are attached to the core support in front of the radiator.

Rear SENSORS are also known as safing sensors as their function is to determine that a crash has occurred. Rear safing sensors are located in various locations in the passenger compartment depending on the manufacturer. Some are intergrated with the Control/Diagnostic Module.

The rear safing sensor must close before the forward sensors to avoid airbag deployment in cases where the impact is not severe enough to cause deployment.[B] When the vehicle is parked with the ignition off deployment is very unlikely because there is no power to the circuits for deployment.

This means that someone can hit your car and sound the alarm but not deploy the airbags.

www.lemurzone.com/ airbag/images/pg1.gif

pe scurt: sunt 2 tipuri de senzori care lucreaza interdependent pt a se evita declansarea lor fara rost(ca in cazul nostru).



--------------------
SKODA/RENAULT OCTAVIA/MEGANE2.1 - xx xx xx 1.9TDI/1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radari
post 9 Dec 2007, 22:41
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 30 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(adi_ar @ 9 Dec 2007, 22:33)
Eu am ramas cu o fixatie!  biggrin.gif

In exemplul de impact mai "taricel" al lui Cipman desi erau sarite airbag-urile, nu mi se pare ca s-ar fi spart prbrizul !  huh.gif

*



uita-te mai atent cu zoom. este fisurat exact in acelasi loc ca si la mine. sunt inca trei poze mai jos in care se vede pana si plasticul cum sta satisfacut...


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6-16V
Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 9 Dec 2007, 22:47
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




adi_ar: uitate cu zoom in poze 1 si 3 din postul#7 din link-ul lui cipman si vei vedea ca parbrizul e spart de airbag-ul din dreapta.
Avand in vedere ca in primul post se precizeaza si cadru motor deformat, pivot, roata, amortizor si planetara, se pare ca accidentul nu a fost chiar atat de usor. Daca socul a fost pe colt, aceasta explica de ce s-au deschis si airbagurile frontale si laterale. Iata un alt accident l-a viteza mult mai mare, cu daune mai mari, dar in care parbrizul s-a spart, tot din cauza airbag-ului frontal dreapta: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=88864&hl=, (postul #7, poza 4 si 6 cu zoom), deci se pare ca in majoritatea cazurilor, cand se deschide acest airbag, sparge si parbrizul.
O alta faza care pe mine m-a pus pe ganduri: acum doua ierni, pe o zapada de 2 cm, intr-o intersectie din Bucuresti, un M2 a luat bordura squarului de pe mijloc cu roata din stanga, oblic, i-a sarit pivotul din articulatie, iar roata i-a spart aripa. Impactul nu a fost foarte violent, nu i-au sarit airbag-urile, iar acestea erau singurele pagube vizibile. Comparand cu o marca mai ieftina, mi se pare o economie de material nejustificata de pret, la dimensionarea axului pivotului si a tijei amortizorului. Ca sa nu zica unii ca au fost calculate sa preia si sa consume fortele inainte sa ajunga la habitaclu, mi se pare periculos, daca nu pentru ocupanti, cel putin pentru cei din jur sa sara pivotii din articulatii la aproape orice soc.

This post has been edited by 19vik: 9 Dec 2007, 22:52


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radari
post 9 Dec 2007, 23:09
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 30 September 05
From: Bucuresti




tocmai asta m-a mirat si pe mine si m-a facut sa critic mai mult decat era cazul. accidentul nu a fost foarte dur si totusi a sarit roata si planetara. amortizorul nu parea afectat, mi-au spus ca o sa-l schimbe si p'ala. la fel si cadru motor. m-am holbat pe acolo si nu era decat un pic indoit, nicidecum deformat in ansamblu. probabil tine de politica si experienta mecanicilor.

airbagurile laterale nu s-au deschis.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6-16V
Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 9 Dec 2007, 23:14
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Scuze, am retinut eu gresit, era vorba de pretensionatoare. Deci s-au declansat tot din cauza componentei frontale a socului.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 9 Dec 2007, 23:15
Post #54


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




QUOTE(msn2 @ 9 Dec 2007, 22:37)
When the vehicle is parked with the ignition off deployment is very unlikely because there is no power to the circuits for deployment.

This means that someone can hit your car and sound the alarm but not deploy the airbags.
*



Wrong
weird331.jpg

QUOTE
Car:
2003 Renault Scenic

Description:
Failing to secure the vehicle properly, it fell off when the truck came to a stop.

Location:
Manosque, France


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 9 Dec 2007, 23:18
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Adica masina aia era pe trailer cu contactul pus?
Se pare ca nu i s-a spart parbrizul biggrin.gif

This post has been edited by 19vik: 9 Dec 2007, 23:21


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 9 Dec 2007, 23:20
Post #56


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Sau NU. Nu scrie clar acolo? N-a fost legata corespunzator si a picat la semafor, SI TOTUSI airbagurile s-au declansat, deci partea citata de mine din ce a spus msn2 este gresita, iar poza este dovada.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 9 Dec 2007, 23:32
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Bineinteles ca nu transportau masina cu contactul pus, doar era in Franta, ce naiba. Raspunsul meu a fost in gluma!


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 10 Dec 2007, 01:13
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




am fost in service azi si aveau un M II lovit in fata nu foarte rau ce e drept insa avea airbag-urile pocnite si da parbrizul in acelasi loc spart !!!
eu sunt aproape sigur ca se sparge parbrizul din cauza airbagului


--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 10 Dec 2007, 01:17
Post #59


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Si eu cred ca parbrizul e atins de airbag in sine, nu de capac...

LE Si daca va uitati pe youtube la crashtestul NCAPului (pentru ca siteul lor e bolnav momentan) veti vedea ca perna loveste parbrizul...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 10 Dec 2007, 04:00
Post #60


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




QUOTE(R19/16v @ 10 Dec 2007, 00:15)
Wrong

N-ar fi trebuit totusi sa NU se declanseze airbag-ul, nefiind nimeni pe locul respectiv si nici centura inchisa? Nu am pretentie la Symbol-ul meu, dar la cat costa un Scenic si la cate stele are presupun totusi ca ar trebui sa-l declanseze doar daca se indeplinesc cele doua conditii. In primul caz te scuteste de avarii inutile, in al doilea protejeaza ocupantul fara centura (airbag-ul poate face mai mult rau in acest caz, nu?).


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 07:37
Dacia