accident cu megane = dezamagire mare, service de super cacao :((
![]() ![]() ![]() |
accident cu megane = dezamagire mare, service de super cacao :((
ssilviu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|||
FireChief |
![]()
Post
#32
|
![]() Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit Group: Members Posts: 683 Joined: 3 September 06 From: Bucuresti ![]() |
acum vreo luna am avut un impact frontal cu un matiz care a intors cu 180 de grade de pe banda unu sa treaca peste doua benzi pe sensul celalalt
desi am frinat in scurt ca nu am avut timpul necesar,apreciez ca impactul a avut loc la o viteza de 30 km/h s-a sifonat bara ,farul fara a se deforma caroseria logic nu a declansat niciun airbag... la tine probabil ca viteza a fost mai mare si daunele nu par a fi de la o ciocnire chiar asa de usoara... Rezulta aripa sparta un pic in colt, spoiler spart destul de rau, far stanga fata o mica bucata sparta. Asta pana aici. Acum incep dezamagirile: roata sarita din pivot, planetara si amortizor afectate mai mult ca sigur ca impactul a fost destul de violent soferul nu a dat cu capul de volan si nu a atins airbagul dar daca dadea fara sa se deschida? masinile astea sunt proiectate sa te protejeze mai mult decit poate ai nevoie la un moment dat dar prefer intotdeauna asa decit sa stiu ca nu se deschid deloc |
--------------------
Renault
Megane Sedan
1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
|
|
radari |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 30 September 05 From: Bucuresti ![]() |
ok, ok, sunt de acord si cu faptul ca accidentele difera si ca aibagurile nu s-au deschis degeaba. cu toate ca centura ar fi tinut soferul sa nu se loveasca de volan, oricum
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6-16V Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#34
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pai in cazul tau s-au deschis degeaba. Numai ca daca s-ar face un airbag capabil sa citeasca perfect imprejurarea in care are loc accidentul ar costa o groaza de bani, ar fi complicat si ar creste si mai mult riscurile de erori in functionare. Asa se face unul care sa fie overprotected. Pentru ca pe tine ca simplu client nu te deranjeaza asta, dpdv financiar. In mod sigur nu ai vrea un airbag care considera ca e mai bine sa nu se deschida sa nu te rupa la punga, chiar daca tu ai fi avut nevoie de el
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
adi_ar |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Asa cum am spus mai devreme, preluarea socului de catre roata (si ansamlul ei) inseamna propagarea acestuia printr-o structura rigida, sau aproape rigida, spre restul structurii.
"Saritul" rotii din pivot si deformarea planetara-telescop au preluat partial socul dar intr-o filmare gen "test" sunt convis ca s-ar fi vazut cum se propaga si in restul structurii, inclusiv in rama-parbriz-stalpi. Chiar daca viteza a fost mica, poate ca tocmai aceasta preluare rigida sa fi declansat airbag-urile, spre deosebire de cazul lui FireChief - ciocnire frontala, unde elementele de siguranta au preluat plastic forta de impact. Dincolo de pareri obiective-subiective eu revin cu intrebarea: la toate/majoritatea impacturilor cu deschiderea airbag-ului pasager se sparge parbrizul? Daca da, este o problema - poate importanta! Sa zicem ca o solutie ar fi butonul de dezactivare airbag dar eu unul, exceptand situatiile specificate (scaun copil, gravide), nu as risca sa-l uit dezactivat si sa am un eveniment in care sa nu se deschida din acest motiv. Lui radari o sa-i treaca, veti vedea! El este, de fapt, suparat pe service ca altfel nu astepta 2 luni sa critice cele 5* ! ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
FireChief |
![]()
Post
#36
|
![]() Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit Group: Members Posts: 683 Joined: 3 September 06 From: Bucuresti ![]() |
practic e imposibil sa se sparga de la airbag
capacul ala e dintr-o fel de spuma ,un burete mai rigid ,ceva de genul se vede si daca apesi cu degetul pe el ,cit e de moale probabil ca parbrizul s-a spart de la socul transmis in caroserie si de deformarea elastica a acesteia la un moment dat rectificare am revazut filmuletul de la top gear si acolo se crapa parbrizul de la airbag asa ca argumentatia mea e gresita ![]() dar consider ca e o paguba nesemnificativa fata de o viata sau mai multe salvate This post has been edited by FireChief: 9 Dec 2007, 13:48 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#37
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(FireChief @ 9 Dec 2007, 13:39) acolo se crapa parbrizul de la airbag Se crapa si la sofer. Si acolo airbagul nu a atins geamul. Si nici capacul de la volan. This post has been edited by ssilviu: 9 Dec 2007, 14:38 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cipman |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
E un topic cu un eveniment asemanator care are si foto (acolo impactul pare ca a fost mai "taricel" decat aici): http://www.reno.ro/-t44938.html
|
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
radari |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 30 September 05 From: Bucuresti ![]() |
trebuia sa fii inceput altfel discutia: Sa injur bine service-ul si postvanzarea de la reno si apoi sa va descriu ce s-a intamplat fara sa fuck comentarii inutile, pentru ca in definitiv cu masina nu am nimic. daca toate elementele astea de care am spus nu duceau la motive si scuze imbecile pentru intarziere, nici nu sesizam.
Nu am criticat declansarea airbagurilor, cu toate ca primul lucru cand am vazut acel Clio am exclamat "bine ca nu s-au declansat airbagurile", mai ales ca impactul a fost groaznic - (masina nu era asigurata). As fi preferat sa nu se deschida, atata tot. poate m-a surprins mai mult decat era cazul ca s-a rupt roata si s-a spart geamul. Se face. In trei, patru luni, da' se face... ok? am gasit pe telefon si am reusit sa descarc. ce se poate vedea, nu e f concludent, da' poate imi spuneti daca vi se pare urat sau nu. Attached thumbnail(s) Image035.jpg ( Size: 528.13k ) Number of downloads: 271 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6-16V Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#40
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pai airbagurile alea se declanseaza pe baza unei deceleratii a carei valoare nimeni de pe forum nu o stie. Dar peste care inginerii Renault au considerat ca este necesara explozia airbagurilor. Din poze e greu sa-ti dai seama daca airbagurile au trebuit explodate.
De altfel si viteza in sine este usor irelevanta. Cel mai banal senzor e un tub cu o bila la un capat. In momentul in care are loc accidentul si se inregistreaza o anumita deceleratie, bila se desprinde din capatul tubului si ajunge in celalalt, unde activeaza airbagul. Deci degeaba ai 100 la ora daca te opresti in 30 de metri cu o deceleratie constanta. Pentru ca airbagurile nu se declanseaza. De asemenea, daca ai 30 la ora si te opresti intr-un zid, in mai putin de jumatate de metru, airbagurile sar aproape garantat. This post has been edited by ssilviu: 9 Dec 2007, 17:04 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
msn2 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 8 November 06 ![]() |
o imagine care face cat multe mii de cuvinte(sau posturi pe forum
![]() indiferent cum arata si restul masinii airbag-urile nu trebuiau sa se deschida, dar pt ca s-au folosit senzori prosti(a se citi ieftini) nu s-a intamplat asa!! acum daca ar fi avut niste senzori mai buni, bobine mai bune, amortizoare mai bune, nu ar mai scartii bordul si nu s-ar mai decoji frana de mana si manerele si altele.... nu ar mai avea acelasi pret si nu s-ar mai vinde asa bine! in aceasta industrie pretul reflecta destul de bine calitatea, de aceea pretentiile trebuiesc raportate la pretul masinii. nu cred ca exista undeva vreun produs de masa care sa fie la maxim calitativ, cu f multe dotari si sa aiba si cel mai mic pret din clasa sa! |
--------------------
SKODA/RENAULT
OCTAVIA/MEGANE2.1
- xx xx xx
1.9TDI/1.6 16V
|
|
Florian_2.2TDI |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 14 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(msn2 @ 9 Dec 2007, 16:59) o imagine care face cat multe mii de cuvinte(sau posturi pe forum dupa o poza cu cateva plastice rupte de unde sti ce e sub capota + ca la inceput isi zice ca articulatiile din fata si planetara trebuie inlocuite. cat despre airbagurile deschise daca fortele care au existat in acel moment au depasit acel prag de deschidere a lor s-au deschis. mai bine zi mersi ca ai coborat (sau cine a fost la volan) pe 2 picioare si gata.![]() indiferent cum arata si restul masinii airbag-urile nu trebuiau sa se deschida, dar pt ca s-au folosit senzori prosti(a se citi ieftini) nu s-a intamplat asa!! offtopic mai bine nu mai faceam 5 ani de fac ca sa ajung inginer ca oricum vad ca maj se pricep la dinamici, forte, tensiuni samd |
--------------------
Renault
Clio Simbol
2007 Clio 1.5dci
|
|
msn2 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 8 November 06 ![]() |
@FLORIAN: fiecare cu parerea lui, ca de aia e forum.
de unde stiu? pai am vazut cateva destul de aproape ca asta si am vazut si ce e pe sub capota! 5 ani de fac. sunt buni dar fara experienta (mai ales la dinamica deformat. auto) nu prea fac mare lucru in a aprecia in mod grosier rezultante si moduri de transmitere a fortelor in cadre. |
--------------------
SKODA/RENAULT
OCTAVIA/MEGANE2.1
- xx xx xx
1.9TDI/1.6 16V
|
|
sylvester |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 562 Joined: 12 December 04 From: Bucuresti ![]() |
aveam o skoda octavia 1 in fata blocului! Bara crapata, grila sparta si airbagurile sarite!
|
--------------------
Renault
Megane II.1
2004 sedan Renault Megane 3, Noir Nacre, Sport Edition 1,5 dci 110CP
Ex.Renault Megane Sedan,Pack autentique, Blanc Glacier, 2004 |
|
Florian_2.2TDI |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 14 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(msn2 @ 9 Dec 2007, 17:58) nu stiu daca sunt 2 accidente la fel, sunt prea multe chestii care intervin la producerea unui accident. Cum si tu ai spus eu unu raman la parerea ca nu ar trb sa ne punem problema de ce s-au deschis, neavand unele date ci vorbind doar asa dupa niste cunostinte empirice,ca doar pt asta au fost facute. ps nu vb din experinta cum si tu ai zis,nefiind domeniul meu, ci doar dintr-un bun simt tehnic ![]() |
--------------------
Renault
Clio Simbol
2007 Clio 1.5dci
|
|
AlexC |
![]()
Post
#46
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Pana acum 1 saptamana mi-as fi pus casa pariu ca airbagurile sunt declansate de niste senzori aflati in zonele cheie ale masinii.
Sambata trecuta mi-a explicat un coleg forumist cu argumente si informatii clare ca airbagurile sunt declansate de o bila cu mercur aflata in centrul masinii (in zona cotierei centrale). Ea detecteaza o deceleratie mai amre decat maximul obtinut posibil prin functionare normala (acceleratie brusca, franare brusca, etc) si atunci porneste airbagurile. Exemplele date au fost de soferi care in timpul unor manevre de parcare "la zid" s-au trezit cu airbagurile in fata, chiar daca masina nu avea decat zgarieturi minore si masina se misca cu 10 km/h. Conteaza deceleratia, nu deformarea masinii. Deformarea este o urmare a fortei impactului si a obiectului cu care s-a produs impactul, airbagurile sunt independente de asta. radari: cat timp trebuie sa mai treaca pana cand primesti o masina noua? Mergi la service si cere un nou termen clar de executie, care iti va fi foarte de folos in cazul in care vrei sa ii dai in judecata mai tarziu. |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Eu am ramas cu o fixatie!
![]() In exemplul de impact mai "taricel" al lui Cipman desi erau sarite airbag-urile, nu mi se pare ca s-ar fi spart prbrizul ! ![]() In filmul postat de FireChief se fisureaza parbrizul dar impactul este mult mai violent (cred ca avea 50-60 Km/h) iar fisurile apar si pe mijlocul parbrizului, unde nu loveste nimic, deci aceste fisuri, cel putin, au fost datorate tensiunilor parbrizului in urma coliziunii. In concluzie, parerea mea referitor la acest aspect este ca daca nu exista tensiuni acumulate in parbriz, capacul airbag-ului nu-l sparge. Daca exista tensiuni acumulate, socul produs de capacul din spuma este suficient pentru fisurarea parbrizului, fisuri care apar si aiurea. Astept noi date si marturii. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
radari |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 30 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AlexC @ 9 Dec 2007, 21:46) Pana acum 1 saptamana mi-as fi pus casa pariu ca airbagurile sunt declansate de niste senzori aflati in zonele cheie ale masinii. radari: cat timp trebuie sa mai treaca pana cand primesti o masina noua? Mergi la service si cere un nou termen clar de executie, care iti va fi foarte de folos in cazul in care vrei sa ii dai in judecata mai tarziu. sunt 2 sisteme diferite. la clio e un senzor, care e amplasat undeva in fata. tot senzor este si la megane lateral, pus in montant. pentru impactul frontal avem de a face cu o bila intr-un cilindru de mercur care lucreaza la o deceleratie care naiba stie cat e. amintiti-va de faza aia cu baba care declanseaza airbagu' la mercedes. exact asta o sa fac. o sa-mi mai cer o data drepturile normale de client care cere niste servicii la fel de normale. planul continua cam cum sugerezi si tu. P.S. am mai spus. sunt multumit ca omul e intreg, pentru ca se repara foarte greu sau deloc. restul sunt bull shituri |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6-16V Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
|
|
msn2 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 8 November 06 ![]() |
@alexc: uita-te un pic si pe randurile de mai jos.
Crash Sensors Crash Sensors are the devices that work with the control module to discriminate between crash and non-crash events. These sensors measure the severity of the impact. They are set up so that sudden "negative acceleration" will cause the contacts to close, sending a signal to the control module which checks for a signal from the rear sensor which must arrive first to activate the Airbag(s). *It is important to note that at least 2 of these sensors must signal a crash before airbag deployment. A peek inside Forward SENSORS. Ball and Magnet- - - - - - Spring Band and Roller SENSORS TYPES By function, there are 2 types. Impact sensors and Safing sensors. The forward sensors are located in various locations forward of the passenger compartment. Some are located inside the fenders, some are on the cowl, some are attached to the core support in front of the radiator. Rear SENSORS are also known as safing sensors as their function is to determine that a crash has occurred. Rear safing sensors are located in various locations in the passenger compartment depending on the manufacturer. Some are intergrated with the Control/Diagnostic Module. The rear safing sensor must close before the forward sensors to avoid airbag deployment in cases where the impact is not severe enough to cause deployment.[B] When the vehicle is parked with the ignition off deployment is very unlikely because there is no power to the circuits for deployment. This means that someone can hit your car and sound the alarm but not deploy the airbags. www.lemurzone.com/ airbag/images/pg1.gif pe scurt: sunt 2 tipuri de senzori care lucreaza interdependent pt a se evita declansarea lor fara rost(ca in cazul nostru). |
--------------------
SKODA/RENAULT
OCTAVIA/MEGANE2.1
- xx xx xx
1.9TDI/1.6 16V
|
|
radari |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 30 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adi_ar @ 9 Dec 2007, 22:33) Eu am ramas cu o fixatie! ![]() In exemplul de impact mai "taricel" al lui Cipman desi erau sarite airbag-urile, nu mi se pare ca s-ar fi spart prbrizul ! ![]() uita-te mai atent cu zoom. este fisurat exact in acelasi loc ca si la mine. sunt inca trei poze mai jos in care se vede pana si plasticul cum sta satisfacut... |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6-16V Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
|
|
19vik |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
adi_ar: uitate cu zoom in poze 1 si 3 din postul#7 din link-ul lui cipman si vei vedea ca parbrizul e spart de airbag-ul din dreapta.
Avand in vedere ca in primul post se precizeaza si cadru motor deformat, pivot, roata, amortizor si planetara, se pare ca accidentul nu a fost chiar atat de usor. Daca socul a fost pe colt, aceasta explica de ce s-au deschis si airbagurile frontale si laterale. Iata un alt accident l-a viteza mult mai mare, cu daune mai mari, dar in care parbrizul s-a spart, tot din cauza airbag-ului frontal dreapta: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=88864&hl=, (postul #7, poza 4 si 6 cu zoom), deci se pare ca in majoritatea cazurilor, cand se deschide acest airbag, sparge si parbrizul. O alta faza care pe mine m-a pus pe ganduri: acum doua ierni, pe o zapada de 2 cm, intr-o intersectie din Bucuresti, un M2 a luat bordura squarului de pe mijloc cu roata din stanga, oblic, i-a sarit pivotul din articulatie, iar roata i-a spart aripa. Impactul nu a fost foarte violent, nu i-au sarit airbag-urile, iar acestea erau singurele pagube vizibile. Comparand cu o marca mai ieftina, mi se pare o economie de material nejustificata de pret, la dimensionarea axului pivotului si a tijei amortizorului. Ca sa nu zica unii ca au fost calculate sa preia si sa consume fortele inainte sa ajunga la habitaclu, mi se pare periculos, daca nu pentru ocupanti, cel putin pentru cei din jur sa sara pivotii din articulatii la aproape orice soc. This post has been edited by 19vik: 9 Dec 2007, 22:52 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
radari |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 30 September 05 From: Bucuresti ![]() |
tocmai asta m-a mirat si pe mine si m-a facut sa critic mai mult decat era cazul. accidentul nu a fost foarte dur si totusi a sarit roata si planetara. amortizorul nu parea afectat, mi-au spus ca o sa-l schimbe si p'ala. la fel si cadru motor. m-am holbat pe acolo si nu era decat un pic indoit, nicidecum deformat in ansamblu. probabil tine de politica si experienta mecanicilor.
airbagurile laterale nu s-au deschis. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6-16V Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
|
|
19vik |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Scuze, am retinut eu gresit, era vorba de pretensionatoare. Deci s-au declansat tot din cauza componentei frontale a socului.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#54
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(msn2 @ 9 Dec 2007, 22:37) When the vehicle is parked with the ignition off deployment is very unlikely because there is no power to the circuits for deployment. This means that someone can hit your car and sound the alarm but not deploy the airbags. Wrong weird331.jpg QUOTE Car: 2003 Renault Scenic Description: Failing to secure the vehicle properly, it fell off when the truck came to a stop. Location: Manosque, France |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
19vik |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Adica masina aia era pe trailer cu contactul pus?
Se pare ca nu i s-a spart parbrizul ![]() This post has been edited by 19vik: 9 Dec 2007, 23:21 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#56
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Sau NU. Nu scrie clar acolo? N-a fost legata corespunzator si a picat la semafor, SI TOTUSI airbagurile s-au declansat, deci partea citata de mine din ce a spus msn2 este gresita, iar poza este dovada.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
19vik |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Bineinteles ca nu transportau masina cu contactul pus, doar era in Franta, ce naiba. Raspunsul meu a fost in gluma!
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
i_am_sleek |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
am fost in service azi si aveau un M II lovit in fata nu foarte rau ce e drept insa avea airbag-urile pocnite si da parbrizul in acelasi loc spart !!!
eu sunt aproape sigur ca se sparge parbrizul din cauza airbagului |
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#59
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Si eu cred ca parbrizul e atins de airbag in sine, nu de capac...
LE Si daca va uitati pe youtube la crashtestul NCAPului (pentru ca siteul lor e bolnav momentan) veti vedea ca perna loveste parbrizul... |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Bliss |
![]()
Post
#60
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 10 Dec 2007, 00:15) Wrong N-ar fi trebuit totusi sa NU se declanseze airbag-ul, nefiind nimeni pe locul respectiv si nici centura inchisa? Nu am pretentie la Symbol-ul meu, dar la cat costa un Scenic si la cate stele are presupun totusi ca ar trebui sa-l declanseze doar daca se indeplinesc cele doua conditii. In primul caz te scuteste de avarii inutile, in al doilea protejeaza ocupantul fara centura (airbag-ul poate face mai mult rau in acest caz, nu?). |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 07:37 |