Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 6 7 8 9 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Curea distributie / accesorii Clio/symbol, distributie rupta in mers

espacern
post 29 Jul 2011, 18:58
Post #211


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(Lugojanu @ 29 Jul 2011, 18:21)
Vanzatori mi-a spus ca nu e necesara schimbarea curelei de transmisie (accesorii) decat in cazul ca prezinta semene de uzura. !!! Ce parere aveti?

Cand o sa se rupa cureaua de accesorii si bucati din ea o sa intre la distributie si o sa distruga motorul,tot la vanzatori ai sa mergi(Sigur)!
Parerea mea...
@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 29 Jul 2011, 19:05
Post #212


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




La cat costa, schimba si cureaua aia, daca se rupe poate intra la fulia arborelui si poate sari sau se poate rupe cureaua de distributie si ai bulit-o. Poti lasa rolele de la accesorii daca nu fac zgomot, dar cureaua schimb-o.
Uite aici material de lectura, unde ar fi trebuit sa fie si discutia aceasta
http://www.reno.ro/Revizie-60-000-Km-t41625.html


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 1 Aug 2011, 09:09
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




ma mir ca la tine cureaua de accesorii nu prezinta semne de uzura, Lugojanu. Eu le-am schimbat la 2 ani si erau uzate.
oricum, cauciucul imbatraneste, si poate plezni si daca nu e crapat/rupt. Deci schimba-l la termen (4 ani).


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lugojanu
post 23 Aug 2011, 09:55
Post #214


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 10 June 07




Am schimbat ieri distributia la masina. Sper ca totul sa fie bine.
Multumesc celor de pe forum care m-au ajutat in aceasta privinta. smile.gif

Pentru cei care doresc amanunte iata detaliile:

Masina mea: Renault Symbol din 2006, 1,4 benzina, motor K7J 700

- Pompa apa AIRTEX: 120 lei
- Rola distributie INA: 156 lei
- Curea distributie GATES: 48 lei
- Curea de transmisie cu caneluri GATES: 50 lei
- Antigel 3 l, apa distila 3 l: 40 lei
-------------------------------------------------
TOTAL: 414 lei
Cu reducerea oferita de vanzator am platit 390 lei
Piesele le-am cumparat de la un magazin local, pe comanda si au sosit a doua zi.

Masina am dus-o la un service particular si manopera a fost 150 lei.
Cam atat.
Multumesc inca o data.


--------------------
Renault Symbol - TM 10 TDU 2006 Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumiDude
post 24 Aug 2011, 12:03
Post #215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




Salut,

Din cate imi aduc aminte la schimbul de 60.000 nu am schimbat rola de la trasmisie ci doar cureaua si fulia + distributia (curea rola si pompa)

Acum la 120.000km credeti ca ar trebui s-o schimb (rola)? M-am uitat aseara la ea chiar am si atins-o sa vad daca a facut sant ceva dar se prezinte bine fara nici un sant. Asta iarna la prima cheie se auzea un mic scartait 10-15 sec apoi nu mai facea dar nu-mi dau seama daca este de la rola trasmisie sau distribuie si nu era o regula ca de fiecare data sa faca asa. Am sesizat scartaiutul de cateva ori si doar la prima cheie pe frig tare.

This post has been edited by dumiDude: 24 Aug 2011, 12:04


--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 25 Aug 2011, 16:06
Post #216


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Pompa de apa este angrenata de cureaua de distributie sau de cea de accesorii?


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 25 Aug 2011, 17:12
Post #217


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




De cureaua de distributie.


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 25 Aug 2011, 20:52
Post #218


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Mersi, astazi eu am sustinut altceva.
Dumidude, transmisia ce reprezinta, cureaua la distributie sau la accesorii?
Daca este cea de accesorii eu cred ca ar trebui schimbata la urmatoarea operatiune de schimbare kit accesorii. Numai ea singura nu are rost sa o schimbi cata vreme va merge cu o curea gata uzata.

This post has been edited by PhilipMorris: 25 Aug 2011, 20:52


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 17 Nov 2014, 23:56
Post #219


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Salut,

Cine poate sa-mi zica de la ce este depunerea aia de pe rola de la intinzator (nu pare mizerie...mai degraba zici ca este ceva topit pe deasupra).
Precizez ca are doar 5 luni de cand este montata (rola fixa este ca noua) si cred ca de acolo a inceput sa se auda un mic scartait.

Multumesc.

This post has been edited by andr3i84: 17 Nov 2014, 23:58

Attached thumbnail(s)
IMG_20141116_133743.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 655
IMG_20141116_133736.jpg ( Size: 675.46k ) Number of downloads: 687
IMG_20141116_133728.jpg ( Size: 757.84k ) Number of downloads: 667


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 18 Nov 2014, 18:30
Post #220


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




In toate cele 3 poze se vede pe furtunl care e pozitionat mai sus de rola intinzatoare ceva negru, parca e smoala, cauta sa nu fi curs ceva mai de sus.
Ar fi bine sa dai rola jos si sa o cureti.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 18 Nov 2014, 19:36
Post #221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




intinzatorul e din plastic sau din metal? ca parca auzisem ca ar fi din plastic.... (nu bag mana in foc, nu l-am schimbat inca)

nu o fi suferit modificari de la o caldura prea mare (asta daca e plastic)? zic si eu, nu dati cu parul...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 18 Nov 2014, 20:12
Post #222


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Si la mine e din plastic, masina are 167k si nu a fost schimbat dar e "curat"
Pe cel din poza a curs ceva, se vede ca e proeminent.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 19 Nov 2014, 07:43
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




O fi trecut pe acolo un miscator aka sobolan.


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S Macinic
post 31 Jan 2015, 16:04
Post #224


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 6 July 14




Anul trecut masina Clio 1,5 dci avea un zgomot ciudat am ascultat eu pe la motor si am auzit ca zgomotul vine de la alternator.
Mi-am zis ca ajung acasa la vreo 30 de km si ma uit a doua zi.
Pe drum s-a rupt fulia de la alternator si am pierdut cureaua, dar ajns acasa fara probleme pe baterie.
A doua zi am schimbat cureaua si fulia de alternator singur operatie care mi-a luat vreo 3 ore.Era 1 mai si nu lucra nici un service.
Acuma vad ca am avut noroc ca nu a intrat pe la distributie.

De 2 zile mi-au schimbat la service distributia , pompa de apa, turbo, filtre, ulei etc. , au curatat EGR ul,masina merge ok si porneste bine. Injectia a fost ok la verificare .
Dar pentru ca totdeauna exist un dar, masina scoate fum alb cam mult , inainte scotea ca era turbo dus si consuma ulei cam un litru la 1000 de km, dar am pus turbo nou.

Pun si eu o intrebare oare nu au gresit la distributie si au pus pompa de injectie cu un dinte gresit mai in fata si are avans cam mic si de aia scoate fum alb? Mentionez ca injectia a fost ok inainte
Nu ma pricep la astea DCI la dieselele vechi puteai sa pui pompa cu un dinte inainte si mergea ok dar avand avans mic fumega alb de la injectie , daca avea avans prea mare fumega negru daca era la pusa la punct nu scotea fum deloc.
Oare la Clio DCI se poate gresi cu un dinte la pompa si sa mearga bine dar sa scoata fum alb?

Multumesc pentru raspuns.

Sorin



--------------------
Renault Ckio 1,5dci - AR 07 NVL 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 31 Jan 2015, 17:04
Post #225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




daca nu puneau corect rola pompei , atunci iti pornea mai des , din a doua sau a treia cheie, dar dupa ce pornea nu avea treaba cu fumul alb. fumul alb dar spre albastrui e de la ulei. daca ai fum alb curat , verifica nivelul de antigel si de asemenea sa nu ai spuma in baie.


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 31 Jan 2015, 17:18
Post #226


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(S Macinic @ 31 Jan 2015, 16:04)
Dar pentru ca totdeauna exist un dar, masina scoate fum alb cam mult , inainte scotea ca era turbo dus si consuma ulei cam un litru la 1000 de km, dar am pus turbo nou.

Montajul unei turbine "noi" nu repara un motor defect.....mai ales daca s-a defectat cand a luat-o turbina pe ulei.
Trebuia schimbat/reparat motorul.....si dupa aia montata turbina buna.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S Macinic
post 1 Feb 2015, 12:52
Post #227


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 6 July 14




La testul pe care l-am facut la service Verbita Dacia Renault mi-au spus ca injectia e ok,presiunea de ulei e ok, compresia ok,totul a fi ok mai putin turbo, functioneaza dar nu in parametrii e obosit, si EGR ul functioneaza dar nu in parametii si trebuie curatat.Concluzia a fost ca motorul e ok. dar pe verificare eu nu pot baga mana in foc.

Acuma daca pompa e pusa corect ca altfel nu funtioneaza asa ziceti voi inseamna ca ar mai fi semeringurile de supape si segmentii de ungere.

Spuma de ulei in baia de ulei? am schimbat uleiul si filtrul am bagat 10W 40 Liqui Moly cu din asta am mers mereu in motor.Masina are 160000 km.Si schimbam uleiul si filtrul la 10000 km.

O sa mai incerc sa fac un drum de vreo 50 de km pe autostrada mai in forta la 4000 de ture pe minut sa se mai curete toba si catalizatorul de uleiul care il consuma inainte motorul si sa vedem atunci.

De cand am reparat-o am facut doar vreo 20 de km prin oras.

Alte Pareri ?

Multumesc.
Sorin


--------------------
Renault Ckio 1,5dci - AR 07 NVL 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 1 Feb 2015, 13:01
Post #228


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Vrei alte pareri cauta pe forum ca sunt destui exact in situatia ta.
Pompa este de fapt un mic compresor care baga presiune indiferent de pozitia fuliei...adica nu are relevanta pozitia fuliei la functionare daca motorul a pornit.
Fulia pompa are pe un adaus de material care este citit de senzor.....pentru comanda prima pornire si doar asta conteaza ca pozitionare.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 1 Feb 2015, 19:24
Post #229


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=309855
Citeste aici, poate te ajuta.
Sau aici http://www.renaultforums.co.uk/archive/ind...p/t-133134.html

This post has been edited by RazvanF: 1 Feb 2015, 19:33


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S Macinic
post 2 Feb 2015, 14:31
Post #230


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 6 July 14




Am rezolvat problema, am facut un drum de la Arad la Timisoara pe autostrada cam 80 de km, in forta pe la 4500-4800 de ture pe minut si se pare ca s-a curatat catalizatorul si toba de esapament,nu mai fumega deloc .

Sa vedem mai departe cum sta cu consumul de ulei, dar sper ca totul e bine.

Multumesc pentru sfaturi

Sorin


--------------------
Renault Ckio 1,5dci - AR 07 NVL 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 12 Jun 2015, 22:01
Post #231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Salutare, vreau o parere .
Distributia facuta acum 4 ani in reprezentanta renault la 18000km. ( a fost facuta in 2011 , masina din 2005 adica dupa 6 ani dar masina a stat in garaj mai mult nu a fost circulata ) acum iar au trecut 4 ani si am 49000km deci distributia are 31000km, stiu ca timpul isi pune amprenta peste curele dar si nr de km conteaza, ma gandesc sa o mai lungesc un an , intrebarea este daca ma expun la riscuri mari.
Cureaura de accesorii m-am uitat pe interiorul ei unde are santurile unde vine pe intanzator de se curbeaza si nu are crapaturi arata ok , iar la distributie mai arunc cate un ochi printre aparatoarea de plastic, ea se rupe desirandu-se treptat sau se poate rupe brusc?

This post has been edited by andutu: 12 Jun 2015, 22:01


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 12 Jun 2015, 22:03
Post #232


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Schimba cureaua de accesorii macar....ruperea ei induce la decalaj distributie in 90% din cazuri.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 13 Jun 2015, 05:08
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Cureaua aia nu are crapaturi cand este tensionata, daca o scoti si o presezi cu mana, vei vedea crapaturile pe latime. Crede-ma ca eu am 32.000 km, 18.000 de la schimbarea din aprilie 2011. Am schimbat tot intrucat aparuse un zgomot de la o rola. Distributia era intacta, doar prafuita, fara crapaturi, inafara de cele diagonale cu care vine din fabrica. Macar am schimbat totul cu 700 lei in reprezentanta dar mi-a parut rau de distributie. Cureaua de la accesorii e afectata de apa, frig, canicula, cea de la distributie este mult mai ferita.


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 13 Jun 2015, 10:58
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Untitled.jpg ( Size: 151.36k ) Number of downloads: 325
Curea accesorii logan 1.5dci montata , uite cum arata.Eu vreau sa zic ca a mea nu arata asa si astea se vad in linie dreapta eu ma refeream ca unde se curbeaza pe intinzator ar trebuii sa se vada mai bine fisurile.
Si cureaua de accesorii este si ea protejata , de 3 plastice , 1 din grila , 1 din bara si de la roata.Si nu este afectata de canicula ca doar nu sta in soare si caldura intra si la distributie , si frigul la fel este expusa restul praf , murdarie apa.

This post has been edited by andutu: 13 Jun 2015, 10:59


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 13 Jun 2015, 15:25
Post #235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




A mea nu arata asa cand am scos-o, doar cand indoit-o invers se vedeau crapaturile fine, aia din poza este praf. Ma refer ca nu este capsulata ca si cureaua de la distributie, capacul ala este prin fix pe langa ea.


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 13 Jun 2015, 20:02
Post #236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




aia chiar ca este praf, eu am schimbat-o pe a mea pentru niste crapaturi mult mai mici... cand e tensionata e greu sa iti dai seama daca e crapata sau nu


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liman64br
post 22 Jun 2016, 23:57
Post #237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 10 November 10




Salut , sunt patit si eu cu cureaua de acesorii rupta si intrata la distrubutie , intrebare ...crede-ti ca dupa indoirea supapelor sa fie afectate si pistoanele , bielele...

This post has been edited by liman64br: 23 Jun 2016, 00:00


--------------------
renault laguna III 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 23 Jun 2016, 00:00
Post #238


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Gravitatea deteriorarilor depinde de mai multe....viteza/numarul de incercari pornire/motorizare/etc.
Doar dupa demontare se poate constata cu exactitate marimea defectului.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liman64br
post 23 Jun 2016, 00:05
Post #239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 10 November 10




1.8 16v , da asa e desfac si apoi sa vad sunt in dubii in legatura cu costul reparatiei am un motor de rezerva , dar chiar si schimbarea lui implica f mult timp si munca , ma gandeam poate ar fi mai bine sa ii schimb chiuloasa complet ...numa sa fi scapat pistoanele


--------------------
renault laguna III 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 23 Jun 2016, 00:13
Post #240


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Pistoanele/bielele sunt piese solide...supapa e cea care cedeaza la contact si se indoaie tija.
Cateodata bucati de metal rupte din contactul dintre piston si supapa intra in motor prin intermediul uleiului si distruge cuzineti/arborele....si motorul incepe sa "bata".
Trebuie verificat bine tot cand demontezi...scaune supape/rodaj supape/garnituri noi/distributie+fulie noua.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 6 7 8 9 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 10:44
Dacia