Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane la 170 km/h

A l e x
post 14 May 2007, 19:43
Post #1


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Nu stiam unde sa fac topicul asa ca m-am gandit ca aici e cel mai bine...

Prietenul unui prieten bun de-al meu, pe care-l stiam si eu binisor, si-a cumparat recent un Megane...

Impact la 170 km/h, fara centura, lovit de un camion. Priviti cum arata masina. Soferul din pacate, a murit.


A nu se intelege ca pornesc o discutie despre cele 5 stele ale Megane-ului. La 170 km/h fara centura nu ai cum sa scapi din nici o masina. Sper sa nu fie multi posesori de Megane care-si tin centura pe dupa scaun...

R.I.P. sad.gif

This post has been edited by A l e x: 14 May 2007, 19:45


Attached thumbnail(s)
P2120031.jpg ( Size: 79.74k ) Number of downloads: 399
P2120032.jpg ( Size: 78.41k ) Number of downloads: 336
P2120033.jpg ( Size: 89.31k ) Number of downloads: 388
P2120034.jpg ( Size: 87.68k ) Number of downloads: 308
P2120035.jpg ( Size: 76.66k ) Number of downloads: 334
P2120056.jpg ( Size: 90.73k ) Number of downloads: 367


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
441529
post 14 May 2007, 19:50
Post #2


Administrator de blocuri


Group: Members
Posts: 160
Joined: 14 January 07
From: Comuna Bucuresti




Imi pare rau de prietenul prietenului tau. Dumnezeu sa il odineasca.

Din pacate, la 170km/h cu impact de orice fel, nu numai frontal, nu prea exista sanse de scapare, chiar si daca iti pui doua centuri, nu una.

Solutia este conducerea preventiva fara supraevaluarea fortelor proprii si ale masinii.

De curiozitate, ce varsta si ce vechime ca sofer avea baiatul?


--------------------
Renault Megane Nissan Pathfinder 2.5 dci SE+ 174 CP Nissan Urvan 2.4i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 14 May 2007, 19:51
Post #3


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




dumnezeu sa-l ierte sad.gif


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 14 May 2007, 19:52
Post #4


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




la 170 la ora nu stiu din cite masini se scapa in viata,,,
totusi partea soferului a ramas destul de intreaga,daca avea centura....avea cu siguranta mai multe sanse... sad.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 14 May 2007, 19:55
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Ohh man... ph34r.gif E groaznic ce s-a intamplat. Odihneasca-se in pace....
Ce fel de impact frontal, ca fata e intreaga? Cum s-a intamplat? Fratee...si daca ma gandesc 170 nici nu e o viteza exagerata...e un pic mai mult peste 150-ul cu care merg pe unde pot... sad.gif Ca sa vezi cat te poate insela masina....chiar si la 170 abia percepi viteza....Te fura imediat.
....nu pot sa zic decat: AVETI GRIJA !!! Chiar daca aveti impresia ca masina e la degetul vostru mic, sau chiar daca mergeti tare tot timpul si viteze din astea nu va sunt straine...imprevizibilul poate lovi oricand.
O sa ma dau de exemplu pe mine, care mergand spre pitesti pe autostrada, la 190 km/h, o cucoana se trezeste sa traverseze in fata mea....pe autostrada !!! Am trecut la 1 m de ea. Culmea ca un prieten care era in masina a filmat momentul....nu ati vrea sa vedeti cum e sa zbori chiar si la 140 (franasem) la 1 metru de o inconstienta...


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRD
post 14 May 2007, 19:57
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 20 September 06
From: Brasov




Urat de tot,la viteza aia nu mai conteaza nici o stea si nici o centura

Dumnezeu sa il odineasca. sad.gif


--------------------
Renault Megane 2 1.5 Dci Comfort Expresion 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 May 2007, 20:05
Post #7


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




In functie de dinamica accidentului poti sa scapi si dintr-o Dacie 1310 la 170 la ora. Evident, daca ar putea ajunge la viteza asta...


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loakvo
post 14 May 2007, 20:40
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 14 May 07




ma indoiesc ca viteza la impact a fost de 170 km/h. la cum arata masina se pare ca a fost impact lateral si viteza sub 80 km/h. oricum sa se odihneasca in pace soferul. eu cred ca in cazul asta centura l-ar fi ajutat


--------------------
dacia & renault 1307 & Clio Symbol Fidji - VS 02 GLL & VS 06110 1999 & 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 14 May 2007, 20:46
Post #9


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




bine ca te-ai inregistrat special pt topicul asta, in care mai vii si cu pareri de super specialist wink.gif


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 14 May 2007, 20:48
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Nu stiu ce deceleratie a avut masina la impact, daca ar fi fost in limite rezonabile soferul ar fi scapat cu viata, pe celelalte locuri nu s-ar fi putut supravietui.
Niciodata sa nu va bazati pe stele NCAP, pe airbag-uri, pe cat de mare e masina, pe sistemele de control a tractiunii, etc, etc, bazati-va pe configuratia drumului, pe calitatea lui, pe limitele voastre de a conduce, pe comportamentul masinii, etc, etc, pe mine nu ma intereseaza cate airbag-uri are masina, poate sa n-aiba niciunul, cate stele are la NCAP, poate sa n-aiba niciuna, (cum nici n-are vreuna dacia de la profil pe care o conduc in week-end), ma intereseaza sa am cauciucuri bune, frane bune, sa n-am defectiuni la directie si la trenul de rulare si in rest sa fiu tot timpul lucid la volan si sa anticipez pericolul din timp ca sa merg in siguranta. In rest, cum ti-e scris, n-ai ce face.
Imi pare rau pentru ocupantul masinii, e mai bine totusi ca a murit pe loc, decat sa se chinuie o viata.
Condoleante familiei.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 14 May 2007, 21:05
Post #11


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Dinamica accidentului este tare ciudata ... intradevar ... Dumnezeu sa il ierte ... daca avea centura , cu siguranta sansele sa supravietuiasca erau mult mai mari ...


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 14 May 2007, 21:20
Post #12


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




Unde vedeti voi impact frontal in scrierea lui Alex ca eu nu vad.
Un caz nefericit.
RIP sleep.gif


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege - 1,5 dci 100 CP 2006
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 14 May 2007, 21:30
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




@mister, A l e x si-a editat postul..cand am scris eu, era cu impact frontal.


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 14 May 2007, 21:34
Post #14


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




din ce scrie mai sus.. si-l editase cu 10 minute inainte de postul tau.. biggrin.gif


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata_voiku
post 14 May 2007, 21:41
Post #15


Specialist Vanzari PKW Specialist in Cafenea


Group: Members
Posts: 455
Joined: 3 February 07
From: Bucharest




A l e x : eu am avut impact frontal cu un TIR...eu aveam 130 cand l-am vazut, el pe diagrama 78. Dinamica face mult . Ca sa nu intru cu botul sub el...am tinut piciorul in acceleratie si am tras cat am putut dreapta ( pe un pod ) Masina a fost dauna totala. Eu purtam centura si m-am dat jos pe picioarele mele....am avut doar o mare durere de piept timp de o saptamana.

Mai tine si de noroc...si de inspiratie...si de ratiune...nu parasesc niciodata orasul fara centura pusa !!! Viteza este mult mai mare si consecintele unui accident pot fi mult mai grave...

Din cate vad in poze impactul a fost lateral...putea sa stea si pe loc...nu neaparat in mers ca tot praf se facea masina...

Este trist ce am citit aici... R.I.P. sad.gif

This post has been edited by kata_voiku: 14 May 2007, 21:45

Attached thumbnail(s)
Image001.jpg ( Size: 216.65k ) Number of downloads: 278
Image021.jpg ( Size: 215.37k ) Number of downloads: 263


--------------------
Audi A3 2005 / Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catah
post 14 May 2007, 22:36
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 78
Joined: 29 June 05
From: Brasov




Foarte trist!!! De curiozitate, a mai intrebat cineva, ai idee de experienta lui la volan? Conducea de mult?


--------------------
Renault Megane II.2 2006 Estate 105 CP (130CP resoftat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 14 May 2007, 22:57
Post #17


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




mister, claus si poseidon : Haideti sa ne intelegem. Intr-adevar am scris intai impact frontal pentru ca asa intelesesem de la cine mi-a dat pozele dar defapt masina a pierdut controlul (ploua tare) si s-a invartit si tirul a luat-o in plin. Am editat sa nu creada lumea ca e impact frontal la propriu, partea frontala a Megane-ului fiind intreaga, de aici confuzia....

catah : Conducea destul de mult, nu stiu cat de bine dar nu era sofer de duminica. Facea naveta des pe la facultate, accidentul fiind chiar in drum spre iasi... Nu stiu acum abilitatile lui de sofer, dar l-am auzit de cateva ori cum se lauda cu viteza atinsa maxim deci cred ca nu era foarte sfant la volan..


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i_am_sleek
post 14 May 2007, 23:34
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 5 October 05




dumnezeu sa il odihneasca in pace
cred ca ar fi mai bine sa nu ne mai dam cu parerea ...
la tragedia asta nu are rost sa il judecam dupa cum a condus si ce experienta avea


--------------------
BMW X1 2013 xDrive
Renault Megane Coupe TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 15 May 2007, 00:11
Post #19


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Sa-l criticam, nu, sa invatam din greselile lui, eu zic ca da...



--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata_voiku
post 15 May 2007, 08:33
Post #20


Specialist Vanzari PKW Specialist in Cafenea


Group: Members
Posts: 455
Joined: 3 February 07
From: Bucharest




A l e x sa inteleg ca tu nu ai calcat pedala la fund niciodata ?!?!?! /:) nu prea cred asa ceva....sfant / nesfant la volan...din dinamica accidentului asa cum ai povestit-o ultima oara nu aveai cum sa scapi...

de morti numai de bine...inca o data R.I.P. ...sad.gif


--------------------
Audi A3 2005 / Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 15 May 2007, 08:37
Post #21


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




sad.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 15 May 2007, 08:41
Post #22


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Dumnezeu sa-l odihneasca!
Ce avem de invatat de aici: nu rulati cu 170 km/h cand ploua tare si purtati centura de siguranta.
170 km/h este o viteza foarte mare si pt asfalt uscat, pe asfalt ud este inconstienta, pe ploaie este nebunie curata (acvaplanarea are toate sansele sa apara) iar pe ploaie abundenta.... vedeti si voi ce se poate intampla.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 15 May 2007, 10:40
Post #23


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




kata : Prostii am facut toti la volan, si de calcat am calcat-o majoritatea. Dar pot sa spun cu mandrie ca nu am mers niciodata fara centura cu mai mult de 50 km/h.. Si nici pe ploaie cu 170 km/h...


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata_voiku
post 15 May 2007, 11:00
Post #24


Specialist Vanzari PKW Specialist in Cafenea


Group: Members
Posts: 455
Joined: 3 February 07
From: Bucharest




foarte corect. Sfat general : Purtati centura !!!


--------------------
Audi A3 2005 / Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 15 May 2007, 11:41
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




In cazuri din astea realizezi cateodata ce prostii faci....am mers cu 150 pe ploaie destul de serioasa ca mergeau stergatoarele repede si masina nu parea sa dea semne ca ar putea deveni incontrolabila....probabil totul se rezuma la sofer si cum ziceam mai sus, la imprevizibil...
Centura o port si daca merg 10m cu masina, unu pentru ca imi bipaie, si doi pentru ca m-am obsinuit, centura e ca o "haina" ca sa zic asa, ma simt ciudat daca nu o port. Nu ii pot intelege pe cei care isi tin centura pe dupa scaun, mai ales ca e utila chiar si cand pui o frana mai brusca...
A l e x, ai idee cumva cum a pierdut controlul ? Era curba sau poate vreo balta pe sosea...? Daca imi spui ca mergea in linie dreapta, incep sa ma sperii....


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 15 May 2007, 12:26
Post #26


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(poseidon06 @ 15 May 2007, 12:41)
....am mers cu 150 pe ploaie destul de serioasa ca mergeau stergatoarele repede si masina nu parea sa dea semne ca ar putea deveni incontrolabila....probabil totul se rezuma la sofer si cum ziceam mai sus, la imprevizibil...


Gresesti daca ai impresia ca mai conteaza maiestria soferului la 150 km/h pe ploaie serioasa. In primul rand la viteza aia poti sa te transformi in barca daca dai de o acumulare de apa pe sosea, si la cum sunt construite soselele noastre...
Oricum, ideea de a considera ca maiestria, si nu norocul te-au tinut in siguranta pe sosea in conditiile date mai sus este gresita.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 15 May 2007, 13:00
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Nuu, nu la asta ma refeream padre....vroiam sa zic ca se rezuma la cat este de constient soferul asupra riscurilor pe care si le asuma. Masina iese din discutie pentru ca doar daca ai ghinion si faci o pana la viteza aia poti sa zici ca a fost vina masinii. In rest "vina" ca mergi asa de tare este doar a ta, iar in astfel de situatii sunt perfect de acord ca norocul este cel mai in masura sa iti decida soarta....

P.S. Nu ma consider maestru in condus, recunosc ca imi place sa merg tare, dar de cate ori ajung peste 130 km/h simt ca totul depinde de ceva ce este deasupra mea (chiar daca sunt obisnuit cu viteze mai mari si pot sa zic ca am o oarecare experienta in comparatie cu cineva care prinde masina lu' taticu si ii da pe autostrada sa vada cat se duce)....De asta, de cate ori plec la drum fac o verificare a masinii, adica presiune in pneuri sau alte maruntisuri care iti pot decide soarta intr-o secunda...
Scuze, m-am exprimat gresit cu fraza respectiva, sper ca acum sa fi reusit sa explic la ce ma gandeam.


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 15 May 2007, 13:08
Post #28


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ce bine e de mine ca de fiecare data cand trec de 110km/h portofelul imi sopteste ca e gol... icon_mrgreen.gif

This post has been edited by ssilviu: 15 May 2007, 13:09


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bas|cX
post 15 May 2007, 13:27
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 490
Joined: 18 April 07




Dumnezeu sa-l ierte !!! sad.gif


--------------------
none ex Lag 2 - none 1.9dci
Brasov
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 15 May 2007, 13:59
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Era sa o patesc cu buburuza pe ploaie acum vreo 3 ani. Ploua torential, drum judetean, dau sa depasesc o alta masina. In ultima secunda am vazut ca tot contrasensul (pe unde urma eu sa trec) era inundat (2-3 cm cred ca avea apa). Cand am intrat in apa mi-a fugit fundul de la masina inspre dreapta, masina a inceput sa roteasca, pana a ajuns cu spatele la directia de mers, adica s-a rotit vreo 150 de grade, moment in care s-a oprit, cu tot cu motor. In momentele alea (secundele sunt lungi) deja vedeam scena unui accident, dauna totala la masina, un eventual spital, etc. Dar n-a fost nimic din toate astea. Am coborat din masina fara probleme, n-am avut nici o zgarietura, nici eu, nici masina.
Daca ma rasuceam invers, spre stanga adica, agatam o ditamai bordura de podet, ma rasturnam si ajungeam cu masina pe plafon, iar la 100 la ora cat aveam atunci era foarte posibil sa ma fi adunat cu farasul.
Prima oprire la Iasi am facut-o la Mitropolie, sa aprind o lumanare.
De atunci sunt extrem de precaut pe ploaie, cu orice masina as fi, cand vad o curba care are urme de umiditate incetinesc din timp, e extrem de nasoala senzatia de la a trece uscat-umed in curbe.
Conduceti cu atentie.

This post has been edited by Laurentziu83: 15 May 2007, 14:00


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th August 2025 - 12:50
Dacia