Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault 19

baron
post 28 Jun 2004, 10:08
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Salut!
Sunt un nou membru al acestui forum
Tocmai am luat un Renault 19 din '95. Problema e ca nu stiu mai nimic despre el si cautarile mele pe net sunt aproape nule dpdv informational.
Este vre'un site special pt asta, vre'un forum, vre'o ceva?
Inca ceva: cand am luat masina avea si instalatie pe gaz. are motor de 1721 cu 110 mii km la bord. Cam cat ar fi consumul ca eu nu am reusit sa-l fac
Kestia cu gazul e un lucru bun sau nu pt motor?


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 28 Jun 2004, 15:22
Post #2


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Motorul este F2N, acu' nu stiu daca e pe injectie sau carburatie. GPL e bun pentru buzunar dar daca nu folosesti uleiurile care tebuie, e rau pentru motor.


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 29 Jun 2004, 15:23
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Motorul e FN3 cu injectie multipunct daca am vazut bine.
Am o probele insa: la pornirea la rece ar trbui sa mearga acel soc automat care mentine turatia motorului mai ridicata iar apoi scade la valoarea normala. La mine nu merge caci nu sta motorul la relanti, mi se opreste. Cand se incalzeste oleaca e totul OK. E o problema din computerul de bord, ceva electronic sau trebuie sa umblu pe la aprindere: bujii, fise etc?


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 29 Jun 2004, 15:44
Post #4


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




1. e posibil sa ai un al 5'lea injector, care scuipa ptr maxim 10 secunde, la pornirea la rece - posibil sa nu mearga, verificat daca exista shi daca da, daca functzioneaza
2. trebuie sa ai o sonda ptr temperatura apei care sa deai lu' ECU info despre temp lich. de racire.. in functzie de aceasta temp, ECU regleaza amestecul.. verifica daca firele sunt ok shi daca plaja rezistentzei indicate e ok
3. iegzista o electrovalva care tzine relantiul. e comandata de ECU. verifica firele ei shi vezi daca se poate curata.. de obicei o gaseshti pe langa clapeta de acceleratzie
4. verifica fishele, bujiile..
5. mai mult...nu mai shtiu...

BAFTA!

This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 12:50


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 29 Jun 2004, 16:19
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Multumesc!
Avand in vedere ca abia am luat-o, inca nu am studiat-o cu f mare atentie dar am timp....oricum prind repede. Acel ECU e probabil computerul, nu?
Nu stiu nici cati litri de ulei intra in motor si poate imi recomanda cineva un ulei bun avand in vedere ca o folosesc mai mult pe gaz...


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 30 Jun 2004, 10:04
Post #6


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




ECU = Electronic Control Unit

poti folosi functia "cautare" a forumului ptr a afla chestii interesante care au fost deja discutate. asha am gasit shi eu urmatorul link pentru tine:
http://jester.com.ua/renault/R19/
acolo am gasit ca ai nevoie ptr F3N de 4.8l de ulei, iar daca schimbi shi filtrul (ceea ce eu fac la fiecare schimb..wink.gif) atunci mai adaugi 0.5litri.
in total 5,3 litri ai nevoie, iar tu vei cumpara un bidon de 5l plus unul de 1 litru, din care itzi va ramane shi la completari..
la lincul de mai sus gaseshti f multe chestii interesante ptr modelul tau.

recomand cu tarie, atat dpdv al calitatii cat si al pretului ELF ST 10W-40
Pretul in carrefour shi cora este cel mai bun pret pe care l'am gasit..

daca imi spui shi cati KW scrie in talon ca are motorul shi anul de fabricatie (eventual shi luna) itzi dau nishte coduri shi de la filtre, bujii, etc
bafta!


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 30 Jun 2004, 11:06
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




In certificat scrie asa: tip motor:renault F3N-N7-42 CU 1721 cm3 si cu 68 kw.
Ma bucur ca ai amintit de uleiul ELF ca si altii mi l-au recomandat. Cam la cati km ar fi bine sa-l skimb?
Multumesc pentru link....il rasfoiesc de cateva zile biggrin.gif


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 30 Jun 2004, 11:26
Post #8


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




la 7500km.

filtre mann:
ulei, cod: W75/3
aer: C1394/1
benzina: WK830

Bujii champion N6YC, distantza electrozi 0.8mm
fishe bujii champion LS-54

Shtergatoare Champion X51 (x2, pe fatza) shi X48 pe spate.

Recomand Mann shi champion fiindca mie mi se par cele mai de calitate..


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 5 Jul 2004, 13:39
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




M-am uitat pe la roti in spate....av vazut suspensie cu bara de torsiune + amortizoarele aferente. Pe amortizoare am vazut un soi de spirala care poate semana si cu un arc... Poate asa sunt amortizoarele
Intrebare : are sa nu arcuri pe spate masina?!


p.s. : poate starneste rasul intrebarea dar.... :?:


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 29 Jul 2004, 08:13
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Salutare!
Acum ceva timp am zis ca nu imi mergea acel shoc automat care imi accelera motorul la pornirea la rece....bun. Am inceput sa curat galeriile de aer, skimbat filtru aer, pus coliere ca sa nu traga aer fals pe undeva.
Am schimbat bujii, fise, capac delco si rotor delco...toate bune mai putin acel shoc automat.
Ce se intampla: pornesc dimineata la sfert, motorul merge normal cu turatia la relanti de 800 rpm...dupa ce se incalzeste imi creste turatia si la relanti imi sta pe la 1500 rpm si ma apuca dracii. Acuma cand e pe gaz ii mai pot regla relantiul cam pe la 1000-1100 rpm dar pe benzina nu stiu de unde....
Cred ca turatia la relanti e controlata de ECU dar prin ce?...are vreun motoras ceva pe la clapeta de acceleratie sau un dispozitiv asemanator ca fire ar fi care ajung prin zona....Mai trebuie sa curat ceva?


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 29 Jul 2004, 08:32
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




ce spuneti...pot rezolva cu relantiul sau nu?


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 3 Nov 2004, 11:24
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Imi poate spune cineva daca pot gasi (contra cost) un manual de functionare si depanare al motorului de R19 pe undeva?
Pot spune ca am rascolit aproape tot net-ul si gasesti doar lucruri generale, nimic concret


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 13 Nov 2004, 23:40
Post #13


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




1. Chestia cu socul ala si cu ralenti-ul poate sa fie din motorasul pas-cu-pas care probabil ca e imbicsit.
2. Manuale gasesti la Dandon/Stefenclayt (www.dandon.ro) sau le poti comanda online de la Haynes. Uite link exact cu ce-ti trebuie: http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/...tegory_rn=10215
Intrucit Dandon vinde manuale Haynes, suna acolo si vezi cit iti cer pe un manual si compara cu pretul de 15 Lire Sterline la care mai adaugi si transportul

This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 12:50


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 17 Nov 2004, 15:52
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Salutare!
Vreau sa-mi schimb lichidul de racire si termostatul...
Termostatul este de asta ca la Dacie sau e mai deosebit? Stie cineva un pret, un site unde sa caut?


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 17 Nov 2004, 16:00
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




QUOTE
Chestia cu socul ala si cu ralenti-ul poate sa fie din motorasul pas-cu-pas care probabil ca e imbicsit.

La mine nu este un astfel de motoras...Asa zisul shoc este de fapt din ECU care comanda injectoarele sa dea mai multa benzina pe baza senzorului de temperatura....
Zilele aste ma duc sa-mi curat injectoarele in service...sper sa fie mult mai bine ca acum si sa rezolv si problema asta. Motorul a inceput sa nu mai traga asa de bine, i-am pus de 2 ori solutie de aia de curatat injectoarele si se pare ca mai rau am facut (toata mizeria din rezervor+conducte s-a oprit in injectoare). Abia acum am aflat de pe forumuri ca nu sunt bune aceste solutii....Voi ce ziceti?


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 17 Nov 2004, 16:10
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Il ai sigur. Motorasul ala este de fapt o supapa electrica cu ajutorul careia calculatorul regleaza turatia de ralanti. Se mai numeste si supapa de by-pass, pentru ca la ralanti clapeta de aer este complet inchisa (spre deosebire de carburator), iar aerul ocoleste clapeta principala si intra prin supapa asta.
O supapa defecta sau murdara are efect mult mai mare la rece decit la cald, pentru ca la cald calculatorul poate face unele corectii, poate jongla cu avansul, pe cind la rece nu prea poate, pentru ca motorul este mult mai sensibil atunci, combustia este mai "fragila" ca sa zic asa.

(Ca tot intrebai mai sus cum regleaza calculatorul turatia de ralanti... biggrin.gif)


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 18 Nov 2004, 09:50
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Nu stiu ce sa mai cred....
Intr'adevar am acea supapa electrica deasupra clapetei de aer. Supapa respectiva am dat-o jos, am curatat-o si am probat-o...merge f bine. Problema e ca respectiva clapeta de aer nu este complet inchisa la relanti niciodata caci daca o inchid de tot (din surubul de relanti) mi se opreste motorul, iar la rece nici nu mai porneste...
Deci...sa inteleg ca la relanti clapeta de aer ar trebui sa fie complet inchisa si sa lucreze supapa, iar cand accelerez supapa sa se inchida pt. a lucra clapeta de aer?
Sincer sa fiu nu stiu daca ECU da curent in supapa vreodata sau poate da si nu se simte nimic. Mentionez sa supapa este o electrovalva care cand ii dai curent se deschide si cand nu-i mai dai se inchide si functioneaza perfect; are 2 gauri de aer: una inainte de clapeta de aer normala si una dupa clapeta(in galerie direct). Deci cand e inchisa aerul nu poate trece decat prin clapeta de aer(de acceleratie). Cand e deschisa aerul trece si pe langa clapeta de aer direct in galeria de admisie.
In realitate situatia este urmatoarea: pornesc dimineata(la sfert) motorul sta cam la 5-600 de ture si tinde sa se opreasca si kiar o face cateodata...deci o tin oleaca accelerat. Daca nu o tin din acceleratie si ma duc sa pun curent direct de la baterie pe supapa(electrovalva) atunci motorul se accelereaza si sta singur aproape de 1000 rotatii. Sa inteleg ca e ceva din ECU? Pe de alta parte daca, clapeta de acceleratie ar fi inkisa de tot la relanti, ar face fata numai supapa?

Deci...nu stiu ce sa cred...

Zilele astea imi curat injectoarele in service...am sa va zic efectul


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 18 Nov 2004, 13:04
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Ai si surub de ralanti? Atunci nu stiu ce sa zic, poate ca totusi clapeta de acceleratie trebuie sa ramina si ea putin deschisa, desi mi se pare foarte curios. Probabil ca la injectiile astea mai vechi reglarea ralantiului era un hibrid intre carburator (clapeta de aer tinuta de un surub) si injectie full electronic (clapeta de aer inchisa total si ralantiul tinut doar de supapa de by-pass).

Din ce povestesti tu, am impresia ca supapa de ralanti nu se deschide cind ar trebui. Daca ii dai curent, ralantiul devine normal (1000 de ture e normal la rece). Deci impresia mea este ca dintr-un motiv sau altul supapa nu primeste comanda de deschidere cind ar trebui, pentru ca daca ar primi-o se pare ca totul ar fi OK.
La cald, cind ralantiul revine la normal, supapa lucreaza? Adica daca la cald ii scoti mufa, se simte vreo modificare?


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 18 Nov 2004, 13:30
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Acel "surub de relanti" e de fapt un mic surub destul de ascuns sub clapeta de acceleratie la care in mod normal nu ai acces si care nu se regleaza toata ziua ca la dacie. Operatia de reglare e f.f. anevoiasa deci inclin sa cred ca a fost candva sigilat din fabrica....si intr'adevar clapeta de aer nu tre sa stea inchisa de tot la relanti. Supapa ar trebui sa dea un plus de turatie motorului la pornirea la rece, ceea ce nu face.
Cand se incalzeste motorul turatia e la 800 de ture(ok).
In shimb se intampla ceva dubios cateodata: motorul e cald, sunt in mers si scot maneta din viteza si las masina pe liber(motor relanti)...motorul sta turat pe la 1100-1200 ture vreo 1-2 minute apoi revine la 800 ture. :?: Nu face tot timpul si cand face motorul e cald. Se poate sa se deschida supapa aia cand nu trebuie? Mentionez ca imi consuma si cam mult masina in oras: de la 10% cat ar trebui(poate mai putin) imi ia cam 13%. Eu am dat vina pe injectoare care oricum trebuie curatate, dar ar putea fi si de la supapa asta care mai sta deschisa intrand mai mult aer deci consumand mai multa benzina?
Am sa scot alimentarea cu energie a supapei sa vad ce se intampla...
Da-mi un bip te rog la 0722-255626 si te sun eu...sa te mai intreb cate ceva da pe la motor


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 18 Nov 2004, 16:20
Post #20


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Vezi ca-i normal sa ramina motorul turat cind rulezi cu masina scoasa din viteza! Trebuie vacuum si presiune la mai multe chestii , inclusiv la servofrina si servodirectie (daca ai asa ceva).
O sa incerc sa-mi amintesc sa ma uit pe manual la motorul asta al tau, sa vad ce zice de motorasul pas-cupas


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 19 Nov 2004, 08:27
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Masina e full option...deci are de toate aproape(fara ABS, airbag)
Dar te rog frumos ceva...spune-mi de unde ai facut rost de manual si cum as putea avea si eu unul (chiar tras la xerox) sau un CD ceva...nu gasesc nimic concret nici pe net nici prin oras...Eventual da-mi un bip la 0722-255626 si te sun eu...Multumesc!

This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 12:51


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 19 Nov 2004, 17:23
Post #22


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Citeste pe pagina precedenta pentru ca ti-am mai raspuns la aceasta doleanta a ta! Ti-am dat link-uri direct la ce-ti trebuie!
P.S: Eu am un manual Haynes pentru R21, F3N si F2N fiind aceleasi pe ambele modele.

This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 12:51


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 20 Nov 2004, 08:36
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Multumesc Marty!
Vazusem link-ul...problema e ca nu am card si, in urma e-mail-lului trimis la ei, raspunsul a venit promt: plata se face numai prin card si nicidecum cash la livrare...ata e. Poate am sa-mi fac card pana la urma.
Am descarcat de pe dc++ mai multe manuale dar pentru motorul de R19 foarte putine lucruri. E in curs de descarcare cd-ul AUTODATA2004 care, din cate am inteles, da o gramada de chestii interesante atat pt Renault cat si pentru alte sute de modele si marci. Sper sa am noroc...
Vreau sa incerc toate variantele de informare inainte de a plati pentru ele.


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 20 Nov 2004, 09:13
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Cam asa arata motorul meu(imaginea 2)
http://www.renault19world.de/presentation/...2004&subpage=09
Am incercat sa atasez imaginea in mesaj dar nu am reusit...
Am cateva intrebari punctuale:
1. Sub ultima bujie(de la st la dr) se afla o componenta(ca un butoias) care e infiletat in blocul motor,iar iesirea e cuplata la un furtun ce duce in galeria(dupa filtru) de aer...Ce este si ce rol are?
2. Dupa primele 2 bujii exista un senzor infiletat in chiuloasa(culoare maro). Ce face?
3. Sub ECU(de langa alternator si care nu se vede) se afla un dispozitiv cilindric, cu aerisire, in care intra un furtun ce vine de la rezervor (nu turul si nici returul) si iese un furtun ce intra intr-o supapa alimentata prin 2 fire de curent iar din iesirea supapei intra in galeria de admisie. Banuiesc ca e un filtru de aer, vapori benzina ceva. Ce rol are si ce este?
4. Exact langa galeria de admisie in dreapta se afla un dispzitiv care este ca o electrovalva. Este cumva acel motoras pas-cu-pas? Cel responsabil cu relantiul la rece?
5. Este posibil sa nu am sonda LAMBDA? Ca sa am sonda trebuie neaparat sa am catalizator? Am sub masina un fel de toba intermediara care ar putea sa fie si catalizator. Cum imi dau seama ca e toba intermediara sau catalizator?
6. Unde este mufa de legatura cu Calculatorul extern de diagnosticare?

Sper ca nu am exagerat... Multumesc!


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 21 Nov 2004, 13:54
Post #25


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




1. Tare am impresia ca e infiletat in capacul chiulasei si nu in blocul motor.
a) daca e in blocul motor, in mod cert nu se duce in filtrul de aer, se duce in corpul servo-frinei
cool.gif daca iese din capacul chiulasei/culbutorilor si se duce in filtrul de aer sau in furtunul acestuia, e furtunul de "respiratie" (breathing hose).
2. Senzorul de detonatii.
3. Nu-mi dau seama despre ce e vorba, s-ar putea sa fie canistra pentru vaporii de benzina.
4. Ala e! Exact in dreptul bujiei no.4 (ultima spre sofer), linga galeria de admisie se vede o chestie cilindrica din2 bucati, in care intra o mufa. Ala e!
5. Te uiti in jos pe saxofon si vezi daca ai o chestie infipta in el, o chestie din care iese un cablu/2 fire. Aia-i sonda Lambda. In principiu, daca ai sonda lambda ai si catalizator (Cielo s-a vindut cu sonda dar fara cat).
6. Trebuie sa fie o mufa destul de mare, maro, pe undeva prin compartimentul motor.

P.S.: Pe linga link-ul catre Haynes ti-am mai dat si adresa reprezentatului Haynes in Romania: www.dandon.ro


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 24 Nov 2004, 08:14
Post #26


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




baroane, uite aici detalii despre intilnirile de la Iasi : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=9212


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 25 Nov 2004, 10:44
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Am descarcat AUTODATA CD2 de pe net plus alte cateva manuale de la diverse modele si m-am lamurit in unele privinte...
Am in schimb o problema destul de grava: consum ridicat de benzina
Imi poate spune cineva cam care sunt cauzele?
Sunt convins ca sunt multe dar vreu sa stiu ca sa le pot rezolva punctual.
Acum imi consuma cam 15% :shock:


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 25 Nov 2004, 16:18
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




UNDE POT GASI UN CABLU DE DIAGNOSTICARE COMPUTERIZATA PENTRU RENAULT 19?

E chiar asa de greu? Din miile de service-uri din Iasi numai vreo 2 sunt in stare sa faca diagnosticari computerizate...ce se intampla? :evil: :twisted: De asta nu-mi place sa stau la mila si la "stiinta" lor... Calculator am ; imi mai trebuie interfata dintre masina si laptop...Sunt niste scheme electronice, configurari de mufe in acest sens?
Poate ma ajuta cineva cu o idee, orice...
Sunt foarte ofticat...Daca reusesc sa-mi diagnostichez pe PC masina (singur)...vor da faliment astia cu servisurile lor :evil: :evil:


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 25 Nov 2004, 16:54
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Daca ai OBD2, e simplu si te pot ajuta eu. A, stai, vad ca esti din Iasi, e mai greu sa ne intilnim. Ma rog, nu conteaza; interfete OBD2 se gasesc si sint universale. Eu mi-am cumparat-o de pe net. N-ar fi mare problema.

Daca insa ai OBD1, atunci iti trebuie o interfata facuta pentru masina ta, care va fi diferita de o interfata pentru Mercedes sau de una pentru Opel, de exemplu. Cu asta nu te pot ajuta, trebuie sa cauti pe net.

Cum arata mufa ta de diagnoza? E trapezoidala si are doua rinduri de cite 8 contacte?


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 26 Nov 2004, 13:58
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Am fost azi in service...
Avand in vedere ca masina mea este din 1995 iar motorul (care a fost schimbat) este din 1992 de pe un R19 Cabrio, motorul nu se poate diagnostica computerizat deoarece nu are mufa, iar pe vremea aia nu exista asa ceva.
Mi-au curatat injectoarele si la prima vedere e OK in ceea ce priveste puterea motorului si sunetul lui. Sper ca si consumul sa fi revenit la normal. M-a costat 1.4 mil. Se pare ca AUTODATA CD e f bun si-l folosesc si ei pentru informatii


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th August 2025 - 23:12
Dacia