Laguna II facelift (2005-2007), probleme specifice
![]() ![]() ![]() |
Laguna II facelift (2005-2007), probleme specifice
Adonnis |
![]()
Post
#391
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 6 May 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II, 2.0dci
2007
|
|||
audiofilu' |
![]()
Post
#392
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
QUOTE(cdadan @ 16 Mar 2010, 23:16) Sa stii ca merg foarte bine alea pe 17" mai ales ca pentru 200cp cit am eu nu cred ca o anvelopa de 205mm latime imi asigura aderenta necesara.Culmea e ca dCi cu 107cp au 225mm si eu cu 170+ doar 205mm.Mai era o varianta 225/55/16 insa asta chiar ca nu exista pe nici o Laguna.In vest exista masini ca ale noastre atit cu 205/55/16 cit si cu 225/45/17 (nu stiu criteriu de echipare diferita) si cind spun asta ma refer strict la 2.0T care e doar Dynamique.Acum merg si eu mai atent,belesc ochii cind e vreo groapa,nu-i problema. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#393
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Ok, ai gasit combinatia magica de cuvinte. Insa expicatia e aceeasi, nu e vorba de incompatibilitate tehnica.
QUOTE(cdadan @ 16 Mar 2010, 23:16) Stiu ca vine cu 17, Impulsion daca nu ma insel, dar raman la parerea ca Laguna nu duce 17. Cel putin in Romania. Oricum, suspensia filtreaza prost denivelarile/gropile mici si medii, sa nu mai vorbim de pocniturile plasticelor din interior. De la talon de 60 la 45 e cale lunga. Orice imperfectiune pe asfalt s-ar simti mult amplificat. Sufera baba la frumusete, dar nici chiar asa. Probabil m-ar face cu nervii in scurt timp. Nu ar fi de neglijat costurile pentru anvelope de 17 si riscurile mult mai mari de distrugere. Sa amintesc de PDG? PDG + 17 ar fi o combinatie ... ca nuca in perete. Apropo, azi am condus un pic avensisul unui prieten, masina cu care am mai facut un drive test cand era noua, acum trei ani si ceva. Intre timp s-au scurs 70 mii de km, cu revizii simple, fara a schimba ceva la suspensii. E la fel de inchegata ca la inceput, nici un greiere, nici o bataie. Din pacate, fata de laguna, e din alt film. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#394
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Da,si eu am mers cu un A4 care avea greieri mai ceva ca in Laguna,sint cazuri izolate care tin si de modul in care utilizezi masina.Socrul meu are un 407 care arata la fel de bine acum dupa 5 ani ca una din show-room,daca-i scoti numerele si-i pui anvelope noi o dai ca noua.
La mine se aude ceva la nivelul cozorocului dar nu ma deranjeaza,nu pot schimba plasticele.,apoi Toyota nu-mi place,nu puteam sa iau? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#395
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#396
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu la greieri m-am referit dar inclin sa cred ca nu in halul in care erau la inceput in Laguna.Eu am investit ceva timp in depistarea zonelor cu probleme si am actionat in consecinta.Daca m-as putea lipsi de masina as lasa-o o saptamina pe mina unuia care stie si vrea sa dea jos bordul pentru a-i aplica spuma,silicon sau bureti...eu nu am luat masina asta decit pentru motor,ca-i masina si de familie si cu oarecare valenta sportiva,are tot ce vreau pe ea si daca mai pocneste bordul la rece asta e...nu cred ca merita citeva mii de euro in plus asta.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
Adonnis |
![]()
Post
#397
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 6 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Sa inteleg ca eu sunt un norocos. Am luat-o la 69.000 km si nu are niciun greier.Absolut niciunul!
|
--------------------
Renault
Laguna II, 2.0dci
2007
|
|
cdadan |
![]()
Post
#398
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Nu cred. Laguna? Fara greieri?
Plasticele nu suna cand stai pe loc sau rulezi pe asfalt de buna calitate. Insa pe gropi, nu e doar sunet infundat de lucru al suspensiei. Nu ai pocnete in aeratoarele laterale? Nu chitaie cozorocul de pe ceasurile de bord? Nici ornamentul orizontal de pe bord? ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#399
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
nici a mea nu avea nici un greier la 98.000 km.
![]() |
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#400
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu stiu de la ce masina mi-a dat ametita aia din magazin preturile pentru ca azi nu mai gasea 2.0t de 125kw,in fine,Lemforder este lider de pret (probabil si de calitate) si am intrebat de Febi,se poate aduce.Ce n-am inteles este de ce bucsele de la bara stabilizatoare costa 220 lei aiurea si 250 lei la service iar bara cu totul 600-650 lei!?!?
Avind in vedere ca voi schimba mai multe si tinind cont ca Dan a amintit de Febi cred ca o sa iau de la aceasta marca dupa ce vad preturile. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#401
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 14 Nov 2010, 21:15) greieri ... in halul in care erau la inceput in Laguna.Eu am investit ceva timp in depistarea zonelor cu probleme si am actionat in consecinta. QUOTE(Adonnis @ 15 Nov 2010, 01:17) QUOTE(Fratzica @ 15 Nov 2010, 08:48) ![]() Cu siguranta e o problema de perceptie. Ca greieri sunt, cu gramada. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#402
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
subscriu la varianta cu perceptia asupra greierilor... personal am si eu cativa... dar nu cred ca e ceva definitoriu in a determina calitatea masinii...
sincer as vrea sa vad si eu un e klasse sau similar cu 100.000 de km facuti in tara... macar jumate intr-un oras mare.... nu pot crede ca chiar nu are niciun greiere..... daca intr-adevar nu are, jos palaria... |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
cdadan |
![]()
Post
#403
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
E kasse nu stiu, dar A6 modelul actual e atat de solid si compact, incat nu vad ce ar putea sa chitaie. Nu are rost sa comparam, sunt masini din alt film.
Comparabil ar fi Avensis. In teorie. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#404
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
nicio secunda nu am incercat sa fac comaparatie intre masini si nu voi fi atat de stupid incat sa sustin ca laguna mea e la fel de buna daca nu mai buna decat un e klasse...
era vorba despre faptul ca indiferent cat de bine este facuta o masina si cat de inchegata este... traiesc cu impresia ca utilizarea ei in mod constant pe drumuri proaste duce la aparitia fenomenului de greieriada... la unele mai pregnant decat la altele... |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#405
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Azi dau comanda pentru piesele ce-mi trebuie:
1.Cap bara stanga = 145 ron LEMFORDER 2.Cap bara dreapta = 152 ron LEMFORDER 3.Pivot = 105 ron/buc LEMFORDER sau 1.Cap bara = 95 ron/buc FEBI 2.Pivot = 79 ron/buc FEBI Recomandarea a fost Lemforder,diferenta dintre ele este de 158 lei (inca 2 pivoti FEBI)... Masina are 5 ani si abia acum e necesar sa schimb,daca astea-s mai bune ca reperele originale si ma tin citiva ani e bine,cu FEBI imi ramin bani si de manopera + eventual refacerea unghiurilor. Ce recomandari imi faceti? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
Adonnis |
![]()
Post
#406
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 6 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cdadan @ 15 Nov 2010, 21:14) Nu nu, nu sunt. Doar nu crezi ca m-am urcat in masina 15 min cu motorul oprit si am zis: Gata, nu am greieri! ![]() Iar inainte de Laguna am condus un Megane, deci stiu ce inseamna greierasii si ce inseamna sa ii vanezi prin masina. Insa problema la mine e alta: Mi se pare ca se aude prea tare motorul in masina.E drept ca fiind obisnuit cu cel de 1.6 benzina de pe megane, e posibil sa fiu influentat insa cred ca suna mai tare decat ar trebui.Aseara am mers cu un taxi Octavia Tour(1.9) si abia ii auzeam motorul, in comparatie cu a mea. Ce e de verificat? Singura idee care mi-a venit e buretele de la capacul de la motor. |
--------------------
Renault
Laguna II, 2.0dci
2007
|
|
cdadan |
![]()
Post
#407
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
TDI-ul PD de pe Octavia e mai silentios decat CR-ul de pe Laguna?
![]() ![]() Megane e cuib de greieri, in comparatie Laguna e pui mic, insa are destui. Cand treci prin gropi auzi doar un sunet infundat? As vrea sa vad si eu o Laguna din asta. This post has been edited by cdadan: 16 Nov 2010, 14:23 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#408
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Octavia Tour sunt multe care au motor ALH care este mai "tacut" decat PD-ul... oricum avand in familie un PD .... ala nu are comparatie la facut zgomot ... CR-ul este copilut mic ... doar TDCI-ul de pe vechiul Mondeo parca il intrece
![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
gabize |
![]()
Post
#409
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Oricum 2.0dCi e parca putin mai zgomotos decat 1.9dCi. Sau au facut frantujii economie de materiale la antifonare. Da fata de TDI-ul de pe Passat B5, (cel de 1,9), e mai silentios. Cu Octavia nu pot face comparatii, ca am mers doar cu benzinare.
This post has been edited by gabizegrean: 16 Nov 2010, 15:19 |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#410
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Si acele materiale de antifonare pot fi adaugate acum?
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#411
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(gabizegrean @ 16 Nov 2010, 15:17) Oricum 2.0dCi e parca putin mai zgomotos decat 1.9dCi. Sau au facut frantujii economie de materiale la antifonare. Nu au facut economie, pur si simplu motorul (probabil) este mai zgomotos. Laguna e bine antifonata, nu ai ce sa-i faci. Adica poti sa te chinui, sa investesti, dar rezultatul ar fi neglijabil. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#412
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Mi-am pus jantele vopsite in noua culoare...miine urc pozele.E diferenta mare fata de celelalte insa lacul in cantitate mare (3-4 straturi) face sa fie oarecare diferenta intre ele si bandou,nuanta este aceeasi,am lasat bandoul,s-a folosit paletarul si dupa identificarea codului a vopsit.
Am comandat si elementele de directie de la FEBI. <span class='edit'>17 Nov 2010, 08:13:</span> Iata pozele cerute.Au multe straturi de lac,sint foarte lucioase,afara era intunecat si chiar fara blitz reflecta lumina.In realitate sint perfecte. DSCF0113.JPG ( Size: 670.3k ) Number of downloads: 444 DSCF0114.JPG ( Size: 673.9k ) Number of downloads: 469 DSCF0115.JPG ( Size: 683.26k ) Number of downloads: 444 DSCF0116.JPG ( Size: 673.13k ) Number of downloads: 433 This post has been edited by audiofilu': 17 Nov 2010, 08:15 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#413
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
2.0 dci este putin mai zgomotos comparativ cu 1.9dci din cauza distributiei pe lant si a faptului ca doar versiunea de 175 de cai are arbori de echilibrare care reduc din vibratiile motorului si implicit si anumite zgomote conexe.
Faptul ca are distributia pe lant as spune ca este un avantaj major care te scapa de grijile legate de schimbarea curelei, ruperea acesteia sau montarea incorecta. |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
cdadan |
![]()
Post
#414
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 16 Nov 2010, 16:58) Las' ca se matuiesc un pic la iarna si vor fi exact cum trebuie. ![]() Cred ca ai facut o treaba foarte buna. O poza cu toata masina nu ai? Ceva de genul: renault_laguna_gt.jpg ( Size: 16.84k ) Number of downloads: 394 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#415
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu am dar este exact ca a ta cu exceptia rotilor.
![]() In poza a doua se vede cel mai mult masina.Spatiul este strimt si in curte nu am posibilitatea de atrage un cadru mai larg. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#416
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Schimb 2 pivoti si doua capete de bara plus refacerea unghiurilor cit poate sa coste?
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
jordi |
![]()
Post
#417
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.185 Joined: 25 March 10 From: Ploiesti ![]() |
Daca iei in calcul aprox. 40 lei / reper, * 4 insemna 160 lei, plus unghiul de fuga, aprox. 50 lei, ajungi undeva intre 200-250 lei. Poate mai negociezi ceva, dar oricum cam pe aici esti. O ora in service este aprox. 70-80 lei si in doua ore termina lucrarea, deci tot acolo ajungi. Bafta!
|
--------------------
ex. Renault
LAGUNA II 1,9 dci, 120hp
- PH-XX-XXX
2004 Expression
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#418
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Mi s-a comunicat pretul:250 lei tot inclusiv refacerea unghiurilor.Piesele sint deja cumparate.Mai am o varianta,s-o fac in garaj,ajutat de un inginer auto (ma compensez cu el) si sa achit doar refacerea unghiurilor...
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cristi.muresan |
![]()
Post
#419
|
![]() Membru Group: Members Posts: 260 Joined: 24 February 10 From: Cluj Napoca ![]() |
Eu le-as face in garaj si pe urma as plati doar refacerea unghiurilor.
Capetele de bara eu l-am schimbat singur si nu a durat mai mult de 1 ora jumate la amandoua. E mult 150Ron pentru doua ore. Am fost la service sa-mi schimb telescoapele si mi-au cerut 100Ron/buc. Primul a durat poate o ora dar am doilea l-am rezolvat in 30 de min. |
--------------------
Renault
Laguna II
- CJ 13 BYZ
Exception 2006 1.9dCi 130cp
|
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#420
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
nici sa nu aud de service... niste jnapani... am de schimbat un proiector de ceata... mi-au cerut 360 lei... proiector cu manopera...pretul proiectorului fiind dublu decat la furnizori (exact aceeasi marca)...
asa ca o sa caut in alta parte... |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 08:36 |