Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

72 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Laguna II facelift (2005-2007), probleme specifice

Adonnis
post 14 Nov 2010, 12:36
Post #391


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 6 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(cdadan @ 14 Nov 2010, 10:07)
Cabbase-ul tau ce are pana la urma, nu se poate repara?
Player AM cu performante superioare gasesti de pe la 200 euro in sus. Nu uita, cabbase auditorium tronic e varianta de varf (ei spun HI FI) pe Laguna. Fratica spunea ca e ok si ofera un sunet curat, nu e deloc o petarda.
In cazul in care esti hotarat sa mergi pe un player AM: http://www.be-loud.ro/produse/Integrare_OE...una_II_M111151/
Bafta!
*




Am fost cu el la doctor ieri si e dus blocul optic se pare.Mi-a zis ca nu prea am unde sa gasesc pentru modelul asta.Asa ca trebuie sa cumpar altul.
De exemplu am vazut aici pe forum Cabasse nou cu 680 lei.(parca era cel cu magazie de cd-uri).Insa nu imi vine deloc sa dau atatia bani pe el, stiind ca orice player Alpine, Pioneer sau Kenwood iau de banii aia se va auzi mai bine. Insa tin mult si la aspectul bordului.De aia ma gandeam ca poate are cineva montat si ma ajuta cu o poza.
Singurul player care imi place cum arata pana acum e acest Pioneer.Restul sunt foarte colorate si lucioase iar bordul masinii e mat.


--------------------
Renault Laguna II, 2.0dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 14 Nov 2010, 19:04
Post #392


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




QUOTE(cdadan @ 16 Mar 2010, 23:16)
Stiu ca vine cu 17, Impulsion daca nu ma insel, dar raman la parerea ca Laguna nu duce 17.
*


Sa stii ca merg foarte bine alea pe 17" mai ales ca pentru 200cp cit am eu nu cred ca o anvelopa de 205mm latime imi asigura aderenta necesara.Culmea e ca dCi cu 107cp au 225mm si eu cu 170+ doar 205mm.Mai era o varianta 225/55/16 insa asta chiar ca nu exista pe nici o Laguna.In vest exista masini ca ale noastre atit cu 205/55/16 cit si cu 225/45/17 (nu stiu criteriu de echipare diferita) si cind spun asta ma refer strict la 2.0T care e doar Dynamique.Acum merg si eu mai atent,belesc ochii cind e vreo groapa,nu-i problema.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 14 Nov 2010, 20:34
Post #393


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Ok, ai gasit combinatia magica de cuvinte. Insa expicatia e aceeasi, nu e vorba de incompatibilitate tehnica.

QUOTE(cdadan @ 16 Mar 2010, 23:16)
Stiu ca vine cu 17, Impulsion daca nu ma insel, dar raman la parerea ca Laguna nu duce 17. Cel putin in Romania. Oricum, suspensia filtreaza prost denivelarile/gropile mici si medii, sa nu mai vorbim de pocniturile plasticelor din interior. De la talon de 60 la 45 e cale lunga. Orice imperfectiune pe asfalt s-ar simti mult amplificat. Sufera baba la frumusete, dar nici chiar asa. Probabil m-ar face cu nervii in scurt timp.
Nu ar fi de neglijat costurile pentru anvelope de 17 si riscurile mult mai mari de distrugere. Sa amintesc de PDG? PDG + 17 ar fi o combinatie ... ca nuca in perete.
*



Apropo, azi am condus un pic avensisul unui prieten, masina cu care am mai facut un drive test cand era noua, acum trei ani si ceva. Intre timp s-au scurs 70 mii de km, cu revizii simple, fara a schimba ceva la suspensii. E la fel de inchegata ca la inceput, nici un greiere, nici o bataie. Din pacate, fata de laguna, e din alt film.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 14 Nov 2010, 20:45
Post #394


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Da,si eu am mers cu un A4 care avea greieri mai ceva ca in Laguna,sint cazuri izolate care tin si de modul in care utilizezi masina.Socrul meu are un 407 care arata la fel de bine acum dupa 5 ani ca una din show-room,daca-i scoti numerele si-i pui anvelope noi o dai ca noua.
La mine se aude ceva la nivelul cozorocului dar nu ma deranjeaza,nu pot schimba plasticele.,apoi Toyota nu-mi place,nu puteam sa iau?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 14 Nov 2010, 21:10
Post #395


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(audiofilu' @ 14 Nov 2010, 20:45)
sint cazuri izolate care tin si de modul in care utilizezi masina.
*


Tocmai ca amicul asta cu avensisul e genul care indoaie des jantele prin gropi. Plus ca mai conduce si nevasta-sa masina.
In 407 nu e concert de greieri? Ma cam indoiesc.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 14 Nov 2010, 21:15
Post #396


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Nu la greieri m-am referit dar inclin sa cred ca nu in halul in care erau la inceput in Laguna.Eu am investit ceva timp in depistarea zonelor cu probleme si am actionat in consecinta.Daca m-as putea lipsi de masina as lasa-o o saptamina pe mina unuia care stie si vrea sa dea jos bordul pentru a-i aplica spuma,silicon sau bureti...eu nu am luat masina asta decit pentru motor,ca-i masina si de familie si cu oarecare valenta sportiva,are tot ce vreau pe ea si daca mai pocneste bordul la rece asta e...nu cred ca merita citeva mii de euro in plus asta.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adonnis
post 15 Nov 2010, 01:17
Post #397


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 6 May 07
From: Bucuresti




Sa inteleg ca eu sunt un norocos. Am luat-o la 69.000 km si nu are niciun greier.Absolut niciunul!


--------------------
Renault Laguna II, 2.0dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 15 Nov 2010, 08:38
Post #398


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Nu cred. Laguna? Fara greieri?
Plasticele nu suna cand stai pe loc sau rulezi pe asfalt de buna calitate. Insa pe gropi, nu e doar sunet infundat de lucru al suspensiei. Nu ai pocnete in aeratoarele laterale? Nu chitaie cozorocul de pe ceasurile de bord? Nici ornamentul orizontal de pe bord? blink.gif Nici altele?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 15 Nov 2010, 08:48
Post #399


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




nici a mea nu avea nici un greier la 98.000 km. smile.gif


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 15 Nov 2010, 13:27
Post #400


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Nu stiu de la ce masina mi-a dat ametita aia din magazin preturile pentru ca azi nu mai gasea 2.0t de 125kw,in fine,Lemforder este lider de pret (probabil si de calitate) si am intrebat de Febi,se poate aduce.Ce n-am inteles este de ce bucsele de la bara stabilizatoare costa 220 lei aiurea si 250 lei la service iar bara cu totul 600-650 lei!?!?
Avind in vedere ca voi schimba mai multe si tinind cont ca Dan a amintit de Febi cred ca o sa iau de la aceasta marca dupa ce vad preturile.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 15 Nov 2010, 21:14
Post #401


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(audiofilu' @ 14 Nov 2010, 21:15)
greieri ... in halul in care erau la inceput in Laguna.Eu am investit ceva timp in depistarea zonelor cu probleme si am actionat in consecinta.
*


QUOTE(Adonnis @ 15 Nov 2010, 01:17)
la 69.000 km  si nu are niciun greier.Absolut niciunul!
*


QUOTE(Fratzica @ 15 Nov 2010, 08:48)
nici a mea nu avea nici un greier la 98.000 km. smile.gif
*



white_flag.gif
Cu siguranta e o problema de perceptie. Ca greieri sunt, cu gramada.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccezar2004
post 15 Nov 2010, 21:18
Post #402


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.723
Joined: 26 February 05
From: .sk




subscriu la varianta cu perceptia asupra greierilor... personal am si eu cativa... dar nu cred ca e ceva definitoriu in a determina calitatea masinii...
sincer as vrea sa vad si eu un e klasse sau similar cu 100.000 de km facuti in tara... macar jumate intr-un oras mare.... nu pot crede ca chiar nu are niciun greiere..... daca intr-adevar nu are, jos palaria...


--------------------
Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 15 Nov 2010, 23:32
Post #403


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




E kasse nu stiu, dar A6 modelul actual e atat de solid si compact, incat nu vad ce ar putea sa chitaie. Nu are rost sa comparam, sunt masini din alt film.
Comparabil ar fi Avensis. In teorie. blush.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccezar2004
post 15 Nov 2010, 23:52
Post #404


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.723
Joined: 26 February 05
From: .sk




nicio secunda nu am incercat sa fac comaparatie intre masini si nu voi fi atat de stupid incat sa sustin ca laguna mea e la fel de buna daca nu mai buna decat un e klasse...

era vorba despre faptul ca indiferent cat de bine este facuta o masina si cat de inchegata este... traiesc cu impresia ca utilizarea ei in mod constant pe drumuri proaste duce la aparitia fenomenului de greieriada... la unele mai pregnant decat la altele...


--------------------
Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 16 Nov 2010, 08:30
Post #405


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Azi dau comanda pentru piesele ce-mi trebuie:
1.Cap bara stanga = 145 ron LEMFORDER
2.Cap bara dreapta = 152 ron LEMFORDER
3.Pivot = 105 ron/buc LEMFORDER
sau
1.Cap bara = 95 ron/buc FEBI
2.Pivot = 79 ron/buc FEBI
Recomandarea a fost Lemforder,diferenta dintre ele este de 158 lei (inca 2 pivoti FEBI)...
Masina are 5 ani si abia acum e necesar sa schimb,daca astea-s mai bune ca reperele originale si ma tin citiva ani e bine,cu FEBI imi ramin bani si de manopera + eventual refacerea unghiurilor.
Ce recomandari imi faceti?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adonnis
post 16 Nov 2010, 13:21
Post #406


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 6 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(cdadan @ 15 Nov 2010, 21:14)
white_flag.gif
Cu siguranta e o problema de perceptie. Ca greieri sunt, cu gramada.
*


Nu nu, nu sunt. Doar nu crezi ca m-am urcat in masina 15 min cu motorul oprit si am zis: Gata, nu am greieri! radmasa.gif
Iar inainte de Laguna am condus un Megane, deci stiu ce inseamna greierasii si ce inseamna sa ii vanezi prin masina.

Insa problema la mine e alta: Mi se pare ca se aude prea tare motorul in masina.E drept ca fiind obisnuit cu cel de 1.6 benzina de pe megane, e posibil sa fiu influentat insa cred ca suna mai tare decat ar trebui.Aseara am mers cu un taxi Octavia Tour(1.9) si abia ii auzeam motorul, in comparatie cu a mea. Ce e de verificat? Singura idee care mi-a venit e buretele de la capacul de la motor.


--------------------
Renault Laguna II, 2.0dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 16 Nov 2010, 14:23
Post #407


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




TDI-ul PD de pe Octavia e mai silentios decat CR-ul de pe Laguna? blink.gif Nu e de mirare ca nu mai auzi greierii. tongue.gif Ceva nu e in regula, verifica prinderile motorului, rezonante, evacuare.
Megane e cuib de greieri, in comparatie Laguna e pui mic, insa are destui. Cand treci prin gropi auzi doar un sunet infundat? As vrea sa vad si eu o Laguna din asta.

This post has been edited by cdadan: 16 Nov 2010, 14:23


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 16 Nov 2010, 14:32
Post #408


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Octavia Tour sunt multe care au motor ALH care este mai "tacut" decat PD-ul... oricum avand in familie un PD .... ala nu are comparatie la facut zgomot ... CR-ul este copilut mic ... doar TDCI-ul de pe vechiul Mondeo parca il intrece biggrin.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 16 Nov 2010, 15:17
Post #409


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Oricum 2.0dCi e parca putin mai zgomotos decat 1.9dCi. Sau au facut frantujii economie de materiale la antifonare. Da fata de TDI-ul de pe Passat B5, (cel de 1,9), e mai silentios. Cu Octavia nu pot face comparatii, ca am mers doar cu benzinare.

This post has been edited by gabizegrean: 16 Nov 2010, 15:19


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 16 Nov 2010, 15:23
Post #410


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Si acele materiale de antifonare pot fi adaugate acum?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 16 Nov 2010, 15:59
Post #411


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(gabizegrean @ 16 Nov 2010, 15:17)
Oricum 2.0dCi e parca putin mai zgomotos decat 1.9dCi. Sau au facut frantujii economie de materiale la antifonare.
*


Nu au facut economie, pur si simplu motorul (probabil) este mai zgomotos.
Laguna e bine antifonata, nu ai ce sa-i faci. Adica poti sa te chinui, sa investesti, dar rezultatul ar fi neglijabil.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 16 Nov 2010, 16:58
Post #412


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Mi-am pus jantele vopsite in noua culoare...miine urc pozele.E diferenta mare fata de celelalte insa lacul in cantitate mare (3-4 straturi) face sa fie oarecare diferenta intre ele si bandou,nuanta este aceeasi,am lasat bandoul,s-a folosit paletarul si dupa identificarea codului a vopsit.
Am comandat si elementele de directie de la FEBI.

<span class='edit'>17 Nov 2010, 08:13:</span>
Iata pozele cerute.Au multe straturi de lac,sint foarte lucioase,afara era intunecat si chiar fara blitz reflecta lumina.In realitate sint perfecte.
DSCF0113.JPG ( Size: 670.3k ) Number of downloads: 444
DSCF0114.JPG ( Size: 673.9k ) Number of downloads: 469

DSCF0115.JPG ( Size: 683.26k ) Number of downloads: 444
DSCF0116.JPG ( Size: 673.13k ) Number of downloads: 433


This post has been edited by audiofilu': 17 Nov 2010, 08:15


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 17 Nov 2010, 11:44
Post #413


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




2.0 dci este putin mai zgomotos comparativ cu 1.9dci din cauza distributiei pe lant si a faptului ca doar versiunea de 175 de cai are arbori de echilibrare care reduc din vibratiile motorului si implicit si anumite zgomote conexe.
Faptul ca are distributia pe lant as spune ca este un avantaj major care te scapa de grijile legate de schimbarea curelei, ruperea acesteia sau montarea incorecta.


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 Nov 2010, 20:19
Post #414


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(audiofilu' @ 16 Nov 2010, 16:58)
Au multe straturi de lac,sint foarte lucioase
*


Las' ca se matuiesc un pic la iarna si vor fi exact cum trebuie. tongue.gif
Cred ca ai facut o treaba foarte buna. O poza cu toata masina nu ai? Ceva de genul:

renault_laguna_gt.jpg ( Size: 16.84k ) Number of downloads: 394




--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 17 Nov 2010, 20:24
Post #415


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Nu am dar este exact ca a ta cu exceptia rotilor. tongue.gif
In poza a doua se vede cel mai mult masina.Spatiul este strimt si in curte nu am posibilitatea de atrage un cadru mai larg.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 23 Nov 2010, 11:23
Post #416


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Schimb 2 pivoti si doua capete de bara plus refacerea unghiurilor cit poate sa coste?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordi
post 23 Nov 2010, 11:59
Post #417


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.185
Joined: 25 March 10
From: Ploiesti




Daca iei in calcul aprox. 40 lei / reper, * 4 insemna 160 lei, plus unghiul de fuga, aprox. 50 lei, ajungi undeva intre 200-250 lei. Poate mai negociezi ceva, dar oricum cam pe aici esti. O ora in service este aprox. 70-80 lei si in doua ore termina lucrarea, deci tot acolo ajungi. Bafta!


--------------------
ex. Renault LAGUNA II 1,9 dci, 120hp - PH-XX-XXX 2004 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 23 Nov 2010, 12:05
Post #418


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Mi s-a comunicat pretul:250 lei tot inclusiv refacerea unghiurilor.Piesele sint deja cumparate.Mai am o varianta,s-o fac in garaj,ajutat de un inginer auto (ma compensez cu el) si sa achit doar refacerea unghiurilor...


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.muresan
post 23 Nov 2010, 12:12
Post #419


Membru


Group: Members
Posts: 260
Joined: 24 February 10
From: Cluj Napoca




Eu le-as face in garaj si pe urma as plati doar refacerea unghiurilor.
Capetele de bara eu l-am schimbat singur si nu a durat mai mult de 1 ora jumate la amandoua. E mult 150Ron pentru doua ore.

Am fost la service sa-mi schimb telescoapele si mi-au cerut 100Ron/buc. Primul a durat poate o ora dar am doilea l-am rezolvat in 30 de min.



--------------------
Renault Laguna II - CJ 13 BYZ Exception 2006 1.9dCi 130cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccezar2004
post 23 Nov 2010, 12:14
Post #420


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.723
Joined: 26 February 05
From: .sk




nici sa nu aud de service... niste jnapani... am de schimbat un proiector de ceata... mi-au cerut 360 lei... proiector cu manopera...pretul proiectorului fiind dublu decat la furnizori (exact aceeasi marca)...

asa ca o sa caut in alta parte...


--------------------
Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
72 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 08:36
Dacia