Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

72 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Laguna II facelift (2005-2007), probleme specifice

cdadan
post 17 Sep 2010, 14:09
Post #301


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




In ultima vreme am un cui impotriva PDG-ului, suspectez ca strica confortul suspensiei.
Daca cineva din Cluj (cu Laguna facelift si fara PDG) e dispus sa facem un mic test comparativ, as ramane recunoscator. E suficient 2-3 km pe drumuri de mana a 2-a (gen str. Fabricii), mers normal, pe rand cu fiecare din masini.

This post has been edited by cdadan: 17 Sep 2010, 14:10


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 17 Sep 2010, 14:22
Post #302


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




QUOTE(cdadan @ 17 Sep 2010, 15:09)
In ultima vreme am un cui impotriva PDG-ului, suspectez ca strica confortul suspensiei.
*


PDG adauga un confort in detrimentul stabilitatii.
Mai pune si suspensia spate care nu e independenta,adauga si anvelopele cu talon marit.
Ai vreo idee?Erau niste amortizoare reglabile (nu dau nume) care permiteau coborirea gardei la sol.

This post has been edited by audiofilu': 17 Sep 2010, 14:23


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 Sep 2010, 14:59
Post #303


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(audiofilu' @ 17 Sep 2010, 15:22)
PDG adauga un confort in detrimentul stabilitatii.
*


Adauga pe dracu ... nu cred pana nu ma conving.
Amortizoarele alea reglabile erau cu tot cu arcuri, altfel nu ai cum. Decat cu saci de ciment in portbagaj.

This post has been edited by cdadan: 17 Sep 2010, 15:00


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 17 Sep 2010, 15:07
Post #304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




QUOTE(cdadan @ 17 Sep 2010, 15:09)
...PDG-ului, suspectez ca strica confortul suspensiei.
*


Fii atent,eu am afirmat ca prin adaugarea PDG (care cuprinde suspensie inaltata si anvelope cu talon marit-posibil si alte arcuri) creste confortul fata de situatia in care masina ar fi ca un cart,rigida sau cu anvelope cu talon mic.A,ca masina se inclina mai mult in curbe fata de una cu suspensie buna este alta poveste.
Aminteste-ti de cum erau Citronelurile odata (cred ca si acum,nu am mers cu nici unul) cind mergeau pe drum denivelat si cum se inclinau in viraje (filmele cu Louis De Funes).


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 Sep 2010, 15:32
Post #305


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Eu ma refer strict la confort, nu la tinuta de drum. La cum calca prin gropi.
Sunt mai multe voci care afirma ca un Megane cu PDG si roti pe 15 amortizeaza mult mai prost decat variata cu suspensie normala si roti pe 16.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 17 Sep 2010, 17:11
Post #306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Din cite stiu eu,megane fara PDG este cel care se face in vest iar cel cu PDG (recte classic) se face prin Turcia.Posibil si calitatea suspensiei sa contribuie la acest compostament superior.Nu stiu cum e la megane insa laguna e olecuta mai mare si are alt comportament.Eu m-am referit ca la aceeasi masina un talon mai inalt la anvelopa permite un confort superior al ocupantilor in detrimentul comportamentului dinamic.
Cred ca niste teste facute de specialisti ar elucida problema,pina atunci parerile sint subiective,depinde fiecare ce scenariu si-a facut in cap.
Ca-i pe 15 sau pe 16 cred ca se pastreaza diametrul rotii si e normal ca arcurile sa faca diferenta in conditiile in care cele pe 15 care au talonul mai mare filtreaza mai prost.Sau poate exact de aceea,nu exista sinergie intre modul in care filtreaza anvelopa de 15 cu talon inalt si arcurile/telescopul,poate nu se "pupa".
In mod normal (si acum ma refer stricl la L2) de cind am pus 17" in loc de 16" (restul raminind stock) pot sa spun ca s-ar simti o oarecare rigidizare insa repet,nu am fost in teste extraurban,doar prin oras,ce se simte la denivelari.Pina imi iau anvelopele cu talon marit merg si eu mai incet,astea pe 45 sint periculos de apropiate de sosea (fata de cele cu 60).

This post has been edited by audiofilu': 17 Sep 2010, 17:13


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian64
post 18 Sep 2010, 10:36
Post #307


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 5 January 08
From: timisoara




Am condus o L2 fara PDG cu anvelope cu talonul pe 55 si exista diferenta clara fata de masina mea care are PDG. Directia este mai precisa si nu mai vorbesc de stabilitatea in curbe datorita suspensiei mai rigide. Pe drumuri cu denivelari am o senzatie de nesiguranta in masina mea. Parca directia raspunde cu intarziere si franele se comporta altfel ( ABs-ul intra in functiune cand nu te astepti).


--------------------
Renault Laguna 2.2 luxury - TM 17 TMW 2007/2.0 dci 150cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 18 Sep 2010, 11:10
Post #308


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Si diferenta de confort? Amortizare denivelari mici si gropi?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 18 Sep 2010, 11:55
Post #309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Nu se poate sa le ai pe toate...ori confort ori dinamica imbunatatita.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 18 Sep 2010, 12:33
Post #310


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(cdadan @ 17 Sep 2010, 15:09)
In ultima vreme am un cui impotriva PDG-ului, suspectez ca strica confortul suspensiei.
*


Pai la Megane se pare ca PDG-ul strica si confortul, si tinuta de drum.
Oricum Laguna cu PDG descarca periculos de mult puntea fata, pe accelerare. Ridica nasul de parca se pregateste de decolare.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 18 Sep 2010, 13:23
Post #311


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Am mai spus,depinde care megane:ala in 2 volume e facut in vest iar ala in 3 prin Turcia,e normal sa aibe alt comportament.
Laguna are punte spate semiindependenta ,punte in H cu efect autodirectional (ce frumos suna dar e departe de Focus...)
Daca te deranjeaza poti investi citeva mii de euro,schimbi tot ce tine de suspensie si nu rezolvi nimic atita timp cit mergi tot pe drumurile pline de gropi.Eu nu simteam cind aveam jantele pe 16" vreun disconfort daca mergeam pe drumuri de categoria E sau A.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 18 Sep 2010, 19:35
Post #312


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Intre timp am mai facut niste teste, cu muzica oprita in masina. Daca nu ar pocni diverse plastice pe gropi, ar merge mai mult decat elegant. De scuturat efectiv, scutura foarte putin. Daca ar fi la fel de inchegata ca alte masini (de ex. nemtesti), m-as bucura de confortul suspensiei. Asa ... ma abtin.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 19 Sep 2010, 01:44
Post #313


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




Intrebare: Laguna din semnatura facuta pentru Franta are PDG? "Suspectez" ca nu.


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 19 Sep 2010, 08:08
Post #314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Evident ca nu.PDG este pentru drumuri grele.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 20 Sep 2010, 22:20
Post #315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Eu ma indoiesc foarte tare ca PDG are treaba cu precizia directiei, si parca ne cam aberam smile.gif

Apoi, ce PDG este pe L2? In afara de anvelope cu talon marit (60 fata de 55) si de lipsa celor de 17, un scut metalic fata, aveti impresia ca masina e cocotata (asa cum este Megane 2)? Eu m-am tot uitat, studiat, comparat, dar nu prea vad diferenta.

Cat despre comfort, nu stiu ce sa zic, masina sta bine pe drum oricum, si mai ziceam pe aici, nu e BMW.... nici Audi Quattro.



--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 20 Sep 2010, 22:28
Post #316


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Masina e cocotata destul de mult fata de varianta normala.
Directia sufera in mod clar.
Masina nu sta prea bine pe drum.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 20 Sep 2010, 22:39
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Hmm, ciudat, mie mi se pare ca mai mult decat vine de la anvelopa (adica fix 1cm) nu e mai sus.....dar poate mi se pare. Faza ca daca nu compari fix cu acelasi model, nu prea e relevant, ca numai motorul (daca dai de un 2.2 dci) face vreo 1-2 cm as zice...



--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 21 Sep 2010, 08:00
Post #318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Eu am acum anvelope joase si cel mai mult ma deranjeaza cind iau un viraj si puntea spate topaie daca intilneste vreo gropita sau denivelare.Consider ca asta este punctul slab al suspensiei.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 21 Sep 2010, 21:33
Post #319


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Cristi, un tip de la Reno a cautat in Dialogys si a gasit pentru Laguna 7 tipuri de arcuri. In schimb la amortizoare exista o singura varianta. Motorizare mai grea = arcuri mai tari = garda la sol constanta. PDG = arcuri mai lungi = garda la sol mai mare cu centimetri buni.
Audiofile, jucaria de zi cu zi are suspensie spate independenta. Laguna o am de un an, timp suficient zic eu. Nu am observat vre-un comportament atat de prost pentru puntea spate. In cazul tau sunt doua posibilitati: placebo sau amortizoarele.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 21 Sep 2010, 21:50
Post #320


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Laguna NU are suspensia spate independenta...Amortizoarele sint Sachs pe gaz schimbate acum vreo 2 ani.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 21 Sep 2010, 22:17
Post #321


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Stiu ca n-are, am zis ca cealalta are. O stii, aia argintie.

Trebuia sa pui kayaba. E poveste lunga, pe topicul dedicat.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 22 Sep 2010, 07:24
Post #322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Da,trebuia dar asa e cind te grabesti si nu te informezi.Bine ca am dat foarte putin pe ele.Ti-ai schimbat placutele ca acus vine iarna.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 22 Sep 2010, 18:06
Post #323


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Inca nu. In cel mai fericit caz ma apuc sambata, daca e vreme buna si am chef. Si daca fac rost de imbus de 7 si cheie de flex.
Mai trebuie sa schimb si bieleta de directie de pe dreapta, e comandata si ea, dar mi-e lene ca pe urma trebuie sa fac rapid geometria.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 25 Sep 2010, 14:45
Post #324


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Am cumparat imbus de 7, dar presa pentru pistonase nu am gasit sa imprumut. Am rezolvat in service: schimb placute frana spate si bieleta de directie de pe dreapta, ca avea un inceput de joc. A numarat omul nr. de spire si a iesit destul de bine, nu simt diferente in volan, dar sapt. viitoare ma prezint la un reglaj de directie.
Filtru de aer si polen le-am schimbat de dimineata, in 10 minute.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 25 Sep 2010, 16:49
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




QUOTE(audiofilu' @ 21 Sep 2010, 08:00)
Eu am acum anvelope joase si cel mai mult ma deranjeaza cind iau un viraj si puntea spate topaie daca intilneste vreo gropita sau denivelare.Consider ca asta este punctul slab al suspensiei.
*


Verifica starea bucsilor de la puntea spate. Senzatia asta o aveam eu cu cele vechi.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 25 Sep 2010, 17:37
Post #326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Schimbate odata cu telescoapele.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 25 Sep 2010, 19:21
Post #327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Asa de timpuriu? Eu le-am schimbat la 155000. In orice caz, la mine, senzatia de topaiala a disparut odata cu schimbarea bucsilor.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 25 Sep 2010, 19:49
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Da,strada pe care locuiesc este neasfaltata iar dumurile sint asa cum sint,chiar in oras...pe drum de categoria E merg foarte rar asa ca pica.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 2 Oct 2010, 14:00
Post #329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Cind mi-am tras cablul de alimentare pentru amplificator am constatat ca la roata stinga fata carenajul pare a fi incomplet in partea stinga superioara...la voi e la fel?N-am cu ce face poze.La roata dreapta este totul acoperit.

This post has been edited by audiofilu': 2 Oct 2010, 14:01


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian64
post 3 Oct 2010, 11:46
Post #330


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 5 January 08
From: timisoara




La a mea este totul acoperit si la roata stanga la fel ca la dreapta. Probabil ai pierdut o bucata.


--------------------
Renault Laguna 2.2 luxury - TM 17 TMW 2007/2.0 dci 150cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
72 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 01:26
Dacia