Laguna II facelift (2005-2007), probleme specifice
![]() ![]() ![]() |
Laguna II facelift (2005-2007), probleme specifice
cdadan |
![]()
Post
#301
|
||
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
||
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|||
audiofilu' |
![]()
Post
#302
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
QUOTE(cdadan @ 17 Sep 2010, 15:09) PDG adauga un confort in detrimentul stabilitatii. Mai pune si suspensia spate care nu e independenta,adauga si anvelopele cu talon marit. Ai vreo idee?Erau niste amortizoare reglabile (nu dau nume) care permiteau coborirea gardei la sol. This post has been edited by audiofilu': 17 Sep 2010, 14:23 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#303
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#304
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
QUOTE(cdadan @ 17 Sep 2010, 15:09) Fii atent,eu am afirmat ca prin adaugarea PDG (care cuprinde suspensie inaltata si anvelope cu talon marit-posibil si alte arcuri) creste confortul fata de situatia in care masina ar fi ca un cart,rigida sau cu anvelope cu talon mic.A,ca masina se inclina mai mult in curbe fata de una cu suspensie buna este alta poveste. Aminteste-ti de cum erau Citronelurile odata (cred ca si acum,nu am mers cu nici unul) cind mergeau pe drum denivelat si cum se inclinau in viraje (filmele cu Louis De Funes). |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#305
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Eu ma refer strict la confort, nu la tinuta de drum. La cum calca prin gropi.
Sunt mai multe voci care afirma ca un Megane cu PDG si roti pe 15 amortizeaza mult mai prost decat variata cu suspensie normala si roti pe 16. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#306
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Din cite stiu eu,megane fara PDG este cel care se face in vest iar cel cu PDG (recte classic) se face prin Turcia.Posibil si calitatea suspensiei sa contribuie la acest compostament superior.Nu stiu cum e la megane insa laguna e olecuta mai mare si are alt comportament.Eu m-am referit ca la aceeasi masina un talon mai inalt la anvelopa permite un confort superior al ocupantilor in detrimentul comportamentului dinamic.
Cred ca niste teste facute de specialisti ar elucida problema,pina atunci parerile sint subiective,depinde fiecare ce scenariu si-a facut in cap. Ca-i pe 15 sau pe 16 cred ca se pastreaza diametrul rotii si e normal ca arcurile sa faca diferenta in conditiile in care cele pe 15 care au talonul mai mare filtreaza mai prost.Sau poate exact de aceea,nu exista sinergie intre modul in care filtreaza anvelopa de 15 cu talon inalt si arcurile/telescopul,poate nu se "pupa". In mod normal (si acum ma refer stricl la L2) de cind am pus 17" in loc de 16" (restul raminind stock) pot sa spun ca s-ar simti o oarecare rigidizare insa repet,nu am fost in teste extraurban,doar prin oras,ce se simte la denivelari.Pina imi iau anvelopele cu talon marit merg si eu mai incet,astea pe 45 sint periculos de apropiate de sosea (fata de cele cu 60). This post has been edited by audiofilu': 17 Sep 2010, 17:13 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
adrian64 |
![]()
Post
#307
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 5 January 08 From: timisoara ![]() |
Am condus o L2 fara PDG cu anvelope cu talonul pe 55 si exista diferenta clara fata de masina mea care are PDG. Directia este mai precisa si nu mai vorbesc de stabilitatea in curbe datorita suspensiei mai rigide. Pe drumuri cu denivelari am o senzatie de nesiguranta in masina mea. Parca directia raspunde cu intarziere si franele se comporta altfel ( ABs-ul intra in functiune cand nu te astepti).
|
--------------------
Renault
Laguna 2.2 luxury
- TM 17 TMW
2007/2.0 dci 150cp
|
|
cdadan |
![]()
Post
#308
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Si diferenta de confort? Amortizare denivelari mici si gropi?
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#309
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu se poate sa le ai pe toate...ori confort ori dinamica imbunatatita.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#310
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(cdadan @ 17 Sep 2010, 15:09) Pai la Megane se pare ca PDG-ul strica si confortul, si tinuta de drum. Oricum Laguna cu PDG descarca periculos de mult puntea fata, pe accelerare. Ridica nasul de parca se pregateste de decolare. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#311
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Am mai spus,depinde care megane:ala in 2 volume e facut in vest iar ala in 3 prin Turcia,e normal sa aibe alt comportament.
Laguna are punte spate semiindependenta ,punte in H cu efect autodirectional (ce frumos suna dar e departe de Focus...) Daca te deranjeaza poti investi citeva mii de euro,schimbi tot ce tine de suspensie si nu rezolvi nimic atita timp cit mergi tot pe drumurile pline de gropi.Eu nu simteam cind aveam jantele pe 16" vreun disconfort daca mergeam pe drumuri de categoria E sau A. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#312
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Intre timp am mai facut niste teste, cu muzica oprita in masina. Daca nu ar pocni diverse plastice pe gropi, ar merge mai mult decat elegant. De scuturat efectiv, scutura foarte putin. Daca ar fi la fel de inchegata ca alte masini (de ex. nemtesti), m-as bucura de confortul suspensiei. Asa ... ma abtin.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#313
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
Intrebare: Laguna din semnatura facuta pentru Franta are PDG? "Suspectez" ca nu.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#314
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Evident ca nu.PDG este pentru drumuri grele.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cri123 |
![]()
Post
#315
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu ma indoiesc foarte tare ca PDG are treaba cu precizia directiei, si parca ne cam aberam
![]() Apoi, ce PDG este pe L2? In afara de anvelope cu talon marit (60 fata de 55) si de lipsa celor de 17, un scut metalic fata, aveti impresia ca masina e cocotata (asa cum este Megane 2)? Eu m-am tot uitat, studiat, comparat, dar nu prea vad diferenta. Cat despre comfort, nu stiu ce sa zic, masina sta bine pe drum oricum, si mai ziceam pe aici, nu e BMW.... nici Audi Quattro. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
cdadan |
![]()
Post
#316
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Masina e cocotata destul de mult fata de varianta normala.
Directia sufera in mod clar. Masina nu sta prea bine pe drum. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
cri123 |
![]()
Post
#317
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Hmm, ciudat, mie mi se pare ca mai mult decat vine de la anvelopa (adica fix 1cm) nu e mai sus.....dar poate mi se pare. Faza ca daca nu compari fix cu acelasi model, nu prea e relevant, ca numai motorul (daca dai de un 2.2 dci) face vreo 1-2 cm as zice...
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#318
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Eu am acum anvelope joase si cel mai mult ma deranjeaza cind iau un viraj si puntea spate topaie daca intilneste vreo gropita sau denivelare.Consider ca asta este punctul slab al suspensiei.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#319
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Cristi, un tip de la Reno a cautat in Dialogys si a gasit pentru Laguna 7 tipuri de arcuri. In schimb la amortizoare exista o singura varianta. Motorizare mai grea = arcuri mai tari = garda la sol constanta. PDG = arcuri mai lungi = garda la sol mai mare cu centimetri buni.
Audiofile, jucaria de zi cu zi are suspensie spate independenta. Laguna o am de un an, timp suficient zic eu. Nu am observat vre-un comportament atat de prost pentru puntea spate. In cazul tau sunt doua posibilitati: placebo sau amortizoarele. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#320
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Laguna NU are suspensia spate independenta...Amortizoarele sint Sachs pe gaz schimbate acum vreo 2 ani.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#321
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Stiu ca n-are, am zis ca cealalta are. O stii, aia argintie.
Trebuia sa pui kayaba. E poveste lunga, pe topicul dedicat. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#322
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Da,trebuia dar asa e cind te grabesti si nu te informezi.Bine ca am dat foarte putin pe ele.Ti-ai schimbat placutele ca acus vine iarna.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#323
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Inca nu. In cel mai fericit caz ma apuc sambata, daca e vreme buna si am chef. Si daca fac rost de imbus de 7 si cheie de flex.
Mai trebuie sa schimb si bieleta de directie de pe dreapta, e comandata si ea, dar mi-e lene ca pe urma trebuie sa fac rapid geometria. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
cdadan |
![]()
Post
#324
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Am cumparat imbus de 7, dar presa pentru pistonase nu am gasit sa imprumut. Am rezolvat in service: schimb placute frana spate si bieleta de directie de pe dreapta, ca avea un inceput de joc. A numarat omul nr. de spire si a iesit destul de bine, nu simt diferente in volan, dar sapt. viitoare ma prezint la un reglaj de directie.
Filtru de aer si polen le-am schimbat de dimineata, in 10 minute. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#325
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 21 Sep 2010, 08:00) Eu am acum anvelope joase si cel mai mult ma deranjeaza cind iau un viraj si puntea spate topaie daca intilneste vreo gropita sau denivelare.Consider ca asta este punctul slab al suspensiei. Verifica starea bucsilor de la puntea spate. Senzatia asta o aveam eu cu cele vechi. |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#326
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Schimbate odata cu telescoapele.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#327
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Asa de timpuriu? Eu le-am schimbat la 155000. In orice caz, la mine, senzatia de topaiala a disparut odata cu schimbarea bucsilor.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#328
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Da,strada pe care locuiesc este neasfaltata iar dumurile sint asa cum sint,chiar in oras...pe drum de categoria E merg foarte rar asa ca pica.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#329
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Cind mi-am tras cablul de alimentare pentru amplificator am constatat ca la roata stinga fata carenajul pare a fi incomplet in partea stinga superioara...la voi e la fel?N-am cu ce face poze.La roata dreapta este totul acoperit.
This post has been edited by audiofilu': 2 Oct 2010, 14:01 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
adrian64 |
![]()
Post
#330
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 5 January 08 From: timisoara ![]() |
La a mea este totul acoperit si la roata stanga la fel ca la dreapta. Probabil ai pierdut o bucata.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.2 luxury
- TM 17 TMW
2007/2.0 dci 150cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 01:26 |