Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nu am incalzire

tomsi
post 9 Oct 2007, 15:32
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 9 September 07
From: Baia Mare




mi=am luat masina de curand si nu am prins inca frig cu ea.am incercat sa pornesc incalzirea de la butonul din interior dar nimic, nu incalzeste deloc.mai are ceva robinet?furtunele care merg spre radiatorul din masina sunt calde amandoua dar inauntru deloc.s-ar putea sa fie radiatorul din interior problema?


--------------------
renault r19 - mm 07 tms 1988 td 1.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 9 Oct 2007, 15:43
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Din cate stiu eu butonul din interior nu comanda un robinet de pe o conducta de caldura ... si o "usita de la o fanta" ... aer din afara direct in masina sau aer din afara peste calorifer si in masina ... ar trebui verificat daca butonul mai este conectat la acea "usita" si daca aceasta mai functioneaza corect. Voi cauta ceva poze sau instructiuni ... sau daca vorbesc prostii sa spuna cineva tongue.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 9 Oct 2007, 15:49
Post #3


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu, e foarte corect ce ai spus, Andrei.

Se simte ca butonul ala actioneaza ceva?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomsi
post 9 Oct 2007, 20:39
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 9 September 07
From: Baia Mare




dah, actioneaza ceva!dar chestia ii urmatoarea: furtunele alea care merg de la motor in masina( si ma gandesc ca numai la radiator pot sa mearga) sunt calde ambele dar in massina nu am caldura. sa fie ceva robinet acolo care blocheaza intrarea in radiaor si se face circuitul fara sa mai incalzeasca radiatorul sau ii radiatorul colmatat.vreau sa spun ca sub capota nu am vazut nici un robinet pe conductele de la apa.o fi oare sub bord.acolo nu m-am uitat ca trebuie desfacut si nu am avut vreme(sincer nici chef).ma gandeam ca poate ii ceva smecherie.


--------------------
renault r19 - mm 07 tms 1988 td 1.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 9 Oct 2007, 22:43
Post #5


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu ai robinet nicaieri. Lichidul de racire circula intotdeauna prin "calorifer".


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomsi
post 10 Oct 2007, 08:31
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 9 September 07
From: Baia Mare




o sa incerc azi sa ma uit sub bord sa vad ce se intampla pe acolo

ms


--------------------
renault r19 - mm 07 tms 1988 td 1.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 10 Oct 2007, 09:31
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




cred ca ai caloriferul colmatat cu mizerie / mal, eu am tot diesel si in mod normal face cald de poti sa stai si in "neglije" wink.gif
vezi ca trebe dat bordu jos ca sa umbli la aeroterma


--------------------
Toyota AURIS - IF-94-URS Touring Sport 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonkyR19
post 13 Oct 2007, 11:14
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 17 February 07
From: Baia Mare




Buna, exact aceasi problema o am si eu ,caldura merge prost, am bagat anu trecut ceva solutie de Tg Mures ,a inceput sa mearga caldura dar a si mancat garnitura de chiuloasa .Acuma vreau sa incerc o solutie de la Elf ,sa-l curat fara sa umblu la aeroterma .Nu stiti e ok solutia aia isi face efectul?
Solutia cu bordul cum e ?E greu de luat bordul jos?
Multumesc ..


--------------------
Renault 19 / Renault Megane Grandtour 2.1 1.7 injectie monopunct / 1.9DCI 120Hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 13 Oct 2007, 18:09
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




dragilor,

radiatorul se repara prin inlocuire sau curatare temeinica dupa ce este dat jos de pe masina...fara alte prostii de curatat, aditivi etc .
Logic daca bag o solutie de curatat unde se duce mizeria pe care aceasta o curata???
Se dizolva si apoi ??Ajunge de infunda altceva

am trecut si eu prin asta, radiatorul de caldura se infunda.
acum am din nou aceeasi problema.
problema trebuie rezolvata printr-o curatare totala a instalatiei de racire.
masinile noastre au in medie 15 ani..deci ar cam trebui curatat sistemul.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uskatu
post 16 Oct 2007, 08:40
Post #10


Energy


Group: Members
Posts: 102
Joined: 6 November 06
From: Craiova




Salut! Am si eu o problema cu incalzirea, mai bine zis cu ventilatia si anume: indiferent ca am comutatorul pus pe aer rece sau cald sau undeva intre, nu imi porneste aeroterma pe nici una din cele trei trepte. Butonul se simte ca actioneaza ceva, siguranta e buna, ce poate fi ? nedumerire.gif
Multumesc!


--------------------
Renault 19 - DJ 21 FIL 1990, 1.4/RT/Energy 'E6J'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 16 Oct 2007, 11:57
Post #11


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.922
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Aeroterma care poate este arsa sau blocata de ceva...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 16 Oct 2007, 12:21
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




De foarte multe ori este din buton, mai precis din mufa. Pinul de plus se incazeste si se dezlipeste de pe placa, remediu fir tras direct de pe placa, un papuc pus pe firul de plus, astfel am reusit sa numai desfac o data pe luna consola.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
03yhe
post 16 Oct 2007, 13:51
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 30 August 07




ma intereseaza si pe mine pret la un radiator sh sau nou


--------------------
renault 19 1988 tr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 16 Oct 2007, 14:01
Post #14


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.922
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Eu am dat pe unul SH dar bun de R 21 cam 100 RON in primavara...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 16 Oct 2007, 19:05
Post #15


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




QUOTE(uskatu @ 16 Oct 2007, 08:40)
Salut! Am si eu o problema cu incalzirea, mai bine zis cu ventilatia si anume: indiferent ca am comutatorul pus pe aer rece sau cald sau undeva intre, nu imi porneste aeroterma pe nici una din cele trei trepte. Butonul se simte ca actioneaza ceva, siguranta e buna, ce poate fi ? nedumerire.gif
Multumesc!
*



La mine problema asemanatoare am rezolvat-o cam asa: am desfacut aeroterma si, pe blocul in care se conecteaza cablurile de curent, are 3 rezistente - in functie de turatia pe care o vrei - echivalentul a 1,2 sau 3 treapta de la buton. S-a dovedit ca rezistenta din mijloc era arsa (cred) si am facut o punte - practic am anulat-o. Acum merge pe toate treptele.
Panoul din interior l-am avut si eu stricat, aceeasi poveste cu contactele topite - am incercat sa-l "manaresc" lipind cabluri direct pe placa si mai apoi cu mufa ma legam la instalatia originala. Asta pana s-a rupt butonul de cald/rece, cand am fost nevoit sa schimb panoul cu totul. Rezultat = alte mufe, alte fire = refacut instalatia originala. Pana acum nu pare sa se fi topit ceva, dar consumul mare se anunta abia la iarna.
bafta!


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uskatu
post 18 Oct 2007, 22:47
Post #16


Energy


Group: Members
Posts: 102
Joined: 6 November 06
From: Craiova




QUOTE(dan_mar @ 16 Oct 2007, 19:05)
La mine problema asemanatoare am rezolvat-o cam asa: am desfacut aeroterma si, pe blocul in care se conecteaza cablurile de curent, are 3 rezistente - in functie de turatia pe care o vrei - echivalentul a 1,2 sau 3 treapta de la buton. S-a dovedit ca rezistenta din mijloc era arsa (cred) si am facut o punte - practic am anulat-o. Acum merge pe toate treptele.
*



Am rezolvat! Problema era exact acolo, la blocul unde se conecteaza cablurile de curent, aveam o rezistenta arsa. Acum merge perfect, pe toate treptele worship.gif
Multumesc mult!!


--------------------
Renault 19 - DJ 21 FIL 1990, 1.4/RT/Energy 'E6J'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomsi
post 20 Oct 2007, 19:14
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 9 September 07
From: Baia Mare




Am revenit si eu sa va spun ca mi-am rezolvat problema. prima data am scos futunnurile de la motor care intrau un "calorifer" si am bagat apa sub presiune( era infundat normal). m-am pus si am dat aeroterma jos am desfacut bordul am injurat de cateva ori dar pana l-a urma s-a rezolvat, am schimbat "caloriferul" si totul e ok, merge incalzirea super.ms celor care a postat mesaje ajutatatoare


--------------------
renault r19 - mm 07 tms 1988 td 1.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonkyR19
post 21 Oct 2007, 14:28
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 17 February 07
From: Baia Mare




eu desfacut turul si returul de la calorifer si am bagat apa sub presiune ,nu prea mare sa nu distrug celulele din interior ,acum merge ok.Ce a iesit din radiator apa neagra si plin de rugina.Maine pun antigel si totul e ok.


--------------------
Renault 19 / Renault Megane Grandtour 2.1 1.7 injectie monopunct / 1.9DCI 120Hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 10 Nov 2007, 18:26
Post #19


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




salut.nici eu nu am incalzire sad.gif acuma cateva zile iam bagat antigel da nu am umblat la termostat, nici nu stiu daca are, am zis ca numi trebe neaparat da astazi cand am fost cu masina si am vazut ca imi clantane dinti in gura am zis ca tre sa o rezolv.sa fie oare numai din termostat? daca nu e inseamna ca mie infundat caloriferu si mie.Care furtune tre sa le desfac?sper ca nu si de pe sub bord nu?sau sa trebuieasca sa demontez ceva ca ma depaseste.

mutumesc! smile.gif


--------------------
renault 19 - SJ 65 ALY 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 10 Nov 2007, 19:12
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




termostatul e defect numai daca racirea nu merge cum trebuie.
mai exact daca e blocat pe deschis atunci motorul ramane rece si acul de la temperatura sta foarte jos, sub jumatate.
daca este blocat pe inchis, motorul se supraincalzeste si fierbe lichidul in el.acul de temperatura va sta foarte sus.
daca tu ai racirea ok si acul sta la jumatatea cadranului atunci este infundat caloriferul si trebuie sa-l desfunzi.
acum sunt doua metode:
1. desfaci tot bordul, scoti caloriferul si il cureti pe indelete(inainte de asta blocheaza furtunele cre intre in el sau scurge tot antigelul din motor)
este cea mai sigura metoda.
2. scoti antigelul din motor, desfaci furtunele care intra in radiatorul de incalzire (sunt in parte centrala a compartimentului motor in spate) si bagi apa cu presiune pana desfunzi radiatorul.
te va tine un an dupa care repeti figura biggrin.gif

daca nu te pricepi alege metoda 2....cu bordul este destul de dificil sa-l dai jos si sa-l pui la loc

succes.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 11 Nov 2007, 12:46
Post #21


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




ok! multumesc mult, am sa incerc.....da sigur varianta a doua biggrin.gif, sper sa iasa ceva tongue.gif


--------------------
renault 19 - SJ 65 ALY 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 20 Nov 2007, 17:34
Post #22


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




in legatura cu desfundarea caloriferului de incalzire.
nu prea imi dau seama ce e acolo. am facut niste poze sa poata cineva sami explice mai clar: deci sa inteleg ca trebe sa desfac furtunul de la borcan care merge in spatele motorului adica cel cu sageata albastra (poza) dar de acolo se ramifica, unul merge in masina (sageata rosie) iar celalat (sageata verde) merge si iese in partea cealalta langa carburator (poza cealalta) si acolo se si imbina langa carburator sau chiar in carburator.

eu vreau sa stiu pe care furtun trebe sa iasa apa care o bag cu presiune in calorifer?, pe ala de langa carburator?, daca la sageata rosie sa ramifica mie pe unde imi iese apa aia care intra in ramificatia aia?

in poza cu indicatoru de temperatura a apei banuiesc ca, cat indica acolo e prea mult dar unde am pus eu sageata imi indica mie normal tot timpu. deci daca unde am pus io sageata e prea joasa temperatura inseamna ca numi lucra termostatu, daca e bine inseamna ca numai caloriferu e de vina.


please rugaciune.gif raspunsuri biggrin.gif

multumesc

Attached thumbnail(s)
20_11_07_1407.jpg ( Size: 27.2k ) Number of downloads: 264
20_11_07_1409.jpg ( Size: 23.06k ) Number of downloads: 264
15_11_07_1028.jpg ( Size: 11.52k ) Number of downloads: 309


--------------------
renault 19 - SJ 65 ALY 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
h8uall
post 20 Nov 2007, 20:59
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 12 May 07
From: brasov




salut
si mie tot pe acolo imi sta acu [eu am bord phase 1] si mi se incalzeste destul de greu daca circul cu mai mult de 70 nici nu imi porneste ventilatorul ,iar in oras imi ajunge pe la a 2-a liniuta si imediat ce mia urcat un pic mai sus de a doua liniuta porneste si ventilatorul .revin la ideea cu incalzirea habitaclului ,masinuta baga caldura dar mai greu un pic si parca cum dau mai tare drumu la aeroterma ,parca mai rece e aerul,e posibil ca fanta aceea sa nu se inchida perfect???


--------------------
renault 19 tse/megane - bv 08 NMA/---------- 1990 tse/1998 rn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 21 Nov 2007, 11:11
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Acul trebuie sa stea ca in poza, in oras, daca sta mai jos termostat defect.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 21 Nov 2007, 16:28
Post #25


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




acu imi sta unde am pus io sageata, ca ii in oras sau in afara nu conteaza, mai sus nu urca.


--------------------
renault 19 - SJ 65 ALY 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
h8uall
post 22 Nov 2007, 20:38
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 12 May 07
From: brasov




ma ajuta pls cu ceva idei ??? am postat problemele un pic mai sus [post #23]


--------------------
renault 19 tse/megane - bv 08 NMA/---------- 1990 tse/1998 rn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 22 Nov 2007, 23:27
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Cred ca am raspuns: Termostat defect.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 23 Nov 2007, 15:10
Post #28


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




bine bine da mie nu mia spus nimeni pe unde ar trebuii sa iasa apa ce o bag in calorifer pri furtunul cu sageata albastra (cel ce merge de la borcan), pe ala subtirel de merge pe cealalta parte la carburator?! DA?! biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
20_11_07_1407.jpg ( Size: 27.2k ) Number of downloads: 223


--------------------
renault 19 - SJ 65 ALY 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 23 Nov 2007, 15:34
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




borcanul este pus in paralel cu caloriferul, deci cele doua furtune groase de la borcan, unul este intrare unul iesire, scoti furtunele de la borcan, bagi apa cu presiune prin unul dintre ele.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliynutz_84
post 24 Dec 2007, 16:09
Post #30


renault 19


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 November 07
From: ZALAU




buna!

eu am rezolvat cu temperatura apei, acuma sta la jumatatea dintre prima liniuta si a doua, bine ca mai variaza ea mai cobora mai urca, in fine, dar caldura s-o "loveasca bombele" ca tot nu am. am bagat apa si in calorifer si tot nimic. Ce-i drept e ca e infundat da infundat calumea. am bagat si solutie de curatat si tot nu a vrut. Am desfacut ventilatoru si am pus mana pe radiator si era ICE.

Deci trebe sa-l dau jos. acuma care parte a bordului tre sa o desfac pe jos sau pe sus? sau tot.

Acuma dupa sarbatori o sa am si timp pt ca sunt liber de la servici pana prin 10. Ma-m saturat sa conduc cu turturi de geata pe la gene, gata sa paralizez la volan cand mai vad si gheata de pe geamurile laterle


multumesc


A!! si SARBATORI FERICITE TUTUROR,,,MERY CHRISTMAS TO ALL,,,HO HO HO

This post has been edited by aliynutz_84: 24 Dec 2007, 16:16


--------------------
renault 19 - SJ 65 ALY 1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th August 2025 - 17:57
Dacia