Renault Megane 3
![]() ![]() ![]() |
Renault Megane 3
marshall_balance |
![]()
Post
#2881
|
||
![]() Membru direct si la obiect Group: Members Posts: 248 Joined: 14 August 08 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
BMW
530d
F10 2011
|
|||
Laurentziu83 |
![]()
Post
#2882
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Consumul ala de 5.4% extraurban e la oha pus pe site-ul lor. Daca as incerca sa merg cu 90 la ora pe cruise pe A2 pe Bucuresti-Cernavoda si retur, singur in masina, sigur nu scot consumul asta. Iar asta ar fi un consum minim, in nici un caz consum extraurban unde mai urci si ceva dealuri. Asa ca diferente de gen 5.4-5.6, nici nu ma mai uit la ele. Oricum, e comic rau 5.4% ala, cat timp la Symbol era trecut 5.7%. Nici nu stiu producatorii de masini cat pot fi de comici cand pun consumuri de 5.x% pe masini pe benzina cu motoare de peste 90 CP si caroserii de peste o tona, in conditiile in care cu Matizul obtineam lejer 6-6.5% extraurban, desi are 800 de kg si jumatate din motorul de Megane.
Iar la o masina, nici nu mai ma uit la consumul din carte, am invatat sa-l apreciez din ochi. Stiam clar ca, daca la Clio aveam consum de 6.5% cand mergeam linistit si 7-7.5 cand mergeam tare, la asta probabil mai plusez jumatate de litru la acelasi stil de condus, sau poate chiar mai putin, la Clio mai si striveam inutil pedala ca sa compensez motorul mic. Oricum, nu iti faci nici o casa din economia de carburant, de aia nici nu mi-am luat diesel, pentru 100 ron economie la mia de kilometri (iar cum eu nu fac mai mult de 20 de mii de km anual) nu merita. Nu m-a tentat nici sa astept TCE-ul, deoarece toata economia de carburant se duce pe intervalul de revizii injumatatit, iar eu m-am obisnuit sa fac doar o revizie odata pe an. In plus, la cum nenorocesc eu motorul (turat in limitare la 6500 de ture cu motorul bocna ca sa fac balans si sa ies din nametii din parcare) chiar nu mi-ar trebui ceva sofisticat cu care sa am probleme. QUOTE(Modus @ 19 Jan 2010, 09:18) Din ciclul: "Ai poze cu nevasta-ta goala? Nu. Si nu vrei?" ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
Modus |
![]()
Post
#2883
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
QUOTE(marshall_balance @ 19 Jan 2010, 15:29) WOW....ce fantastic e cuplul asta...190 Nm...fata de 1.4 TSI 160 cp de la VW cu cuplu de 240 Nm...si lansat prin 2006 adica acum vreo 4 ani...ce sa zic...Renault chiar se tine si recupereaza in fata competitorilor ![]() Motorul TCE de la Renault de 130 de cai se compara mai degraba cu TSI de 122 de cai. http://www.volkswagen.ro/files/ro/download...i/noul_golf.pdf 19 Jan 2010, 16:54: QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Jan 2010, 16:10) ? This post has been edited by Modus: 19 Jan 2010, 16:54 |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
marshall_balance |
![]()
Post
#2884
|
![]() Membru direct si la obiect Group: Members Posts: 248 Joined: 14 August 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
BMW
530d
F10 2011
|
|
viperdel |
![]()
Post
#2885
|
![]() Membru cu drepturi Group: Members Posts: 224 Joined: 20 November 09 ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Jan 2010, 17:10) Consumul ala de 5.4% extraurban e la oha pus pe site-ul lor. Daca as incerca sa merg cu 90 la ora pe cruise pe A2 pe Bucuresti-Cernavoda si retur, singur in masina, sigur nu scot consumul asta. Iar asta ar fi un consum minim, in nici un caz consum extraurban unde mai urci si ceva dealuri. Asa ca diferente de gen 5.4-5.6, nici nu ma mai uit la ele. Oricum, e comic rau 5.4% ala, cat timp la Symbol era trecut 5.7%. Nici nu stiu producatorii de masini cat pot fi de comici cand pun consumuri de 5.x% pe masini pe benzina cu motoare de peste 90 CP si caroserii de peste o tona, in conditiile in care cu Matizul obtineam lejer 6-6.5% extraurban, desi are 800 de kg si jumatate din motorul de Megane. Iar la o masina, nici nu mai ma uit la consumul din carte, am invatat sa-l apreciez din ochi. Stiam clar ca, daca la Clio aveam consum de 6.5% cand mergeam linistit si 7-7.5 cand mergeam tare, la asta probabil mai plusez jumatate de litru la acelasi stil de condus, sau poate chiar mai putin, la Clio mai si striveam inutil pedala ca sa compensez motorul mic. Oricum, nu iti faci nici o casa din economia de carburant, de aia nici nu mi-am luat diesel, pentru 100 ron economie la mia de kilometri (iar cum eu nu fac mai mult de 20 de mii de km anual) nu merita. Nu m-a tentat nici sa astept TCE-ul, deoarece toata economia de carburant se duce pe intervalul de revizii injumatatit, iar eu m-am obisnuit sa fac doar o revizie odata pe an. In plus, la cum nenorocesc eu motorul (turat in limitare la 6500 de ture cu motorul bocna ca sa fac balans si sa ies din nametii din parcare) chiar nu mi-ar trebui ceva sofisticat cu care sa am probleme. Din ciclul: "Ai poze cu nevasta-ta goala? Nu. Si nu vrei?" ![]() Cu consumul eu zic să încerci și s-ar putea să ai surprize. Eu pe 800km extra urban cu cruise control activat numai pe 100km am scos 5.2, și motorul e încă în rodaj. A, și să nu uit că e iarnă, deci consumă mai mult (testele de consum oficiale se fac la 20 de grade Celsius). This post has been edited by viperdel: 19 Jan 2010, 18:17 |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Dynamique Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#2886
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.231 Joined: 13 October 06 ![]() |
@marshall balance - cum e doar un singur 1.4 TSI - turbina cu inertie scazuta, cel de 122/125 de cai, nu pot sa citesc decat ca rea-vointa post-ul tau, motorul de 160 de cai are si compresor, dar asta stiai deja.
@laurentziu de acord in principiu, ce nu inteleg e cum scoteai tu doar 7,5 la mers sportiv, cand mie imi ia 8.8-10.2 in functie de sezon/trafic/conditii meteo, despre turat in limitare cu motorul bocna, nu-i problema ca-ti taie injectia la 5500-5700. Cu ce ai putea sa ma luminezi e consumul in regim de autostrada 130-150 kmh, acolo se simte o imbunatatire de la aerodinamica + cutie ? Intervalele de revizie la 1.4 tce sunt identice cu cele de la 1.6, distributia e pe lant, deci costurile de intretinere nu ar tb sa fie foarte diferite, consumul probabil va fi in fapt mai mare fata de 1.6, dar asta iti voi putea confirma in vreo 2 luni. Una peste alta confirm ca majoritatea "coca" se indreapta spre vw, noi sa fim sanatosi ![]() This post has been edited by mircea_aq: 19 Jan 2010, 18:20 |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
ncristi |
![]()
Post
#2887
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Nu stiu cum este TCe-ul dar TSI-ul de 122cai l-am condus intr-un drive test pe noul superb. Concluzia - motorul trebuie pus pe masini de la golf in jos in rest este = 0.
Acum revenind la diferenta intre TSI-ul de 122 si TCe-130 cai - diferenta este posibil sa nu se resimta atat de tare diferenta de cuplu compensandu-se cu diferenta de putere + conteaza ENORM cum este etajata cutia. In locul unui TCE 130 hp asa alege oricand dci-ul de 105 hp ![]() PS Tare mult as vrea sa punem in balanta ce ofera W in comparatie cu reno ca vad ca se tot fac comparatii. Singurul lucru care-mi vine acum in minte ar fi valoarea de revanzare mai buna in rest ... This post has been edited by ncristi: 19 Jan 2010, 18:27 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
viperdel |
![]()
Post
#2888
|
![]() Membru cu drepturi Group: Members Posts: 224 Joined: 20 November 09 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Dynamique Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP |
|
ncristi |
![]()
Post
#2889
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Consum in primul rand (in cazul meu pentru ca merg foarte mult) , senzatia de putere comparabila din cauza cuplului -insa repet nu am mers cu tce-ul- doar cu tsi-ul dar presupun ca nu sunt diferente spectaculoase.
IN cazul TCE banuiesc un consum maricel chiar daca in carte este dat un consum decent. This post has been edited by ncristi: 19 Jan 2010, 18:31 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#2890
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 19 Jan 2010, 19:17) @laurentziu de acord in principiu, ce nu inteleg e cum scoteai tu doar 7,5 la mers sportiv, cand mie imi ia 8.8-10.2 in functie de sezon/trafic/conditii meteo, despre turat in limitare cu motorul bocna, nu-i problema ca-ti taie injectia la 5500-5700. In primul rand eu am doar 4000 de km cu masina din noiembrie de cand am luat-o, in regim mixt, am doar doua drumuri de Bucuresti, unul din ele a continut si portiuni cu zapada, apoi alte portiuni cu gheata, conditii de mers de iarna, temperaturi in general negative, practic nu poti sa ceri economie cand ai -11 grade afara, pe de alta parte nici nu poti sa mergi sportiv (mi-a cam stat inima pe A2 cand am facut o depasire la 135 si rotile de pe stanga mergeau pe bucati de gheata, asa ca am redus repede la 100) ca sa vezi intr-adevar mai multe consumuri. Nu am nici un drum pe care sa pot spune ca l-am parcurs cu 130-140, pentru ca nu am avut cum. Pe de alta parte, am mai facut ceva resetari la CB, cand au fost luna trecuta ninsorile care s-au lasat cu blocaje, am avut consum de 14% urban, aici includ si ramas suspendat de 2 ori si facut ceva ture in poligon pentru a vedea cum lucreaza ESP-ul (urmatoarele masini vor avea si ele aceasta dotare, m-am convins), de aceea am consumul asa mic pe CB. In noiembrie, cand de-abia luasem masina, inca nu aveam gumele de iarna, mi-a consumat masina 7.2% pe Galati-Oituz-Bran si 6.3% pe Bran-Cheia-Galati, in conditiile in care la plecare aveam 750 de km in bord. Gumele de vara si vremea ceva mai calduroasa si-au spus cuvantul atunci. Consumuri mai apropiate de normal voi vedea la primavara, cand voi trece inapoi la rotile de vara si voi incepe plimbarile la Constanta si la Varna. In plus, am renuntat la a mai folosi masina in urban in timpul saptamanii, deoarece mi-am pus ambitia sa fac mai mult sport. In conditiile acestea, in perioada asta, chiar nu ma mai intereseaza consumul, ultimul plin l-am facut pe 29 decembrie, la pretul vechi. ![]() Nu-mi fac grija de turat motorul in limitare, am vazut ce fiabile sunt motoarele pe benzina la Renault (fiind mai simple, rezista mai mult decat dieselurile), iar eu nu cred ca voi tine Megane-ul mai mult de 70 de mii de km, ba inca s-ar putea sa nu am km cand va fi nevoie sa schimb distributia. Am vazut si eu ca nu poti atinge 6500 de ture cand e pe liber masina, probabil asa e setata deoarece nu are rost sa o turezi mai mult. @Modus: am vrut sa zic ca nu-i batut in cuie ca un Matiz sa nu consume mai mult de 7.8%, poate sa consume si 15% daca vrei. Eu cand mai am Matizul tatalui meu, cat timp nu depaseam consumurile obisnuite de la Clio, totul era ok. Ce zici de un 6.8% extraurban cu Matizul, care consuma normal 5% afara? Mentionez ca am depasit o ambulanta in misiune, nu zic cu ce viteze am mers. ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
marshall_balance |
![]()
Post
#2891
|
![]() Membru direct si la obiect Group: Members Posts: 248 Joined: 14 August 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 19 Jan 2010, 18:17) @marshall balance - cum e doar un singur 1.4 TSI - turbina cu inertie scazuta, cel de 122/125 de cai, nu pot sa citesc decat ca rea-vointa post-ul tau, motorul de 160 de cai are si compresor, dar asta stiai deja. ... Una peste alta confirm ca majoritatea "coca" se indreapta spre vw, noi sa fim sanatosi Domnule, hai sa te surprind: NU, nu stiam asta deja. La raspunsul asta sigur nu te asteptai de la un "coca", cum zici tu. Si pun pariu ca 99,99% din oamenii care stau sa aleaga strict intre Renault si VW doar din perspectiva motoarelor pe benzina cu turbina nu stiu asta...si nu conteaza asta pentru ei. Cand te uiti la motoare vezi prin 2009, 2010 unul la Renault pe care l-ai vazut in 2006 la VW si inca si cu 30 de cai mai multi! - e simplu, nu toata lumea e mecanic cu cunostinte avansate despre motoare Iar daca atunci cand cineva face o remarca laudativa la adresa unui alt producator decat Renault si ti-o si argumenteaza astfel incat ramai tu fara argumente, stii doar sa recurgi la arhicunoscuta fraza "cocalarii cu VW", prietene, intelectual, moral, cum vrei tu, esti chiar mai jos decat tipicul comportamental pe care singur il descrii! PS. Scuze tuturor de offtopic dar am fost provocat! This post has been edited by marshall_balance: 19 Jan 2010, 21:10 |
--------------------
BMW
530d
F10 2011
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#2892
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.231 Joined: 13 October 06 ![]() |
nu m-ai surprins, mi-ai confirmat doar o banuiala, aceea ca esti neinformat si usor "inflamabil", mai banuiesc ca 99,99% e o cifra scoasa din arhiva personala
![]() Stiam ca o vei lua personal ,imi cer scuze, nu m-am putut abtine, oricum pentru informarea corecta, VW a prezentat 1.4 tsi super-charged in 2005, 1.4 tsi de care discutam (cel ce inlocuieste 1.6 fsi) a aparut in 2007, la renault lucrurile stau mai simplu 1.2 tce a aparut in 2006, 1.4 tce in 2008, si nu am negat ca vw a luat-o pe calea asta inainte si are un avans fata de romb QUOTE si ti-o si argumenteaza astfel incat ramai tu fara argumente lol ![]() ![]() |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
marshall_balance |
![]()
Post
#2893
|
![]() Membru direct si la obiect Group: Members Posts: 248 Joined: 14 August 08 From: Timisoara ![]() |
Chiar nu poti sa intelegi ca eu vorbesc din perspectiva unui om simplu, si nu a unui atotcunoscator intr-ale mecanicii? Degeaba tot incerci sa ne arati cate ai citit (pe goagle sau altundeva) despre detaliile functionarii motoarelor...ti-am zis si mai sus...TSI la VW are echivalent TCE la Renault (cu +- de solutii tehnice putin diferite), compari mere rosii cu mere galbene in cel mai rau caz
![]() This post has been edited by marshall_balance: 19 Jan 2010, 21:50 |
--------------------
BMW
530d
F10 2011
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#2894
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pe de alta parte insa, nu toti se grabesc sa-si ia cele mai noi si mai performante motoare, ci prefera unele mai cu traditie care au fost imbunatatite si la care s-au eliminat eventualele hibe.
De exemplu, intotdeauna voi prefera un benzinar in locul lui 1.5 dci, motor lansat in 2002 dar care tot mai are cateva puncte slabe, ca rezultat al sacrificiului in calitate pentru obtinerea unui consum scazut. In plus, nu doar numarul cailor putere si valoarea cuplului maxim dicteaza performanta unui motor, ci o sumedenie de factori determina alegerea finala, iar cel mai mod de a afla e drive-test-ul. Kia C'eed are un motor de 1.4 109 CP, scosi din 1.4 16 V. Ce folos insa, toti se plang de ea ca e o masina lesinata. La fel, e posibil ca TCE-ul de 130 CP sa nu aiba deloc elasticitatea unui motor echivalent de 2.0 16V, de exemplu. Pe de alta parte daca un motor ceva mai gurmand ofera o cantitate mai mare de placere a conducerii, esti dispus sa uiti de consumul de carburant suplimentar. Vad ca va uitati in ograda VW in privinta motoarelor. Eu unul nu pot sa zic ca am fost prea incantat de motoarele nemtilor, am condus un Passat 2.0 115CP care mergea mai nasol decat Clio-ul meu, desi masina aia avea reviziile la zi la reprezentanta. Am condus 1.9 tdi-ul, ba chiar am condus si 2.2 CDI 136 CP de pe Mercedes E-classe, cu toate astea motoarele de la Renault sunt mai placute la condus, desi masinile per ansamblu sunt mai slabe. |
--------------------
.
.
.
|
|
marshall_balance |
![]()
Post
#2895
|
![]() Membru direct si la obiect Group: Members Posts: 248 Joined: 14 August 08 From: Timisoara ![]() |
De-acord. Criteriul suprem este drive-testul. Daca masina iti place aia o iei. Eu nu blamez Renault-ul, si, cum am zis-o si pe alt topic, in afara de faptul ca nu-si tine pretul la revanzare, pana acum mi se pare ca am facut o afacere buna cand am luat Megane.
PS. Fie vorba intre noi, 136 de cai pt un ditamai E klasse mi se par foarte putini la nivelul actual...de la 180 in sus mai poti sa stai de vorba cu un E. M-am tinut cu Jetta de 140 cai dupa un E280 CDI (190 cai) pana pe la 225 km/h deci mai conteaza si cat e de mare si de grea. |
--------------------
BMW
530d
F10 2011
|
|
bebecool |
![]()
Post
#2896
|
![]() Doctor de oase Group: Members Posts: 549 Joined: 26 October 06 From: Pa scaun ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Jan 2010, 22:15) In plus, nu doar numarul cailor putere si valoarea cuplului maxim dicteaza performanta unui motor, ci o sumedenie de factori determina alegerea finala, iar cel mai mod de a afla e drive-test-ul. Kia C'eed are un motor de 1.4 109 CP, scosi din 1.4 16 V. Ce folos insa, toti se plang de ea ca e o masina lesinata. La fel, e posibil ca TCE-ul de 130 CP sa nu aiba deloc elasticitatea unui motor echivalent de 2.0 16V, de exemplu. Kia C'eed cu FL- cu motorizarea de 1.4 numai are 109 ci 90 cp. Downsizing? Nu stiu cum se comporta?! E-classe de 136 de cai e masina pt ''sefu'' sa-l plimbi de colo colo.E- de la economie. Dati un search pe goagl despre noul E-classe 350CGI si o sa ramaneti surprinsi cand isi lasa in spate adversai ca Bmw si Audi cu ~ aceleasi motorizari. |
--------------------
Renault/Opel
Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009
- B-08-BBM
2007 Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)
|
|
Modus |
![]()
Post
#2897
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Jan 2010, 19:24) @Modus: am vrut sa zic ca nu-i batut in cuie ca un Matiz sa nu consume mai mult de 7.8%, poate sa consume si 15% daca vrei. Eu cand mai am Matizul tatalui meu, cat timp nu depaseam consumurile obisnuite de la Clio, totul era ok. Ce zici de un 6.8% extraurban cu Matizul, care consuma normal 5% afara? Mentionez ca am depasit o ambulanta in misiune, nu zic cu ce viteze am mers. ![]() Eu ma refeream doar la mers legal. Eu cu Matizul merg legal si in oras si in afara, si niciodata nu mi-a luat mai mult de 7.8% in oras si mai mult de 5.1% in afara. Altfel, daca mergi cu 140, consumul bineinteles ca e altul. Scuze de off topic |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#2898
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
bai ce ma inervati
eu am intrebat ceva si gata o dati iar in balarii cu nemtii si cum mai nou "coca" cred ca cel mai bine e ca atunci cand nu stim sa dam niste explicatii mai bine nu mai postam. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#2899
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Te Inerveaza?
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
tatimeu |
![]()
Post
#2900
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
da foarte tare
poate asa se mai intorc la oitele noastre care au rombul pe frunte ![]() |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
fulgu |
![]()
Post
#2901
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 24 August 09 ![]() |
ref. consum:
masina: cea din semnatura traseu: bucuresti - pitesti - curtea de arges - vidraru - capra (si inapoi) regim de rulare: 100-120kmh pe autostrada, 30-50kmh pe Transfagarasan km: 460 timp: 3h1/2 la dus, la fel la intors conditii carosabil: autostrada uscata, Transfagarasan cu zapada consum mediu: aprox 7/100 ma declar multumit la acest capitol |
--------------------
pe asflat: Renault
Megane 3 16V
- B-30-NXC
2009, Dynamique + ESP + Arkamys pe zapada: RIDE DH 155cm board, RIDE Alpha bindings
|
|
viperdel |
![]()
Post
#2902
|
![]() Membru cu drepturi Group: Members Posts: 224 Joined: 20 November 09 ![]() |
QUOTE(fulgu @ 20 Jan 2010, 12:25) masina: cea din semnatura consum mediu: aprox 7/100 În semnătură nu scrie dar, după consum pare a fi un motor pe benzină. Corect? |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Dynamique Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP |
|
fulgu |
![]()
Post
#2903
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 24 August 09 ![]() |
da, 16v 110cp. voi modif semnatura.
|
--------------------
pe asflat: Renault
Megane 3 16V
- B-30-NXC
2009, Dynamique + ESP + Arkamys pe zapada: RIDE DH 155cm board, RIDE Alpha bindings
|
|
Valy1 |
![]()
Post
#2904
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 6 October 08 ![]() |
Intrebare desteapta :
Cum se ridica stergatoarele ? .....hai radeti ![]() |
--------------------
Renault
Megane
- B xx xxx
2007 80cp Renault Megane 3 1.5 dCi 105cp , Dynamique , Noir Nacre.
|
|
viperdel |
![]()
Post
#2905
|
![]() Membru cu drepturi Group: Members Posts: 224 Joined: 20 November 09 ![]() |
QUOTE(Valy1 @ 20 Jan 2010, 14:14) Nu-i nimic de râs, am văzut și oameni profesioniști de la service care n-au știut. Încearcă cu motorul oprit să duci maneta de la ștergătoare până în poziția cea mai de jos. Ar trebui să meargă conform cu demo movie: http://www.e-guide.renault.com/837_3_ENG_B95/MAINT.html Deschizi Maintenance (din cărticica mică prin click pe colțul din dreapta sus) -> Windscreen wiper -> Clic pe pagina din stânga. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Dynamique Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP |
|
dili |
![]()
Post
#2906
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#2907
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Cu contactul pus si motorul oprit, dai pe ultima pozitie la stergatoare, iar acestea se vor opri sus. Testata deja de mine.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Valy1 |
![]()
Post
#2908
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 6 October 08 ![]() |
QUOTE(viperdel @ 20 Jan 2010, 13:32) QUOTE(Laurentziu83 @ 20 Jan 2010, 15:52) Multumesc. O sa incerc , cand gasesc masina sub muntele de zapada ![]() |
--------------------
Renault
Megane
- B xx xxx
2007 80cp Renault Megane 3 1.5 dCi 105cp , Dynamique , Noir Nacre.
|
|
viperdel |
![]()
Post
#2909
|
![]() Membru cu drepturi Group: Members Posts: 224 Joined: 20 November 09 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Dynamique Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP |
|
marshall_balance |
![]()
Post
#2910
|
![]() Membru direct si la obiect Group: Members Posts: 248 Joined: 14 August 08 From: Timisoara ![]() |
Ma gandesc ca daca apesi pe start cu cardul bagat, fara sa tii si vreun picior pe frana sau ambreiaj se numeste "contactu' pus" in limbaj Megane
![]() |
--------------------
BMW
530d
F10 2011
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Discutati numai despre Megane 3 si nu despre Laguna sau alte modele... De asemenea, fara versusuri. Topicul a fost curatat, si s-au aplicat sanctiuni usoare. De acum inainte se lasa cu suspend.
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 17:41 |