Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

140 Pages « < 95 96 97 98 99 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Megane 3

marshall_balance
post 19 Jan 2010, 15:54
Post #2881


Membru direct si la obiect


Group: Members
Posts: 248
Joined: 14 August 08
From: Timisoara




QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 19 Jan 2010, 15:46)
true, dar daca scoteau cam acelasi motor, majoritatea s-ar fi indreptat catre vw, asa ca au facut rabat la putere si cuplu ca sa tina pretul mai mic.
*



Nu vreau sa intru in off-topic, dar asta banuiesc ca e o presupunere de-a ta doar. Eu vorbeam pe date concrete. Oricum, foarte tare faza cu majoritatea s-ar fi indreptat spre vw smile.gif


--------------------
BMW 530d F10 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Jan 2010, 16:10
Post #2882


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Consumul ala de 5.4% extraurban e la oha pus pe site-ul lor. Daca as incerca sa merg cu 90 la ora pe cruise pe A2 pe Bucuresti-Cernavoda si retur, singur in masina, sigur nu scot consumul asta. Iar asta ar fi un consum minim, in nici un caz consum extraurban unde mai urci si ceva dealuri. Asa ca diferente de gen 5.4-5.6, nici nu ma mai uit la ele. Oricum, e comic rau 5.4% ala, cat timp la Symbol era trecut 5.7%. Nici nu stiu producatorii de masini cat pot fi de comici cand pun consumuri de 5.x% pe masini pe benzina cu motoare de peste 90 CP si caroserii de peste o tona, in conditiile in care cu Matizul obtineam lejer 6-6.5% extraurban, desi are 800 de kg si jumatate din motorul de Megane.
Iar la o masina, nici nu mai ma uit la consumul din carte, am invatat sa-l apreciez din ochi. Stiam clar ca, daca la Clio aveam consum de 6.5% cand mergeam linistit si 7-7.5 cand mergeam tare, la asta probabil mai plusez jumatate de litru la acelasi stil de condus, sau poate chiar mai putin, la Clio mai si striveam inutil pedala ca sa compensez motorul mic.
Oricum, nu iti faci nici o casa din economia de carburant, de aia nici nu mi-am luat diesel, pentru 100 ron economie la mia de kilometri (iar cum eu nu fac mai mult de 20 de mii de km anual) nu merita.
Nu m-a tentat nici sa astept TCE-ul, deoarece toata economia de carburant se duce pe intervalul de revizii injumatatit, iar eu m-am obisnuit sa fac doar o revizie odata pe an. In plus, la cum nenorocesc eu motorul (turat in limitare la 6500 de ture cu motorul bocna ca sa fac balans si sa ies din nametii din parcare) chiar nu mi-ar trebui ceva sofisticat cu care sa am probleme.

QUOTE(Modus @ 19 Jan 2010, 09:18)
Gresit. Matizul nu consuma niciodata mai mult de 7.8% in oras.
*


Din ciclul: "Ai poze cu nevasta-ta goala? Nu. Si nu vrei?" biggrin.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 19 Jan 2010, 16:51
Post #2883


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(marshall_balance @ 19 Jan 2010, 15:29)
WOW....ce fantastic e cuplul asta...190 Nm...fata de 1.4 TSI 160 cp de la VW cu cuplu de 240 Nm...si lansat prin 2006 adica acum vreo 4 ani...ce sa zic...Renault chiar se tine si recupereaza in fata competitorilor smile.gif
*



Motorul TCE de la Renault de 130 de cai se compara mai degraba cu TSI de 122 de cai. http://www.volkswagen.ro/files/ro/download...i/noul_golf.pdf

19 Jan 2010, 16:54:
QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Jan 2010, 16:10)
Din ciclul: "Ai poze cu nevasta-ta goala? Nu. Si nu vrei?"  biggrin.gif
*



?

This post has been edited by Modus: 19 Jan 2010, 16:54


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marshall_balance
post 19 Jan 2010, 17:15
Post #2884


Membru direct si la obiect


Group: Members
Posts: 248
Joined: 14 August 08
From: Timisoara




QUOTE(Modus @ 19 Jan 2010, 16:51)
Motorul TCE de la Renault de 130 de cai se compara mai degraba cu TSI de 122 de cai.
*



Daca era unul 1.4 TSI de 70 de cai pe acolo sigur se compara cu ala, asa-i? Anyway, nu mai am chef de un offtopic!


--------------------
BMW 530d F10 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperdel
post 19 Jan 2010, 18:12
Post #2885


Membru cu drepturi


Group: Members
Posts: 224
Joined: 20 November 09




QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Jan 2010, 17:10)
Consumul ala de 5.4% extraurban e la oha pus pe site-ul lor. Daca as incerca sa merg cu 90 la ora pe cruise pe A2 pe Bucuresti-Cernavoda si retur, singur in masina, sigur nu scot consumul asta. Iar asta ar fi un consum minim, in nici un caz consum extraurban unde mai urci si ceva dealuri. Asa ca diferente de gen 5.4-5.6, nici nu ma mai uit la ele. Oricum, e comic  rau 5.4% ala, cat timp la Symbol era trecut 5.7%. Nici nu stiu producatorii de masini cat pot fi de comici cand pun consumuri de 5.x% pe masini pe benzina cu motoare de peste 90 CP si caroserii de peste o tona, in conditiile in care cu Matizul obtineam lejer 6-6.5% extraurban, desi are 800 de kg si jumatate din motorul de Megane.
Iar la o masina, nici nu mai ma uit la consumul din carte, am invatat sa-l apreciez din ochi. Stiam clar ca, daca la Clio aveam consum de 6.5% cand mergeam linistit si 7-7.5 cand mergeam tare, la asta probabil mai plusez jumatate de litru la acelasi stil de condus, sau poate chiar mai putin, la Clio mai si striveam inutil pedala ca sa compensez motorul mic.
Oricum, nu iti faci nici o casa din economia de carburant, de aia nici nu mi-am luat diesel, pentru 100 ron economie la mia de kilometri (iar cum eu nu fac mai mult de 20 de mii de km anual) nu merita.
Nu m-a tentat nici sa astept TCE-ul, deoarece toata economia de carburant se duce pe intervalul de revizii injumatatit, iar eu m-am obisnuit sa fac doar o revizie odata pe an. In plus, la cum nenorocesc eu motorul (turat in limitare la 6500 de ture cu motorul bocna ca sa fac balans si sa ies din nametii din parcare) chiar nu mi-ar trebui ceva sofisticat cu care sa am probleme.
Din ciclul: "Ai poze cu nevasta-ta goala? Nu. Si nu vrei?"  biggrin.gif
*



Cu consumul eu zic să încerci și s-ar putea să ai surprize. Eu pe 800km extra urban cu cruise control activat numai pe 100km am scos 5.2, și motorul e încă în rodaj.

A, și să nu uit că e iarnă, deci consumă mai mult (testele de consum oficiale se fac la 20 de grade Celsius).

This post has been edited by viperdel: 19 Jan 2010, 18:17


--------------------
Renault Megane 3 2009 Dynamique
Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 19 Jan 2010, 18:17
Post #2886


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.231
Joined: 13 October 06




@marshall balance - cum e doar un singur 1.4 TSI - turbina cu inertie scazuta, cel de 122/125 de cai, nu pot sa citesc decat ca rea-vointa post-ul tau, motorul de 160 de cai are si compresor, dar asta stiai deja.

@laurentziu de acord in principiu, ce nu inteleg e cum scoteai tu doar 7,5 la mers sportiv, cand mie imi ia 8.8-10.2 in functie de sezon/trafic/conditii meteo, despre turat in limitare cu motorul bocna, nu-i problema ca-ti taie injectia la 5500-5700.
Cu ce ai putea sa ma luminezi e consumul in regim de autostrada 130-150 kmh, acolo se simte o imbunatatire de la aerodinamica + cutie ?
Intervalele de revizie la 1.4 tce sunt identice cu cele de la 1.6, distributia e pe lant, deci costurile de intretinere nu ar tb sa fie foarte diferite, consumul probabil va fi in fapt mai mare fata de 1.6, dar asta iti voi putea confirma in vreo 2 luni.

Una peste alta confirm ca majoritatea "coca" se indreapta spre vw, noi sa fim sanatosi tongue.gif

This post has been edited by mircea_aq: 19 Jan 2010, 18:20


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 19 Jan 2010, 18:24
Post #2887


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Nu stiu cum este TCe-ul dar TSI-ul de 122cai l-am condus intr-un drive test pe noul superb. Concluzia - motorul trebuie pus pe masini de la golf in jos in rest este = 0.

Acum revenind la diferenta intre TSI-ul de 122 si TCe-130 cai - diferenta este posibil sa nu se resimta atat de tare diferenta de cuplu compensandu-se cu diferenta de putere + conteaza ENORM cum este etajata cutia.

In locul unui TCE 130 hp asa alege oricand dci-ul de 105 hp smile.gif

PS
Tare mult as vrea sa punem in balanta ce ofera W in comparatie cu reno ca vad ca se tot fac comparatii.

Singurul lucru care-mi vine acum in minte ar fi valoarea de revanzare mai buna in rest ...

This post has been edited by ncristi: 19 Jan 2010, 18:27


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperdel
post 19 Jan 2010, 18:27
Post #2888


Membru cu drepturi


Group: Members
Posts: 224
Joined: 20 November 09




QUOTE(ncristi @ 19 Jan 2010, 19:24)
In locul unui TCE 130 hp asa alege oricand dci-ul de 105 hp  smile.gif
*




De ce? (și eu am dci 105, întreb doar de curiozitate)


--------------------
Renault Megane 3 2009 Dynamique
Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 19 Jan 2010, 18:30
Post #2889


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Consum in primul rand (in cazul meu pentru ca merg foarte mult) , senzatia de putere comparabila din cauza cuplului -insa repet nu am mers cu tce-ul- doar cu tsi-ul dar presupun ca nu sunt diferente spectaculoase.

IN cazul TCE banuiesc un consum maricel chiar daca in carte este dat un consum decent.

This post has been edited by ncristi: 19 Jan 2010, 18:31


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Jan 2010, 19:24
Post #2890


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(mircea_aq @ 19 Jan 2010, 19:17)
@laurentziu de acord in principiu, ce nu inteleg e cum scoteai tu doar 7,5 la mers sportiv, cand mie imi ia 8.8-10.2 in functie de sezon/trafic/conditii meteo, despre turat in limitare cu motorul bocna, nu-i problema ca-ti taie injectia la 5500-5700.
*


In primul rand eu am doar 4000 de km cu masina din noiembrie de cand am luat-o, in regim mixt, am doar doua drumuri de Bucuresti, unul din ele a continut si portiuni cu zapada, apoi alte portiuni cu gheata, conditii de mers de iarna, temperaturi in general negative, practic nu poti sa ceri economie cand ai -11 grade afara, pe de alta parte nici nu poti sa mergi sportiv (mi-a cam stat inima pe A2 cand am facut o depasire la 135 si rotile de pe stanga mergeau pe bucati de gheata, asa ca am redus repede la 100) ca sa vezi intr-adevar mai multe consumuri. Nu am nici un drum pe care sa pot spune ca l-am parcurs cu 130-140, pentru ca nu am avut cum. Pe de alta parte, am mai facut ceva resetari la CB, cand au fost luna trecuta ninsorile care s-au lasat cu blocaje, am avut consum de 14% urban, aici includ si ramas suspendat de 2 ori si facut ceva ture in poligon pentru a vedea cum lucreaza ESP-ul (urmatoarele masini vor avea si ele aceasta dotare, m-am convins), de aceea am consumul asa mic pe CB.
In noiembrie, cand de-abia luasem masina, inca nu aveam gumele de iarna, mi-a consumat masina 7.2% pe Galati-Oituz-Bran si 6.3% pe Bran-Cheia-Galati, in conditiile in care la plecare aveam 750 de km in bord. Gumele de vara si vremea ceva mai calduroasa si-au spus cuvantul atunci. Consumuri mai apropiate de normal voi vedea la primavara, cand voi trece inapoi la rotile de vara si voi incepe plimbarile la Constanta si la Varna.
In plus, am renuntat la a mai folosi masina in urban in timpul saptamanii, deoarece mi-am pus ambitia sa fac mai mult sport. In conditiile acestea, in perioada asta, chiar nu ma mai intereseaza consumul, ultimul plin l-am facut pe 29 decembrie, la pretul vechi. biggrin.gif
Nu-mi fac grija de turat motorul in limitare, am vazut ce fiabile sunt motoarele pe benzina la Renault (fiind mai simple, rezista mai mult decat dieselurile), iar eu nu cred ca voi tine Megane-ul mai mult de 70 de mii de km, ba inca s-ar putea sa nu am km cand va fi nevoie sa schimb distributia.
Am vazut si eu ca nu poti atinge 6500 de ture cand e pe liber masina, probabil asa e setata deoarece nu are rost sa o turezi mai mult.

@Modus: am vrut sa zic ca nu-i batut in cuie ca un Matiz sa nu consume mai mult de 7.8%, poate sa consume si 15% daca vrei. Eu cand mai am Matizul tatalui meu, cat timp nu depaseam consumurile obisnuite de la Clio, totul era ok. Ce zici de un 6.8% extraurban cu Matizul, care consuma normal 5% afara? Mentionez ca am depasit o ambulanta in misiune, nu zic cu ce viteze am mers. biggrin.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marshall_balance
post 19 Jan 2010, 21:01
Post #2891


Membru direct si la obiect


Group: Members
Posts: 248
Joined: 14 August 08
From: Timisoara




QUOTE(mircea_aq @ 19 Jan 2010, 18:17)
@marshall balance - cum e doar un singur 1.4 TSI - turbina cu inertie scazuta, cel de 122/125 de cai, nu pot sa citesc decat ca rea-vointa post-ul tau, motorul de 160 de cai are si compresor, dar asta stiai deja.

...

Una peste alta confirm ca majoritatea "coca" se indreapta spre vw, noi sa fim sanatosi
*



Domnule, hai sa te surprind: NU, nu stiam asta deja. La raspunsul asta sigur nu te asteptai de la un "coca", cum zici tu. Si pun pariu ca 99,99% din oamenii care stau sa aleaga strict intre Renault si VW doar din perspectiva motoarelor pe benzina cu turbina nu stiu asta...si nu conteaza asta pentru ei. Cand te uiti la motoare vezi prin 2009, 2010 unul la Renault pe care l-ai vazut in 2006 la VW si inca si cu 30 de cai mai multi! - e simplu, nu toata lumea e mecanic cu cunostinte avansate despre motoare

Iar daca atunci cand cineva face o remarca laudativa la adresa unui alt producator decat Renault si ti-o si argumenteaza astfel incat ramai tu fara argumente, stii doar sa recurgi la arhicunoscuta fraza "cocalarii cu VW", prietene, intelectual, moral, cum vrei tu, esti chiar mai jos decat tipicul comportamental pe care singur il descrii!

PS. Scuze tuturor de offtopic dar am fost provocat!

This post has been edited by marshall_balance: 19 Jan 2010, 21:10


--------------------
BMW 530d F10 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 19 Jan 2010, 21:30
Post #2892


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.231
Joined: 13 October 06




nu m-ai surprins, mi-ai confirmat doar o banuiala, aceea ca esti neinformat si usor "inflamabil", mai banuiesc ca 99,99% e o cifra scoasa din arhiva personala wink.gif
Stiam ca o vei lua personal ,imi cer scuze, nu m-am putut abtine, oricum pentru informarea corecta, VW a prezentat 1.4 tsi super-charged in 2005, 1.4 tsi de care discutam (cel ce inlocuieste 1.6 fsi) a aparut in 2007, la renault lucrurile stau mai simplu 1.2 tce a aparut in 2006, 1.4 tce in 2008, si nu am negat ca vw a luat-o pe calea asta inainte si are un avans fata de romb
QUOTE
si ti-o si argumenteaza astfel incat ramai tu fara argumente
lol smile.gif again nu mi-o lua in nume de rau, dar suntem intr-un topic relativ tehnic, nu putem sa comparam mere cu pere , diferenta care ar merita mentionata e ca tsi-urile (toate) au injectie directa, primele tce-uri cu asa ceva apar anul viitor, 1.2 respectiv 0.9, ca sa te simti mai bine, poti sa te duci linistit la culcare , base vegheaza radmasa.gif


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marshall_balance
post 19 Jan 2010, 21:47
Post #2893


Membru direct si la obiect


Group: Members
Posts: 248
Joined: 14 August 08
From: Timisoara




Chiar nu poti sa intelegi ca eu vorbesc din perspectiva unui om simplu, si nu a unui atotcunoscator intr-ale mecanicii? Degeaba tot incerci sa ne arati cate ai citit (pe goagle sau altundeva) despre detaliile functionarii motoarelor...ti-am zis si mai sus...TSI la VW are echivalent TCE la Renault (cu +- de solutii tehnice putin diferite), compari mere rosii cu mere galbene in cel mai rau caz tongue.gif...in principiu ideea e aceeasi, adica motor pe benzina + turbina! Simplu...iar din aceeasi capacitate cilindrica VW ne ofera mai multa putere in timp ce puterea Renaultului este definita de unii ca fiind exceptionala iar cei care apreciaza o marca nemteasca sunt in mintea unora "coca"!

This post has been edited by marshall_balance: 19 Jan 2010, 21:50


--------------------
BMW 530d F10 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Jan 2010, 22:15
Post #2894


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Pe de alta parte insa, nu toti se grabesc sa-si ia cele mai noi si mai performante motoare, ci prefera unele mai cu traditie care au fost imbunatatite si la care s-au eliminat eventualele hibe.
De exemplu, intotdeauna voi prefera un benzinar in locul lui 1.5 dci, motor lansat in 2002 dar care tot mai are cateva puncte slabe, ca rezultat al sacrificiului in calitate pentru obtinerea unui consum scazut.
In plus, nu doar numarul cailor putere si valoarea cuplului maxim dicteaza performanta unui motor, ci o sumedenie de factori determina alegerea finala, iar cel mai mod de a afla e drive-test-ul. Kia C'eed are un motor de 1.4 109 CP, scosi din 1.4 16 V. Ce folos insa, toti se plang de ea ca e o masina lesinata. La fel, e posibil ca TCE-ul de 130 CP sa nu aiba deloc elasticitatea unui motor echivalent de 2.0 16V, de exemplu.
Pe de alta parte daca un motor ceva mai gurmand ofera o cantitate mai mare de placere a conducerii, esti dispus sa uiti de consumul de carburant suplimentar.
Vad ca va uitati in ograda VW in privinta motoarelor. Eu unul nu pot sa zic ca am fost prea incantat de motoarele nemtilor, am condus un Passat 2.0 115CP care mergea mai nasol decat Clio-ul meu, desi masina aia avea reviziile la zi la reprezentanta. Am condus 1.9 tdi-ul, ba chiar am condus si 2.2 CDI 136 CP de pe Mercedes E-classe, cu toate astea motoarele de la Renault sunt mai placute la condus, desi masinile per ansamblu sunt mai slabe.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marshall_balance
post 19 Jan 2010, 22:24
Post #2895


Membru direct si la obiect


Group: Members
Posts: 248
Joined: 14 August 08
From: Timisoara




De-acord. Criteriul suprem este drive-testul. Daca masina iti place aia o iei. Eu nu blamez Renault-ul, si, cum am zis-o si pe alt topic, in afara de faptul ca nu-si tine pretul la revanzare, pana acum mi se pare ca am facut o afacere buna cand am luat Megane.

PS. Fie vorba intre noi, 136 de cai pt un ditamai E klasse mi se par foarte putini la nivelul actual...de la 180 in sus mai poti sa stai de vorba cu un E. M-am tinut cu Jetta de 140 cai dupa un E280 CDI (190 cai) pana pe la 225 km/h deci mai conteaza si cat e de mare si de grea.


--------------------
BMW 530d F10 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebecool
post 20 Jan 2010, 04:31
Post #2896


Doctor de oase


Group: Members
Posts: 549
Joined: 26 October 06
From: Pa scaun




QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Jan 2010, 22:15)

In plus, nu doar numarul cailor putere si valoarea cuplului maxim dicteaza performanta unui motor, ci o sumedenie de factori determina alegerea finala, iar cel mai mod de a afla e drive-test-ul. Kia C'eed are un motor de 1.4 109 CP, scosi din 1.4 16 V. Ce folos insa, toti se plang de ea ca e o masina lesinata. La fel, e posibil ca TCE-ul de 130 CP sa nu aiba deloc elasticitatea unui motor echivalent de 2.0 16V, de exemplu.

*



Kia C'eed cu FL- cu motorizarea de 1.4 numai are 109 ci 90 cp. Downsizing?
Nu stiu cum se comporta?!

E-classe de 136 de cai e masina pt ''sefu'' sa-l plimbi de colo colo.E- de la economie.
Dati un search pe goagl despre noul E-classe 350CGI si o sa ramaneti surprinsi cand isi lasa in spate adversai ca Bmw si Audi cu ~ aceleasi motorizari.


--------------------
Renault/Opel Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009 - B-08-BBM 2007
Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 20 Jan 2010, 08:35
Post #2897


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Jan 2010, 19:24)
@Modus: am vrut sa zic ca nu-i batut in cuie ca un Matiz sa nu consume mai mult de 7.8%, poate sa consume si 15% daca vrei. Eu cand mai am Matizul tatalui meu, cat timp nu depaseam consumurile obisnuite de la Clio, totul era ok. Ce zici de un 6.8% extraurban cu Matizul, care consuma normal 5% afara? Mentionez ca am depasit o ambulanta in misiune, nu zic cu ce viteze am mers. biggrin.gif
*



Eu ma refeream doar la mers legal. Eu cu Matizul merg legal si in oras si in afara, si niciodata nu mi-a luat mai mult de 7.8% in oras si mai mult de 5.1% in afara. Altfel, daca mergi cu 140, consumul bineinteles ca e altul. Scuze de off topic


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 20 Jan 2010, 09:59
Post #2898


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




bai ce ma inervati
eu am intrebat ceva si gata o dati iar in balarii cu nemtii si cum mai nou "coca"
cred ca cel mai bine e ca atunci cand nu stim sa dam niste explicatii mai bine nu mai postam.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 20 Jan 2010, 10:16
Post #2899


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Te Inerveaza? radmasa.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 20 Jan 2010, 10:30
Post #2900


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




da foarte tare
poate asa se mai intorc la oitele noastre care au rombul pe frunte radmasa.gif


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fulgu
post 20 Jan 2010, 11:25
Post #2901


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 24 August 09




ref. consum:

masina: cea din semnatura
traseu: bucuresti - pitesti - curtea de arges - vidraru - capra (si inapoi)
regim de rulare: 100-120kmh pe autostrada, 30-50kmh pe Transfagarasan
km: 460
timp: 3h1/2 la dus, la fel la intors
conditii carosabil: autostrada uscata, Transfagarasan cu zapada
consum mediu: aprox 7/100

ma declar multumit la acest capitol


--------------------
pe asflat: Renault Megane 3 16V - B-30-NXC 2009, Dynamique + ESP + Arkamys
pe zapada: RIDE DH 155cm board, RIDE Alpha bindings
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperdel
post 20 Jan 2010, 11:35
Post #2902


Membru cu drepturi


Group: Members
Posts: 224
Joined: 20 November 09




QUOTE(fulgu @ 20 Jan 2010, 12:25)
masina: cea din semnatura
consum mediu: aprox 7/100


În semnătură nu scrie dar, după consum pare a fi un motor pe benzină. Corect?


--------------------
Renault Megane 3 2009 Dynamique
Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fulgu
post 20 Jan 2010, 11:58
Post #2903


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 24 August 09




da, 16v 110cp. voi modif semnatura.


--------------------
pe asflat: Renault Megane 3 16V - B-30-NXC 2009, Dynamique + ESP + Arkamys
pe zapada: RIDE DH 155cm board, RIDE Alpha bindings
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valy1
post 20 Jan 2010, 13:14
Post #2904


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 6 October 08




Intrebare desteapta :
Cum se ridica stergatoarele ?






































.....hai radeti smile.gif


--------------------
Renault Megane - B xx xxx 2007 80cp
Renault Megane 3 1.5 dCi 105cp , Dynamique , Noir Nacre.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperdel
post 20 Jan 2010, 13:32
Post #2905


Membru cu drepturi


Group: Members
Posts: 224
Joined: 20 November 09




QUOTE(Valy1 @ 20 Jan 2010, 14:14)
Intrebare desteapta :
Cum se ridica stergatoarele ?
.....hai radeti smile.gif
*



Nu-i nimic de râs, am văzut și oameni profesioniști de la service care n-au știut.

Încearcă cu motorul oprit să duci maneta de la ștergătoare până în poziția cea mai de jos.

Ar trebui să meargă conform cu demo movie:

http://www.e-guide.renault.com/837_3_ENG_B95/MAINT.html

Deschizi Maintenance (din cărticica mică prin click pe colțul din dreapta sus) -> Windscreen wiper -> Clic pe pagina din stânga.


--------------------
Renault Megane 3 2009 Dynamique
Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 20 Jan 2010, 15:48
Post #2906


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




QUOTE(fulgu @ 20 Jan 2010, 11:58)
da, 16v 110cp. voi modif semnatura.
*




Mai modific-o inca o data!!! smile.gif

"asflat" suna a ceva absolut dubios, cel putin in engleza radmasa.gif

This post has been edited by dili: 20 Jan 2010, 15:49


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Jan 2010, 15:52
Post #2907


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Cu contactul pus si motorul oprit, dai pe ultima pozitie la stergatoare, iar acestea se vor opri sus. Testata deja de mine.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valy1
post 20 Jan 2010, 16:19
Post #2908


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 6 October 08




QUOTE(viperdel @ 20 Jan 2010, 13:32)




QUOTE(Laurentziu83 @ 20 Jan 2010, 15:52)



Multumesc. O sa incerc , cand gasesc masina sub muntele de zapada smile.gif .


--------------------
Renault Megane - B xx xxx 2007 80cp
Renault Megane 3 1.5 dCi 105cp , Dynamique , Noir Nacre.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperdel
post 20 Jan 2010, 16:23
Post #2909


Membru cu drepturi


Group: Members
Posts: 224
Joined: 20 November 09




QUOTE(Laurentziu83 @ 20 Jan 2010, 16:52)
Cu contactul pus si motorul oprit, dai pe ultima pozitie la stergatoare, iar acestea se vor opri sus. Testata deja de mine.
*



Adică cum cu contactul pus și motorul oprit? La M3 e numai un buton de start/stop, nu e alt contact.


--------------------
Renault Megane 3 2009 Dynamique
Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marshall_balance
post 20 Jan 2010, 16:30
Post #2910


Membru direct si la obiect


Group: Members
Posts: 248
Joined: 14 August 08
From: Timisoara




Ma gandesc ca daca apesi pe start cu cardul bagat, fara sa tii si vreun picior pe frana sau ambreiaj se numeste "contactu' pus" in limbaj Megane biggrin.gif


--------------------
BMW 530d F10 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Discutati numai despre Megane 3 si nu despre Laguna sau alte modele... De asemenea, fara versusuri. Topicul a fost curatat, si s-au aplicat sanctiuni usoare. De acum inainte se lasa cu suspend.


--------------------
Go to the top of the page
140 Pages « < 95 96 97 98 99 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 17:41
Dacia