Intrebari despre Symbol diesel dCi 80cp ..., motor turatii fiabilitate pret cumparare
![]() ![]() ![]() |
Intrebari despre Symbol diesel dCi 80cp ..., motor turatii fiabilitate pret cumparare
Vlad Georgescu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu te supara dar tu ai citit ce aberatii scri????
Serios acuma, cum saracie sa se leneveasca....nu stiu ce ai condus tu dar mi foarte clar ca habar nu ai cum functioneaza un motor.... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Bliss |
![]()
Post
#3
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Din contra, a mea a fost mai lenesa la inceput. Dupa 5000km a inceput sa se "lase" motorul.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Vlad Georgescu |
![]()
Post
#4
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu deloc cum e la Diesel pentru ca am avut doar benzina.
Nu e deloc o intrebare aberanta din moment ce am facut drive test pe mai multe masini si am vazut aceasta diferenta intre unele care au depasit 12000 km si cele care aveau cam 1000 km. Care-i explicatia pentru chestia asta? This post has been edited by Vlad Georgescu: 1 Jun 2007, 08:56 |
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|
Bliss |
![]()
Post
#5
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
QUOTE(Vlad Georgescu @ 1 Jun 2007, 09:53) Care-i explicatia pentru chestia asta? Poate starea tehnica? ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
Lucman |
![]()
Post
#6
|
![]() Cogito ergo doleo Group: Members Posts: 664 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu exista asa ceva.
Cine stie ce probleme avea masina respectiva. Si acum la 29.000 km trage la fel de sprintar ca in prima zi. |
--------------------
Renault
1.5 DCi 80CP
Fidji Bianchi Super Grizzly
|
|
bogy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 10 April 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Poate cei 12000 km au fost facuti doar in oras, subturat etc.
Pe langa pb tehnice mai pot fi si alte cauze: motorina proasta, filtre infundate ... Sau poate nu a fost facut bine rodajul? |
--------------------
Hyundai
Tucson
1.6 T-GDI 177CP 4WD, 2017
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
@Vlad Georgescu
Iti spun eu care cred ca este explicatie...obiectul dintre scaun si volan..... ![]() ![]() Serios acuma lasand gluma la o parte nu exista lenevire.... cel cu 12.000 de km putea sa aiba filtrele imbacsite si atunci intradevar trage mai greu, sau cum s-a mai spus...a fost condus subturat.....etc |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
AlexC |
![]()
Post
#9
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Toata lumea de pe forum poate sa iti confirme ca motorul dci trage mai bine dupa ~5000km, iar daca ai grija de el cu ulei, filtre schimbate la timp si stil corect de condus, va trage la fel de bine in timp.
|
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
dani78 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 1 June 07 ![]() |
pai daca ai 12000km insemna ca abia ai facut revizia, n-ar trebui sa ai probleme la demaraj si eu am tot 12000km si trage ca in prima clipa, poate chiar mai bine
|
--------------------
Renault
symbol
2007, Dynamic
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
In primul rand sa nu iei ca etalon masinile de testdrive, o masina de testdrive a fost condusa de multe persoane, nu a fost tinut cont de rodaj la asa o masina... multi factori intra in calcul.
Daca iti iei dci pentru ca accelereaza bine la viteze mici apoi sa nu faci prostia sa testezi cat de bine accelereaza la turatii mici... |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
SorinV |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
@ VLAD GEORGESCU
ce spui tu poate fi adevarat fara doar si poate. aceste minunate tdi dci crdi si toate celelalte common railuri sunt niste motoare nerafinate. cu toata tehnologia inclusa in ele chiar si dupa doar 10000 de km pot sa mearga absolut ca dracu. cine e de vina? in principal utilizatorul pentru modul in care il foloseste. Daca tu iti iei un diesel si il ingrijesti si utilizezi corect va accelera bine mult mai mult de 10000km. totusi nu e indicat sa utilizezi aceasta calitate a lui prea des pt ca ea este cea care atrage dupa sine defectarea. pentru cei care cred ca motorul lor trage la fel ca in prima zi. nimic mai gresit. o sa traga prost atunci cand este nou, la maxim dupa rodaj (cam 1500 de km) dupa care totul o ia in jos. si putere si cuplu si orice. la inceput nesesizabil (circa 100000km) dupa care se simte. |
--------------------
a
a
a
|
|
Lucman |
![]()
Post
#13
|
![]() Cogito ergo doleo Group: Members Posts: 664 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
...totusi. de la 12.000 la 100.000 e distanta cam lunga
![]() |
--------------------
Renault
1.5 DCi 80CP
Fidji Bianchi Super Grizzly
|
|
SorinV |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
este adevarat. dar un motor prost utilizat are de suferit la fiecare kilometru. si 12000 sunt multi kilometri in care poti sa il abuzezi.
|
--------------------
a
a
a
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
@SorinV
Nu te supara pe mine dar cam spui aberatii: -tdi nu e commonrail decat cel de 2.7 litri -daca un motor commonrail ti se pare nerafinat apoi ce mai poti spune despre diesel cu injectie indirecta? La un megane 1.5dci doar in anumite momente se da de gol ca e diesel in rest fiindu-ti greu sa iti dai seama ce e fiindca e atat de silentios... Asta inseamna motor nerafinat? -ce calitate nu e bine sa utilizezi prea des? Daca te referi la cum accelereaza, atunci din contra, e chiar bine pentru motor sa te bucuri de cum accelereaza, dar nu la turatii joase. -Nu trage la maxim dupa rodaj, ci dupa 6000km incepe sa traga bine pana muuult mai tarziu. Daca ar fi adevarat ce spui tu inseamna ca motoarele diesel moderne ar fi praf si pulbere. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
SorinV |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
faptul ca e nerafinat nu are legatura cu faptul ca e silentios. Si e silentios la inceput ca dupa aia se aude in draci zgomotul de injectie specific. incerca sa il asculti si cu capota deschisa deci fara suplimentele de antifonare pe care le are.si tdi e si common rail nu numai PD, in variantele mai noi desigur.
este nerafinat din punct de vedere al fiabilitatii, si mai ales din punct de vedere al intretinerii, e pretentios la motorina, la filtre, e pretentios la ulei e pretetios cand vine vorba de ultilizare la rece. Nu ma supar pe tine ca nu am de ce. ce spun aici sunt lucruri adevarate si se intampla in viata de zi cu zi. cat despre faza cu rodajul. Iti sugerez sa studiezi o carte de motoare termice si sa te uiti la caracteristicile exterioare ale oricarui motor inainte de rodaj, imediat dupa el si apoi in timp. ai sa observi exact ce iti spun eu. aia 1500 de km sunt doar o aproximare grosolana . pot fi 1000 pot fi 2000. 6000 nu vor fi cu siguranta. poate daca iesi cu el pe poarta dealerului si mergi numai pe autostrada fara sa te opresti. cam greu totusi. si cand spun ca nu e bine sa abuzezi de faptul ca accelereaza bine inseamna ca atunci cand apesi acceleratia la podea, indiferent de regimul precedent totul se duce dracu si amestec si poluare si ce vrei tu. motorina nearsa mult, cocs, calamina absolut detoate. si de aici si performantele mai slabe ulterior. |
--------------------
a
a
a
|
|
ramm |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 788 Joined: 13 July 06 ![]() |
Fostul dci tragea de rupea..eu schimbam la 3500 si pana in ziua cand l-am dat nici nu mi-a lasat impresia cum ca s-ar fi lenevit. Eu nu as pune in aceeasi oala tdi'ul cu dci'ul ..
This post has been edited by ramm: 1 Jun 2007, 14:08 |
--------------------
Honda
Civic
2007 Honda Del Sol Vti
|
|
claus |
![]()
Post
#18
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
eu tot cred ca soferul era de vina..
|
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
Lucman |
![]()
Post
#19
|
![]() Cogito ergo doleo Group: Members Posts: 664 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai aici s-ar putea sa ai dreptate.
De obicei omul este veriga slaba. Aceasta caracteristica tinde sa se acutizeze. |
--------------------
Renault
1.5 DCi 80CP
Fidji Bianchi Super Grizzly
|
|
SorinV |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
da poti sa spui ca in mainile unui necunoscator un dci este un motor prost.
Si pentru cei care sunt atotcunoscatori in materie de motoare: AM SCRIS INCA DIN PRIMUL TOPIC FAPTUL CA FOLOSIREA NECORESPUNZATOARE ATRAGE DUPA SINE DEFECTAREA LUI. fiecare intelege cat poate. |
--------------------
a
a
a
|
|
Vlad Georgescu |
![]()
Post
#21
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc mult pentru detalii.
Aveti idee daca zgomotul din interior ("rontaitul de diesel") creste cu timpul? Sau scade o data terminat rodajul? Cum evolueaza zgomotul ala, la DCI-ul de 80 CP de pe Symbol? This post has been edited by Vlad Georgescu: 1 Jun 2007, 19:39 |
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
@SorinV
Numai spune mestere...culmea..... stiu motoare pe Laguna si pe Megane cu peste 300.000 de km care merg bine si trag bine...asa ca lasa-ma cu chestii de scazut puterea...pai este normal sa scada dupa mai multe sute de mii de km ca doar intervine uzura..si asta se observa atat la diesel cat si la benzina....in rest ce sa zic despre motoare nerafinate...bati campii de pomana... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Asta am zis si eu dar nu m-a crezut. Motoarele diesel sunt mai fiabile, tin mai mult in timp. Poate pentru cineva care vrea sa bage motorina de la tractoristi nu mai e un motor asa fiabil. Si tot sustinea ca TDI-urile noi sunt commonrail, ceea ce e fals, doar 2.7TDI e commonrail.
Zgomotul de dci nu stiu daca se accentueaza in timp. In schimb la TDI am observat ca la masini cu peste 200k km se aude ceva mai accentuata bataia pistoanelor si suieratul turbinei, dar fara sa fie afectate performantele. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
sorin |
![]()
Post
#24
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 1 Jun 2007, 22:44) @SorinV Numai spune mestere...culmea..... stiu motoare pe Laguna si pe Megane cu peste 300.000 de km care merg bine si trag bine...asa ca lasa-ma cu chestii de scazut puterea...pai este normal sa scada dupa mai multe sute de mii de km ca doar intervine uzura..si asta se observa atat la diesel cat si la benzina....in rest ce sa zic despre motoare nerafinate...bati campii de pomana... Poti sa le spui cat vrei si in orice fel ca tot nu le scoti ideile preconcepute din cap.Eu am abandonat demult.Bafta daca mai ai rabdare cu ei ![]() |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
Vlad Georgescu |
![]() ![]()
Post
#25
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Am citeva intrebari despre Renault Symbol (Phase 4) DCI de 80 CP.
Imi cer scuze ca pun atitea intrebari, dar vreau sa iau masina cit mai repede (o iau din stoc, am discutat deja) si trebuie sa ma lamuresc in unele privinte inainte de a o cumpara. 1. Cind are 3000 rpm in viteza a 5-a, cu ce viteza merge? 2. Dar cind are 2500 rpm in viteza a 5-a, cu ce viteza merge? 3. Cam la ce turatie se merge cu 140 Km/h? Dar cu 120 Km/h? 4. Cam cit consuma Symbol DCI 80 CP daca mergi cu 140 Km/h? Dar daca mergi cu 120 Km/h? Multumesc mult. |
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
1. 130km/h
2. 110 km/h 3. 3250rpm, respectiv 2750rpm 4. Nu stiu exact consumurile, presupun ca ~4 la 120km/h si cam 4.5-5 la 140km/h. Daca mai esti curios legat de alte turatii/viteza in treapta 5, ia in calcul ca 250rpm corespund la 10km/h |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
SorinV |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
cum spuneti voi domnilor cum spuneti voi!
|
--------------------
a
a
a
|
|
Vlad Georgescu |
![]() ![]()
Post
#28
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc foarte mult pentru informatii. Mai am citeva intrebari:
1. La Symbol DCI 80 CP, dupa un accident nasol, sint aia din service in stare sa repare izolarea sonora in asa fel incit sa se auda motorul ca la inceput, sau se va auzi motorul mai tare? Intreb pentru ca dupa un accident facut pe vremuri cu Dacia Break, mecanicul nu a mai pus nu stiu ce izolatie, si se auzea motorul mult mai tare. E si la Symbol DCI la fel? 2. Multa lume de pe forum spune ca DCI nu trebuie condus supraturat sau subturat. Ce inseamna supraturat si subturat? Cite rpm? 3. Daca conduci mult la 4000 rpm, pateste ceva diesel-ul? Se uzeaza mai mult? E sensibil? 4. La Symbol la citi km se fac reviziile, si cit costa (cu exceptia celei de 60.000 care stiu ca costa mult)? |
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
1. Reparatiile se fac ca la carte, de-asta si costa enorm de mult.
2. Nu iti pot da niste reguli de subturare - supraturare. In general cand motorul e rece nu e bine sa depasesti 2500rpm si nici sa accelerezi puternic. Ce sa zic, eu folosesc plaja 1500-3000rpm. Totul tine de corelare a sarcinii cu turatia. De exemplu cand urc la deal cu masina incarcata nici nu ma gandesc sa schimb sub 3000, in schimb la vale mai schimb vitezele si la 2200. In trafic aglomerat nici nu ai cum sa ajungi la 1500rpm. Cel mai bine e sa asculti motorul sa nu grohaie, atunci cand grohaie e subturat, nu ii place. Oricum, ca regula generala, incearca sa schimbi vitezele in jurul a 2500rpm. 3. Cum am spus mai sus, cat timp e rece motorul nu depasi 2500rpm, dupa ce s-a incalzit poti sa il turezi cum vrei, cat vrei, nu se uzeaza asa usor. Motoarele moderne special au turatia limitata pentru a fi protejate. DCI-ul e limitat la 5100rpm. Singurul dezavantaj al supraturarii este consumul crescut de motorina, iar uleiul e recomandat de schimbat mai des. 4. De revizii gasesti informatii pe forum si in cartea de service pe care o vei primii. La dci-urile fabricate incepand cu 01.01.2006 se face din 10.000 in 10.000km, nu la mai mult de 1 an. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
SorinV |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
e nasol sa grohaie motorul. asculta sfatul specialistului !!!!
|
--------------------
a
a
a
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 07:10 |