Intrebari despre Symbol diesel dCi 80cp ..., motor turatii fiabilitate pret cumparare
![]() ![]() ![]() |
Intrebari despre Symbol diesel dCi 80cp ..., motor turatii fiabilitate pret cumparare
KATANA |
![]()
Post
#31
|
||
tatic Group: Members Posts: 135 Joined: 1 July 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
ex Renault
ex Symbol Fidji 1.4 75 CP
.
- .
|
|||
gaiui |
![]()
Post
#32
|
![]() “Walking is man's best medicine” Group: Members Posts: 134 Joined: 31 August 06 From: Bucuresti ![]() |
@diesel_power
Si totusi daca este turat la 4500 rpm, pistonul face de 2 ori mai multe curse decat la 2250 rpm. Nu inseamna asta uzura in plus? si mi se pare ca 5100 rpm e cam mult pt un diesel. Supernova mea la 5100 rpm face urat. Dieselul de pe un peugeot 206 cu care am mers la 4500 aveam senzatia ca sare din compartimentul motor. ma gandesc ca nu e tocmai ok? intreb si eu.. |
--------------------
renault
clio 3
2007 dinamique
|
|
dil |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.370 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
Pai 1.5dci de 80 caluti poate fi folosit cu drag si spor pana la 4000rpm cand are puterea maxima. Dupa turatia asta motorul nu te mai ajuta.
|
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
diesel_power |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Bineinteles ca turatii mari inseamna uzura in plus, dar prea mica pentru a fi luata in calcul. Otelul din care este facut blocul motor si pistoanele este tratat special ca sa reziste. Doar la daciile 1310 uzura era proportionala cu turatia motorului.
This post has been edited by diesel_power: 4 Jun 2007, 11:24 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
claus |
![]()
Post
#35
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
are rost sa intreb de ce vrei neaparat diesel ??
sau.. de fapt.. de ce ai luat diesel.. daca luai 1.4 16v.. ieseai mai ieftin la achizitie (ca sa nu zic de taxa de inmatriculare.. euro4 vs euro3).. plus ca .. chiar trebuie sa faci multi km sa merite diferenta de pret pt diesel |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
mandelu |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
Cum sa consume mai la 120 - 4%?????? poate peste 5.
consumul ala din carte de vreo 4% pe afara e calculat undeva la 90-100km/h, din cate s-a mai discutat pe forum. sa nu iti para rau ca ai luat diesel chiar daca nu faci multi km. eu am 17.000 in 2 ani si ceva si chiar daca nu imi scot banii dati in plus nu imi pare rau pt ca imi place mai mult ca benzina modul de accelerare (mai brutal, chit ca reprizele sunt mai scurte) si confortul psihic (cand ma uit ca nu sar de 6,5% in oras mers prin aglomeratie ma simt bine). in definitiv, nu se reduce totul la bani, ca asa nu ne mai luam masini noi ci umblam cu daciile alea vechi. atata timp cat nu o turezi la rece nu prea ai ce pati la motor, eu nu prea merg cu 4000 de ture ca se aude foarte tare motorul si se vede ca nu e o masina facuta pt o asa viteza in mod constant. la ce sosele avem noi 3000 rpm cred ca va fi suficient. p.s. sunt socat de pretul pt prima inmatriculare la o masina noua. credeam ca sunt preturi mult mai mici, in fond e o masina noua, nu de acum 3-4 ani. |
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
mandelu |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
daca compari dci de 70 cu ala de 80 de cai de aia ai simtit asa, eu am de 80 si am condus ceva km unul de 65 de cai, incredibil de varza fata de asta al meu, imi tremura curul in toate depasirile cu o banda pe sens. ma infigeam cu toata forta in pedala de acceleratie si tot nimic (bine, exagerez).
dupa aia conteaza si modul in care le-ai condus, una e sa schimbi la 3000 de ture si alta la 2500 (e un ex, nu stiu la cat ai schimbat tu). cert e ca un diesel are alt regim de turatii decat benzina si tu ca sofer trebuie sa te adaptezi la modul de conducere nu invers) This post has been edited by mandelu: 4 Jun 2007, 12:48 |
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
claus |
![]()
Post
#38
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
cum adica sa nu iti para rau ca ai luat diesel.. daca nu faci multi km??
adica, nu d-aia iei diesel? nu d-aia suporti zgomotul ala de diesel si reviziile mai scumpe? (si pretul mai mare, taxele mai mari.. blabla... ) ?? mandelu.. nu stiu daca te incalzeste.. da' ma doare burta de cat rad ![]() ![]() |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
A l e x |
![]()
Post
#39
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
mandelu : E extrem de putin 17.000 km in 2 ani.. Daca atat ai treaba cu masina, asta e, doar n-o sa te apuci acum de nebun sa o alergi ca sa faci km, dar daca o tii 'de buna' si o menajezi, eu zic ca nu merita. E cea mai mare prostie sa iti iei o masina si sa nu mergi cu ea, pentru ca oricum se devalorizeaza, mai bine te folosesti de ea...
Acum cu dieselul, si eu sunt de-acord cu claus, defapt, eu mi-as lua o benzinara oricum, si eu merg mult, pai la putini km cred ca tot benzina as lua, nu de alta dar e mai ieftina si mai puternica... |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
gaiui |
![]()
Post
#40
|
![]() “Walking is man's best medicine” Group: Members Posts: 134 Joined: 31 August 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diesel_power @ 4 Jun 2007, 12:22) Bineinteles ca turatii mari inseamna uzura in plus, dar prea mica pentru a fi luata in calcul. Otelul din care este facut blocul motor si pistoanele este tratat special ca sa reziste. Doar la daciile 1310 uzura era proportionala cu turatia motorului. eu stiam ca blocul motor si pistoanele nu se fac din otel. Ceva imi spune ca se fac numai din fonta cenusie cu proprietati antifrictiune sau fonta aliata cu tratament de imbunatatire pana la 260 de unitati brinell sau in cazul in care se justifica finaciar din aliaje de aluminiu-siliciu, cu circa 6% siliciu pentru bune proprietati de turnare (asta pentru blocuri). Pentru pistoane se foloseste in toate cazurile la motoare noi aluminiul aliat. Stiam ca volvo folosete la unele motoare diesel de camion pistoane bi-metalice in care capul pistonului (respectiv camera omega) era din otel si restul de 90% din piston era din aluminiu. mai auzisem ca la Honda la primul lor diesel au dezvoltat un procedeu special de turnare a aluminiului in stare semisolida astfel incat sa poate fi incastrate camasi de fonta inalt aliata. Corecteaza-ma daca gresesc....din cate stiu otelul nu are rigiditatea suficienta pentru bloc iar pentru pistoane este prea greu considerand inertia mare si turatiile mari ... ma gandesc si eu. |
--------------------
renault
clio 3
2007 dinamique
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#41
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
mandelu |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
claus, razi cat vrei am avut masina de servici. masina o folosesc in principal la drumuri lungi, nu o menajez, dar nici nu merg doar ca sa fac km. pe langa asta, nu cred ca e nevoie sa repet, nu mi-am luat din start diesel ca sa ies mai ieftin ci pt ca mi-a placut mai mult (zgomotul e insesizabil pt mine, nu am pretentia sa am 0 decibeli).
si eu rad tare de tot cand ma duc sa bag motorina la gandul ca (cel putin in oras) dadeam considerabil mai mult pe benzina. nu toate lucrurile pe lumea asta se masoara in bani, cel putin, nu pt mine. poate sa rada toata planeta ca nu ma sinchisesc, important e sa ma simt eu bine, asa ca acelasi lucru il sfatuiesc si pe autorul topicului, sa nu faca alegerea exclusiv din ratiuni comerciale. |
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#43
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(gaiui @ 4 Jun 2007, 13:09) eu stiam ca blocul motor si pistoanele nu se fac din otel. Ceva imi spune ca se fac numai din fonta cenusie cu proprietati antifrictiune sau fonta aliata cu tratament de imbunatatire pana la 260 de unitati brinell sau in cazul in care se justifica finaciar din aliaje de aluminiu-siliciu, cu circa 6% siliciu pentru bune proprietati de turnare (asta pentru blocuri). Pentru pistoane se foloseste in toate cazurile la motoare noi aluminiul aliat. Stiam ca volvo folosete la unele motoare diesel de camion pistoane bi-metalice in care capul pistonului (respectiv camera omega) era din otel si restul de 90% din piston era din aluminiu. mai auzisem ca la Honda la primul lor diesel au dezvoltat un procedeu special de turnare a aluminiului in stare semisolida astfel incat sa poate fi incastrate camasi de fonta inalt aliata. Corecteaza-ma daca gresesc....din cate stiu otelul nu are rigiditatea suficienta pentru bloc iar pentru pistoane este prea greu considerand inertia mare si turatiile mari ... ma gandesc si eu. Cand stai pe langa cine cunoste...meseria se fura! ![]() ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
gaiui |
![]()
Post
#44
|
![]() “Walking is man's best medicine” Group: Members Posts: 134 Joined: 31 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Corect ce zice mandelu! tre sa fie si placere nu numai ratiune pura!
<span class='edit'>4 Jun 2007, 15:37:</span> domnul hellcat eu cred ca ma cam subestimati... This post has been edited by gaiui: 4 Jun 2007, 14:39 |
--------------------
renault
clio 3
2007 dinamique
|
|
Abu |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Sunt de acord cu mandelu, pana acum toate masinile pe care le-am cumparat au fost luate din pasiune si nu din ratiune.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
gaiui Posibil sa fii gresit cand am zis otel, am vrut sa spun ca este un material tratat si f rezistent.
Eu fac cam 12.000km pe an si am diesel. Nu ma intereseaza ce zic altii despre faptul ca trebuie sa fac X km pe an ca sa merite. Merita fiindca imi place mie si platesc mai mult pentru ceea ce imi place. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Vlad Georgescu |
![]() ![]()
Post
#47
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri si imi cer scuze ca am pus atitea intrebari.
Am avut de ales intre Logan dci si Symbol dci, si am ales Symbol-ul, din citeva motive: - frinele tin mai bine - senzatie mai accentuata de stabilitate in curbe si la frinare la viteze mari - la Symbol am putut opta pentru motor de 80 CP dci, care accelereaza mai tare decit motorul dci de pe Logan Este posibil ca cele de mai sus sa fie doar senzatii subiective. Inca o data multumesc. This post has been edited by Vlad Georgescu: 6 Jun 2007, 17:09 |
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|
albert36 |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 21 September 07 ![]() |
Care este diferenta dintre motorizarea Renault Symbol Fidji 80CP DCI si Renault Symbol Fidji 65CP DCI??(ma refer la diferente constructive)
|
--------------------
renault
symbol fidji
2007
|
|
mihaighenadi |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 1 April 07 From: bucuresti ![]() |
Diferenta intre Logan si Renaul Symbol Fydji este ca nu mergi cu DACIA,mergi cu o masina serioasa pe care e sigla de la RENAULT,este diferenta de la cer la pamant.Am achizitionat acum 1 saptamana un Renaul Fydji,prima oara vroiam un Logan ptr ca nu aveam bani de Renaul,dar a venit renault cu reducerea de 1200 euro,plus ca dealerul mi-a facut reducere totala la inmatriculare ,taxa de 600 euro si inca 150 euro cadou de la dealerul de unde am luat-o.Am ajuns la suma de 1950 reducere de la pretul initial al masinii.Cum pot lua Logan ,cand romanii nu iti dau nimic,nici macar presuri,dar discount????? rusine sa le fie.Loganul era la 10800 euro si Renault-ul a ajuns cu reducerea facuta la 9980 euro,aceleasi dotari.Nu se compara.La logan nu poti rabata banchetele spate,la Symbol da,sunt multe pe care vi le-as spune dar trebuie timp mai mult.
numai bine! |
--------------------
Renaul Clio Symbol
Symbol Fydji
2008 1,5Dci,80CP
- B-01-JYZ
|
|
Abu |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Imi cer scuze ca te contrazic, insa sa afirmi ca este o diferenta de la cer la pamant intrea Symbol si Logan e chiar exagerat. Exista lucruri pe care le apreciezi mai mult la Symbol, altele mai mult la Logan. Iar ca placere de a conduce sunt absolut comparabile, au un sistem de suspensie asemanator, motoare si cutii de viteze la fel, greutati similare.
Parerea mea. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Da, asa e, sunt masini comparabile, numai ca la logan au implementat niste solutii low-cost. Symbol ar avea cateva lucruri in plus, dar asta nu o propulseaza intr-o alta galaxie.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
xman_ghio |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 16 July 07 ![]() |
Sunt comparabile, dar nu se compara... zic eu! Totusi Symbolul P4 este peste Logan, chiar daca 80CP e euro3... Ar fi fain motorul de 85CP si euro4, dar asta este... Per ansamblu si eu sunt mai fericit cu alegerea facuta!
|
--------------------
Renault Symbol 2007
Symbol 1.5 dci 80CP
Symbol 2007
- Symbol 2007
|
|
crn |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 1 September 05 ![]() |
Este diferenta intre Logan si Symbol: ambreiajul usor de actionat de la Logan nu se regaseste la Symbol, suspensia este mai moale la Logan dar si tinuta de drum un pic mai proasta. Oricum Symbolul este peste Logan.
Si uite asa ajungem la un topic Logan vs Symbol. |
--------------------
Renault
Symbol
2005 Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
|
|
razvanelroro |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 15 September 07 ![]() |
salutare tuturor
ajutati-ma ca sunt in ceata ! cat costa reviziile la un clio dci 70 cai ? ca am auzit de niste sume cam mari si as vrea sa trec pe cel pe benzina de 100 de cai . sper sa mai pot face ceva caci am facut deja comanda la masina si ar trebui sa vina cam pe 13-18 octombrie . de fapt daca puteti sa-mi dati preturile comparative intre benzina si motorina va multumesc pt ajutor anticipat ! |
--------------------
renault
symbol
2007/1,5 dci 70cp
- b-91-CAF nu viteza conteaza
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Pai exista topicuri speciale pt consumuri.
Ca sa iti spun pe scurt cat am platit eu... La prima revizie (1an/15000km - pe stil vechi) am platit 460ron cu piesele de la ei de la reprezentanta. A2a revizie (2ani/30000km) am platit 400 ron cu piesele mele, iar manopera renault (revizia asta a inclus in plus fata de prima schimbarea filtrului de aer). Deci daca ai in gand sa faci reviziile la ei cu piesele lor, ai putea sa ai second thoughts in a cumpara dci sau mpi. P.S.: Nu sunt diferente de preturi la revizii atata timp cat e 1.5dci (nu conteaza puterea). Consumabilele sunt aceleasi. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:48 |