Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Audi RS6 Avant - 580 de cai!, UAU

Arhimede
post 9 Sep 2007, 19:04
Post #61


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Ma uit la o stire pe pro despre sarbatoarea tiganilor.Q7,E-class,seria 5,Seria7,Sorinel copilu' da haur, X5.Cultura auto! smile.gif Cred ca o sa hadore RS6-le Avant.O sa-l boteze Chiushapte shport.

Care sunt necesitatiile comune care sunt satisfacute de masinile astea?Frustrarile!!!!!! Normalll aici nu includ RS6-le!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ce-am inteles eu din topicul asta:
Unora le este teama ca vor primii rusine de la astia.Noroc ca a aparut RS6 care e o masina ce poate elimina frustrarile posesorului.

Mie nu-mi place aceasta masina pentru ca sunt prea sarac sa gandesc asa, si-mi fac prea multe griji in privinta cheltuielilor de intretinere.

A!! Si in plus sunt si eu frustrat de faptul ca nu-mi pot permite o astfel de masina si inventez principii cu care sa argumenteze inoportunitatea unei astfel de masini.

Vedeti ce usor e sa arunci cu pareri despre colegii care nu-ti impartasesc vreo convingere auto!!!

E ok sa argumentezi o alegere, dar macar incercati sa o faceti fara sa trageti concluzii despre colegii de forum.Daca discuta cineva pe topicul asta e pentru ca e pasionat, si nu sa-si linisteasca frustrarile.

NU am extaziaza RS6-le pentru ca:
-Exteriorul nu aduce nimic nou..chair e un q7 micut.
-Tehnic v-am explicat.
-Interiorul are kilo, turometrul exact ca toata gama si foarte asemanatoare ca cele de pe Audi 80.Nu-i nici un rafinament estetic, in nici un caz toate comutatoarele comune cu alte clase, modele de pe alte marci.Daca nu ar fi materialele si finisare la fel de marfa ar parea?Volanul, desi superb e pe RS4, Audi TT, Gallardo.....Schimbator grotesc.

Daca aveti argumente care sa vizeze masina, si nu pe mine atunci e ok.Scuze pentru postul imens si pentru greselile de exprimare si gramatica.Nu am intentionat sa jignesc colegi, asta daca simte vreo unu fiori de razbunare. biggrin.gif

This post has been edited by Arhimede: 9 Sep 2007, 19:18


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blueyed
post 9 Sep 2007, 19:57
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 17 August 06




@Arhimede: daca-ti recitesti posturile ai sa simti si tu frustrarea in vorbele tale. Sa spui ca Audi e super porc si BMW porc, tu, sofer de Logan care ai recunoscut ca habar nu ai ce inseamna sa conduci quattro sau audi/bmw, spune multe despre obiectivismul tau
Audi RS6 e un Q7 micut? Ti-ai ratat cariera, trebuie sa-ti trimiti urgent CV-ul la Audi sau la musiu Pininfarina ca tot se plictiseste acum si deseneaza toate prostiile pt aia de la 3M
Interiorul (turometrul) asemanator cu Audi 80??? HAHAHAHAHA
Pentru tine exteriorul nu aduce nimic nou pentru ca habar nu ai sa deosebesti un bloc optic de altul, habar nu ai ce inseamna o marca PREMIUM, habar nu ai sa observi micile fineturi de design. Sa compari bordul/turometrul cu cel de pe Audi 80 mi se pare cea mai crasa lipsa de informare/cunoastere a modelelor Audi. Te informez ca nu e nici cea mai mica legatura intre Audi 80 si Audi A4 B6...Audi RS6 joaca deja in alta liga. Volanul? Ai vrea cate un volan pentru fiecare model? Schimbatorul grotesc spui...joaca-te putin cu el sa vezi ce precis si ce cursa scurta are si o sa-l adori.
Dpdv tehnic e chiar praf, ai dreptate. Prosti aia care-si cumpara asemenea masini, sa-i lase in drum.
Intr-un post anterior spuneai ca la un test intre bmw si RS4, tractiunea quattro de la audi a dat rasol. Te rog sa aduci si dovada, sa stie si prostii de la Audi ca nu mai sunt cei mai buni la sisteme 4wd, ca dupa 25 ani de quattro au ajuns cu limuzinele lor scumpe si proaste in sant

P.S. te-ai urcat vreodata intr-un Audi? 80, A4, A6 etc? Ai condus unul? Ai simtit cu palmele finetea materialelor? Ai observat ergonomia? Ai vazut ce boring e la 160km/h ca nu se aude niciun greieras, nimic? Ai simtit quattro si esp in actiune? Ambianta creata de sistemul de climatizare? Fidelitatea sistemului audio BOSE? Suspensia multi-link pe brate din aluminium?
EI da, e o masina scumpa dar iti si ofera satisfactii pe toate planurile.
Dupa cum vezi in semnatura nu vorbesc din povesti, nu pun la socoteala Audi-ul 80 si audi-ul 80 B4 avute in posesie inainte.
Clar sunt SUBIECTIV in unele privinte dar afirmatiile tale nefondate si in necunostinta de cauza m-au iritat smile.gif
Numai bine si drive safe

This post has been edited by blueyed: 9 Sep 2007, 20:02


--------------------
Audi A4 1.8, 125CP + 1.9TDi, 131CP, Dacia 1982 si 1994
1) Audi A4,1.9TDi-PD 131CP,xenon,CC,bi-climatronic,BC..
2) Audi A4 1.8,20V,125CP,climatronic,BC..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 9 Sep 2007, 20:06
Post #63


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Prietene tu chiar n-ai inteles nimic.

Chiar nu aveam de gand sa-ti raspund.Intai ar fi trebuit sa citesti toate posturile din topic.

Expresii de genu ti-ai ratat cariera nu prea sunt obisnuite pe forumul asta dar sa zicem ca esti nou, si ai activat pe altele.

Estetic schimbatorul e GROOOOOOOOOOOOTESC, fie ca ai tu senzatii cand il atingi.

"Dpdv tehnic e chiar praf, ai dreptate."---"Tehnic e dumnezeiasca"-asta e ce-am spus eu.

Comparatia despre care vorbesc nu are nici o legatura cu faptul ca Audi e praf ci doar ca sistemul quattro nu e genial intr-o conducere la limita, sau cel putin nu neaparat mai bun decat un BMW cu RWD.Si in acel caz era chiar mai slab pe suprafata umeda.Iti amintesti cat de eficient era sistemul quattro pe Audi TT cand se adunau sute de accidente?Bine ca acolo aerodinamica il dezavantaja, dar in orice caz e un exemplu ca era folosit "genial".Citeste presa de atunci inclusiv revista AMS.

Desigur pe unele modele e genial sistemul, unele modele sunt geniale.Era cea mai buna alegere in cazul unei puteri imense si a unei greutati imense.

A contestat cineva finetea materialelor?Finisarea?Climatizarea, sistemul audio?Ergonomia greirasii?Te certi cu fantasme.

Daca tragi concluzii subiective macar ar trebui sa o faci cunoscand macar din ce-am castigat banii in anii astia si care e pregatirea mea.E exact ce spuneam in postul anterior.nu sunt un geniu nici un expert mai ales ca ce-mi povesteai despre design e o chestiune de gust.

Despre asemanarea cu audi 80, ma refeream la simplitatea lor si la fontul caracterelor folosite.Tu pana la urma in proportie de 90 % te-ai certat cu greierii din Loganul meu smile.gif)) Masina care nu corespunde decat nevoilor familiei mele si prioritatiilor familiei.In nici un caz nu la asta se rezuma experienta/ cunostinetele mele.De fapt asta e cazul majoritatii co-forumistilor.

Am spus ca nu am condus un quattro, n-am zis ca nu un bmw un audi....Tu ai condus si-ti da dreptul sa vb despre comportamentul unei masini de 580 de cai. smile.gif Good point!!! Suntem pe #tuning???? smile.gif



This post has been edited by Arhimede: 9 Sep 2007, 22:34


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 07:12
Dacia