Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Audi RS6 Avant - 580 de cai!, UAU

Zippy
post 6 Sep 2007, 22:55
Post #31


Membru din 2003


Group: Members
Posts: 917
Joined: 26 October 03
From: Bucuresti




Design curat, motor ce si-a demonstrat performantele din plin..dar totusi, daca ar fi sa aleg intre 2 breakuri mancatoare de asfalt, nici nu m-as gandi prea mult: M5 touring. Are "doar" 507 cp si 520 Nm, face suta in 4,7 secunde, deci e mai slab ca rs6-ele. Ei bine, nu, nu e mai slab, pana la 200 km/h in blana audi scoate 14,9 secunde iar bmw-ul 13,8. Dar asta e un aspect mult prea mic de care sa ma leg. Adevarul e ca rs-ul e un porc de masina, are 2025 kg, e mai greu ca un m5 touring cu vreo 150 kg. Dar nici de asta nu pot sa ma leg. Ce e cu adevarat important e ca ei desi se chinuie (si chiar reusesc dupa cate observ) reusesc sa scoata mereu ceva peste concurenta directa BMW dar totusi nu egaleaza in vanzari grupul bavarez. Oare de ce?


--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.| VW JETTA - B 97 Z I P ] 2014
Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 6 Sep 2007, 23:26
Post #32


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Aici chiar ma transform in avocatul apararii.RS6avant>M5 touring.Poate sa fie rs6 cel mai bubat, dar cand ma gandesc la cum arata M5 touring......Pact cu dracu fac!

Si te contrazic, audi e super porc si m5 porc!!


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 6 Sep 2007, 23:35
Post #33


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Arhimede, cite masini quattro ai condus? Da' asa, sa le dai in goarna. Asta appropos de TC, caci unerea puterii pe asfalt este avantajata net de greutatea mai mare si de tractiunea intefrala.

Dar repet: comparam mere de aur cu pere de aur (si toate acre de le ia mama naibii). Sunt concepte diferite cu public tinta diferit.

Pentru informare: nu numai in caterham nu stai ca in Audi "6". Nici in Ferrari (care e, repet, _alt fel de masina_). Pentru a continua comparatia, cu Ferrari nu poti sa mergi pe balta, dar cu lotca poti. E mai buna lotca? Este!!
-----------
edit: cit despre Elise - e un soi de cart cu caroserie. E frumos ce-i drept, dar este foarte departe de rafinamentul (atit in ce priveste confortul cit si in ce priveste tehnica) automobilelor "adulte".


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
j.d
post 6 Sep 2007, 23:51
Post #34


...internationally known


Group: Members
Posts: 2.002
Joined: 11 April 06
From: Bucuresti




Chiar daca e break.... 38.gif


--------------------
powered by TFSI
Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kevin-ray
post 7 Sep 2007, 00:03
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 2 November 06
From: Cluj-Napoca




Ca tot va intrebati toti "de ce break?", pentru ca in germania break'urile sunt mult mai cautate decat sedanurile. Cine a fost in germania stie. E plin de ele. Chiar tin minte ca in parcarea unui hotel din Munchen eram singurul sedan, in rest numai hatch sau break. Sunt cautate pentru ca sunt spatioase si practice.

In rest numai respect pentru ceea ce face Audi. Super design, clasic si materiale de buna calitate, plus motoare.... wub.gif

Va mai dau cateva linkuri cu poze:

Audi RS6
Audi A4
Audi A8
Audi A8L


--------------------
Renault Megane Sedan II.2 2006
Confort Expression + mp3 & climatronic
1.5 dCi 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 7 Sep 2007, 00:17
Post #36


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




De unde...smile.gif naiba sa conduc quattro.Aici ai dreptate pe-o parte.La treaba cu TC-ul!Si faptul ca-i quattro elimina pierdera aderentei in accelaratii.

Treaba e urmatoarea.RS6 avant e o masina care se vrea foarte rapida prin performante.....Dar nu este atat de rapida..2 tone nenorocite..care si cu quattro si fara tot 2 tone sunt.

Quattro o aparea ca un sistem super eficient si care ofera aderenta si siguranta in condusul la limita,dar am vazut un test pe ploaie intre un M3 si RS4 iar asta din urma avea tocmai probleme de aderenta si nu tinea pasul cu M3.

E o regula comform careia cand propulsia cauta oportunitati sa se manifeste, ii sunt anulate directiei oportunitatile, si invers.Poate nu-i FWD dar si 4WD tinde sa aibe reactii din astea, mai ales accentuate de greutatea mare.

Se vrea o masina in care.. nu stai ca intr-un caterham.OK.Datorita spatiului, dotarilor... Dar pentru asta nu-i nevoie de un RS6 avant!!!!Si nici de 580 de cai!Si nici de 2 tone.Si nici de roti de 20"!

Ai o masina care iti promite si mere si pere.Si de-asta o compari cu mere si pere. smile.gif Ba chiar cei 580 de cai nu o ajuta sa fie nici la nivelul altei masini cu promisiuni gen mere-pere.

Eu pur si simplu contest eficienta celor 580 de cai pe masina asta.Ca performante nu ca marketing.

E ultimul post de tipu asta ca nu ne convingem. smile.gif

This post has been edited by Arhimede: 7 Sep 2007, 00:24


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kevin-ray
post 7 Sep 2007, 00:37
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 2 November 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Arhimede @ 7 Sep 2007, 00:17)
Eu pur si simplu contest eficienta celor 580 de cai pe masina asta.Ca performante nu ca marketing.
*



Depinde ce intelege fiecare prin performanta, sau mai bine zis, ce reprezinta pentru fiecare performanta. Pentru majoritatea ii acceleratia sau viteza maxima. Pentru mine ii mai performanta o masina care sta bine in curbe, accelereaza foarte repede pana pe la 150 km/h si cu frane bune.

La o linie dreapta un BMW va castiga aproape intotdeauna in fata unui audi (cu acelasi motor si cai putere) si asta datorita tractiunii spate. Dar pe un traseu montan plin de curbe si serpentine quattro'u castiga detasat.


--------------------
Renault Megane Sedan II.2 2006
Confort Expression + mp3 & climatronic
1.5 dCi 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 7 Sep 2007, 00:48
Post #38


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Performante - un timp pe circuit.De aici vine termenul de masina sport.Nu de la liniute sau recorduri de viteza.

Tocmai ca nu stiu daca ar castiga avand in vedere rezultatele testului de care aminteam-M3vaRS4.

Priviti un exemplu mai recent Audi S5 BMW 335i:




--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kevin-ray
post 7 Sep 2007, 01:16
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 2 November 06
From: Cluj-Napoca




radmasa.gif acuma depinde si cine conduce.

Performanta nu inseamna neaparat circuit. De exemplu un traseu de raliu pe asfalt ii cu totul altceva decat un circuit. Acolo se vad avantajele unui quattro. Si cum drumurile publice se aseamana mai mult cu un traseu de raliu, tot un AWD ar castiga.


--------------------
Renault Megane Sedan II.2 2006
Confort Expression + mp3 & climatronic
1.5 dCi 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 7 Sep 2007, 04:45
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




m5 e aspirat si e rwd..


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 7 Sep 2007, 07:39
Post #41


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Arhimede:

Nimeni n-arte nevoie de RS4/RS6, de M3/M5, de Z3/Z4/Z8, de TT, de SLK si de AMG. Nimeni n-are nevoie nici de Ferrari si nici de Lamborghini si nici de Porsche - asta daca e s-o spunem pe aia dreapta. Nimeni n-are nevoie de SUV-uri asa cum sunt ele vindute de cele mai multe ori (atentie, nu vorbesc aici de tot-terenuri autentice). Sau de Hummer-ele de strada.

Dar cumpararea de masini este o chestiune emotionala si prea putin rationala. Din aceset motiv fabricantii vind cu succes tot felul de asemenea masinarii, si daca pot sa-ti ia banii, de ce nu.

Nu vreau sa intru in detalii despre AWD/RWD. Ceea ce ai spus tu cu tractiune vs. directie este adevarat (vezi asa-zisul cerc de aderenta) pentru o roata singulara. Dar la automobile, la directie participa _toate_ rotile (adica si cele din spate); La aplicarea de puteri excesive pe o singura punte->patinaj. In cazul RWD->drift, care daca e bine stapinit poate sa te ajute. Dar citi din noi stim sa controlam bine un drift? In plus, solutia constructiva nu e singura care are importanta. Mai conteaza de exemplu constructia si acordajul suspensiei, care la BMW este altfel decit la de exemplu Audi sau Mercedes: una e trasa mai spre spotiv, alta mai spre confort. La fel, distributie maselor si cutiile de viteze isi spun si ele cuvintul. Ar fi mai multe de discutat, dar s-o lasam deocamdata aici...


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Sep 2007, 07:48
Post #42


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Draguta. Dar uite cum se inventeaza noi "nevoi" false. Si unii de pe aici chiar va straduiti sa ii gasiti argumente la o masina degeaba. Nu zic, din punct de vedere tehnologic jos palaria, iar din punct de vedere de marketing...jos palaria de 2 ori. Reuseste sa abureasca oameni sa creada ca chiar au scos un produs viabil. Nu e prima oara cand se intampla asta. Chiar la capitolul break-uri cu fit(z)e de sportivitate. Parca si VOLVO a mai facut dinastea.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 7 Sep 2007, 08:43
Post #43


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@driverx: punct ochit, punct lovit. Doar o mica observatie as avea: produsul (si inca alte linii de produse) _este:_ viabil - caci lumea il va cumpara pe bani multi. Nu e necesar si nu e rational, dar asta-i alta poveste.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Sep 2007, 09:07
Post #44


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(os @ 7 Sep 2007, 09:43)
@driverx: punct ochit, punct lovit. Doar o mica observatie as avea: produsul (si inca alte linii de produse) _este:_ viabil - caci lumea il va cumpara pe bani multi. Nu e necesar si nu e rational, dar asta-i alta poveste.
*



Sunt constient de asta. Si fiecare face ce vrea cu banii, nu? Da' pe mine ma distreaza lumea care vorbeste privind de jos in sus (ca banii nu ii au) da' vorbeste de niste principii si idei care cred ca le-au inventat in timp ce pica dejtu' pe tasta.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 7 Sep 2007, 09:15
Post #45


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Bun, hai sa revenim la a ne imagina placerea de a detine si de a conduce o asemenea masina.
Eu as vrea un RS6 Variant alb, cu geamuri negre, jante negre si fara nici un insemn exterior RS6: doar cel de pe volan poate sa ramana... cool.gif
As vrea si un M3 sau un 335i pentru joaca pe circuit, power slide-uri, etc.
Si pentru oras mi-as lua un S Classe, diesel si cu tractiune integrala. tongue.gif
Ma duc sa pun un bilet la loto. radmasa.gif


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Frank SF
post 7 Sep 2007, 09:35
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 9 August 04
From: Bucharest




@zippy:

Audi RS6 Avant quattro - V10 5,0l BiTurbo -580 CP - 2025 kg

BMW M5 touring - V10 5,0 l ASPIRAT -507 CP -1955 kg

Avind in vedere ca Audi are quattro diferenta de greutate de 70 de kg nu e asa mare.

Daca as avea banii, chiar azi as da comanda....

Nu va fi disponibil decit cu cutie de viteze automata - se pare ca Audi nu are o manuala ("mestecator") care sa duca atita putere si cuplu...


--------------------
BMW 325xi Logan 1.6 1.6 Berlina 1310
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 Sep 2007, 09:38
Post #47


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Eu sunt curios cate masini cu peste 500 de cai cu manuala clasica mai gasesti ...


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 7 Sep 2007, 11:29
Post #48


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Eu personal nu cred ca-i vorba ca "nu se poate" fabrica o CV manuala (eventual ajutata elecronic, de exemplu DSG), ci e vorba de o anumita diferenta de filozofie. Eu cred ca e cam asa: Audi vrea sa faca o "limuzina otravicioasa" iar BMW o "otrava limuzinoasa". De aici abordarea diferita.

De altfel, M5 obtine valorile maxime (absolut spectaculoase) de demaraj in modul "Racheta". Pe bune - masina poseda un mod in care comanda ambreiajului (unul sau mai multe - cite are SMG?) si schimbarea treptelor se face complet automatizat. Din cauza incalzirii excesive a ambreiajului, exista o limitare in timp (daca nu ma insel nu merge/nu trebuie folosit mai des decit o data la 10 minute) a acestui mod de lucru.

Asemenea fenomene nu apar la CV automata cu convertizor de cuplu - ceea ce se plateste cu penalizare de performanta.

Dar: fiecare sistem are avantajele si dezavantajele lui; fiecare masina are avantajele si dezavantajele ei - si comparatiile la nivel de zecimi de secunda sau de X kilograme sau de altele sunt deplasate.
----------------
Edit: de ce se vinde mai mult M3 decit RS4 samd: cum am descris mia sus, cumpararea unei masini, mai ales in aceste clase, este dominata de factori subiectivi. Ori - o masina sportiva "se ia" de la BMW, si nu de la altii.

In acest sens un exemplu bun (si nefericit) este VW Phaeton - care ar etot ce trebuie la o masina de lux, dar nu are succes. Caci o masina de lux nu "se ia" de la VW, ci de la Mercedes. Sau BMW. Sau Audi - dar _nu_ de la VW...

Iata de ce.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 7 Sep 2007, 13:37
Post #49


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




RS4, M3, Z4, TT, SLK -sunt "pe bune".....subiectivismul apare cand tu o vezi pe una mai cu mot decat alta din motive pe care nu le intelege poporu'.

uber sports wagon-adica pentru clientul care considera un s6 avant nedemn de el.

"RS6 Avant has always been a popular daily driver for motorists addicted to speed, often acting as a second car for owners of exotics like Ferraris and Lamborghinis"

Avem aici un alt mamut sportiv.Dar un pic surprinzator Porsche nu a scos un uber Cayenne Turbo....
http://www.motorauthority.com/news/suvs/po...ith-sports-car/


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eminescu0
post 7 Sep 2007, 18:03
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 September 04
From: Colentina, inima strazii




QUOTE(eminescu0 @ 6 Sep 2007, 19:43)
inca ceva: care e diferenta intre un Audi RS4 cu cilindree de 4,2 si 420 cai si un C 63 AMG cu 6,2 litrii si 457 cai? care e faza cu cilindreea?
*


imi raspunde cineva la intrebare ?


--------------------
Reno Megane I hatch
If you can't convince 'em, confuse 'em.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 7 Sep 2007, 18:19
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




Capacitate cilindrica = cilindree = adica volum ansablu pistoane-clindru-chiuloasa.
Unu are 2 litri de volum mai mult si genereaza aproape aceeasi putere cu cel de 4,2.

PS: voi aici nu vorbiti de struguri? Ca eu asa pricepusi biggrin.gif .


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP - XXXX 2000 Highline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 7 Sep 2007, 18:22
Post #52


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Pai mercu are mai mult cuplu...


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 7 Sep 2007, 18:33
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




... pai si normal, la ce animal zace sub capota ar fi fost pacat sa nu aibe.


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP - XXXX 2000 Highline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 7 Sep 2007, 20:43
Post #54


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




527006l.jpg
803115l.jpg
486855l.jpg
529331l.jpg
880115l.jpg
676241l.jpg
867696l.jpg
821514l.jpg

Ma, da' frumoasa e... manca-o-ar tata pe ea. Si poate micuta, poate bine de tot wub.gif

La ca e buna o masina d-asta? Sa mergi la o excursie prin tarisoara noastra draga, cu ceva bagaje prin portbagaj, in ritm rapid, sa nu iti dea rusini orice manelar pe autostrada, sa nu gafaie la urcusuri, sa nu se sperie de curbele stranse sau drumurile putin alunecoase... si de ce nu, sa te duca pana la poalele partiei si sa nu paleasca in fata vreunei alte masini din parcarea hotelului. Dar noi suntem prea saraci ca sa gandim asa si ne uitam doar la consum si cheltuieli de intretinere.







This post has been edited by vis-a-vis: 7 Sep 2007, 21:43


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 Sep 2007, 21:25
Post #55


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Mdea. Si sa merg cu ea pe drum European Calafat Severin si sa-mi las pe acolo tot sistemul 4x4 si jumatatea de motor.

Din pacate nu avem drumuri pentru asemenea bijuterii sad.gif

This post has been edited by ssilviu: 7 Sep 2007, 21:26


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_s
post 8 Sep 2007, 13:44
Post #56


.


Group: Members
Posts: 305
Joined: 2 July 04
From: .




QUOTE(vis-a-vis @ 7 Sep 2007, 20:43)
sa nu iti dea rusini orice manelar pe autostrada, sa nu gafaie la urcusuri, sa nu se sperie de curbele stranse sau drumurile putin alunecoase... si de ce nu, sa te duca pana la poalele partiei si sa nu paleasca in fata vreunei alte masini din parcarea hotelului. Dar noi suntem prea saraci ca sa gandim asa si ne uitam doar la consum si cheltuieli de intretinere.
*




ei uite fraza asta ar fi putut fi scrisa de un manelar, ei sunt cu rusinea du datu clasei si cu palitu in fata altora


--------------------
. . - . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 8 Sep 2007, 16:51
Post #57


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Jura-te!


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_s
post 8 Sep 2007, 17:32
Post #58


.


Group: Members
Posts: 305
Joined: 2 July 04
From: .




ei domnul de vis-a-vis doar nu v-ati suparat

nu-i frumos, pe cuvant ca nui . lasa ca o sa cresteti dvs mare si n-o sa va uitati la consum si la intretinere si cu asta o sa ne dezvoltam si noi, priceperea si indemanarea biggrin.gif

aa si replica ai cu jura-te ... tot un manelar ar zice-o

dar sa-l intrebam pe domnul big, sa ne ofere o parere de expert. biggrin.gif

This post has been edited by paul_s: 8 Sep 2007, 17:35


--------------------
. . - . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
.::n00b::.
post 9 Sep 2007, 11:53
Post #59


nobody touches the n00b


Group: Members
Posts: 19
Joined: 15 September 06




Pentru mine RS6 imbina tot ce mi-as putea dori la o masina. Nu stiu de ce contestati interioarele lor , mie mi se par cele mai frumoase interioare dintre marcile cu serii mari de automobile , astfel excluzand marcile exclusiviste Maserati , Aston Martin etc. Totusi nu pot sa inteleg de ce modelele RS6 ies doar cu caroserie Avant. Asa cum BMW merge pe ambele versiuni de caroserie asa ar trebui sa faca si Audi. Mie personal mi-ar fi placut mai mult un RS6 sedan. Asta e singura nemultumire pe care o am, in rest masina e superba din toate punctele de vedere.


--------------------
Dacea Logan Laureate - B 13 NUB 2006 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 9 Sep 2007, 17:26
Post #60


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




A l e x si vis-a-vis: sunt cu ochii pe voi. Calmati-va, altfel o luati si voi frumusel pe urma lui Sony & nh1980ro. Deocamdata va sterg doar postarile.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 03:11
Dacia