Porneste greu, nu porneste la prima cheie
![]() ![]() ![]() |
Porneste greu, nu porneste la prima cheie
Adina Sanda |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3
2007 Dinamique 1,4
|
|||
George Paul |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Azi dimineata (sambata, adica, dupa cateva zile de ploi prin Bucuresti) am dat sa pornesc masina care stationa din weekend-ul trecut. Dau intai 3 tasnituri la stergatoare, sa ud parbrizul, apoi "cheie".
A pornit in fundat motorul, fara vlaga, a urcat anemic pana-n 1000 rot/min, apoi a murit subit. "Pornirea" a durat cred ca 3-4 secunde maxim. Desi obisnuiesc sa apas si ambreiajul, cu tot cu schimbatorul de viteze pe zero. Nu s-a scuturat cum am mai citit c-ar face cand merg doar 3 cilindri. La a doua cheie n-a mers decat demarorul. L-am tinut 5 secunde, nimic. La a 3-a cheie l-am tinut cam 7. N-a pornit motorul. La a 4-a deja m-am enervat (am simtit deziluzia unei masini proaste, pe care am crezut-o buna) si cam in 10 secunde hai ca a pornit si motorul. Anemic. L-am tinut din acceleratie la 1500-1700rot/min, ca simteam ca vrea sa moara. In timpul asta a inceput sa clipeasca "martorul luminos al sistemului de antipoluare". A clipit cam 7 secunde si s-a stins. Abia atunci am lasat acceleratia libera (in tot acest timp tinand ambreiajul la fund, ca deh, sa nu moara martoaga), si s-a calmat la 750rot/min. Afara, miros esapamentul, nimic deosebit (vapori de benzina nearsa sau alte alea). Ridic si eu capota, ma uit direct la bobinele de inductie (ca doar citisem pagini intregi de suferinte ale utilizatorilor de renault): aia prima din stanga, cum ma uitam la poarta 9, statea intr-o balta de lichid strans acolo, la baza ei. Ridic privirea, vad cum se scurgeau picaturi pe furtunelul de la duza stanga (privind frontal masina) exact in zona primei bobine. E acolo si o panta a blocului motor, strange cam tot ce pica pe o raza de cativa cm.). Am plecat. In fine, mergand, s-a-ncalzit motorul, s-a mai dus si balta de langa bobina, a mers azi toata ziua fara figuri (neglijand stilul paranoic cu care ascultam acum toate vibratiile masinii). Cercetand acasa, vad ca dupa stropirea parbrizului, dara de lichid de pe capota vine in jos, spre duza stropitoare, apoi se prelinge frumos prin orificiul capotei, pe furtunel si apoi direct spre bobina de inductie din stanga. Daca masina asta avea capac de motor, sau macar amarata aia de izolatie sub capota, nu se-ntampla mizeria asta. Acum, io, ca orice roman care nu poate primi masina intreaga, trebuie sa improvizez ceva ca sa izolez zona primului injector de infiltratiile de apa/lichid de parbriz. A mai patit cineva fenomenul in cauza? In afara de cauciuc siliconic sub capota, in jurul fixarii duzei stropitoarei, mai aveti vreo idee? Aia din dreapta nu ma intereseaza, curge pe altele, poate vor bubui mai tarziu. Nu ma pricep prea mult, ridic rar capota, si de fiecare data peisajul mi se pare la fel de strain. This post has been edited by George Paul: 27 Sep 2008, 20:07 |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
bodi_ski |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 12 May 08 From: Bucuresti - Targoviste ![]() |
Patesc si eu asta la Scenicul meu. Dar nu din aceleasi cauze. la mine e imbatranit cauciucul din care e facut furtunasul si mai crapa de la presiune langa duza din stanga
![]() M-am gandit si la varianta cu capac de motor cum am vazut la diesel...dar motorul meu 1.6 16V n-are prevazut asa ceva ![]() |
--------------------
Renault
Scenic I
2000
- DB07HVN Scenic I 1.6 16v 210k KM and counting.
|
|
George Paul |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Dintre cei cu probleme de pornire: cati ati schimbat vreo bobina de inductie?
Iar cei care au schimbat, aveti idee daca tot Sagem-ul fatal e pus pe Clio III din fabrica? Ne sta securea bobinei deasupra capului ca la Megane II? Trebuie sa ne asteptam sa pice in orice clipa, sa avem mereu o bobina si chei potrivite in portbagaj? Nu de alta, dar abia am gasit Beru la 160 lei. La Al Padrino servesc Valeo la 210 lei acum, colectia toamna-iarna 2008. |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
hornedfiend |
![]()
Post
#35
|
nimeni Group: Members Posts: 249 Joined: 26 May 07 ![]() |
Si eu patesc asta cu pornirea destul de des dar cred ca mi-a facut asa de la inceput (eu dau vina pe benzina). Daca aflati ceva cu certitudine nu va sfiiti si impartiti mai ales ca se apropie sarbatorile
![]() |
--------------------
Renault
Clio 3 1.6 16V
2007 Exception
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#36
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Pe motorul de 1,6 bobinele sunt tot Sagem. Nu sunt la fel de proaste ca si cele care erau puse pe Megane 2.1. Cred au fost revizuite de producator si nu cred ca mai pica atat de repede.
Pe motorul de 1,4 nu stiu de cine sunt facute bobinele (culoare: maro) |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
George Paul |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Eu am 1.4, maro. Nu pot vedea ce-i scris pe ele pana nu zboara una.
In orice caz, imi fac bagajele pentru service. Am pornit motorul in seara asta, la 20 de grade afara: a stat la 1000rot/min, vibratii mari. Se simt in volan, in usi, in bord. La relanti, ca de pornit pe strada n-am mai avut curaj. ![]() Esapament in rafale scurte si dese, cu miros specific de benzina arsa incomplet. Desi nu s-a mai aprins "martorul anti-poluare". Nu zici ca a fost cum era odata, cand nu stiam daca motorul merge decat daca ma uitam pe turometru. ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
George Paul |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Bineinteles ca era bobina de vina. La cilindrul 2, nu ala de curgea apa ca de la robinet in capul bobinei.
Bobinele cu cap maro, la motorul de 1.4 sunt Valeo. ![]() Asa ca rugati-va continuu cat mergeti cu masinutele Reno. Sa va tina. Bobina, sau.. altele. Poza: Valeo versus Beru. This post has been edited by George Paul: 4 Oct 2008, 18:33 Attached thumbnail(s) bobine.jpg ( Size: 497.95k ) Number of downloads: 2464 |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
George Paul |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Am primit o bobina turceasca la service. Cu recomandarea ca ar fi cazul sa nu mai bombanesc.
Un spirit foarte deschis "europeean" globalizant, cu care ar trebui sa ignoram multitudinea de kitschuri ce au creat faima de "turcisme" si "chinezarii". Oricum, am facut 500km peste weekend cu ea, si mai mergea cand am oprit motorul aseara. Deci, e buna. |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
valeron_x |
![]()
Post
#40
|
![]() dintre plebei Group: Members Posts: 198 Joined: 28 March 07 From: Pristina, Kosovo ![]() |
@george paul:
cum adica nu ai capac la motor? ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1.4 16V
- B 80 CTN
|
|
George Paul |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
E din iulie 2007. N-are. Pur si simplu. Cum n-are nici un nenorocit de bec in torpedou, nici "buson"-ul albastru de AC din aceesi gaura neagra. Ce mai vreau si eu la banii astia!?
![]() Faza nasoala e ca in seara asta i-am dat o cheie, s-o parchez mai bine, sa pot iesi dimineata sa merg cu cineva la spital. A pornit naspa, se zgaltaia la propriu. ![]() Maine ma duc iar in service, deja sunt satul de drumuri. M-am mai pricopsit si cu o vibratie a pedalei de acceleratie (detalii mai incolo, poate isi revine cu aportul de know-how al celor priceputi de care sper sa dau in service. Chiar, ii mai vibreaza cuiva pedala de acceleratie?!... ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
Fabu |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 21 November 06 From: Timisoara ![]() |
Salutare.
Mie imi mai vibreaza, dar cica ar fi de la ceva garnituri de plastic de la filtrul de aer si alte conducte din astea de plastic adiacente...joi sunt programat la service...sper sa fie asta, ca e foarte stresant. Dupa cum se vede din semnatura am diesel, poate sunt ceva diferente de montare a pieselor mentionate mai sus... Multa bafta! |
--------------------
Renault
Clio 4
2014 Dynamique EDC, 1.5 dCI, 90 CP
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#43
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Buna seara, oameni buni!
Prima data cand postez la Sectiunea Clio. Am cetit parte din posturi si mi-am facut o parere...Atat cat imi permit... In ceea ce priveste problema lui George, mie, unul, imi miroase a neetanseitate pe tubulatura de admisie, dupa debitmetru. Dardaiala, amestec bogat (poate parea paradoxal, dar, da, daca ECM-ul ''simte'' ca nu poate metine turatia de ralanti - conform hartii de pe eeprom -, mareste timpii de deschidere ai injectoarelor pana cand turatia de ralanti atinge valoarea prescrisa...), consum oarecum mai ridicat: asta-i parte din corolarul de manifestari...Iar in sarcina, trebe apasata naprasnic pedala ca motorul sa isi faca datoria... |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
George Paul |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
@ Fabu: Macar la tine si-au pus problema in serios. Ar fi util, daca vrei, sa spui si unde ti-a fost rezolvata (si cred ca-ti va fi, important e sa vrei sa faci ceva).
Eu am auzit in seara asta placa cu "asa fac toate". Este ultimul lucru pe care-mi doream sa-l aud, dar... pacat. Am vazut la SERUS oameni de toate soiurile, tot din pacate. Ca-n viata. Pe unii i-am salutat desi ma uitasera de la revizie. Pe altii nu doresc sa-i mai vad niciodata. Ma mai gandesc ce voi face. Cu siguranta problema exista, la masina cat si la antipatia si sictirul fatis cu care sunt primit la SERUS de unii. Off topic - Automatele cu asta au prins la publicul larg: au eliminat riscul de enervare vis-a-vis de intalnirea cu cineva care tine mortis sa-ti arate ca poate trai si fara tine. Cu tot riscul publicitatii negative. (Ei nu risca, ei "castiga" intotdeauna.)Pacat ca astfel nu-i mai intalnesti si pe ceilalti, care raman OAMENI. |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
xander_nuck |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 20 March 09 ![]() |
da eu am patit asta exact cand am luat masina de la showroom. In momentul care ma trezeam dimineata sa plec cu masina undeva, incercam sa o pornesc dupa ce se stingeau toate ledurile si nu pornea. La a doua cheie pornea fara problema. M-am dus la deler si s-au invirtit in jurul ei mult timp si nu stiau ce e. Dar in momentul in care au pus un aparat cu care masurau presiunea cu care intra benzina in motor au ajuns la concluzia ca se stricase pompa de benzina. Dupa ce am schimbat pompa nu am mai avut niciodata problema asta. Incearca sa te duci la service si sa verifice daca vine benzina in motor cand pui contactul.
|
--------------------
Renault
Clio III
2006 Dynamique
|
|
95puf |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 12 January 08 From: Medgidia ![]() |
De 2 zile m-am pricopsit si eu de problema asta - dimineata nu porneste decat la a treia cheie ff chinuit. Dar numai dimineata. Dupa aceea toata ziua nici cea mai mica problema. Am 38.000 km si pana acum nici cea mai mica problema. Dar de ieri..... Mi-e groaza sa ma duc la service si sa o las acolo cateva zile (tinand cont ca merg zilnic cu ea). La diesel are careva idee ce ar trebui verificat prima data (mi-e teama sa nu fie ceva minor ce poate as putea remedia si singur)?
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007 dynamique / 1.5dci / 70 CP
- CT-95-PUF Tacerea este singurul raspuns logic pe care il poti da prostilor...
|
|
federal |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 31 March 09 ![]() |
hey people... am si eu o problema similara cu masina mea.
e un renault scenic din '97 si faza ii cam asa: am mers ieri cu masina prin oras, am fost la benzinarie si am pus cam de 100 de lei (deci nici prea putin, nici plinul nu l-am facut) si dupa ce mi-am vad mai departe de drum prin oras s-o oprit motorul subit (repet: in timp ce mergeam cu masina)... am tras pe dreapta, am repornit motorul, o pornit destul de innecat si de anemic dar pe urma n-o mai avut nicio problema. am ajuns pe urma acasa si pana azi la amiaza n-am mai scos masina din curte. cand am vrut azi sa plec nu-mi mai pornea absolut deloc motorul. in bord nu apare niciun semnal... cel mai probabil o fi de la pompa de benzina (zic eu...) are careva habar cam cat ar costa sa-mi schimb pompa de benzina? mersi mult! ![]() |
--------------------
Renault
Scenic
1997
- SB
|
|
95puf |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 12 January 08 From: Medgidia ![]() |
La mine pana la urma s-a rezolvat. De vina se pare ca a fost motorina. Dupa toate testele facute cu calculatorul masina a reiesit ca functioneaza normal, au desfacut filtrul de motrina unde nu s-a constatat mizerie, iar prin excludere a ramas calitatea motorinei. Intr-adevar, cu 3 zile inainte de a avea prima problema am alimentat cu 40L de la LukOil, si mi-au spus sa nu mai folosesc de la ei ca ar contine foarte mult sulf. Mi-au golit rezervorul de toata motorina, am plecat pe jos la primul Petrom (cca 300m, la intrarea in Constanta), am cumparat 5L de Top euro 5 sa pot misca masina iar de 2 saptamani fenomenul nu s-a mai repetat.
De alimentat oricum numai de la Petrom am alimentat pana acum, cu 2 exceptii: pe la 5 000 km LukOil de pe centura si acum la 38 000 km cu acesti 40 L tot de LukOil. Nu sunt convins ca nu se va mai repeta, dar ce mai pot sa spun acum din moment ce nu se mai repeta? Nu-mi prea plac rezolvarile prin excludere! Stiti cum e: "sa dea Dumnezeu sa-i fie acesta leacul dar nu-mi place descantecul". Un Paste fericit tuturor! |
--------------------
Renault
Clio 3
2007 dynamique / 1.5dci / 70 CP
- CT-95-PUF Tacerea este singurul raspuns logic pe care il poti da prostilor...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 14:53 |