Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Porneste greu, nu porneste la prima cheie

viculet
post 13 Aug 2007, 17:02
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 26 February 05




Salutare! Am si eu o mică problema. Nu pornește masinuța la prima cheie. Am dat vina pe carburant( am pus de MOL si apoi am trecut la ROMPETROL de 98 ) și face la fel. Am fost cu ea la "doctor" și au fost foarte serviabili(schimbat bujii, verificat pe CLIP dar mașina rămâne în studiu). Masinuța nu pornește la prima cheie. Problema este că după o perioada mai mare de 6 ore masinuța nu pornește din prima. După prima cheie aceasta pornește foarte bine. Pe CLIP nu apare nici un cod de eroare. Totul este OK. A mai pățit cineva așa ceva ? Orice idee este bine venită.


--------------------
Renault Clio 3,1.2 16 v 2006 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roty
post 14 Aug 2007, 00:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 19 May 06




Tu dupa ce pui contactul astepti sa se stinga toate becurile de pe bord inainte sa actionezi demarorul? (adica sa se amorseze pompa de benzina, sa faca testele etc)


--------------------
Renault Clio 3 2006, 1.4 16V
Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cornelius
post 14 Aug 2007, 09:11
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 29 January 07




Daca "scanteieste" inseamna ca nu "benzineste" cum trebe... biggrin.gif ca la vechile Dacii. Ori nu astepti sa se stinga toate becele ori daca ai facut-o ai apa in benzina ori ai o problema la sist de injectie...


--------------------
Renault Clio III 2007 CD - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 14 Aug 2007, 15:56
Post #4


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Sunt multe posibile cauze ale problemei, pe langa cele deja enuntate mai adaug si eu 2:
- o bobina "semi-busita", care nu prea descarca corect cat e rece
- captor de pe volanta murdarit cu pilitura (de asta nu sunt sigur, era o problema clasica la Clio II pe benzina, nu stiu daca la Clio III s-a "transmis")
Din pacate, de cele mai multe ori in astfel de situatii, solutia se gaseste prin incercari repetate. Atat cat iti permite programul, stai pe capul service-ului: masina e in garantie si trebuie reparata.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kriprii
post 14 Aug 2007, 17:14
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 296
Joined: 30 October 06
From: Bucuresti




Salut,
De aproximativ 2 saptamani imi face si mie figuri. Cateodata nu porneste la prima cheie...am observat ca imi face asa cand sta prea mult in soare ( nu stiu daca are vreo relevanta ce spun...poate fi doar coincidenta)


--------------------
Renault Kadjar 2016/ ZEN Energy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RDaniel
post 14 Aug 2007, 17:54
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 9 October 06




Nu doresc sa va simtiti ofensati , dar pe vremea cand aveam SuperNova se manifesta acelasi simptom mai ales dupa ce masina statea cateva ore in soare puternic. Cei drept simptomul a aparut dupa vreo 50 k si trei ani de exploatare.

Se pare ca e vorba despre un reper care se cheama " senzor de turatie " si care uneori da rateuri din cauza conditiilor de mediu dure, mai exact din cauza prafului.

Problema am rezolvat-o rapid la Autocobalcescu (circa 20 minute) nu prin schimbarea reperului ci prin curatarea lui. Nu bag mana in foc pentru ca n-am stat langa masina.

Succes !


--------------------
Renault Megane 2005 1.5 dci 100 cp Influence
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 14 Aug 2007, 17:56
Post #7


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




senzor de turatie = captor de pe volanta


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 14 Aug 2007, 22:49
Post #8


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




In cazul senzorului de pe volanta va puteti ocupa si voi de curatat. Se dau suruburile jos cu chei potrivite, se scoate mufa, se foloseste din belsug WD-40 pentru contacte si varf, se remonteaza si se testeaza cateva zile. Daca manifestarea a disparut -> problem solved smile.gif


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 15 Aug 2007, 18:13
Post #9


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




WD40 nu curata. pentru curatat se gaseste "gum cutter" de la 2+2 sau orice spray de curatat frane.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 15 Aug 2007, 22:57
Post #10


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Pai in ignoranta mea credeam ca wd40 e un fel de panaceu. In orice caz am cateva luni bune de cand am stropit senzorul si contactele cu wd40 si nu am mai avut probleme. Data viitoare cand o sa-l desfac o sa-i dau spray dedicat pt. curatatul contactelor


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 15 Aug 2007, 23:06
Post #11


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Pe Wd-40 scrie asa: Curata si protejeaza,impotriva ruginii si coroziunii,degripeaza ansamblurile ruginite..etc..etc...concluzie: este bun la toate... tongue.gif (oricum pt contacte nu cred ca este indicat..cel de la 2+2 este ok)

This post has been edited by MHY: 15 Aug 2007, 23:09


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viculet
post 17 Aug 2007, 19:23
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 26 February 05




Problema este dimineata. Cind sta in soare porneste la sfert de cheie. Totul este curatat si testat pe clip de cei de la service. Nu apar erori. Masurat presiunea data de pompa de benzina, curatat senzor volanta si zero erori in calculator.


--------------------
Renault Clio 3,1.2 16 v 2006 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 18 Aug 2007, 16:27
Post #13


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Daca problema apare dimineata tind sa cred ca e o bobina. Poate locul unde parchezi este peste (sau in zona) o gura de canal, de unde ai parte de umiditate din belsug. Astfel de problema nu are cum sa apara in clip, deoarece in primele 10-20 de sec. (nu stiu cu exactitate) senzorul de noxe nu este luat in considerare: este considerat normal ca la pornire, pana se autoregleaza motorul, noxele sa depaseasca nivelul permis. Chiar si la RAR testele se fac pe motorul cel putin relativ cald. (Clarificare: in clip problemele la bobine se vad ca probleme de noxe: cand o bobina nu functioneaza corect, pe evacuare apar vapori de benzina nearsi, care determina depasirea nivelului permis de noxe).
Eu unul as cumpara o bobina noua (de la un magazin, nu Sagem de la dealer renault, ca sunt foarte scumpe) si as schimba pe rand cate o bobina in fiecare seara. Daca in 4 dimineti nu obtii nici un rezultat satisfacator, pastreaza bobina noua in bune conditii (ferita de frig si umezeala), va fi o piesa de schimb de care vei avea sigur nevoie in viitor. Daca intr-una din dimineti porneste bine, ai descoperit problema.
Asa cum ti-am spus, e doar o banuiala, iar sfatul meu trateaza-l ca atare. Decizia iti apartine.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DanSB
post 20 Apr 2008, 22:04
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 20 April 08




Salut,

Am si eu exact aceeasi problema! Dimineata masina nu porneste la prima cheie. Doar la a doua! Testerul nu arata nimic in neregula, bujiile au fost schimbate si softul reinstalat in calculator.

"Viculet" la tine cum s-a rezolvat?

Multumesc


--------------------
Renault Scenic 1.6 16V 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DanSB
post 23 Apr 2008, 21:16
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 20 April 08




Problema s-a rezolvat, asa ca imi fac datoria sa scriu si pe forum ce si cum.

Mai intai iata cum s-a rezolvat la "viculet", caruia ii multumesc pe aceasta cale pentru informatii:

"Problema s-a rezolvat in modul urmator :
1. prezentare in service si lasat masina peste noapte pentru a o porni a doua zi ;
2. Pornit masina a 2-a zi si constat service ca masina nu porneste la prima cheie( la a 2-a cheie porneste fara probleme si nu inregistreaza erori in calculator);
3. ramas masina vreo 3 zile in service pentru investigatii ;
4. in urma discutiei cu cel de la reprezentanta s-a rezolvat astfel : - inlocuit bujii( pe garantie) si se manifesta la fel, facut update de soft la masinuta ( este din apr.2006), si fara sa fac misto sa stii ca din cauza benzinei (1.eu merg cu benzina de 95 si nu a mai aparut problema
2. nu pune benzina de 99 sau 100 pentru ca aceasta se obtine prin aditivare si nu prin rafinare directa iar calculatorul de injectie nu stie ce are acolo).
Dupa de am consumat toata benzina de 98 am pus de 95 si iti spun ca chiar nu am mai avut probleme cu pornirea la prima cheie.
Sper ca cele spuse de mine sa te fi lamurit . La mine asta a fost."

Iata cum s-a rezolvat in cazul meu:

Am urmat sfatul lui Tudor, caruia ii multumesc mult!!!, si mi-am luat o bobina de inductie (pentru ca masina mea era parcata exact in zona unei guri de canal). In fiecare seara puneam bobina noua in locul uneia vechi si verificam dimineata pornirea. La a doua incercare s-a rezolvat problema! Era deci o bobina, doar partial busita, exact cum e mai rau, si testerul nu detecta defectul.

Multumesc inca o data atat lui Viculet cat si lui Tudor.

Sper ca solutiile de mai sus sa functioneze si in cazul altora.

Bafta!


--------------------
Renault Scenic 1.6 16V 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hornedfiend
post 24 Apr 2008, 18:30
Post #16


nimeni


Group: Members
Posts: 249
Joined: 26 May 07




Eu de ex pun Carrera 100 si pana acum recunosc ca am patit-o si eu o data treaba asta dar in general porneste din prima. Intr-o zi cand a stat f mult in soare nu mi-a luat-o nici mie din prima. Deci nu cred sa fie totusi benzina, chiar daca e aditivata si nu rafinata direct, sau ma rog nu vreau sa ma pronunt aiurea. Oricum mi s-a intamplat o data sau de 2x pana acum sa porneasca si sa moara la cateva secunde dupa aia (nu putea sa mentina turatia calumea), dar la a 2-a cheie a pornit absolut ok. Tot din acelasi motiv poate fi sau chiar sa fie benzina asta carrera 100 problematica (nu as vrea totusi sa bag numai 95 pe motiv ca aia de 100 e "proasta", dar am sa bag si din aia doar daca face mai mult bine decat cea de 99-100)?


--------------------
Renault Clio 3 1.6 16V 2007 Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adina Sanda
post 20 Aug 2008, 17:33
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 20 August 08




Salut! Am si eu un Clio III Dinamique de 1,4, achizitionat in februarie 2008. Pana acum 3 saptamani pornea normal la prima cheie, dar de atunci porneste foarte greu la prima cheie sau deloc, iar la a doua cheie porneste instantaneu. Acest lucru se intampla dimineata dar si in cursul zilei dupa o stationare mai mare de 20 minute. De cand am cumparat-o am alimentat-o doar cu benzina de 98 sau 100. Am schimbat benzina de cateva ori ca sa exclud un carburant prost, dar problema a persistat.
Masina este in garantie si a fost cu ea la un service renault, care:
- nu a gasit nici o eroare pe tester,
- a testat benzina din rezervor,
- a testat compresia motorului la rece si la cald in 3 zile diferite,
iar concluzia a fost ca masina a fost rulata in regim subturat iar catalizatorul acumuleaza gaze nearse care se intorc in motor care dau problema pornirii!!!!!
Am luat in considerare sfatul de a rula cu motorul mai turat dar problema nu a disparut. Asa ca am dus-o din nou la renault. Acum astept wacko.gif
Accept bucuroasa orice sfat in rezolvarea problemei masinutei.


--------------------
Renault Clio 3 2007 Dinamique 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Io_mi_s
post 20 Aug 2008, 17:57
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 25 August 06
From: Galati




Cat de subturat se poate merge cu o benzinara? Intreb pt. ca pana la a-ti termina de citit intregul post voiam sa raspund sec : 'tureaz-o mai mult". Mergi pe mana lor. Succese!

This post has been edited by Io_mi_s: 20 Aug 2008, 17:58


--------------------
Renault Megane 2.2 2006/Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adina Sanda
post 20 Aug 2008, 18:23
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 20 August 08




Am considerat ca primii 5000 Km masina se afla in rodaj si nu am depasit 3500 rotatii, nici in afara orasului. Iar pana la 5000 km nu am avut problema la pornire. Dupa 5000 km, am turat motorul pana la 4500 rotatii. Problema a aparut dupa 6000 km. Oricum, e cam ciudata solutia de a merge in oras, in viteza a doua cu 4000 ture, solutie care nu a dat rezultate, problema la pornire a persistat. Si au inceput sa se uite ceilalti participanti la trafic la mine ca urla masina si nu schimb viteza.


--------------------
Renault Clio 3 2007 Dinamique 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 20 Aug 2008, 18:51
Post #20


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Problema asta cu nepornitul la prima cheie cred ca Renaultul a si patentat-o.

Sunt foarte numeroase cazurile de acest gen...si la mine a aparut anul trecut prin vara, nu i-am acordat nici o atentie, apoi am zis totusi sa nu fiu atat de indiferent si i-am curatat captorul de pe volanta...binenteles tot nu pornea la prima cheie decat cand avea chef si dupa cateva saptamani cred, ca nu mai tin exact minte, si-a REVENIT. Si-am lasat-o naibii in pace...

Din ce-am mai avut contact cu motoarele astea, consider ca 1.2 16v e mult mai pacatos in privinta acestei probleme decat 1.4 sau 1.6 16v. Si poate discutia cu benzina pacatoasa pare o vrajeala, insa eu sunt convins...motoarele astea sunt foarte sensibile in privinta calitatii carburantului.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hornedfiend
post 20 Aug 2008, 20:42
Post #21


nimeni


Group: Members
Posts: 249
Joined: 26 May 07




Eu mai patesc asta din cand in cand. Oricum, acum tin mai mult cheia la demaror si porneste (nu stiu cat de bine e dar porneste din prima).

This post has been edited by hornedfiend: 20 Aug 2008, 20:42


--------------------
Renault Clio 3 1.6 16V 2007 Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GaSpyDo
post 24 Aug 2008, 09:38
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 23 June 07




Sper sa nu ma bag in seama aiurea.

Am avut si eu aceiasi problema, dar la un motor diesel.
Pe scurt: pornea OK daca nu trecea mult timp de la oprire (adica daca o lasam seara tarziu, dimineata, pornea Ok), daca nu circulam in weekend luni dimineata pornea groaznic.
Dupa mai multe verificari la service (adica 3), m-am enervat si am discutat direct cu inginerul de la service care a dat dovada de multa bunavointa, a pus mana personal pe scule si a dat jos capacul de protectie de deasupra motorului. Aici a observat la pistonul 3, 2 picaturi de motorina langa injector. A scos furtunul de retur si, surpriza, furtunul prezenta un mic defect de fabricatie, adica o mica ciupitura. Mi-a explicat ca pe acolo lua aer in momentul in care stationarea era mai indelungata si pornirea era greoaie pentru ca trebuia mai intai sa se amorseze pompa, si-a cerut scuze pentru neplaceri si a inlocuit furtunul.
De atunci totul e OK.

Cred ca e indicat sa vedeti daca nu e ceva asemanator!

Am pus si poze cu furtunul in cauza ca sa vedeti cam despre cine este vorba.
Bestia asta mica care imi dadea dureri de cap, are 6 cm daca il indrept.

This post has been edited by GaSpyDo: 24 Aug 2008, 09:42

Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 358.43k ) Number of downloads: 3121
2.jpg ( Size: 128.66k ) Number of downloads: 3148


--------------------
Renault Clio III Dynamique, 1,5 dCi 2007 - CT 07 ___
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiBraila
post 31 Aug 2008, 12:03
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 17 January 08




Sper sa nu fiu off topic cu problema mea, dar din moment ce tot de pornirea motorului tine iata-ma aici.
Problema mea nu e ca nu porneste la prima cheie, ba porneste la prima cheie, dar e fff lunga acea cheie ... ceea ce nu mi se pare normal.
Am incercat sa o pornesc de mai multe ori si la cald si la rece si pornire dupa pornire ... la fel ... dureaza prea mult pana porneste.
Help ... ? ( doar 3000 km plange.gif )

This post has been edited by AndreiBraila: 31 Aug 2008, 12:04


--------------------
Renault Clio 3 2008
1.5 dCI @ 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 2 Sep 2008, 13:46
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Service, mai ales ca are doar 3000 km si este in garantie, daca acum nu te duci la service cand este gratis cand o sa fie pe bani cred ca nu te mai duci deloc.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 2 Sep 2008, 16:26
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




@Andrei , urmareste problemele de pornire la clio,megane II care o parte sunt echipate cu motorul 1,5 DCI , sunt topice destule. Dupa ce citesti si te naucesti , ptr ca pot fi multe cauze ,aplica cu incredere solutia lui @Relu11.ca de e garantie. Cred ca nimeni de pe forum nu poate pune degetul pe buba sa zica "asta e". Si daca ajungi la o rezolvare spune si pe forum ca asa mai invatam si noi.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adina Sanda
post 6 Sep 2008, 18:23
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 20 August 08




Au schimbat acel captor (senzor) de pe volanta in service si a ramas sa urmaresc evolutia in timp.
Tot ce pot sa spun e ca 3 zile am avut impresia ca au gasit defectiunea dar m-am inselat.
Nu e normal ca prima cheie sa dureze atat pana porneste.
Dupa concediu merg inapoi la service.


--------------------
Renault Clio 3 2007 Dinamique 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 6 Sep 2008, 18:28
Post #27


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Cate secunde dureaza pana porneste la prima cheie ? Aproximativ.


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiBraila
post 8 Sep 2008, 10:43
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 17 January 08




Nu stiu exact sa-ti zic, dar chestia e ca invarte mult pana porneste sau asa mi se pare mie. Eu zic ca se invarte mult in comparatie cu alte masini diesel care le-am auzit pornind eventual si la prima cheie, dimineata.
Oricum de ceva timp parca s-a mai scurtat timpul, parca pleaca ceva mai repede ... aplauze.gif


--------------------
Renault Clio 3 2008
1.5 dCI @ 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zlate
post 18 Sep 2008, 20:20
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 26 February 08




am un dinamique de 1,2 si din ce am citit iata ce conclugie am tras: benzina frate . bagati de 95 indiferent de unde nu face deloc figuri . amfost si eu la service de ma cunosteau aia ca un cal breaz si dadeau din umeri ca boii. ce bine era inainte cind pina si paznicul intreprinderii iti repara masina aia veche (dacia)


--------------------
renault clio III 2007/dinamique 1.2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hornedfiend
post 18 Sep 2008, 23:55
Post #30


nimeni


Group: Members
Posts: 249
Joined: 26 May 07




Nu are nici o treaba benzina. Eu bag 95 de la petrom si tot asa patesc (in special cand sta in soare mai mult).


--------------------
Renault Clio 3 1.6 16V 2007 Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2025 - 23:27
Dacia