Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

e normal sa consume ulei?, 1 litru in 2 luni?

bogdan razvan
post 30 Oct 2013, 20:32
Post #1


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




masina are 160000km consumabile noi(vreau sa spun ca este foarte,foarte intretinuta masina)faza e ca in momentul in care parchez masina un pic inclinata cand revin sa o pornesc se aprinde in bord service si imi clipeste uleiul.acum 2 luni am patit la fel si am completat cu ulei dar vad ca a aparut din nou ceea ce ma duce cu gandul ca ce am completat atunci,acum nu mai este.uleiul folosit este Elf Evolution SXR,masina o folosesc zilnic,o mai si frig cand am ocazia, nu pierd ulei pe nicaieri.p mine unul nu ma deranjeaza excesiv de tare sa completez cu ulei,ma deranjeaza daca este vreo problema ce cauzeaza consumul de ulei pt ca as vrea sa o remediez,multumesc


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 30 Oct 2013, 20:40
Post #2


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Ce motor ai? Nu e normal sa completezi cate un litru la doua luni.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 30 Oct 2013, 20:58
Post #3


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




1.9 dci de 120.
Cel mai probabil turbina aia sh a luat-o si ea pe ulei.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 30 Oct 2013, 21:21
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




nu te poti raporta in timp !
uni fac in 2 luni cu masina cat fac alti intr-un an... deci in cati km ai pierdut aproximativ cati ml de ulei?
Poate nu l-am mancat doar l-a aruncat pe undeva afara... verifica sa nu ai ceva infundat...eu de la rahatul ala de epurator de pe masina(am ramas socat din cauza lui) din cauza ca era infundat, odata la 500 km completam cu 300 ml ulei.
daca era de la turbina trebuia sa inceapa sa scoata fum masina !

Daca mananca uleiul trebuie sa vezi in urma ta fum... la 1 litru ..

This post has been edited by postasu: 30 Oct 2013, 21:29


--------------------
Renault Laguna III - TM ...... 2008
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 31 Oct 2013, 04:35
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Atunci cand turbina veche a luat-o pe ulei , esti sigur ca motorul nu a avut de suferit ?


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 31 Oct 2013, 07:31
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Am schimbat si eu uleiul, mecanicul avea si el Laguna 1,8 si am inceput sa discutam, vreo 1/2 ora sa tot fi durat. Vine vorba de consum, cica la 16v s-ar da mai repede dar ca la a mea s-ar vedea mai greu ca am si catalizator (pai au toate zic eu) si turbina. Aveam la 10000km patru liniute si doua patratele pe CB, nu exista masina sa nu arda uleiul pentru ca el ramane pe cilindru in cursa de intoarcere de la PMS la PMI. Cam 1/2 litru la schimb pun si eu dar se pare ca joja imi arata eronat (alta e alta discutie) si ca trebuia sa pun mai putin sau chiar deloc...


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 31 Oct 2013, 09:05
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




Nu inteleg de unde tot ziceti ca omul si-a schimbat turbina? (ca nu zice nimic de turbo in post).
Poate stiti ceva in plus ...


--------------------
Renault Laguna III - TM ...... 2008
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan razvan
post 31 Oct 2013, 10:40
Post #8


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




deci cum am precizat circul foarte mult in oras cred ca o medie ar fi 100 de km pe zi uneori mai mult sau mai putin,as putea spune ca a consumat un litru de ulei intre 2500 si 3000 de km,cum am mai precizat nu pierd ulei pe nicaieri,fum scoate doar cant plec in forta cu ea peste 3000 de ture,turbina e foarte buna nu incape discutie ca merge pe ulei,cum am mai precizat masina este foarte intretinuta,as fii vrut sa stiu daca e normal sa pape ulei,daca nu normal atunci sa caut sa remediez problema,motorul este 1,9 dci 120 cai,turbina despre care vorbesc colegii a fost intradevar schimbata cu una de pe o laguna din 2005,pusa pe stand garret(cred ca am scris corect)verificata ,echilibrata si pusa pe masina(deci ies din discutie)

31 Oct 2013, 11:42:
eu sant curios daca doar eu patesc asa ceva sau mai sunt si alti posesori de lagune diesel cu consum mai mare sau mai mic de ulei

31 Oct 2013, 11:48:
mentionez ca la joja nu am cum sa verific nivelul deoarece este rupta de cand am cumparat masina si analiza pe care am facut-o si pe care o prezint aici este doar in urma a ceea ce imi apare in bord-serv cu galben si nivel ulei pulseaza(in loc sa scrie" oil ok")

31 Oct 2013, 11:49:
iar acest mesaj imi apare doar cand las masina parcata inclinat(pt ca asa e parcarea),cand masina e parcata normal nu imi apare acest mesaj

31 Oct 2013, 11:55:
oricum va multumesc pt interventie si pentru sugestii si daca e sa descopar o eventuala problema am sa o postez aici ca sa stie si alti colegi(asta doar daca este cu adevarat o problema)

This post has been edited by bogdan razvan: 31 Oct 2013, 10:55


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 31 Oct 2013, 11:57
Post #9


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Mie imi papa cam 250 ml la fiecare 2000 de km. Sau ceva de genul. Am schimbat uleiul (5W40), am schimbat turbina (e cea veche, reconditionata), e cipuita, pierde sigur pe undeva pe dupa turbina (la Renault mi-au spus ca e o garnitura care se distruge din cauza caldurii), pierde pe la voletul de inabusire si mi-e frica sa ma gandesc ce gasesc in epurator.
Dar, am 150 de cai si nu da cu fum decat la schimbare de viteza si plecari in tromba. Nu stiu daca ajuta ce am scris eu, insa vezi sa nu fie mai multe cauze (ulei prea putin vascos, garnituri, etc).

Din experienta proprie, nu neaparat turbina papa ulei. Eu aveam uleiul la nivel de 10 luni, cand m-a lasat turbina.

Si da, si eu zilele trecute am parcat-o inclinata si imi arata ca mi-a mancat un 0 de la indicatorul de pe bord. Acum am lasat-o plana si arata pe bord corect. Insa, sincer, indicatorul de pe bord e cam hot, mie imi arata 6 de 0, chiar si atunci cand mi-a mancat 250 ml care se vad pe joja.

This post has been edited by mircea-daniel: 31 Oct 2013, 11:59


--------------------
Renault Lagunaaaa - B 666 GGG 2003
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 31 Oct 2013, 12:45
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(bogdan razvan @ 31 Oct 2013, 11:40)
motorul este 1,9 dci 120 cai,turbina despre care vorbesc colegii a fost intradevar schimbata cu una de pe o laguna din 2005,pusa pe stand garret(cred ca am scris corect)verificata ,echilibrata si pusa pe masina(deci ies din discutie)
*




Turbina nu poate fi pusa pe stand Garrett, echilibrata si verificata corect decat daca este cazul unei turbine reconditionata de producatorul ei ( in speta Garrett).


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 31 Oct 2013, 13:20
Post #11


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Si echilibrarea dinamica nu are treaba cu segmentii de etansare a uleiului de pe ax.

Probabil parchezi la un unghi destul de mare si mai pacalesi traductorul de nivel pentru ulei. Daca la masuratori pe orizontala iti indica faptul ca ar consuma incepi sa-ti pui semne de intrebare. Din pacate cel mai simplu instrument de masura (si fiabil totodata) nu il poti folosi.

Intradevar, o cantitate de ulei este arsa in cilindru dar nu e deloc o cantitate insemnata. Cu vechiul Megane am mers aproape 7 ani fara sa completez nici macar o singura data nivelul de ulei. Tot timpul a fost foarte apropiat de nivelul la care a fost umplut cu mici deviatii in functie de temperatura si perioada de schimb.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 31 Oct 2013, 14:10
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




Involuntar ai completat - la fiecare schimb de ulei tu "corectai" nivelul !

This post has been edited by Silk: 1 Nov 2013, 11:05


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 31 Oct 2013, 14:58
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




Nu e normal sa pape atata ulei (daca intradevar il papa)


--------------------
Renault Laguna III - TM ...... 2008
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan razvan
post 31 Oct 2013, 20:33
Post #14


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




am completat pina la urma cu 500 ml de ulei ,am parcat in aceeasi pozitie ca de obicei si vad ca nu se mai aprinde deci e ok deocamdata

31 Oct 2013, 21:40:
nu vreau sa ma corectez cu colegul silk dar in constanta este un atelier(seamana mai mult a cabinet medical decat atelier )unde se repara ,reconditionaza, curata,echilibreaza si testeaza turbine(turbinele stau in raft cum sta painea neptun in alimentara ca sa ma exprim asa)iar instalatia este garrett,eu am vazut cu ochii mei,daca eu m-am inselat atunci imi cer scuze ca va informez gresit,stima

31 Oct 2013, 21:41:
am vrut sa zic ""contrazic cu colegul silk""

This post has been edited by bogdan razvan: 31 Oct 2013, 20:41


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 31 Oct 2013, 21:01
Post #15


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




dragul meu coleg,

1. e oarecum normal, dpdv teoretic, sa iti consume ulei, cu toate acestea....daca colegul cu 150 cp mai completeaza ulei intre schimburi, eu la 173 nu completez. Nu stiu ce zice manualul de sirvice (in germana), dar pun 7 litrii la schimb, 5w30 Mobil 1 esp formula.

2 - daca vrei o recomandare de service bun si eftin in Constanta contacteaza-ma, merg la ei de cand am masina, si pe langa service-ul normal de ulei face si o verificare generala a masinii. Usor usor incep sa se specializeze si in reno baietii de acolo (de cand ma au pe mine fac din ce in ce mai multe lagune)


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 1 Nov 2013, 09:34
Post #16


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Eu vroiam sa zic ca de obicei, sunt mai multe cauze, nu trebuie sa se arunce imediat la turbina. Inca de la Renault 12, Reno are boala asta: pica atunci cand e cascada (mai multe motive adunate, care mai de care mai jucaus).

@piskhy, ai 2.0 sau 2.2?

This post has been edited by mircea-daniel: 1 Nov 2013, 09:35


--------------------
Renault Lagunaaaa - B 666 GGG 2003
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 1 Nov 2013, 10:48
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(bogdan razvan @ 31 Oct 2013, 21:33)

nu vreau sa ma corectez/contrazic cu colegul silk dar in constanta este un atelier(seamana mai mult a cabinet medical decat atelier )unde se repara ,reconditionaza, curata,echilibreaza si testeaza turbine(turbinele stau in raft cum sta painea neptun in alimentara ca sa ma exprim asa)iar instalatia este garrett,eu am vazut cu ochii mei,daca eu m-am inselat atunci imi cer scuze ca va informez gresit,stima

*




Este greu sa te contrazici cu colegul Silk pe aceasta tema.

Colegul Silk lucreaza la Garrett, si sta toata ziua cu turbosuflantele in nas.
Atelierul respectiv nu are cum sa detina masini de echilibrat Garrett, nici fabrica din Bucuresti nu detine asa ceva. Masinile de echilibrat/calibrat/asamblat sunt fabricate de alte firme, si Garrett nu obijnuieste sa isi puna brandul pe ele.
In privinta curateniei si calitatii lucrarilor facute in respectivul atelier nu ma pot pronunta si nici nu contest.

Imi cer scuze daca par arogant, dar nu e intentia mea, suntem aici sa impartasim/rezolvam problemele aparute la fiarele noastre, nu neaparat sa ne batem cu pumnii in piept care are dreptate.

Oricum, daca aveti nelamuriri cu privire la turbosuflante, incerc sa ajut cu pareri/sfaturi in limita cunostiintelor mele.


Numa' bine.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 1 Nov 2013, 11:17
Post #18


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Salut,
Postez si aici ... deoarece postul vechi era in aria de Laguna 1 si nu s-a inghesuit nimeni cu pareri.

Problema e asta: plec intr-o seara de la munca de la munca si doamna din bord a inceput sa povesteasca "oil level is low. Please check and top up oil immediately on a plane surface" - sau ceva de genu, timp in care liniutele de la Oil Level clipeau. Ma uit pe joja, avea dreptate...aproape de minim. Faza e ca nu stiu cum si unde a disparut. Fum nu scoate (sa zici ca-l mananca excesiv), sub masina e curat (si a stat nemiscata timp de 2 saptamani). Azi dimineata am pus-o pe rampa si nu curge, scutul e uscat, in jurul filtrului e curat...

Schimbul de ulei a fost facut in luna august si s-au pus 5.6L conform softului de la service. Atunci arata full (si pe joja si pe bord), si nu am facut decat vreo 150km (foarte putin). Daca conteaza, am folosit acelasi tip de ulei ca si in ultimele doua schimburi, ELF Excellium 5w-40. Idei ?


--------------------
Renault Laguna 2 - B-33-RTN 2002 Privilege 3.0 V6 CVA
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 1 Nov 2013, 14:51
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Sigur s-au pus 5,6 litri ? Totusi sa-ti haleasca atat in 150km trebuia sa iasa alb in urma ta , daca spui ca nu ai scurgeri...


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
akysor
post 1 Nov 2013, 23:04
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 17 January 13




salut baieti,
aceasi problema o am si eu.

Mie imi mananca cam 3 liniute(de la joja)in 2000-2500km.
nu scoate fum,nu lasa urme pe jos.

Ce am observat,baia de uleu e murdara de ulei si se mai opserva ulei prin spatele motorului pe langa cutie si scutul plin de ulei tot asa in spate spre cutia de viteze.

Colierele sunt stranse bine,furtunurile nu dau semne de uzura,turbina e curata.
De unde ar putea sa se scurga ulei prin spatele motorului mai spre cutie?

Masina are 197.000km si folosesc elf turbo disel 10w40

Apropo,cati ml are o liniuta sau intre liniutele de la joja?



--------------------
renault laguna - AK 412 HA 2001 expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 1 Nov 2013, 23:10
Post #21


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




verifică garnitura de la baia de ulei. Un lucru este clar, nu trebuie să completezi deloc în 15000 km chiar dacă lipsește o foarte mică cantitate din el, dacă pui 1 l la 1000 km înseamnă că uleiul ala curge pe undeva ori turbina este pe ducă.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan razvan
post 1 Nov 2013, 23:33
Post #22


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




ok,deci topicul asta e tare
hai sa pun problema altfel stimati colegi:
-cati litri de ulei intra la un schimb de ulei cu tot cu filtru(ma repet si va spun ca am joja rupta si nu pot sa verific dupa joja)
pt colegul Akysor,sustin ce a spus si Mihai mai sus pe la busonul de la baia de ulei pierzi ulei care datorita vitezei de deplasare ajunge in spatele motorului catre cutia de viteze,la urmatorul schimb de ulei schimba si garnitura acea metalica(cred ca e din cupru-scuze daca gresesc) de la buson
-pt Silk multumesc de lamurire,poate imi poti oferi si un raspuns la intrebarea de mai sus

2 Nov 2013, 00:47:
tot pt colegul Silk mai am o intrebare:turbina mea fluiera cand depasesc sa spunem 2000 de ture,desi catodata o aud si putin inainte de 2000 (cand merg pe langa un zid sau gard si am geamul deschis de exemplu)acum intrebarea este functioneaza normal sau nu,adica e normal sa faca asa sau nu?si acum vin si cu argumentele care m-au condus la aceasta intrebare:eu lucrez intr-un santier naval alaturi de colegi in varsta,mecanici de meserie,care mi-au spus ca o turbina care lucreaza are un suierat sau un fluier caracteristic(precizez ca e vb de mecanici din domeniul naval)insa cand am fost la repr. Renault acum 3 zile am facut un drum cu inginerul de acolo care la intrebarea mea daca e bine cum se aude turbina(peste 2000 de ture fluiratul respectiv se aude si in interior)acesta nu mi-a raspuns dar mimica lui urmata de un ras in zeflemea m-a pus pe ganduri,astept un raspuns avizat de la colegul Silk

This post has been edited by bogdan razvan: 1 Nov 2013, 23:47


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
akysor
post 2 Nov 2013, 00:26
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 17 January 13




la motor de 1.9 120 cai bag aproape 5 l

atat la penultimul cat si la ultimul schimb de ulei,acea garnitura arata destul de bine.Am sa o schimb.

La mine acel fluierat se aude de la 1700-1800 in sus.

Referitor la problema ta,

Un prieten,care are si el laguna 2, avea aceleasi simtome care le ai descris tu,pirrdea ulei in perioade scurte de timp si nu lasa nici pete sub masina,in schimb se cunostea pe haion niste puncte de ulei.S a uitat mai atent pe la motor si a constatat ca filtru de ulei era slabit ,l a strans;a completat cu ulei si de atunci nu a mai avu nici o problema cu service plus martorul de la ulei.Verifica si tu filtru...



This post has been edited by akysor: 2 Nov 2013, 00:34


--------------------
renault laguna - AK 412 HA 2001 expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan razvan
post 2 Nov 2013, 00:42
Post #24


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




pt pishky.......te invidiez ca ai atatia cai putere(173) si sincer as vrea sa vad si eu masina asta si ce motor are (pt ca nu am vazut in descrierea ta ce tip ai) eu am ""doar"" 120 (nu stiu cati sunt lesinati)


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 2 Nov 2013, 01:11
Post #25


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




QUOTE(bogdan razvan @ 2 Nov 2013, 00:33)
eu lucrez intr-un santier naval alaturi de colegi in varsta,mecanici de meserie,care mi-au spus ca o turbina care lucreaza are un suierat sau un fluier caracteristic(precizez ca e vb de mecanici din domeniul naval)insa cand am fost la repr. Renault acum 3 zile am facut un drum cu inginerul de acolo care la intrebarea mea daca e bine cum se aude turbina(peste 2000 de ture fluiratul respectiv se aude si in interior)acesta nu mi-a raspuns dar mimica lui urmata de un ras in zeflemea m-a pus pe ganduri,astept un raspuns avizat de la colegul Silk
*


Zic bine colegii tai smile.gif. DMHI sau SNC?


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 2 Nov 2013, 14:13
Post #26


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




QUOTE(bogdan razvan @ 2 Nov 2013, 00:42)
pt pishky.......te invidiez ca ai atatia cai putere(173) si sincer as vrea sa vad si eu masina asta si ce motor are (pt ca nu am vazut in descrierea ta ce tip ai) eu am ""doar"" 120 (nu stiu cati sunt lesinati)
*



momentan sunt plecat prin iasi, dar lasa-mi un numar de telefon pe pm si ne vedem saptamana viitoare
e posibil sa avem mai multe in comun decat lagunele.
nu am zis nici o secunda ca 120 ar fi lesinati.

QUOTE(SorinCT @ 2 Nov 2013, 01:11)
Zic bine colegii tai smile.gif. DMHI sau SNC?
*



GSP Shipyard? Orsova - sucursala agigea? - daca era vreuna din astea vedeam / cunosteam masina.
colegu AIM sa inteleg ca tot ceva naval muncesti?

despre turbo - si la mine se aude un suierat - de 60.000 incoace, dar am catalogat-o la "asa trebuie"


@ mircea daniel - 2.0 dci, si, da bea ~ 7 litrii de ulei la o revizie.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan razvan
post 2 Nov 2013, 17:35
Post #27


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




deci,deci stati putin sa o luam pe rand:
-in primul rand va rog frumos sa imi spuneti exact cat ulei intra la un schimb de ulei(adica din manual,deoarece eu nu am asa ceva,si nici nu am pus 5 l de ulei in masina la niciun schimb,am pus mai putin)
-pt. Akysor,ms de sfat,am sa verific
-pt SorinCt da colegii au lucrat in SNC eu sant coleg cu ei intr-un santier din strainatate
-pt Akysor si la mine tot de la 1700-1800 incepe dar de la 2000 aud suieratul in masina(fara sa ma deranjeze, sa nu se inteleaga altceva)
-pt Pishky,))))as vrea eu la GSP,nu, lucrez intr-un santier din strainatate,nu stiu sa trimit PM nr meu este 0721027019-daca nu raspund inseamna ca doarme fetita mea sau ca nu pot sa raspund din diferite motive si revin eu cu un tel.
-va rog frumos inca o data sa imi spuneti concret conf cu manualul cati litri de ulei intra la un schimb de ulei,adica valoarea minima si cea maxima,va multumesc


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_x
post 2 Nov 2013, 18:00
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 717
Joined: 5 February 08




Poate este coincidenta poate nu dar eu am schimbat epuratorul de ulei si nu mai imi consuma ulei
Am facut schimbul de ulei si dupa vreo 2 mii km sa zic asa am mai ramas cu 2 lini pe bord la nivel de ulei,dupa inlocuirea epuratorului de ulei am mai facut sa zic asa vreo 1500 km si tot 2 lini am la nivel ulei


--------------------
Renault laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
akysor
post 2 Nov 2013, 18:52
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 17 January 13




Eu bag de obicei 4.8 l,1.9 dci 120 cai


--------------------
renault laguna - AK 412 HA 2001 expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 3 Nov 2013, 08:34
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




QUOTE
-va rog frumos inca o data sa imi spuneti concret conf cu manualul cati litri de ulei intra la un schimb de ulei,adica valoarea minima si cea maxima,va multumesc

La 1.9dci conform manualului intra 4,8 litri . Min si max .... aceste valori poti sa le masori cu joja !


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 06:10
Dacia