Curatare faruri/stopuri, exterior/interior
![]() ![]() ![]() |
Curatare faruri/stopuri, exterior/interior
Racky |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.050 Joined: 1 June 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
.
. 2005 Symbol 1.4 8V Fidji
2008 Laguna III estate 2.0 dCI(150)-Initiale Paris 2002 Clio Bicorp 1.5 dCI 85-Privilege 2009 Laguna coupe GT 3.0 V6 dCI |
|||
Racky |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.050 Joined: 1 June 05 ![]() |
Ca solutie le-am suflat cu aer la o vulcanizare si apoi cu o microfibra am sters cateva firicele de praf care mai ramasesera.
|
--------------------
Renault
.
. 2005 Symbol 1.4 8V Fidji
2008 Laguna III estate 2.0 dCI(150)-Initiale Paris 2002 Clio Bicorp 1.5 dCI 85-Privilege 2009 Laguna coupe GT 3.0 V6 dCI |
|
c0xty |
![]()
Post
#33
|
![]() c0xty Group: Members Posts: 211 Joined: 23 June 10 From: In carciuma! DNFD!!!! ![]() |
depinde acum de la caz la caz..... daca praful e vechi si s-a lipit....nu prea are sa merga cu aer comprimat si va trebui sa le demontezi, si sa le stergi cu soluie de geamuri sau o laveta de microfibra uscata... nu stiu cu ce te confrunti ca sa iti pot da un sfat pertinent
|
--------------------
renault
clio
2002
- B 30 AEJ Renault Clio II,1,5 dci
**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!** |
|
Evo-Detailing |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 December 10 ![]() |
Hai sa va dau si eu o mana de ajutor.
Un "tutorial" despre reconditionarea farurilor. CE INSEAMNA SI CUM SE REALIZEAZA RECONDITIONAREA FARURILOR Inspectia Initiala. Azi avem de lucru la un Audi A6 din 2001. (farurile sunt originale, masina nefiind lovita niciodata). dscn0525g.jpg dscn0526r.jpg dscn0527s.jpg Aproape 10 ani si peste 250.000 km si-au pus amprenta asupra lor. RECONDITIONAREA : 1. Decontaminare. Am folosit Clay Sonus verde, ultrafin. dscn0528y.jpg Decontaminarea se face asemanator vopselei, mai mare atentie trebuind acordata marginilor farului, unde daca atingem cu clay-ul, putem ingloba in acesta mizerie care nu ne intereseaza. Dupa decontaminarea completa a farului din dreapta, clay-ul a aratat asa : dscn0529j.jpg Ca si lubrifiant, am folosit o solutie pentru curatat geamuri cu cateva picaturi de CG Maxi Suds II. Este recomandat ca dupa aceasta etapa, intrucat urmeaza sa lucram cu hartii abrazive sa izolam bine zonele din apropierea farului. La masini ca acest A6, un mare avantaj consta in faptul ca ridicarea capotei practic ne scuteste de a izola cam 50% din imprejurimile farului. Banda Tessa rezistenta la apa a fost folosita in zonele in care vopseaua era aproape de far. dscn0530f.jpg 2. Slefuire. In functie de gradul de deteriorare al farului asupra caruia lucram sau de calitatea rezultatului final pe care vrem sa il obtinem trebuie aleasa granulatia corecta a hartiei abrazive. In cazul de fata am inceput cu P600 de la Mirka Water resistant. dscn0535j.jpg Prima etapa a fost efectuata cu aceasta granulatie. Udata din abpundenta suprafata farului a urmat aceste faze : dscn0531d.jpg dscn0532m.jpg Din timp in timp, recomand sa se inspecteze rezultatul slefuirii. Ideea este aceea de a obtine o suprafata mata si uniforma. 27 Dec 2010, 16:09: dscn0533s.jpg Daca rezulatul obtinut ne multumeste, este timpul sa trecem la o hartie abraziva cu o granulatie mai fina. La A6 am folosit P1000. dscn0536q.jpg dscn0537v.jpg In aceasta etapa, daca wetsanding-ul e facut corect, la ud, ar trebui sa putem vedea sau ca incepem sa vedem interiorul farului. dscn0539f.jpg Dupa uscare, farul trebuie sa capete un aspect mat si bineinteles uniform. dscn0543r.jpg De la hartia abraziva cea mai aspra spre cea mai fina, se pot parcurge oricate etape intermediare, la cazul de fata, am trecut la P2000. dscn0544m.jpg Lucrata in aceeasi maniera, aceasta hartie incepe sa dea fedinitie transparentei farului, lasand ca lupele si oglinzile interioare sa se vada din ce in ce mai bine. dscn0545vv.jpg dscn0546w.jpg dscn0547p.jpg 27 Dec 2010, 16:10: 3. Polish-ul. Desi unanim recunoscuta ca "polisharea farurilor", in cadurul operatiunii de reconditionare, lucrul cu masina nu are decat o parte de vina la redarea aspectului impecabil al farurilor. In cazul de fata, am folosit un burete abraziv (portocaliu) de la Berner si 3M FCP. Pentru lucrul acestei paste am folosit metoda zenitului. dscn0549s.jpg Avand ca si rezultat : dscn0550.jpg dscn0551o.jpg Am decis ca mai este necesara inca o trecere cu combinatia de PAD + Pasta + metoda de care aminteam mai sus pentru a obtine urmatoarele rezultate : dscn0552a.jpg dscn0553l.jpg 4. Redarea stralucirii. In ultimele forografii din etapa de polish, daca va uitati cu atentie se observa cateva holograme lasate de combinatia agresiva folosita pentru polish. Pentru indepartarea acestora si pentru a obtine un rezultat final perfect este nevoie de inca o etapa si anume a celei de finish. Am folosit Pad de finish de la Mirka si 3M Ultrafina. Metoda zenitului si de aceasta data. dscn0557r.jpg Au fost suficiente 2 treceri pentru a obtine aceste rezultate : dscn0559n.jpg dscn0560n.jpg dscn0561oj.jpg dscn0562o.jpg 27 Dec 2010, 16:11: !!! Pe toata perioada lucrului cu masina trebuie monitorizata atent temperatura farului. Nu trebuie ca acesta sa se incinga in timpul lucrului. 5. Protectia. O lucrare buna, se defineste prin calitatea optica rezultata si prin durata acesteia in timp. Pentru a asigura o protectie, buna, pentru acest exemplu am folosit M-Seal de la CG. dscn0563k.jpg Aplicat cu un aplicator din microfibra, a fost lasat aproximativ 40 de min sa ajunga la maturitate pana cand am facut buffing-ul. dscn0565q.jpg Dupa buffing, avem rezultatul final : dscn0566f.jpg "Let there be light !" dscn0568s.jpg dscn0569pe.jpg Pentru orice intrebari sau nelamuriri va stau la dispozitie. This post has been edited by Evo-Detailing: 27 Dec 2010, 16:11 |
--------------------
Honda
Civic EK4
1995 VTi EVOLUTION DETAILING Craiova Polish, Polish faruri, tratamente interioare si multe altele
|
|
syrtybyca |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 27 October 09 From: campulung muscel ![]() |
salutare, am un symbol 2001, 1.4 8v dinamique. faza cu polisharea farurilor am facut-o si eu anul trecut iar efectul imediat a fost beton. singura problema ramasa fiin mizeria pe interior. tot caut sa gasesc si eu o solutie pentru spalare faruri interior(mai ales pentru lupa), insa pana acum nu am gasit pe nimeni care sa ma lamureasca. daca are cineva vreo idee care sa fi fost pusa in practica.......dau o bere....mersi anticipat
|
--------------------
renault
clio symbol
2001 clio symbol 1.4 8v dinamique
- ag 26 tby
|
|
Alex_Judoka |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 474 Joined: 9 September 10 ![]() |
Daca îmi este permis aceeași problema o am si eu la Megane, am cumpătrat un far SH care a stat destul fără capac , deci praf cât cuprinde.
Am vopsit farul , am curatare lupa insa se pare ca mizeria este pe interiorul Lupei. Ideea cu soluția de geamuri pare buna de încercat , insa e greu de sters dupa având in vedere dimensiunea gaurii de acces.... |
--------------------
Jeep
Grand Cherokee Limited -
2008 ...............................................................................
|
|
geo_ozzy |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 13 September 11 ![]() |
salut m-ai intrebat de oglinda interioara si nu pot sau nu stiu sa iti raspund acolo. imi pare rau dar cred ca e cea mai simpla oglinda nu are absolut nimic pe ea,imi pare rau sper sa gasesti mesajul si daca mai te intereseaza alte piese pt tine sau fratii lagunisti nu ezita sa ma intrebi ,0721389401, george, poate se nimereste sa am! ms numai bn!
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA
BERLINA 2001 PRIVILEGE
- GR 55 GEO
|
|
mihaiyak |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 31 January 07 ![]() |
ms vroiam una electrocromatica.pastrez numarul pentru viitoare necesitati.
|
--------------------
renault
laguna 2.2
confort dinamique 1.9 dci 120 cp , 2006
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
nu ma bag la treaba cu smirgelul, fie el si de 3000...
cam aceeasi problema o am si eu in partea de sus a farurilor, spre semnalizari, s-au cam matuit... ma gandeam sa o duc la un polish profesional, e vreo 100 de lei... pana am dat de un prieten (care are alti prieteni ce lucreaza la uzina de avioane din bacau). mi-a dat omul o jumate de bidonas de solutie, ceva maroniu si vascos. cu aia polisheaza astia plexiglasul la avioane. am incercat cu mana si cu o carpa... rezultatul se vede instant... zgarieturile fine se duc si ramane aspectul ala de gloss... nu am apasat ca taranul cu mana pe far, am zis ca am rabdare pana s-o mai intoarce caldura ca sa le rezolv, daca tot am stat asa cu ele aproape 2 ani... trebuie sa aplic solutia respectiva cu o masina (am una de polishat cu vreo 700 de rotatii). nu am mai apucat, ca a venit frigul si nu e ok pe vremea asta... dar daca reusesc ceva si aflu cum se cheama solutia, va dau de veste. nu bag mana in foc ca o s-o gasiti in comert, dar macar gasiti pe cineva care sa va fara rost de ea contracost. oricum, nu cred ca aia sunt nebuni si folosesc porcarii pentru avioane, asa ca am incredere, mai ales ca am incercat manual si a iesit ok. |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
Prowlers |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 13 January 08 ![]() |
Masinuta a facut 120.000km si 10 ani in decembrie 2013 - si farurile sunt matuite si caut pe cineva sau firma care sa imi ofere serviciul la un pret civilizat - desi as putea face eu - prefer sa apelez la un specialist.
Am cautat mai multe firme si observ ca preturile variaza foarte mult insa imi este greu sa le compar. Dupa polish inteleg ca e bine sa se aplice si o folie de protective... Aveti vreo recomandare? |
--------------------
Renault
Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line
2014
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 07:23 |