Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Impresii r 21, cum se conduce, ce va place si ce nu la masina

Fery_
post 29 Mar 2008, 13:31
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 17 January 07
From: DEVA




si eu am acelasi motor dar fata de tine am luat masina la 275000km si reali cred ca aer mai multi eu am facut cu ea vreo 25000 de vand o am de un an
motorul meu is super multumit de cum merge
problemele la motor am avut cu partea electrica senda lambda dusa si senzorul de pe clapeta de acceleratie
din cauza lor motorul poate merge infect
si mai mult ca sigur eveai probleme de electrica adik senzori
motorul meu de altfel e varza pierde pe la garnituri ceva ulei tachetii bat mai frumos decat un ceas elvetian biggrin.gif si cu toate astea de 2 ierni niciodata nu a pornit la a 2-a cheie si dupa 20 de secunde plecam cu ea fara nici o problema si viteza ating 175
peste vreo luna 2 urmeaza sa fac reparatie la motor de altfel ma declar multumit de performantele si functionarea motorului
la problema electrica cel putin la mine nu am gasit meserias sa mi-o rezolve si asa am inceput sa studiez manuale si tot ce am gasit pe net asa am ajuns sa cunosc foarte bine motorul dar chiar trebe sa stii ce faci daca vrei sa rezolvi ceva
chestii de genu "schimba aaia ca poate e de acolo" nu prea ajuta trebe sa stii fiecare ce face si ce simptome da in caz de defect
meseriasii considera un motor complex dar dak il cunosti e chiar ok


--------------------
Renault 21 - HD75LEX GTS-1989 1721MPI 69kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreib
post 30 Mar 2008, 08:07
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 November 04
From: Iasi




Avea pe dracu sa-l ia. Am schimbat pe rand toti senzorii posibili si imposibili, am schimbat pompa benzina, regulator presiune, a fost diagnosticata pe tester de vreo 5-6 ori la reno si dejeaba...


--------------------
Reno Kangoo 1.2 16v GPL 2005
Reno Kangoo 1.2 16v GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fery_
post 30 Mar 2008, 11:36
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 17 January 07
From: DEVA




ce sa zic ai avut ghinion poate era chiar calculatoru cu probleme
o cunostinta o avut caculatoru dus lo schimbat si merge si in zi de azi de aproape un an
pornea mergea fara nici o simptoma
dupa vre-o jumat de ora de mers daca oprea motoru nu mai pornea nici cu slujbe numa daca il lasa sa stea vvre-o ora dupa care pornea la prima cheie
o schimbat calculatoru si nu mai are probleme


--------------------
Renault 21 - HD75LEX GTS-1989 1721MPI 69kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m4iky
post 30 Mar 2008, 14:45
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 15 January 08




Eu am avut o dacie pe injectie de prin 2001,facuta la comanda,dar a trebuit sa o dau si avand nevoie de mijloc de locomotie,am pornit in cautare de masina care sa fie cat de cat si ieftina,ca nu prea aveam bani,asa am dat peste un renault 21 din 87 pe injectie cu motor de 1.7,dar era pe firma si deloc intretinut asa ca am mai cautat si alte masini,dar tot cu gandul la reno 21,ca mi-a placut tare mult cum arata ca aspect genera.Am cautat si am gasit din intamplare tot un renault 21,din 89,dar cu motor de 1.4 si cu gpl pe el,undeva prin Bucuresti.Avea si inca mai are ceva probleme cu tinichigeria,dar pentru varsta lui si comparativ cu toate daciile pe care le-am mai vazut si mult mai mici ca ani,nu de luat in considerare;oricum vreau sa zic ca asta iarna la minus 20 de grade pornea la prima cheie si pe gaz,cu toate ca bateau si tachetii si bateria era cam slabuta,cat despre tinuta de drum nici nu am ce sa zic,nu este comparatie cu dacia pe care am avut-o....
Ce mai nu pot sa zic decat ca sunt super multumit de ea si mai ales la 1000 de euro cat am dat pe ea.


--------------------
renault 21 - 87 YKY 89,14oo cc,carburatie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fery_
post 30 Mar 2008, 16:21
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 17 January 07
From: DEVA




eu is curios daca e motorul original
daca ai cum pune o poza
eu inca nu am auzit de R21 cu motor de 1400


--------------------
Renault 21 - HD75LEX GTS-1989 1721MPI 69kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreib
post 1 Apr 2008, 19:42
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 November 04
From: Iasi




Probabil, nu am incercat sa il schimb dar pe tester totul era ok (si nu se poate spune ca sunt atehnic, chiar sunt pasionat de masini si ma pricep cat de cat)... Whatever, sa o repare noii proprietari (care merg de 2 ani cu ea asa...)


--------------------
Reno Kangoo 1.2 16v GPL 2005
Reno Kangoo 1.2 16v GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m4iky
post 2 Apr 2008, 07:59
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 15 January 08




E motorul original,eu sunt al dooilea proprietar in tara,masina a fost adusa in 97 din spania de catre o gagica si inmatriculata direct pe numele ei si acum e inmatriculata pe al meu,deci pe carte doar doi proprietari,a mai fost intre timp la unu,de la care am luat-o eu,la care a stat vreo 3 ani,dar fara sa-si faca acte si ala nu ia facut nimic,doar apus gpl pe ea.Motorul are 1397 cm ca sa fiu mai exact si e de renault,ca am vazut sigla de la renault pe bloc cand am fost la autentificare.Am sa pun si o poza cu motorul mai dupaamiaza.


--------------------
renault 21 - 87 YKY 89,14oo cc,carburatie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 2 Apr 2008, 10:56
Post #38


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.908
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Motorul de 1400 s-a montat pe R 21 GTL, varianta care nu a existat decat in tarile cu fiscalitate auto foarte mare - Spania, Portugalia, Italia, Grecia...Este blocul Cleon din care a fost dezvolat ulterior motorul Energy de 80 de cai de pe R19 cu motor de 1400 cmc. Are avantajul ca se potrivesc multe piese de la motorul de Dacie, inclusiv carburatorul...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jungle_21
post 4 Apr 2008, 00:30
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 762
Joined: 18 February 07
From: Mures




Salut.eu am vazut mai demult pe www.mobile.de cateva cu motor de 1.4 Energy.Era exact motorul ce il am eu pe Clio meu: 1397 cm si 80 c.p.Si eu m-am mirat ca au pus un motor asa mic pe o masina mare cum este R 21.Dar m-am uitat in talon si Clio are cu 150 de kg mai putin greutate proprie decat R 21.Mai exact,a mea,ca e Nevada, are 1060 kg,iar Clio "doar" 910 kg.Mie mi se pare ca e cam greu,mai ales ca are doar 2 usi.Oricum eu cred ca se descurca bine micutul Energy si pe un R 21.Este un motor destul de sprinten dupa parerea mea, mai ales ca eu cu Clio,cam fac de rusine multe masini mai noi si cu pretentii. biggrin.gif


--------------------
Opel/Renault Corsa Cosmo;Laguna 1 Break// Megane 1 hatch "04 1.2 16v ;"96 2.0 Rti;"96 1.6 Rti
Ex R 21,Best car ever !!! Ex Clio unu' Pocket Rocket
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreib
post 6 Apr 2008, 10:05
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 November 04
From: Iasi




Erau masini f usoare comparate cu masinile de azi. Al meu avea putin peste o tona, mai usor decat un symbol de 1.4. Asta se simtea atat in agilitatea masinii cat si in consum care nu era mare deloc.

This post has been edited by andreib: 6 Apr 2008, 10:06


--------------------
Reno Kangoo 1.2 16v GPL 2005
Reno Kangoo 1.2 16v GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos Dinulescu
post 8 May 2008, 22:27
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 May 08




Pt andreib

Sunt la al doilea R21 si nu am avut niciodata problemele pe care le ai tu. NICIODATA!
Asa ca te intreb:ai fost vreodata la un mecanic priceput sa o repare? Pe de alta parte...stii...masinile merg,functioneaza...si se mai si uzeaza. Iar daca a ta a mers prost,e firesc sa se uzeze si mai repede.Nu merge in parametrii prescrisi. Cat despre rulmenti,bucse,amortizoare...FRATE! Suntem in Romania! Drumurile sunt cum sunt!

Asta,a doua,de cateva luni bune,papa ulei . 1l/1000km. Nici nu ma stresez! Fac 5000km pe luna cu ea...ii completez...trage...merge...Intretinerea e aproape 0! Nu ca alea noi,cand daca ti se strica nu stiu ce senzor,dai suta de euro pe el...

...Eu m-am indragostit de masinile astea...Am avut accidente cu ele...grave...m-au protejat...Sunt bine facute! Daca ar fi avut si aer conditionat pe ele...si ABS...OPS! La vremea respectiva nu exista ABS pe modelele de serie... biggrin.gif rolleyes.gif


--------------------
Renault 21 - PH-01-UNW 1986 GTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 8 May 2008, 22:44
Post #42


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ba bineinteles ca exista ABS wink.gif

1l/1000km e limta superioara. Motorul va ceda intr-un viitor apropiat.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 9 May 2008, 11:57
Post #43


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.908
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Si aveau si aer conditionat...care era incompatibil cu ABS-ul...de aia ii injur eu pe francezi la capitolul asta, ca am aer pe masina si nu ABS...daca il aveam si pe ala, ce bine era.


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos Dinulescu
post 10 May 2008, 21:43
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 May 08




Corect!
M-am interesat,am cautat...am vazut ca au facut si cu aer conditionat si cu ABS. Dar nu am gasit nici una din `86 sa aiba chestiile astea. Doar ultimele modele. Si da,uleiul e la limita superioara de consum. Stiu. Am motorul de la aia veche. Si daca nu l-as avea,tot l-as repara si pe asta,cum am facut si cu celalalt. Vibrochenul se rectifica la Ozun,in Covasna,cuzineti se gasesc si sunt ieftini,segmenti de asemenea,pistoane... Stiu de data trecuta,iar piesele sunt comparabile la pret cu cele de Dacia.

...Azi am fost la tara,la bunica...unde o am pe aia veche...o pastrez de piese de schimb... Si mergand asa,usor,lejer...la 80-100maxim...m-am bucurat de drum.Nici motorul nu mai suna asa rau, (am si esapamentul varza,trebuie sa-l schimb...)nici nu mai troncanea bucsa de la cadrul motorului(pe care o stiu ca bate de 2 luni) si mi-am zis pentru a nu stiu cata oara:"Ce masina faina am!" Asta pentru ca ma gandeam s-o vand... Da` cine mi-o cumpara? Iar degeaba n-o dau ! Iar la Remat nici nu incape vorba. O las sa ramana de rezerva,chiar daca imi iau una mai noua...


--------------------
Renault 21 - PH-01-UNW 1986 GTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreib
post 18 May 2008, 21:41
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 November 04
From: Iasi




QUOTE(Dragos Dinulescu @ 8 May 2008, 23:27)
Pt andreib

Sunt la al doilea R21 si nu am avut niciodata problemele pe care le ai tu. NICIODATA!
Asa ca te intreb:ai fost vreodata la un mecanic priceput sa o repare? Pe de alta parte...stii...masinile merg,functioneaza...si se mai si uzeaza. Iar daca a ta a mers prost,e firesc sa se uzeze si mai repede.Nu merge in parametrii prescrisi. Cat despre rulmenti,bucse,amortizoare...FRATE! Suntem in Romania! Drumurile sunt cum sunt!

Nu e nici prima si nici ultima masina avuta si mai mult chiar sunt pasionat si ma pricep si eu la destule DAR masina aia a fost de vreo 4 ori la reprezentanta si la numerosi alti mecanici iar problemele nu au facut decat sa se agraveze... Oricum, acum e varza motorul, are compresie 12 7 12 7 dar nu mai e in grija mea... CAt despre elementele de suspenie, probabil erau inerente la varsta ei dar preturile la piese oricum erau de 2-3 ori mai mari decat la vw sau opel... Ma rog, a fost buna cat a tinut dar alta nu mi-as mai lua biggrin.gif


--------------------
Reno Kangoo 1.2 16v GPL 2005
Reno Kangoo 1.2 16v GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
runaway
post 22 May 2008, 11:40
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 21 May 08
From: Timisoara




Ce ne facem oameni buni cu preturile astea la piese ca tre sa schimb kitul de distributie? Asa pise scumpe ca la Renault nu am vazut. Am prieteni care au Audi, Opel sau Ford dar sunt la jumate de pret.
Mi-a cerut un nesimtit la SH pe jugul ala motor care a ruginit langa bucsa aia mare 150 de euro! Pai ala vroia sa-si scoata masina de pe mine. La 100 n-a vrut sa mi-l dea si am renuntat. Am mers la un tinichigiu auto si mi l-a sudat, a imbracat locul ala in tabla. Acum sa vad cat tine, mai troncane ea la gropi dar in rest e ok.


--------------------
renault 21 - TM-55-DOM nevada 1721cmc, 69kw, 94cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurel82
post 22 May 2008, 12:00
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 24 December 07
From: braila/iasi




salut,din Iasi am cumparat jug cu 100RON,de ce e asa scump acolo?


--------------------
Renault 21/Espace L48M-1.7/L48D-1.7ex 1.4/RXE 2.2dt - BR 03 MRE/BR 03 JGD 1988-TL/1990-GTL/2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
runaway
post 22 May 2008, 21:48
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 21 May 08
From: Timisoara




aurel82, trimite-mi si mie unul si-ti dau si 200 de ron pe el! Dar sa nu fie ruginit sau sudat, sa fie tipul de motor F3NC722. Ala era un gunoi de om care a vrut sa-l dea la suprapret ca nu se mai gasesc, ca nou e 3500 ron si abureli de astea!
Adresa mea de mail: adict74@yahoo.com. Pe bune, trimite un mesaj si daca mai gasesti rezolvam cumva prin posta sau curier. Mersi! biggrin.gif


--------------------
renault 21 - TM-55-DOM nevada 1721cmc, 69kw, 94cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpionu_23
post 26 Jun 2008, 08:55
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 27 May 08




reno 21 din 1992 are carburator si motor 1,7 benzina e foarte rapida pe distante mici rupe asfaltul dar problema mare este ca in afra ia 8 % si in oras mers lejer 15% daca mai dai si scarturi 20 % frate si nu stiu ce sa ii fac mai oscileaza si relantiul am luat pompa de benzina noua am curatat carburatorul si iam lipit un fel de a spune flansa de sub carburator care era aproape dusa iam pus o pasta de se pune la geamuri la termopan si vad ca rezista la temperatura cu brio ma rog iam luat buji noi cu 4 electrozi si capac de delcou nou si totusi nimic frate tot consuma de ma omoara daca are cineva idee si vrea sa ma ajute as aprecia ajutorul inca ceva mentionez ca am schimbat motorul in 2002 cu unul identic cu 70.000 km si arata impecabil are compresie nu cunsuma ulei

This post has been edited by scorpionu_23: 26 Jun 2008, 08:57


--------------------
renault 21 gts 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fery_
post 26 Jun 2008, 16:29
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 17 January 07
From: DEVA




daca ai gasi pe cineva sa iti dea un carburator care sa stii sigur ca e bun sa-l testezi
poate al tau e varza
un prieten are un volvo 340 cu acelasi motor cum ai tu
1721 carburator dublu corp si vreau sa zic ca ,consuma cat a mea care e pe injectie
deci 7% maxim afara la mers frumos constant 110-120km/h
si in oras la aglomeratie de zi cam 10 %
asta e consumul la motoru lui
deci categoric al tau nu mergte bine


--------------------
Renault 21 - HD75LEX GTS-1989 1721MPI 69kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpionu_23
post 26 Jun 2008, 17:07
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 27 May 08




daia si caut ajutor ca nu merge sigur bine mi se pare mare rau consumu


--------------------
renault 21 gts 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 27 Jun 2008, 13:44
Post #52


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.908
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Degeaba ai pus pasta din aia la carburator, ajuta precum crema de ghete la frectia de reumatism...Asta e boala acestui motor, se deformeaza flansa, talpa carburatorului si oricat ai incerca sa o refaci nu este decat o solutie temporara...15 la suta e rezonabil in Bucurestiul de azi, a mea lua si 28 la suta...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpionu_23
post 27 Jun 2008, 14:20
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 27 May 08




eu sunt din cl si traficul la noi este lejer in bucuresti cred ca ma arde rau


--------------------
renault 21 gts 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catran
post 8 Jul 2008, 13:38
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




salut din nou
am renault un r21 "cazan" si un Ford Mondeo turnier(masina ce mi-am dorit de pe la 19 ani)
tot respectul pentru Renault
m-am decis,dupa 1 an de mers in fite si figuri cu aer conditionat,ABS,AIRBAG si alte talente,sa-mi repar renaultul si sa-mi iau itp-ul
nu se poate compara
probabil ca mai sunt si alte masinute de prin anii '80 care sa te faca sa tremuri putin de satisfactie,eu unul bag mana in foc pentru Renault 21 F2N 1721 carburatie
am cronometrat de 3 ori(ca la guinness) 0-100km/h 1. 9,8 2. 9,5 3. 10.2 SECUNDE
viteza maxima dupa 20 ani a fost 195km/h ....ar mai fi urcat daca mai asteptam 10-20secunde dar mi-a fost frica
consuma mult in oras este adevarat ia intre 11l/100 si aproape 18l/100
dar MERITA MERITA MERITA
am ford 2000cmc 16v cu 98kw.......merge cu 210,si are comfort dar .......este praf la demaraj,urca greu peste 170 si consuma 14 in oras si 10 afara
cat despre atitudine...just FORD si atat
imi aduca aminte cand am dat flash-uri pe "soarelui" unui A6 la doar 180... biggrin.gif
a venit ala dupa mine numai sa imi vada mutra ....mi-a facut semn ca sunt nebun si a coborat la 150... biggrin.gif
imi aduc aminte de un ursulet de 145cai pe care l-am pierdut doar cu prima treapta...
s-a rugat soferul ala de mine 1 luna intreaga sa mai facem odata
si am mai facut...l-am pierdut in spate cu treapta a 2-a de data asta
acum imi pare rau ca a cedat caroseria,are 4 gauri cat piciorul in praguri,am omis sa pun bara pe oale si au cedat si alea,acum machinui sa vad ce pot salva numai sa mai "tremur" si si eu odata


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 8 Jul 2008, 13:46
Post #55


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Catran...sunt fan Renault pt. ca mi-au dovedit ca sunt niste masini extraordinare de-a lungul timpului....dar sa fim seriosi...

Imi spui ca o masina de 90 de cai a facut una de 145...si pe desupra si un urs care stim toti cum merg.... poate schimba ala la 2500 rpm biggrin.gif

Ala nu avea 145 de cai cum nu am eu 80 de ani....

Tin minte ca am facute muuuulte linii cu R18-le cu ani in urma...dar era motor 1.6 turbo si mergea de rupea + ca era o masina usoara si ursii erau cel mai greu de batut....

Da-mi voie sa ma indoiesc de linie sau mai bine da-mi voie sa ma indoiesc ca cei 145 de ponei erau acolo.... in tr. 2 trebuia sa-i vezi numai fumul....din pneuri..... biggrin.gif biggrin.gif daca motorul ala functiona calumea.... biggrin.gif

Spor cu readucerea pe linia de plutire a masinii !!!

This post has been edited by cj98czh: 8 Jul 2008, 13:50


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
norby_puma
post 3 Aug 2008, 13:44
Post #56


Inginer in devenire


Group: Members
Posts: 587
Joined: 3 April 08
From: Satu Mare




si eu sunt fost proprietar de R21 din `86 (mai exact tata) am vandut-o acum 3 ani iar si proprietarul actual este multumit de masina.aveam doar ceva probleme la carburator dar s-au rezolvat.in rest nimic de obiectat.de aceea am ramas fidel marcii renault.atasez o poza si cu fosta si cu actuala.

Attached thumbnail(s)
SM_91_TNG.jpg ( Size: 80.76k ) Number of downloads: 331
mylaguna.jpg ( Size: 56.74k ) Number of downloads: 305


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi - SM 60 TNG 2004/Emotion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yonutz81
post 30 Jan 2010, 19:39
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 20 October 09




PROPRIETAR R21 1988 AN MULTUMIT, DAR CA LA ORICE MASINA VECHE DIN CAND IN CAND TREBUIE SA MAI SCHIMBI CATE CEVA
APROPO MA AJUTA CAREVA CU UN MANUAL RENAULT 21 NEVADA GTS COD MOTOR J7R750 BENZINA
ID: yonutzmocanu_81@yahoo.com
PE FORUM NU PREA AM GASIT INFORMATII DESPRE MODELUL ACESTA cool.gif


--------------------
RENAULT 21 - BR81YTZ 1988 NEVADA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fery_
post 30 Jan 2010, 20:14
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 17 January 07
From: DEVA




pt manual de R21
feri_sz_deva2002 pe mess


--------------------
Renault 21 - HD75LEX GTS-1989 1721MPI 69kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jungle_21
post 6 Feb 2010, 14:20
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 762
Joined: 18 February 07
From: Mures




Salutare tuturor.Deoarece vroiam o masina putin mai mica(2 mari era prea mult biggrin.gif),eu circuland mai mult in oras,am dat R 21-le pe un Opel Corsa.Oricum a fost o masina care dupa 20 de ani avea confort si tinuta de drum peste multe masini din ziua de azi,si aici ma refer la unele marci considerate de majoritatea ca un "must have"-ma refer la masini de cateva mii de euro bineinteles,nu dau ex ca n-am chef sa-mi sara lumea in cap dupa aia si sa incepem polemici pe zeci de pagini...masina s-a dat la 1500 de euro.


--------------------
Opel/Renault Corsa Cosmo;Laguna 1 Break// Megane 1 hatch "04 1.2 16v ;"96 2.0 Rti;"96 1.6 Rti
Ex R 21,Best car ever !!! Ex Clio unu' Pocket Rocket
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vistike
post 21 Feb 2010, 16:34
Post #60


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 1 February 10
From: SFANTU GHEORGHE




Masina mea e un r21 2.0 12s (100kw). cool.gif
Am cam schimbat multe la ea (radiator,suspensi,catalizator,esapamente etc.) si inca mai am de schimbat discuri de frana fata-spate (285mm fata, 255mm spate), sonda lambda. Nu e o investitie buna dar pentru mine merita orice bani. Are un motor puternic (0-100 9sec). In viteza a 2a ajunge pina la 105km/h. Ajunge foarte usor pina la 200km/h si mai are rezerve. Stabilitate este exceptionala. Spun sincer ca astia cu Passaturi de TDI (DI rosu,131cp)nu prea au sanse sa ma prinda. De vreo saptamana m-am intalnit pe drum un Golf 6 tsi. Nu stiu ce avea sub capota 1.8 tsi ori 1.4 tsi(probabil). M-a depasit intr-o curba urata. M-am enervat si m-am dus dupa ea. Am ajuns pe un drum drept,lung de ca 10km. Masina lui accelera la fel ca al meu. Se vedea clar ca nu are sanse sa scape de mine. (asta doar un exemplu biggrin.gif ).
Masina este foarte dotata: servo,abs,AC, 4xgeamuri el., ogl. el.,bord computer,interior plus, jante R15 originale speedline etc.
Per total masina e ok. Piesele sunt foarte scumpe. La modelul asta cu 12 supape sunt mai scumpe ca la celelalte modele. De exemplu disc frana fata 410ron (cel mai ieftin), sonda lambda 300ron.


--------------------
Renault R21 - CV-12-VGJ 1992 TXI 12V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 15:21
Dacia