Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

47 Pages « < 21 22 23 24 25 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme A/C, nu cred ca merge

edv_ro
post 30 Jul 2010, 12:16
Post #661


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 7 May 05
From: Hamburg




@TRANCA

Ai avut dreptate. Am fost la o reprezentanta Renault pentru evaluarea problemei cu AC-ul. Rezultatul a fost clar: compresor AC blocat. Costul reparatiei 6000 RON.

Dar, costul schimbarii compresorului AC, fuliei si a kitului de accesorii se suporta de catre Renault. Eu suport doar costul unei mufe care este diferita pentru noul tip de compresor, fata de ce am eu in prezent pe masina. Costul acesteia este undeva pe la 300 ron.


Eu nu le-am spus nimic de faptul ca stiam (de la tine smile.gif ) de acea nota interna Renault. Ei mi-au spus de la inceput ca suporta Renault costul respectiv, "ca un gest comercial".

Au dat comanda pentru piesele care nu erau pe stoc si astept sa ma sune in 1-2 saptamani.


--------------------
Skoda / Renault Octavia 3 FL Combi / Twingo 3 - HH / HH 1.4TSI 150CP 2017 / 1.0 SCe 70CP 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 30 Jul 2010, 14:05
Post #662


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Ce naiba de mufa e aia de costa 300 de RON? wacko.gif


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 30 Jul 2010, 14:21
Post #663


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Este facuta da inginerii de la NASA... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edv_ro
post 30 Jul 2010, 14:27
Post #664


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 7 May 05
From: Hamburg




cica mufa cu parte din instalatia electrica. adica vreun segment din cablul electric. dar, probabil, in pret se mai include si altceva (manopera, etc).

This post has been edited by edv_ro: 30 Jul 2010, 14:30


--------------------
Skoda / Renault Octavia 3 FL Combi / Twingo 3 - HH / HH 1.4TSI 150CP 2017 / 1.0 SCe 70CP 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cramadonis
post 31 Jul 2010, 00:16
Post #665


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 27 April 05
From: Bucuresti




Salut!sa imi prezint si eu patania cu ac.acum 2 luni nu mai functiona ac.am fost am bagat freon,totul ok(din 2005 de cand am masina nu am bagat niciodata).il pornesc cand plec,baga cum trebuie,rece.functioneaza totul ok.dar la drum,dupa 40 50 km(cam atunci am observat eu - nu este o regula.odata am mers si 70km si dupa a inceput sa faca figuri) nu mai baga aerul asa rece.am incercat sa dau pe manual,pe auto,sa cresc temperatura sa scad,dar nimic.am pus si un termomeru la bord sa vad temperatura aerului bagat si daca se modifica.am zis ca poate mi se pare mie.la inceput baga 6 7 8 grade,dupa care incepe sa creasca 11 12 13 grade,cand nu mai baga cum trebuie.atunci am avut confirmarea simturilor mele sleep.gif
a mai patit cineva asa ceva?aveti vreo idee ce ar putea fi sau ce as putea sa verific?


--------------------
megane 2 hatch - T D I 2004 exception
megane 2 hatch exception - 1.5 dci 100cp - verde citron - decembrie 2004
logan laureate - 1.4 mpi - white - aprilie 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 31 Jul 2010, 06:02
Post #666


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




@cramadonis:... pentru diagnoza, trebuie corelatie cu presiunea in sistem ... posibil ai la limita frigogaz in sistem, si atunci scade presiunea pe retur sub 2 atm si declanseaza decuplarea compresorului ... in acest caz, desi zici aca ai reincarcat de curand, poate ai por (sau supapa) si pierde freon (si intr-o saptamana-doua maxim nu mai ai deloc!)... daca in schimb ajunge la 28 atm, atunci verifica daca porneste tr.II la ventilator radiator, sau ai racirea condensorului afectata de mizeria dintre radiatoare, sau conducta tur gatuita/infundata ... si neaparat diagnoza pe tester cu observare parametrii furnizati de senzorii de temperatura interioara, temperatura evaporator, etc sa vezi ce parametru da comanda de deconectare ... sau poate e mufa compresorului ( incearca sa o misti in timpul functionarii compresorului) si contact imperfect, sau izolatie cablaj afectata mai degraba (daca zici ca e aleator fenomenul) ... vezi si sigurantele sa fie bine fixate! ... deci destul de complex defectul, astfel incat un service specializat si care sa aiba scheme electrice Renault poate gasi sursa problemelor tale.

...........................


@edv_ro: ... bravo si ma bucur ... astfel ai scapat de o cheltuiala de 6000 lei ... deci 300 lei e maruntis... si e spre binele masinii... posibil (desi cred ca fiind corecti cu cazul tau, nu aveau interes!) nu stiau cum sa-ti spuna ca sa suporti frigogazul si mufa -solicitata find, poate necesita inlocuire- ok!... poate si ceva manopera, ca de! chiar daca e garantie, pierd ceva timp care nu poate fi decontat!! ... dar cinste lor oricum (si poti sa-i recomanzi astfel si la altii!) ...

Hai noroc! cheers.gif

This post has been edited by TRANCA: 31 Jul 2010, 06:47


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edv_ro
post 31 Jul 2010, 17:45
Post #667


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 7 May 05
From: Hamburg




Masina face curand 3 ani si 4 luni. Garantia a fost cea standard, de 2 ani. Prin urmare s-a cam dus de multisor. Dar, probabil, acea suma de 300 ron contine si ceva freon (daca e sa se piarda) si ceva manopera si cine stie ce alte 'ingrediente'. Oricum, costul este destul de mare pentru o mufa si cu ceva fire pe langa ea.


Dar, decat sa dau 6000 ron, mai bine dau 300 ron fie si pe o mufa.

Iti multumesc pentru informatie.

Toate cele bune.


--------------------
Skoda / Renault Octavia 3 FL Combi / Twingo 3 - HH / HH 1.4TSI 150CP 2017 / 1.0 SCe 70CP 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edv_ro
post 7 Aug 2010, 11:20
Post #668


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 7 May 05
From: Hamburg




Am rezolvat problema cu aerul conditionat.

S-au schimbat compresorul de AC, fulia compresor si kitul de accesorii, costul fiind suportat de Renault. Eu am platit doar mufa noului compresor, de fapt se numeste 'Kit cablaj APV' si costa 290 ron. Codul este 8201046397.

Service-ul care mi-a rezolvat problema este cel din Tulcea (Star Service).

This post has been edited by edv_ro: 7 Aug 2010, 11:21


--------------------
Skoda / Renault Octavia 3 FL Combi / Twingo 3 - HH / HH 1.4TSI 150CP 2017 / 1.0 SCe 70CP 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
constable
post 7 Aug 2010, 18:20
Post #669


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 9 September 07




Rog parere >
Megane 2.2. DCI 2007
Pornesc AC si imi scoate in interiorul masinii prin gurile de ventilare (acelea mici din mijlocul masinii,nu cele laterale) un abur de culoare alba,dar nu tot timpul;baga rece n-am ce zice,e totul ok,dar d la ce poate fi?e ceva rau in asta?sa-mi fac griji?ms.


--------------------
Renault Megane 2.2. 2007
Manager 1.5 DCI - 85 Cp euro 4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moreinffo
post 7 Aug 2010, 21:08
Post #670


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 21 April 09




legat de ultimul post cel cu aburul prin gurile de aerisire, astazi am fost si eu cu AC-ul dar la un Vw si l-am auzit pe un nene care acuza acelasi lucru dar la o Dacie Solenza, iar baietii i-au zis ceva de genul ca ii arunca freonul. tu ai zis ca baga rece, acelasi lucru l-am vazut si la masina de care-ti spun pentru ca se scurgea condensul din instalatie.


--------------------
RENAULT MEGANE 1.6 16V B99W_G
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 7 Aug 2010, 22:25
Post #671


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... nu e freon, fiindca e foarte volatil ... daca instalatia de AC ar avea cel mai mic por macar, in doua saptamani nu ai mai gasi nimic din freon, si nici aer rece n-ai mai avea cum sa "produci" ...

O explicatie ar fi: ... aerul rece umidificat (de pe evaporatorul aerotermei) intalneste aerul foarte cald si apare fenomenul de vaporizare (incearca sa deschizi usa la frigider sau congelator si vezi ca se intampla acelasi lucru) ...
...plus eventual filtrul de polen imbacsit si trebuie inlocuit...
... scoate pe la aeratoarele din centru fiindca e cel mai scurt traseu, pana la cele laterale deja se mai "incalzeste" aerul suflat ...

... condensul e normal sa se "scurga" ... evaporatorul aerotermei are 4-5 grC si apare fenomenul de "roua" ... adica umiditatea din aerul ce intra in habitaclu trece in faza de lichid pe aceasta suprafata rece intalnita in cale ... astfel vezi vara la masinile cu aer conditionat ce functioneaza, ca sub masina "se scurge apa"! ... si la aparatele de aer conditionat de la apartamente ... etc ...

7 Aug 2010, 22:42:
QUOTE(edv_ro @ 7 Aug 2010, 11:20)
Am rezolvat problema cu aerul conditionat.
.........
Service-ul care mi-a rezolvat problema este cel din Tulcea (Star Service).
*



... poti sa ii scrii si in topicul rezervat Service-uri ... si inclusiv sa le transmiti prin Vocea Clientului aprecierile tale ... conteaza mult si pentru ei acest fapt in analizele ce se fac asupra calitatii muncii prestate in retea!

Numai bine!

This post has been edited by TRANCA: 7 Aug 2010, 22:42


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 7 Aug 2010, 22:47
Post #672


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Acel abur apare la viteza foarte mica a aerului care patrunde in habitaclu, daca filtrul de polen sau chiar vaporizatorul este colmatat, sau filtrul de polen se uda din cauza scurgerii de sub vaporizator infundate... pateam si eu la vechea masina, care din fabrica n-avea filtru de polen si la drum lung, dupa 20-30 de minute nu mai baga aer de loc desi ventilatorul mergea normal, scotea abur la greu pe aeratoare de ziceai ca arde ceva sub bord, opream AC-ul, in 5 minute totul revenea la normal, incepea iar sa bage aer, porneam iar AC-ul si in 20-30 de minute fenomenul se repeta.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dominohunter
post 11 Aug 2010, 09:19
Post #673


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 11 August 10
From: recas




Buna ziua la toata lumea.Ca ultimul inscris in clubul Renault ce ma aflu rog o mina de ajutor.Am cumparat acum 2 luni masina din semnatura adica Renault Megane 1.9 dci din 2003.Toate bune si frumoase cu o singura problema.Nu prea baga aer rece pe AC.Comsi comsa cum zice italianul.De 2 zile insa problema s-a acutizat.Adica la relanti cand cuplez Ac-ul se aude cum cupleza (face clac) dupa care incepe sa huruie iar in mers ,in sarcina e polizor de jur ca pot sa-mi ascut cutitele pe el.Aer baga ca si inainte.Nici prea prea nici foarte foarte.Din nefericire am facut greseala sa merg la meseriasii de la Auto Europa Timisoara.Dupa ce l-au ascultat(compresorul) si atat au dat mareata concluzie ca trebuie schimbat compresorul (5600 ron) plus schimbarea distribuitiei.De fapt la distributie huruie un pic rola intinzatoare, dar what the hell, hai sa o schimbam cu totul.Fiindca nu sunt obisnuit sa arunc cu banii pe fereastra puteti sa-mi dati va rog un sfat, ce ar putea fi?Mentionez ca nu stiu daca mai am freon cat trebuie in instalatie.De asemenea va rog sa nu va enervati dar daca stiti un service bun de asa ceva in Timisoara va raman recunoscator.
Cu stima,

Catalin


--------------------
renault megane 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horia_D
post 11 Aug 2010, 12:50
Post #674


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 11 August 10
From: BRASOV




Salut,

Sunt proaspat posesor de Renault Megane Bicorp 1.5 dci 106 magarusi. Am avut un por pe o conducta de clima, care a fost sudat. Problema e ca am constatat cu stupoare dupa umplerea cu freon, ulei si substanta fluorescenta ca o garnitura (o-ring sau ce-o fi el) de la radiatorul de a/c din spatele intercoolerului nu mai etanseaza (la desfacere am constatat ca a ciupit-o meseriasul care a pus-o la loc sau poate era ciupita inainte dar statea asa).
Dupa atatea povesti vreau sa va intreb: unde gasesc asa ceva? (stiu ca se vand la set la preturi practicate de Renault - adica preturi nesimtite)

Multam

PS: garnitura arata ca cea din poza

Attached thumbnail(s)
DSC02792.jpg ( Size: 27.57k ) Number of downloads: 966


--------------------
Renault Megane II 1.5 dCi 106 CP 2006 hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault_estate
post 11 Aug 2010, 19:32
Post #675


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 27 October 08
From: Bucuresti




QUOTE(Horia_D @ 11 Aug 2010, 12:50)
Salut,

  Sunt proaspat posesor de Renault Megane Bicorp 1.5 dci 106 magarusi. Am avut un por pe o conducta de clima, care a fost sudat. Problema e ca am constatat cu stupoare dupa umplerea cu freon, ulei si substanta fluorescenta ca o garnitura (o-ring sau ce-o fi el) de la radiatorul de a/c din spatele intercoolerului nu mai etanseaza (la desfacere am constatat ca a ciupit-o meseriasul care a pus-o la loc sau poate era ciupita inainte dar statea asa).
  Dupa atatea povesti vreau sa va intreb: unde gasesc asa ceva? (stiu ca se vand la set la preturi practicate de Renault - adica preturi nesimtite)

Multam

PS: garnitura arata ca cea din poza
*


garnitura trebuia data cu putin ulei altfel a fortat-o si nu a etansat, daca nu ai dat-o jos sa fii convins ca este ciupita incearca sa o dai jos, dai cu putin ulei pe ea si o sa intre foarte usor,poate ai noroc, referitor unde gasesti era indicat cand te-ai inregistrat sa spui si de unde esti daca nu este..... secret.


--------------------
renault laguna 3 - B 966 crd 2010/2.0 dci automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horia_D
post 12 Aug 2010, 06:26
Post #676


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 11 August 10
From: BRASOV




Mai uita omu sa completeze campuri la inregistrare (o sa incerc sa-l completez, daca nu pot atunci sunt din Brasov). Referitor la garnitura: e ciupita cu siguranta - am dat-o jos sa vad.

This post has been edited by Horia_D: 12 Aug 2010, 06:27


--------------------
Renault Megane II 1.5 dCi 106 CP 2006 hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault_estate
post 12 Aug 2010, 16:59
Post #677


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 27 October 08
From: Bucuresti




QUOTE(Horia_D @ 12 Aug 2010, 06:26)
Mai uita omu sa completeze campuri la inregistrare (o sa incerc sa-l completez, daca nu pot atunci sunt din Brasov). Referitor la garnitura: e ciupita cu siguranta - am dat-o jos sa vad.
*


daca nu ma insel garnitura este la fel cu cea de pe logan, verifica ca poate este mai ieftina.


--------------------
renault laguna 3 - B 966 crd 2010/2.0 dci automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 12 Aug 2010, 17:29
Post #678


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




Este posibil ca ...acea carcasa de plastic in care sta vaporizatorul,sa faca condens?
Ca am bagat mana sub ea si erau picaturi de apa pe acea carcasa... unsure.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 12 Aug 2010, 18:41
Post #679


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




putin probabil asa ceva


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 12 Aug 2010, 18:48
Post #680


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




hm...apa rezultata din condens se vede cum curge jos,face o ditamai balta sleep.gif

Imi permit sa folosesc si sa modific o poza postata de colegul Bogdan,zona cu rosu..acolo am gasit broboane de apa pe carcasa.

Eu folosesc AC-ul amestecat cu aer cald (nu am clima),poate asta este cauza wink.gif

This post has been edited by rcosmin: 12 Aug 2010, 18:54

Attached thumbnail(s)
Photo0507explic.JPG ( Size: 238.01k ) Number of downloads: 930


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 12 Aug 2010, 18:50
Post #681


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




QUOTE(rcosmin @ 12 Aug 2010, 18:29)
Este posibil ca ...acea carcasa de plastic in care sta vaporizatorul,sa faca condens?
Ca am bagat mana sub ea si erau picaturi de apa pe acea carcasa... unsure.gif
*




da, e posibil. Asa se intampla si la mine, daca scoti capacul ala de plastic din dreapta care acopera vaporizatorul si filtrul de habitaclu, se vad mici urme de vapori de apa pe carcasa lui. Dar nu e o problema asta.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 14 Aug 2010, 14:29
Post #682


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




Mda..am gasit buba,am dat torpedoul jos,conducta de aer...am bagat un bec exact cum a facut si colegul Bogdan..si ce am vazut blink.gif era plin de apa,si la viraje apa rezultata din condens ajungea pe mocheta...ea se scurgea,dar in reprize,nu curgea regulat...asa ca am dus masina pe o rampa am demontat o clema care tine scutul termic,am bagat mana,am gasit acea supapa nenorocita care retinea mizeria,am bagat degetul pe tub,am scos mizeria si am facut dus cu apa rece,atata apa a curs wacko.gif ,dupa care am taiat acea supapa de plastic,acum se scurge fara probleme icon_mrgreen.gif

P.S. Care este rolul acelei mici supape?ca eu chiar nu ii vad rostul,la fel si pe furtunele de la scurgerile de la parbriz... wink.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 14 Aug 2010, 14:57
Post #683


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.251
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




asta am facut si eu in prima faza, dar nu a fost de ajuns smile.gif ....
daca o sa mai observi inca apa atunci trebuie umblat la palnia aia nenorocita si curatata/desfundata, eu inca mai caut o rampa prin bucuresti sa urc masina smile.gif


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 14 Aug 2010, 19:39
Post #684


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




acea supapa "cica" are rolul de a nu permite mizeriei, prafului si daca bagi masina in vreo baltoaca adanca sa nu intre in interior prin palnie. Are rol de scurgere doar "one way". Insa e proiectata prost si de aceea se rupe la noi, ca sa nu se mai lipeasca si sa nu se mai infunde cu gunoaie. Insa nu e de ajuns sa rupi numai capacelul ala de cauciuc, ci sa tai si cotul scurgerii palniei sub masina la un unghi de aproximativ 45 de grade, pentru ca in felul asta nu se mai infunda cu nimic. singurul dezavantaj daca vrei sa ii zici asa, desi dupa parerea mea nu are nimic, este ca apa de la AC nu ti se va mai scurge doar prin partea dreapta a scutului termic sub masina (in partea aia e indreptat cotul palniei) ci se va scurge prin ambele parti intrucat apa din palnie va curge drept in lipsa cotului. Insa nu are nimic.

This post has been edited by skorpio_bog: 14 Aug 2010, 19:41


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 14 Aug 2010, 19:50
Post #685


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




Sper sa nu mai am probleme,ca nu am chef sa mai fac dus in rampa radmasa.gif

Baltoaca mai adanca...nu stiam ca Meganul a fost proiectat ca si submarin radmasa.gif ...pana sa intre apa prin palnie iti intra in masina prin alte parti happy.gif

This post has been edited by rcosmin: 14 Aug 2010, 19:59


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 14 Aug 2010, 20:03
Post #686


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




asa l-au gandit turcaletii si frantzujii biggrin.gif Oricum e o porcarie. Noroc ca suntem noi inventivi laugh.gif

This post has been edited by skorpio_bog: 14 Aug 2010, 20:03


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 14 Aug 2010, 20:10
Post #687


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




Da.

Eu cred ca le-au proiectat special sa avem probleme in timp cu ele,ca sa mai dam o tura prin service... happy.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 14 Aug 2010, 20:20
Post #688


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




deci concluzia: traiasca santurile, rampele sau ce mai are fiecare pentru acces dedesubt biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 14 Aug 2010, 21:27
Post #689


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.516
Joined: 7 June 06
From: B




Urata treaba cu infundatul palniei de la scurgerea AC. Cat de repede am sa o scot si eu afara palnia si am s-o tai ca si colegul Bogdan. Sa nu fie prea tarziu :|


--------------------
R M - B 8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 14 Aug 2010, 21:36
Post #690


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Singura solutie viabila si completa pe care am gasit-o la aceasta mare problema cu inundarea masinii din cauza infundarii scurgerii este asta:

- Montat plasa peste gura de admisie a aerului sub grila de la stergatoare, multumita colegilor care au venit primii cu aceasta idee.
- Curatat foarte bine compartimentul unde intra filtrul de polen (si cand zic bine inseamna sa nu ramana nici urma de frunza, insecta sau alte mizerii). A se vedea pozele mele cu filtrul de polen si compartimentul dupa 12000 de km cat de curate erau, decat praful poate intra acolo, in rest nu trece nimic.
- Curatat foarte bine compartimentul evaporatorului in partea din spate astfel incat sa nu ramana nici o frunza, insecta etc acolo (a se vedea ultima interventie pe care vad ca o aplica si altii cu succes cu introducerea becului prin fanta de directionare a aerului spre picioare si curatarea cu furtunas si cu apa compartimentul)
- Scoaterea palniei de cauciuc care se infunda si provoaca toata aceasta tarasenie din masina, spalarea ei bine de tot si decuparea cotului care vine in partea de sub masina la un unghi de 45 de grade, astfel gaura prin care va curge apa sub masina va fi considerabil mai larga si nu va mai avea cu ce sa se infunde.

De asemenea recomand asa cum au mai spus si alti colegi, daca ati avut deja inundatie in masina, sa scoateti buretii de la picioare din partea dreapta de tot si sa ii uscati bine de tot la soare. Nu va lasati amagiti ca la suprafata frig de la soare si sunt uscati, daca apasati cu putere pe ei cu un deget, la jumatatea lor veti vedea ca musteste apa si ca sunt uzi, eventual presati-i cu o carpa sau servetele ca sa mai absoarba apa si lasati-i sa se usuce bine de tot. De asemenea stergeti bine apa din masina de la tabla, ca sa nu existe nici o problema (rugina etc).

Deocamdata cam atat. Daca exista alte solutii mai bune, be my guest biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
47 Pages « < 21 22 23 24 25 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 03:28
Dacia