Probleme A/C, nu cred ca merge
![]() ![]() ![]() |
Probleme A/C, nu cred ca merge
budspencer07 |
![]()
Post
#1321
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 589 Joined: 11 December 14 From: Suceava ![]() |
|
||
--------------------
Land Rover
Range Rover
2015
|
|||
alexxstb |
![]()
Post
#1322
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 18 April 12 ![]() |
Vezi ca este o placa cu niste rezistente pentru selectarea treptelor aerotermei , probabil ca ai niste probleme la ea.S-a mai discutat problema , gasesti pe forum.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 , 1.5 dci , 63 kW
2007
|
|
sam_mntn |
![]()
Post
#1323
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 17 February 10 ![]() |
Salutare! Azi la temperatura anuntata de 35 de grade (in oras cred ca erau mai multe), dupa ceva stat in trafic, am remarcat ca in momentul in care ma opresc la un semafor, de exemplu, cu aerul conditionat pornit, relanti-ul nu coboara sub 1000 de rotatii, decat dupa aproximativ 30-40 de secunde. E o chestiune normala? In prima faza cand ma opresc la stop sta pe la 1100-1200RPM, si apoi scade treptat pana pe la 850. Am motive de ingrijorare?
L.E. Azi am fost atent la aerul conditionat, intre 21 si 23 de grade temperatura exterioara, cu aerul conditionat pornit, cand dau drumul la pedala de acceleratie, turatia scade la 1000, si in cateva secunde (maxim 10), ajunge la 850. Comportamentul de ieri (descris mai sus) poate sa vina de la temperatura de 35+grade? This post has been edited by sam_mntn: 1 Sep 2015, 09:03 |
--------------------
Renault
Megane GT
Megane IV GT 1.6 TCe 205
|
|
sam_mntn |
![]()
Post
#1324
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 17 February 10 ![]() |
Azi, de dimineata am mers cu aerul conditionat si totul a fost ok. In timpul zilei, la drumuri lungi, pe la ora 4 (termometrul arata si 38 grade), si comportamentul descris initial s-a repetat. Ba mai rau, azi am vazut-o si in 1500 de ture, fara sa tin piciorul pe pedale. O fi vreo problema ce tine de alternator? Fara aer conditionat, sau cand e mai racoare afara, totul merge ok. Nu cunosc functionarea sistemului A/C la megane, cineva mi-a zis ca munceste mai tare compresorul, ca sa faca presiune mai mare, atunci cand e canicula. Ce parere aveti?
L.E. Azi am masurat incarcarea, pe bornele de la baterie am 14.08. Deci in valori normale. This post has been edited by sam_mntn: 2 Sep 2015, 12:55 |
--------------------
Renault
Megane GT
Megane IV GT 1.6 TCe 205
|
|
bmw13gigi |
![]()
Post
#1325
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 August 15 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Legat de problemele cu aerul condiționat va descriu mai jos experiența mea care încă nu s-a încheiat: În vara această, în afară țării pe o căldură de 38 de grade compresorul a decedat. Am fost la o reprezentanță Renault și m-au asigurat ca e terminat, nu mai ține șmecheria cu ștergerea erorii din soft. În țară, am sunat la Vocea Clientului și m-au spus ca nu mă pot ajuta, mașină fiind prea veche (2006, 1.5 dci 60 kw) deși ca nr de km mă încadrăm sub specificația lor de 150 mii ( am 130 mii). Am cumpărat un compresor Lucas și ieri e a două oară când nu mai funcționează aerul după montarea sa în septembrie. Prima dată am rezolvat cu ștergerea erorii din calculator, iar acum am aceeași problemă. Am fost la un service mai răsărit din cartier și m-au spus ca la schimbarea compresorului trebuia spălata instalația și schimbate condensatorul, filtrul uscător, și valvă de expansiune (nu am idee ce sunt astea) și probabil din nou compresorul, datorită șpanului ramas. Am citi aseară tot topicul însă nu precizează nimeni din cei care au schimbat compresorul dacă au fost schimbate și piesele de mai sus. Din ce am văzut, au schimbat fulie și curea +role accesorii. Ce părere aveți? Se schimba și aceste piese? Daca șterg eroarea din nou nu rezolv nimic, cauza (care o fi ea) tot rămâne. |
--------------------
Renault
Megane II
2006 1.5 dci 60 kw
|
|
MarcelVIR |
![]()
Post
#1326
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 12 October 11 ![]() |
DF1070 pt AC a rezolvat careva?
Am gasit ceva:http://www.kaner.com/pdfs/KanerSocialScienceSTEP.pdf NU prea ma ajuta... va rog sa raspundeti cei care au rezolvat...numa cu schimbatul compresorului si resoftat se poate??? |
--------------------
Renault
Megane II
2006
|
|
castelanul |
![]()
Post
#1327
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 5 May 09 ![]() |
se poate repara ambreiajul fulieie de la compresorul AC? merge fulia de la cmo/bmo la VF1LM1R?
|
--------------------
renault
Fluence
1,6-16v 82kw
- VN
|
|
cosmin_angh3l |
![]()
Post
#1328
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 443 Joined: 20 July 10 From: Bucuresti ![]() |
salut. zilele trecute la megane 2.2 cu clima m-am trezit ca nu mai baga rece. l-am pornit/oprit dar degeaba,pornea doar ventilatorul. dupa ce am repornit masina si-a revenit,a pornit si compresorul. a doua zi aceeasi problema. Aveti idee ce ar putea fi?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2,2007/1.6 16V Megane 3 1.5dci 110
Dacia Logan,2017/1.5
|
|
espacern |
![]()
Post
#1329
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cu tester poti sa citesti presiunea furnizata de senzor.....sau verifica cantitatea de freon din instalatie!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
cosmin_angh3l |
![]()
Post
#1330
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 443 Joined: 20 July 10 From: Bucuresti ![]() |
ok. freon cred ca am pentru ca baga aer foarte rece. o sa incerc sa ajung cu masina la tester.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2,2007/1.6 16V Megane 3 1.5dci 110
Dacia Logan,2017/1.5
|
|
radu dragos |
![]()
Post
#1331
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 31 October 10 From: Timisoara ![]() |
Salut ! Am si eu o problema la aerul climatizat. De ceva timp am observat ca nu mai porneste compresorul decat foarte rar si pentru putin timp. Freon este in instalatie fiindca l-am inlocuit deja, iar cand se intampla sa functioneze compresorul baga bine rece. Am pus masina pe tester si am eroarea "B1101 Internal temperature senzor : open circuit/short circuit to battery". Parametrii pe care i-am vazut pe tester sunt :
-battery voltage 11.47 V -external temperature -40°C -internal temperatur 22.50°C -solar radiation 0.00 W/m^2 Fiindca zice ca temperatura exterioara este de -40°C ma gandesc ca ar fi defect un senzor de temperatura exterioara. Intrebarea mea ar fi unde e pozitionat acest senzor si daca v-ati mai intalnit careva cu o problema asemanatoare cu a mea sau cu acest cod de eroare B1101 Masina este un megane 1.5dci 60 kw 2004 , climatronic Va multumesc ! |
--------------------
Renault
Megane
2004/1.5 dci 82 cp/privilege sedan
|
|
iDoctor |
![]()
Post
#1332
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.062 Joined: 12 October 13 ![]() |
senzor oglinda dreapta .
|
--------------------
Renault
Megane
2011 / 150 hp
- B-02-TYM Nu mai am rabdare pentru prosti , ca este prea multi . dar multi .
|
|
cezar13 |
![]()
Post
#1333
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 4 June 13 From: Bucuresti Sector 4 ![]() |
deci a dat caldura putin si deja incep sa se redeschida topicurile de sezon cu AC
![]() ![]() ![]() al meu AC a mers toata iarna cand mai dezabuream cu el parbrizul, e de cand s-a incalzit afara s-a f*t*t nu mai cupleaza compresorul alti bani alta distractie ![]() This post has been edited by cezar13: 8 Apr 2016, 16:10 |
--------------------
Renault
Megane 2
2004 1.6 16v combi
- B513CMG
|
|
nlu |
![]()
Post
#1334
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 20 February 07 ![]() |
Aceasi problema am avut-o si eu la megane 1 si am schimbat compresorul cu unul sh si binenteles si filtrul uscator care era imbacsit si nu mai trecea nimic prin el. Se recomanda pentru protectia compresorului schimbarea filtrului la o anumita perioada de timp.
|
--------------------
Renault
Megane sedane Expression 1.6 16v 2007
Megane IV estate 1,3 tce 140/2019
|
|
vasile dragos |
![]()
Post
#1335
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 3 September 14 From: caras-severin ![]() |
Care e acel filtru uscator si unde e pus el ?
|
--------------------
renault
megane 2
1.5 dci 2005 combi
|
|
radu dragos |
![]()
Post
#1336
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 31 October 10 From: Timisoara ![]() |
iDoctor, nu cred ca e senzorul din oglinda dreapta pt ca pe afisajul
central imi indica temperatura exterioara corect |
--------------------
Renault
Megane
2004/1.5 dci 82 cp/privilege sedan
|
|
radu dragos |
![]()
Post
#1337
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 31 October 10 From: Timisoara ![]() |
...deci... nu are nimeni nici o alta parere despre problema descrisa de mine mai sus ?
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2004/1.5 dci 82 cp/privilege sedan
|
|
froniecristian |
![]()
Post
#1338
|
![]() Cristi F Group: Members Posts: 152 Joined: 10 February 10 From: Rimnicu Vilcea ![]() |
nu cred ca e senzorul din oglinda dreapta pt ca pe afisajul
central imi indica temperatura exterioara corect Ai trei senzori pentru temperatura. Unul in oglinda dreapta , unul pe bord in spatele afisajului si unul la oglinda centrala unde este si un ventilator care preia aerul din habitaclu.CB analizeaza temperature transmisa de ei si afiseaza temp.exterioara. 15 Apr 2016, 20:05: Probabil in curand o sa-ti pice electro-cupla de la compresor. Daca vine curent la compresor si nu porneste asta e problema. Poti sa il pui pe direct si va merge dar va consuma putin mai mult. This post has been edited by froniecristian: 15 Apr 2016, 20:05 |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege 1,6 dci R9M - 130CP
- Vl-02-AMC I LOVE MY RENAULT
|
|
radu dragos |
![]()
Post
#1339
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 31 October 10 From: Timisoara ![]() |
Multumesc de raspuns.
Suspectez sensorul din bord din spatele afisajului. Sper sa gasesc sa cumpar unul cat mai curand si sa il probez |
--------------------
Renault
Megane
2004/1.5 dci 82 cp/privilege sedan
|
|
oanavas |
![]()
Post
#1340
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 14 April 09 From: Bacau ![]() |
Nu-mi primeste curent compresorul, de la ce sa fie? Freon am cu presiune ok
|
--------------------
skoda fabia
Renault megane
2007 1,6 16 valve GPL
|
|
igl1 |
![]()
Post
#1341
|
posesor multumit de megane Group: Members Posts: 228 Joined: 20 February 10 From: bucuresti ![]() |
salutare,
am vorbit astazi cu un nene care repara AC-uri si mi-a spus ca o problema specifica la m2 este alimentarea si anume cablajul care cedeaza |
--------------------
renault
megane 2
2003 bicorp
- b55wks
|
|
reltih |
![]()
Post
#1342
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 3 July 15 From: Bucuresti Dr. Tarabei ![]() |
Salutari,
am si eu o problema legata de un zgomot, am incercat cu search dar nici un rezultat. Mentionez ca raceste foarte bine, freon si ulei in parametrii. Cand pornesc ac-ul (manual) se se aude un huruit in habitaclu in partea de jos central. Nu este zgomot de fulie / rulment, sub capota si in exterior nu este nici un zgomot dubios totul se aude perfect. De asemenea nu este nici ventilatorul, zgomotul se aude doar dupa cuplarea compresorului de ac si doar in habitaclu. Aveti idee daca vaporizatorul poate face zgomote ? ca si locatie acolo se aude. ca si cum intra in rezonanta o teava ceva. O sa incerc sa fac o inregistrare intr-o parcare cu liniste. |
--------------------
Renault
Megane 2 1.6 - 16V
2005
- B-45-WNP
|
|
tzsombi |
![]()
Post
#1343
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 22 September 06 ![]() |
si la mine exista un fluierat destul de pronuntat cand merge aerul conditionat. Se aude la relantin si la viteze mici in ora, la porniri de pe loc. Asta se intampla de anul trecut , intretimp am schimbat freonul si am pus sa puna ulei dar tot exista si nu s-a imbunatati. mentionez ca intr-un an s-a pierdut freonul din instalatie.
Ma gandesc ca ar fi problema cu compresorul de ac in rest tocmai am schimbat distributia si fulia de la alternator deci nu poate fi de pe cureaua de accesorii (exceptand compresorul) compresorul e din 2009 cand a fost schimbat cel original cu unul VALEO (nou din cauza unei tamponai). |
--------------------
Renault
Megane
2004
|
|
oanavas |
![]()
Post
#1344
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 14 April 09 From: Bacau ![]() |
Nu porneste compresorul pe manometru am 3,2 atmosfere adica 3,3 bari, pe tester imi zice ca am 1,6 bari. Ce sa cred? Senzorul de presiune o fi crapat sau da eroare?
|
--------------------
skoda fabia
Renault megane
2007 1,6 16 valve GPL
|
|
oanavas |
![]()
Post
#1345
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 14 April 09 From: Bacau ![]() |
Da, a fost senzorul de vina. L-am schimbat!
|
--------------------
skoda fabia
Renault megane
2007 1,6 16 valve GPL
|
|
MarcelVIR |
![]()
Post
#1346
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 12 October 11 ![]() |
QUOTE(MarcelVIR @ 23 Nov 2015, 17:15) DF1070 pt AC a rezolvat careva? Am gasit ceva:http://www.kaner.com/pdfs/KanerSocialScienceSTEP.pdf NU prea ma ajuta... va rog sa raspundeti cei care au rezolvat...numa cu schimbatul compresorului si resoftat se poate??? Revin la problema DF1070. Am atasat si pozele cu erorile depistate de tester. A rezolvat cineva problema? Stiti pe cineva in zona cluj , specialist in climatizare renault? merci Attached thumbnail(s) IMG_20150721_092100.jpg ( Size: 3.99mb ) Number of downloads: 568 IMG_20150721_092914.jpg ( Size: 2.7mb ) Number of downloads: 562 |
--------------------
Renault
Megane II
2006
|
|
merralvinci |
![]()
Post
#1347
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 2 March 12 ![]() |
va scuzati ca ma deranjez;am incercat sa gasesc niste raspunsuri aici pe forum si...
asta mi s-a parut cel mai tare'3 senzori,unul in oglinda,unul in si unul la si toti trei trimit informatii...si-ti da temperatura exterioara'.las-o asa. senzorul de temperatura exterioara si unicul la renault este situat in oglinda din dr. el da temperatura din afisaj,el trimite informatii despre temp.exterioara la ECU. ceilalti mentionati de tine prietene sint altceva si ar fi conform teoriei un senzor de temperatura INTERIOARA pt.climatronic(A/C automat)si un senzor ce masoara umiditatea. acum sa lamurim niste lucruri PATITE nu auzite de diversi: A/C-ul daca e pe automat isi face singur(nu intotdeauna treaba)iar temperatura interioara nu se va seta sub nici o forma sub 18 grade(nu e nevoie) la manual nu se tine temperatura complet pe rece(de regula se tine cam pe la jumatatea zonei de culoare albastra)iar aerul se dirijeaza DOAR pe aeratoarele din mijloc(nu parbriz ca nu face fata si nici picioare din aceleasi motive)la mijloc si daca ai probleme si te deranjeaza curentul de aer se tine pe mijloc si picioare,ventilatorul la 2 sau 1in functie de cerinte.pana faci frig in masina aerul se tine DOAR PE RECIRCULARE apoi daca e prea rece poti sa opresti recircularea.BASTA probleme cu A/C-ul pot fi multiple dar lasati compresorul in pace ca nu moare cu una cu doua.un idiot mi_a strangulat o conducta de la instalatia de a/c si am mers cu ea asa 3.000 km fara sa omor comresorul(si a tras saracul vai mama lui,la peste 3.000rpm tacanea de zici ca aveam diesel,apoi il decupla senzorul de suprapresiune,apoi se cupla inapoi si tot asa)3000km in doua zile.am cautat atunci un raspuns/solutie pe forum...cenzurat.toti meseriasii mi-au spus la fel,compresorul.a descoperit cineva conducta strimba,a indreptat-o si...gata altceva;la ralenti cu a/c cuplat e normal sa nu faca frig cum trebuie(cenzurat turatie/cenzurat presiune)compresorul de a/c se cupleaza si decupleaza la cateva minute doar la ralenti.in sarcina,la drum lung o face mai rar dar de regula nu simtim asta.daca nu se mai decupleaza inseamna ca nu mai e suficient agent de racire pe instalatie. la renault laguna cind ramai fara freon incepe sa trancane compresorul apoi ti-l decupleaza si gata.640-670 gr. freon si 240gr ulei.un mare bou mi-a pus doar 100gr de ulei ca a zis neuronul lui ca ar fi suficient ca...mai ramane ceva pe instalatie(boul dracului nu stia ca aparatul scoate freonul si uleiul si-ti si arata cat aveai)bun,ajung acasa si spre norocul meu nu am oprit motorul dar m-am dat jos din masina si am auzit un tacanit metalic din compresor.(oprit a/c fuga la service:"cenzurat cat ulei ai pus?-100 gr-pai daca eu ti-am spus 240 ce ...ai facut?)si alte 40 minute,pus conf.specificatiilor mele,totul perfect. RECOMADARE;daca esti prost,nu-ti mai da cu presupusul sub nici o forma.intrebi,astepti raspuns,iar raspunsul vine DOAR de la cel ce a patit asta si a rezolvat-o. nu-mi porneste A/C-ul la megane 1.5dci(asta iarna a crapat)fost la service,freon avem,nu primeste compresorul comanda sa plece.(se kk unul pe el cu cablajul/las-o asa,intre timp a plecat a/c-ul singur,apoi l-am oprit eu sa vad daca...chiar mergea si iar nu mere)am sa merg la reprezentanta sa-mi puna testerul pe ea sa vad ce are P.S.renaultul e ca lumea,mecanicii sint prosti,ingineria masinii este pacatoasa si complicata.180.000km cu laguna 1.8(2004),in afara de consumabile si problema de kkt descrisa mai sus(si datorata schimbarii bucselor de la bara stabilizatoare)masina aia a mers ceas.o data s-a aprins ceck-ul in bord dupa ce am spalat motorul deoarece intrase apa la bujii deoarece unu idiot din reprezentanta nu a mai pus garniturile(o-ring-urile)de la bobinele de inductie. megane 1.6(2004)170.000km merge de rupe,schimbat caseta de directie megane 1.5 dci-135.000km un senzor din usa(hands-free)si acum problema cu a/c-ul opel=140.000km alternator ssi apoi electromotor |
--------------------
Renault
Laguna 2.0t GT
2009
|
|
Mr_X |
![]()
Post
#1348
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 17 October 15 From: Brașov ![]() |
Te scuzăm că ne-ai deranjat, dar să nu se mai întâmple până nu descoperi literele mari la începutul propoziției/frazei, punctul, virgula și alte asemenea "amănunte" care fac textul lizibil și inteligibil.
Îți mulțumesc însă pentru lecția despre cum se folosește AC-ul. Nu că aș fi învățat ceva. Este fără sens dar interesantă pentru modul cum gândesc unii. Pe de o parte zici că nu face față, pe de altă parte zici să nu dai temperatura pe rece complet. Țin însă să-ți dau dreptate într-o privință: "dacă ești prost, nu-ți mai da cu presupusul sub nicio formă". This post has been edited by Mr_X: 2 May 2016, 08:39 |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16V
2007
|
|
pavel.bogdan |
![]() ![]()
Post
#1349
|
![]() Membru Group: Members Posts: 82 Joined: 31 March 10 ![]() |
Salutare!
Anomalie instalatie Ac la megane 2 2007 1.6 16V: Compesorul nu cupleaza la ralanti, cupleaza insa in momentul accelerarii pana pe la 2000rpm. Initial am pus testerul Clip si am vazut ca presiunea freonului era de 3.4 bar. La pornirea motorului, apoi pornire AC presiunea scadea pana pe la valorea 2.3 bar, testerul spunand ca presiunea e slaba. Al doilea pas a fost golire - umplere instalatie freon. Dupa aceasta operatie presiunea era de 4.6. La pornirea motorului si apoi AC presiunea scadea la 2.8 bar, testerul spunand iarasi presiune prea slaba! Ce am observat insa, la accelerare la 2000rpm pornea compresorul si AC functiona normal, presiunea urcand pana pe la 12-14 bar. O alta ciudatenie era ca la accelerare motor la 2000rpm FARA a porni AC-ul, presiunea mica din ralanti (cea de 2.8 bari) crestea!!!! (compresorul necuplat!) A urmat verificarea filtrului uscator. Surpriza mare: era atat de imbacsit cu ulei si substanta de contrast incat avea consistenta unei marmelade sau miere de albine! L-am schimbat cu unul nou... iar freon, ulei... Urmatorul pas a fost de a inlocui presostatul cu unul de pe alt megane (1.5 DCI) doar de test. Surpriza! Totul a functionat corect! (presiune fara cerinta AC de 4.6 bar, cu cerinta AC de 8-9 bar, turat la 2000rpm 12-14 bar) Toata treaba a durat vreo 3 zile, ce am uitat sa va spun este ca am dat si compresorul jos pentru a fi testat, singurul defect este ca are un pic de joc in rulment. Concluzia este ca acest presostat poate da emotii si atunci cand este decalibrat! si a doua este ca substanta de contrast reactioneaza in timp cu uleiul si/sau freonul devenind atat de vascoasa incat uleiul cu greu mai trece de filtru. Toate bune This post has been edited by pavel.bogdan: 2 May 2016, 17:20 |
--------------------
renault
megane 2
2007 - Privilege megane 1.6 16V
|
|
slucianus |
![]()
Post
#1350
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 January 08 ![]() |
Salut
sunt si eu noul posesor al unui Megane 3 dci de 90 cp adus din Franta. Cand l-am luat in probel Ac-ul mergea si era chiar rece in masina. Dupa ce vreo doua zile de mers a inceput sa dea aer rece cand vroia: cand rece cand cald. La sfatul prietenilor am dus masina la tester: fara erori. Dupa tester a mers ac-ul o zi si apoi iar intermitent. Nu stiu ce sa mai fac. Sfaturi? |
--------------------
Dacia
Supernova
2001
- il02lss
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 10:36 |