Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

URGENT Probleme cu nivelul de ulei

Clio101
post 31 Aug 2006, 21:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 August 06
From: Bucuresti




Va rog ajutati-ma .
Am schimbat zilele trecute uleiul , filtru aer , buji , antigel , si distributia .Pana la aceste operatiuni , cerculetele ce indica nivelul de ulei de la bord mergeau
Astazi am schimbat si cauciucurile spate , la vulcanizare , tipul ala a bagat cricul pe mijlocul masini sub porbagaj .
Seara cand am ajuns acasa am observat ca nu mai indica cerculetele .Nici cratime nici cerculete .Am uitat sa va spun ca nu am pus decat 4 l de ulei , ca nu am stiut ca trebuie 4.9 l
Ce sa fie ?


--------------------
Clio 1.4 l 16 v clio bicorp 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 31 Aug 2006, 22:04
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




cand pornesti motorul trebuie sa scrie Oil ok, fara cerculete sau linii (liniile inseamna ca e ulei la minim)

La Clio meu (1,5dci) am pus 4,5 l si pe joja indica la mijloc (intre min si max), In carte scrie 5 litrii.


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 31 Aug 2006, 22:15
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




uite ce zice in manualul de utilizare (e in franceza da cred ca se intelege)

Attached thumbnail(s)
scan0007.jpg ( Size: 74.92k ) Number of downloads: 270


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Clio101
post 31 Aug 2006, 22:18
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 August 06
From: Bucuresti




se aprinde oil ok , dar nainte deasupra erau 6 cerculete ( asa scrie si in carte ) .in functie de nivelul de ulei se aprind toate sau jumatate , sau deloc .dar in locul cercurilor apar cratime daca scade nivelul .( asa scrie in carte )
E cerculetele nu mai apar da nici cratime .
Ce sa fie ? eu cred ca e o mufa scoasa pe undeva , sau poate senzorul de ulei nu functioneaza


--------------------
Clio 1.4 l 16 v clio bicorp 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Clio101
post 31 Aug 2006, 22:20
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 August 06
From: Bucuresti




uite ca in poza , da la mine nu se aprinde nimica deasuora kil .
de ce oare ?o fi un papuc scos ?


--------------------
Clio 1.4 l 16 v clio bicorp 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 31 Aug 2006, 22:21
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




in imaginea pe care am pus-o scrie, ca cel cu cerculete e mesaj optional, poti sa il accesezi in timpul de 30 s de cand pornesti notorul si este afisat oil ok prin apasarea butonului de resetare a kilometrajului sau pe butonul din capul manetei stegatoarelor


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 31 Aug 2006, 22:24
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




e perfect in regula doar cu oil OK.

Zici ca ai pus 4 litrii, ar mai trebui macar jumate de litru


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Clio101
post 1 Sep 2006, 13:03
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 August 06
From: Bucuresti




Gata s-a rezolvat
Sunt tare prost , eu nu stiam ca trebuie sa apas pe butonul de resetare km.
Am pus si inca un litru de ulei
MULTUMESC MULT
Aseara intrasem in panica rau de tot


--------------------
Clio 1.4 l 16 v clio bicorp 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Clio101
post 2 Sep 2006, 06:26
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 August 06
From: Bucuresti




Cum se sterge topikul acesta ? ca a devenit inutil
Daca stie cineva da il "DEL"sa o faca
Mersic


--------------------
Clio 1.4 l 16 v clio bicorp 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 7 Sep 2006, 18:00
Post #10


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




As avea si eu o intrebare.... mie la symbol-ul din semnatura....atunci cand pornesc masina, nu-mi apare mesajul "oil ok"...stie cineva de ce? a mai patit cineva acest lucru? Si care este chestia cu apasarea in primele 30 de secunde a butonului de resetare a kilometrajului? Ca nu prea am inteles....daca ma poate ajuta cineva i-as fi recunoscator! Multumesc frumos! ph34r.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 7 Sep 2006, 18:09
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




La Symbol nu există feature-ul ăsta.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 7 Sep 2006, 18:15
Post #12


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Offff....mersi mult VladSoare! unsure.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 8 Sep 2006, 07:18
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




pai in cele 30 de sec cand pornesti motorul si apare oil ok, poti apasa butonul de resetare a km si va aparea pe dispalay ca in imaginea atasata, adica nivelul estimat al uleiului(prin cerculete). Dupa cum se zice e insa numai la bicorp.



Attached thumbnail(s)
22.JPG ( Size: 2.95k ) Number of downloads: 131


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WEWE
post 6 Jun 2007, 21:29
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 12 May 07




La un motor de 1,4 8v cat ulei se pune cand se schimba si filtrul de ulei?.Va adresez aceasta intrebare pentru ca la prima revizie mi-au pus 3,8 litri, dar in manualul meu scrie 3,1 litri. Am verificat nivelul si am prea mult si nu cred ca este bine.


--------------------
Renalut Symbol Fidji 1,4 8V 2006 - BR/XX/XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 6 Jun 2007, 23:13
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.589
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Aproape 4 litri. Ai citit gresit 3.1 litri (probabil vreun manual de Tico tongue.gif). Ti-a pus bine.
Ca sa fii sigur, dimineata, inainte de a porni motorul, cu masina pe o suprafata dreapta, scoate joja, sterge-o cu o carpa si bag-o la loc. Dupa ce o scoti iar, uleiul trebuie sa se situeze intre cele 2 ciupituri de pe joja. Daca e asa, e ok, preferabil e sa fie spre ciupitura de sus, ca sa nu stai cu grija ca ramai fara ulei.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WEWE
post 7 Jun 2007, 14:37
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 12 May 07




Domnule LAURENTZIU83,
Inainte sa scriu pe acest forum m-am uitat foarte bine in manualul meu editie 6/2005 si la motorul de 1,4 litri 8v de la pag. 4.06 scrie 3.1 litri ulei. Fratele meu are aceeasi masina cu acelesi motor (dar mai veche un pic) si la el in manual scrie intradevar 3,8 litri ulei. La ultimul schimb de ulei care la facut intr-un service autorizat i-au pus 3,2 litri de ulei si nivelul este in MAX. Deci care este misterul?


--------------------
Renalut Symbol Fidji 1,4 8V 2006 - BR/XX/XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 7 Jun 2007, 14:56
Post #17


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Am scanat din cartea masinii din semnatura. (manual editie romana - februarie 2001)

uleimotordf4.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WEWE
post 7 Jun 2007, 15:13
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 12 May 07




am gasit ceva si in manualul service la (l90 LOGAN)
am sa scanez si eu pagina cu uleiul din manualul meu


--------------------
Renalut Symbol Fidji 1,4 8V 2006 - BR/XX/XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 7 Jun 2007, 15:30
Post #19


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Care e tipul motorului masinii ? scrie in talon pe pagina 2 sus ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WEWE
post 7 Jun 2007, 15:36
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 12 May 07




k7j-a7


--------------------
Renalut Symbol Fidji 1,4 8V 2006 - BR/XX/XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 7 Jun 2007, 15:38
Post #21


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Atunci e atat cat scrie in cartea masinii mele - care are acelasi tip de motor cu a ta - ... de ce ? ca asa trebuie sa fie ... asa mi-au spus si la service renault (bine no' ei as spus ceva de genul 3,5 L dar e ok). {nici 3,1 nici 3,8 => 3,45 L}


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WEWE
post 7 Jun 2007, 15:48
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 12 May 07




am gasit in manualul SERVICE de la l90(LOGAN)urmatoarele
motorK7J 710 SI K7M 710
SCHIMB ULEI = 3.2 LITRI
SCHIMB DE ULEI CU INLOCUIRE FILTRU = 3,3 LITRI

INCERC SA ATASEZ SI CELE DOUA PAGINI SCANATE

PROBLEMA ASTA AR TREBUI LAMURITA DE CINEVA CARE CHIAR CUNOASTE PROBLEMA.....PENTRU CA CHIAR ESTE O PROBLEMA
CAT ULEI SE PUNE SI NIVELUL SA FIE MAXIM



Attached thumbnail(s)
scan.jpg ( Size: 88k ) Number of downloads: 151
l90.jpg ( Size: 158.71k ) Number of downloads: 142


--------------------
Renalut Symbol Fidji 1,4 8V 2006 - BR/XX/XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 7 Jun 2007, 15:55
Post #23


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Mda interesant. Bine acum daca e sa ne luam dupa exclusiv model (K7J A7) & carte (manual de utilizare) ... trebuie sa pui 3,8 L de la mine sau 3,1 L de la tine. Asa ca faci media tongue.gif

Sau ne lumineaza altcineva.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 7 Jun 2007, 16:00
Post #24


n-am gasit cu dacia


Group: Members
Posts: 7.925
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




3.5 litri-nici mai mult nici mai putin


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WEWE
post 7 Jun 2007, 16:01
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 12 May 07




PROBLEMA ESTE CA EU AM 3,8 LITRI SI NIVELUL ESTE DEPASIT .
CE FAC SCOT ULEI ?
ESTE BINE SA UMBLU CU O CANTITATE MAI MARE DE ULEI?
NU CRED ...SI PROBLEMELE POT APARE DUPA CE IES DIN GARANTIE sad.gif
POATE CHIAR STIE CINEVA


--------------------
Renalut Symbol Fidji 1,4 8V 2006 - BR/XX/XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 7 Jun 2007, 16:03
Post #26


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Nu trebuie sa urliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii (asta inseamna cand foloseti majuscule). Nu este nici o problema (cel putin nu una grav vai vai smile.gif ) ca ai ceva mai mult ulei in motor; dar daca vrei tu sa dormi si mai linistit scoate -daca reusesti- 400ml din motor smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WEWE
post 7 Jun 2007, 17:45
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 12 May 07




multumesc pentru sfat wink.gif


--------------------
Renalut Symbol Fidji 1,4 8V 2006 - BR/XX/XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 7 Jun 2007, 19:07
Post #28


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Domnule WEWE, de 2 zile de cand expuneti aceasta "grava" problema, nu ati reusit sa ne spuneti cu cat e nivelul uleiului peste semnul de maxim! 1mm, 1cm, 1m, cat..??
Incontestabil in manualul de utilizare sunt trecuti 3,1 L de ulei pentru un motor de 1.4 8v. ATAT. Este omis un mic mare amanunt, dupa turnarea celor 3,1 L, unde va fi situat nivelul pe joja? La minim, la mijloc, la maxim??
Deschid manualul cu o pagina in urma celei cu cantitatile de ulei...scrie: "informativ, capacitatea intre minim si maxim a jojei este intre 1,5 si 2 L, in functie de tipul motorului". Bun, sa zicem ca la 1.4 8v diferenta este de 1,5 L, pai daca torn in motor 3,1 L de ulei si nivelul e la mijloc (ipotetic vorbind wink.gif ), mai pot turna inca 700 g de ulei si nivelul va fi la maxim! In total vreo 3,8 L.
Mai e o chestie subiectiva in realitate, pe care nimeni nu a ajuns s-o expuna, referitor la cantitatile diferite de ulei turnat in motor si nivelurile la fel de diferite: mai conteaza si cat timp mecanicul lasa sa se scurga uleiul din carter,...nu?
Cum e domnule WEWE, e greu? Eu zic sa mai faceti ceva cercetari si sa reveniti aici cu ceva concluzii...macar pertinente!


QUOTE(Laurentziu83 @ 6 Jun 2007, 23:13)
Ai citit gresit 3.1 litri (probabil vreun manual de Tico tongue.gif).
*


Daca taceai...


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WEWE
post 7 Jun 2007, 20:07
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 12 May 07




Da. Sa nu luam in calcul toate ironiile. Am scos din motor 500g de ulei. Am ajuns la nivelul maxim al jojei dupa ce am stat 3 ore cu motorul oprit si cu masina in plan orizontal. Inainte de a face aceasta operatie, nivelul era cu cca 6 mm deasupra semnului de maxim al jojei.
Mentionez ca la schimbul de ulei cand am facut revizia, masina a stat pentru scurgerea uleiului cca 1/2 h, deci a curs tot uleiul din motor(am asistat personal).
Am adus aceasta problema in discutie crezand ca ma voi lamuri atat eu, cat si altii care au aceasta nelamurire.
Am crezut ca CINEVA va da o explicatie pertinenta la aceasta problema, pentru ca erau cantitati diferite de ulei la acelasi motor in surse diferite.
Daca citea cu atentie domnul hellcat, am spus ca la o masina cu acelasi motor(in a carui manual de utilizare era trecut tot 3,8 litri) la un un service autorizat i s-au pus cca 3.2 litri de ulei, iar nivelul era in maxim.
Probabil in acest motor putem pune de la 3,1 - 3,8 litri fara a ne face probleme.
Cred ca am avut tot ceea ce aveam de spus in aceasta problema.



--------------------
Renalut Symbol Fidji 1,4 8V 2006 - BR/XX/XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Jun 2007, 20:34
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.589
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Teoretic, la un schimb de ulei, se schimba si filtrul si se lasa sa se scurga tot uleiul din baie si de pe restul pieselor. Apoi se toarna ceva ulei in filtrul nou de ulei, se unge garnitura filtrului si se monteaza la locul lui. Dupa care se face completarea cu ulei PANA LA NIVELUL MAXIM PE JOJA.
Ce fel de schimb de ulei e ala la care dupa schimb uleiul e la semnul de minim? la care TREBUIE COMPLETAT CU ULEI.
De asta zic, se cam bat cap in cap manualele, nu inteleg cum se poate ca la acelasi motor, aceeasi baie de ulei, aceleasi componente prin el, sa ceara cantitati diferite de ulei. E ca si cum ai pune intr-un tzoi de bautura 50 de grame de rachiu in loc de 100. Pai se cam vede diferenta, nu?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2024 - 07:40
Dacia