Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfaturi cumparare Clio Bicorp - second-hand, benzina vs. diesel - argumente

cristio_79
post 30 Aug 2010, 23:44
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Marea problema cu pompa/injectoarele se manifesta doar la Symbol (in general la cele produse in Turcia) sau si la bicorp? Din ce am citit pe aici, am vazut ca se plang posesorii de symbol dci.

This post has been edited by cristio_79: 30 Aug 2010, 23:57


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviustel
post 31 Aug 2010, 07:46
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 14 August 05
From: Bucuresti




Ca posesor de Clio 1,4 16V care acum are 120 k km, pot sa va spun ca sunt extrem de multumit. Consumul este foarte decent in parametri normali de mers, intretinerea masinii este mai mult decat ok dupa parerea mea. In ce priveste bobinele de inductie, eu cred ca nu e chiar asa de atomica problema. Masina mea avea 93 k km acum 2 ani cand am cumparat-o si avea 2 bobine originale si doua schimbate. Dupa ceva timp, nu mult, asa cum se intampla dupa ce cumperi o masina cu istoric incert si usor de fabricat (cu 50 de lei iti pui stampila de la dealer si pe tacheti) una din cele originale a picat. Puteam lua o pereche de Beru japoneze cu 130 de lei bucata, nu stiu de unde scot unii preturi de 300 de lei, poate pe la vreu dealer cu 400% adaos, dar am vrut sa fie ok si am luat 4 la fel (Beru) si am rezolvat problema. In rest, am mai schimbat bieleta antirasturnare si un tampon la cutia de viteze, care au costat sub 200 de lei impreuna. Mie mi se pare decent. Pe ce am cheltuit mai mult au fost suspensia mai joasa si mai rigida si rotile insa pe astea le-as fi luat si montat si daca era masina cu 0 km.

P.S. :Din motive de Clio sport smile.gif au am vrut sa o vand pe asta mica, am dat anunt pe autovit, insa am primit oferte penibile, asa ca am decis sa o pastrez. Singura ei buba este ca nu are a/c, asa a fost varianta asta cu trapa la momentul achizitionarii ei in Belgia in 2002.

This post has been edited by silviustel: 31 Aug 2010, 07:55


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5 / Kadjar 1.5 EDC 2008 / 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 31 Aug 2010, 08:06
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




Problema cu pompa - pilitura se mainifesta la oricare din motoarele diessel renault cu preponderenta laclio si turcesc si frantuzesc nu conteaza, am avut pe mana un clio frantuzesc de 85 de cai a mers perfect pana la 90 000 dupa aia- injectoare 1 cate unu, ma rog acum masina sta din alte motive
Aci recomanda totusi clio 2 2004- 2005 cu km la max 100 de mii daca este diessel , sau cu pompa rectificata, la benzina nu sunt probleme, ma rog la 1.4 16v doar consumul tongue.gif si bobonele de inductie
clio de 82 de cai avea euro 3 era din 2005

This post has been edited by mihai leu: 31 Aug 2010, 08:08


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 31 Aug 2010, 08:29
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




din pacate pilitura se manifesta si la motoarele pe benzina. Numai ca acolo afecteaza caseta de directie. Spanul (pilitura) pleaca din pompa de servodirectie, si ajunge in caseta de directie, unde mananca simeringurile, bucsele sau pivoti. Eu cand am desfacut caseta de directie (la service, nu eu personal) nu mi-a venit sa cred cat de mancate de pilitura erau unele piese dinauntru.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 31 Aug 2010, 08:38
Post #65


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(cristio_79 @ 30 Aug 2010, 22:45)
Nu stiu toate versiunile de putere, cert e ca una din cele diesel era trecuta cu 75cp din 2006, o editie limitata.
*


Nu-i mai da cu 75 ca nu e motor diesel cu o astfel de putere, pe site-urile de vanzari sunt trecute numai tampenii.
1.5 dCi, k9k
Euro 3: 65cp, 80cp (multi ii zic 82) si 100cp (turbina cu geometrie variabila)
Euro 4: 70cp, 85cp

1.9 dTi, f9q (euro 2 intre 04/2000 - 12/2000)
Euro 3: 80cp
1.9 D, f8q
Euro 3: 65cp

Eu dupa 8 ani si 90.000km n-am schimbat nicio bobina, e adevarat ca acum 3 ani le-am inlocuit pe toate, erau sagem si am pus beru...insa poate si pe motivul ca am mereu o bobina de rezerva in portbagaj. wink.gif

La noi este preferat bicorp-ul diesel pe motiv de pret. Asta e parerea mea. Se aduc masini foarte uzate de pe-afara, cu kilometrajul dat inapoi, multe in echiparea societe (la care ii pune "afaceristul" banchete spate) la preturi atractive pentru necunoscatori.
Cine isi cauta un bicorp si e mai in cunostinta de cauza prefera benzina, am exemplele mele.

cristio_79, cam cati kilometri faci cu solenza pe an?

@theodor2004: Daca vorbim de clio bicorp, acesta are servodirectie asistata electric, simptomul prezentat de tine e posibil la symbol.

This post has been edited by hellcat: 31 Aug 2010, 08:41


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 31 Aug 2010, 12:44
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Stiu treaba cu cele "societe", dar alea din cate am vazut sunt albe si cu doua usi. Poate sunt si cu 4.
Cele doua diesel care mi-au atras atentia se vede ca sunt intretinute, unul din ele echipare Extreme, celalalt cu elemente de Extreme.
Eu vreau sa merg pe benzina, dar am vrut sa aflu mai multe detalii si despre diesel.
Ca sa-ti raspund la intrebare, cel putin in ultimul an am facut destul de putini kilometri ( in jur de 6000 ), asta din cauza ( sau datorita ) serviciului. Plec destul de mult de acasa si masina sta pentru ca mai am una cu care merg parintii. Eu pe aceea vreau sa o inlocuiesc si sa le las lor Solenza, de care sunt foarte multumit de aproape 6 ani de cad o am.
De aceea vreau ceva pe benzina, 1.4 16V, pentru ca si in viitor voi fi plecat tot asa si un diesel nu prea merita, iar Clio bicorp benzina imi place si se incadreaza si in banii pe care sunt dispus sa-i investesc intr-o masina SH. Motoare si mai mari nu ma incanta deloc pentru ca nu am chef sa platesc tot felul de taxe mai mari aiurea si masina sa stea in parcare.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ajaccio83
post 31 Aug 2010, 13:03
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 9 November 09




Nu vreau sa cobesc acuma.Am luat bicorp-ul(1.4 16v) acum 3 ani si ceva si de atunci am facut cu el peste 110.000km si nu am schimbat nici o bobina de inductie.In prezent am 155.000km.In schimb pe cartea de service aparea ca au fost inlocuite in Belgia.
PS:masina a fost cumparata SH din Belgia.Este fabricata in 2003 (lotul cu probleme la bobine)
Daca ar fi sa o vand(a fost pusa la vanzare de cateva ori) sunt constient ca nu as lua pe ea bani multi tocmai din cauza kilometrajului 'suspect de mare'.La noi se obisnuieste ca o masina de 7-8 ani sa nu treaca de 100.000km smile.gif

This post has been edited by ajaccio83: 31 Aug 2010, 13:05


--------------------
clio II CLIO 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnisav
post 31 Aug 2010, 15:24
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 September 09
From: Baia Mare




Da, clara asta cu prejudecatile la români! Daca am zis amicilor ca pretul ei cu cheltuielile de prima inmatriculare, cu punerea banchetei si cu consumabile nu m-au "trecut" de 3.000 de euro pentru o masina de 2 ani jumate toti m-au invidiat...daca le-am zis ca are 142.000 km au strimbat din nas :-)
Acum am peste 155.000 km si toarce minunat. In Franta a fost masina de curierat in apropierea Parisului, asa se explica numarul imens de km parcursi...insa o prefer asa decit un "chilipir" de 8-9 ani prezentat cu sub 100.000 de km, cu basme ca a fost tinuta-n garaj, ca a avut-o nu stiu ce bunicuta samd.
Concluzionind: avantaje "benzinar"-silentiozitate, iarna se incalzeste rapid inauntru, preturi mentenanta ceva mai mici.
Avantaje motorina: diferenta de pret fata de benzina, consumul mic, trainicia motoarelor.
PS 1,5 dci, 82 CP, euro 4, august 2006

This post has been edited by cnisav: 31 Aug 2010, 15:26


--------------------
Renault Clio Symbol - 1,5 dci - 68 CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 31 Aug 2010, 17:48
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




off topic putin
sa va uitati la anunturi de Cielouri din 95 96 coreene cu 120 000 km originali radmasa.gif
tot off topic dar ca idee sambata am vazut la un prieten un astraG din 2002 cu 170 000 nedati inapoi adusa din Germania de el argintie arata impecabil omul nu era la prima masina cumparata, de acolo le foloseste un an apoi le da
mai bine se duce omul si isi ia teapa de la neamt direct nu de 2 ori dati inapoi km si de mesteri romani
ca experienta proprie va zic ca am condus un clio 2005 luat de la un turc masina avea 32 000 atunci in 2007 dar a picat injectorul 1 si apoi 2 la dieselul de 85 pana sa faca 100 000 posibil sa fi dat km inapoi nu a avut carte service, si a fost o singura chieie la ea

This post has been edited by mihai leu: 31 Aug 2010, 17:49


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 6 Sep 2010, 10:39
Post #70


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@cristio_79: Uite o masina potrivita...dar avand in vedere pretul cerut si ofertele samsarilor, probabil va fi scoasa de la vanzare.
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=191348&hl=

This post has been edited by hellcat: 6 Sep 2010, 10:40


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 7 Sep 2010, 09:56
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Am vazut masina cu vreo doua saptamani in urma pe alt site.
Avand in vedere pretul cerut, vechimea masinii, numarul de kilometri si alte cateva detalii observate in poze, prefer sa dau 6500-6700 pe o Astra H de doi ani, cu kilometrii la jumatate, cu mai multe dotari si intr-o stare, cel putin estetica, mult peste.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 7 Sep 2010, 11:23
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




QUOTE(hellcat @ 31 Aug 2010, 08:38)

@theodor2004: Daca vorbim de clio bicorp, acesta are servodirectie asistata electric, simptomul prezentat de tine e posibil la symbol.
*



da, la Symbol ma refeream.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 16 Sep 2010, 13:32
Post #73


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Eu stiu ca si symbolul are directia asistata electric. Are un motoras electric ce impinge uleiul hidraulic. Cel putin asa are al meu


--------------------
Renault Symbol 1.4 - B-XX-HAM 2007
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th August 2025 - 16:02
Dacia