Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pneu cu uzura neuniforma, problema de garantie

hashcip
post 21 Feb 2008, 22:01
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 31 October 07




azi am fost prima data la service pe garantie
ma tot stresa nevasta ca se aude ceva ce eu nu auzeam
si chiar era: cauciuc dreapta fata defect
miau pus rezerva, poze si astept decizia
defect sau .....
mecanicul a spus ca sigur e defect de fabricatie si voi primi altu nou
ma bucur macar ca nu e altceva ca se auzea destul de naspa dar trebuia sa mai inchizi si muzica ca sa iti dai seama


--------------------
renault symbol 1,5dci 85 cp 2008 fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 22 Feb 2008, 11:22
Post #2


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




@hashcip: ce anume avea cauciucul?

si la mine am sesizat un fel de zgomot ...gen fuleaza roata .. sesizabil in liniste deplina si la viteza mica ..parca ar fi ceva care atinge asfaltul cand o anumita portiune din roata atinge asfaltul ... initial nu i-am dat importanta, da' acu ca zici tu ...

m-am uitat pe la roti sa nu aiba ceva burdufurile de la planetare dar alea par intacte ... un pic din bratul planetarei e putin rugini!!! dry.gif ... nu-i cam devreme?


This post has been edited by crisolro: 22 Feb 2008, 11:23


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 22 Feb 2008, 15:09
Post #3


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Sa nu fii pacalit de vreo pietricica intrata in profilul pneului.
Su la fel, nu te lasa pacalit de acea "rugina"...e otel inalt aliat care face la suprafata un strat micronic de rugina. E aceeasi discutie cu discurile de frana, lasa o masina dupa o zi ploioasa, umeda, cateva zile nemiscata, discul va fi "super ruginit" wink.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hashcip
post 22 Feb 2008, 17:57
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 31 October 07




pe suprafata de rulare a anvelopei, striatia (sau cum ii spune) din mijloc in loc sa fie in interior era iesita in afara pe o lungime intre 5 si 10 cm.
fapt care ducea ca partea imediat apropiata din stanga si dreapta "bubei" sa fie trasa in interior
cel mai clar termen ca sa intelegeti este ca dunga aia era belita.
tipu de la ipso meserias, adica a rulat un pic cu masina a auzit zgomotul (si la mine tot asa se auzea cand era liniste completa si cu motorul neturat sau pe liber), dupa care s-a dus direct si a verificat calea de rulare a anvelopei. mi-a aratat. era evident defect.
mi s-a promis ca imi va fi inlocuita anvelopa pe garantie.
intreb specialistii daca o asemenea problema in timp afecteaza si altceva?

22 Feb 2008, 18:10:
apropos de chestia asta mi-au micsorat presiunea in pneuri la valorile recomandate in carte, zic ca masinile vin cu o presiune mare in pneuri ca sa nu balanseze platforma pe timpul transportului.
va recomand si voua lucrul asta. masina nu mai e rigida

This post has been edited by hashcip: 22 Feb 2008, 18:10


--------------------
renault symbol 1,5dci 85 cp 2008 fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 22 Feb 2008, 19:38
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Eu primul lucru pe care l-am facut cand am ajuns cu masina acasa a fost sa reglez presiunea in pneuri. Erau toate la 3 bar!
Stiam de problema asta de la Solenza, cu care am patit la fel.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 22 Feb 2008, 19:58
Post #6


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




multumesc baieti


clar zgomotul putea fi facut si de ceva prins intre striatiile anvelopei ... oricum am eliminat ce putea fi mai grav
... o sa verific si calea de rulare a anvelopei pt. linistea sufleteasca ... nu de alta da' mai merg si cu copilu in masina, nu cu viteza da' fereasca Dumnezeu de-o explozie
"rugina" aia e mic copil pe langa ce se vede la puntea spate a unor Matizuri si asta la cateva luni!!!



--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 23 Feb 2008, 11:16
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




presiunea trebuia reglata la livrare. exista o faza..pregatirea de livreare se numese unde teoretic se face o mini revizie . din pacate ii doare in spate pe oameni de asta. e posibil ca presiunea mare sa fi dus la avarierea anvelopei.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 23 Feb 2008, 11:19
Post #8


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Exact Sorine,...insa nu trebuie generalizat. Sunt dealeri care respecta cu strictete aceasta operatiune, in sensul asta existand si acte doveditoare, unde semneaza mecanicul, sef de tura, sau altii.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 23 Feb 2008, 12:17
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




poate sa semneze si mihai viteazul...daca nu a facut presiunea degeaba ai sute de semnaturi

actele se semneaza pt ca trebuie semnate. altfel renault romania nu da banii pentru preagatirea masinii. si cum la fiecare renault se iau cam 150 de roni se aduna banii in final.

Cataline...stii prea bine ca nu o spun din auzite..


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hashcip
post 23 Feb 2008, 21:17
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 31 October 07




merg de 2 zile cu roata de rezerva in urma problemei mai sus expusa
azi in afara orasului am observat ca "trage" puternic dreapta.
revin cu intrebarea: nu afecteaza chestia asta si piese ale directiei ...etc
oare cand voi primi raspuns daca mi-o schimba pe garantie sau nu ca altfel sa ma duc sa-mi pun singur anvelopa ca nu pot merge ca la dacie sa tin de volan ca sa nu o iau pe aratura


--------------------
renault symbol 1,5dci 85 cp 2008 fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 24 Feb 2008, 03:34
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




directia trage din alte motive nu din cauza anvelopei.

da poate sa afecteze alte piese insa la rulaj mare de tot. deci in cazul tau nu se pune problema.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tinere22
post 24 Feb 2008, 09:07
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 29 April 06




biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Sorin V--O presiune mai mare duce la un disconfort marit--Iti clantane dintii in gura cand treci peste liniile de tramvai--Stiu cei din:Bucuresti,Iasi,Timisoara,etc.O anvelopa va incepe sa cedeze cand va avea dublu presiunii si se va merge in conditii dificile pt acea anvelopa:Viteza mare;Temperatura asfaltului peste 50 gr C;Drum rugos,etc.In acest caz poti strica in mod sigur anvelopa.Am uitat ma scuzi...Exista si varianta cand nu ai ABS si franezi brusc 150--0 Km/h. wink.gif sau cand franezi cand treci peste o groapa destul de mare,cand urci borduri grabit si bordurile sunt destul de mari, etc . cool.gif


--------------------
DACIA+++CLIO 1410--SYMBOL 2004 - EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hashcip
post 24 Feb 2008, 09:26
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 31 October 07




ce motive ar fi sa imi traga dreapta?
ideea este ca inainte sa pun rezerva nu imi tragea.
ms


--------------------
renault symbol 1,5dci 85 cp 2008 fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 24 Feb 2008, 11:23
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




O diferenta de presiuni si/sau uzura intre roti.

Si de ce imi spui mie astea ca nu inteleg? aici era vorba de un defect nu de confort.
In alta ordine de idei ia incearca tu o presiune de 3.8 bari intr-o anvelopa de presiune nominala 2.3 (cea de clio) si mai vedem noi pe urma. mai pune si 5 oameni in masina si ai reteta perfecta pt o intalnire la spital. e doar o chestiune de timp...
Asperitatile drumului (ASTEA NU INCLUD GROPI SI DAMBURI) nu afecteaza decat uzura anvelopei prin aderenta si fenomenul de alunecare in pata de contact.

Anvelopa nu este facuta pt franre in gropi, urcat borduri grabit si alte minuni deastea. de aia nu iti da nimeni garantie pt asa ceva.

Nu discutam efectul abs asupra anvelopei.

M.E. Te rog nu mai cita intreg mesajul anterior...vezi 2g din regulament.

by SorinV: HAI mah? serios? poate trebuia sa te uiti ca intai am raspuns mesajului anterior si pe urma am dat quote la cel de mai sus un pic! ma scuzati ca am omis sa sterg 2 cuvinte din mesaj! am ocupat cumva spatiu in ecranul pc-ului dvs! mii de scuze dar exista o optiune! nu mai cititi va rog! ia cauta tu alte lucruri de indreptat pe forum nu ma lua pe mine ca a ramas un rand nesters din topicul citat! hai sa fim seriosi totusi!


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 24 Feb 2008, 12:31
Post #15


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




nasoala treaba cu presiunea ... din pacate, nu e decat cuvantul lui hashcip impotriva cuvantului lor ... ei mai au si acte si evidente in care s-a semnat ca masina s-a verificat etc.

pacat ca unii mojici care ajung sa lucreze pt. Reno risca sa semneze condamnarea la moarte a unor clienti

adevarul e ca si la vulcanizarile astea ... cate manometre or fi verificate periodic??? si avizate etc.? ... te poti trezi cu o surpriza de asta si acolo ... dar hai sa nu fiu fatalist, chiar de la 2-2.1 sa sara la 3 din greseala e cam greu

eu cred ca iti vor schimba anvelopa pe garantie dar daca au avut aceasta "scapare" atunci e nasol ... e o chestie care pune serios in pericol viata oamenilor care merg cu masina

succes hashcip



--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 24 Feb 2008, 13:42
Post #16


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(crisolro @ 24 Feb 2008, 12:31)
pacat ca unii mojici care ajung sa lucreze pt. Reno risca sa semneze condamnarea la moarte a unor clienti
*



blink.gif La Catavencu, sa stii...se acorda si unele premii... wink.gif

In continuare ramaneti la discutii despre garantia si postgarantia modelului Clio!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tinere22
post 24 Feb 2008, 17:38
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 29 April 06




hashcip-Poate sa iti traga dreapta daca exista o greutate mai mare a anvelopei sau daca aceasta este de alt tip sau daca roata ta de rezerva e noua si celelalte trecute prin viata biggrin.gif .Fa o verificare de presiune si daca ''tot mai face'' schimba stg fata cu dr fata daca nu ai anvelope cu sens de rotatie .Bafta!!!
cool.gif Sorin V nu trebuie sa te superi, dar tot ce am enumerat eu anterior poate duce la pierderea garantiei anvelopei.Acum tot vorbind de anvelope si presiuni de umflare te poti uita pe anvelopa care este echipata masina ta si sa cauti valoarea PSI--''PRESIUNEA NOMINALA DE UMFLARE''.Aceasta inscriptionare este obligatorie asa ca nu ai cum sa nu o gasesti.Vorbim dupa ce o gasesti.
99,99% din manometrele--''pistoale de aer'' de la vulcanizari,nu sunt verificate metrologic,deci au valori dupa ureche. 55% nu sunt nici macar omologate pentru piata romaneasca. Bafta tocilar.gif


--------------------
DACIA+++CLIO 1410--SYMBOL 2004 - EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 25 Feb 2008, 09:12
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




deci sa revin. asta e un avertisment. daca mai continui sa scrii aberatii te banez chit ca imi iau si eu ban pt ca nu am motiv.

acum cu psi-ul ala te-ai facut de tot cenzuratul amice. da rau de tot.

PSI este o unitate de masura mai omule in sistem anglo-saxon. si inseamna pounds per square inch. ce e scris langa ea este presiunea maxima admisa. asa ca bagati minitile in cap si stai in banca ta.

in alta ordine de idei rezerva omului e standard deci merge pe toate partile.
celelalte motive s-au scris deja.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hashcip
post 25 Feb 2008, 17:44
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 31 October 07




nu imi aduc aminte sa fi acuzat eu pe cineva
doar am pus cateva intrebari si asteptam raspunsuri de la niste oameni care stiu
ca voi sunteti mai "inflacarati" decat trebuie e problema fiecaruia
oricum intre timp am primit si raspunsul ca anvelopa va fi schimbata pe garantie
chestia cu presiunea a fost o paranteza la problema cu garantia, o paranteza de bun simt avand in vedere ca documentul in care semnezi de livrare este atat de generalizat incat proprietarul trebuie sa fie cel putin mecanic. oricum daca cineva cunoaste un roman care a intrebat cu ce presiune in roti i-a fost livrata masina sa-l anunte ca are o bere de la mine. sau o lada.


--------------------
renault symbol 1,5dci 85 cp 2008 fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 25 Feb 2008, 18:40
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




Eu am intrebat, de doua ori chiar.
Si nu am nimic cu tine, dar tinere22 vad ca are darul sa scrie aberatii atat tot, lucru care pe mine ma deranjeaza.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hashcip
post 25 Feb 2008, 19:14
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 31 October 07




vorba lui cool.gif tocilar.gif : 100,00% sorinv are dreptate radmasa.gif


--------------------
renault symbol 1,5dci 85 cp 2008 fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 25 Feb 2008, 19:41
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




Daca a facut omul studii sa vada cate manometre sunt conforme ce vrei sa faci!


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 26 Feb 2008, 10:21
Post #23


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Sorin V : are un picut de logica faza cu manometrele sa stii.
Eu cand am luat masina mi s-a recomandat la catre cel care mi-a facut predarea, sa imi fac presiune cat mai repede. Textual suna cam asa " noi am facut presiunea acum, ele vin oricum cu presiune mai mare. E bine sa o faceti si dvs. cat mai repede. Neoficial va recomandam sa o faceti la vulcanizari, nu la spalatorii sau benzinarii "
O nota buna pt. dealer pt. ca mi-a atras totusi atentia.
La verificarea ulterioara de la vulcanizare, presiunea facuta de delaer era diferita cu 0,2 - 0,3 bari, dar asta pot sa o pun si pe seama diferentei de temperatura de afara, dealerul a facut presiunea cu masina nerulata, eu am facut-o dupa ce am mers vreo 30 KM.......
Diferenta dintre ce zic eu si ce zice tinere22 este ca se pare ca totusi manometrele de la vulcanizari, oricum sunt mai precise decat cele de la benzinarii.
Acum in procente nu stiu.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 26 Feb 2008, 11:12
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




poi este evident ca unele manometre au erori mari. Urmand logica descrisa de el in tara asta nu ai unde sa iti faci o presiune a aerului din anvelope. Ceea ce este aberant. Mergand la extrem este totsi greu de crezut ca manometrele de la vulcanizari au erori de 50 -70 % sa zic. Ar insemna ca in loc de 3,x bari sa arate doar 2. ceea ce eu nu cred. o eroare de 0,5 bari eu zic ca se vede la ochi (din forma anvelopei).

26 Feb 2008, 11:14:
oricum au mai putin relevanta manometrele aici. ceea ce dauneaza grav forumului (copyright ministerul sanatatii) este cumulul e mega aberatii raportat la rand de post.

This post has been edited by SorinV: 26 Feb 2008, 11:14


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_
post 29 Feb 2008, 15:20
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 7 July 06
From: Constanta




O intrebare mai de incepator...(sper sa fi gasit bine topicul pt aceasta intrebare):

Anvelopele sunt acoperite de garantie sau sunt considerate consumabile si se supun acelor echipamente ale masinii supuse "uzurii normale" ?

Concret, la masina care o am de noua din mar 2007 am vazut acum o luna roata dreapta spate mai dezumflata. Am fost la o vulcanizare oarecare si mi-a spus ca aveam 1 barg (nu prea cred ca nu era extraordinar de lasata) si mi-a adus-o la valoarea normala din carte (2.2 parca). De cateva zile vad ca iar e dezumflata si ma gandesc ca are vreo problema. Ce ma sfatuiti ? La revizie (de un, sapt viitoare) sa le atrag atentia sa o verifice si daca are probleme sa o treaca pe garantie sau sa incerc sa o vulcanizez clasic si sa nu mai imi bat capul ?

Multam

This post has been edited by sorin_: 29 Feb 2008, 15:23


--------------------
Renault Clio Symbol 2007 Dynamique 1.4 16v + clima - CT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 29 Feb 2008, 15:28
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




Mai degraba vei rezolva la vulcanizare...Mult mai simplu este sa verifice acolo anvelopa si sa remedieze foarte rapid problema... Asa am patit si eu cand am avut la roata stanga fata ditamai surubul ...
Ma indoiesc sa acopere garantia problema asta.

This post has been edited by cata70: 29 Feb 2008, 15:30


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 29 Feb 2008, 15:58
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




garantia nu acopera decat defectele da fabricatie ale anvelopelor si asta doar daca sunt recunoscute de producator (aka renault).

deci dute linistit si repara anvelopa la o vulcanizare. oricume ieftina reparatia.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 29 Feb 2008, 19:10
Post #28


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Daca roata se dezumfla incet, atunci ori ai un cui, surub, sarma in ea ( chestie care inca e in roata si pierde aer pe langa ea ) , ori ai luat vre-o groapa mai tare si ai afectat etansarea intre janta si anvelopa. Du-te la vulcanizare si fa-o , te costa 10- 20 de RON. Nu are de-a face cu garantia. Poate doar daca-ti facea cauciucul vreo galma sau daca-ti ieseau firela din el , desi chiar si atunci e discutabil. Adica daca vor, pot sa ti-o impute tie. Depinde de oameni dai.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 29 Feb 2008, 19:33
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




la cat de simpatici sunt baietii de la receptie service nu e exclus sa te trezesti la sfarsit cu o factura de 100 de roni pt o pana.

da poti sa incerci smile.gif


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 4 Mar 2008, 09:51
Post #30


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Tare faza Sorine. Asa se scumpa e o pana la reno? Io stiu vulcanizare unde ti-o face cu 10-20 ron si in pretul asta intra si bacsis, de-ti zic baietii saru'mana . biggrin.gif Si-ti dau si garantie smile.gif , ca tot e topicul adecvat.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 15:16
Dacia