Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Drive-test Logan 1.6 16v

Vlad Georgescu
post 26 Sep 2006, 20:46
Post #1


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




De la http://www.bizcity.ro/?x=artnews&zid=3&res...stire&sid=24190

Drive-test Logan 1.6 16v

Am condus cea mai noua versiune Logan, Prestige, pe ruta Bucuresti-Mamaia. Evolutia este evidenta, desi nu trebuie sa va asteptati la nimic spectaculos.

Stiti ce se intampla in momentul in care o duzina de exemplare Logan 1.6 16v, o versiune abia lansata, isi face aparitia pe strazile capitalei? La volanul masinii te simti ca intr-un Maserati avand in vedere faptul ca toate privirile partenerilor de trafic se indreapta spre tine. Mai bine zis, spre spoilerele vopsite in totalitate in culoarea caroseriei, spre eleronul incorporat, spre noile jante sau pur si simplu spre butonul de deschidere al portbagajului, elemente care fac toate parte din arsenalul nou aparutei versiuni Prestige.

Ultima versiune Logan pe care am condus-o pana ieri a fost cea de 1.4 litri, fiind vorba de un exemplar care facea parte din chiar primul lot scos de Dacia in toamna anului 2005. Ei bine, diferenta dintre aceasta masina si Prestige, versiunea care de acum reprezinta varful gamei Logan, este imensa.

Primul lucru cu care ai de face cand privesti Logan Prestige este look-ul nou. Ma intereseaza butonul care a facut valva: cel de deschidere a portbagajului. Ajuns in spatele masinii observ, pe langa acesta, cu ajutorul unei paralele facute cu un Logan vechi aflat in aceeasi parcare. Eleronul incorporat face ca noul “spate” sa para mult mai coborat decat in cazul versiunilor vechi.

Intru in habitaclu iar pe prag observ imediat insertiile Dacia si triunghiurile specifice siglei constructorului roman. Acelasi motiv este prezent si pe noua tapiterie. Ma asez, verific oglinzile laterale mai mari (“pentru ca asa a cerut publicul” – conform declaratiilor oficialilor Dacia), iau la cunostinta volanul imbracat acum in piele, pornesc casetofonul detasabil dotata acum cu cititor MP3 (numai muzica sa fie!) si pornesc. Din pacate, inghesuiala orei pranzului din centrul Bucurestiului nu ajuta foarte mult in verificarea potentialului versiunii Prestige. Mi se pare ca tasneste mai bine de pe loc, fapt confirmat si de seful departamentului ethnic/motoare al Automobile Dacia: “Motorul are mai multa disponibilitate la regim jos de turatii, 90 de procente din cuplul total (148 Nm) fiind atins la 2000 de rotatii pe minut. Iar clientii apreciaza acest lucru”. Fiecare parte pozitiva are insa si reversul ei: Consumul urca in traficul capitalei pana la valori ridicate: 11-12 litri/100 km, in conditiile in care sistemul de aer conditionat este pornit.

Scapat din nebunia Bucurestiului si ajuns pe Autostrada Soarelui, observ faptul ca treptele de viteza sunt mai bine delimitate iar la acest lucru contribuie si levierul, imprumutat de la Clio, care pe langa plusul estetic aduce astfel si un avantaj practic. Il asez in treapta a cincea si ma intind linistit in scaun. De aici, singurul lucru verificabil este viteza la care ajunge Prestige. Daca in cartea tehnica este avansata valoarea de 183 km/h, am reusit sa ating 180, desi de la 160 de kilometri pe ora volanul incepe sa vibreze. Scot piciorul din acceleratie si merg constant, la 150. Consumul ramane si el constant, undeva la 9 litri/100 km.

Imediat ce autostrada se termina (prea repede, motivul fiind acelasi: eternele reparatii), consumul coboara, media finala situandu-se undeva la 9.5 litri/100 km, In conditiile in care nici nu am fortat nota, nici nu am lasat de la mine. Motorul produs la uzina Renault din Valladolid reprezinta insa o evidenta evolutie, cei 105 cai putere facandu-si datoria cu brio la nevoie.

Excursia organizata de Dacia a avut ca punct terminus statiunea Mamaia, o localitate pustie in aceste zile, apele marii fiind insa perfecte pentru cateva raiduri cu Skijet-ul. Trecem insa peste aceste detalii si ajungem la declaratiile oficiallilor Dacia referitoare la noile elemente de pe Prestige, care nu vor face parte, cel putin deocamdata, din dotarile vechilor versiuni Logan. “Prestige trebuie sa dispuna de elemente care sa il individualizeze de celelalte”, este explicatia oficiala. De altfel, aceasta individualizare nu se face si prin pret. Desi pare ciudat, cel mai ridicat pret nu il va avea Prestige, care costa 9900 de euro, ci nivelul de top al versiunii diesel: 10.000 de euro. Noua Colectie Logan, asa cum a fost numita noua serie a modelului, se rezuma astfel, pe langa evolutia clara denumita Prestige, la putine schimbari pentru celelalte versiuni.

In rest, despre Logan numai de bine. Oficialii constructorului roman nu se tem nici de o eventuala amenintare din partea celor de la Fiat, care au planuri avansate in privinta unui viitor model de 5000 de euro. De fapt, filosofia acestora este foarte simpla: “Trebuie sa vindem multe masini pentru a castiga multi bani”. Perfect adevarat si complet real pana acum, in conditiile in care Logan este una dintre suprizele pietelor europene si mai ales est-europene. Sa continue saga Logan si dupa lansarea atat de asteptatului Logan Break?


--------------------
Volțvagăn Glonț 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8 - -
Athos, Porcos si Bairamis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 27 Sep 2006, 09:08
Post #2


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE(Vlad Georgescu @ 26 Sep 2006, 20:46)
Ultima versiune Logan pe care am condus-o pana ieri a fost cea de 1.4 litri, fiind vorba de un exemplar care facea parte din chiar primul lot scos de Dacia in toamna anului 2005. Ei bine, diferenta dintre aceasta masina si Prestige, versiunea care de acum reprezinta varful gamei Logan, este imensa.
*


Iar scriu numai minciuni ziaristii astia... icon_mrgreen.gif Daca PRIMUL lot de Logan a aparut in toamna lui 2005, atunci cum de sint useri la care masina le-a iesit din garantia de... 18 luni? blink.gif

Si evident, diferenta e imensa intre Prestige si Loganu ala de 1.4... De parca Prestige ar fi mai ceva ca... Maybach radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 27 Sep 2006, 09:19
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Cea mai tare masina din lume!
Ce progres prin tehnologie cum zic aia de fac masini cu 4 inele pe capota.
radmasa.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Sep 2006, 09:32
Post #4


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Deci voi posesori de logan 1.4, ce caruta de masina v-ati luat...
Noua stea a tehnologiei de la Mioveni este naveta entreprise pe langa caruta de 1.4 ...

Umbla zvonul ca de cand a facut drive test cu "noul" logan, gigi becalli vrea sa-si vanda maybachul sa-si ia una din aste noi cuceriri ale stiintei si tehnicii de se produc la mioveni.

Si mai erau pe aici ziaristi care ziceau ca ziaristii sunt bine documentati. Trebuie sa la dau dreptate. Sunt documentati. Pe domenii cum ar fi prostia. Sau daca nu e cazul, pe domenii cum ar fi pupi-n-curismul


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 27 Sep 2006, 09:55
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Diferenta este, si numai prin faptul ca in sfarsit Logan are amarat de buton de deschidere a portbagajului. Insa nu cred ca e asa mare diferenta. Si sa vedem cata lume o sa si dea 10mii EUR pe o Dacie ...


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 27 Sep 2006, 10:06
Post #6


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Ma indoiesc ca cine are deja un Logan il va vinde cu 5-6 mii ca sa dea 10 mii pe unul nou, dar cu buton si cu eleron incorporat.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Sep 2006, 10:14
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pai il da la buibac..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GicaPopescu
post 27 Sep 2006, 10:18
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 18 October 05




Umflatura aia a ajuns "eleron incorporat" !
radmasa.gif
Iar diferenta dintre "vechiul Logan" si "noul Logan", cu celebrul buton de la portbagaj este "imensa".
Ziaristii nostri auto sunt "geniali".
radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1,6MPI - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dya
post 27 Sep 2006, 10:22
Post #9


Membru fost gras


Group: Members
Posts: 386
Joined: 25 August 05




ce-aia buibac? blink.gif


--------------------
Nissan Qashqai 2008 1.5dCI 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 27 Sep 2006, 10:24
Post #10


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




buy back smile.gif adica duci masina la reprezentanta si ti-o evalueaza , platesti diferenta si iei alta noua smile.gif


--------------------
Renault Megane Coupe 1998 2.0 16v - RO 007 EUM
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Sep 2006, 10:36
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Imi vine greu sa cred ca 90 % e la 2000 rpm, si restul de 10 % e pana la 3750 rpm(cat e turatia de cuplu max). Sunt totusi 1800 de rpm diferenta.

LE si totusi asa e, am vazut graficul..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Sep 2006, 10:40
Post #12


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




pai sa ne uitam pe diagrama

Attached thumbnail(s)
diagrama.jpg ( Size: 76.64k ) Number of downloads: 1530


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Sep 2006, 10:41
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Da, cred ca de la valvele in plus biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Sep 2006, 10:45
Post #14


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




oricum, la ziaristii nostrii nu m-ar fi mirat sa fie si de la valvulele suplimentare


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Sep 2006, 10:46
Post #15


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




Bah, deci este de la eleron. Da ?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
erica
post 27 Sep 2006, 11:13
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 5 July 05




Si,in concluzie,Prestige este o masina la fel de proasta ca restul Loganelor?Uf,m-am linistit.


--------------------
Ex-Dacia Logan Preferance 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 27 Sep 2006, 11:15
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




Da, da da! siiigur ca da! este cea mai avansata masina a timpurilor noastre (daca ar fi sa ne luam dupa nenea ce a postat primul).

Am primit (ca sunt posesor de Dacie si figurez in baza lor de date) un plic de la Mioveni prin care eram invitat sa ma duc sa fac un Drive-test la dealerul zonal (Caremil in cazul de fata la Iasi) asta incepand cu data de 25 septembrie (zi in care a venit si plicul la mine).

Am avut ieri timp sa trec pe la ei si nici vorba de drive test. Aveau expuse 2 bucati acolo in salon. Frumusele, cu culorile noi (care nu se vad pe strada la lasarea serii de loc) cu tapiseria noua, cu acele obositor de multe patratele in doua nuante (de pe sigla) desi eu as fi mers pe ideea de a pune sigla in miniatura cat mai mult.

Au notat numele si numarul de telefon si astept si eu sa vad cand va fi rostul de un drive test!

Si dupa ma voi convinge singur ce si cat merita la acest nou copil al fabricii de la Mioveni!

OFF TOPIC: stie care va daca pe Logan este disponibil filtru de praf pe instalatia de climatizare? ceva de genul celui de la Solenza - modelele echipate cu aer conditionat


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 27 Sep 2006, 11:46
Post #18


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




Eu nu inteleg de ce se ofusca toti pe aici ca prestige-ul asta nu se ridica la nivelul pretentiilor lor. La 600 de euro in plus, mie mi se pare ca prestige-ul ofera destul de multe in plus fata de ambition...

In fond cine considera ca nu merita aceste lucruri in plus, are in continuare la dispozitie celelalte variante de dotari (si daca vrea neaparat poate sa isi vopseasca singur cu spray din targ aeratoarele, daca i se pare ca obtine acelasi rezultat, mai ieftin).

Sau daca i se pare ca nu sunt de ajuns dotarile prestige-ului, se poate orienta spre clio 3 sau megane, in functie de buzunaru' fiecaruia, care-i problema?...

Eu unul nu inteleg la ce va asteptati de la face-liftul logan-ului, mie imi place mult mai mult decat ambition si cred ca ofera cam tot ce se poate astepta de la o masina de sub 10.000 euro. Este exact ca la meciul de aseara, cand stelistii si jiji prostu se asteptau sa serveasca francejilor o lectie de neuitat...

In concluzie, eu cred ca trebuie apreciate eforturile celor de la dacia, si nu folosita proverbiala mistocareala ieftina romaneasca gen: ce masina naspa e dacia asta, mai are mult pana ajunge din urma audi si vw...

This post has been edited by Bacu: 27 Sep 2006, 11:47


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Sep 2006, 15:33
Post #19


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




cred ca lumea pe aici facea misto de "competentul" ziarist care a scris prostiile alea din primul post...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryan8
post 27 Sep 2006, 15:44
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 31 August 06




QUOTE(Bacu @ 27 Sep 2006, 11:46)
La 600 de euro in plus, mie mi se pare ca prestige-ul ofera destul de multe in plus fata de ambition...
*



Costa 800 de euro in plus. smile.gif


--------------------
Logan 1.6 90 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bae
post 27 Sep 2006, 16:04
Post #21


Re-member


Group: Members
Posts: 288
Joined: 4 June 05
From: Bucharest




QUOTE(Bacu @ 27 Sep 2006, 12:46)
In concluzie, eu cred ca trebuie apreciate eforturile celor de la dacia, si nu folosita proverbiala mistocareala ieftina romaneasca gen: ce masina naspa e dacia asta, mai are mult pana ajunge din urma audi si vw...
*



Acu, zic si eu, daca facem si noi putin haz de necaz, ce se intampla? Astia de la Dacia, apreciati de tine (non-posesor de Dacia!!!), n-or fi facut si ei nitel misto de noi cand ne-au luat mii de euro pe o caruta? No offence!


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 Mpi / 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cr|sTy
post 27 Sep 2006, 16:06
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 8 June 05
From: Constanta




pai de 800 de euro iti ofera 15cp in plus,mp3,alte oglinzi,bari vopsite in totalitate si "eleron"+alte cateva lucruri...smile.gif
comentariul ziaristului era insa exagerat....se credea in masserati laugh.gif


--------------------
Seat Leon 2.0TDI 140cp 2006 Sport-Up
Ex: Dacia Solenza 1.9D 2004 Confort
Don`t follow me! I don`t know where I`m going...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michaelthefirst
post 27 Sep 2006, 16:13
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 2 August 06




Noul logan de 16v are consum instant? wacko.gif ohmy.gif
Ziaristul vorbea de valori de consum instant.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 2006
E important sa iti doresti imposibilul!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 27 Sep 2006, 16:15
Post #24


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




nu, n-are...cica-se...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michaelthefirst
post 27 Sep 2006, 16:19
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 2 August 06




Si daca n-are de unde stie cat consuma la 150 km/h sau la 100 km/h? huh.gif
QUOTE
Scot piciorul din acceleratie si merg constant, la 150. Consumul ramane si el constant, undeva la 9 litri/100 km.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 2006
E important sa iti doresti imposibilul!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cr|sTy
post 27 Sep 2006, 16:21
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 8 June 05
From: Constanta




ziaristul nu stia ce vorbeste..este pe langa....cred ca se visa in alta masina smile.gif)


--------------------
Seat Leon 2.0TDI 140cp 2006 Sport-Up
Ex: Dacia Solenza 1.9D 2004 Confort
Don`t follow me! I don`t know where I`m going...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 27 Sep 2006, 16:30
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Are 18cp in plus fata de ambition

QUOTE
Consumul ramane si el constant, undeva la 9 litri/100 km.

Imediat ce autostrada se termina (prea repede, motivul fiind acelasi: eternele reparatii), consumul coboara, media finala situandu-se undeva la 9.5 litri/100 km


Ma intreb oare cat a zburat daca a mers predominant pe autostrada cu consum de minim 9% si per total a obtinut totusi 9.5%. Cred ca ziaristul cu pricina si-a bagat piciorul adanc in acceleratie totusi de a obtinut un consum asa mare, eu ma astept de la acest motor sa consume mai putin in medie decat 1.6 8v.

PS: icon_mrgreen.gif Ziaristul asta ma face sa nu regret ca am diesel

This post has been edited by diesel_power: 27 Sep 2006, 16:31


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 27 Sep 2006, 16:59
Post #28


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




Da, asa e, eu observasem pe site-ul dacia, un ambition era 9355 euro (dar avea vopsea metalizata), iar un prestige era 9900 euro, deci 545 euro diferenta.

Prima propozitie din articol este: "Am condus cea mai noua versiune Logan, Prestige, pe ruta Bucuresti-Mamaia. Evolutia este evidenta, desi nu trebuie sa va asteptati la nimic spectaculos.", deci e clar ca omul nu a fost chiar asa de impresionat de masina. El se referea la modul in care se uita oamenii de pe strada la orice masina noua. Toate modelele noi sunt privite mai altfel de oamenii de pe strada, pana cand se obisnuiesc cu ele, apoi dispare senzatia asta.

Si eu cand mi-am luat masina nu prea erau multe II.2 si eram privit cu curiozitate in trafic de foarte multi posesori de megane II.1, ma intrebau pe la stop cum merge, etc. de asta vorbea ziaristul, nu de altceva.


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 27 Sep 2006, 17:07
Post #29


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




QUOTE(bae @ 27 Sep 2006, 16:04)
Acu, zic si eu, daca facem si noi putin haz de necaz, ce se intampla? Astia de la Dacia, apreciati de tine (non-posesor de Dacia!!!), n-or fi facut si ei nitel misto de noi cand ne-au luat mii de euro pe o caruta? No offence!
*




mai, ce sa zic acum, posesori de dacia am fost toti la un moment dat, de ce sa nu recunoastem, nu trebuie sa ne fandosim acum ca avem reno sau alte masini...

eu nu cred sincer ca dacia logan e o caruta, e o masina decenta. daca logan e caruta atunci de fabia aia junior in 3 cilindri sau nu stiu cum ii zice (care apropo are acelasi pret cu logan ambition) ce sa mai zici?

de 9.000 euro ce ti-ai fi putut lua? un golf vechi de 5 ani, cu 120k la bord, singurele optiuni care nu ar fi si pe logan ar fi esp si xenon, in rest ce are logan in minus fata de un golf de acum 5 ani?...


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bae
post 27 Sep 2006, 19:11
Post #30


Re-member


Group: Members
Posts: 288
Joined: 4 June 05
From: Bucharest




Dar cum s-o chema oare o "masina" care dupa prima mie de km troscane, zdroncane si alte minuni? Nu comentez nimic despre Fabia ca n-am condus, dar faptul ca are motor cu cilindree redusa nu inseamna automat ca nu e masina.

Poate ca nu-mi luam nimic de 9.000 de euro, mai tineam cativa ani SN, mai strangeam un ban si-mi luam o masina, dar asa este cand esti prost si crezi ca francezul face masini la Dacia, cand de fapt el face carute cu din ce in ce mai multi cai.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 Mpi / 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 15:34
Dacia