Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum 0 in frana de motor

danbravoksv
post 7 Nov 2007, 18:37
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 20 April 07
From: brasov




Concluzia:
- astia de la pompa ne fura(posibil);
- astia de la reno sunt the best in motoare si cutii de viteze ca d-aia a fost Alonso campion mondial 2 ani la rand;
- un motor la vale in viteza si pornit (deci in frana de motor cu 0 %) suna la fel ca unul nepornit in aceleasi conditii sau suna la fel ca un compresor de aer sau merge la fel(nu mai inteleg) sau...
- iar ma iau de astia de la reno care au facut motoare sa consume energia acumulata cand el e facut sa dea energie ca d-aia dau eu bani pe combustibil...sa o consume motorul;
- reusesti sa opresti masina la 0 km/h din frana de motor,cf. tibi se poate asa ceva "de aceea ajungi sa opresti masina doar din frana de motor";
- luati totul ca pe o gluma.

Si care face un pariu: pe cheile de la masina.Am munti aici cat vezi cu ochii.Gasim o coborare de 10 km fara probleme.Facem plinul ochi,o dam la vale 10 km in frana de motor si consum 0 %.La destinatie bagam gaz,daca intra 0,5 l ati pierdut,daca nu am pierdut pentru ca teoretic nu consuma nimic.


--------------------
renault twingo;1,2 16 V;75 c.p. 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 Nov 2007, 18:38
Post #62


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Eu ma bag. Pariu mai sigur ca asta nu exista icon_mrgreen.gif

In legatura cu zgomotul motorului. Incearca urmatoarea chestie, la o masina cu cheie cu motor pe benzina. In frana de motor, ia-i contactul. De tot. Sa nu mai aiba scanteie si sa nu mai aiba cum sa arda combustibilul. Fac pariu cu tine ca in termeni de acustica nu vei simti nici o diferenta. Pe o masina. Iar icon_mrgreen.gif

This post has been edited by ssilviu: 7 Nov 2007, 18:41


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 7 Nov 2007, 18:56
Post #63


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




tiberiu.anghel si danbraoksv, voi sigur nu ati vrus sa puneti posturile astea pe topicul de bancuri?


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danbravoksv
post 7 Nov 2007, 19:00
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 20 April 07
From: brasov




E vorba de diesel aici.Raportul de compresie e dublu fata de un benzinar.In cazul nostru cam 1 la 18 nu stiu cu siguranta.Daca e asa cum spui tu si ii dai drumul la vale fara motor pornit bagat in viteza ii sar dintii la cureua de distributie ca lui Pistruiatu` cand ii dadea neamtu` ala peste bot.Eu am avut diesel din 93 si cand s-a uzat motorul,iarna trebuia sa-l trag prin tot cartierul sa porneasca.Si uite asa i-am indoit supapele ca s-a dus cureaua de distributie de la tras pe uscat.Daca motorul nu se misca si el in interior de la un strop de motorina cum sustineti voi ar cam trebui sa zboare curelele.
Nu sandman_ discutam despre consum 0,suntem on topic.

This post has been edited by danbravoksv: 7 Nov 2007, 19:02


--------------------
renault twingo;1,2 16 V;75 c.p. 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 Nov 2007, 19:01
Post #65


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Bine bine. Te tin balamalele alea pentru pariu?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danbravoksv
post 7 Nov 2007, 19:09
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 20 April 07
From: brasov




Cu tine ssilviu nu ma bag ca scrie acolo in semnatura consilier comercial reno si poate fi blat.
Dar asteapta sa fac niste probe intai dar sa se mai duca zapada.Daca ai dreptate?Sau nu.
Keep you in touch.


--------------------
renault twingo;1,2 16 V;75 c.p. 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 7 Nov 2007, 19:13
Post #67


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Daca gasim o vale de 10km ar fi foarte bine de masurat, dar nu va fi zero. Pornirea motorului va consuma ceva, insa daca mergi peste 400m atunci CB incepe sa afiseze ceva, si e interesant de vazut ce consum va arata pe bord, comparat apoi cu consumul real.

Eu m-as baga la un test din asta, dar sa gaseasca cineva valea aia. Conditii:
- trafic foarte redus
- fara zapada
- curbe destul de putine


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 Nov 2007, 19:19
Post #68


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ce legatura are asta cu consilierul cu pariul si cu blatul? Mie imi este destul de clar, o intorci ca la Ploiesti.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 7 Nov 2007, 19:20
Post #69


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




NU dati "in alte alea" Va Rog.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 7 Nov 2007, 20:28
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Vai, nu imi vine sa cred ca iar se pune problema consumului in frana de motor. Discutii din astea scad valoarea forumului dupa parerea mea (daca nu a scazut deja). E ca si cum s-ar mai pune problema in ziua de azi despre arderea vrajitoarelor pe rug.

danbravoksv Daca esti antitalent in materie de fizica si inginerie nu incerca sa convingi si pe altii despre cunostintele tale "avansate". Daca ai fii citit putin pe acest topic, eventual si un pic de google te-ai fii lamurit. Exista explicatii complete despre acest lucru iar avantajele opririi alimentarii in frana de motor sunt clare.

Gandeste-te (tough mission), daca efectiv vrei sa ignori faptele concrete, atunci chiar crezi ca tu esti cel care are dreptate iar tot restul lumii, care este convinsa ca motorul nu se alimenteaza in frana de motor, se inseala?

This post has been edited by diesel_power: 7 Nov 2007, 20:30


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danbravoksv
post 7 Nov 2007, 21:50
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 20 April 07
From: brasov




Nu am jignit pe nimeni pe acest forum,diesel_power,mai putin pe dumneavoastra.
Consider ca nu e o misiune grea (tough mission) pentru mine sa gandesc si imi scot palaria in fata celor care poseda cunostinte despre mecanica si fizica.
Eu mi-am dat cu parerea,n-am dat in cap nimanui.
Oricum,pentru ca nu sunt convins,promit ca voi experimenta de indata ce o sa-mi permita timpul si vremea de afara.
Va voi tine la curent.


--------------------
renault twingo;1,2 16 V;75 c.p. 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roty
post 7 Nov 2007, 22:05
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 19 May 06




@adip - energia cinetica ramane cinetica, nu se transforma in potentiala smile.gif energia cinetica se consuma la franare; desigur, foarte metaforic spus, pentru ca energia nu se consuma niciodata, doar se transforma; in cazul asta, cel mai probabil in energie calorica datorata frecarii cu componentele interne ale masinii (de la frecarea rotilor cu asfaltul, in transmisie si motor)

Si da, consumul este 0, se poate verifica f usor vazand ca CBul corespunde la testul pompa-pompa. Daca vrei altfel, urca la poiana brasov, baga x litri, coboara in frana de motor tot drumul (perfect realizabil) si scoate benzina (daca ai cum). Sau fa un plin sus si incearca sa mai bagi jos...


--------------------
Renault Clio 3 2006, 1.4 16V
Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 7 Nov 2007, 22:07
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




@danbravoksv
Cand esti dispus, te astept la Top Auto si-ti fac demonstratia pe calculator.


--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 7 Nov 2007, 22:56
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




In general e mai usor sa intrebi si sa dai cu parerea decat sa intri pe google sa cauti exact ce nu stii. O sa se transforme si povestea asta cu consumul intr-o alta conspiratie, cine stie, poate va aparea la 0TV radmasa.gif ca subiect de discutie.

Acuma cineva poate spune ca nu exista zero absolut, ca in lumea asta nici macar 2 atomi nu pot fi considerati identici, lucru care este adevarat... probabil mai scapa ceva combustibil prin injectoare chiar daca ele sunt inchise, dar e o cantitate total neglijabila, injectoarele fiind instrumente de mare precizie (din rezervor se evapora mai multa motorina decat scapa injectoarele). Injectoarele practic sunt niste dopuri, precum dopul de la cada, asa cum apa apasa pe dop cu presiunea generata de propria-i greutate (m x g x h), si injectoarele au in carca motorina sub presiune generata de pompa de inalta presiune. Iar asa cum cineva baga mana la dopul din cada sa mai lase niste apa sa curga, si injectorul se deschide pentru a lasa motorina sa intre in cilindru.

post-336-1110552475.gif
Se poate verifica consumul conectand ceva calculator la interfata OBD2.
Neste colegi de facultate lucreaza pt un proiect care consta in construirea unui mini-computer de bord (cu un microcontroller) care se va conecta la acea mufa si va afisa pe un lcd toate informatiile ce vin de la motor. Si sunt o gramada de informatii care se pot culege pe mufa aceea. Important e sa le credem pe cuvant.

This post has been edited by diesel_power: 7 Nov 2007, 22:58


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 8 Nov 2007, 00:18
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




Cred sincer ca sunt destul de multe informatii pe topicul acesta pentru ca aproape oricine sa inteleaga ca in frana de motor, acesta nu consuma combustibil, regula care se aplica pentru un motor modern. Trebuie doar puse cap la cap informatiile.

@sandman_: ce este gluma din posturile mele?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 8 Nov 2007, 00:43
Post #76


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Tiberiu, nici macar nu trebuie sa fie modern, si acum 20 de ani tot 0 consumau in frana de motor...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
htbrain22
post 8 Nov 2007, 11:55
Post #77


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 9 October 07
From: Bucuresti




excelent topicul, ma refer la partea de explicatii aici. Nu am pregatire tehnica in acest domeniu, sunt chiar "tufa" as putea spune insa explicatiile sunt de bun simt si perfect credibile. Eu am observat si in viteza de croaziera, atunci cand mergi cat se poate de constant (tempomat sau "talpa fixa") si in conditii bune de trafic (vant, trafic, drum drept) ca CB indica valori ale CI intre 0 si 1-1,4. Dovada ca motorul este alimentat doar pentru a fi mentinut la o turatie mai mare sau egala cu cea initiala.


--------------------
Renault Megane II estate-2005 1,9 dci, 131 HP
Megane 2.1 - 2005, 1,9dci, 131 CP, tempomat, senzori ploaie/lumini, ESP, navi, 8 airbag
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danbravoksv
post 8 Nov 2007, 14:58
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 20 April 07
From: brasov




Mersi RADU_,cand voi avea timp iti las un pm sa ne auzim la telefon.

This post has been edited by danbravoksv: 8 Nov 2007, 14:59


--------------------
renault twingo;1,2 16 V;75 c.p. 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 8 Nov 2007, 15:53
Post #79


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




QUOTE(diesel_power @ 7 Nov 2007, 23:56)
...
Neste colegi de facultate lucreaza pt un proiect care consta in construirea unui mini-computer de bord (cu un microcontroller) care se va conecta la acea mufa si va afisa pe un lcd toate informatiile ce vin de la motor. Si sunt o gramada de informatii care se pot culege pe mufa aceea. Important e sa le credem pe cuvant.
*




Da, inca de acum 20 si mai bine de ani exista aceata preocupare. Inclusiv la Dacii se instala o electrovalva si un senzor care taiau alimentarea in frana de motor.

Pe de alta parte, legat de cele scrise de diesel_power: un fost asistent de la facultatea din Timisoara a murit, cu multi ani in urma, facand teste similare, de unul singur, cu masina personala. Pe vremea aceea nu exista OBD ... abia se puneau la punct diversi senzori. sad.gif ... RIP!


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 05:17
Dacia