Consum 0 in frana de motor
![]() ![]() ![]() |
Consum 0 in frana de motor
danbravoksv |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 20 April 07 From: brasov ![]() |
|
||
--------------------
renault
twingo;1,2 16 V;75 c.p.
2003
|
|||
ssilviu |
![]()
Post
#62
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu ma bag. Pariu mai sigur ca asta nu exista
![]() In legatura cu zgomotul motorului. Incearca urmatoarea chestie, la o masina cu cheie cu motor pe benzina. In frana de motor, ia-i contactul. De tot. Sa nu mai aiba scanteie si sa nu mai aiba cum sa arda combustibilul. Fac pariu cu tine ca in termeni de acustica nu vei simti nici o diferenta. Pe o masina. Iar ![]() This post has been edited by ssilviu: 7 Nov 2007, 18:41 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
sandman_ |
![]()
Post
#63
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
tiberiu.anghel si danbraoksv, voi sigur nu ati vrus sa puneti posturile astea pe topicul de bancuri?
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
danbravoksv |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 20 April 07 From: brasov ![]() |
E vorba de diesel aici.Raportul de compresie e dublu fata de un benzinar.In cazul nostru cam 1 la 18 nu stiu cu siguranta.Daca e asa cum spui tu si ii dai drumul la vale fara motor pornit bagat in viteza ii sar dintii la cureua de distributie ca lui Pistruiatu` cand ii dadea neamtu` ala peste bot.Eu am avut diesel din 93 si cand s-a uzat motorul,iarna trebuia sa-l trag prin tot cartierul sa porneasca.Si uite asa i-am indoit supapele ca s-a dus cureaua de distributie de la tras pe uscat.Daca motorul nu se misca si el in interior de la un strop de motorina cum sustineti voi ar cam trebui sa zboare curelele.
Nu sandman_ discutam despre consum 0,suntem on topic. This post has been edited by danbravoksv: 7 Nov 2007, 19:02 |
--------------------
renault
twingo;1,2 16 V;75 c.p.
2003
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#65
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Bine bine. Te tin balamalele alea pentru pariu?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
danbravoksv |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 20 April 07 From: brasov ![]() |
Cu tine ssilviu nu ma bag ca scrie acolo in semnatura consilier comercial reno si poate fi blat.
Dar asteapta sa fac niste probe intai dar sa se mai duca zapada.Daca ai dreptate?Sau nu. Keep you in touch. |
--------------------
renault
twingo;1,2 16 V;75 c.p.
2003
|
|
AlexC |
![]()
Post
#67
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca gasim o vale de 10km ar fi foarte bine de masurat, dar nu va fi zero. Pornirea motorului va consuma ceva, insa daca mergi peste 400m atunci CB incepe sa afiseze ceva, si e interesant de vazut ce consum va arata pe bord, comparat apoi cu consumul real.
Eu m-as baga la un test din asta, dar sa gaseasca cineva valea aia. Conditii: - trafic foarte redus - fara zapada - curbe destul de putine |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#68
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ce legatura are asta cu consilierul cu pariul si cu blatul? Mie imi este destul de clar, o intorci ca la Ploiesti.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cmandrei |
![]()
Post
#69
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
NU dati "in alte alea" Va Rog.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
diesel_power |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Vai, nu imi vine sa cred ca iar se pune problema consumului in frana de motor. Discutii din astea scad valoarea forumului dupa parerea mea (daca nu a scazut deja). E ca si cum s-ar mai pune problema in ziua de azi despre arderea vrajitoarelor pe rug.
danbravoksv Daca esti antitalent in materie de fizica si inginerie nu incerca sa convingi si pe altii despre cunostintele tale "avansate". Daca ai fii citit putin pe acest topic, eventual si un pic de google te-ai fii lamurit. Exista explicatii complete despre acest lucru iar avantajele opririi alimentarii in frana de motor sunt clare. Gandeste-te (tough mission), daca efectiv vrei sa ignori faptele concrete, atunci chiar crezi ca tu esti cel care are dreptate iar tot restul lumii, care este convinsa ca motorul nu se alimenteaza in frana de motor, se inseala? This post has been edited by diesel_power: 7 Nov 2007, 20:30 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
danbravoksv |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 20 April 07 From: brasov ![]() |
Nu am jignit pe nimeni pe acest forum,diesel_power,mai putin pe dumneavoastra.
Consider ca nu e o misiune grea (tough mission) pentru mine sa gandesc si imi scot palaria in fata celor care poseda cunostinte despre mecanica si fizica. Eu mi-am dat cu parerea,n-am dat in cap nimanui. Oricum,pentru ca nu sunt convins,promit ca voi experimenta de indata ce o sa-mi permita timpul si vremea de afara. Va voi tine la curent. |
--------------------
renault
twingo;1,2 16 V;75 c.p.
2003
|
|
roty |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 19 May 06 ![]() |
@adip - energia cinetica ramane cinetica, nu se transforma in potentiala
![]() Si da, consumul este 0, se poate verifica f usor vazand ca CBul corespunde la testul pompa-pompa. Daca vrei altfel, urca la poiana brasov, baga x litri, coboara in frana de motor tot drumul (perfect realizabil) si scoate benzina (daca ai cum). Sau fa un plin sus si incearca sa mai bagi jos... |
--------------------
Renault
Clio 3
2006, 1.4 16V Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
@danbravoksv
Cand esti dispus, te astept la Top Auto si-ti fac demonstratia pe calculator. |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
diesel_power |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
In general e mai usor sa intrebi si sa dai cu parerea decat sa intri pe google sa cauti exact ce nu stii. O sa se transforme si povestea asta cu consumul intr-o alta conspiratie, cine stie, poate va aparea la 0TV
![]() Acuma cineva poate spune ca nu exista zero absolut, ca in lumea asta nici macar 2 atomi nu pot fi considerati identici, lucru care este adevarat... probabil mai scapa ceva combustibil prin injectoare chiar daca ele sunt inchise, dar e o cantitate total neglijabila, injectoarele fiind instrumente de mare precizie (din rezervor se evapora mai multa motorina decat scapa injectoarele). Injectoarele practic sunt niste dopuri, precum dopul de la cada, asa cum apa apasa pe dop cu presiunea generata de propria-i greutate (m x g x h), si injectoarele au in carca motorina sub presiune generata de pompa de inalta presiune. Iar asa cum cineva baga mana la dopul din cada sa mai lase niste apa sa curga, si injectorul se deschide pentru a lasa motorina sa intre in cilindru. ![]() Se poate verifica consumul conectand ceva calculator la interfata OBD2. Neste colegi de facultate lucreaza pt un proiect care consta in construirea unui mini-computer de bord (cu un microcontroller) care se va conecta la acea mufa si va afisa pe un lcd toate informatiile ce vin de la motor. Si sunt o gramada de informatii care se pot culege pe mufa aceea. Important e sa le credem pe cuvant. This post has been edited by diesel_power: 7 Nov 2007, 22:58 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
Cred sincer ca sunt destul de multe informatii pe topicul acesta pentru ca aproape oricine sa inteleaga ca in frana de motor, acesta nu consuma combustibil, regula care se aplica pentru un motor modern. Trebuie doar puse cap la cap informatiile.
@sandman_: ce este gluma din posturile mele? |
--------------------
-
-
-
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#76
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Tiberiu, nici macar nu trebuie sa fie modern, si acum 20 de ani tot 0 consumau in frana de motor...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
htbrain22 |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 9 October 07 From: Bucuresti ![]() |
excelent topicul, ma refer la partea de explicatii aici. Nu am pregatire tehnica in acest domeniu, sunt chiar "tufa" as putea spune insa explicatiile sunt de bun simt si perfect credibile. Eu am observat si in viteza de croaziera, atunci cand mergi cat se poate de constant (tempomat sau "talpa fixa") si in conditii bune de trafic (vant, trafic, drum drept) ca CB indica valori ale CI intre 0 si 1-1,4. Dovada ca motorul este alimentat doar pentru a fi mentinut la o turatie mai mare sau egala cu cea initiala.
|
--------------------
Renault
Megane II estate-2005
1,9 dci, 131 HP Megane 2.1 - 2005, 1,9dci, 131 CP, tempomat, senzori ploaie/lumini, ESP, navi, 8 airbag
|
|
danbravoksv |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 20 April 07 From: brasov ![]() |
Mersi RADU_,cand voi avea timp iti las un pm sa ne auzim la telefon.
This post has been edited by danbravoksv: 8 Nov 2007, 14:59 |
--------------------
renault
twingo;1,2 16 V;75 c.p.
2003
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
QUOTE(diesel_power @ 7 Nov 2007, 23:56) ... Neste colegi de facultate lucreaza pt un proiect care consta in construirea unui mini-computer de bord (cu un microcontroller) care se va conecta la acea mufa si va afisa pe un lcd toate informatiile ce vin de la motor. Si sunt o gramada de informatii care se pot culege pe mufa aceea. Important e sa le credem pe cuvant. Da, inca de acum 20 si mai bine de ani exista aceata preocupare. Inclusiv la Dacii se instala o electrovalva si un senzor care taiau alimentarea in frana de motor. Pe de alta parte, legat de cele scrise de diesel_power: un fost asistent de la facultatea din Timisoara a murit, cu multi ani in urma, facand teste similare, de unul singur, cu masina personala. Pe vremea aceea nu exista OBD ... abia se puneau la punct diversi senzori. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 05:17 |