ce probleme aveti la megane2 facelift ?, cat de multumiti sunteti ? :)
![]() ![]() ![]() |
ce probleme aveti la megane2 facelift ?, cat de multumiti sunteti ? :)
ssilviu |
![]()
Post
#1081
|
||
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|||
padre |
![]()
Post
#1082
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Desi nu sunt de specialitate, sunt convins ca din punct de vedere juridic am fi indreptatiti la orice inlocuire gratuita in perioada de garantie. Formularea "piese supuse uzurii normale" nu cred ca are vreo valoare atat timp cat nu sunt definite in clar care sunt aceste piese si care este uzura lor normala. Ba chiar suspectez ca poate fi incadrata la capitolul clauze abuzive, care pot deveni nule.
Pentru asta insa avem nevoie de avocat si timp pentru a-i da in judecata. Daca valoarea piesei/pieselor este mica, nimeni nu se gandeste sa-i dea in judecata, si ei se bazeaza pe asta. Clientul injura in gand sau cu voce tare pe incompetentii de la Renault Romania, isi jura ca nu mai cumpara in vecii vecilor masina frantuzeasca sau macar nu Renault si merge mai departe. Pe incompetenti ii doare in fund de reactia clientului si de faptul ca, pe termen mediu si lung Renault are numai de pierdut (si chiar si pe termen scurt, avand in vedere ca un client nemultumit propaga nemultumirea lui in jur si uite asa se mai pierd niste clienti) pentru ca ei oricum nu vor mai lucra la Renault in cativa ani... si tot asa. Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul, cum spune un "clasic in viata" (tm M. Badea). |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#1083
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
fenomenul cu ambreiajul este urmatorul:
la cuplari repetate si pe scurta durata, toate componentele mecanismului ambreiaj (rulment, placa de presiune, disc, volanta) se incalzesc excesiv. Apar dilatatii care sunt compensate de "autoreglajul" hidraulic al sistemului. In plus, apar si lustruiri ale discului pe suprafetele de contact. Aceste lustruiri sunt superficiale, de ordinul micronilor, dar reusesc sa inrautateasca frecarea, deci implicit pastinarea superficiala la momentul de inceput al cuplarii. Apoi aceste lparticule lustruite, neavand rezistenta mecanica (sunt mici arsuri ale materialului de frictiune) se desprind si se rostogolesc intre suprasfete. Efectul? mici trepidatii pana cand ele se centrifugheaza spre exteriorul mecanismului. Nu prea puteti sa preintampinati fenomenul datorita lipsei de azbest (este interzis) in componentele de frictiune ale discului. Unii spun ca mai bine sa stai cu piciorul pe ambreiaj (in detrimentul rulmentului) si astfel suprafetele in contact sunt libere si in rotatie, astfel asigurandu-se o ventilatie a elementelor. Nu pot sa confirm acest lucru. Inca o data se justifica necesitatea cutiilor de viteza automate in aglomeratiile din ziua de azi cand suntem destul de mult timp prinsi in busoane. Toata lumea spune ca cu cva consumi mai mult. Pai in trafic cu busoane s-a dovefit ca nu. Cat timp rulati in drum intans si cat in traqfic aglomerat? Deci fratilor...CVA scrie pe voi. |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
czs |
![]()
Post
#1084
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 6 August 07 From: Germania ![]() |
nu stiu ce sa zic de acea lista cu piese supuse uzurii normale, dar stiu personal caz in care s-au schimbat telescoapele pe la 40.000km, si au fost considerate in garantie... chestia asta cu lista mi se pare impusa de unii dealeri, care incearca si ei sa castige ceva...
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007/coupe Megane 2.2 coupe 1.6 16v dynamique full
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#1085
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
salutare lume- de ceva vreme citesc pe forum, acum mi-am facut si un cont- in principiu sunt multcumit de masina, ar fi doar cateva probleme:
- la rece cutia de viteze agatza - treapta 1 ![]() - un plastic care tot iese langa piciorul drept pe consola centrala- pe atsa o trec in categoria greierasi ![]() - poate ca mi se pare mie dar suspensia fatza este putzin cam slabutza PUNCTE BUNE: - consum nu bun, ci super bun - reprize faine desi am un 1.5 dci la 80 de cai - m-am limitat la 170km/h, dar putea si mai mult - frane excelente; cu toate astea sunt de parerea ca este o masina reusita ![]() |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
Christu |
![]()
Post
#1086
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, subscriu la ideea cu cutia automata si o s-o iau in calcul pe viitor doar daca o sa am sub fund minim 200 de cp. Am mers cu un Volvo XC90 de 300 cp (da, era la comanda masina) si nu te poti bucura pe deplin de ce poate masina din cauza cutiei automate.
Dar pana una alta am Megane cu cutie normala si e deranjant ca am doar 8000 km...... Astept revizia de 15 mii sa le semnalez problema - pardon, problemele - dar cred ca ma aleg cu un sfat sa am grija cum folosesc ambreiajul, nimic mai mult. O sa fiu insistent, cu toate ca nu stiu ce as putea obtine.... |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1087
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pai nu ai citit mai sus? Renault poate sa vina sa zica domne ai trecut de 10.000 deci daca avea defect de material se arata pana acum. Mergi acum la ei, intr-o zi in care iti mai face probleme ... o freci si tu mai rau si te duci la service cu ea. Pentru constatare.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
bogdan_re |
![]()
Post
#1088
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 18 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Salutare
A mai aparut o problema, si anume pompa de servofrana. Am fost la service (Auto Cobalcescu) si se va schimba in garantie. Si asta doar la 6500km. Mai asteptam cu votul....., poate cine stie nu se mai intampla nimic |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2007 1.5DCI 85 CP Lux Privilege Negru
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1089
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ce problema?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
bogdan_re |
![]()
Post
#1090
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 18 October 04 From: Bucuresti ![]() |
cred ca s-a ciupit membrana din servo
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2007 1.5DCI 85 CP Lux Privilege Negru
|
|
cassius_clay |
![]()
Post
#1091
|
![]() Diesel power Group: Members Posts: 150 Joined: 6 November 07 From: Buzau ![]() |
@ padre
Perfect de acord cu tine.Acea clauza este de-a dreptul tampita.Iti pot spune ca eu am lucrat intr-un service de alta marca unde ma ocupam de garantii.Cu toate ca este vorba de un constructor german,aceasta clauza exista si acolo,deci probabil apare la mai toate masinile.Aceasta "uzura naturala" este formulata tocmai pentru ca pot aparea "n" cereri de garantie la componente cu diagnosticare din service gen "bucsa bascula crapata",caz in care ei considera ca de vina sunt drumurile.Tinand cont insa ca garantia se refera la tot autovehiculul,aceste cazuri se pot probabil duce in instanta cu sanse reale de succes.Dar cine ar face asta pentru 50-100 RON?Prea mult timp si prea multi nervi cu sistemul nostru... Eu stiam pe vremea aia ca nu e corect fata de client,dar nu aveam ce face.Nu se platesc piesele respective decat cu justificare foarte clara,ori in cazul elementelor din trenul de rulare este vorba de uzura.Chiar si asa este UZURA PREMATURA la 10-15 mii km...dar nu ai ce face. Daca aveti solutii mai bune...eu unul nu am. |
--------------------
Renault
Megane
Authentique 2007
|
|
hco |
![]() ![]()
Post
#1092
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 9 December 06 ![]() |
Dupa ce acum aproximativ o luna am inlocuit (in garantie) manerul de la frana de mana, acum imi vor schimba (in garantie) pompa de la servofrana, deoarece mi-a aparut un suierat (fasait) la pedala de frana (atentie! nu la apasarea pedalei ci tot timpul cand motorul este pornit).
Am impresia ca acest defect tinde sa apara la mai multi posesori de Megane. Am 15000 km si au aparut: -greierii in centrul plansei bord, ambii stalpi fata; -suieratul discurilor de frana fata cand merg la drum mai lung; Incep sa cred ca ar fi trebuit sa mai astept cu votul. |
--------------------
RENAULT
MEGANE SEDAN
2006 EXPRESSION 1.5 dci Rouge De Feu Climatronic
|
|
Christu |
![]()
Post
#1093
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Revin si eu cu o intrebare.
Aseara in timpul mersului dupa o strada in refacere am auzit o pocnitura infundata. In prima faza am crezut ca este o explozie la vreun cauciuc. Nu era. Apoi mi s-a parut ca aud un fasait sub masina, ma gandesc la vreuna dintre tobe. Anyone vreo idee? |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
touche |
![]()
Post
#1094
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 849 Joined: 14 February 07 From: Constanta ![]() |
Am si eu o problema.
Am schimbat capacele de la valva pe unde se baga aer in roti.Problema este ca la roata din spate nu mai pot sa desurubez capacelul. Stie cineva o metoda sau o solutie.Imi este putin frica sa nu fortez imi este ca poate rup valva.M-am tot uitat pe acolo si nu imi dau seama de unde pleaca valva aia, din cauciuc sau din janta. Intreb pentru nu am mai avut niciodata tipul asta de problema. |
--------------------
renault
megane 2.2
2006; 1,5 dci ;80 CP luxe privilege
|
|
xcss |
![]()
Post
#1095
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Daca rupi valva nu e mare problema - in afara de pana de cauciuc pe care o vei provoca... Valva pleaca din janta si e usor si ieftin de schimbat la orice vulcanizare. Poate e mai bine sa mergi sa o schimbi direct decat sa incerci sa desfaci capacelul si sa o rupi.
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
touche |
![]()
Post
#1096
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 849 Joined: 14 February 07 From: Constanta ![]() |
merci xcss
o sa ma duc zilele astea direct la vulcanizare ca sa schimb valva |
--------------------
renault
megane 2.2
2006; 1,5 dci ;80 CP luxe privilege
|
|
xcss |
![]()
Post
#1097
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Cu placere. E treaba de 5 minute.
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
sandman06 |
![]()
Post
#1098
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 18 September 07 ![]() |
In legatura cu problema ambreiajului in trafic.
Cineva zicea mai sus ca nu prea are cum dovedi la service problema pentru ca apare doar uneori. Eu am procedat astfel: -sambata scos masina, mers la spalatorie pt baia saptamanala, mers la service sa spun e buba. urcat mecanic, mers cu ea, problema lipsa. recomandare sa vin luni dupa munci -luni mers la munci, sosea libera, masina rece, problema pauza. luni seara plecat de la munci, trafic, aglomeratie, problema prezenta. pana la service deja problema era prezenta la orice plecare de pe loc. mers in service, lasat motor pornit, chemat mecanic. mecanic urca, da sa plece si dupa 1 metru deja vibra rau masina. concluzie "da' dom'le, e evident. schimbam pe garantie. hai sa facem programare" Deci... problema mi-a aparut initial pe la vreo 7000Km. In timp s-a agravat si la 8600 am schimbat kit-ul de ambreiaj pe garantie fara nici un fel de carcoteala de la absolut nimeni, nici mecanici, nici RR. Sper acum sa ma tina ambreiajul asta mai mult de 7000km! |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06/2007 Sedan Manager 1.4 100bhp
|
|
Christu |
![]()
Post
#1099
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Haideti sa va zic o scurta povestioara.....
ALALTAIERI: Plecat dimineata, masina merge infect, nu are vlaga, opresc, plec din nou, se aprinde pe bord cheita de service cu mesajul "Check Injection", dau restart, dispar mesajul si cheita, masina isi revine cat de cat dar nu de tot. Mers service (Serus) facut programare ptr ieri seara ora 20:00. IERI: Ajuns in service ora 19:50, mi se intocmeste foaie cu urmatoarele defecte: problema la injectie, probleme ambreiaj (cea mai sus mentionata cu tremuratul in treapta #1), pacanit volan. Dupa o ora si 20 de minute in care nu ma baga nimeni in seama le spun ca masina trebuie sa fie calda in momentul testarii ca defectul sa fie remarcat, in 5 minute erau in masina si electricianul si mecanicul. Test de injectie - nicio problema sesizata. Masina condusa de mecanic - "da, dom'le, nu se infige, aveti dreptate!" In ceea ce priveste ambreiajul - concluzia luata destul de repede - defect prezent se schimba pe garantie. Reprogramat ptr azi (cu interventii la seful de tura din partea electricianului sa imi pot alege eu ora dupa ce asteptasem degeaba o ora si ceva) ptr curatarea clapetei motorizate pe care se presupuneau depuneri de la benzina de 95. AZI: ajuns din nou in service, preluat masina in 10 minute, curatat clapeta motorizata (cea comandata de calculatorul de injectie cata benzina sa dea) masina se comporta excelent. Si uitasem cat de bine poate sa traga. Reprogramat peste aproximativ 2 saptamani ptr schimbarea kit-ului de ambreiaj timp in care trebuie sa soseasca piesele. Cica se va desface masina si se va observa daca este defect de fabricatie sau de utilizare si se decide cine plateste. Plecat din service, baiatul de la receptie service (functia in clar "atelier mecanic") imi subliniaza amabil ca prima curatare a clapetei motorizate este gratis, a doua se plateste - ii multumesc aproape la fel de amabil, doar am luat numarul de telefon al electricianului. CONCLUZII: 1) Masina nu trebuie tinuta constant decat in regimurile de turatie 2000 - 2500 rpm si schimbat viteza la minim 3000 - 3500, recomandabil sa vada frecvent 4000 rpm - sugerata de mecanic + electrician. 2) NICIODATA sa nu mai alimentez cu altceva decat OMV 100 si Mol 98 - interdictie de la electrician. 3) Am intrebat mecanicul daca dupa schimbarea kit-ului de ambreiaj risc sa apara problema din nou. Raspuns: "exclus - se pun cu totul alte piese, stim problema!" 4) Mecanicul de nota 10 iar electricianul de nota 11 (si asta de fiecare data intre ora 8:30 si ora 10, respectiv 10:30, deci la terminarea programului). Ca tot se vorbea pe aici, cred ca in acest topic - cat am stat sa astept pe foaia de intrare scria clar: GARANTIA ESTE TRANSMISIBILA Si am uitat sa va zic: pacanitul la volan nu s-a manifestat drept ptr care merg sa dau o tura cu baiatul de la receptie (concluzia deja stiuta cu banda de contacte ptr airbag si claxon). Ajungem in curtea Serus, parcheaza el masina cu spatele si mi-o propteste cu bara in niste trepte. "E, acum avem o problema, zice el". Ma duc, ma uit, noapte, masina murdara. "Dupa ce o spalati daca are ceva veniti si va fac baietii un retus" ![]() |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
xcss |
![]()
Post
#1100
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Christu, din cate deduc ai un 1,6 16V. Pori sa imi spui cati km ai facut cu masina? Nu de alta, dar vreau sa fiu "en garde"...
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
Benni |
![]()
Post
#1101
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 20 February 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
"2) NICIODATA sa nu mai alimentez cu altceva decat OMV 100 si Mol 98 - interdictie de la electrician."
Ei bine, asta numai un electrician putea sa o scoata ![]() |
--------------------
renault
megane 2.2 estate 1,6 16v
2006
|
|
Danezu |
![]()
Post
#1102
|
![]() un fost proprietar de megan..... Group: Members Posts: 914 Joined: 3 January 06 From: Bucuresti ![]() |
@Christu: legat de asta:"2) NICIODATA sa nu mai alimentez cu altceva decat OMV 100 si Mol 98 - interdictie de la electrician." Eu alimentez de unde apuc si nu am avut nici o problema pana acum! Cred ca asta e vrajeala de 2 lei
![]() Crezi ca trebuie sa schimbam benzina sau masina? ![]() |
--------------------
Saab 9-3
2.2 TiD
Vector
|
|
ciobi |
![]()
Post
#1103
|
![]() BMF Group: Members Posts: 254 Joined: 20 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca a zis electricianul...atunci...e lege.
![]() Intrebarea mea este daca in momentul in care ajung la service ambreiajul nu zice nimic si se comporta normal...nu o sa il desfaca nimeni pentru a-l inspecta doar pentru ca zic eu ca face urat? Corect? Atunci ce naiba...trebuie sa merg cu masina vreo ora inainte, sa ma plimb de nebun...pana incepe amaratul ala de ambreiaj sa faca figuri? |
--------------------
Renault
Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF
2007
|
|
Christu |
![]()
Post
#1104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, eu m-am plimbat de nebun prin aglomeratie juma de ora + cat am mai facut pana la service!
![]() Nu am 1,6, am 1,4 16V. Acum am 8400 km, dar pot sa zic ca a aparut sporadic pe la 7000 de km. Si in legatura cu schimbatul masinii....daca dupa schimbarea kit-ului de ambreiaj mai am probleme de genul asta, da, imi schimb masina! ![]() Dar pana atunci nu am nicio problema cu asta, imi place masina, ma simt bine in ea si sunt un mandru posesor de Megane! ![]() 16 Nov 2007, 12:16: @danezu - e vorba ca este motor euro 4 a mea si se pare ca celelalte benzine nu ar fi la standarde de euro 4. Si eu la logan - 50 k km nu am avut nicio problema de acest gen pana acum si nu cred ca a vazut 1% benzina de 100..... This post has been edited by Christu: 16 Nov 2007, 12:16 |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
Danezu |
![]()
Post
#1105
|
![]() un fost proprietar de megan..... Group: Members Posts: 914 Joined: 3 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Da, se poate sa fie mai sensibil euro4. Dar oricum nici chiar asa sa se murdareasca clapeta in cateva luni....
|
--------------------
Saab 9-3
2.2 TiD
Vector
|
|
tonyavo2004 |
![]()
Post
#1106
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 18 November 07 ![]() |
Infiintez FAN CLUB - "cei cu probleme la megane sedan 2 fabricat in Turcia" pt contact - tonyavo2004@yahoo.com. Pina acum cred ca, conduc detasat- de 2 ori mi s-au topit stopurile pe spate, de 2 ori a explodat luneta, limitatori pe frina, levier frina de mina, agatare cutie in treapta 1 (la schimbarea din treapta 1 in treapta 2 ) etc
18 Nov 2007, 22:26: PS -pt cei care subscriu la Fan Club- poate ne intilnim si mergem cu totii in fata la RENAULT NISSAN ROMAni - pe Calea Floreasca ca sa vada garantia si siguranta de 5 stele oferite. This post has been edited by tonyavo2004: 18 Nov 2007, 22:26 |
--------------------
renault
megane sedane 2
sedane 2
- B -69-TSB
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1107
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Acest topic insusi e acel fan club. Nu trebuie infiintat altul.
Cat despre protestul la Reno Romania, vise placute in continuare. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ciobi |
![]()
Post
#1108
|
![]() BMF Group: Members Posts: 254 Joined: 20 December 05 From: Bucuresti ![]() |
De ceva vreme a inceput sa scartaie destul de tare...ceva..undeva...in partea dreapta fata. De fapt nu chiar sa scartaie..cat sa loveasca. Am crezut ca e centura...dar nu e. Chiar nu imi da prin cap ce ar putea fi. Se aude in zona scaunului din dreapta fata. Intreaga consola unde este cotiera are un joc de 2-3 cm. Se misca lejer in stanga si in dreapta. La voi face la fel sau e fixa? Nu cred ca facea asa de la inceput. In partea din spate dreapta se aude un suierat cand se mareste putin viteza...adica la peste 50kmh. Asta e cea mai buna descriere...suierat. Sa fie vreun rulment? Asa devreme?
|
--------------------
Renault
Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF
2007
|
|
czs |
![]()
Post
#1109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 6 August 07 From: Germania ![]() |
Cotiera si tot ansamblul acela ar trebui sa fie fixa, fara joc... despre suierat insa, nu stiu ce sa zic
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007/coupe Megane 2.2 coupe 1.6 16v dynamique full
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#1110
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Parca da putin in nas la rece, sa le sesisez asta celor de la service acum cand fac revizia.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ANUNT !
Cei care vor mai porni un versus benzina - diesel pe acest topic vor lua warn + ban o zi. Nu deviati de la scopul acestui topic, si anume: PROBLEME megane 2 facelift !!!! |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 19:08 |