Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

61 Pages « < 35 36 37 38 39 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ce probleme aveti la megane2 facelift ?, cat de multumiti sunteti ? :)

cit de multumiti sunteti de facelift?
 
incintat [ 252 ] ** [37.11%]
multumit [ 339 ] ** [49.93%]
nemultumit [ 38 ] ** [5.60%]
regret alegerea facuta [ 50 ] ** [7.36%]
Total Votes: 679
Guests cannot vote 
ssilviu
post 5 Nov 2007, 21:52
Post #1081


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Se da jos ambreiajul pentru o inspectie vizuala. Nu ai vrea biggrin.gif

Din pacate garantia Renault este una din cele mai jegoase posibile. Pentru ca acolo ai doua pasaje cu 'piese supuse uzurii normale' si 'piese consumabile'. Nu asta ar fi problema, pentru ca ele se regasesc la toti producatorii, problema e la modul de interpretare jegos in care Renault Romania o face.

Atunci cand semnezi contractul de cumparare se considera ca iei la cunostinta cu toate punctele. Iar daca vrei sa intrebi care sunt piesele alea de mai sus, normal ca nimeni nu o sa fie in stare sa-ti spuna. Singurul lucru pe care il vei auzi va fi atitudinea: daca nu va convine nu cumparati.

Apoi, Renault are intern o lista cu acele piese dupa care hotaraste ce sa schimbe in garantie. Astfel, ei considera ca franele au garantie 10.000 de km, ambreiajul tot cam atat, amortizoarele tot pe acolo ... Evident ca mi se pare absurd ca un ambreiaj sa fie considerat dus in mod normal la 20.000 de km. Ideea e ca la o adica, aceasta lista nefiind trecuta in nici un document oficial incheiat intre Renault si client, primul poate sa o schimbe dupa propriul chef si are posibilitatea daca vrea sa nu schimbe nimic in garantie si sa incadreze orire defectiune la uzura normala.

Oare? Pentru ca pe mine ma intriga aspectul juridic al acestei probleme pe care eu unul nu pot, pentru ca nu sunt de specialitate, sa-l inteleg. Are Renault sau nu voie sa se foloseasca de acea lista si sa acorde garantie doar dupa plac? Dupa logica mea de balta, atunci cand exista exceptii de la niste conditii, acestea (exceptiile) se definesc exact. Nu vag precum in garantia de la renault. Tot prin ceva general. Si atunci ma intreb, in lipsa unei explicitari clare, exceptiile respective devin nule si orice problema se va incadra la general, adica se va rezolva gratis pe garantie. Sau cum e?

This post has been edited by ssilviu: 5 Nov 2007, 23:34


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 6 Nov 2007, 09:14
Post #1082


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Desi nu sunt de specialitate, sunt convins ca din punct de vedere juridic am fi indreptatiti la orice inlocuire gratuita in perioada de garantie. Formularea "piese supuse uzurii normale" nu cred ca are vreo valoare atat timp cat nu sunt definite in clar care sunt aceste piese si care este uzura lor normala. Ba chiar suspectez ca poate fi incadrata la capitolul clauze abuzive, care pot deveni nule.
Pentru asta insa avem nevoie de avocat si timp pentru a-i da in judecata. Daca valoarea piesei/pieselor este mica, nimeni nu se gandeste sa-i dea in judecata, si ei se bazeaza pe asta. Clientul injura in gand sau cu voce tare pe incompetentii de la Renault Romania, isi jura ca nu mai cumpara in vecii vecilor masina frantuzeasca sau macar nu Renault si merge mai departe. Pe incompetenti ii doare in fund de reactia clientului si de faptul ca, pe termen mediu si lung Renault are numai de pierdut (si chiar si pe termen scurt, avand in vedere ca un client nemultumit propaga nemultumirea lui in jur si uite asa se mai pierd niste clienti) pentru ca ei oricum nu vor mai lucra la Renault in cativa ani... si tot asa.
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul, cum spune un "clasic in viata" (tm M. Badea).


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 6 Nov 2007, 09:40
Post #1083


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




fenomenul cu ambreiajul este urmatorul:
la cuplari repetate si pe scurta durata, toate componentele mecanismului ambreiaj (rulment, placa de presiune, disc, volanta) se incalzesc excesiv. Apar dilatatii care sunt compensate de "autoreglajul" hidraulic al sistemului. In plus, apar si lustruiri ale discului pe suprafetele de contact. Aceste lustruiri sunt superficiale, de ordinul micronilor, dar reusesc sa inrautateasca frecarea, deci implicit pastinarea superficiala la momentul de inceput al cuplarii. Apoi aceste lparticule lustruite, neavand rezistenta mecanica (sunt mici arsuri ale materialului de frictiune) se desprind si se rostogolesc intre suprasfete. Efectul? mici trepidatii pana cand ele se centrifugheaza spre exteriorul mecanismului.
Nu prea puteti sa preintampinati fenomenul datorita lipsei de azbest (este interzis) in componentele de frictiune ale discului. Unii spun ca mai bine sa stai cu piciorul pe ambreiaj (in detrimentul rulmentului) si astfel suprafetele in contact sunt libere si in rotatie, astfel asigurandu-se o ventilatie a elementelor. Nu pot sa confirm acest lucru.
Inca o data se justifica necesitatea cutiilor de viteza automate in aglomeratiile din ziua de azi cand suntem destul de mult timp prinsi in busoane.
Toata lumea spune ca cu cva consumi mai mult. Pai in trafic cu busoane s-a dovefit ca nu. Cat timp rulati in drum intans si cat in traqfic aglomerat?

Deci fratilor...CVA scrie pe voi.


--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
czs
post 6 Nov 2007, 10:44
Post #1084


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 6 August 07
From: Germania




nu stiu ce sa zic de acea lista cu piese supuse uzurii normale, dar stiu personal caz in care s-au schimbat telescoapele pe la 40.000km, si au fost considerate in garantie... chestia asta cu lista mi se pare impusa de unii dealeri, care incearca si ei sa castige ceva...


--------------------
Renault Megane 2 2007/coupe
Megane 2.2 coupe 1.6 16v dynamique full
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 6 Nov 2007, 11:46
Post #1085


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




salutare lume- de ceva vreme citesc pe forum, acum mi-am facut si un cont- in principiu sunt multcumit de masina, ar fi doar cateva probleme:
- la rece cutia de viteze agatza - treapta 1 mad.gif
- un plastic care tot iese langa piciorul drept pe consola centrala- pe atsa o trec in categoria greierasi biggrin.gif
- poate ca mi se pare mie dar suspensia fatza este putzin cam slabutza
PUNCTE BUNE:
- consum nu bun, ci super bun
- reprize faine desi am un 1.5 dci la 80 de cai - m-am limitat la 170km/h, dar putea si mai mult
- frane excelente;

cu toate astea sunt de parerea ca este o masina reusita smile.gif


--------------------
. . . - .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 6 Nov 2007, 12:48
Post #1086


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




Da, subscriu la ideea cu cutia automata si o s-o iau in calcul pe viitor doar daca o sa am sub fund minim 200 de cp. Am mers cu un Volvo XC90 de 300 cp (da, era la comanda masina) si nu te poti bucura pe deplin de ce poate masina din cauza cutiei automate.

Dar pana una alta am Megane cu cutie normala si e deranjant ca am doar 8000 km......

Astept revizia de 15 mii sa le semnalez problema - pardon, problemele - dar cred ca ma aleg cu un sfat sa am grija cum folosesc ambreiajul, nimic mai mult. O sa fiu insistent, cu toate ca nu stiu ce as putea obtine....


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Nov 2007, 12:49
Post #1087


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai nu ai citit mai sus? Renault poate sa vina sa zica domne ai trecut de 10.000 deci daca avea defect de material se arata pana acum. Mergi acum la ei, intr-o zi in care iti mai face probleme ... o freci si tu mai rau si te duci la service cu ea. Pentru constatare.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_re
post 6 Nov 2007, 13:04
Post #1088


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 18 October 04
From: Bucuresti




Salutare

A mai aparut o problema, si anume pompa de servofrana.
Am fost la service (Auto Cobalcescu) si se va schimba in garantie. Si asta doar la 6500km.
Mai asteptam cu votul....., poate cine stie nu se mai intampla nimic


--------------------
RENAULT MEGANE 2 2007 1.5DCI 85 CP Lux Privilege Negru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Nov 2007, 13:06
Post #1089


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ce problema?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_re
post 6 Nov 2007, 13:08
Post #1090


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 18 October 04
From: Bucuresti




cred ca s-a ciupit membrana din servo


--------------------
RENAULT MEGANE 2 2007 1.5DCI 85 CP Lux Privilege Negru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cassius_clay
post 6 Nov 2007, 13:22
Post #1091


Diesel power


Group: Members
Posts: 150
Joined: 6 November 07
From: Buzau




@ padre
Perfect de acord cu tine.Acea clauza este de-a dreptul tampita.Iti pot spune ca eu am lucrat intr-un service de alta marca unde ma ocupam de garantii.Cu toate ca este vorba de un constructor german,aceasta clauza exista si acolo,deci probabil apare la mai toate masinile.Aceasta "uzura naturala" este formulata tocmai pentru ca pot aparea "n" cereri de garantie la componente cu diagnosticare din service gen "bucsa bascula crapata",caz in care ei considera ca de vina sunt drumurile.Tinand cont insa ca garantia se refera la tot autovehiculul,aceste cazuri se pot probabil duce in instanta cu sanse reale de succes.Dar cine ar face asta pentru 50-100 RON?Prea mult timp si prea multi nervi cu sistemul nostru...
Eu stiam pe vremea aia ca nu e corect fata de client,dar nu aveam ce face.Nu se platesc piesele respective decat cu justificare foarte clara,ori in cazul elementelor din trenul de rulare este vorba de uzura.Chiar si asa este UZURA PREMATURA la 10-15 mii km...dar nu ai ce face.
Daca aveti solutii mai bune...eu unul nu am.


--------------------
Renault Megane Authentique 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hco
post 7 Nov 2007, 15:41
Post #1092


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 9 December 06




Dupa ce acum aproximativ o luna am inlocuit (in garantie) manerul de la frana de mana, acum imi vor schimba (in garantie) pompa de la servofrana, deoarece mi-a aparut un suierat (fasait) la pedala de frana (atentie! nu la apasarea pedalei ci tot timpul cand motorul este pornit).
Am impresia ca acest defect tinde sa apara la mai multi posesori de Megane.
Am 15000 km si au aparut:
-greierii in centrul plansei bord, ambii stalpi fata;
-suieratul discurilor de frana fata cand merg la drum mai lung;
Incep sa cred ca ar fi trebuit sa mai astept cu votul.


--------------------
RENAULT MEGANE SEDAN 2006 EXPRESSION 1.5 dci Rouge De Feu Climatronic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 12 Nov 2007, 11:33
Post #1093


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




Revin si eu cu o intrebare.

Aseara in timpul mersului dupa o strada in refacere am auzit o pocnitura infundata.
In prima faza am crezut ca este o explozie la vreun cauciuc. Nu era.

Apoi mi s-a parut ca aud un fasait sub masina, ma gandesc la vreuna dintre tobe.
Anyone vreo idee?


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
touche
post 13 Nov 2007, 22:07
Post #1094


Membru autentic


Group: Members
Posts: 849
Joined: 14 February 07
From: Constanta




Am si eu o problema.

Am schimbat capacele de la valva pe unde se baga aer in roti.Problema este ca la roata din spate nu mai pot sa desurubez capacelul.

Stie cineva o metoda sau o solutie.Imi este putin frica sa nu fortez imi este ca poate rup valva.M-am tot uitat pe acolo si nu imi dau seama de unde pleaca valva aia, din cauciuc sau din janta. Intreb pentru nu am mai avut niciodata tipul asta de problema.


--------------------
renault megane 2.2 2006; 1,5 dci ;80 CP luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 13 Nov 2007, 22:13
Post #1095


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Daca rupi valva nu e mare problema - in afara de pana de cauciuc pe care o vei provoca... Valva pleaca din janta si e usor si ieftin de schimbat la orice vulcanizare. Poate e mai bine sa mergi sa o schimbi direct decat sa incerci sa desfaci capacelul si sa o rupi.


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
touche
post 13 Nov 2007, 22:40
Post #1096


Membru autentic


Group: Members
Posts: 849
Joined: 14 February 07
From: Constanta




merci xcss
o sa ma duc zilele astea direct la vulcanizare ca sa schimb valva


--------------------
renault megane 2.2 2006; 1,5 dci ;80 CP luxe privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 13 Nov 2007, 22:43
Post #1097


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Cu placere. E treaba de 5 minute.


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman06
post 14 Nov 2007, 15:18
Post #1098


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 18 September 07




In legatura cu problema ambreiajului in trafic.
Cineva zicea mai sus ca nu prea are cum dovedi la service problema pentru ca apare doar uneori.
Eu am procedat astfel:
-sambata scos masina, mers la spalatorie pt baia saptamanala, mers la service sa spun e buba. urcat mecanic, mers cu ea, problema lipsa. recomandare sa vin luni dupa munci
-luni mers la munci, sosea libera, masina rece, problema pauza. luni seara plecat de la munci, trafic, aglomeratie, problema prezenta. pana la service deja problema era prezenta la orice plecare de pe loc. mers in service, lasat motor pornit, chemat mecanic. mecanic urca, da sa plece si dupa 1 metru deja vibra rau masina. concluzie "da' dom'le, e evident. schimbam pe garantie. hai sa facem programare"

Deci... problema mi-a aparut initial pe la vreo 7000Km. In timp s-a agravat si la 8600 am schimbat kit-ul de ambreiaj pe garantie fara nici un fel de carcoteala de la absolut nimeni, nici mecanici, nici RR.

Sper acum sa ma tina ambreiajul asta mai mult de 7000km!


--------------------
Renault Megane 2.2 06/2007 Sedan Manager 1.4 100bhp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 16 Nov 2007, 00:26
Post #1099


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




Haideti sa va zic o scurta povestioara.....

ALALTAIERI: Plecat dimineata, masina merge infect, nu are vlaga, opresc, plec din nou, se aprinde pe bord cheita de service cu mesajul "Check Injection", dau restart, dispar mesajul si cheita, masina isi revine cat de cat dar nu de tot. Mers service (Serus) facut programare ptr ieri seara ora 20:00.

IERI: Ajuns in service ora 19:50, mi se intocmeste foaie cu urmatoarele defecte: problema la injectie, probleme ambreiaj (cea mai sus mentionata cu tremuratul in treapta #1), pacanit volan. Dupa o ora si 20 de minute in care nu ma baga nimeni in seama le spun ca masina trebuie sa fie calda in momentul testarii ca defectul sa fie remarcat, in 5 minute erau in masina si electricianul si mecanicul.
Test de injectie - nicio problema sesizata.
Masina condusa de mecanic - "da, dom'le, nu se infige, aveti dreptate!"
In ceea ce priveste ambreiajul - concluzia luata destul de repede - defect prezent se schimba pe garantie.
Reprogramat ptr azi (cu interventii la seful de tura din partea electricianului sa imi pot alege eu ora dupa ce asteptasem degeaba o ora si ceva) ptr curatarea clapetei motorizate pe care se presupuneau depuneri de la benzina de 95.

AZI: ajuns din nou in service, preluat masina in 10 minute, curatat clapeta motorizata (cea comandata de calculatorul de injectie cata benzina sa dea) masina se comporta excelent. Si uitasem cat de bine poate sa traga.
Reprogramat peste aproximativ 2 saptamani ptr schimbarea kit-ului de ambreiaj timp in care trebuie sa soseasca piesele. Cica se va desface masina si se va observa daca este defect de fabricatie sau de utilizare si se decide cine plateste.
Plecat din service, baiatul de la receptie service (functia in clar "atelier mecanic") imi subliniaza amabil ca prima curatare a clapetei motorizate este gratis, a doua se plateste - ii multumesc aproape la fel de amabil, doar am luat numarul de telefon al electricianului.

CONCLUZII:
1) Masina nu trebuie tinuta constant decat in regimurile de turatie 2000 - 2500 rpm si schimbat viteza la minim 3000 - 3500, recomandabil sa vada frecvent 4000 rpm - sugerata de mecanic + electrician.
2) NICIODATA sa nu mai alimentez cu altceva decat OMV 100 si Mol 98 - interdictie de la electrician.
3) Am intrebat mecanicul daca dupa schimbarea kit-ului de ambreiaj risc sa apara problema din nou. Raspuns: "exclus - se pun cu totul alte piese, stim problema!"
4) Mecanicul de nota 10 iar electricianul de nota 11 (si asta de fiecare data intre ora 8:30 si ora 10, respectiv 10:30, deci la terminarea programului).


Ca tot se vorbea pe aici, cred ca in acest topic - cat am stat sa astept pe foaia de intrare scria clar:

GARANTIA ESTE TRANSMISIBILA

Si am uitat sa va zic: pacanitul la volan nu s-a manifestat drept ptr care merg sa dau o tura cu baiatul de la receptie (concluzia deja stiuta cu banda de contacte ptr airbag si claxon). Ajungem in curtea Serus, parcheaza el masina cu spatele si mi-o propteste cu bara in niste trepte. "E, acum avem o problema, zice el". Ma duc, ma uit, noapte, masina murdara. "Dupa ce o spalati daca are ceva veniti si va fac baietii un retus" radmasa.gif


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 16 Nov 2007, 00:34
Post #1100


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Christu, din cate deduc ai un 1,6 16V. Pori sa imi spui cati km ai facut cu masina? Nu de alta, dar vreau sa fiu "en garde"...


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Benni
post 16 Nov 2007, 01:52
Post #1101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 20 February 07
From: Cluj-Napoca




"2) NICIODATA sa nu mai alimentez cu altceva decat OMV 100 si Mol 98 - interdictie de la electrician."

Ei bine, asta numai un electrician putea sa o scoata radmasa.gif


--------------------
renault megane 2.2 estate 1,6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danezu
post 16 Nov 2007, 10:06
Post #1102


un fost proprietar de megan.....


Group: Members
Posts: 914
Joined: 3 January 06
From: Bucuresti




@Christu: legat de asta:"2) NICIODATA sa nu mai alimentez cu altceva decat OMV 100 si Mol 98 - interdictie de la electrician." Eu alimentez de unde apuc si nu am avut nici o problema pana acum! Cred ca asta e vrajeala de 2 lei biggrin.gif .
Crezi ca trebuie sa schimbam benzina sau masina? smile.gif


--------------------
Saab 9-3 2.2 TiD Vector
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciobi
post 16 Nov 2007, 10:45
Post #1103


BMF


Group: Members
Posts: 254
Joined: 20 December 05
From: Bucuresti




Daca a zis electricianul...atunci...e lege. biggrin.gif

Intrebarea mea este daca in momentul in care ajung la service ambreiajul nu zice nimic si se comporta normal...nu o sa il desfaca nimeni pentru a-l inspecta doar pentru ca zic eu ca face urat? Corect?

Atunci ce naiba...trebuie sa merg cu masina vreo ora inainte, sa ma plimb de nebun...pana incepe amaratul ala de ambreiaj sa faca figuri?



--------------------
Renault Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 16 Nov 2007, 11:52
Post #1104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




Da, eu m-am plimbat de nebun prin aglomeratie juma de ora + cat am mai facut pana la service! smile.gif

Nu am 1,6, am 1,4 16V. Acum am 8400 km, dar pot sa zic ca a aparut sporadic pe la 7000 de km.

Si in legatura cu schimbatul masinii....daca dupa schimbarea kit-ului de ambreiaj mai am probleme de genul asta, da, imi schimb masina! smile.gif

Dar pana atunci nu am nicio problema cu asta, imi place masina, ma simt bine in ea si sunt un mandru posesor de Megane! smile.gif

16 Nov 2007, 12:16:
@danezu - e vorba ca este motor euro 4 a mea si se pare ca celelalte benzine nu ar fi la standarde de euro 4. Si eu la logan - 50 k km nu am avut nicio problema de acest gen pana acum si nu cred ca a vazut 1% benzina de 100.....

This post has been edited by Christu: 16 Nov 2007, 12:16


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danezu
post 16 Nov 2007, 12:46
Post #1105


un fost proprietar de megan.....


Group: Members
Posts: 914
Joined: 3 January 06
From: Bucuresti




Da, se poate sa fie mai sensibil euro4. Dar oricum nici chiar asa sa se murdareasca clapeta in cateva luni....


--------------------
Saab 9-3 2.2 TiD Vector
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonyavo2004
post 18 Nov 2007, 22:21
Post #1106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 18 November 07




Infiintez FAN CLUB - "cei cu probleme la megane sedan 2 fabricat in Turcia" pt contact - tonyavo2004@yahoo.com. Pina acum cred ca, conduc detasat- de 2 ori mi s-au topit stopurile pe spate, de 2 ori a explodat luneta, limitatori pe frina, levier frina de mina, agatare cutie in treapta 1 (la schimbarea din treapta 1 in treapta 2 ) etc


18 Nov 2007, 22:26:
PS -pt cei care subscriu la Fan Club- poate ne intilnim si mergem cu totii in fata la RENAULT NISSAN ROMAni - pe Calea Floreasca ca sa vada garantia si siguranta de 5 stele oferite.

This post has been edited by tonyavo2004: 18 Nov 2007, 22:26


--------------------
renault megane sedane 2 sedane 2 - B -69-TSB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 18 Nov 2007, 22:30
Post #1107


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Acest topic insusi e acel fan club. Nu trebuie infiintat altul.

Cat despre protestul la Reno Romania, vise placute in continuare. biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciobi
post 19 Nov 2007, 08:18
Post #1108


BMF


Group: Members
Posts: 254
Joined: 20 December 05
From: Bucuresti




De ceva vreme a inceput sa scartaie destul de tare...ceva..undeva...in partea dreapta fata. De fapt nu chiar sa scartaie..cat sa loveasca. Am crezut ca e centura...dar nu e. Chiar nu imi da prin cap ce ar putea fi. Se aude in zona scaunului din dreapta fata. Intreaga consola unde este cotiera are un joc de 2-3 cm. Se misca lejer in stanga si in dreapta. La voi face la fel sau e fixa? Nu cred ca facea asa de la inceput. In partea din spate dreapta se aude un suierat cand se mareste putin viteza...adica la peste 50kmh. Asta e cea mai buna descriere...suierat. Sa fie vreun rulment? Asa devreme?


--------------------
Renault Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
czs
post 19 Nov 2007, 12:57
Post #1109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 6 August 07
From: Germania




Cotiera si tot ansamblul acela ar trebui sa fie fixa, fara joc... despre suierat insa, nu stiu ce sa zic


--------------------
Renault Megane 2 2007/coupe
Megane 2.2 coupe 1.6 16v dynamique full
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 20 Nov 2007, 01:13
Post #1110


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




Parca da putin in nas la rece, sa le sesisez asta celor de la service acum cand fac revizia.


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp Decembrie 2006 - B-XX-FUZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ANUNT !

Cei care vor mai porni un versus benzina - diesel pe acest topic vor lua warn + ban o zi.
Nu deviati de la scopul acestui topic, si anume: PROBLEME megane 2 facelift !!!!


--------------------
Go to the top of the page
61 Pages « < 35 36 37 38 39 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 19:08
Dacia