REVIZIE - intretinere curenta, ulei motor, filtru aer, benzina...consumabile
![]() ![]() ![]() |
REVIZIE - intretinere curenta, ulei motor, filtru aer, benzina...consumabile
gadgetvision |
![]()
Post
#121
|
||
Inspector Group: Members Posts: 11 Joined: 23 January 10 From: Bucuresti Diham ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Twingo,8v
2004
|
|||
sckhreech |
![]()
Post
#122
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
filtru de APA ......nu are nici o masina , filtru ulei , ulei , filtru aer si filtru combustibil trebuie sa schimbi .Si bineinteles ulei . Ar fi bine sa iti completezi locatia de unde esti la profil . Daca vrei o oferta de consumabile si manopera nu ezita sa ma contactezi .
|
--------------------
Twingo
C064
- DE BUCURESTI
1995 Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
zgariatiaici |
![]()
Post
#123
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 27 February 11 ![]() |
Vreau eu o oferta pentru consumabile dar nu pot da PM. Mersi
|
--------------------
RENAULT
Twingo
1996
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Cauta pe net sau la sectiunea BURSA. Daca nu PM.
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
sckhreech |
![]()
Post
#125
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Da-mi datele masinii , o adresa de mail si ce piese sau consumabile te intereseaza si iti fac o oferta .
Bafta |
--------------------
Twingo
C064
- DE BUCURESTI
1995 Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
gadgetvision |
![]()
Post
#126
|
Inspector Group: Members Posts: 11 Joined: 23 January 10 From: Bucuresti Diham ![]() |
QUOTE(sckhreech @ 3 Mar 2011, 21:44) Da-mi datele masinii , o adresa de mail si ce piese sau consumabile te intereseaza si iti fac o oferta . Bafta nu pot sa-ti dau pm ca cica n-am destule postari. datele masinii: Twingo 1149cmc, 43kw, 8v. an de fabricatie 2004. tip motor: D7F-F7-02 km: aproape 80.000 ultima revizie a fost la 51.000km in mai 2008 cand i-am schmbat tot inclusiv distributia.(wow, am rulat 10 de mii in fiecare an,haha) nu mai stiu pe cine sa cred, nu cumva exista si o lista oficiala cu toate consumabilele pt Twingo ?? ce ulei vrea twingoul meu ? 5w sau 10w ? eu as fi vrut sa-mi iau singur consumabilele ca sa ma scot ieftin. dar daca ai tu vreo oferta rezonabila , eu nu stiu exact ce ii trebuie, de asta am apelat la voi, ce stiu sigur e ca ii trebuie schimbat: -ulei -filtru de ulei -filtru de polen -filtru de benzina -si daca ar mai fi ceva, sigur vreau sa trec in carnetel.sa-mi spuneti voi,va rog. Am mai citit si despre sonda lambda cum ca ar trebui verificata si aia deoarece poate fi una din principalele cauze pentru care consumul de benzina este ridicat. Si, ca exemplu, va zic ca zilele trecute am mers 83 km cu 10 litri de benzina. Aproximativ, bineinteles. Cred ca se datoreaza faptului ca de 3 ani nu i-am mai schimbat consumabilele, s-au imputit acolo, si imi pare sincer rau ca n-am avut grija de ea, dar nici bani n-am prea avut, ce-i drept. Dar ganditi-va ca va consuma voua 12 litri la suta de kilometri, voi ce ati face ? unde v-ati duce, cu cine ati vorbi, cati bani ati plati? sckhreech, ma gasesti pe adresa de mail "gadget.vision arond yahoo.com" si pe messenger la acelasi id, sa vorbim ca sa-mi faci o oferta,ia sa vedem. This post has been edited by gadgetvision: 5 Mar 2011, 18:28 |
--------------------
Renault
Twingo,8v
2004
|
|
sckhreech |
![]()
Post
#127
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
In seara asta ai oferta de la mine . Ne auzim si pe mess .
Bafta multa |
--------------------
Twingo
C064
- DE BUCURESTI
1995 Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu am folosit urmatoarele filtre: de habitaclu (polen)-->Orion,ulei+aer-->Mann.Ca preturi:Orionul a fost 50-60lei,si Mann-urile impreuna cam 40-50lei (nu mai stiu exact pretul la fiecare).Ulei am pus acuma Mobil 2000 (10W40),inainte puneam Elf Competition 10W40,sincer parca era mai ok Elf-ul,motorul mergea mai "rotund".
This post has been edited by azaghorth: 9 Mar 2011, 08:45 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#129
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Eu am folosit Castol Magnatec 5W40. Mie cu asta mi se pare ca merge "mai rotund" si in plus este mult mai infundat zgomotul motorului, pe frecventa mult mai joasa - asta fiind numai de bine (la turatii scazute pur si simplu nu il aud).
Sunt deja la al 2-lea schimb de ulei cu Castrol. Ma declar foarte multumit. Filtru de ulei, tot MANN. Personal nu critic ELF-ul insa nici nu il ridic in slavi. Pur si simplu...un ulei. This post has been edited by bubu782001: 9 Mar 2011, 10:24 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ce ai pus e sintetic sau semisintetic?Am inteles ca cel sintetic are rost la masinile noi,daca motorul e uzat nu are rost pentru ca-l va consuma repede;deci se justifica ulei semisintetic la motor uzat.
|
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
sckhreech |
![]()
Post
#131
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
La o masina din 2002 eu zic ca un ulei sintetic este ceea ce trebuie , dar , ai dreptate , daca a inceput sa manance ulei , un ulei semisintetic , sau un sintetic , dar mai gros putin , este alegerea corespunzatoare .
|
--------------------
Twingo
C064
- DE BUCURESTI
1995 Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#132
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Am folosit ulei sintetic. Am 101 mii km cu masina, insa nu mananca deloc ulei.
La motoarele cu 16 supape este recomandat ulei sintetic - sunt motoare mult mai sensibile. Uleiul mineral (semisintetic) isi pierde propietatile de ungere la temperaturi mai mari de 65 de grade, iar ala sintetic inca unge bine si la peste 100 grade, ori la 16v motorul se incinge foarte repede si destul de tare...(ma rog...nu ajunge la 100 grade). Motoarele uzate despre care vorbesti, sunt motoare cu peste 170 de mii de km. Pe de alta parte INDIFERENT de tipul de motor si de nr de km, uleiul sintetic e superior din orice punct de vedere, deci daca tii la motor sa mearga ok, recomand sa se foloseasca sintetic in orice conditii. Un alt aspect deloc de neglijat, un motor folosit in oras are racirea MULT mai slaba ca un motor folosit in afara - deci un ulei rezistent la temperaturi ridicate este recomandat. In nici un caz nu o sa pun semisintetic in 16v. Uleiul il schimb la cate 7 - 8 mii de km si folosesc acelasi tip (Castrol Magnatec 5W40). |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
K-tlyn |
![]()
Post
#133
|
![]() FAN DACIA 1300 Group: Members Posts: 281 Joined: 27 July 07 From: IASI ![]() |
Salutare tuturor!
Uite ca astazi a venit vremea schimbarii consumabilelor la Twingozaurul meu ![]() Azi am fost la mecanic si am schimbat urmatoarele: -curea distributie - CONTITECH -rola intinzatoare GATES -pompa de apa DOLZ -curea alternator GATES -ulei motor MOBIL sintetic 5w40 -filtru ulei MANN -filtru aer MANN -3L de antigel GLACEOL (verde - tot dintr-ala foloseam si la Supernova echipata cu motorul Renault de 1.4mpi) -3L de apa distilata -solutie motor flush 2+2 pe care am tintu-o 3 minute in motor la relanti peste uleiul vechi. -am cumparat si un set de bujii Bosch cu 4 electrozi insa mecanicul nu-si gasea cheia de desfacut bujiile pentru acel model si a ramas sa merg saptamana viitoare cand voi merge sa-mi schimbe si burduful de la planetara stanga-fata care e putin crapat si am vazut urme de vaselina acolo. Am facut comanda de piesa iar pe marti-miercuri merg la mecanic si tot atunci vor fi schimbate si bujiile. Nu vreau sa fiu lipsit de modestie insa ma felicit pentru alegerea facuta si anume aceea de a schimba kitul de distributie. Vreau sa va spun ca respectiva curea, nu exagerez insa nu avea milimetru de cauciuc care sa nu fie scopt,crapat,imbatranit. Mecanicul a zis ca daca nu o schimbam cat mai repede,exista riscul sa pocneasca oricand iar rezultatele ar fi fost dezastruoase.Deasemenea pompa de apa prezenta urme de scurgere (se vedea urma de antigel uscat pe ea). La fel era si cureaua de alternator, plina de crapaturi.La montajul pompei de apa,pe langa garnitura de hartie si cea micuta de cauciuc ce era in cutia ei,s-a folosit si silicon pentru etansarea ei. Uleiul din motor,la fel era negru, asta vazand si cand am cumparat masina. Marea surpriza a fost cand a venit randul schimbarii filtrului de ulei care pur si simplu era varza...era plin de ulei vascos si vreau sa va spun ca nu a iesit decat in bucati si in urma multor insistente caci era intepenit. Filtrul de aer era plin de praf insa in carcasa filtrului de aer nu am gasit urme de ulei sau altceva. Mai pe scurt, cred ca aceasta revizie a fost pentru aceasta masinuta o adevarata gura de oxigen. Deasemenea, am cumparat si un filtru de combustibil tot MANN insa oricat am cautat pe sub masina,in masina in zona pompei de benzina nu l-am gasit pe cel vechi. Mecanicul a zis ca aceasta masina nu are filtru de benzina. Am citit pe forum cate ceva insa sunt cam in ceata si nu am inteles f bine daca acest model are sau nu filtru de combustibil. Astazi avand rampa la indemana,m-am uitat cu lampa pe sub ea si sunt placut surprins sa vad ca nu are indoituri,rugina,sparturi sau ce altceva o mai fi. Discurile,placutele de frana sunt ok si fara uzura,iar mecanicul m-a asigurat ca masina are kilometri reali judecand dupa felul in care se prezinta masina in general. Toate denumirile si numele de firma producatoare sper sa nu fie considerate a fi reclama ci un sprijin pentru ceilalti membri ai acestui forum care au nevoie de ajutor. Mentionez ca toate consumabilele au fost inlocuite la RENAULT TWINGO fab 2001, motor 1.2. 16v si 75cp (motor D4F). Mai jos veti vedea poze cu ambalajele consumabilelor noi cat si pe cele pe care tocmai le-am schimbat,respectiv filtrul de aer si ulei. Nu se vedeau acele crapaturi de la cureaua de distributie oricat am incercat sa le pozez cu telefonul mobil. Toate piesele m-au ajuns undeva la 715 lei+250 lei reprezentand manopera mecanicului,iar timpul de lucru a fost undeva la 4 ore. Abia dupa ce au fost inlocuite toate cele enumerate mai sus am indraznit sa o calc putin, adica pana la 147km/h sa vad si eu ce poate...si mai putea insa nu era drum ![]() Nu sunt atotcunoscatorul masinilor insa toti cei care isi vor cumpara o masina SH indiferent de marca,schimbati fratilor toate consumabilele caci merita garantat! Samsarul care a adus-o din Germania nu a pus un leu pe masina, oricat s-a laudat el...ma bucur ca nu l-am crezut. Era de asteptat judecand dupa rezervorul de la stropitoarele de parbriz care era gol...ganditi-va ca nici macar lichid de spalat parbrizul nu i-a pus considerand ca un bidon cu solutie de spalat geamurile e prea scump...ce sa mai zic de un polish sau cine stie ce curatatorie? Ei,dar privim partea buna a paharului ![]() ![]() Poate e mai bine asa decat sa luceasca toata iar ea sa fie putreda toata pe dedesubt sau varza ca stare tehnica... Spor! This post has been edited by K-tlyn: 11 Mar 2011, 21:32 Attached thumbnail(s) 11032011_001_.jpg ( Size: 260.7k ) Number of downloads: 891 11032011_002_.jpg ( Size: 335.92k ) Number of downloads: 690 11032011_003_.jpg ( Size: 262.75k ) Number of downloads: 669 11032011_004_.jpg ( Size: 262.38k ) Number of downloads: 647 11032011_005_.jpg ( Size: 279.97k ) Number of downloads: 640 11032011_006_.jpg ( Size: 307.19k ) Number of downloads: 124 11032011_007_.jpg ( Size: 268.22k ) Number of downloads: 130 11032011_008_.jpg ( Size: 317.44k ) Number of downloads: 129 11032011_009_.jpg ( Size: 322.81k ) Number of downloads: 149 11032011_010_.jpg ( Size: 436.39k ) Number of downloads: 154 11032011_011_.jpg ( Size: 369.53k ) Number of downloads: 147 11032011_012_.jpg ( Size: 304.79k ) Number of downloads: 172 11032011_013_.jpg ( Size: 373.16k ) Number of downloads: 153 11032011.jpg ( Size: 276.03k ) Number of downloads: 150 |
--------------------
RENAULT
twingo cinetic 1.2 16V
- IS-08-JOT
2001
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#134
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nu toate Twingo au filtru de benzina, insa eu unul iti recomand sa ii pui (sa nu plangi mai tarziu dupa injectoare...).
colegul nostru thunderbird, a facut un tutorial cum se pune filtru de benzina.. |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
constantinescu nicolae |
![]()
Post
#135
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 14 March 13 ![]() |
Salutare motorul meu este Twingo D7FB7 55
doresc sa fac o revizie, masina a stat mult timp , am urmatoarea lista daca am trecut cu vederea ceva ..va rog participati ![]() necesare : -Loctite 518 pentru etansarea pompei de apa -super motor flush 2 + 2 * pompa de apa * antigelul 5l * curea distributie * rola * curea accesorii * bujii * filtru benzina * filtru aer * filtru ulei * habitaclu (polen) * garnitura de cupru de la busonul de baie de ulei * Ulei motor (sintetic) - ELF EXCELLIUM LDX 5W40 - 4 litrii sau Castol Magnatec 5W40 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1998
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#136
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai omis "manopera calificata"
|
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
pintea89 |
![]()
Post
#137
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 29 May 12 ![]() |
din ce am auzit si eu, multa lume nu recomanda uleiul elf, cica face niste depuneri in motor gen mal...eu am acum castrol magnatec 5w40 si sunt multumit, pe viitor cred ca o sa incerc si motul 8100.
|
--------------------
Renault
Twingo
2001 Privilege
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#138
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Da, doar Renault a pus stickere pe lunetele tuturor masinilor: "Renault a choisi ELF".
Si asta nu-i de ieri de azi ci de mai bine de 40 de ani. |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
devilgenius |
![]()
Post
#139
|
![]() The God Group: Members Posts: 525 Joined: 9 October 12 ![]() |
Aveti idee unde gasesc un adaptor pentru filtrul de polen ?
Sau o adaptare ceva... |
--------------------
Renault
Clio
2000 1.4 Dacă Dacia are 6 roate, cât ulei consumă când închizi ușa ? :)) |
|
lunyz |
![]()
Post
#140
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 27 February 08 ![]() |
Presupun ca nu ai suportul de plastic montat de RENAULT din fabrica, deoarece au fost foarte rare.
Aici gasesti doua modele cu adaptor pe gurile prin care se face admisia aerului in habitaclu: cu carbon activ sau fara carbon. http://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLista_Fo...26&cMegnNr=4188 |
--------------------
Renault
Megane
- B xx HUJ
2007 manager
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#141
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai uitat sa mentionezi ca este vorba despre filtrele produse de firma ORIONE.
|
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
salut
imi puteti da va rog tutorialul de montare filtru combustibil are rost sa ma uit in rezervor dupa filtru de benzina care se schimba? sau acolo e doar o sita pe sorbul pompei? multumesc LE - masina in cauza e un clio (cred ca 2 faza 1) din 2001 motor 1.2 16v This post has been edited by danciusergiu84: 17 May 2013, 11:13 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#143
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Functia "search" este prea complicata pentru unii!
http://www.reno.ro/index.php?&act=Search&C...+benzina&st=275 This post has been edited by tunderbird: 17 May 2013, 15:28 |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
mirel2k9 |
![]()
Post
#144
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 15 January 13 ![]() |
cat costa fratilor o distributie complete curea rola pompa apa la un motor d7fb7 multumesc
|
--------------------
Renaul
Megane II
- IL 15 BOS
2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#145
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
d7fb7 exista doar in cataloagele idiotilor de la RAR. Cei care au facut motoarele - adica Renault, dau numele complet: anume, D7F 700 sau D7F 701 sau D7F 702 etc.
Asadar, fie incearca sa postezi ce ai pe placuta ovala a masinii si te putem ajuta, fie incerci sa aflii exact tipul tau de motor. O distributie completa difera la nivel de pret in functie de marca subansamblelor respectiv dealerul de la care acestea sunt achizitionate. Poti sa gasesti distributie la 700 lei dar de asemenea poti sa o gasesti si la 1800 lei, buzunarul tau face de fapt diferenta. Exact ca la orice produs facut din subansamble, de ex. calculatoarele difera la nivel de componente insa pretul il face brandul, calitatea si specificatiile acelor componente. This post has been edited by bubu782001: 24 Jun 2013, 23:39 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
ionita123 |
![]()
Post
#146
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 8 March 09 ![]() |
Se merita un filtru de ulei sintetic?
Am vazut ca unii membri, de ex r3nault, desi folosesc ulei esteric redline pun filtru normal. Rezista 1 an de zile hartia din filtrul normal la uleiul esteric? |
--------------------
renault
megane II
- NT 72 MAN
2008 lux privilege 1.5 105cp
|
|
espacern |
![]()
Post
#147
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Exista filtru de ulei sintetic si altul pentru nesintetic?
@+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ionita123 |
![]()
Post
#148
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 8 March 09 ![]() |
Ma refer la filtrele sintetice care au o finete de filtrare foarte mare comparativ cu cele care au elementul filtrant din hartie.
|
--------------------
renault
megane II
- NT 72 MAN
2008 lux privilege 1.5 105cp
|
|
espacern |
![]()
Post
#149
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Aha am inteles.....a mai trecut o zi am mai aflat ceva nou.
Link? @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ionita123 |
![]()
Post
#150
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 8 March 09 ![]() |
|
--------------------
renault
megane II
- NT 72 MAN
2008 lux privilege 1.5 105cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 21:27 |