Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfat cumparare Renault Symbol - Fidji, masina noua - versiuni, echipari

randunel
post 5 Mar 2008, 09:36
Post #61


impotriva sistemului


Group: Members
Posts: 70
Joined: 4 March 08
From: Sectorul Agricol Ilfov




QUOTE(Abu @ 5 Mar 2008, 09:29)
@randunel, de unde ai scos-o pe aia cu geometrie variabila la turbina de la motorul de 85CP?  huh.gif
*


de aici http://www.reno.ro/Viata-turbinei-intretin...fat-t42183.html
Nu am 85cp sa confirm, doar din ce s-a spus. Plus ca e un link pe threadul respectiv catre un site unde mentioneaza toate motorizarile.

Later edit: pe http://www.greencarcongress.com/2005/06/renaultrsquos_n.html scrie:
For the 105-hp version, Renault engineers introduced a lower compression ratio (16:1) and a variable geometry, multi-blade turbocharger.
Bun, deci nu e pe 85. Ar trebui modificat primul post din threadul respectiv unde scrie ca la 85 ar fi variabila smile.gif

This post has been edited by randunel: 5 Mar 2008, 09:41


--------------------
Renault Symbol 2006, 1.5 dCi
Land Rover Discovery II 2004, 2.5 TD5
Opel Astra CC 1995, 1.6 16v [de vanzare]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 5 Mar 2008, 10:09
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 724
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Am auzit de multe ori expresia asta cu intretinere mai scumpa la diesel dar poate sa spuna cineva ce anume e mai scump la intretinere? Singurul lucru intr-adevar mai scump (cel putin din cunostiintele mele) este filtrul de motorina care costa undeva la vreo 300-350 ron si se schimba (in cazul meu) la 20000 km, chiar daca revizia e la 10000. Altceva?
A... injectoarele? Pai aia nu e chiar intretinere caci nu se schimba periodic. Asa si cauciucurile poti avea ghinionul sa tai 1 pe luna dar asta nu insemna ca iti iei cauciucuri ieftine ca se pot taia.
Cu injectoarele la diesel, daca ai ghinionul sa-ti cada e nasol, sunt mult mai scumpe decat cele pentru benzina dar facusem odata un calcul avand in vedere diferenta aproximativa de consum (in oras, e adevarat) intre diesel si benzina, considerand si filtrul de motorina, daca as schimba toate 4 injectoarele la 70000 de km tot as fi in avantaj.
Evident, calculele sunt pur teoretice, eu pana asta toamna n-am avut consum in oras mai mare de 6% insa iarna asta am ajuns si la 7.4%.

LE: eu am ales motorina in primul rand din cauza consumului. Am preferat un consum cat mai mic ca sa nu stau sa ma gandesc de doua ori inainte sa plec undeva. Si avand in vedere ca fac vreo 20km zilnic in Bucuresti numai casa-birou-casa eu zic ca am facut o alegere buna. Imi mai place dieselul si datorita puterii la turatii mici. Merg in spatele unuia la 2500 de ture si gand vreau sa depasesc masina pleaca... altii prefera poate sa faca o scadere de treapta, sa auda motorul urland... fiecare cum ii place. Eu prefer sa nu umblu la ea si sa ii pun gaz. Pe altii insa nu-i deranjeaza si daca nu te deranjeaza asta s-a dus avantajul consumului la diesel...

Asa ca pana la urma ramane in principal o problema de gusturi... si mai putin financiara.

This post has been edited by zax: 5 Mar 2008, 10:25


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 5 Mar 2008, 10:28
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Filtru de motorina gasesti si la 45 ron. Intretinerea nu e mai scumpa, dar daca ai ghinionul sa pice anumite piese la diesel... e de jale.
Daca faci km putini sau in special in afara localitatilor mergi pe benzina, daca nu, pe diesel.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 5 Mar 2008, 10:29
Post #64


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




mult mai scumpa nu e intretinerea. poate fi chiar mai ieftina, daca esti descurcaret.
singura cheltuiala in plus fata de benzinar in cazul unei revizii, este filtrul de motorina (intre 1,2 si 3 mil lei) si 2 litri de ulei in plus (la diesel intra 5 l si la benzinar parca intra 3 l).
cat despre injectoare si pompa la dci, renault are un trecut nefericit in privinta asta. cel putin in cazul symbolurilor. d-aia tot sint aduse in discutie injectoarele si pompa.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 5 Mar 2008, 11:09
Post #65


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




Mergi pe benzinar 1.4 16v si pune-i GPL. Chiar daca mai pierzi din putere tot ramai cu vreo 90 de cai in motor.
Eu asa am procedat. wink.gif


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 5 Mar 2008, 12:08
Post #66


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




In discutiile benzina-motorina, nu se va ajunge la nici un rezultat. dry.gif
Eu sunt adeptul benzinei 100%, dar uneori cuplul dieselului imi da fiori. Conduc cu placere un diesel, e mult mai lejer, dar cand ma urc inapoi in benzina, e altceva. In primul rand e mult mai silentios si parca e mai masina decat dieselul.
Cand o sa vad tractoare pe benzina, probabil o sa ma razgandesc. drunksinging.gif
(apropos, are socrul meu un golf II, cred ca apropie 600k, nici gand sa moara.)


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 5 Mar 2008, 18:56
Post #67


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Daca compari reviziile facute la dealer cu pretul de dealer, un filtru de motorina costa mai mult decat m-a costat pe mine toata revizia de 15 mii la 8V.
Pana acum ceva timp, dieselul se cumpara pt. ca era motorina la juma de pret fata de benzina si pt. ca si consuma putin era o chestie tare desteapta. Compensai revizia chiar daca era mai scumpa. Acum ca motorina e mai scumpa nu mai e chiar asa de mare economia dar consumul mic a ramas .
Eu nu inteleg de ce lumea se tot cramponeaza asa, de ce nu se spune clar ca dieselul e cumparat EXCLUSIV pt. consum.
In rest daca dai in el la rece il omori mai rau decat il omori pe benzinar, se si incalzeste mai greu, iarna la minus "nu_ stiu_cate " grade iti mai da uneori emotii,
e un pic mai zgomotos, daca il subturezi strici si catalizatorul si turbina...., dupa un drum mai in forta tre sa-l mai lasi 3-4 min la relanti,nu poti sa-i adaptezi GPL( nu ca as fi fan GPL ), reviziile le faci mai des....etc.
Nimic din toate astea nu le patesti la benzinar
La consum da, acolo e rege.
Pretul de achizitie mai mare sa zicem ca se compenseaza cu valoare mai mare la revanzare, deci aici e chit pe chit.
Hai sa lasam si pretextul de cuplu mare.....toata lumea care are dci, TDI, HDI...si care nu vrea sa recunoasca ca si-a luat diesel penru consum...iti spune ca " Dom'le are cuplu ! " . Pentru cuplu se cumpara camioane si tractoare, nu turisme.
Ca sa fiu in topic, exclusiv pt. cine vrea consum mic, luati dci.
Pentru orice altceva, luati benzinare.

This post has been edited by vallixx: 5 Mar 2008, 19:03


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus09
post 5 Mar 2008, 19:23
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 1 May 07
From: Pitesti




Consumul si cuplul la diesel fac toti banii. Chiar si in conditiile actuale cu motorina la cca 40000 lei/l, chiar si cu aceste revizii piperate, daca faci ceva km. pe an, tot te scoti. Altfel, vreau sa-ti spun ca atunci cand mi-am cumparat masina din semnatura, nu credeam ca voi face mai mult de 10000 km/an, pt ca asa faceam si inainte de a o lua. Dar, acum, la aproape 9 luni de cand o plimb, am deja 16000 km, asa ca... Cu toate astea, acum am posibilitatea sa o schimb cu un Megane 2 scurt benzina ( vezi topicul meu) si totusi tot mai mult cred ca mai bine raman cu Symbolul.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007, 1.5 dci , 70 cp, K9K V7
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 5 Mar 2008, 20:02
Post #69


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Stiu topicul tau si ti-am si scris unele pareri acolo.
Eu nu sunt anti diesel dar, sunt PRO la benzinare. smile.gif


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crn
post 5 Mar 2008, 20:14
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 1 September 05




Ce-mi plac mie topicurile astea benzina vs. motorina respectiv Symbol vs. Logan... biggrin.gif

Din punctul meu de vedere problema se pune astfel: la Diesel ai consum mic si implicit autonomie mai mare. Eu de exemplu cind plec in concediu cu masina (si tinind cont ca indicatorul de combustibil este "idiot" si nu afiseaza corect nivelul acestuia din rezervor) alimentez mai des decit ar trebui in mod normal pentru ca am impresia ca poate nu mai gasesc o benzinarie decenta pina la destinatie. Cuplul este mai putin important pentru ca nu te ajuta decit la viteze mici in oras si nu neaparat la depasiri pe drumuri nationale cind dieselul se plafoneaza si nu mai faci mare lucru cu el.
Deci principalul avantaj pe care il vad este autonomia mai mare si nu neaparat un cost mai mic pe km parcurs.

La Otto ai confortul sonic (pina pe la 2500 ture nici nu auzi motorul mergind) si acceleratia la depasiri care te fac sa te simti mult mai confortabil la volan. Eu de ex. nu prea estimez corect distantele pentru depasiri si sincer, nu o data am facut depasiri in treapta a 3-a la 5500 ture si masina avea o energie... iti da senzatia de racheta 3500 - 4000 - 4500 - 5000 - 5500 - 6000 de ture intr-un timp foarte scurt 1 - 2 secunde ... ce mai conteaza consumul de 25-30% smile.gif

Cineva compara Dieselul cu un taur sau un cal de tractiune iar Otto cu un cal de curse si cred ca e foarte potrivita comparatia.


--------------------
Renault Symbol 2005
Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 5 Mar 2008, 20:56
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




@valixx, ceea ce ai spus tu mai spus, citez "dieselul e cumparat EXCLUSIV pt. consum" nu este adevarat ptr. toti. Exista un topic pe acest forum unde oamenii isi expun motivele care i-au determinat sa faca o anumita alegere. Citeste acolo si ai sa vezi.
Pe mine spre exemplu ma doare-n cot de consum (as cumpara oricand un Mercedes E430 CDi V8 de 4.000cmc) - placerea de a conduce un diesel nu mi-a fost oferita de nici o benzinara pana acum (inclusiv zgomotul specific).

Ptr. asta mi-am asumat si riscul "piliturii", atat de frecventa la Renault!

This post has been edited by Abu: 5 Mar 2008, 20:57


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 5 Mar 2008, 21:50
Post #72


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




De acord cu tine, dar topicul este despre Symbol si lasa-ma sa cred ca un Symbol
dci de la 65 pana la 80 de CP il cumperi EXCLUSIV pt. consum.
Chestia cu zgomotul e chestie de gust.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 6 Mar 2008, 09:57
Post #73


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Aici se inchide. Daca initiatorul mai are pareri, intrebari etc. sa spuna ca poate-l redeschidem sa le poata scrie sad.gif.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 13 Mar 2008, 10:29
Post #74


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Am redeschis topicul initiat de soul_assassin si l-am lipit de cel deschis de nickro!
In continuare insist sa apara pareri si opinii pertinente, fara discutii contradictorii!
Mersi.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonyzg
post 19 Mar 2008, 23:14
Post #75


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 12 February 07
From: Bucuresti




Salutare !
Cu putin noroc vineri o sa achizitionez un symbol 1.5 dci 85 Cp.Masina mi-a spus ca este deja in tara .. pentru asta am renuntat la geamuri electrice spate pentru ca mi-o aducea tocmai in iunie.. si in schimb mi-a gasit-o pe asta doar cu climatronic si vopsea metalizata:D Am ales sa o iau prin leasing avand in vedere oferta lor cu dobanda 0 , ca atare am fost azi la serus am facut actele am semnat contractu de leasing si mi-a dat factura proforma insa aici intervine problema ... am discutat cu doamna de acolo ca sa imi puna si garantie extinsa pe 2 ani insa in contract apare la garantie extinsa bifat nu.. i-am atras atentia si a zis ca ea are contractu de garantie si ca e trecut .. Nu trebuia sa apara undeva pe factura proforma? aceeasi intrebare si despre optiunea de climatronic.. apare trecuta doar pe o hartie pe care sunt datele masinii anu fabricatiei. modelu si pretu..

Si cam la ce ar trebui sa ma uit cand o sa primesc masina?
Va multumesc !


--------------------
Clio Symbol 1.5 dci 85cp 2008
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 20 Mar 2008, 00:05
Post #76


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Garantia extinsa nu e o problema, daca au uitat sa ti-o treaca poti sa o soliciti oricand dar doar in primul an. Cu climatronicul, e 99 % ca-l ai . Multi dealeri comanda masini fara sa aiba neaparat comanda de la clienti, le tin pe stoc si le vand in timp. De obicei comanda versiuni cu optiuni si te incanta sa le iei , pt. ca nu mai astepti timp in plus.
La ce sa te uiti...la tot biggrin.gif .
Uite-te la vopsea sa nu aiba zgarieturi, uita-te la bord, sa nu aiba semne, la tapiterie sanu fie agatata pe undeva, la jenti sau capace, uita-te la cum se inchid usile, geamurile, portbagajul, uita-te la nr. de km ( nu are voie sa fie peste 10 , daca are peste 10 ai voie sa o refuzi ), verifica cat de sus ( respectiv jos ) tine frana de mana, uita-te la cat mai multe aspecte poti.
Du-te cu un CD la tine si baga-l si scoate-l de vreo 2 ori, vezi cum se aude fiecare difuzor.
In general nu cred ca vor fi probleme, daca sunt, cele mai frecvente sunt vopseaua ext. sau semne pe bord , mai ales de la transport.
Si dupa ce pleci de la delaer , fa primele 2 lucruri obligatorii.
Pune motorina si fa presiunea corecta in roti.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonyzg
post 20 Mar 2008, 00:16
Post #77


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 12 February 07
From: Bucuresti




Si yo sper sa nu am nici o problema cu ea . In legatura cu garantia asa stiam si eu tot de pe forum insa mi s-a spus ca odata cu reducerea ei la 271 de euro nu o mai poti lua decat de la inceput.. nu cum era inainte pana intr-un an.. Acuma cum o fi ei stiu..
Deci daca gasesc ceva din ce ai enumerat o pot refuza? sau doar pentru numarul de km:D( ce semne poate avea bordu? eu am facut drive test cu una de avea doar 10.000km si parea ca noua wink.gif ) Iar cu frana de mana ce ma lasa sa o si testez?

Presiunea era 2.2 parca ,nu?biggrin.gif


--------------------
Clio Symbol 1.5 dci 85cp 2008
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 20 Mar 2008, 00:31
Post #78


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Poti sa o refuzi pt. nr. de km.
Eu am luat pentru un coleg de la munca un symbol care avea ( are ) o zgarietura pe plasticul din bord. Nu cine stie ce dar se vede. Deci verifica tot. Symbolul meu, primul, avea o ciupitura in vopsea. Am luat-o asa, dar mi-au dat ei o hartie prin care au recunoscut ca masina are o ciupitura si ca se obliga sa o remedieze la prima revizie. Ceea ce s-a si intamplat. Altfel, puteau sa-mi zica ca nu era de la
inceput si o reparam pe banii mei.
Cu frana de ce sa nu te lase sa o testezi, doar dai bani pe masina, e a ta.
Frana de mana e bine sa tina la 4-6 dinti. Daca tine prea sus sau prea jos nu e o tragedie, dar nic nu e foarte OK si poti sa soliciti si ti-o pot regla acolo pe loc.
Presiunea nu stiu la diesel. Dar scrie si in carte si pe cantul usii de la sofer si gasesti si aici pe forum.

This post has been edited by vallixx: 20 Mar 2008, 00:32


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonyzg
post 20 Mar 2008, 00:46
Post #79


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 12 February 07
From: Bucuresti




Ok multam .
Oricum la cat de draguti au fost cu mine pana acum eu sper sa nu am probleme cu ei:D


--------------------
Clio Symbol 1.5 dci 85cp 2008
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabygiovanny
post 20 Mar 2008, 08:42
Post #80


membrul de la baia mare


Group: Members
Posts: 428
Joined: 3 January 08




climatronic nici mie nu imi era scris pe hartie, doar manual dar a venit cu climatronic asa cum au zis, deci stai linistit. insa am pierdut abs ca ma tot mutat de la o masina la alta...asta nu e, asta e si ma zapacit de cap, ai grija


--------------------
reno Megane 2.2 1.6 16v 2007 dec - MM 66 GBY
membru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
altair
post 20 Mar 2008, 11:20
Post #81


-<>-


Group: Members
Posts: 102
Joined: 10 August 05
From: Galati




@tonyzg

2.3 fata
2.1 spate

(conf. manual)


--------------------
Renault Symbol Fidji 2007 1.5 dCi 70CP - zzz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 20 Mar 2008, 11:33
Post #82


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




sau 2.2 cu 2.0 ... depinde de anotimp tongue.gif


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 21 Mar 2008, 16:30
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Salutare tuturor.

Din topic va puteti da seama ca mi-am propus sa imi cumpar masina asta.
Inainte de toate vreau sa fac niste precizari:
1. Nu ma dau banii afara din casa, si de accea am optat pt modelul cu motorizarea diesel si doar 65 CP, nu pot merge mai sus cu banii.
2. Estimarile mele personale in ceea ce priveste nr de kilometri anual ce vor fi parcursi sunt undeva intre 9000 - 12000 km, aproximativ 60 - 65 % extraurban.

De pe Renaul.ro mia iesit urmatoarea configuratie:

QUOTE
SYMBOL - Authentique  Pret fara TVA de la: 8403 €

Motorizare:
1,5 dCi 65 CP  8403 €
Dotari optionale:
Inchidere centralizata + telecomanda  101 €
A.B.S. + airbag pasager  579 €  rolleyes.gif
Aer conditionat cu reglare manuala*  471 €  blink.gif 
Culoare exterior:
Blanc Glacier (369)  0 €
Culoare interior:
Tapiterie din material textil "Astramix"  0 €
Total:  9554 €
Total cu TVA:  11370 €
 
Dotari Standard
Renault.ro Airbag sofer
Renault.ro Aripi fata din material compozit
Renault.ro Bandouri laterale de protectie
Renault.ro Bare de protectie vopsite integral in ton cu caroseria
Renault.ro Centuri de siguranta fata in 3 puncte, fara reglaj in inaltime, cu limitator de efort integrat
Renault.ro Centuri de siguranta spate cu prindere in 3 puncte (inclusiv centura centrala)
Renault.ro Faruri cu reglaj din interior
Renault.ro Geamuri cu tenta
Renault.ro Geamuri fata cu actionare manuala
Renault.ro Imobilizator electronic codat
Renault.ro Luneta cu degivrare
Renault.ro Proiectoare dublu optice cu halogen
Renault.ro Servodirectie (doar pentru versiunea 1,5 dCi 65 CP)
Renault.ro Tapiterie material textil "Astramix"
Renault.ro Tetiere fata reglabile pe inaltime
Renault.ro Usi spate cu sistem de blocare pentru copii


Acum as avea niste intrebari.
1. Are cineva masina asta, cum se comporta, sunt consumurile asa cum zice Renault si anume: urban 5.7 , mixt 4.5 si extraurban 3.6 ?
2. Referitor la optionalele prezentate mai sus, merita Aer conditionat cu reglare manuala* 471 €, cum se prezinta?
3. ABS asta m-ar ajuta sau mai mult m-ar incurca (nu am avut tangenta desi in teorie stiu ce pretinde)

Orice alt(a) sfat/recomandare/informatie privind aceasta masina ma ajuta.
Va multumesc in avans.


--------------------
Renault Symbol Fidji - MS-08-?MS
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 21 Mar 2008, 16:47
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.170
Joined: 13 October 06




Ce zici de :
Fidji, 1,5 dCi 85CP, EURO 4 8908 CIP 10601 DDP

Cred ca asta iti doresti (dotarile std + optionale pe care le-ai amintit included)

Oricum iti recomand 85CP consuma si ceva mai putin, trage mai bine.
Pentru preturi iti recomand http://www.serus.ro/renault/oferta_lunii.php?aut=2
ce vezi pe renault.ro sunt fara reduceri biggrin.gif


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 21 Mar 2008, 17:22
Post #85


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




La cati km ai zis si la ce tendinta are motorina ...

Ti-as recomanda:

SYMBOL - Expression Pret fara TVA de la: 8193 €


Motorizare:
1,4 8 V 75 CP 8193 €

Dotari optionale:
A.B.S. + airbag pasager 579 €
4 jante din aluminiu 14" 215 €

Culoare exterior:
Bleu Methyl (432) 188 €

Culoare interior:
Tapiterie din material textil "Rythme Gris Bleu" 0 €

Total: 9175 €
Total cu TVA: 10919 €

Dotari Standard
3 tetiere spate reglabile pe inaltime
Aer conditionat cu reglare manuala
Airbag sofer
Aripi fata din material compozit
Bancheta spate rabatabila 1/1
Bandouri laterale de protectie
Bare de protectie vopsite integral in ton cu caroseria
Centuri de siguranta fata reglabile pe inaltime,cu limitator de efort integrat
Centuri de siguranta fata in 3 puncte, fara reglaj in inaltime, cu limitator de efort integrat
Centuri de siguranta spate cu prindere in 3 puncte (inclusiv centura centrala)
Computer de bord
Faruri cu reglaj din interior
Geamuri cu tenta
Geamuri fata cu actionare electrica
Geamuri fata cu actionare manuala
Imobilizator electronic codat
Inchidere automata a usilor la demaraj
Inchidere centralizata a usilor cu telecomanda
Luneta cu degivrare
Oglinzi retrovizoare electrice, cu degivrare
Oglinzi retrovizoare in ton cu caroseria
Proiectoare de ceata
Proiectoare dublu optice cu halogen
Radio mono CD 4X15W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda
Scaun sofer reglabil pe inaltime
Servodirectie
Servodirectie (doar pentru versiunea 1,5 dCi 65 CP)
Sonda de temperatura exterioara integrata in oglinzile retrovizoare exterioare
Tapiterie material textil "Astramix"
Tetiere fata reglabile pe inaltime
Turometru
Usi spate cu sistem de blocare pentru copii
Volan reglabil pe inaltime

Spor.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonyzg
post 21 Mar 2008, 21:40
Post #86


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 12 February 07
From: Bucuresti




Ca proaspat posesor de fidji 1.5 dci 85 cp +clima+vopsea metalizata pretul total ajunge la 11200 iti recomand sa faci aceeasi alegere chiar daca nu faci foarte multi km pe an.Eu unul l-am ales pentru consumul scazut si pentru 'feelingul' de diesel:D

ps: in pretul asta intra si garantie extinsa pe 2 ani

This post has been edited by tonyzg: 21 Mar 2008, 21:40


--------------------
Clio Symbol 1.5 dci 85cp 2008
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 24 Mar 2008, 12:00
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




@mircea_aq
Merci mult de sfat, preturile alea sunt faine doar ca firma e din Bucuresti, vreau ceva din Tg. Mures (mai putine dureri de cap in caz de probleme)

@cmandrei.
Sa sti ca tot wekendul numa calcule am facut si pana la urma m-am razgandit si merg pe varianta benzina (miam calculat un mixt la ~6.6 l, diferenta de 1500 euro s-ar traduce in cam toti atatia litri de benzina, adica as merge "gratis" 1,5 -2 ani ).

Ce mai trebuie acu e sami fac drum la dealer saptamana asta sa iau pulsu ofertei.
In plus, o sa trec si pe la Skoda si Ford (legat de Ford am auzit de o oferta la 9600 Euro pt un Fiesta 1.8 TDCI, aer conditionat, geamuri electrice bla bla).
Am sa revin cu noutati.


--------------------
Renault Symbol Fidji - MS-08-?MS
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 Mar 2008, 12:02
Post #88


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Chiar te rugam (sa nu uiti sa ne spui ce si cum).


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 24 Mar 2008, 14:27
Post #89


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




pretul ala la ford cred ca-i fara tva, poate .. ca e fiesta benzina 9990 eur cu tot cu tva (motorul mic) ... tu zici de fiesta 1.8 deja ... poate ai vrut sa zici 14.4, si tot nu iese ... decat chel si fara tva


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 25 Mar 2008, 12:45
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Revin cu detalii.
Am trecut astazi pe la baietii de la renault. Mia calculat baiatu un Fiji 1.4 8v, cu garantie extinsa pe 2 ani la 9073 Euro (pretul cu tot cu reducere de 1150Euro, voiam si jante de aliaj da mia zis ca nu prea sunt si trebuie sa astept mai mult).
Zicea ca sa raman la pretul asta sa-i dau macar 10% avans care sa fie consemnat pana la data de 31, ca trece luna si s-ar putea sa pierd promotia de 1150 de euroi, or sa prind una mai buna. Credeti ca-i vrajeala asta cu reducerea?
Mia mai promis alarma gratuita daca actionez repede blink.gif .
Acu trebuie sa vad cum e cu BRD ca tot acolo ma impigea omu la diferenta de bani care imi mai trebe. Norocul meu ca am cunostinte la BRD.
Pe mai tarziu.


--------------------
Renault Symbol Fidji - MS-08-?MS
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 09:29
Dacia