Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfat cumparare Renault Symbol - Fidji, masina noua - versiuni, echipari

s_j_teo
post 7 Feb 2007, 08:58
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 626
Joined: 16 July 06




La Hyundai nu se mai asteapta mult pentru masina!Au fost perioade cand se astepta 5 luni so chiar mai bine eu am prins acea perioada si am renuntat dar asta nu inseamna ca masina este slaba si nu merita.Atentie la Hyundai 1,4 are probleme la socul automat! In schimb la Crdi nu am auzit de probleme.


--------------------
Skoda Octavia 3 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinD
post 7 Feb 2007, 10:59
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 18 December 06




Salut si scuze ca ma "bag" in discutie cam in necunostinta de cauza in legatura cu symbol sau accent. Spun "cam" pt. ca am condus un symbol vreo 200 km prin bucuresti si a fost o experienta placuta smile.gif - motorizarea disel de 1,5, 80cp.

Dar in situatia de a-mi cumpara Clio (III) am fost si eu pus si pana la urma am ales Megane (Bicorp pentru ca era "la fel" cu Clio la portbagaj si nu am nevoie de 500L + ca e Made in France tongue.gif ).
Ideea e ca nu aveam toti banii nici pt Clio, dar dealerul mi-a deschis ochii si pentru 1 mil / luna in plus si ceva mai mult avans si alte costuri mai mari (casco, rca, etc) am apelat la un leasing pentru care nu aveam nevoie de salariu de zeci de milioane... HVB (se pot gasi si alti mai seriosi... am avut destule probleme cu ei, am mai scris)

QUOTE(Laurentiu_ @ 6 Feb 2007, 20:24)
sunt impresionat de forta pe care o are, comparativ cu consumul : conduc intr-un un stil normal, schimb viteza pana in 3500-4000 ture, iar consumul este sub 6 litri (mai exact 5,8). Megane-ul pe care il conduc este relativ nou, sub 10.000 km., si este versiunea standard de 1,5l, 80 cai.
*



Nu stiu cum ai reusit consumul dar te felicit. eu cel mai bine am avut un 6,5 mixt, iar de 3 saptamani numai in bucuresti 8.4%!!! Poate pentru ca eu schimb la 2000-2500 smile.gif, dar cred ca nu vorbeai de disel cu valorile alea.

QUOTE(mikipet @ 6 Feb 2007, 20:34)
auzi LAURENTIU tu ai auzit de notiunea raport kg/cal putere ? daca da at. studiaza cum stau lucrurile intre megane la aproape 1300kg si simbol 1000kg la acelasi motor, de asemenea si consumul,ca deh doar n-o fi pus pe unul cutie de fuga si pe unul cutie de arat  biggrin.gif
*



Diferenta de greutate este doar de 200Kg, dar si asa e mult. asta a fost si problema mea la alegerea motorului. "Pt clio 80 cp sunt suficienti, dar meganeul e mai greu" - i-am spus dealerului. Raspunsul lui: "sa nu va inchipuiti ca meganeul are acelasi motor ca si clio..." NU stiu daca e adevarat sau nu...

QUOTE(sorinrs @ 6 Feb 2007, 23:00)
Am mai spus si in alte ocazii reno=motor si cutie excelenta,restul o mizerie....asta nu pt ca nu ar vrea ci pt ca nu pot la acelasi pret cu coreenii sau japonezii sa ofere aceeasi calitate.
*



In afara de motor (cutia nu e excelenta... parerea mea si a multora), Renault da clasa asiaticilor in materie de design si calitate interioara mai ales la modelele mai noi. Iar fiabilitate in romania (bucuresti in special) poate doar un hummer sau un tanc sa aiba...

Cateva sfaturi de achizitie:
- eu as opta pentru un disel (cu toate ca dupa 50Kkm se amortizeaza investitia) pentru ca nu simti ca dai bani intruna pe combustibil
- studiaza cateva oferte de finantare
- ia cat mai multe optionale sa nu-ti para rau mai tarziu (si ca sa aiba ce sa se strice 243.gif )

Succes!


--------------------
Megane Bicorp 2.2 - 1.5 Dci (100cp) Confort Dinamique, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nickro
post 7 Feb 2007, 13:27
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 5 February 07




Merci baieti de sfaturi . Pana la urma am luat cu inima stransa (ma gandeam la accent, dar nu ma prea tinea punga ) un Dynamique 1,4 , 98 CP , verde cuivre , cam cu toate in afara de climatronic, garantie extinsa - 4 ani , totul la vreo 10.200 euro. Acu asta e , ceo mai fi 'om vedea, merci inca odata pt. sfaturi si sper ca o sa mai ma sfatuiti in legatura cu Symbolu' , mai intreb si eu pe forum ce si cum ca sunt debutant . Salut si thx again, adica pardon ,merci beaucup.

This post has been edited by nickro: 7 Feb 2007, 13:28


--------------------
Renault Symbol 2006 - TR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin80
post 7 Feb 2007, 13:58
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 728
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




garantia extinsa intra in promotie ?


--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiu_
post 7 Feb 2007, 15:51
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Pentru mikipet: Nu te impacienta prietene, asta este parerea mea. Nu am avut pana acum ocazia sa conduc un clio diesel, poate asa as fi avut o alta parere.
Pentru serbans: Scuze, schimb viteza la 2000-2500 ture (rareori ajung in 3000). Astazi am verificat lucrul asta.


--------------------
Renault Clio Bicorp 16v 2003 1.2 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nickro
post 7 Feb 2007, 18:47
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 5 February 07




Nu. Garantia extinsa e separat=328 Euro.

This post has been edited by nickro: 7 Feb 2007, 18:49


--------------------
Renault Symbol 2006 - TR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 7 Feb 2007, 19:56
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




pt nickro:mai bine iti luai climatronicul la 103 euro+tva decat garantia extinsa...parerea mea


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nickro
post 7 Feb 2007, 21:02
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 5 February 07




Masina era pe stoc ,la prezentare si am luat-o pe loc ; asta e , merita si climatronic dar sper sa nu ma sufoc nici cu clima manuala.


--------------------
Renault Symbol 2006 - TR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 7 Feb 2007, 21:22
Post #39


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




stai linistit ca nu e nici o sfaraiala cu climatronicu' wink.gif nu zic ca nu e bun (mai ales la banii aia - numai 103 euro)...da' se poate foarte bine si fara. iti zic din experienta.io pe un symbol am si p-altu nu.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cpredeanu
post 2 Mar 2007, 13:58
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 11 December 05




Desi sunt posesor de Clio 1,4 75CP am mers (nu foarte mult) si cu Accent atit pe benzina 1,4 16V cit si diesel cu 1,5 CRDi 115CP.
Exista diferenta de putere intre motoare dar si de vechime. Motoarele de Hyundai sunt mai noi iar motorul Renault 1,4 8V este din 1998-2000. Mi-a placut ansamblu cutie-motor la ambele modele de Hyundai mai mult ca la Clio (nu-mi place cum se comporta cuita/ambreiajul la masina mea la plecarea de pe loc si la schimbarea din treapta 1 in treapta 2). Vreau sa spun ca motorul CRDi pe motorina este super.
Nu pot spune nimic despre fiabilitate.
Sunt si minusuri la Hyundai : directia nu este sigura mai ales la o masina puternica cum este CRDi si calitatea materialelor din interior. Ergonomia este mai buna la Hyundai iar scaunele sunt mai confortabile. Spatiu in spate nu prea este la niciuna.
Per total eu zic ca Hyundai-ul este peste Clio. Clio symbol este un model vechi foarte putin restilizat destinat pietelor mai sarace.
Daca ar fi sa luam in calcul si pretul eu zic ca se merita Megane sedan (chiar daca este putin mai scump decit Hyundai) care este din alta clasa, alt confort si motoare mai bune decit pe Clio.


--------------------
Clio Symbol Fidji 2005 1.4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 2 Mar 2007, 14:48
Post #41


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.370
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




@cpredeanu: Da' Symbol pe motorina ai incercat (cel de 82 cai)?
Mi se pare lenes motorul diesel de la Hyundai fata de motoarele Renault.


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soul_assassin
post 3 Mar 2008, 22:24
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 3 March 08




Doresc sa achizitionez un Clio Symbol si as dori un ajutor din partea posesorilor. Ma gandeam prima data la 1.4 8 V care cu reducere ajunge la 9.038 Euro. Apoi de ce nu un plus de putere cu 1.4 16 V (100CP). Si azi m-am uitat pe caracteristicile tehnice la Clio si am vazut consum mediu la 1.5 dCi 4.3 l/100 km. party.gif Incredibil de mic. Extraurban 3.9 l/100 km. Am ramas cu gura cascata. Pret pentru 1.5 dci 10.838. Diferenta intre 1.4 8 V si 1.5 dCi 1800 Euro. Acum fac vreo 15.000 km pe an cu o Dacie death.gif . Daca as avea un symbol cred ca as face mai mult.
Un pic de ajutor pls rugaciune.gif


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2008 + Clima + Vopsea metalizata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 3 Mar 2008, 22:33
Post #43


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.241
Joined: 10 March 06
From: GL




1,4 8v masina omului de rand ...recomand calduros,e mai ieftin de intretinut decat un diesel...


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soul_assassin
post 3 Mar 2008, 22:36
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 3 March 08




Am citit acum si de varianta benzina si dupa ce iese din garantie GPL.

Ce sa fac ca joi m-as duce la dealer si as vrea sa fiu hotarat si nu vreau sa ma vrajeasca aia p-acolo.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2008 + Clima + Vopsea metalizata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 3 Mar 2008, 22:46
Post #45


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Pai depinde ce vrei.
Faci drumuri scurte sau lungi? De obicei prinzi trafic nasol sau mergi la ore rezonabile?
Achizitie si intretinere ieftina ( benzina 8V ), performante ( 16V ) sau consum ( evindent dci ).
Eu zic benzina 8V. Dupa mine, singurul motiv pentru care merita un diesel este exclusiv consumul, iar 16 V ul e ceva mai scump si mananca si ceva in plus ( poate doar daca vrei sa fii ceva mai sportiv )
Mai cauta forumul ca mai sunt topicuri benzina vs. diesel o gramada. Ai informatii acolo cat sa te tina treaz pana joi cand te duci la dealer.



This post has been edited by vallixx: 3 Mar 2008, 22:52


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alnick
post 3 Mar 2008, 22:57
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 23 June 07




Am un dci de 8 luni cu care am facut 18.000 KM. Am fost obsedat de consum si pot sa spun ca l-am ,,facut'' destul de des. Am ajuns la concluzia ca e aprozimativ cel declarat de producator.
Mie imi i-a 50-50(oras-afara) cam 4.5%. Daca merg pana la 90 la ora scade sub 4%.
Poate sa zica oricine orice dar eu sunt forte multumit de consum.


--------------------
Renault Clio Fidji 2007 / 1.5Dci 70CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 3 Mar 2008, 23:01
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Mda, si eu tot pe benzina as merge. La diesel, de cand cu intervalul de 10 mii de km intre revizii, cam trebuie sa mergi macar 30 de mii de km anual ca sa simti o economie. Altfel, economia la carburant o vei da la revizii si la rata de leasing. Si daca iti permiti sa faci 30 de mii de km anual deja nu mai vorbesti de economie, ci de uz industrial.
Si stai linistit ca nu vei vedea in veci 3.9% extraurban in Romania, decat cu pretul afumarii turbinei. Si nici atunci...
Un GPL reglat corect pe o masina fara probleme te va duce la acelasi cost de carburant/kilometru fara a creste costurile de intretinere, insa vei spune adio garantiei.
Si cum nu se prea grabesc importatorii sa aduca masini pe GPL in romania, desi in vest se vand binemersi, n-ai sa vezi prea curand GPL pe renault din fabrica.

This post has been edited by Laurentziu83: 3 Mar 2008, 23:02


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alnick
post 3 Mar 2008, 23:15
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 23 June 07




Eu fac drumul Sebes-Alba Iulia zilnic, o data sau de doua ori pe zi; cand drumul e foarte aglomerat (aproape zilnic) merg cu o viteza de pana la 90 km/h si nu imi i-a 4%.


--------------------
Renault Clio Fidji 2007 / 1.5Dci 70CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 3 Mar 2008, 23:21
Post #49


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




Daca banii nu-s o problema pentru alegerea motorizarii, cere un test-drive cu o benzinara si un diesel. O alegi pe cea care iti place cel mai mult.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y
post 3 Mar 2008, 23:25
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 200
Joined: 23 May 07




dci ... daca nu iei dci o sa iti para rau ... si nu o sa mai ai ce face ... cand ai dci , te plimbi de placere ... daca,cu dacia faci 15000 km pe an cu dci`u o sa faci peste 25000 de km ...
bafta la alegere


--------------------
Renault Megane 2.2 2007 / luxe privilege - b 89 RUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 3 Mar 2008, 23:28
Post #51


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.241
Joined: 10 March 06
From: GL




diesel-ul e mai greu de intretinut...e mai economicos un pic dar tine cont ca motorina e mai scumpa decat benzina....alegerea e doar a ta....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alnick
post 3 Mar 2008, 23:39
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 23 June 07




Daca il iei in rate sau leasing nu o sa simti diferenta de pret dintre benzina sau motorina (o sa o simti la consum). Diferenta de intretinre o sa o scoti din diferenta benzina-motorina iar cel pe motorina o sa aiba si o valoare de revanzare mai mare. Inca o chestie psihologica e faptul ca un consum de 4.5% iti suna mult mai bine ca unul de 7%.


--------------------
Renault Clio Fidji 2007 / 1.5Dci 70CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 4 Mar 2008, 00:29
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.170
Joined: 13 October 06




QUOTE
Daca il iei in rate sau leasing nu o sa simti diferenta de pret dintre benzina sau motorina
radmasa.gif
da asta daca ii dai tu aia 1800 de euro la avans (unde mai pui si diferenta pt casco ca sa fiu carcotas), altfel iti creste rata lunara cu vreo 45 euro, dar sigur asta nu e o problema cand ai un symbol in semnatura unsure.gif
acum trecand la lucruri mai serioase:
QUOTE
Achizitie si intretinere ieftina ( benzina 8V ), performante ( 16V ) sau consum ( evindent dci ).


Intretinerea in general la reno nu e chiar ieftina, reviziile la diesel se fac din 10K in 10K, la benzina din 15 in 15K , vb de symbol, pt motorina scoti din buzunar cam 30% in plus si asa cum vezi sunt si mai dese.

Consumul mixt e de 8% la benzina si 5.5% motorina, sigur cu 70 la vale intr-a cincea ....putem sa discutam pana maine.

De performante nu cred ca poate fii vorba , 16v se misca decent de la 3500rpm+, 1.5 dci 65-70 mi se pare submotorizat.

Consumul e evident singura motivatie sa te uiti la diesel, de altfel una extrem de buna. Intr-adevar exista si un aspect psihologic cand ma duc la pompa si vad ca zgarciobii cu dci platesc mai mult pe litru de motorina ma prapadesc de ras. ohmy.gif

Anyway daca as fii pus sa-mi cumpar din nou masina as lua dci fara sa ma gandesc (la 30K an se simte rau de tot in buzunar)


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alnick
post 4 Mar 2008, 00:44
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 23 June 07




Pornim de la premiza ca facem cel putin 20.000 km/an si atunci un dci renteaza orice s-ar spune. Reviziile costa la orice masina noua. O mare parte din diferenta dintre benzina si motorina se pastreaza si la revanzare.


--------------------
Renault Clio Fidji 2007 / 1.5Dci 70CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 4 Mar 2008, 09:23
Post #55


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




ia benzinar 8v si pune-i gpl smile.gif
ptr 15.000 pa an nu renteaza diesel. mai ales ca o motorina buna se apropie de 40.000 litru.
io am dci , consumul mediu e cam 4,5% si fac aprox 12-15000 km pe an.
al batran are benzinar 8v, consum mediu 6,5% si face tot cam 12-15000 km pe an.
ambii mergem linistiti, altfel ar creste consumurile cu 1 l la fiecare.
io bag motorina cu 3.9 lei litru, mosu baga benzina cu 3,6. pa el il costa revizia 3 mil. pa mine bublu. iarna io stau cu emotii pana porneste motoru, mosu da un sfert de cheie si gata. iarna pana imi baga mie caldura fac promoroaca la nas, mosu dupa 2 min gafaie de cald.

3,9 % in afara cu dci-ul n-o sa scoti in veci daca mergi normal. eu am scos acu 2 ani parca, un 3.8% pe dn1. mers cu AC oprit, faruri stinse, radio oprit. mers constant cu 2200 turatii si schimbat fix la 2500. am asudat ca porcu la 40 grade cat erau afara, dar am scos 3.8 smile.gif

daca vrei consum mic si intretinere ieftina orienteaza-te catre alte marci. sint destule marci cu motorizari pe benzina (de la 1200 cmc pana la 1500) care au media intre 5.5 si 6.2. iar pretul este tot undeva la 9000-12000 euro. depinde ce dotari vrei.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 4 Mar 2008, 16:16
Post #56


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e º t i




QUOTE(cristib @ 4 Mar 2008, 09:23)
mai ales ca o motorina buna se apropie de 40.000 litru.
*



Unele tipuri chiar au trecut de 4 lei litrul. wink.gif

Eu am ales dCi desi fac cam 10-15k km/an. Cel mai mult a cantarit in decizia pe care am luat-o consumul si bineinteles valoarea la revanzare a masinii. Bafta! wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricaşie: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sdj_ro
post 4 Mar 2008, 21:10
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 25 February 07
From: Constanta




QUOTE(mircea_aq @ 4 Mar 2008, 00:29)
Intr-adevar exista si un aspect psihologic cand ma duc la pompa si vad ca zgarciobii cu dci platesc mai mult pe litru de motorina ma prapadesc de ras. ohmy.gif

Anyway daca as fii pus sa-mi cumpar din nou masina as lua dci fara sa ma gandesc (la 30K an se simte rau de tot in buzunar)
*


mi se pare mie sau tu nu esti hotarat?razi de ''zgarciobi'' dar ai vrea sa fii unul dintre ei


--------------------
RENAULT/BMW CLIO SYMBOL/320D E90 2007 1.5 dci 70cp/2006 2.0 163cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
randunel
post 4 Mar 2008, 21:19
Post #58


impotriva sistemului


Group: Members
Posts: 70
Joined: 4 March 08
From: Sectorul Agricol Ilfov




Daca alegi diesel, incearca macar la 85cp, deoarece consuma mai putin decat cel de 65, elimina mai putine noxe, ajunge la 100km mai repede si are turbina cu geometrie variabila smile.gif


--------------------
Renault Symbol 2006, 1.5 dCi
Land Rover Discovery II 2004, 2.5 TD5
Opel Astra CC 1995, 1.6 16v [de vanzare]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 5 Mar 2008, 09:17
Post #59


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




eu zic sa iei benzina 1.4 8v
consumul in afara e cam de 5-5.5. La 7% ajunge doar pe autostrada la 140.
e ieftin de intretinut, se gasesc si piese de solenza/logan compatibile pentru el. Sportiviteatea nu prea ai pe unde sa ti-o desfasori din cauza aglomeratiei atat din oras cat si de afara. Iar diferenta de pret e mai mult decat semnificativa.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 5 Mar 2008, 09:29
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




@randunel, de unde ai scos-o pe aia cu geometrie variabila la turbina de la motorul de 85CP? huh.gif


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 09:09
Dacia