Laguna II 2.0T, aia nervoasa :)
![]() ![]() ![]() |
Laguna II 2.0T, aia nervoasa :)
Costy2.0 |
![]()
Post
#2131
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 27 October 18 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2 Grandtour
2006 2.0dci 150hp Initiale Paris
|
|||
audiofilu' |
![]()
Post
#2132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Sunt benzinare folosite ca taxi care bat milionul.
Mitul ca dizelache e mai fiabil e ca ala care se refera la cuplul de dizal. Asa o fi doar ca mai e si o cutie de viteze intre motor si roata. Si mototcicleta are un cuplu de cenzurat dar parca trage mai bine ca dizalu, nu? Inseamna ca pana acum, cu 271000 de km sunt in top 1 la km efectuati cu doite. ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
pishky |
![]()
Post
#2133
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
la mine doide nu doite, a cam iesit la pensie pe la 350.000
Am scos-o la blec fraidei, nu m-a sunat nimeni. Zace in parcare Trebuie sa o duc sa ii fac schimbul de ulei. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
realnick1 |
![]()
Post
#2134
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 25 February 13 From: buc ![]() |
La 271K cred ca esti veteran. Cel putin in Ro. Desi e posibil sa mai fie Scenic-uri pe gaz care au facut multe excursii. Eu de cand am luat-o am facut 20k si deja ma apropii ca si suma cheltuita pe benzina de costul de achizitie al masinii
![]() Dar nici nu i-as baga gaz, nu cred ca o mai tin asa mult..si-n plus nu pot accepta ideea de a nu avea roata de rezerva ![]() |
--------------------
renault
Laguna 2.0T
2006
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2135
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.711 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 23 Mar 2022, 19:41) Sunt benzinare folosite ca taxi care bat milionul. Mitul ca dizelache e mai fiabil e ca ala care se refera la cuplul de dizal. Asa o fi doar ca mai e si o cutie de viteze intre motor si roata. Si mototcicleta are un cuplu de cenzurat dar parca trage mai bine ca dizalu, nu? Inseamna ca pana acum, cu 271000 de km sunt in top 1 la km efectuati cu doite. ![]() motocicleta trage mai putine kile decat dieselul. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#2136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Sunt motoare de motocicleta puse pe masini.
Important e ansamblul motor-cutie, degeaba ai motor cu un cuplu mare caruia ii atasezi o cutie de viteze care il face inutilizabil. Daca unui dizal ii pui o cutie cu rapoarte ca la benzina e cam naspa, la fel si invers. La volant da, cuplul e mai bun la dizal dar mai conteaza si puterea iar aia se obtine si din turatie, e o formula simpla. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2137
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.711 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Intre un logan diesel de 90 de cai si un logan pe benzina de 90 de cai, dieselul tracteaza o rulota mai grea si schimba trepte mai rar.
end of story. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#2138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.229 Joined: 13 October 06 ![]() |
Cu toate astea reno a scos diesel-ul de pe logan pastrand doar benzina...
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#2139
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Renault si-a dat singur cu tesla in oo la faza asta. Anul trecut nu au re-introdus pe Clio 1.5 dCI-ul? De bine ce se vindea benzina
![]() Bine...Renault si deciziile sale (vezi situatia actuala).. @audiofilu 271k km nu-i vreo realizare..adica eu cel putin asa vad situatia. Diesel-ul prin constructia sa este mai robust decat un benzinar, iar treaba asta o stie toata lumea. Insa am ajuns sa traim intr-o lume in care si 50k km parcursi fara probleme presupun un "apogeu" al fiabilitatii. Deh, nici tigaile nu se mai fac cum se faceau candva.. "dar mai conteaza si puterea iar aia se obtine si din turatie, e o formula simpla." de acord total. Caii de benzina sunt mai naravasi decat aia de dizal. Dar sa fim realisti, ca nu vorbim aici de motoare mari ca cilindree si puteri uriase..Daca discutam de 3.0 benzina turbo, era altceva..dar asa.. ![]() 2.0T, 2.0 dCI...tot un drac. Cu anumite avantaje si dezavantaje pt fiecare motorizare, evident. |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2140
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.711 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
dieselul e acolo pentru flote, nu pentru utilizatori privati.
si nu doar reno a scos diselul din clasa asta de masini. Asta nu insemna ca exista multe locomotive sau camioane pe benzina.... This post has been edited by einstein1984: 24 Mar 2022, 15:19 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#2141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 24 Mar 2022, 13:23) Intre un logan diesel de 90 de cai si un logan pe benzina de 90 de cai, dieselul tracteaza o rulota mai grea si schimba trepte mai rar. end of story. Nici un end of story, sunt motoare cu plaje de turatii diferite. Cand o sa vad un dizal care are linia rosie la 7-8000rpm mai vorbim. Si benzinake trage doar ca pe alta plaja de turatie. La dizal pleci fara sa accelerezi, la benzina mai pe la 1500. Alta plaja de turatii, alta functionare. De asta are consum mai bun dizalu, la aceeasi turatie a motorului are o viteza mai mare. La dizal mergi cu 2000 iar la benzinar cu 3000 sau mai mult. Mai e si randamentul termodinamic mai bun la Diesel vs Otto, asta pentru cine stie... vreo 40 vs 30 maxim. In ce priveste fiabilitatea: am mai spus, sunt masini pe benzina care au milionul, ca romanul isi ia tractor ca face trasee lungi e altceva. Pe Otto se pune GPL si nu e probleme. In trecut (acum vreo 20/25 de ani) 1,9td era echivalent ca performante cu 1,6 benzina aspirat. Dizalul fara turbina e mort. Comparam 2.0TD cu 2.0TB. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#2142
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
"Cand o sa vad un dizal care are linia rosie la 7-8000rpm mai vorbim."
Nu e un argument bun asta, sa stii. Tu mergi non-stop in 7-8000 rpm? ![]() Nu vreau s-o dam in versus, benzina vs diesel, dar e mingea la fileu: Dumneata cum ai in ograda 2 benzina turbo 170 cai asa am si eu un 2 dizal turbo 170 cai (avea candva, acum are un pic mai mult..). Sunt masini din aproximativ aceeasi perioada, deci ar fi o comparatie justa. Am pedalat si 2 benzina turbo din grupul VAG (200 cai) si nu e o diferenta cer-pamant, crede-ma. Consum? Daca vorbim strict de exploatarea normala a masinii intr-o tara civilizata, respectiv drumuri extraurbane, pe autostrada la viteze normale de autostrada, cu ce iesi mai castigat? Cu tractorul, evident. De ce sa am consum de 13-15% in oras cand pot avea 10%? De ce sa am consum 8,5-9% extraurban cand pot avea 6-6,5% (la mers "alert", nu dormit..). Cu un plin sa mergi 1000km+ e ceva. Cat despre GPL, pe benzinar turbo.. Sportivitate? Normal ca dizalul fara turbina e mort, dar nu mai suntem acum 20/25 ani..wtf. Cum am spus anterior, caii de benzina sunt mai "naravasi", dar nu comparam 1.5 dCI vs 2.0 T.. Eu cu a 4-a pot sa merg si cu 70 km/h, si cu 170 km/h, deci nu cred ca se pune problema de "elasticitatea" masinii atunci cand vine vorba de o depasire. Si crede-ma ca face destul de repede viteza masina, nu trebuie sa scot calendarul sa vad in cat timp "face viteza". Fiabilitate? Toata lumea cand aude de dizal zice "pff, DPF care se infunda, injectoare care pica, turbina care pica"..pai normal, ca multi isi iau masini obosite, neintretinute si cand pica ceva "dom'le, e proaste astea". Si mai socotim si exploatarea & intretinerea tipic romaneasca si ai reteta "succesului". Dar benzina turbo nu are hibele ei? Nu-i dracul atat de negru, dar majoritatea dintre noi avem niste pre-conceptii nefondate, parerea mea. Daca tot vorbim de fiabilitate, sa luam un caz concret, calculam o medie de 6.5% de consum la un dizal si 9% la un benzinar, puteri echivalente, exploatare 50-50 sa zicem. Pai eu din diferenta de consum, la 10k km economisesc cam 400 euro. Cu 400 euro, imi iau un kit de ambreiaj + volanta ori reconditionez turbina ori reconditionez injectoarele (sau iau un set complet SH bune) ori schimb 3 EGR-uri. Si asta doar la 10k km..dar la 50k, 100k km? Ma repet, nu vorbim de motoare cu cilindree mare si sute de cai putere. Sunt niste motoare amarate de 2 litri cu o putere decenta...si atat. Benzina turbo pentru cei pasionati intr-adevar de sofat si cei care isi permit, evident, face sens atunci cand vorbim de puteri ceva mai mari (>300) ori pe masini de genul Megane RS, Golf GTI/R, Clio RS, Civic Type R.. Alt caz cand benzinarul face sens e atunci cand cineva merge 90% urban de colo colo, dar pt asta avem ascutitorile cu motorul de ~1 litru. ![]() |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#2143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Ai inteles si nu prea ai inteles ce am vrut sa zic despre dizal cu 7-8000rpm. E vorba de alta plaja de turatii.
Si eu economisesc 500 de euro la 10000 de km ca am GPL. Si eu daca merg cu 2000 rpm am consum mic. De regula merg cu 2500. Si cu a patra ajung la 180... ![]() Era vorba despre "cuplul de diesel". Tractorul are cuplu mare, un camion are cuplu mare... Dar toate astea au o cutie de viteze pana la roata. Sunt si "tractoare' care au motor de benzina mic si cu ajutorul unei cutii de viteze trag de rup. De ce acelasi motor pus pe masini diferite ale aceleiasi marci au comportament diferit? Nu oare CV cea care face diferenta? Cum naiba de un benzinar care are un cuplu de 340Nm bate un diesel care are cuplu de 400Nm? Nu cuplul e totul, conteaza si plaja pe care este utilizabil. Sunt destule benzinare care au CV cu 8 sau 9 trepte si consumul este similar unui diesel. Am avut diesel 4 ani, in rest (27 doar benzina). Lasand astea deoparte maine ii vine randul unui schimb de ulei plus un Ceratec (a cata oara)... sper sa am vreme buna. This post has been edited by audiofilu': 25 Mar 2022, 18:21 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#2144
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Normal ca e vorba de alta plaja de turatii, sunt motoare diferite dpdv constructiv.
"Cum naiba de un benzinar care are un cuplu de 340Nm bate un diesel care are cuplu de 400Nm? Nu cuplul e totul, conteaza si plaja pe care este utilizabil." Cuplul nu face viteza, niciodata nu a facut si nu o sa faca..insa diferenta e ca la dizal esti mereu in zona cuplu maxim, de acolo senzatia de "bagat in scaun" inca de la turatii mici. E mai comod de condus, pt ca nu mesteci in cutie mereu. Plus ca daca merge mai lejer masina -> consum mai mic. Benzinarele alea cu cutii de viteze in 8 sau 9 trepte nu sunt din perioada masinilor noastre. Nu comparam masini noi vs vechi. Daca aducem in discutie DSG-ul, s-a terminat. ![]() Noi aici vorbim de masini cu motoare de jucarie, cum am spus. Mai zic o data si ma opresc, promit. ![]() Iar la sportivitate, nu e diferenta mare la viteza si alte cele. Da, benzina e mai rapida..dar foarte infim. Am probat cu 2.0 TFSI 200 cai in perioada cand aveam 170 cai si din mers, e un fleac ![]() ![]() Cine vrea masina de alergat, are de unde alege..nu balene ca ale noastre. Apoi vine zona cu 2.0 benzina de 250 cai si deja intri pe teritoriu de 3.0 dizal, unde e clar cine e in avantaj. There is no replacement for displacement. ![]() Gata, ma opresc din off topic. Ciudat cum de nu i-ai facut topic in sectiunea "Jurnal de bord". Tinem pumnii pentru vremea buna. |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#2145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
O am de noua din 2005, vreun an si cateva luni am vorbit singur apoi m-am lecuit.
Merge baba de n-are treaba. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#2146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Deasupra filtrului de ulei, pe blocul motor, este un senzor catre care vin 2 fire, nu stiu ce este dar l-am gasit rupt. Sigur a fost vatamat la precedentul schimb de ulei. Asa e cand nu o faci tu si dai masina pe mana diversilor "mecanici".
Ce e acel senzor? O fi senzorul de detonatii sau "batai motor"? Are in portiunea capacului doua fire metalice, am lipit cu picatura capacul de carcasa si acum este ok. IMG_20220331_174827.jpg ( Size: 3.36mb ) Number of downloads: 252 IMG_20220331_174836.jpg ( Size: 3.62mb ) Number of downloads: 245 Supapa reglaj mers in gol https://www.epiesa.ro/supapa-reglaj-mers-in...sid-4403413.htm daca este defecta, poate sa genereze un ralanti usor oscilant? https://studio.youtube.com/video/qAyK6DfSEBg/edit This post has been edited by audiofilu': 31 Mar 2022, 18:07 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
realnick1 |
![]()
Post
#2147
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 25 February 13 From: buc ![]() |
cica ar fi senzor de detonatii
|
--------------------
renault
Laguna 2.0T
2006
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#2148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Da, așa este. Am lipit pe poziție carcasa, sta perfect.
Cum e cu supapa aia de mers in gol, poate da genereze dacă e defecta comportamentul de ralanti oscilant? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#2149
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Avand in vedere ca senzorul ala e piezoelectric, zic sa-l inlocuiesti, ca sa-si poata indeplini functia. Lipit nu cred ca mai poate functiona.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#2150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Daca se vede in poze... Am lipit doar carcasa. Intr-adevar, erau doua lame fine metalice care nu stiu ce rol au (dar nici nu trebuie), il voi inlocui desi am benzina buna in rezervor si merg preponderent cu GPL.
Capacul negru vine peste corpul metalic infiletat in blocul motor, astea doua sunt lipite intre ele, nu senzorul de bloc. Niciodata nu am auzit zgomotul de detonatii ca la masinile de acum 30 de ani. Dar daca ar fi sa iau, cat de sus sa "ma arunc"? https://www.autokarma.ro/cautare-dupa-cod-p...00866055&page=1 Despre supapa de mers in gol, ceva recomandari? This post has been edited by audiofilu': 4 Apr 2022, 13:56 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#2151
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Sunt nedumerit daca masina asta are supapa de reglaj mers in gol sau nu.
Am intrebat la autokarma si dupa VIN mi-au facut o oferta insa la ei se numeste motoras regulator relanti (ralanti) si costa 172 de lei dar cand cauti pe sete nu apare. Un cineva mi-a zis ca la doite nu este asa ceva. Cine e in eroare? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
realnick1 |
![]()
Post
#2152
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 25 February 13 From: buc ![]() |
Daca ai codul de la Autokarma, vezi pe site la producator daca merge si pe Laguna 2T
...ziceai ca ai schimbat radiatorul de apa, ai idee ce cod este pe original? Sau ce cod avea cel pe care l-ai luat? N am chef sa stau cu frica ca cedeaza la un moment dat.Asta e una, ar mai fi si parbrizul, mi a dat cu pietricica si floricica si s-a extins. Dar ala il fac cand se apropie ITP ul. |
--------------------
renault
Laguna 2.0T
2006
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#2153
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu am cod primit de la Autokarma, s-au smecherit, nu mai lasa nici o informatie sa scape.
Nici despre radiator nu am insa am luat parca Nissens. Sun la epiesa si un flacau imi spune ca nu e una si aceeasi piesa, jos dupa VIN este ce am cerut eu iar in oferta e altceva se pare. Eu caut sa aflu daca pentru 2.0T exista vreo supapa, vreun motoras, orice, care sa regleze ralantiul. Constat o usoara oscilatie a turatiei de ralanti (vezi film mai sus) si nu stiu daca e responsabila de asta vreo piesa; daca da, care e numele ei... 2022_05_04.png ( Size: 91.35k ) Number of downloads: 193 5 May 2022, 11:19: Am fost in magazin sa iau termostatul si senzorul de detonatii (contra detonatiilor) si am intrebat si de supapa aia. Ca-i mâr, ca-i bâr... ca e, ca nu e, asa e programul... This post has been edited by audiofilu': 5 May 2022, 10:19 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#2154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Am schimbat anvelopele de iarna pe 60 cu anvelope de vara pe 55.
Mergand pe pilot automat am observat ca in ambele situiatii vitezometrul este ceva mai optimist, cam cu 2 km/h in timp ce viteza reala (pe GPS) era mai mica: -cu 3km/h in cazul anvelopelor pe 60 -cu 5km/h in cazul anvelopelor pe 55. De aici cred ca setarea in calculator este pentru flancul de 60. Intrebarea este daca si la alte motorizari va arata ca la mine, cam cu 1-2km/h in plus pe vitezometru fata de viteza setata prin CC. 60.jpg ( Size: 1018.97k ) Number of downloads: 146 55.jpg ( Size: 548.75k ) Number of downloads: 143 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
dorin0710 |
![]()
Post
#2155
|
Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 3 September 20 ![]() |
Și mie pe GPS îmi arată 130km/h atunci când pilotul este setat pe 134km/h. Anvelope vara pe 55.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2.0T 2006
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#2156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Bun, GPS ca GPS, daca setezi o viteza oarecare, cat arata vitezometrul, e ca la mine?
80 setat arata putin peste 80 sau 90 setat arata putin peste 90? Acum nu ma refer la GPS. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#2157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Am ramas surprins cand am aflat ca setarea era deja pentru anvelopele pe 55 iar decalajul la trecerea de la 60 la 55 e mai mare (in ce priveste viteza). Deci eu aveam anvelope pe 60, setarea pentru anvelope pe 55 si in primul caz eroarea era de doar 3 km fata de 5 km cat e acum. Vitezometrul e mai optimist in ultimul caz.
Am trecut de proba pe 60 (index 105 in CLIP) sa vedem ce arata. De ce oare pentru volanul pe dreapta sunt alte valori? Nu e aceeasi masina, nu sunt aceleasi roti? This post has been edited by audiofilu': 24 May 2022, 11:54 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
GBX |
![]()
Post
#2158
|
Membru autentic Group: Members Posts: 621 Joined: 26 May 13 From: aproape de Cluj ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 24 May 2022, 12:47) Are legătură cu înclinația drumului și unghiurile direcției, care diferă puțin pe dreapta față de stânga, pentru a nu avea mașina tendința să "curgă" spre exterior. |
--------------------
ex. Dacia/ Renault
1300/ 19 Europa
- 5-MS-8258
1972/ 1997
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#2159
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Aici nu e vorba de unghiuri ci de rotatia rotilor in doua variante diferite.
Oricum masina daca este lasata libera se duce usor spre dreapta, merge drept doar daca drumul este perfect drept sau mergi pe centru. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
GBX |
![]()
Post
#2160
|
Membru autentic Group: Members Posts: 621 Joined: 26 May 13 From: aproape de Cluj ![]() |
Dacă treci pe celălalt sens al drumului vei vedea că are tendința să ia stânga mai repede decât o ia spre dreapata când ești pe partea "corectă".
|
--------------------
ex. Dacia/ Renault
1300/ 19 Europa
- 5-MS-8258
1972/ 1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 11:19 |