Imbunatatiri twingo
![]() ![]() ![]() |
Imbunatatiri twingo
cuculean |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 5 June 07 From: Deva ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Twingo
2001
|
|||
Ovitzy |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 12 March 07 ![]() |
am si eu o intrebare.....cam cat ar costa infoliatul geamurilor la o bubu....si alea omologate si alea neomologate......cum ar fi mai indicat sa fie puse?
22 Aug 2007, 10:48: www.cridem.ro.....daca va intereseaza accesorii auto.......magazinu este in oradea si zic eu e ff dotat.....numai bine 22 Aug 2007, 12:27: http://www.auto-styling.ro/products/index....products_id=424 22 Aug 2007, 13:42: www.twing.org/public/Elements/pmt3.jpg This post has been edited by Ovitzy: 22 Aug 2007, 12:42 |
--------------------
Renault
Twingo
2001
|
|
twingooo |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru de partid din Republica Ceha Group: Members Posts: 747 Joined: 13 October 06 From: Ceska Republika, Praha 4 ![]() |
pe spate lateralele iti recomand eu...dar a ta e culoaredeschisa si ar merge o folie care sa nu fie opaca!tot parerea mea.cat despre pret, eu am dat la coltul blocului 50 ron cu folie inclusa in pret.
bafta! PS:chitul de acolo e pentru phase I...nu cred ca mai sunt foarte multe!da multam de link.in schimb e faina ultima poza |
--------------------
Renault
Espace 2.0 dci
2007, Privilege mens sana in corpore barosano!
|
|
Ovitzy |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 12 March 07 ![]() |
ms de sfaturi.....si daca mai gasesc linkuri interesante o sa mai pun......iar legat de folie....nu ai o poza cu a ta?sa vad cam cum ii......si u zici sa pun putin ami deschis sa nu fie fff inchis ca nu da bine nu?
tksss |
--------------------
Renault
Twingo
2001
|
|
twingooo |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru de partid din Republica Ceha Group: Members Posts: 747 Joined: 13 October 06 From: Ceska Republika, Praha 4 ![]() |
poza e in topicul "twingo"
|
--------------------
Renault
Espace 2.0 dci
2007, Privilege mens sana in corpore barosano!
|
|
twingooo |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru de partid din Republica Ceha Group: Members Posts: 747 Joined: 13 October 06 From: Ceska Republika, Praha 4 ![]() |
nu stiu daca e potrivit topicul dar, e clar o imbunatatire fata de stare actuala de fapt!cum ati reusit sa scapati de murdaria de pe volan?vreun produs magic?tapiseria merge scoasa de pe scaune si trantita in masina de spalat?in general orice sfat despre detailing pentru pretentioasele noastre e binevenit!poate merge chiar un topic nou pe tema asta:)
21 Sep 2007, 11:57: apropos:achizitionat cotiera logan din mirificul vitan si poate are vreunul din voi vreo idee de a o fixa si totodata sa pot culisa scaunele in continuare?ma gandeam la o solutie cu niste profile din aluminiu in forma de L.are cineva pe masina asa ceva? 21 Sep 2007, 12:01: http://reno.ro/galerie/displayimage-686-73.html ca tot e vineri...are cineva filtru de tipul acela montat pe masina?vreun tutorial si sursa pieselor? This post has been edited by twingooo: 21 Sep 2007, 11:01 |
--------------------
Renault
Espace 2.0 dci
2007, Privilege mens sana in corpore barosano!
|
|
twingooo |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru de partid din Republica Ceha Group: Members Posts: 747 Joined: 13 October 06 From: Ceska Republika, Praha 4 ![]() |
revin...strangem bani de o epava?
|
--------------------
Renault
Espace 2.0 dci
2007, Privilege mens sana in corpore barosano!
|
|
twingooo |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru de partid din Republica Ceha Group: Members Posts: 747 Joined: 13 October 06 From: Ceska Republika, Praha 4 ![]() |
covorasele le gasesti la expert autoparts bucuresti, lizeanu.set la 100roni.in alta ordine de idei:saturat de plase imprastiate prin portbagaj?banuiam!idee super fun:se ia una bucata umeras plastic si se propteste in tetiera de pe spate in asa fel incat carligul sa serveasca drept suport de plase in portbagaj!!!!!!!!cel putin sotia mea apreciaza solutia!:)))
|
--------------------
Renault
Espace 2.0 dci
2007, Privilege mens sana in corpore barosano!
|
|
Boghdan |
![]()
Post
#99
|
O zi nu e niciodata prea lunga. Group: Members Posts: 75 Joined: 30 January 08 From: Bucharest ![]() |
Salut m-am gandit sa deschid un topic de tunning sa sarim cu pareri niste poze etc ... Momentan eu mi-am pus folie cam 30 % vizibilitate pe gemuletele din spate si cred ca imi voi pune si pe luneta ca nu cred ca ma va opri politia
![]() Targ Vitan : 1. Spray negru transparent : 20 RON 2. Folie 2 tuburi ( 6 m ) : 20 RON 3. FIltru aer sport : 30 RON 4. Toba sport : 140 RON 5. RadioCD Pioneer : 300 RON ( 4 x 50 w ) 6. Boxe Pioneer : 200 RON ( 2 x 40 w ) 7. Set capace : 35 RON 8. Stikar pentru usita de la rezervor : 10 RON rocksi.yo__0121.jpg ( Size: 220.07k ) Number of downloads: 889 rocksi.yo__0125.jpg ( Size: 207.01k ) Number of downloads: 943 rocksi.yo__0016.jpg ( Size: 149.22k ) Number of downloads: 956 rocksi.yo__0124.jpg ( Size: 209.25k ) Number of downloads: 979 This post has been edited by Boghdan: 18 Apr 2008, 10:34 |
--------------------
Renault
Twingo
- B 77 JFKenndy
2000'
|
|
renotgo |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Boghdan,toba sport cu 140 RON ? Ai facut modificari ?Cum se aude ?
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
mateim |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 February 08 ![]() |
mi`am pus si eu da doar pe cea mijlocie
![]() |
--------------------
renault twingo
twingo
- if 15 xxy
1.2 nu-i sufar pe cei care blocheaza intersectia
|
|
hellcat |
![]()
Post
#102
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@Boghdan: Chiar daca te-ai aprovizionat din Vitan, sa stii ca tot tuning se scrie
![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
mm69pit |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 March 08 From: PLOIESTI ![]() |
Bogdan de unde ai luat spray-ul negru transparent pt. stopuri?
|
--------------------
RENAULT
TWINGO
2005 Lazuli
|
|
hellcat |
![]()
Post
#104
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Eu am o banuiala ca din targul Vitan, dar sunt asa...doar vreo 80% sigur...asta si din cauza ca scrie in primul post, nu din alt motiv.
![]() Tu...ai citit primul post? |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Boghdan |
![]()
Post
#105
|
O zi nu e niciodata prea lunga. Group: Members Posts: 75 Joined: 30 January 08 From: Bucharest ![]() |
Ma rog se intelge la fel tunning sau tuning
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Twingo
- B 77 JFKenndy
2000'
|
|
sageata albastra |
![]()
Post
#106
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 10 April 08 ![]() |
Buna id ta!am sa ma alatur si eu in scurt timp!Cred ca e o metoda si de a ne cunoaste,imprieteni pe langa aia de a mai vedea ce modif pot fi facute la twingo.bafta
simpaticuta masina ![]() |
--------------------
renaumt
twingo
2003,75 cp,16V
|
|
dxr |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 388 Joined: 27 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sa zic asa, cam cati cai crezi ca ai castigat in plus cu filtrul ala, sport sa zic asa?
|
--------------------
Daewoo
Matiz
2005
|
|
mateim |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 February 08 ![]() |
parerea mea...sper sa nu sune rautacios...acel filtru din vitan poate fi considerat un filtru mai mult de consum si efect
|
--------------------
renault twingo
twingo
- if 15 xxy
1.2 nu-i sufar pe cei care blocheaza intersectia
|
|
renotgo |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Ce parere aveti ?http://www.twingo.net/nicolas/cyril.htm
25 Apr 2008, 16:05: Motor 1,6 - 16 valve de pe Megane 1 pus pe Twingo... 25 Apr 2008, 16:30: http://www.twingo.net/nicolas/cyril.htm This post has been edited by renotgo: 25 Apr 2008, 15:30 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
K-PAX |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 11 June 07 From: Alba Iulia ![]() |
Sunt curios cate modificari a trebuit sa faca masini. banuiesc ca nu a intrat asa pur si simplu. din cate am vazut acolo e destul de inghesuit. daca merge bine as fi si eu interesat de pret... probabil intr-o zi cu soare o sa fac si eu asa ceva... banuiesc ca are un sprint super ... 110 cai ... pfuu...
|
--------------------
Renault
Twingo
- AB-05-YCN
Twingo Soleil 1.2l 60CP 2004
|
|
renotgo |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Cel mai interesant este cum a reusit sa-l cupleze la cutie ...Daca-ar merge fara modificari ,restul e "floare la ureche".Pe Twingo s-ar potrivi cel mai bine motorul de pe Clio hatchback de 1,4 cu 16 valve.Nu este exclus sa se potriveasca tot ansamblul motor-cutie-planetare.Astea da ,modificari !
![]() 25 Apr 2008, 19:47: http://www.dailymotion.com/video/x4592a_tw...rs-de-roue_auto 25 Apr 2008, 19:52: Asta nu-i sanatos ! ![]() This post has been edited by renotgo: 25 Apr 2008, 18:52 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
mihye |
![]()
Post
#112
|
![]() Group: Members Posts: 316 Joined: 4 May 06 From: TM ![]() |
Ar mai merge 1,2 turbo de pe clio 3 sau twingo GT
|
--------------------
Fiat
GP
2008
|
|
renotgo |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Pai, este acelasi motor (cred) 1,2 cu 16 valve de pe Twingo 1 numai ca are turbina...Poti monta turbina pe propria masina dar nu vor rezista mult timp pistoanele...
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
renotgo |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Imbunatati-ti-va Twingo cu un motor http://www.dezmembrariautomond.ro/index.php
![]() ![]() 22 May 2008, 16:00: http://www.dezmembrariautomond.ro/index.php 22 May 2008, 16:01: Scuze,cautati motor Clio... 22 May 2008, 16:14: Au avut motor de 2l cu 16 v de pe Clio 3.Va dati seama ce-nsemna asta pe Twingo !? ![]() This post has been edited by renotgo: 22 May 2008, 15:14 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#115
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Banuiesc ca sistemul de turbina de la Twingo 2 respectiv Clio 3 ar merge doar e acelasi motor 1.2 /16v. Sa fie oare pistoanele de motorizare de turbo diferite? Adica ma refer la tratamentul de fabricatie sa fie mai special? Nu prea cred.. ma rog..oricum cu turbo pe 1.2 parerea mea e ca acest motoras este dus prea extrem si vor ceda una dupa alta anumite componente...posibil ca axa cu came sa fie diferita la turbo.
Dar motorul are zic eu destul. La cei 75 cai eu unul zic ca e deajuns...si face pe multe masini din clasa ei. Am inteles ca se mai pot scoate ceva caluti si din chip tuning..(la care eu sunt total impotriva - daca vreti sa stiti intrebati-ma de ce). This post has been edited by bubu782001: 22 May 2008, 17:26 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
renotgo |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Pistoanele au un "tratament " special pentru motoarele cu turbina si poate tot motorul pentru a rezista la turatii si cupluri mult mai mari fata de cele fara.Sa stii ca diferentele sint destul de mici intre motorul cu 8 valve si cel cu 16 valve .Eu am motor cu 8 valve si stiu foarte bine ce "muschi" are cand il turez ...cel cu 16 valve trage bine in panta ,in rest ...cam mici diferente ...Eu sint de parere ca si Twingo poate fi modificat asa...ca sa-i poata fi privit posteriorul in toata splendoarea lui ,undeva,pe autostrada...de ceilalti ,musculosi...
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#117
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Motorul D4F vs D7F adica 16V vs cel cu 8V au urmatoarele diferente. Chiuloasa diferita, axa cu came + supapele si distributia. In rest este identic - ma refer ca au acelasi bloc motor respectiv aceleasi componente. Posibil ca la 16V sa aiba vibrochenul si bielele cu un tratament mai special (sunt totusi 15 cai putere in plus - un sfert in plus din puterea lui D7F). Pistoanele in general sunt la fel si la turbo. Segmentii si camasile sunt mai calitativ facute si elementele ce preiau in mod direct forta - bielele si vibrochenul. Pana la asta e ok. Oricum nu cred ca tine sasiul pentru un turbo. Gandeste-te a un 100CP e deja foarte mult pt structura lui Twingo. Nu spun ca ar fi prea fragil (matiz like
![]() Upgrade-ul pentru 101cp reprezinta motorul D4FT 1.2 TCE (Turbo Control Efficiency). Acuma la D4FT am inteles ca ar fi modificata chiuloasa de D4F + turbo + probabil alte modificari. (da banuiesc ca ar costa o carca de bani sa il upgradezi pe asta al nostru). Aaa si uite a 2-a poza un D7F 8v cu turbo. This post has been edited by bubu782001: 23 May 2008, 19:09 Attached thumbnail(s) 13834_BD_ren2007moteur.jpg ( Size: 15.97k ) Number of downloads: 1352 d7fturbo2kg.jpg ( Size: 70.54k ) Number of downloads: 989 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
renotgo |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Bubu ,te contrazic ,100 de cp pe Twingo nu-i dauneaza cu nimic (parerea mea
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#119
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Te cred. Nu are a face motoarele pe care ai facut reparatii. SI eu am facut. Si nu de Dacia pe care se presupune ca il stie toata lumea. De Fiat si de WV broasca. Nu uita totusi ca acu 28 de ani nu se facea atat de multa economie la materiala ca acuma. Acuma carcasele sunt mult mai fragile. Pe de o parte au un motiv intemeia sa fie asa - dezmembrarea la impact pentru a absorbi energia de impact. Pe de alta parte ar fi chiar economia de materiale. Sa-ti dau un exemplu? O "banala" admisie pe un BMW cum zici tu este DIN METAL..iar la twingo...PLASTIC CHIOR..ma rog..samd. Vezi tu..masinile se faceau inainte la alte nivele - deh..si preturile erau altele. Iar clio cu 170cp mai cauta si tu pe net sa vezi ca au facut modificari structurale.
Ok sa zicem ca e ok. sa zicem ca reuseste twingo sa tina 100cp. dar la cutie te-ai gandit? TINE? dar franele nu se fac zob? Ambreiajul ? ca la asa cuplu..trebuie sa te tina nu?. Apar cheltuieli neprevazute..si foarte mari de altfel. Nu e indeajuns doar multi cai si atat. Crede-ma ca stiu ce zic. Ca pui o turbina si un filtru nu e indeajuns pt o masina. Iar mai e o pb. MERITA TWINGO ASA CHELTUIELI? Un ursulet da..MERITA ca e BMW da twingo? Sa nu uitam, ca la twingo apar probleme la tamponul de motor stock da la unul tunat? Alte modificari.. ![]() This post has been edited by bubu782001: 23 May 2008, 20:21 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#120
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ma gandesc sa schimb de pe Twingo UCE-ul + cheile cu un UCH.
Acuma caut argumente pentru operatiunea asta ca e posibil sa coste vreo 100 euro per total. (asta la cineva nu la Renault) UCH-ul este mai nou decat UCE-ul, suporta mai multe functii si e mai destept. UCE de pe twingo este acelasi care echipeaza Solenza (primele modele) si DSN UCH-ul de pe twingo mai noi (dupa 2003) este acelasi care echipeaza Solenza (modele mai noi) si Logan. Pentru persoanele ce nu inteleg despre ce este vorba ma refer la Computerul de Habitaclu al masinii adica ala care se ocupa cam de toate butonasele si luminitele de prin masina. Ca principale diferente intre UCE - UCH ar fi: 1. UCE decodor accepta doar 2 capete de chei, cu un cod de transponder unic. UCH-ul accepta pana la 4 chei (nu neaparat cu acelasi cod in transponder). In cazul UCH-ului se poate dezactiva una sau mai multe chei din memoria UCH-ului (in caz de furt de ex.). La UCE decodor nu se poate acest lucru. 2. La UCH receptorul telecomenzii de deschidere usi (receptorul de radio-frecventa = receptor RF) nu mai este bucsa antidemaraj (extern) ci este integrat inauntru UCH-ului (UCH-ul are un pin pe care se poate pune un fir pe post de antena suplimentara pentru marirea razei de actiune a telecomenzii) 3. UCH are avertizare sonora interna la uitare lumini pozitie aprinse (la UCE decodor nu exista INSA Twingo este smecher si utilizeaza aceasta functie prin buzzerul din modulul afisajului)... asa ca functia asta pica 4. UCH comanda stergatoarele de parbriz + temporizarea lor. (la UCE decodor se face cu releu extern) 5. UCH gestioneaza semnalizarea si avaria (la UCE decodor se face cu releu extern) 6. UCH-ul 'varf de gama' are iesire pentru alarma exterioara (pentru a comunica cu alarme). UCH-ul are si o alarma interna, dar neactivata din fabrica. 7. UCH-ul suporta functia pornirii temportizata a stergatoarelor automat la actionarea spalatorului de parbriz. - la apasarea de sub o secunda a manetei pentru stropirea parbrizului, stergatoarele pornesc automat o singura data. - la actionare de peste 3 secunde a manetei spalatorului de parbriz, stergatoarele pornesc automat de 3 ori 8. UCH-ul are si functia de temporizare dezaburire luneta (ideea e ca la mine butonul este cu retinere si ar trebui sa ii fac o modificare sa il fac fara retinere - doar un impuls) 9. La deschidere usi se aude un BIP ![]() 10. La avarie sau semnalizare click-ul releului de comutare este inlocuit cu un semnal sonor de la buzzerul intern din UCH. 11. DPDVD tehnic UCH-ul este mult mai calitativ facut componentele fiind acoperite cu un lac iar mufele mult mai bine fixate. |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 06:34 |