Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Imbunatatiri twingo

adipad
post 26 May 2008, 15:20
Post #121


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 20 April 08




eu tot nu am inteles de ce sa dai 100 de euro si pe ce blink.gif


--------------------
renault twingo 1.2 - bv10ukv 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulM
post 26 May 2008, 15:44
Post #122


La volan :D


Group: Members
Posts: 35
Joined: 16 May 08
From: Ploiesti




Eu insa as fi curios cum se activeaza alarma interna .. asta ptr. ca Twingo asta mic al meu este iesit din fabrica in 2005/03 .

Ai idee bubu782001 cum se activeaza alarma ? Sau daca exista alarme aftermarket care sa functioneze cu telecomanda masinutzului ? biggrin.gif

This post has been edited by PaulM: 26 May 2008, 16:22


--------------------
Renault Megane Intens Tce130 ,Talisman Intens TCe200 EDC 2016 / 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 26 May 2008, 16:07
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Inca nu...dar incerc sa ma documentez respectiv sa i-ti dau indicii si informatii.
E buna chestia asta...pe mine gandul ca odata nu mai recunoaste cheia ma ingrozeste (ia ganditi-va ce e mai rau intr-un concediu ?) SI asta este o boala binecunoscuta a UCE-ului.

In fond nu e nimic rau in asta (e numai de bine) deoarece pun o componenta mai actualizata si cu functii mai multe care o fac pentru conforul meu (putem sa ii spunem un upgrade).

Unii dau bani grei pentru functii din astea care ridica si valoarea masinii la o adica ma refer la functii...lumea nu se mai uita doar dupa motor + volan. Conteaza mult si accesoriile + confortul (asta este punctul meu de vedere).

This post has been edited by bubu782001: 26 May 2008, 18:44


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulM
post 26 May 2008, 19:26
Post #124


La volan :D


Group: Members
Posts: 35
Joined: 16 May 08
From: Ploiesti




Ai dreptate bubu782001 cand zici de confort .. eu tin un espero doar ptr ca in ce bani as lua pe el (cu toate ca are doar ~80k km) inmultit cu 2 nu iau nici-o masinutza noua cu jumatate din dotarile lui : tot electric prin el inclusiv oglinzi incalzite , temporizare in functie de cum iti place tie a stergatoarelor , spatios si fara plastice inutile prin el (mai tot este imbracat in imitatie de piele sau ce o fi aia si buretata .. nu ai zone cu plastic chior cum am vazut la destul de multe masinutze pana in 10.000E

Uite o chesti misto ar fi daca am putea sa ii adaptam o temporizare la sergatorul spate al Twingoului care dupa pararea mea este prea disperat si nu il poti lasa pornit pe o ploaie mai domoala ...

This post has been edited by PaulM: 26 May 2008, 19:26


--------------------
Renault Megane Intens Tce130 ,Talisman Intens TCe200 EDC 2016 / 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 26 May 2008, 21:14
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Stai si tu un pic...sa ma vad cu un UCH pe ea pus si functional..(e f f naspa procedura ca e plin de coduri pe acolo de antidemaraj si de securitae..etc). In principiu se poate face..insa problema este actionarea..adica noi la maneta avem doar 2 pozitii pt spate..odata activare stergator spate...si a doua spalare luneta. doar sa putem pune un mic montaj electronic (pentru temporizare) si undeva un contact...


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adipad
post 26 May 2008, 22:18
Post #126


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 20 April 08




aici va pot ajuta eu cu o idee si chiar mai mult,putem face sa mearga si stergatorul din spate cu temporizare in momentul cand si cel din fata e pe temporizare cu o simpla punte.maine am sa ma uit si va zic


--------------------
renault twingo 1.2 - bv10ukv 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 27 May 2008, 08:59
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Foarte tare ideea chiar eu nu ma gandisem la asta. Doua moduri de functionare a stergatoarelor spate / fata. CU temporizare si FARA temporizare.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adipad
post 27 May 2008, 10:21
Post #128


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 20 April 08




nu stiu sigur dar mi se pare bubule ca ultimul tau post e la misto,eu doar m-am gandit ca in momentul cand ai stergatoarele din fata pornite pe temporizator si pornesti si spatele si acesta sa mearga pe impulsul celor
din fata deci nu vei avea temporizare pe spate decat daca cele din fata sunt pornite pe temporizare si in rest vor merge normal.asta ca sa nu punem alte butoane care sa nu arate estetic.daca vrei totusi acest lucru iti voi trimite un montaj simplu pe care il poti face.


--------------------
renault twingo 1.2 - bv10ukv 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 27 May 2008, 17:57
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Nu nu nu..nu ma intelege gresit...CHIAR NU E LA MISTO. Este foarte logic ce am zis si mie mi sa pare desteapta treaba. Stim toti ca manetei are 4 pozitii pentru stergatorul fata:

1. Oprit
2. Temporizat
3. Normal
4. Repede

Stergatorul spate functioneaza in orice pozitie s-ar afla maneta (ma refer la acestea 4) insa numai cu viteza normala.

Acuma modificarea ar trebui sa faca aceste moduri:

1. Cand cuplez stergatorul numai spate (deci cel fata pe pozitia oprit) sa mearga normal. (cum este el de la mama lui)

2. Acuma cand pun stergatorul fata pe pozitia temporizat ala spate sa baleeze temporizat. (aici intervine modificarea)

3. Cand pun stergatorul fata pe pozitia normal sau repede ala spate sa baleeze normal. (cum este el de la mama lui)

Deci pe scurt NUMAI cand stergatorul fata este in modul temporizat sa functioneze si cel de pe spate in acelasi mod.

EXACT ce ai zis tu. Poate ai inteles gresit.

This post has been edited by bubu782001: 27 May 2008, 18:06


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adipad
post 27 May 2008, 21:41
Post #130


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 20 April 08




scuze pt greseala,azi nu am avut timp sa ma uit dar poate maine ma uit si va spun ce trebuie facut


--------------------
renault twingo 1.2 - bv10ukv 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
K-PAX
post 27 May 2008, 22:01
Post #131


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 11 June 07
From: Alba Iulia




Dar de ce sa il faci temporizat ca ala nu il folosesti prea mult. adica ai si oglinzile laterale. si ala cred ca il folosesti doar cand mai dai cu spatele.
eh... daca vrei sa il faci e okay ca nu cred ca e o operatiune prea grea. doar ca tre sa desfaci in jurul volanului... asta mai mult ca sigur
si sa umbli la intrerupator. mai mult de atat nu prea pot sa zic decat bafta wink.gif


--------------------
Renault Twingo - AB-05-YCN Twingo Soleil 1.2l 60CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 27 May 2008, 23:48
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Din motive de uzura aiurea (lama, motoras)..uneori chiar nu ploua asa de tare raportat la viteza lui in mod de lucru normal. Si in plus este chiar o chestie buna..de ce sa nu ai temporizare si pe spate?


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 31 Aug 2008, 16:32
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Fratilor propun o idee foarte buna dupa parerea mea si anume un regulator/limitator de viteza pe Twingo (informatia o am pentru modelul cu motor D4F).

Schema este luata de la Renault Clio2 cu aceeasi motorizare D4F si este foarte simplu (dupa parerea mea) de implementat deoarece acest tip de UCE-Injectie de la motorul D4F (mai precis Magneti Marelli 5NR) ARE integrata aceasta functie e posibil totusi (nu sunt 100% sigur) sa trebuiasca sa se activeze in el o functie.

Conform schemei avem urmatoarele repere:

Regulator/Limitator viteza.

1016 - Bloc Rezistente habitaclu
120 - UCE Injectie
689 - Conector volan regulator/limitator de viteza si airbag
627 - Comenzi volan regulator/limitator viteza
1081 - Comutator principal activare/dezactivare limitator/regulator viteza

Acuma sa le luam pe rand:

1016 - Blocul de sigurante il avem cu totii pe masina asa ca nu se pune problema.


120 - UCE injectie de pe motorul D4F la fel il avem, bineinteles vorbesc doar de cei cu motor cu 16V - (Magneti Marelli 5NR are 2 mufe una neagra si una maro - acesti pini sunt din mufa neagra)

Pin F3 - Comanda activare/dezactivare regulator de viteza
Pin G4 - Comanda activare/dezactivare limitator de viteza
Pin J2 - Semnal retur programare regulator de viteza
Pin G2 - Comanda programare regulator de viteza


689 - Conectorul volan - acesta apare in schema deoarece Clio are comenzile pe volan deci in consecinta trebuie sa aiba trecute comenzile prin spirala aia de la Airbag - nu este necesar aici pentru ca noi putem sa il punem pe o comanda la mana (gen telecomanda de la sistemul audio)


627 - Comanda programare limitator/regulator de viteza - Asta este grupul de butoane (4 mai precis) pentru programare si ajustare a vitezei - acestea sunt montate pe volan la Clio

Pin 1 semnal retur programare regulator de viteza
Pin 2 comanda programare regulator de viteza


1081 - Comutator principal activare/dezactivare limitator/regulator viteza

Pin B2 + protejat lumini pozitii stanga
Pin A1 masa
Pin A3 comanda activare/dezactivare regulator viteza
Pin A2 + protejat dupa contact lampi stop
Pin B1 comanda activare/dezactivare limitator viteza

Pinii de la contactorul de frana este identic ca cel de Clio si nu trebuie facuta decat o simpla modificare adica tras un fir de la sigurante la unul din pini (mai precis un +).

Si cum suntem niste norocosi pe motorizarea D4F NU EXISTA CONTACTOR LA PEDALA AMBREIAJ (alte motorizari necesita un contactor la pedala de ambreiaj pentru a beneficia de functiile mai sus enumerate)

Hai ca se poate. Eu unul am sa incerc (am facut o multime de gadgeturi pe masinuta asta si nu am motive sa cred ca nu va merge)

Astept pareri sustineri eventual idei.

This post has been edited by bubu782001: 31 Aug 2008, 23:51

Attached thumbnail(s)
Regulator_Limitator_viteza.jpg ( Size: 73.95k ) Number of downloads: 1729


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 31 Aug 2008, 21:23
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mersi. Daca tot am inceput hai sa va lamuresc cum sta treaba:

1081 - Comutator principal.

Acesta are 3 pozitii: Normal este pe Off, o pozitie este pentru limitator de viteza, o pozitie este pentru regulator de viteza (cruise control).

In functie de pozitia lui se schimba si functionarea celor 4 taste (627).

Treaba sta asa:

Pentru limitare de viteza:

Functia limitare a vitezei va permite sa decideti conducerea autovehiculuilui la o viteza maxima pe care a-ti setat-o in prealabil

Sistemul functioneza la viteze mai mari de 30 km/h.

Control

1 Butonul Activare/Dezactivare principal.
2 Buton pentru memorare limita viteza si ajustare a vitezei (crestere). (+)
3 Revenire la viteza limitata memorata. (R )
4 Oprire functie (cu viteza limitata memorata). (O)
5 Buton pentru memorare limita viteza si ajustare a vitezei (scadere). (-)

Pentru Cruise Control

Functia de Croaziera permite sa luati piciorul de pe pedala de acceleratie in timp ce masina va continua sa ruleze la o viteza pe care a-ti setat-o in prealabil.

Sistemul functioneza la viteze mai mari de 30 km/h.

Control

1 Butonul Activare/Dezactivare principal.
2 Buton pentru memorare viteza de croaziera si ajustare a vitezei (crestere). (+)
3 Revenire la viteza de croaziera memorata. (R )
4 Oprire functie (cu viteza de croaziera memorata). (O)
5 Buton pentru memorare viteza de croaziera si ajustare a vitezei (scadere). (-)

Niste poze cu butoanele, respectiv schema celor 4 butoane de pe volan (627):

This post has been edited by bubu782001: 31 Aug 2008, 22:34

Attached thumbnail(s)
Butoane_1.jpg ( Size: 102.19k ) Number of downloads: 1743
Butoane_2.jpg ( Size: 18.44k ) Number of downloads: 1631
Buton_Activare.jpg ( Size: 66.99k ) Number of downloads: 1013
Butoane_volan_stanga.jpg ( Size: 78.05k ) Number of downloads: 983
Butoane_volan_dreapta.jpg ( Size: 68.11k ) Number of downloads: 293


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalincre
post 26 Jan 2009, 19:34
Post #135


twingo fan


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 February 08
From: Laslea, Sighisoara




dupa cum scrie si in descriere, vreau sa-mi montez un filtru sport pe twingo cu motor c3g, are cineva idee cum sa fac asa ceva, fara alte adaptari, eventual ceva poze.


--------------------
renault/nissan twingo/note - SB 97 ACC/ SB 98 ACC 2009 night&day/2006 acenta
SB 97 ACC / SB 98 ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dxr
post 30 Jan 2009, 12:10
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 388
Joined: 27 November 05
From: Bucuresti




Eu v-am luat-o inainte... Am montat un filtru de aer sport...

twingo.jpg ( Size: 404.46k ) Number of downloads: 354
twingo__1_.jpg ( Size: 403.48k ) Number of downloads: 343
twingo__4_.jpg ( Size: 320.35k ) Number of downloads: 365




--------------------
Daewoo Matiz 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 30 Jan 2009, 12:45
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Spune-ne ,ce imbunatatiri se simt ...?


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dxr
post 1 Feb 2009, 20:02
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 388
Joined: 27 November 05
From: Bucuresti




Pai ce sa iti zic se simte o imbunatatire la demaraj iar eu am si evacuare sport si acum masinuta face un zgomot mai puternic si mai dragut smile.gif

This post has been edited by dxr: 2 Feb 2009, 01:18


--------------------
Daewoo Matiz 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingo_buc
post 1 Feb 2009, 20:23
Post #139


fost twingar


Group: Members
Posts: 883
Joined: 4 January 09




i`ai dat un calut 2 acolo... da si un consum un pic mai mare nu cred ca mult dar un 0,2...0,3 litri...


--------------------
mitsubishi colt CZ3 - B8x8BBB 1.1 75CP 2008 MOTION
fost twingar si fost TDI-st
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalincre
post 2 Feb 2009, 21:33
Post #140


twingo fan


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 February 08
From: Laslea, Sighisoara




si pe mine ma intereseaza asa ceva dar pentru motorul c3g cel cu injectie monopunct.
ce ai facut cu admisia de pe galeria de evacuare, se poate anula? un administrator sa ne spuna si noua sau un cunoscator putem renunta la ea? ca atunci gasesc eu o solutie sal montez.


--------------------
renault/nissan twingo/note - SB 97 ACC/ SB 98 ACC 2009 night&day/2006 acenta
SB 97 ACC / SB 98 ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 3 Feb 2009, 19:39
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Monteaza-ti linistit filtrul ! El nu face altceva decat sa faciliteze admisia unei cantitati de aer mai mare si mai rapida.In concluzie ,motorul inspira mai bine ,mai usor .


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalincre
post 6 Feb 2009, 21:23
Post #142


twingo fan


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 February 08
From: Laslea, Sighisoara




dar cum montez filtrul pe carburator? asta e problema mea, filtrul e unul conic si are doar adaptoarele pentru conducta ce duce la carburator, acolo nu stiu cum sa fac, ma poate ajuta cineva cu poze ca eu nu am gasit nimic home made


--------------------
renault/nissan twingo/note - SB 97 ACC/ SB 98 ACC 2009 night&day/2006 acenta
SB 97 ACC / SB 98 ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 6 Feb 2009, 22:24
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Prinde-l de acea "conducta" ce duce la injectie (nu carburator ,injectie monopunct) si fereste-l de aerul cald produs de motor .

7 Feb 2009, 20:13:
Si daca tot se vorbeste pe aici de imbunatatiri ...incepand de astazi am scapat de praful abundent de pe strazile noastre montandu-i masinii un" filtru de polen" home made . Ingrediente ...am cumparat un cos de plastic din Billa , de la care am folosit o laterala pe post de grilaj ,filtrul de hota ceva mai gros si doua bride cu care am prins(strans) grilajul + filtru pe cele doua guri de acces a aerului .Deocamdata sint foarte multumit de "lucrare" ...Sint curios ce durata de viata are filtrul minune smile.gif "Reteta " o aveti ,asa ca ,scapati de praf !

This post has been edited by renotgo: 7 Feb 2009, 19:13


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalincre
post 7 Feb 2009, 20:56
Post #144


twingo fan


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 February 08
From: Laslea, Sighisoara




scuze ca sunt direct, dar cred ca vorbesti in necunostinta de cauza, motorul c3g ar carburator cu un injector in el (nu are injectie), carcasa filtrului de aer (jumatate din ea se prinde pe carburator), iar cealalta jumatate (separata de filtru propriuzis) are o iesire care se separa in doua si merge o parte la galerie (pentru aerul cald) si o parte in fata (pentru aerul rece), intelegi? daca nu maine am sa pun o poza.


--------------------
renault/nissan twingo/note - SB 97 ACC/ SB 98 ACC 2009 night&day/2006 acenta
SB 97 ACC / SB 98 ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 7 Feb 2009, 22:54
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Chiar daca esti direct iti sugerez sa studiezi putin ce este un CARBURATOR !

7 Feb 2009, 23:59:
Demult ,se folosea aerul cald degajat de motor pentru a evita jivrajul ,acum ,s-a constatat ca acel aer cald este mai sarac in oxigen si motorul pierde din performante "inghitindu-l ".

8 Feb 2009, 00:04:
Trebuie sa intelegi ca nu postez aici in "necunostinta de cauza" ! up.gif

8 Feb 2009, 00:04:
Bubu ,astept sa-i dai o replica ...! smile.gif

This post has been edited by renotgo: 7 Feb 2009, 23:04


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 7 Feb 2009, 23:26
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Buna seara. Se pare ca nu ma tin de cuvant si am intrat din nou. Catalincre ma tem ca aici nu esti prea bine informat si cam tu esti cel in necunostinta de cauza. Ansamblul ala format din piesa aceea ce seamana cu un "carburator" + UN injector se cheama Injectie Monopunct. "Carburatorul" ala se cheama in realitate: THROTLE BODY si este format din 2 parti:

Partea superioara (Corpul injector) unde se afla injectorul, regulatorul de presiune combustibil si senzorul de temperatura aer (IAT sensor).
Partea inferioara (Corpul clapeta) ce se ocupa cu dozajul de aer + senzorul de pozitie a clapetei de acceleratie (TP sensor) + sistemul de reglaj automat al relanti-ului (IAC - Idle Air Control) - adica motorasul ala pas cu pas care pica la greu si e destul de scumpicel.

Sincer inteleg reactia ta: sistemul se aseamana destul de mult cu un carburator (mai ales corpul clapeta), insa retine: ESTE DOAR O ASEMANARE si atat. Nu are absolut nici o treaba cu carburatia. Ca informatie sistemul de injectie monopunct se compune din:

Senzori:
- Senzor de temperatura aer (IAT sensor - Intake Air Temperature sensor )
- Senzor presiune colector (MAP sensor - Manifold Absolute Pressure sensor )
- Senzor de detonatie (Knocking sensor),
- Senzor pozitie clapeta de acceleratie (TP sensor - Throtle Position sensor)
- Senzor oxigen (O2 sensor) - vestita sonda lambda (motorul C3G are una singura)
- Senzor temperatura apa (CT sensor - Coolant Temperature sensor)
- Senzor pozitie piston (TDC sensor - Top Dead Centre sensor) - senzorul acesta are rol si in determinarea rotatiei motorului (se mai gaseste si ca RPM sensor)

Elemente injectie:
- Releu pompa benzina (FP relay)
- Pompa electrica de benzina (FP - Fuel Pump)
- Injector
- Regulator de presiune benzina (FPR - Fuel Pressure Regulator)
- Regulator relanti (IAC - Idle Air Control)
- Canistra carbon
- Computer de injectie

Daca adunam toate jucariile astea va iesi un frumos sistem de injectie monopunct in toata regula.
Tinand cont de faptul ca Renault a bagat toate chestiile astea prin motor mai crezi oare ca acela este un carburator chior ?
A apropo, ca simpla informatie istorica Twingo NICODATA nu a fost pe carburatie. Pur si simplu Renault nu a scos asa ceva.

Daca doresti asistenta si sfaturi cu privire la injectia monopunct sau documentatii cu privire la motorul tau, pot sa-ti stau la dispozitie. O seara frumoasa in continuare.

This post has been edited by bubu782001: 8 Feb 2009, 11:08


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalincre
post 8 Feb 2009, 10:26
Post #147


twingo fan


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 February 08
From: Laslea, Sighisoara




@ bubu
pe tine te asteptam, si da intradevar asta e imaginea ce vroiam eu sa o creez dar tu ai facuto mai profesional, (am avut o exprimare proasta), acum intrebarea mea ramine la fel: cum montez filtrul sport pe asa ceva? eventual ceva poze, scheme, cum se desface carcasa filtrului de pe injectie? ce am nevoie ca adptor ca s plec de pe corp pana la filtru?
intrebarea 2: daca are delcou (ca dinasta sigur are si e sigur delcou) se poate regla avansul din el? si cum?
@renotgo
scuze pentru tonul meu, dar in dorinta de a fi concis mi-a iesit ceva prea violent wink.gif


--------------------
renault/nissan twingo/note - SB 97 ACC/ SB 98 ACC 2009 night&day/2006 acenta
SB 97 ACC / SB 98 ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Feb 2009, 11:06
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Nu e nici o pb. Da ai dreptate, masinuta are delcou insa sincer nu stiu cum se regleaza avansul la ea. Daca vrei pot sa-ti dau niste materiale exact despre modelul tau in lb engleza, (cuprinde tot: caroserie, motor, electrica etc). Documentatia are vreo 7 mb si este in format pdf. Filtrul ai putea sa il montezi ceva de genul asta: Scoti filtrul original din carcasa aia mare de plastic, iar filtrul noi il pui in locul furtunului ala de admisie (sau pui unul mai scurt). E o chestie de mecanica si de ...ingeniozitate adica o idee buna + o adaptare destepta te poate salva (remember sticla de plastic de pe delcoul la Oltcit smile.gif) )

This post has been edited by bubu782001: 8 Feb 2009, 11:12


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalincre
post 8 Feb 2009, 19:08
Post #149


twingo fan


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 February 08
From: Laslea, Sighisoara




@bubu
cum facem sa-mi dai materialul? nu cred ca poti face upload la un fisier asa mare. baga-ma la YM cu acelasi nick ca aici si poti sa mi-l trimiti asa.
multumiri anticipate


--------------------
renault/nissan twingo/note - SB 97 ACC/ SB 98 ACC 2009 night&day/2006 acenta
SB 97 ACC / SB 98 ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 8 Feb 2009, 21:14
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Pentru a pune la punct aprinderea trebuie sa stii mai intai ordinea de aprindere .Ea sigur este 1-3-4-2 ,dar ...trebuie sa stii care este pistonul 1 .Daca aflii ,scoti capacul de pe delcou ,rotesti cu ajutorul unei chei tubulare vilbrochenul motorului pana cand pipa distribuitoare ajunge in dreptul fisei de la pistonul 1 ,cauti semnul de pe volanta rotind incet ,cu cheia , il aliniezi perfect cu semnul de pe carcasa cutiei de viteze(carcasa trebuie sa aiba o fereastra prin care se vede volanta-semnul de pe ea ).Dupa ce-ai aliniat semnele ,pui contactul,fixezi capacul la loc pe delcou ,scoti fisa centrala ,o apropii la cativa mm de motor ,misti delcoul inspre stanga (destul de mult) apoi revii spre dreapta .Atunci cand sare scanteia intre fisa si motor ,aprinderea este pusa la punct . up.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 11:51
Dacia