Computer de bord, informatii, resetare, mod de functionare
![]() ![]() ![]() |
Computer de bord, informatii, resetare, mod de functionare
lucianm |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|||
ccristian1 |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 11 October 10 ![]() |
cand verific cati litri mai am cat se aprinde becul imi arata 4.si de aia intreb ca stiu ca la alte masini chiar si dupa ce se aprinde becul tot mai indica cat km se mai pot face.
|
--------------------
Renault
Symbol
2007 1.5 dCi
|
|
lucianm |
![]()
Post
#93
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
pai la alte masini , la clio scrie si in manual, dupa ce se aprinde becul de carburant nu se mai afiseaza autonomia.
[attachmentid=1627667699] |
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
bozzo |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Asa este. La mine dupa ce s-a aprins becul nu mai afiseaza autonomia.
Din cat m-am uitat pana acum, inainte sa se aprinda becul CB-ul afiseaza 70-72km autonomie, apoi de la autonomia aceasta se aprinde becul si nu mai afiseaza decat 3 liniute ![]() |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
DracusorulViolet |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 10 October 10 From: Timisoara ![]() |
Buna seara tuturor si La Multi Ani ! Am facut acum cateva zile un test ...si am realizat cu stupoare ca acul turometrului nu este calibrat bine..adica in loc sa stea la ture fixe ca sa spun asa...in loc sa stea la 1000/2000/3000/4000 rpm sta la 900/1900/2900/3900 si tot asa...ce pot sa fac, ca din cate am vazut la cineva la un logan...el a avut grija de chestia asta cand si-a pus nu stiu ce folie pe tot blocul acela ! Si sa nu uit..Renault Symbol II !
Si nu vreau sa ma pun sa desfac bordu...ca totusi nu am chef de asa ceva + ca masina e in garantie ! |
--------------------
Renault
Symbol
2009 1.5 dCi Expression Don't drive faster then your angel can fly ;) !
|
|
hellcat |
![]()
Post
#96
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
1. Citeste de la inceput acest topic, sigur te lamureste in multe privinte.
2. Ce test ai facut ca nu inteleg la ce referi? Cu ce corelezi tu acele turatii de 900, 1900...3900? |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
DAVIDK |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Mie mi se pare foarte prost realizat acest calculator de bord. Pe langa faptul ca actualizarea consumului se face lent, nu inteleg de ce nu poate afisa consumul la viteze mai mici de 35km/h.
Un alt "mister" e de ce, cand merg cu viteza (sa zicem 50km/h) daca scot din viteza, apare 0% consum. Consumul la relanti este de cca 0.7l/h, deci calculatorul trebuia sa afiseze 1.4l%, caci la 50km/h faci 100km in 2 ore, deci 1.4l. Pai, ori e real ce scrie acolo, ori e facut doar de ochii lumii. Ar mai fi trebuit lucrat putin. |
--------------------
Renault
Symbol
Expression 2010, 1.4 16V Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu se poate deoarece, 0.0 apare in frana de motor ... 0.7 litri consuma la relanti fara nicio alta soliciare asupra motorului... In frana de motor cand lucreaza motorasul pas cu pas consumul e 0 . De ce? Pentru ca masina are o energie potentiala destul de mare inmagazinata (datorita altitudinii la care te afli), iar motorul este "impins" de panta. De acceea, daca debraiezi, masina merge mult mai repede (motorul nu mai consuma energie pentru rotatie). Ca sa nu afiseze 0 cand scoti pe neutru ar trebui montat un senzor in cutie sau pe schimbator sa transmita CB, ca motorul este in "idle" sau ca schimbatorul se afla pe liber si sa afiseze consumul instant la relantiu fara nicio alta forta actionand pe el.
CB arata 0.0 pentru ca el "crede" ca te afli in frana de motor si nu pe "liber". Nu stie 2in1 comenzi.. This post has been edited by BannedHost: 1 Jan 2011, 23:36 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
greșit, cînd e la zero sau cînd e apăsata pedala de ambreiaj motorul e la relanti, cu amestec îmbogățit adică, cînd e în frînă de motor practic injectoarele nu au de lucru de aia e zero. CB nu iti arata consumul instantaneu la viteze mici ca să-ți ții mîinile pe volan să nu te iei cu ele de cap cînd vezi de fapt ce consum uriaș ai
![]() This post has been edited by Ayden_CJ: 1 Jan 2011, 23:45 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 EX1,4 16V
- CJ-x5-DXM
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Consumul instantaneu nu e chiar precis. Mie mi se intampla la a mea sa merg la 50 km/h constant, fara sa fiu in coborare, in viteza a 3-a la 2000 de ture si sa imi arate 0 litri. Insa am facut un test si am resetat consumul mediu in timp ce eram la 50 km/h, si am mers vreo 4-500m numai cu consum 0.0 instant. Defapt consumul mediu a fost undeva pe la 2,5 l/100km, deci consumul instant e asa orientativ... eu il folosesc numai la drumuri lungi, cand vreau sa mentin o viteza cat de cat constanta. Si calc acceleratia cat sa-mi arate 4 - 4.5% si asa merg aproape tot drumul
![]() |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
@S4b1n, te invidiez, hai pe dealurile din Ardeal și încearcă să menții la 4-4,5%
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 EX1,4 16V
- CJ-x5-DXM
|
|
espacern |
![]()
Post
#102
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
@dracusorulviolet:
Din ce an este masina ta? Daca faci testul la bord comanda este data de procesorul din bord. Procesorul din bord"misca"acele independent de alte date exterioare. Cand masina este pornita si nu esti in mod test bordul primeste informatii de la UCH(alt procesor). Este o legatura intre bord si UCH si daca tu schimbi reglaje astea s-ar putea sa ai erori(nivel de combustibil,viteza,turatie). Numai bine! This post has been edited by hellcat: 3 Jan 2011, 15:22 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
DracusorulViolet |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 10 October 10 From: Timisoara ![]() |
@ hellcat am tinut apasat pe butonul cu care navighezi prin computerul de bord (acela din maneta pt stergatoare) si am pus contactul si incep acele sa se plimbe..si din cate stiu acul turometrului trebuie sa stea la ture fixe adica 1000 de ture, 2000 de ture si tot asa ! si la mine nu sta la 1000 sta la 900 si dupa sare la 1900, apoi la 2900, deci ar fi cam o eroare de 100 de ture si eu as vrea sa remediez aceasta problema !
@ espacern masina este fabricata in 2008 dar este cumparata in 2009 in decembrie ! This post has been edited by DracusorulViolet: 3 Jan 2011, 16:39 |
--------------------
Renault
Symbol
2009 1.5 dCi Expression Don't drive faster then your angel can fly ;) !
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Dracusorul asa sta si la mine in modul de test .. 900, 1900 samd .. niciun ac nu e la fix o liniuta in modul test .
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
geluoradea |
![]()
Post
#105
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 30 May 10 ![]() |
salutare. si eu am observat la dCi ceva suspect. la ralanti sta la 1000 rpm. si nu doar acum cand e frig ci si vara. mi se pare cam mare turatia. posibil sa fie de vina si eroarea de care vorbeste dracusorulviolet?
mentionez ca nu am CB. |
--------------------
renault
clio 1.5 dCi
2004
- BH 10 ...
|
|
DracusorulViolet |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 10 October 10 From: Timisoara ![]() |
BannedHost huh...m-am linistit credeam ca e numai la mine asa ...multumesc pt raspuns !
geluoradea da tie iti sta motorul turat ? adica il auzi tu cum sta turat ? sau iti arata numa in bord si motoru sta normal ? ca am vazut si eu...la relanti normal cand e bine si placut afara sta pe la 800 si motorul nici nu se agita....acuma cand a fost frig...se auzea totusi motorul cand statea pe la 1000 de ture ! This post has been edited by DracusorulViolet: 5 Jan 2011, 19:07 |
--------------------
Renault
Symbol
2009 1.5 dCi Expression Don't drive faster then your angel can fly ;) !
|
|
balanel |
![]()
Post
#107
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Sa mai vedem un exemplu:
- litri consumati dupa CB ~37 - litri alimentati dupa pompa ~48 - litri real alimentati ~44 (dupa litri afisati ca existeni in rezervor, din meniul de service CB - este absolut corect, la 5 litri afisati se aprinde becul ca intru pe rezerva de carburant. Apropo si de tuning, am o eroare CB de aproape 20%, ceea ce mi se pare absolut OK. Nu vad vreo diferenta fata de cum era inainte de tuning. Legat de aceasta eroare a CB, am mai observat ceva, de-a lungul timpului: iarna, masina consuma real mai mult decat afiseaza CB, vara, masina consuma mai putin, decat afiseaza CB, iar primavara, in zona de temperatura exterioara de 21 grade, este foarte apropoat consumul real de cel afisat de CB. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
laurentiu2002 |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 23 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
acum doua saptamani, eram in concediu si dupa aproximativ 800 de km de condus pe drumurile patriei, CB-ul nu imi mai arata consumul instant, consum mediu, litri consumati, viteza medie si distanta pana la pompa. In schimb imi erau doar liniute aprinse intermitent. Masina se comporta normal asa ca nu mi-am facut griji si am mers mai departe inca aproximativ 1300 km. Aseara am resetat CB si e totul ok, in sensul ca arata toate valorile acum. In momentul resetarii CB-ului am observat pe ecran secventa (--DH) si din cate am citit aici H-ul nu e o problema pentru ca e posibil sa nu am indicator/sonda de ulei, insa acel D care arata o problema la partea de injectie m-a pus pe ganduri. Aveti vreo idee ? a fost ceva temporar sau sa ma astept la probleme cu injectoarele pe viitor ? Masina e un Symbol dci din 2007 si are 60000km multumesc, laurentiu |
--------------------
Renault
Symbol
2007 DCI Daewoo Tico 2000
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Incearca sa o pui pe un tester sa vezi daca apar ceva erori. Eventual intra si in meniul de test al instrumentelor de bord, tinand apasat butonul de computer de bord in momentul cand pui contactul. Apoi in meniul de acolo vezi daca mai apare eroarea D. Parca se putea si reseta acea eroare, poti sa incerci si s-o stergi, si sa verifici daca mai apare. Dar cred ca cel mai bine e sa vezi cu un tester care e treaba.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
hellcat |
![]()
Post
#110
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Nu confunda sistemul de injectie al masinii cu "flow sensor", adica cu senzorul care masoara cantitatea de carburant trecut prin injectoare (consumul de carburant).
Cel mai probabil a fost o eroare temporara, s-a fastacit si senzorul ala de n-a mai reusit sa masoare consumul sau sa-l transmita mai departe. Acum, din moment ce si-a reluat functionarea dupa o resetare, nu vad niciun motiv de ingrijorare. [attachmentid=1627752979] |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
laurentiu2002 |
![]()
Post
#111
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 23 December 08 From: Bucuresti ![]() |
am coborat acum la masina sa ma asigur, asa este D-ul a disparut. arata numai (---h)
am sa o pun si pe tester in scurt timp, la revizia de 60k,sa vedem daca a inregistrat ceva. multumesc frumos, Laurentiu This post has been edited by laurentiu2002: 28 Sep 2011, 13:21 |
--------------------
Renault
Symbol
2007 DCI Daewoo Tico 2000
|
|
riptor |
![]()
Post
#112
|
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 30 August 06 ![]() |
Salut,
Vin si eu cu o intrebare aici: Am facut plinul, deci indiferent daca au furat sau nu la pompa eu aveam totusi 50 litri in rezervor. Am facut un drum la munte dupa care CB imi arata 36,5 litri consumati, numai ca, facand smecheria aia cu butonu de navigare (majoritatea stiti despre ce vorbesc) imi arata ca mai am ramasi 10 litri si ceva in rezervor cand de fapt ar fi trebuit sa mai am vreo 13,5 ramasi. Acum intrebarea e: Am consumat eu mai mult de fapt sau CB da eroare? Solutia simpla ar fi sa fac iar plinul dar in Romania naiba stie daca ce iti intra de fapt in rezervor e cat scrie la pompa.. |
--------------------
renaultsport
clio
182
|
|
doMysMk |
![]() ![]()
Post
#113
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 18 October 11 ![]() |
deci:D sper că am nimerit bine
Am avut mașina în service(pupat în fund...altă problemă) și acolo domnii mecanici au scos bornele și mi-au resetat cb, casetofonul etc. Casetofonul l-am rezolvat; am citit cartea și am băgat codul șamd. Probleme mai am la cb care nu calculează câți km mai am, câți am mers și încă unul ![]() Știe cineva cum pot rezolva, sau trebuie să vizitez service-ul lor? This post has been edited by doMysMk: 18 Oct 2011, 22:42 |
--------------------
Renault
MEGANE Sedan Intens
2020 TCe 140 EDC GPF
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai si ce problema e ?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
doMysMk |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 18 October 11 ![]() |
păi nu îmi arată câți km mai pot face, câți am făcut ... doar liniuțe care clipesc.
|
--------------------
Renault
MEGANE Sedan Intens
2020 TCe 140 EDC GPF
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
poti tine apasat butonul acela din capatul manetei de pe stergatoare apoi sa pui contactul, astfel intra in modul test, apoi apesi butonul de pe ceasurile din bord sa iesi din modul test. Poate s-ar putea sa mearga... daca nu, trebuie sa vizitezi service-ul
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
doMysMk |
![]() ![]()
Post
#117
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 18 October 11 ![]() |
A mers!
![]() ![]() ![]() Mulțumeeeesc mult pentru ajutor! ![]() |
--------------------
Renault
MEGANE Sedan Intens
2020 TCe 140 EDC GPF
|
|
cosminph |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 09 ![]() |
Salutare. Am avut masina in service pentru a schimba kit-ul de ambreiaj. Ieri am fost sa o ridic si cand mecanicul care mi-a scos masina e pe rampa a dat cu spatele am observat ca nu se mai aprindeau becurile la marsarier. S-a bagat individul pe sub masina, a mesterit ceva acolo si s-a rezolvat. In drum spre casa insa am observat ca afisajul la bord care indica nr. de km total si de referinta a ramas blocat, in sensul ca indica aceleasi valori desi am parcurs cca 5 km. Fiind foarte tarziu nu m-am mai intors din drum, mai ales pe traficul infernal din buc. Are cineva ceva pareri cu privire la acesta problema? Multam.
|
--------------------
Renault
Clio II
2001/1.4 8V K7JA7 - GPL
- PH-00-XXX
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
@doMysMk Very welcome!
Rezolvare ? Hmmm, cand se aprinde becul de la benzina, alimentezi, iar dupa asta imediat fara sa faci niciun km, resetezi tot. Consumul instant, distanta parcursa. Ar trebui sa isi revina. This post has been edited by BannedHost: 26 Oct 2011, 09:31 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
nebunu4u |
![]()
Post
#120
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 March 09 ![]() |
Salut! Am un clio symbol 2007 1,4 8v benzina si ieri am constata ca nu mai functioneaza butonul CB. Apas pe el si nu face nimic, in bord arata decat nr total de km care creste pe masura ce ma deplasez cu masina.Am incercat si varianta cu CB apasat si cheia in contact dar nimic. Am apasat si pe butonul de reset de la ceasurile din bord si nimic. In rest masina merge perfect. Am o alarma wintec lea 826 instalata de vreo 2 ani pe masina. Daca scot borna de la baterie se va debloca calculatorul de bord?
|
--------------------
renault
symbol
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 12:51 |