Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

40 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari despre jante si anvelope, schimbare dimensiuni, omologare RAR

ZICALA
post 31 Dec 2008, 09:58
Post #271


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 31 December 08




Salut ! am o intrebare... va rog mult sa ma ajutati.

Sotia are un Symbol care are cauciucuri de vara 175/65/R14, ieri am cumparat de la un baietas 4 cauciucuri noi werdestein(1mil. bucata) cu dimensiunile 165/70/R14. Rugamintea mea este sa-mi spune-ti daca masina va avea probleme (directie ....etc) daca pun aceste cauciucuri.
Multumesc!


--------------------
Renault Symbol 2007 - B-32-CNP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDD
post 31 Dec 2008, 10:17
Post #272


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 18 February 06
From: Otopeni




Exista calculatoare de echivalenta pe net...
din fericire dimensiunea cumparata nu schimba mai nimic , sunt compatibile, doar estetica pe masina difera , par mai inalte si mai inguste.


http://www.miata.net/garage/tirecalc.html


--------------------
Renault Grand Scenic ,Twingo 2 Initiale Paris bva 2012
Aprilia Scarabeo 500
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZICALA
post 31 Dec 2008, 10:42
Post #273


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 31 December 08




Multumesc mult. mi-a dat 0.6% ...asta ce inseamna? este ok? .Mai daca afecteaza masina nu le mai pun ...ma duc si cumpar din Metro desi cele mai ieftine sunt 150 si sunt cam "plastice" . Multumesc!


31 Dec 2008, 18:18:
ma ajutati si pe mine? deci este ok sa pun pe symbol 165/70-R14 ? el a venit din fabrica cu 175/65r-14 . multumesc!

This post has been edited by ZICALA: 31 Dec 2008, 17:18


--------------------
Renault Symbol 2007 - B-32-CNP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 31 Dec 2008, 17:36
Post #274


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Pune-le fara grija, se potrivesc perfect si n-o sa ai nici o problema cu masina! smile.gif

Procentul ala nu spune mare lucru la prima vedere...ideea e ca sunt in diametru cu 4 mm mai mari...foarte putin, insesizabil. Si sunt mai inguste cu 10 mm, adica au o pata de contact mai mica.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZICALA
post 1 Jan 2009, 12:55
Post #275


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 31 December 08




Multumesc mult Hellcat .La multi ani si multa sanatate!


--------------------
Renault Symbol 2007 - B-32-CNP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 16 Jan 2009, 12:46
Post #276


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




sal !
am citit intreg topicul asta si tot nu m-am lamurit asupra urmatoarelor situatii:

1... Am pe masina 175 / 65R14 si as vrea sa trec la 185 / 60R14, comform calculatoarelor postate p'aici nu ar fi probleme iar diferenta de viteza este minora... exista dezavantaje ale acestei schimbari ??? (exceptand faptul ca nu am aceste dimensiuni trecute in CI)

2... Ce cauciucuri imi pot lua la un prex max de 200 lei, daca se poate un top al producatorilor ??? m-am uitat prin magazine si nu-s ce sa aleg, care e cel mai bun raport calitate pret???

multam anticipat !!! smile.gif


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 16 Jan 2009, 13:29
Post #277


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




1. 185 incape sigur in aripile de Clio, n-ai probleme. Aia cu talonul ar fi singura chestie.... vezi de treaba, eu am in talon trecute 205/55 r16 si 215/45 r17 cand masina a fost la RAR pt inmatriculare cu 185/65 r15 (dimensiune de fabrica pt masina mea). Acum am montate 195/60 R15 pt ca am vrut indice de viteza V si nimeni nu mi-a comentat nimic de un an de zile.

2. La preturi o sa observi ca 185/60 R14 sunt mai ieftine decat 175/65 R14 pentru ca e o dimensiune mai des intalnita.
Nu ai zis daca vrei iarna sau vara, cele de vara sunt mai ieftine evident.
Din cele ce apar in lista de la 185/65 r14 as alege MATADOR MP42 pentru pret sau BFGOODRICH PROFILER2 pentru design si compozitie. Ambele sub 200 cu TVA. Parerea mea ca Matador e cea mai buna alegere dpdv pret/calitate, face parte din grupul Continental. Superstaruri gen F1 GS-D3, Sport Maxx sau noul Optigrip nu se fac pe 14.


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 16 Jan 2009, 13:55
Post #278


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




mersi de raspuns smile.gif
ma gandeam la all season sau vara ...


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.NiceGuy
post 18 Jan 2009, 22:23
Post #279


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 16 October 06
From: Oradea




Dupa aproape 4 ani si peste 43.000 km ar cam trebui sa scot cauciucurile all seasson Good Year GT2 175/65/R14 cu care masina a venit echipata, la pensie.
In talon scrie ca pot monta si anvelope (ma rog cu jenti cu tot) de 185/55/R15 si as vrea sa stiu daca pe langa aspect, noua dimesiune aduce si imbunatatiri sau nu masinii. Adica, va fi mai stabila sau daca voi simti sau nu denivelarile si gropile mai tare ca si cu vechea dimensiune. Ma rog, daca merita investitia ca vad ca anvelopele 185/55/R15 sunt sensibil mai scumpe decat cele pe. 175/65/R14 .
Multumesc. blush.gif


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 18 Jan 2009, 23:24
Post #280


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




Gropile si denivelarile le vei simti mult mai clar.
"Masina mai stabila", desi e o formulare vaga, vei avea. Vei simti o directie mai precisa la slalomuri bruste de unde rezulta impresia de alta masina smile.gif Pretul pentru asta e scurtarea vietii bucsaraiei si amortizoarelor, cu cat anume depinde de drumurile pe care le prinzi.
La limita, in viraje luate tare, anvelopele mai joase vor pastra aderenta mai departe decat cele initiale dar aici trebuie tinut cont si de geometria suspensiei masinii care in cazul Clio nu e tocmai sportiva.
Daca vei vrea, in jentile de 15 vei putea monta discuri de frana mai mari (banuiesc pana in jur de 282 mm) care ar putea fi o surpriza placuta smile.gif
Una peste alta, astea ar fi avantajele, daca merita banii depinde de tine. Mai ales ca in conditiile in care te tenteaza performanta, cele allseason cad din start si te asteapta doua seturi de cumparat. Ideal ar fi sa conduci un Clio pe 15 si sa te convingi inainte.


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drlv85
post 19 Jan 2009, 02:22
Post #281


om cu symbol pe mana


Group: Members
Posts: 80
Joined: 12 November 08
From: Böblingen .de




QUOTE(Mr.NiceGuy @ 18 Jan 2009, 23:23)
cauciucurile all seasson Good Year GT2 175/65/R14 cu care masina a venit echipata
*

down.gif

Nu as vrea sa induc in eroare .. dar din cate cunosc (a mea a venit echipata cu aceleasi anvelope) aceste GY GT2`uri sunt de vara ... si dupa primul search pe google cu "good year gt2 season" primele result`uri sunt de genul "summer","vara" google.gif

Daca ma insel eu .. sa ma corecteze cineva asteapta nervos.gif

This post has been edited by drlv85: 19 Jan 2009, 02:27


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci *2006 *60KW/82CP *Motor: K9K-706 - GL-XX-DVR
24-10-2006 -> 0k Km
20-12-2008 -> 40k Km
06-12-2009 -> 60k Km
01-10-2010 -> 80k Km
10-01-2011 -> 87k Km
01-09-2011 -> 104k Km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 19 Jan 2009, 09:40
Post #282


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




GoodYear GT 2 sunt de vara! wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 19 Jan 2009, 10:41
Post #283


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Confirm: anvelopele GoodYear GT 2 (cu care au venit marea majoritate a Symbolurilor, cel putin dupa 2006) sunt de vara.
Ca am mers cu ele fara probleme doua ierni , asta deja e alta discutie ...

This post has been edited by Batrânul: 19 Jan 2009, 10:43


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagetator
post 19 Jan 2009, 13:38
Post #284


Membru autentic


Group: Members
Posts: 759
Joined: 8 September 05
From: O R A D E A




Anvelopele de vara cu care a venit Micutza blush.gif , respectiv GY GT2, le-am schimbat la 46.000 km (am facut prima pana, si ultima tongue.gif ). Eu ma declar multumit de cat am mers cu ele, dar trebuie sa precizez ca ultimii 5-6.000 km deja erau un cosmar la o demarare mai brusca, fiindca patinau indiferent de suprafata pe care rulam. Nasol. In unele intersectii.

Mai adaug atat ca la schimbarea lor, pana la acel etalon de uzura mai aveam aprox. 1 mm. Teoretic puteam prinde 50.000 km.

Am ales Dunlop SP Sport 01 (tot 175/65/14). Alta viata. La toate capitolele. Mai putin la aderenta pe zapada, unde GT2-urile erau superioare.

This post has been edited by sagetator: 20 Jan 2009, 00:17


--------------------
Clio Symbol Fidji dCi 82 CP gri eclipse
Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.NiceGuy
post 19 Jan 2009, 19:20
Post #285


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 16 October 06
From: Oradea




Nu va contrazic, pot sa fie de vara, cand am luat masina l-am intrebat pe dealer-ul de la reno asta, el a zis ca sunt all seasson, oricum nu pot spune ca am avut probleme mari cu ele pana acum. Nu sunt vitezoman, doresc doar ca masina sa fie un pic mai stabila, dupa cum spunea si cineva mai sus, parca atunci cand depasesc masini mari (in general tir) si am peste 120 km/h cand ajung in dreptul lui, simt ca masina parca nu e lipita de sosea ceea ce imi cam da emotii si neincredere. In rest, daca merg drept pot sa merg linistit si cu viteza mai mare, viraje sa nu fac numai.
Ca ultima intrebare si scuze daca ma repet, ce ar fi mai bine:
1. sa pastrez dimensiumea originala 175/65r14 si sa pun jenti de aliaj sau otel;
2. sa pun 185/55/R15 tot cu jante noi ;
3. am vazut ca ar merge si 195/50r15, dar in cazul asta ar trebui sa schimb dimensiunea si in talon.
Multumesc inca odata.


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 19 Jan 2009, 19:42
Post #286


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Eu am cumparat pentru sezonul de iarna 4 jante de tabla de dimensiunea originala la care s-au montat 4 anvelope de iarna. Pentru iarna este bine sa ai talonul cat mai mare, rezulta un risc mai mic de indoire a jantei. Talon mai mic al anvelopei (in speta jante pe 15) este un factor de risc mai mare de indoire a jantei.
Un alt criteriu care a contat in cumpararea de jante pe 14 a fost datorita faptului ca in talon si in cartea masinii nu am trecut decat o singura dimensiune de anvelope si anume 175/65/14, nedorind sa am probleme cu Politia.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 19 Jan 2009, 19:50
Post #287


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




Fenomenul descris de tine (depasire tiruri la viteza) nu are legatura cu anvelopele, tine aproape exclusiv de aerodinamica.
Cand esti in depasire, cel mai pregnant se simte pe autostrada, in dreptul camionului, simti volanul 'mai usor' sau 'mai moale' pentru ca te afli in turbulentele de aer generate de caramida imensa din dreapta ta (tirul) care disloca un volum imens de aer la 100 la ora. Turbulentele respective fac ca apasarea aerului pe fata masinii tale (capota, parbriz, spoiler etc) sa fie mai redusa. Mai mult, se schimba si directia curentilor de aer din jurul masinii tale, nu mai sunt 'liniari' din fata ci haotici. Toate astea duc la senzatia ca tirul te trage sub el cumva si simti nevoia sa iei usor stanga din volan ca sa corectezi.
Situatia e inversa cand termini depasirea, exact cand treci in dreptul botului camionului simti o pala de vant care te arunca inspre stanga si simti nevoia sa corectezi luand usor dreapta de volan.
Din pacate comportamentul asta nu se poate schimba prin alegerea altor anvelope. Masinile inalte si usoare sunt mai sensibile la vant lateral. Ex negativ: Tico. Orice depasire de tir pe autostrada e o aventura in sine. Pe langa masa masinii si forma caroseriei, contribuie aici si configuratia si setarea suspensiei. Ex: Laguna, chit ca e mai mare si mai grea decat 156, e mult mai sensibila la vant lateral decat aceasta din urma.
Daca asta e motivul pentru care te gandesti sa schimbi dimensiunea anvelopelor, nu cred ca merita sa te deranjezi, si asta cam raspunde la intrebari smile.gif
P.S. Jantele de aliaj vor arata mai bine decat cele de tabla dar pastrand dimeniunea nu schimba comportamentul masinii la rulare normala. Prin faptul ca sunt mai usoare, scad 'masa neamortizata' (janta+anvelope+brate mobile ale suspensiei) si astfel prelungesc viata bucselor si amortizoarelor.


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.NiceGuy
post 19 Jan 2009, 22:39
Post #288


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 16 October 06
From: Oradea




Da, este exact asa cum zici tu in cazul depasirii. Esti sigur ca daca pun jante de aliaj prelungesc viata bucselor si amortizoarelor ca tot in acest topic am citit ca mai degraba o scad pentru ca fiind talonul mai mic socurile o sa fie mai puternice.
Totusi care din dimensiunile pe care le-am ales m-i le-ai recomanda? Eu as tinde inspre 195/50 r15, sunt culmea, mai ieftine ca si 185/55/R15.
P.S. Si eu sunt tot din Oradea.


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 19 Jan 2009, 23:09
Post #289


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




Draga vecine smile.gif
"pastrand dimeniunea nu schimba comportamentul masinii". Adica daca pui jante de aliaj de aceeasi dimensiune (14" in cazul tau) masa neamortizata va fi mai mica pentru ca janta de aliaj are masa mai mica decat una de tabla de aceeasi dimensiune.
Daca pui aliaje de 15, pentru a avea acelasi diametru al rotii, va trebui sa pui anvelope cu flanc*) mai jos si atunci da, bucsaraia va avea de suferit pentru ca socurile se vor transmite mai direct.
Acuma, daca esti chitit pe 15, pe vara ai optiuni faine la 195/50 R15, din gamele performance. (Dau exemple de unde stiu, probabil poti gasi si altele interesante pe net sau in magazine):
Matador MP43 la 164 lei bucata. Am avut MP41,modelul anterior, pe Laguna, f bune la banii lor, si au tinut aprox 40ooo km. MP43 sunt mai bune.
sau
Goodyear Eagle F1 GS-D3 la 222 bucata. Acum, astea-s peste bugetul de 200 dar fata de GT-2 te cam crucesti la confortul si sporul de aderenta pe ud si uscat. Alta liga. Cu totul. Pe zapada si gheata sunt jale totusi, mergi incet cu asa ceva.

*)Nota:"Talon" e denumirea impamantita desi e incorecta, talonul este de fapt cablul din anvelope care le tine strans pe janta, ala de pusca la vulcanizare cand sare la loc la umflarea rotii.


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.NiceGuy
post 24 Jan 2009, 12:52
Post #290


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 16 October 06
From: Oradea




M-am mai documentat si de pe forumul dacia club. La o latime mai mare a anvelopelor (trecerea de la 185 la 205 la logan) se intampla ca rotile din fata sa arunce pietricele pe aripa din spate (am pus si o poza) iar pe timp ploios, apa si noroi pe geamurile din lateral, aparatoarele de noroi fiind cam depasite . In schimb nu multa lume se plange (ma rog, nu sunt post-uri) ca ar avea de suferit elemetele de directie, ciudat.
Daca cineva a patit ceva similar pe clio la scimbarea latimii anvelopelor il rog sa posteze sa nu dam banii si apoi sa ne para rau.
Ca solutie de compromis, as putea sa pun anvelope de 185/65/r14 pe jantele de acum pe care am 175/65/r14 ? Daca da, nu ar atinge pe interior sa am alte probleme ? Mi-am cam luat gandul de la 195/50/r15 chiar daca sunt cele mai rentabile ca pret, poate daca am avea sosele ca in Ungaria da, dar in Romanica noastra, inca nu.


This post has been edited by Mr.NiceGuy: 24 Jan 2009, 12:56

Attached image(s)
Attached Image

Attached File(s)
Attached File  untitled.bmp ( 5.49mb ) Number of downloads: 45


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert03
post 24 Jan 2009, 13:28
Post #291


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 24 August 08
From: cluj-napoca




am montat pe clio 1,6 16v 107cp hatchback 2002 pe jenti de aliaj anvelope GY Eagle F1 de 195/50x15 . nu le am trecute in talon ca dimensiuni acceptate , dar am vazut ca diferentele sunt mici . acceptate sunt 205/50x15 . nu pot spune ca s-a modificat radical comportamentul masinii , insa anvelopele sunt de calitate , au aderenta foarte buna pe uscat dar mai ales pe ploaie . se incadreaza foarte bine in dimensiunile masinii , nu ating pe nicaieri iar dimensiunea redusa a flancului(talonului) nu e un dezavantaj . sigur , mai multa atentie la "raritatile" din RO- gropi , santuri etc. deocamdata toate elementele de suspensie la locul lor si in conditii bune !


--------------------
renault espace 4 1,9 dci -2003 , clio 1,6 16v -2002 scernic 1,9dci -2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.NiceGuy
post 25 Jan 2009, 20:17
Post #292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 16 October 06
From: Oradea




Bine, in cazul tau tu ai pus anvelope de marime inferioara celor recomandate, eu vreau sa pun anvelope mai late si as vrea sa stiu daca nu cumva ating pe undeva. Vreau sa pastrez janta pe r14 si inaltimea anvelopei pe 65 si sa pun anvelope de 185 fata de 175 cat am acum.


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert03
post 25 Jan 2009, 21:35
Post #293


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 24 August 08
From: cluj-napoca




pai daca merg bine si nu ating la 195/50x15 cum crezi ca va fi la dimensiuni de 175 sau 185 ?


--------------------
renault espace 4 1,9 dci -2003 , clio 1,6 16v -2002 scernic 1,9dci -2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.NiceGuy
post 25 Jan 2009, 22:26
Post #294


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 16 October 06
From: Oradea




Nu cred ca ma intelegi. Eu am anvelopele cu care a venit masina, sunt 175/65/r14 si doresc sa pun 185/65/r14, deci vor fi cu 10 mm mai late. Masina mea e un Symbol nu Bicorp, poate ca e o diferenta, in plus doresc sa pastrez si inaltimea anvelopei tot la 65. Daca a mai facut cineva modificarea asta il rog sa posteze si sa sa ma ajute. As dori sa stiu si daca as putea pune 185/65/r14, pe actualele jante.

This post has been edited by Mr.NiceGuy: 25 Jan 2009, 22:29


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 26 Jan 2009, 09:44
Post #295


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




@Mr.NiceGuy
Vezi ca nu "65" e inaltimea anvelopei. Inaltimea e 65% din latimea acesteia (din 175 sau 185 in cazul tau). wink.gif


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.NiceGuy
post 26 Jan 2009, 14:24
Post #296


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 16 October 06
From: Oradea




Mersi de sfat, eu am crezut ca inaltimea e constanta adica pe orice anvelopa 55 sau 65, 65 reprezinta numarul de milimetri, indiferent de latime. Referitor la ce vreau eu sa fac, ai vreun sfat ?


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 26 Jan 2009, 14:26
Post #297


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Pe aici nu te-ai uitat nu ?

http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg2.html



Attached thumbnail(s)
roti.JPG ( Size: 33.94k ) Number of downloads: 483


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.NiceGuy
post 26 Jan 2009, 20:52
Post #298


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 16 October 06
From: Oradea




Multumesc mult cmAndrei, chiar nu ma uitasem. Dupa ce am citit pe acolo, cam cea mai apropiata masura pentru 175/65/r14. ar fi 185/60/r14. Mari modificari nu ar fi iar indicatorul de viteză din bord la viteza reală 100 Km/h va arăta 100.9 Km/h, dar am inteles ca se poate modifica din calculator sa arate viteza corect. In plus, pot pastra si actualele jante (de tabla ce-i drept). Teoretic nu sunt probleme, dar as vrea sa stiu daca si practic. blush.gif

This post has been edited by Mr.NiceGuy: 26 Jan 2009, 20:52


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 27 Jan 2009, 08:56
Post #299


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Practic ? nu stiu ... in teorie (pe uscat) niste gume mai late = aderenta mai buna si de obicei si masinuta arata mai bine smile.gif ... dar nu sunt tocmai legale (deoarece nu le ai trecut in talon) ... ma bate si pe mine gandul sa-mi iau niste seconduri de vara cu aceasta dimensiune - dar este destul de rara se pare, sau nu am cautat eu unde trebuie.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 27 Jan 2009, 09:12
Post #300


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Andrei, anvelope mai late nu inseamna neaparat aderenta mai buna.

http://www.carbibles.com/tire_bible_pg2.html

Fat or thin? The question of contact patches and grip.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat











--------------------
Go to the top of the page
40 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 10:45
Dacia