DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
amc |
![]()
Post
#1321
|
||
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
YUGO
Zavzta
- 1-B-NU-IS--chhh
2007/prestige
|
|||
dr_mKe |
![]()
Post
#1322
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Si inca ce treaba minunata fac la restaurare baietii astia
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#1323
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Fac pariu ca daca o pun pe a mea langa ale voastre! Va atrege mult mai mult atentia!
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
- 8-B 4746/8-B 7768
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
andyhd |
![]()
Post
#1324
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 23 February 05 ![]() |
|
--------------------
DACIA 1300 1975 ;
VW PHAETON V10 TDI ; VW GOLF V, , 1.9 TDI 4MOTION
- HD-14-DAE HD-14-DEY
2007
|
|
Betian |
![]()
Post
#1325
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 August 05 ![]() |
"Fac pariu ca daca o pun pe a mea langa ale voastre! Va atrege mult mai mult atentia! Stiu din proprie experienta! Si nu numai din partea bosorogilor, aia sunt mizilic, iar daca mai deschid si capota sunt in extaz! "
Parerea mea ca daca pui masina ta pe langa cele ale lui "Hormonelul","69er" sau B-75 UAP" si a altora(scuze ca nu v-am enumerat pe toti) nu poate exista coparatie....ei s-au ocupat de masinile lor in pas cu topicul acesta,adica pur si simplu au reconditionat vechea DACIA 1300 "frantuzoaica",sau dupa caz au pastrat-o asa cum a iesit din fabrica.....tu Alex,insa, dai dovada de o imensa dragoste si atasament de aceasta masina insa ,parerea mea , Dacioara ta tinde foarte mult catre "offtopic" si se indreapta catre "imbunatatiri: si "tuning" mai mult.... Nu vreau sa te superi pe mine,si daca am gresit, va rog sa scrieti,pentru ca o sa accept orice critica fara nici un fel de suparare... ![]() Un lucru este cert insa...daca o sa reusesc si eu sa rezolv problemele cu masina mea,sau daca o sa imi iau alta, dupa ce o voi reconditiona,motorul va arata cel putin la fel de bine ca al tau... ![]() P.S. Acum depinde foarte mult si de gusturile fiecaruia...care de altfel nu se discuta. Scuze inca o data daca am suparat pe cineva...Va doresc tuturor un Craciun fericit !si numai bine... |
--------------------
Dacia
1300
- 3-B 5638
|
|
amc |
![]()
Post
#1326
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Un lucru e clar daca vrei dacie 1300 adevarat reconditionata tre sa bagi bani cum a facut @andyhd.
Va doresc asa sa arate frantuzoaica voastra! This post has been edited by amc: 27 Dec 2006, 10:01 Attached thumbnail(s) u6t.jpg ( Size: 72.84k ) Number of downloads: 788 |
--------------------
YUGO
Zavzta
- 1-B-NU-IS--chhh
2007/prestige
|
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#1327
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
- Dacia 1301 1974
1975 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
alex-mun |
![]()
Post
#1328
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
![]() |
--------------------
DACIA
1300
- CT 84 MUN
1976
|
|
Adrian_pt |
![]()
Post
#1329
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 31 October 06 ![]() |
Bine inteles, si atunci se va vedea ca singurile Dacii 1300 care au supravietuit ca masini istorice sunt cele restuarate 100 la suta original (sau, ma rog, cu accesorii DE EPOCA).
|
--------------------
Dacia
1310
1984 http://volganeagra.blogspot.com |
|
Alex 23 |
![]()
Post
#1330
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Parerea mea ca daca pui masina ta pe langa cele ale lui "Hormonelul..
Betian in primul rand masina lui Hormonelu la tabla nu mai stiu cat e de originala! Daca te vei uita la pozele cu masina lui ai sa vezi ca are tablaria destul de prost facuta! Pentru mine conteaza foarte mult tabla, si cum a mea e originala, am cu cu ce sa ma laud! Amortizoare, pompa benzina sofabex etc etc sunt consumabile! Masina mea nu stiu daca are per total 400 gr de chit, pe cand altele originale in totalitate si pe la motor si pe la parte mecanica si nu mai stiu pe unde, au cu kilele! ![]() Dacia 1300 este laudabila pentru caroseria ei foarte bine inchegata, linie si tabla, cine are cine nu sa-si cumpere! Am si eu cateva intrebari pentru toti " originalii": masinile voastre sunt in perfecta stare de functionare? cati km faceti pe luna cu ele?de cate ori le reparati pe luna? In primul rand masina mea nu are tunning! Care ar fi acela ![]() Niciodata nu am sa pun piese vechi pe masina mea! De ce? Ca sa am tot timpu ce repara? |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
- 8-B 4746/8-B 7768
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
Adrian_pt |
![]()
Post
#1331
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 31 October 06 ![]() |
Pai masina originala nu e sa mergi zilnic cu ea, pur si simplu se distruge (mai ales pe strazile frumoasei noastre capitale). La fel, masina originala trebuie sa fie tinuta in garaj. Stiu ca suna strict dar asta-i treba, nu poti sa ai si una si alta. Daca vrei o masina sa mergi zi de zi cu ea nu este nici o problema, dar nu poate fi considerata masina istorica ci doar masina veche. Masina istorica este una in care poti sa stai in ea si sa spui sincer, buna, rea, cum o fi, asa a iesit din mama fabrica. Din pacate mai ales in romania, folosesti zilnic asa masina si se stric, mai fura cate-un "intunericat" (la minte si la fata) cate ceva de pe ea, se mai strica prin gropi, mai se zgarie cineva intr-un papuc de ea.......
Ca exemplu, eu am cumparat in 2002 o bijuterie de Rover, model 1971, cu provenienta de la multe "personalitati". Era 100 la suta original, obosit intr-adevar, dar cu un kilometraj destul de mic (72250 mile) Destul de repede mi-am dat seama ca nu aveam posibilati de o intretine cum merita (neavand nici garaj nici carnet nici alta masina sa o conduc zilnic lasan pe Rover pt evenimente speciale). M-am hotarat sa reunt la ea, si-a gasit un nou proprietar si acuma este ingrijita f f bine. Trist, pt ca am tinut f mult la masina, dar asta este.... De aia repet, masina istorica nu e acelasi lucru ca masina de zi de zi! |
--------------------
Dacia
1310
1984 http://volganeagra.blogspot.com |
|
Hormonelul |
![]()
Post
#1332
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Alex, Betian are dreptate..... trebuie sa intelegi ca tu ai de facut o alegere - intre clasic si nou ! Ceea ce ai tu acum se numeste kitch ! Nu vreau sa te superi dar dar amestecul asta intre nou si vechi nu da deloc bine. Daca ai citit ce s-a scris pe acest topic inseamna ca iti amintesti ce am postat despre custom. Masina ta nu prea se incadreaza in nici o categorie, nici custom, nici tuning si clasica e departe de a fi. Masina ta pentru un purist - un adevarat iubitor de clasic, nu inseamna nimic, iar pentru pasionatii de masini noi e o rabla, o vechitura. Daca vrei sfaturi pentru a avea o masina clasica, poti primi o garmada, scapa de: oglinzile de plastic, stikerul oribil de pe parbriz, chestiile alea de pe stergatoare, masca cu renault - turceasca, jentile de dacie noua + sigla lor cu "Renault", aparatorile de noroi de plastic, semnalizatoarele de pe aripa, de maimutoii din interior, de ceasurile romanesti, husele sunt sub orice critica, fetele de usi, volanul "Renault", cireasa este neonul.......si ar mai fi ooooo gramada !
Nu te obosi sa spui ca toate acestea au un rol de imbunatatire, ca fiecare ajuta la ceva, nu asta e important pentru noi. Noi vrem sa ne pastram masinile ca pe vremuri cum au iesit ele din fabrica. Cum ara arata o masina din 1920 cu volan de cauciuc Renault, ca de e mai bun ...ai priza ![]() Daca vrei sfaturi pentru tuning, trebuie sa te indrepti spre alta sectiune a forumului. Noi vorbim aici de "D1300 frantuzoaica" de particularitatile fiecarei piese frantuzesti in comparatie cu cele romanesti. Da, eu accept, ai dreptate masina mea nu e impecabila dar lucrez la asta, in ultima vreme chiar au aparut o gramada de puncte de rugina. Dar trebuie avut in minte ca a fost vopsita acum vreo 10 ani sau chiar mai mult. Eu sunt cu urechile ciulite si invat de la cei batrani si mai ales stiu sa accept o critica fondata ! Eu si noi de aici ne luptam pentru originalitate pentru a pastra masina in starea ei initiala. Stai linistit ca si eu mai am de lucru, dar exista masini impecabile si oameni care se pricep si de la care putem invata. Topicul acesta e despre o stare de spirit, despre clasic si piese ca pe vremuri, e facut ca sa ne aratam/laudam unii la altii cu cate o vechitura minunata uitata gasita printr-un colt de pod. Nu trebuie sa te superi, trebuie doar sa alegi. Sunt convins ca vei intelege! ![]() |
--------------------
Dacia
1300, 1100
1972, 1968 Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul ! |
|
argon |
![]()
Post
#1333
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Hormonele, m-ai uns pe suflet cu spiciul asta
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#1334
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Eu nu am de ce sa ma supar!
![]() Oricum va multumesc ca s-au gasit si persoane care sa-mi critice masina, ca destul e laudata si invidiata de altii! Dupa cum ati vazut masina mea a avansat in ornamente originale daca va veti uita la poze, inainte si acum. Si pe viitor vor aparea si mai multe elemente o sa va tin la curent! De, mi-ati transmis si mie acest virus al frantuzoicei! ![]() Hormonele cand ai de cand sa scapi de masca aia de fata oribila? Pune una de Reno 12 sau una neagra de 1300 pentru ca argintie nu da bine deloc! Ca sa nu mai vorbim de chederele parbriz- luneta si de felul cum sunt trase la linie usile si pragurile! Ce-mi plac la tine sunt geamurile lampilor de pe fata, transparente! ![]() Dupa parerea mea cele mai frumoase masini sunt ale lui 69_r si UAP! ![]() This post has been edited by Alex 23: 27 Dec 2006, 23:16 |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
- 8-B 4746/8-B 7768
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
amc |
![]()
Post
#1335
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Hormonele,ceasurile alea de r12 ts le pui sau vrei sa respecti originalu?
|
--------------------
YUGO
Zavzta
- 1-B-NU-IS--chhh
2007/prestige
|
|
Pedro |
![]()
Post
#1336
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca ar fi sa o spunem p-aia dreapta , cel mai des , de vina sunt : mecanicii, tinichigii, vopsitorii. Ai un ban, te chinui sa-l faci dar in sine iti spui ca merita sa-l bagi in reconditionarea unei masini. Te duci la astia si chiar daca nu se vede la suprafata dar sub chit e imposibil sa nu lase ei nitel de rugina. Macar asa sa nu strice legenda. Ar fi super sa avem oamenii nostri, sa faca bani pe capu nostru da sa lucreze ca pentru expozitie, asa cum e si normal de altfel. Pe bune acum daca stiti, vopsitori sau tinichigi spuneti-ne si noua. Asa ne va fi si mai usor sa ne inchegam ca un fel de club , macar de teren.
Am fost odata sau de doua ori la intalnire si am vazut 1300 clasice (parca b75uap de mi-am inghitit plombele) si tunate cu simt de raspundere. Amc, asta e de 12TS, ca eu l-am montat de ceva vreme si nici acum n-am habar de ce este This post has been edited by Pedro: 28 Dec 2006, 08:58 Attached thumbnail(s) bord_12TS.jpg ( Size: 205.6k ) Number of downloads: 746 |
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#1337
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Mersi Pedro.. Ai dreptate cu rugina si vopseaua, dar de multe ori cred ca si "noi" suntem de vina, de ce nu le curatam noi oglinda, dupa ce le luam de la tinichigiu? Sau cum sa avem pretentia sa tina vopseaua si sa nu se scurga, cand am dat 100.000 pe litru?? Pana la urma sunt de parere ca reconditionare inseamna o munca de cel putin cativa ani.
Daca azi am chef sa curat un surub, decat pe ala il curat, dar il fac oglinda, nu ma apuc sa lucrez plictisit, in graba, mai mult cu ciocanul.. Cred ca cel mai bine e sa lucram noi singuri, pentru ca nimeni altcineva nu o va face mai bine, bineinteles orice in afara de tinichigerie si vopsit.. Despre bordul tau, e de R 12 TS, pt ca are turometru, cel de TL nu are.. |
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
- Dacia 1301 1974
1975 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
69er |
![]()
Post
#1338
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 20 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Alex 23, masina ta este la fel de pretioasa cum este si a mea si a Hormonelului sau 75UAP (si ma rezum doar la acestea fiindca au tot fost aduse in discutie in ultimele postari). Aceste masini reflecta in primul rand asteptarile pe care le avem noi ca posesori de la ele. Fiecare interactioneaza cu masina sa la nivelul pe care-l tinteste; unii dintre noi preferam un surub sau un termostat "fabrique en france" care desi nu se vede cu ochiul liber (deci teoretic nu s-ar observa ca nu e original) inseamna enorm pentru noi...stim ca in locul respectiv e ceea ce a pus producatorul la vremea aceea si nimic altceva. Referitor la provenienta acestor repere vei fi poate uimit sa afli ca exista o gama variata de posibilitati de aprovizionare cu repere frantuzesti NOI pentru daciile de colectie, si nu neaparat piese "obosite" luate de pe la dezmembrari. Altii prefera lucruri vizibile menite sa le creasca sentimentul de satisfactie atunci cand isi folosesc masina(altfel de volane, neoane, sisteme audio&stuff); perfect de acord si cu acestia...masina lor...placerile lor...si nu in ultimul rand banii lor. Sunt chiar bucuros ca exista masini al caror aer original s-a evaporat intrucat se constituie intr-un bun termen de comparatie pentru cele pe care posesorii incearca sa le mentina sau sa le reconditionez ca atunci cand au parasit linia de productie (daca toate daciile 1300 ar arata la fel ca-n prima zi s-ar duce tot farmecul...ar fi ceva banal si neimportant).
Parerea mea este ca ar cam fi momentul sa lasam "ograda vecinului" in pace pentru ca nu stiu cate eleroane, abtibilduri, oua Kinder si alte minunate si ingenioase procedee de infrumusetare/imbunatatire/sau mai stiu eu ce...au disparut in urma tiradelor lansate la adresa lor pe forum sau prin alte parti. Trebuie sa ne vedem fiecare telul si sa ne cultivam mai degraba bunul simt decat spiritul ascutit de observatie vis-a-vis de defectele unora. |
--------------------
Dacia
1300
- B 01 HOY Dacia 1300 Standard 1289 cmc, 40KW, 1969
|
|
Daddy |
![]()
Post
#1339
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
QUOTE(Pedro @ 28 Dec 2006, 08:37) Daca ar fi sa o spunem p-aia dreapta , cel mai des , de vina sunt : mecanicii, tinichigii, vopsitorii. Ai un ban, te chinui sa-l faci dar in sine iti spui ca merita sa-l bagi in reconditionarea unei masini. Te duci la astia si chiar daca nu se vede la suprafata dar sub chit e imposibil sa nu lase ei nitel de rugina. Macar asa sa nu strice legenda. Ar fi super sa avem oamenii nostri, sa faca bani pe capu nostru da sa lucreze ca pentru expozitie, asa cum e si normal de altfel. Pe bune acum daca stiti, vopsitori sau tinichigi spuneti-ne si noua. Asa ne va fi si mai usor sa ne inchegam ca un fel de club , macar de teren. Nu e corect sa afirmi asa ceva, vina este impartita intre client si prestatorul de servicii. Asta deoarece clientul vine in service vrea sa faca o lucrare de calitate dar bani vrea sa plateasca foarte putini, lucru imposibil de realizat din doua motive: o lucrare de maxima caliate solicita foarte multe materiale si foarte multe ore de manopera. Atunci ca pretul sa scada ori se folosesc mai putine materiale ori se lucreaza mai in graba, ambii factori ducand la scaderea drastica a calitatii lucrarii. Prestatorii de servicii au si ei o mare parte din vina deoarece accepta situatii de compromis si ca rezultat lucrarile sunt slab calitativ sau cateodata chiar proaste. Asfel sunt doua categorii de mecanici, cei care nu cunosc meserie dar "se baga sa faca" (fac practica pe masinile oamenilor) si cei care cunosc dar sunt prea aglomerati ca sa poata sa faca o lucrare de calitate (interesul lor e sa faca o cantitate mare in minimul de timp, profit maxim) De altfel si institutiile abilitate sa repare masinile (asiguratorii), fac rabat mare de calitate, cand merg cu devizul pentru decont incep sa taie dupa bunul lor plac subt pretextul ca e incarcat chiar daca sau respectat pasii tehnologici in reparatia respectiva. Procedand asa iar nu se poate ca lucrarea sa respecte calitatea. Dezbatand subiectul "masini pentru expozitie" aici e clar ca nu multa lume stie despre ce e vorba. Toata lumea si le doreste dar putini sunt aceia care si pot sa le aiba, asta deoarece sunt putini cei ce pot sa le faca si preturile sunt foarte mari. Masinile pentru expozitie sunt facute de specialisti (nu intra in discutie mecanicul de bloc, indiferent cata vointa ar avea) cu multe materiale moderne si cu o tehnologie adecvata. Ca exemplu sa presupunem ca plecam de la o masina gata pregatita, care deja are startul baza de culoare dat pe ia, si care urmeaza sa fie lacuita in vederea unei expozitii. Calculul aproximativ este urmatorul: - 3l lac pentru cel putin trei straturi aplicate / pret produs mediu 300 - 350 lei/litru (cand m-am referit la un produs mediu, m-am referit la un produs de minima calitate dar care poate sa scoata o masina de salon, dar sa nu uitam ca sunt produse care pot depasi 1000 de dolari litru) - materiale abrazive de diferite granulatii si compozitii, incepand de la 1500 si ajungand la 3000 / pret cca 250 - 300 lei - materiale anexe ca intaritor, diluanti, benzi de mascare, bureti de protectie, antisiliconic, lavete de sters praful si de spalat, folii de protectie, site, etc / pret cca 400 - 500 lei - cabina de vopsit, care necesita si ia 6l de motorina pe ora si 17KW tot pe ora (atat consuma cabina mea, altele nu stiu)+ materiale de curatare, necesara pe o perioada de cca 10 ore / pret 350 lei - lichide (polischuri) abrazive, cel putin trei pasi de parcurs, cca 3l / pret 150 lei/litru - bureti pentru polisch - blanuri pentru lustruit - etc (aici intra altele care nu mi le amintesc momentan) Manopera pentru aceasta operatie minim 80 de ore la un pret de minim 17 lei ora. Acum faceti un calcul estimativ la care puteti adauga si un 10% "neprevazutul" si aveti un calcul sumar la o masina Dacia pregatita intradevar de salon. Pentru detalii va stau la dispozitie, la fel si pentru lucrari. |
--------------------
Dacia
1300 F
- BC-93-MAX
1972 Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
alex-mun |
![]()
Post
#1340
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
mare dreptate au baietii astia, cred ca la mine in cta, sunt satui astia de la dezmembrari de mine. de cind am masina i-am innebunit cu piesele mele frntuzesti, si am constatat ca piese de 30 si ceva de ani sunt mai bune ca unele noi. noi astia mai incepatori cu frantuzestile ar trebuii sa bagam bine la cap ce zic 'veteranii ', pt ca ei au trecut prin multe etape de restaurare. mi-ar face placere sa ne intilnim o data sa va admir si eu masinile
|
--------------------
DACIA
1300
- CT 84 MUN
1976
|
|
sechi |
![]()
Post
#1341
|
![]() pasionat si afacerist Group: Members Posts: 1.757 Joined: 20 February 05 From: Craiova ![]() |
Pacat ca va certati degeaba. Fiecare are partea lui de dreptate, iar modul in care isi conserva fiecare masina e o problema de optiune personala.
Eu va felicit pe toti pentru pasiunea voastra! succes in continuare si perseverati in pasiunea voastra! Daca e interesat careva, am eu de vanzare un ceas de bord de R 12 TS ca cel postat mai sus. Sarbatori fericite tuturor! |
--------------------
Fiat
Punto
- DJ 10 SEC
1995
|
|
Betian |
![]()
Post
#1342
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 August 05 ![]() |
Nu se cearta nimeni Sechi ...Avem numai de invatat. Ar fi fost si culmea sa te certi cu cineva cu care inparti aceleasi pasiuni....
|
--------------------
Dacia
1300
- 3-B 5638
|
|
alex-mun |
![]()
Post
#1343
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
dl sechi de bara mea de spate se mai aude ceva?
|
--------------------
DACIA
1300
- CT 84 MUN
1976
|
|
Hormonelul |
![]()
Post
#1344
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(amc @ 27 Dec 2006, 23:55) Inca n-am facut rost de toate piesele de care am nevoie sa trec la 12TS. Pana acum am urmatoarele: ![]() piesets1micafo3.jpg Ce frumos suna: piesets2depus1nz4.jpg Dar cum spui si tu amc ...nu sunt foarte hotarat. Oricum e bine ca modificarile sunt reversibile. Cu ceasurile de TS nu e asa simplu am "auzit" (mi-au spus specialistii care au mai facut) ca din cauza diferentelor intre cutii vitezometrul arata o tampenie, -20,30 km/h. Trebuie facuta intru-un fel o adaptare ca sa arate real. Deci nu e chiar asa simplu si de aceea nu m-am grabit. Ramane de investigat. ![]() |
--------------------
Dacia
1300, 1100
1972, 1968 Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul ! |
|
amc |
![]()
Post
#1345
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu poti schimba numai vitezometrul cu unul de 1300 ?
si bordul ala de r12 ce are mai bun fata de cel romanesc? This post has been edited by amc: 29 Dec 2006, 18:58 |
--------------------
YUGO
Zavzta
- 1-B-NU-IS--chhh
2007/prestige
|
|
Hormonelul |
![]()
Post
#1346
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Dumnezeule
![]() ![]() E frantuzesc !!!! scrie RENAULT 12 pe el ![]() |
--------------------
Dacia
1300, 1100
1972, 1968 Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul ! |
|
alex-mun |
![]()
Post
#1347
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
nu vinzi semnalele alea albe, sau ceasurile alea de ulei si apa?
![]() |
--------------------
DACIA
1300
- CT 84 MUN
1976
|
|
amc |
![]()
Post
#1348
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
sau tot?
![]() This post has been edited by amc: 29 Dec 2006, 20:51 |
--------------------
YUGO
Zavzta
- 1-B-NU-IS--chhh
2007/prestige
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#1349
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Hormonele de unde ai geamurile alea transparente pentru lampile fata? M-ar interesa si pe mine!
![]() De ce ceasuri ziceai tu sa scap? Imi pare rau dar ceasurile mele de bord si cel de presiune de ulei sunt jaeger! ![]() Poate imi dai un pm cu adresa de mess! This post has been edited by Alex 23: 29 Dec 2006, 21:31 |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
- 8-B 4746/8-B 7768
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
sechi |
![]()
Post
#1350
|
![]() pasionat si afacerist Group: Members Posts: 1.757 Joined: 20 February 05 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Fiat
Punto
- DJ 10 SEC
1995
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd August 2025 - 11:53 |