Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 43 44 45 46 47 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

amc
post 26 Dec 2006, 20:46
Post #1321


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




Francezii sunt demult in UE si n-au devenit asa mari raritati!
Plus ca mentalitatea asta cu originalitate si atat, fara niciun fel de reconditionare, restaurare o sa duca la multe "rat ride". Pana la urma e si asta o pasiune.

This post has been edited by amc: 26 Dec 2006, 22:25


--------------------
YUGO Zavzta - 1-B-NU-IS--chhh 2007/prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 26 Dec 2006, 22:17
Post #1322


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Si inca ce treaba minunata fac la restaurare baietii astia happy.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 26 Dec 2006, 22:54
Post #1323


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Fac pariu ca daca o pun pe a mea langa ale voastre! Va atrege mult mai mult atentia! wink.gif Stiu din proprie experienta! Si nu numai din partea bosorogilor, aia sunt mizilic, iar daca mai deschid si capota sunt in extaz! gun3.gif Si inca nu e gata! Oricum imi plac masinile voastre si am luat toate pozele de la voi ca amintire! wink.gif


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 - 8-B 4746/8-B 7768 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andyhd
post 27 Dec 2006, 01:05
Post #1324


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 23 February 05






--------------------
DACIA 1300 1975 ; VW PHAETON V10 TDI ; VW GOLF V, , 1.9 TDI 4MOTION - HD-14-DAE HD-14-DEY 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Betian
post 27 Dec 2006, 01:42
Post #1325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 August 05




"Fac pariu ca daca o pun pe a mea langa ale voastre! Va atrege mult mai mult atentia! Stiu din proprie experienta! Si nu numai din partea bosorogilor, aia sunt mizilic, iar daca mai deschid si capota sunt in extaz! "

Parerea mea ca daca pui masina ta pe langa cele ale lui "Hormonelul","69er" sau B-75 UAP" si a altora(scuze ca nu v-am enumerat pe toti) nu poate exista coparatie....ei s-au ocupat de masinile lor in pas cu topicul acesta,adica pur si simplu au reconditionat vechea DACIA 1300 "frantuzoaica",sau dupa caz au pastrat-o asa cum a iesit din fabrica.....tu Alex,insa, dai dovada de o imensa dragoste si atasament de aceasta masina insa ,parerea mea , Dacioara ta tinde foarte mult catre "offtopic" si se indreapta catre "imbunatatiri: si "tuning" mai mult....

Nu vreau sa te superi pe mine,si daca am gresit, va rog sa scrieti,pentru ca o sa accept orice critica fara nici un fel de suparare... sad.gif
Un lucru este cert insa...daca o sa reusesc si eu sa rezolv problemele cu masina mea,sau daca o sa imi iau alta, dupa ce o voi reconditiona,motorul va arata cel putin la fel de bine ca al tau... wub.gif .....


P.S. Acum depinde foarte mult si de gusturile fiecaruia...care de altfel nu se discuta.

Scuze inca o data daca am suparat pe cineva...Va doresc tuturor un Craciun fericit !si numai bine...


--------------------
Dacia 1300 - 3-B 5638
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 27 Dec 2006, 09:59
Post #1326


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




Un lucru e clar daca vrei dacie 1300 adevarat reconditionata tre sa bagi bani cum a facut @andyhd.

Va doresc asa sa arate frantuzoaica voastra!

This post has been edited by amc: 27 Dec 2006, 10:01

Attached thumbnail(s)
u6t.jpg ( Size: 72.84k ) Number of downloads: 788


--------------------
YUGO Zavzta - 1-B-NU-IS--chhh 2007/prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 27 Dec 2006, 10:12
Post #1327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




biggrin.gif Si eu mi-as dori din tot sufletul ca viitoarea mea masina sa arate asa.. Mai ales ca masina din poza e Renault 12 Gordini, cu lonjeroane cu talpa dubla si calul pt cutie de R 12 G.. wub.gif wub.gif


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 - Dacia 1301 1974 1975
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 27 Dec 2006, 14:15
Post #1328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




sad.gif eun m-am referit la faptul ca peste ceva ani o sa dispara daciile astea vechi, si atunci o sa devina RARITATE DACIA 1300 L


--------------------
DACIA 1300 - CT 84 MUN 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_pt
post 27 Dec 2006, 14:40
Post #1329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 31 October 06




Bine inteles, si atunci se va vedea ca singurile Dacii 1300 care au supravietuit ca masini istorice sunt cele restuarate 100 la suta original (sau, ma rog, cu accesorii DE EPOCA).


--------------------
Dacia 1310 1984

http://volganeagra.blogspot.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 27 Dec 2006, 19:42
Post #1330


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Parerea mea ca daca pui masina ta pe langa cele ale lui "Hormonelul..
Betian in primul rand masina lui Hormonelu la tabla nu mai stiu cat e de originala! Daca te vei uita la pozele cu masina lui ai sa vezi ca are tablaria destul de prost facuta! Pentru mine conteaza foarte mult tabla, si cum a mea e originala, am cu cu ce sa ma laud! Amortizoare, pompa benzina sofabex etc etc sunt consumabile! Masina mea nu stiu daca are per total 400 gr de chit, pe cand altele originale in totalitate si pe la motor si pe la parte mecanica si nu mai stiu pe unde, au cu kilele! tongue.gif
Dacia 1300 este laudabila pentru caroseria ei foarte bine inchegata, linie si tabla, cine are cine nu sa-si cumpere!
Am si eu cateva intrebari pentru toti " originalii": masinile voastre sunt in perfecta stare de functionare? cati km faceti pe luna cu ele?de cate ori le reparati pe luna?
In primul rand masina mea nu are tunning! Care ar fi acela huh.gif : doua scaune, un set de huse, un spoiler si 4 jenti? Asta numiti voi tunning?
Niciodata nu am sa pun piese vechi pe masina mea! De ce? Ca sa am tot timpu ce repara?


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 - 8-B 4746/8-B 7768 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_pt
post 27 Dec 2006, 20:58
Post #1331


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 31 October 06




Pai masina originala nu e sa mergi zilnic cu ea, pur si simplu se distruge (mai ales pe strazile frumoasei noastre capitale). La fel, masina originala trebuie sa fie tinuta in garaj. Stiu ca suna strict dar asta-i treba, nu poti sa ai si una si alta. Daca vrei o masina sa mergi zi de zi cu ea nu este nici o problema, dar nu poate fi considerata masina istorica ci doar masina veche. Masina istorica este una in care poti sa stai in ea si sa spui sincer, buna, rea, cum o fi, asa a iesit din mama fabrica. Din pacate mai ales in romania, folosesti zilnic asa masina si se stric, mai fura cate-un "intunericat" (la minte si la fata) cate ceva de pe ea, se mai strica prin gropi, mai se zgarie cineva intr-un papuc de ea.......

Ca exemplu, eu am cumparat in 2002 o bijuterie de Rover, model 1971, cu provenienta de la multe "personalitati". Era 100 la suta original, obosit intr-adevar, dar cu un kilometraj destul de mic (72250 mile) Destul de repede mi-am dat seama ca nu aveam posibilati de o intretine cum merita (neavand nici garaj nici carnet nici alta masina sa o conduc zilnic lasan pe Rover pt evenimente speciale). M-am hotarat sa reunt la ea, si-a gasit un nou proprietar si acuma este ingrijita f f bine. Trist, pt ca am tinut f mult la masina, dar asta este.... De aia repet, masina istorica nu e acelasi lucru ca masina de zi de zi!


--------------------
Dacia 1310 1984

http://volganeagra.blogspot.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hormonelul
post 27 Dec 2006, 21:21
Post #1332


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Alex, Betian are dreptate..... trebuie sa intelegi ca tu ai de facut o alegere - intre clasic si nou ! Ceea ce ai tu acum se numeste kitch ! Nu vreau sa te superi dar dar amestecul asta intre nou si vechi nu da deloc bine. Daca ai citit ce s-a scris pe acest topic inseamna ca iti amintesti ce am postat despre custom. Masina ta nu prea se incadreaza in nici o categorie, nici custom, nici tuning si clasica e departe de a fi. Masina ta pentru un purist - un adevarat iubitor de clasic, nu inseamna nimic, iar pentru pasionatii de masini noi e o rabla, o vechitura. Daca vrei sfaturi pentru a avea o masina clasica, poti primi o garmada, scapa de: oglinzile de plastic, stikerul oribil de pe parbriz, chestiile alea de pe stergatoare, masca cu renault - turceasca, jentile de dacie noua + sigla lor cu "Renault", aparatorile de noroi de plastic, semnalizatoarele de pe aripa, de maimutoii din interior, de ceasurile romanesti, husele sunt sub orice critica, fetele de usi, volanul "Renault", cireasa este neonul.......si ar mai fi ooooo gramada !
Nu te obosi sa spui ca toate acestea au un rol de imbunatatire, ca fiecare ajuta la ceva, nu asta e important pentru noi. Noi vrem sa ne pastram masinile ca pe vremuri cum au iesit ele din fabrica. Cum ara arata o masina din 1920 cu volan de cauciuc Renault, ca de e mai bun ...ai priza dry.gif !?
Daca vrei sfaturi pentru tuning, trebuie sa te indrepti spre alta sectiune a forumului.
Noi vorbim aici de "D1300 frantuzoaica" de particularitatile fiecarei piese frantuzesti in comparatie cu cele romanesti.
Da, eu accept, ai dreptate masina mea nu e impecabila dar lucrez la asta, in ultima vreme chiar au aparut o gramada de puncte de rugina. Dar trebuie avut in minte ca a fost vopsita acum vreo 10 ani sau chiar mai mult. Eu sunt cu urechile ciulite si invat de la cei batrani si mai ales stiu sa accept o critica fondata !
Eu si noi de aici ne luptam pentru originalitate pentru a pastra masina in starea ei initiala. Stai linistit ca si eu mai am de lucru, dar exista masini impecabile si oameni care se pricep si de la care putem invata. Topicul acesta e despre o stare de spirit, despre clasic si piese ca pe vremuri, e facut ca sa ne aratam/laudam unii la altii cu cate o vechitura minunata uitata gasita printr-un colt de pod.
Nu trebuie sa te superi, trebuie doar sa alegi.
Sunt convins ca vei intelege! wink.gif


--------------------
Dacia 1300, 1100 1972, 1968

Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Dec 2006, 21:32
Post #1333


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Hormonele, m-ai uns pe suflet cu spiciul asta blush.gif


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 27 Dec 2006, 22:34
Post #1334


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Eu nu am de ce sa ma supar! wink.gif Dar cei de prin afara care-si reconditioneaza masinile folosesc piese pe comanda, sau le refac prin diferite ateliere specialiazate in astfel de domeniu! Pe cand noi (voi) luam cate o vechitura si o punem pe masina si vrem sa ne tina! Asa ceva nu o sa vedem! Voi vreti sa le tineti in garaj si atunci cand iesiti cu ele sa stai cu frica: aoleo daca ma lasa aia daca nu ailalta! Si mai mult sa repari la ea decat sa mergi si sa rada unu si altu de tine!
Oricum va multumesc ca s-au gasit si persoane care sa-mi critice masina, ca destul e laudata si invidiata de altii!
Dupa cum ati vazut masina mea a avansat in ornamente originale daca va veti uita la poze, inainte si acum. Si pe viitor vor aparea si mai multe elemente o sa va tin la curent! De, mi-ati transmis si mie acest virus al frantuzoicei! wub.gif
Hormonele cand ai de cand sa scapi de masca aia de fata oribila? Pune una de Reno 12 sau una neagra de 1300 pentru ca argintie nu da bine deloc!
Ca sa nu mai vorbim de chederele parbriz- luneta si de felul cum sunt trase la linie usile si pragurile! Ce-mi plac la tine sunt geamurile lampilor de pe fata, transparente! wub.gif
Dupa parerea mea cele mai frumoase masini sunt ale lui 69_r si UAP! wub.gif

This post has been edited by Alex 23: 27 Dec 2006, 23:16


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 - 8-B 4746/8-B 7768 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 28 Dec 2006, 01:55
Post #1335


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




Hormonele,ceasurile alea de r12 ts le pui sau vrei sa respecti originalu?


--------------------
YUGO Zavzta - 1-B-NU-IS--chhh 2007/prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 28 Dec 2006, 08:37
Post #1336


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Daca ar fi sa o spunem p-aia dreapta , cel mai des , de vina sunt : mecanicii, tinichigii, vopsitorii. Ai un ban, te chinui sa-l faci dar in sine iti spui ca merita sa-l bagi in reconditionarea unei masini. Te duci la astia si chiar daca nu se vede la suprafata dar sub chit e imposibil sa nu lase ei nitel de rugina. Macar asa sa nu strice legenda. Ar fi super sa avem oamenii nostri, sa faca bani pe capu nostru da sa lucreze ca pentru expozitie, asa cum e si normal de altfel. Pe bune acum daca stiti, vopsitori sau tinichigi spuneti-ne si noua. Asa ne va fi si mai usor sa ne inchegam ca un fel de club , macar de teren.

Am fost odata sau de doua ori la intalnire si am vazut 1300 clasice (parca b75uap de mi-am inghitit plombele) si tunate cu simt de raspundere.

Amc, asta e de 12TS, ca eu l-am montat de ceva vreme si nici acum n-am habar de ce este

This post has been edited by Pedro: 28 Dec 2006, 08:58

Attached thumbnail(s)
bord_12TS.jpg ( Size: 205.6k ) Number of downloads: 746


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 28 Dec 2006, 09:45
Post #1337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




Mersi Pedro.. Ai dreptate cu rugina si vopseaua, dar de multe ori cred ca si "noi" suntem de vina, de ce nu le curatam noi oglinda, dupa ce le luam de la tinichigiu? Sau cum sa avem pretentia sa tina vopseaua si sa nu se scurga, cand am dat 100.000 pe litru?? Pana la urma sunt de parere ca reconditionare inseamna o munca de cel putin cativa ani.
Daca azi am chef sa curat un surub, decat pe ala il curat, dar il fac oglinda, nu ma apuc sa lucrez plictisit, in graba, mai mult cu ciocanul.. Cred ca cel mai bine e sa lucram noi singuri, pentru ca nimeni altcineva nu o va face mai bine, bineinteles orice in afara de tinichigerie si vopsit..
Despre bordul tau, e de R 12 TS, pt ca are turometru, cel de TL nu are..


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 - Dacia 1301 1974 1975
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
69er
post 28 Dec 2006, 15:30
Post #1338


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 20 January 05
From: Bucuresti




Alex 23, masina ta este la fel de pretioasa cum este si a mea si a Hormonelului sau 75UAP (si ma rezum doar la acestea fiindca au tot fost aduse in discutie in ultimele postari). Aceste masini reflecta in primul rand asteptarile pe care le avem noi ca posesori de la ele. Fiecare interactioneaza cu masina sa la nivelul pe care-l tinteste; unii dintre noi preferam un surub sau un termostat "fabrique en france" care desi nu se vede cu ochiul liber (deci teoretic nu s-ar observa ca nu e original) inseamna enorm pentru noi...stim ca in locul respectiv e ceea ce a pus producatorul la vremea aceea si nimic altceva. Referitor la provenienta acestor repere vei fi poate uimit sa afli ca exista o gama variata de posibilitati de aprovizionare cu repere frantuzesti NOI pentru daciile de colectie, si nu neaparat piese "obosite" luate de pe la dezmembrari. Altii prefera lucruri vizibile menite sa le creasca sentimentul de satisfactie atunci cand isi folosesc masina(altfel de volane, neoane, sisteme audio&stuff); perfect de acord si cu acestia...masina lor...placerile lor...si nu in ultimul rand banii lor. Sunt chiar bucuros ca exista masini al caror aer original s-a evaporat intrucat se constituie intr-un bun termen de comparatie pentru cele pe care posesorii incearca sa le mentina sau sa le reconditionez ca atunci cand au parasit linia de productie (daca toate daciile 1300 ar arata la fel ca-n prima zi s-ar duce tot farmecul...ar fi ceva banal si neimportant).
Parerea mea este ca ar cam fi momentul sa lasam "ograda vecinului" in pace pentru ca nu stiu cate eleroane, abtibilduri, oua Kinder si alte minunate si ingenioase procedee de infrumusetare/imbunatatire/sau mai stiu eu ce...au disparut in urma tiradelor lansate la adresa lor pe forum sau prin alte parti. Trebuie sa ne vedem fiecare telul si sa ne cultivam mai degraba bunul simt decat spiritul ascutit de observatie vis-a-vis de defectele unora.



--------------------
Dacia 1300 - B 01 HOY
Dacia 1300 Standard 1289 cmc, 40KW, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 28 Dec 2006, 17:50
Post #1339


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




QUOTE(Pedro @ 28 Dec 2006, 08:37)
Daca ar fi sa o spunem p-aia dreapta , cel mai des , de vina sunt : mecanicii, tinichigii, vopsitorii. Ai un ban, te chinui sa-l faci dar in sine iti spui ca merita sa-l bagi in reconditionarea unei masini. Te duci la astia si chiar daca nu se vede la suprafata dar sub chit e imposibil sa nu lase ei nitel de rugina. Macar asa sa nu strice legenda. Ar fi super sa avem oamenii nostri, sa faca bani pe capu nostru da sa lucreze ca pentru expozitie, asa cum e si normal de altfel. Pe bune acum daca stiti, vopsitori sau tinichigi spuneti-ne si noua. Asa ne va fi si mai usor sa ne inchegam ca un fel de club , macar de teren.
*



Nu e corect sa afirmi asa ceva, vina este impartita intre client si prestatorul de servicii.
Asta deoarece clientul vine in service vrea sa faca o lucrare de calitate dar bani vrea sa plateasca foarte putini, lucru imposibil de realizat din doua motive: o lucrare de maxima caliate solicita foarte multe materiale si foarte multe ore de manopera. Atunci ca pretul sa scada ori se folosesc mai putine materiale ori se lucreaza mai in graba, ambii factori ducand la scaderea drastica a calitatii lucrarii.
Prestatorii de servicii au si ei o mare parte din vina deoarece accepta situatii de compromis si ca rezultat lucrarile sunt slab calitativ sau cateodata chiar proaste. Asfel sunt doua categorii de mecanici, cei care nu cunosc meserie dar "se baga sa faca" (fac practica pe masinile oamenilor) si cei care cunosc dar sunt prea aglomerati ca sa poata sa faca o lucrare de calitate (interesul lor e sa faca o cantitate mare in minimul de timp, profit maxim)
De altfel si institutiile abilitate sa repare masinile (asiguratorii), fac rabat mare de calitate, cand merg cu devizul pentru decont incep sa taie dupa bunul lor plac subt pretextul ca e incarcat chiar daca sau respectat pasii tehnologici in reparatia respectiva. Procedand asa iar nu se poate ca lucrarea sa respecte calitatea.

Dezbatand subiectul "masini pentru expozitie" aici e clar ca nu multa lume stie despre ce e vorba. Toata lumea si le doreste dar putini sunt aceia care si pot sa le aiba, asta deoarece sunt putini cei ce pot sa le faca si preturile sunt foarte mari. Masinile pentru expozitie sunt facute de specialisti (nu intra in discutie mecanicul de bloc, indiferent cata vointa ar avea) cu multe materiale moderne si cu o tehnologie adecvata.
Ca exemplu sa presupunem ca plecam de la o masina gata pregatita, care deja are startul baza de culoare dat pe ia, si care urmeaza sa fie lacuita in vederea unei expozitii. Calculul aproximativ este urmatorul:
- 3l lac pentru cel putin trei straturi aplicate / pret produs mediu 300 - 350 lei/litru (cand m-am referit la un produs mediu, m-am referit la un produs de minima calitate dar care poate sa scoata o masina de salon, dar sa nu uitam ca sunt produse care pot depasi 1000 de dolari litru)
- materiale abrazive de diferite granulatii si compozitii, incepand de la 1500 si ajungand la 3000 / pret cca 250 - 300 lei
- materiale anexe ca intaritor, diluanti, benzi de mascare, bureti de protectie, antisiliconic, lavete de sters praful si de spalat, folii de protectie, site, etc / pret cca 400 - 500 lei
- cabina de vopsit, care necesita si ia 6l de motorina pe ora si 17KW tot pe ora (atat consuma cabina mea, altele nu stiu)+ materiale de curatare, necesara pe o perioada de cca 10 ore / pret 350 lei
- lichide (polischuri) abrazive, cel putin trei pasi de parcurs, cca 3l / pret 150 lei/litru
- bureti pentru polisch
- blanuri pentru lustruit
- etc (aici intra altele care nu mi le amintesc momentan)
Manopera pentru aceasta operatie minim 80 de ore la un pret de minim 17 lei ora.
Acum faceti un calcul estimativ la care puteti adauga si un 10% "neprevazutul" si aveti un calcul sumar la o masina Dacia pregatita intradevar de salon.

Pentru detalii va stau la dispozitie, la fel si pentru lucrari.


--------------------
Dacia 1300 F - BC-93-MAX 1972
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 28 Dec 2006, 19:12
Post #1340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




mare dreptate au baietii astia, cred ca la mine in cta, sunt satui astia de la dezmembrari de mine. de cind am masina i-am innebunit cu piesele mele frntuzesti, si am constatat ca piese de 30 si ceva de ani sunt mai bune ca unele noi. noi astia mai incepatori cu frantuzestile ar trebuii sa bagam bine la cap ce zic 'veteranii ', pt ca ei au trecut prin multe etape de restaurare. mi-ar face placere sa ne intilnim o data sa va admir si eu masinile


--------------------
DACIA 1300 - CT 84 MUN 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sechi
post 28 Dec 2006, 19:16
Post #1341


pasionat si afacerist


Group: Members
Posts: 1.757
Joined: 20 February 05
From: Craiova




Pacat ca va certati degeaba. Fiecare are partea lui de dreptate, iar modul in care isi conserva fiecare masina e o problema de optiune personala.
Eu va felicit pe toti pentru pasiunea voastra! succes in continuare si perseverati in pasiunea voastra!

Daca e interesat careva, am eu de vanzare un ceas de bord de R 12 TS ca cel postat mai sus.

Sarbatori fericite tuturor!


--------------------
Fiat Punto - DJ 10 SEC 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Betian
post 29 Dec 2006, 01:34
Post #1342


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 August 05




Nu se cearta nimeni Sechi ...Avem numai de invatat. Ar fi fost si culmea sa te certi cu cineva cu care inparti aceleasi pasiuni....


--------------------
Dacia 1300 - 3-B 5638
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 29 Dec 2006, 14:56
Post #1343


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




dl sechi de bara mea de spate se mai aude ceva?


--------------------
DACIA 1300 - CT 84 MUN 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hormonelul
post 29 Dec 2006, 18:36
Post #1344


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(amc @ 27 Dec 2006, 23:55)
Hormonele,ceasurile alea de r12 ts le pui sau vrei sa respecti originalu?
*



Inca n-am facut rost de toate piesele de care am nevoie sa trec la 12TS. Pana acum am urmatoarele: smile.gif

piesets1micafo3.jpg

Ce frumos suna:

piesets2depus1nz4.jpg

Dar cum spui si tu amc ...nu sunt foarte hotarat.
Oricum e bine ca modificarile sunt reversibile.
Cu ceasurile de TS nu e asa simplu am "auzit" (mi-au spus specialistii care au mai facut) ca din cauza diferentelor intre cutii vitezometrul arata o tampenie, -20,30 km/h. Trebuie facuta intru-un fel o adaptare ca sa arate real. Deci nu e chiar asa simplu si de aceea nu m-am grabit. Ramane de investigat. smile.gif



--------------------
Dacia 1300, 1100 1972, 1968

Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 29 Dec 2006, 18:49
Post #1345


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




Nu poti schimba numai vitezometrul cu unul de 1300 ?
si bordul ala de r12 ce are mai bun fata de cel romanesc?

This post has been edited by amc: 29 Dec 2006, 18:58


--------------------
YUGO Zavzta - 1-B-NU-IS--chhh 2007/prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hormonelul
post 29 Dec 2006, 19:22
Post #1346


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Dumnezeule mellow.gif .... cum ce are ???? icon_mrgreen.gif

E frantuzesc !!!! scrie RENAULT 12 pe el 168.gif


--------------------
Dacia 1300, 1100 1972, 1968

Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 29 Dec 2006, 20:21
Post #1347


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




nu vinzi semnalele alea albe, sau ceasurile alea de ulei si apa? biggrin.gif


--------------------
DACIA 1300 - CT 84 MUN 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 29 Dec 2006, 20:51
Post #1348


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




sau tot? icon_mrgreen.gif

This post has been edited by amc: 29 Dec 2006, 20:51


--------------------
YUGO Zavzta - 1-B-NU-IS--chhh 2007/prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 29 Dec 2006, 21:03
Post #1349


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Hormonele de unde ai geamurile alea transparente pentru lampile fata? M-ar interesa si pe mine! wub.gif
De ce ceasuri ziceai tu sa scap? Imi pare rau dar ceasurile mele de bord si cel de presiune de ulei sunt jaeger! tongue.gif
Poate imi dai un pm cu adresa de mess!

This post has been edited by Alex 23: 29 Dec 2006, 21:31


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 - 8-B 4746/8-B 7768 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sechi
post 29 Dec 2006, 22:46
Post #1350


pasionat si afacerist


Group: Members
Posts: 1.757
Joined: 20 February 05
From: Craiova




QUOTE(alex-mun @ 29 Dec 2006, 14:56)
dl sechi de bara mea de spate se mai aude ceva?
*




Nimic deocamdata, sorry! sad.gif
Anunt cand o am.


--------------------
Fiat Punto - DJ 10 SEC 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 43 44 45 46 47 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

5 User(s) are reading this topic (5 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd August 2025 - 11:53
Dacia