Clio diesel nu mai porneste !, dCi dTi bicorp/symbol
![]() ![]() ![]() |
Clio diesel nu mai porneste !, dCi dTi bicorp/symbol
mikipet |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|||
sckhreech |
![]() ![]()
Post
#62
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut , am un clio 1.5dci din 2005 varanta EXTREME ...si care azi nu a vrut sa mai porneasca ..... Am pus contactul , s-au stins din becurile de la bord(cel cu injectia , bujia incandescenta , etc) dar a ramas un led rosu aprins si "STOP". Cand vreau sa dau la cheie nu face nimic, nu da nici un semn ca ar vrea macar sa invarta motorul...pur si simplu nu mai face nimic. Am incercat de 10 ori si tot la fel face. Bateria este buna ca a mers struna pana acum si masia are 55.000 km la bord fara nici o problema.
Daca ma puteti ajuta cu sfaturi va raman profund reconuscator. va multumesc. |
--------------------
Twingo
C064
1995
- DE BUCURESTI Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
mikipet |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
pai poate sa fie in ordine:
-o borna slabita sau oxidata -probleme la electromotor -masa dintre caroserie si electromotor/excitatia la electromotor -alte probleme electrice:la contact de exemplu PS:sa ne spui ce a fost:pariez ca e una din cele 4 de mai sus verifica totusi si bateria:cateodata pica si ele dintr-o data This post has been edited by mikipet: 31 Dec 2007, 17:55 |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
sorinrs |
![]()
Post
#64
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
Ori nu ai curent destul ca sa invirti electromotorul, ori ce a zis mikipet mai devreme. Eu cred ca bateria te-a lasat....
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
nicuiuoras |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 4 January 08 ![]() |
Am un Clio Symbol 2004,1.5 dCI,65 cp si,de cand a venit gerul,nu mai pot porni masina daca a ramas oprita mai mult de vreo 7 ore.Pornesc la automat dupa stingerea indicatorului bujiilor,se invarte electromotorul dar masina nu porneste numai dupa ce o ajut cu spray de pornire.Dupa ce porneste motorul,masine merge bine,nu scoate fum negru si nu consuma motorina mai multa ca de obicei.Initial un amic a constatat ca era infundat filtru de motorina care ulterior a fost desfundat dar a ramas acelasi simtom.Am verificat 3 din cele 4 bujii(una n-am putut sa o scot afara din cauza cheii tubulare neadecvate) si capatul lor s-a incalzit si rosit la alimentare cu curent.Masina are 130.000 km.va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 1.5 dci,65 cp
|
|
rhunder |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 15 August 06 From: Bucuresti ![]() |
cam asa pronea meganul unui coleg. la el au fost 3 injectoare cu problema. sper sa nu fie si la tine la fel.
|
--------------------
Dacia SuperNova
Clima
2001
- b25wzj Clio II 2005 1.5 DCI 65
Megane Prima 1.6 16V - temporar! :) VW Golf V 1.9 tdi |
|
marutz |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 January 08 ![]() |
salut
Am avut aceasi problema, i-mi pornea din ce in ce mai greu, am ajuns sa dau la cheie pana ramaneam fara baterie, am fost la marele sarvice SERUS, au pus calculatorul pe motor si mi-sa spus ca am prea multe complicatii si dupa ce m-au intrebat unde am facut ultima revizie au zis ca nu se baga ca nu stiu ei pe unde a umblat masina etc.. Am luat masina si am mers la torbmotor firma specializata in repararea injectoarelor b-dl Timisoara nr. 60-62, si am rezolvat problema in 30 de minute. Am pornit masina la prima cheie si un cost de 690 ron pe cat la serus erau in stare sa-mi schimbe motorul. clio 1,5 dci ![]() |
--------------------
renault
clio 1,5 dci
2004
- b 78 cmy
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
marutz detaliezi te rog problema si rezolvarea.
|
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
marutz |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 January 08 ![]() |
Nu mai pornea de la apa din motorina se decalibreaza injectoarele, am fost la torb si mi-au schimbat duzele la injectoare care erau cam ruginite si lea si
![]() Asta a fost tot in 30 minute totul era ok |
--------------------
renault
clio 1,5 dci
2004
- b 78 cmy
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
multumim, interesant totusi ca se pot schimba aceste duze la dci.
|
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
lamar |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 8 November 05 ![]() |
Salutare. Ieri dupa cinci zile de stat pe trotuar, inclinata cu doar 10 litrii in rezervor masina a pornit doar la a treia cheie. Afara erau 3 grade si am avut impresia ca se rupe ceva in motor, asa de urat facea. Apoi totul a revenit la normal, merge OK, porneste la prima. Ce poate sa fie? PS: 30000 km reali, cu reviziile la timp.
|
--------------------
renault
clio fidji
2005 80cp Fidji 1.5dci 80cp. 11-2005 acum 100cp si 230nm
|
|
Duyu |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Nu cred ca are importanta ca mai erau doar 10 litri in rezervor...cat de inclinata putea sa fie? Si oricum, nu era aprins beculetul care te avertizeaza ca trebuie sa alimentezi, nu? Cred ca ai nimerit o motorina mai putin buna, sau combinata cu putina apa.
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
rados |
![]()
Post
#73
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 14 November 07 ![]() |
am aceeasi problema ca a lui daniutz(cel care a lansat acest topic) ,va rog daca stie cineva ce se intimpla sa-mi spuna(mentionez ca bujiile le-am schimbat de 2 saptamani,motorul functioneaza perfect dupa ce porneste,nu se aprinde nici un martor in timpul mersului...)eventual daca stie cineva cum s-a rezolvat problema lui daniutz(i-am trimis un mesaj personal dar vad ca nu mai raspunde ,iar ultima lui aparitie pe forum a fost la 30 august 2007,asa ca nu prea imi mai pun mari sperante sa primesc un raspuns de la el...
![]() |
--------------------
renault
clio
2002,1.5 dci
- PH -- DOK
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#74
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
in pimul rand ce km are masina.
si a mea facea la fel pana iarna trecuta, de atunci pana in prezent porneste la prima cheie 95% din cazuri. Ce am facut eu(nu stiu daca si care este o soluite) am schimbat cele 4 bujii incandescente(toate arse), schimbat bateria (avea 4 ani jumate), si de aproape 6000 km adaug aditiv motorina si curatare injectoare (2+2) (cam 250 ml la 100-120 l motorina). Eu suspectez o presiune scazuta oferita de pompa de motorina la pornire. Aditivu ar trebui sa ajute ungerea si curatarea pompei. Cert e ca acum ceva s-a schimbat si nu mai am probleme asa frecvente. |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
Abu |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
rados, la porninre scoate fum? Daca da, ce culoare are (negru sau alb)?
Daca ai putina motorina in rezervor exista posibilitatea sa traga aer pe retur (nu se amorseaza pompa). Incearca, inainte sa dai la cheie, sa apesi pompita aia de langa filtrul de motorina - apasa de mai multe ori, pana se intareste. Daca dupa aia porneste usor inseamna ca trage aer pe undeva si trebuie investigat. This post has been edited by Abu: 29 Jan 2008, 18:49 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
rados |
![]()
Post
#76
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 14 November 07 ![]() |
Abu , s-ar putea sa ai dreptate ,am avut putina motorina cei drept.sub 5 litri ,iar in momentul cand a pornit parca a scos ceva fum negricios,dar de cd nu vede martorul de la injectie?(acesta nu se aprinde cand pun contactul..decat a zecea sau a 12 -ea oara) si fara el nu porneste(daca se aprinde si apoi se stinge asa cum e normal sa faca ,porneste imediat deci care-i misterul?
29 Jan 2008, 18:57: astazi de exemplu nu mi-a facut figura deloc,si am pornit-o de vreo 20 de ori...ionut si tu ai avut exact aceeasi problema?la mine asa cum am spus si mai sus am schimbat bujiile acum 2 saptamani dar le mai verific odata ca sa exclud acest lucru.. 29 Jan 2008, 18:58: a si masina are 55 000 km , ![]() This post has been edited by rados: 29 Jan 2008, 18:58 |
--------------------
renault
clio
2002,1.5 dci
- PH -- DOK
|
|
Abu |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Daca nu se vede martorul de la injectie (spirala aia) inseamna ca e problema cu un contact imperfect. Cel mai simplu verifici asa: aprinzi luminile exterioare si lampa din interior; daca atunci can pui contactul pe bujii scade un pic din intensitatea luminii e bine (si ar trebui sa se aprinda si martorul). Daca nu scade (si martorul nu se aprinde) atunci e o problema la unul din releele din compartimentul motor: ai un contact imperfect - ceea ce inseamna ca bujiile nu primesc curent deci nu se incalzesc > motorul porneste foarte greu.
A, si incearca sa mai pui ceva zeama, macar ptr. teste (stiu ca poate nu ma priveste dar e bine ca iarna sa mergi cu rezervorul mai mult plin decat gol ptr. a preveni formarea condensului). This post has been edited by Abu: 29 Jan 2008, 21:30 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
rados |
![]()
Post
#78
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 14 November 07 ![]() |
oarecum adevarat,dar pana sa imi schimb bujiile (acum 2 sapt) pornea fara probleme(invartea un pic mai mult-trebuia dat de vreo 4 ori motorul peste cap-dar pornea) si am avut toate bujiile arse,le-am masurat personal,deci in nici un caz pornirea greoaie nu se datoreaza faptului ca bujiile nu primesc suficient curent-dieselul porneste si fara bujii incandescente-testat personal
![]() ![]() ![]() 30 Jan 2008, 06:24: p.s. daca nu-mi vede martorul de la bujii/defectiune electrica atunci nu porneste nici in ruptul capului(pot s-o tin in automat si 5 min daca presupunind ca rezista atat electromotorul) in schimb daca ma joc la contact de 10 - 12 ori(il pun il rup,il pun il rup...)si am norocul sa citeasca martorul respectiv(adica sa se aprinda si apoi sa se stinga) poreste imediat-deci parerea mea e ca daca martorul respectiv nu e citit de catre calculatorul de bord acesta ca urmare a propriei diagnoze blocheaza injectia = nu mai porneste in veci(nu se alimenteaza) corectamente? ![]() This post has been edited by rados: 30 Jan 2008, 06:24 |
--------------------
renault
clio
2002,1.5 dci
- PH -- DOK
|
|
Abu |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
rados, nu am stiut ca daca nu ti se aprinde martorul nu porneste in veci, am crezut ca porneste cu o cheie mai lunga (ca atunci cand nu se alimenteaza bujiile) -adevarat ca un diesel porneste si fara bujii DACA are compresia buna, porneste mai greu si cu mult fum negru dar porneste.
La tine s-a intamplat ceva la releul ala de alimentare bujii daca zici ca le-ai gasit arse. E posibil ca ala sa se fi defectat si sa le tina alimentate tot timpul (si in mers adica) caz in care se ard foarte repede. Ia mai verifica-le tu o data daca nu s-au ars din nou. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
nu stiu ce sa zic, cand aveam bujiile arse martoru spirala tot se aprindea
|
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
bonk |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
rados ... si am patit la fel .... sunt 2 relee care nu mai sunt bune ...
30 Jan 2008, 12:12: in reprezentata renault erau destul de scumpe cele 2 relee .... incearca sa cumperi un spray de contact si sa scoti releele care se afla in partea din dreapta fata a masinii putin sub aripa ..... sunt 2 relee negre(asa cred ca sunt toate) si mai subtiri ... in partea din dreapta jos ... (la renault era 1 mil un releu ... ![]() This post has been edited by bonk: 30 Jan 2008, 13:12 |
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
1999
- GJ-05-...
|
|
verde |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
bonk adica langa baterie sub un capac de plastic trapezoidal ?! chiar asa sunt asezate ca io n-am umblat la ele deocamdata.
This post has been edited by verde: 30 Jan 2008, 14:29 Attached thumbnail(s) cs.JPG ( Size: 103.83k ) Number of downloads: 5689 untitled.JPG ( Size: 73.88k ) Number of downloads: 5948 cc.JPG ( Size: 110.59k ) Number of downloads: 5985 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
bonk |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
dap .... bine ... a 3-a imagine e f marita si nu seamana asa de mult cu e in realitate
da .. acolo se gasesc 30 Jan 2008, 16:18: o sa fac o poza la masina si o s-o postez .. This post has been edited by bonk: 30 Jan 2008, 17:18 |
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
1999
- GJ-05-...
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#84
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
oare daca scot releele astea sa le curat contactele s-o intampla ceva, adica computeru sa dea vro eroare sau ceva?
|
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
Abu |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
scoti borna minus de la baterie si dupa aia scoti releele.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
rados |
![]()
Post
#86
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 14 November 07 ![]() |
o sa ma uit si eu la releele respective sa vedem ce si cum...oricum multumiri lui bonk care a rezolvat o astfel de problema si ne impartaseste si noua din experienta lui.....
![]() |
--------------------
renault
clio
2002,1.5 dci
- PH -- DOK
|
|
bonk |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
asa arata releele
![]() ![]() ........................... a si .... rados ... nu e chiar asa de grav fiindca in mers nu se poate intampla nimic dar nu as vrea sa ramai la 80 de km de cel mai apropiat service ...., si sa trebuiasca sa stai cu telu` la ureche ca sa consulti un electrician.... si cu lampa de control in mana:).... bafta |
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
1999
- GJ-05-...
|
|
rados |
![]()
Post
#88
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 14 November 07 ![]() |
nu cumva exista si posibilitatea sa fie doar un contact imperfect acolo,sau ceva oxidat...adica daca ii curat piciorusele cu pasta antioxidanta nu se rezolva?
|
--------------------
renault
clio
2002,1.5 dci
- PH -- DOK
|
|
Dantee |
![]() ![]()
Post
#89
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 7 December 05 ![]() |
Nu va mai jucati atit la relelele alea, ca alea nu se duc asa usor, duceti-va cel mai bine la un service renault si va faceti un test clip ( dar la un service bun - nu la Serus ca aia sunt varza) iar la clip - o coste 3-4 sute de mii - si va spune ce are. Va spune "Stan patitu" care a schimbat 4 injectoare la 17 mii de km .
Iar faza cu aditivul in motorina e alta frectie la piciorul de lemn, ala face atita bine incit dupa o perioada tot la alte injectoare ajugi. Nu zic ca nu o fi bun, dar nu la acest tip de motor , cu acest tip de injectie care e foarte sensibila. |
--------------------
Renault
Megane III
2010 / Sport Tourer / Privilege
- B21HIM Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005 Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006 |
|
hellcat |
![]()
Post
#90
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Si eu recomand cu caldura sa nu mai umblati pe la cutia cu relee, contacte sau cabluri electrice. Astfel de probleme, ridicate de initiatorul topicului, alx, rados...ar trebui tratate intr-un service unde e posibila si o diagnoza si unde exista o rutina in ceea ce priveste acest tip de motor, sistem de injectie...
Problemele de natura electrica, electronica sunt dificil si de depistat si diagnosticat. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 01:17 |