Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum Laguna 2.0T, cu/fara cruise control

alex1405
post 1 Aug 2006, 19:39
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 29 April 06




mda, fratziloreu am avut placuta surpriza sa ma duc pana la mare cu masina din semnatura.... si la intoarcere dupa ceva plimbari intre statiuni am ajuns la urmatorul bilant:
consum mediu 10%: 350-400 km afara mers la 160-170 si cam 100 mers la 200...adica 6200-6500 ture la masina mea (deci blana)

in schimb.. 300 km bucureti predeal si intors, la conditiile dn1 adica jumate la 80 jumate la 150, am avut consum 6.5-7

problema apare in bucuresti (Pantelimon-Otopeni) zilnic cu AC si in aglomeratie... consumul e pe undeva intre 11 si 12% sad.gif.


cam asta e pt 1.8 16v F4P (care de altfel este si pe L2)



--------------------
rr rr rr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 4 Aug 2006, 15:06
Post #32


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




Pai consumurile astea le poate scoate si un 2.0t.
E adevarat,la mers sustinut cu vit constanta sau fara mari variatii consumul e mai mic.Din pacate mare parte dintre noi se invirt prin orase,mai mari sau mai mici si aici motorul cu benzina isi cere tributul...nu ca dieselul ar fi departe.
Inca o dovada (topicul de mai sus) ca se pot obtine consumuri rezonabile chiar si la viteze mari daca se merge constant,fapt observat (de mine) dupa folosirea pilotului automat.

P.S. Chiar ai atins 6500 rpm?Ca eu maxim l-am dus la 6250 dar pt putin timp.


--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexcondrea
post 4 Aug 2006, 15:20
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 19 July 06
From: Galati




si iata asa stricati masinile si plangeti pe la service ca au probleme!!!! radmasa.gif


--------------------
renault laguna 2005
Laguna 2.0T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 4 Aug 2006, 15:38
Post #34


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




Asa este,eu am facut-o cred ca doar o data sa vad cit duce,in tr 2 dar progresiv pina la 3000 si apoi total pina a taiat injectia.Aveam intre 90 si 100km/h.Si asta dupa 15000km.
Nu am ce sa-mi mai dovedesc,stiu ce poate motorul,ce nu stiu e cit consuma in asemenea conditii.Nu am de gind sa mai repet experienta nici mort,nu mai are sens.


--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex1405
post 10 Aug 2006, 06:59
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 29 April 06




mai oameni buni, ideea la renault 16v este ca motoarele au fost concepute pt un regim de 3500 4000 ture. Sa duci un renault in 6500 de ture nu e nici dificil nici riscant daca motorul e cald.
Asta nu inseamna sa mergi ore in sir la 6500 ture.
In plus de asta, la motoarele pe benzina, mersul subturat e mai pacatos.
Am vazut masina indentica cu a mea dar condusa de o tipa (nu ca am ca am ceva cu femeile) dar condusa subturat. La 70.000 km, probleme de injectie, de catalizator...o gramada de prostii. Si va asigur, ca mergea cu masina de parca era de sticla.

Iar de probleme.... al si eu...dar nu de motor.


--------------------
rr rr rr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei1302
post 10 Aug 2006, 09:48
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 11 August 04
From: Bucuresti - Constanta




Nu stiu ce sa zic de mersul subturat. Probabil ca el dauneaza catalizatorului, injectiei...
Despre mersul la 6500 cu motoare MAS (Renault sau oricare) va pot spune din experienta ca, dupa doar CATEVA incercari, se duce naibii mecanismul motor. Adica segmenti, cilindru, cuzineti (in principal).
Eu, dupa prima experienta neplacuta (vreo 10.000 km forje prin oras = 4 luni) am schimbat doar segmentii si, dupa aceea, m-am apucat iar de forje. Bineinteles ca nu a tinut mult si a trebuit sa bag tot setul+cuzineti. Au trecut vreo 2 ani (si 50.000 km) de atunci si deja imi consuma iar 1l ulei la 500 km. Si nu prea mi-am mai batut joc de ea doar ca nici setul motor nu a fost original Renault si aftermarket.
Vazand ce inseamna un motor umblat in el, eu unul am zis ca nu mai duc niciodata un motor pana la turatia de limitare. Cel mult pana la turatia de putere maxima (4000 rpm la MAC si 5500 la MAS).
Motorul despre care v-am povestit este un E6J-7/00 pe R19.


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCi 120 CP - CT-10-NAG 2003 Privilege Grandtour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 17 Aug 2006, 16:38
Post #37


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




Duminica trecuta am facut o iesire pina la Buzau; 5 persoane,rezervor cam 55litri.
Mers foarte turat,sportiv,consum dus-intors 9,7%.In localitati mers normal.Top speed nu stiu dar aveam 4600 rpm in tr 6(cam 210km/h),oricum a durat cam putin de la rm sarat la buzau.

Surprinzator uleiul elf 5w-40 isi face bine treaba,nu cum mi s-a spus in service ca "se va da la consum"; am pus inainte 10w-60 castrol si dupa nici 3000km aveam o cratima lipsa...iar cu elf,si vara fiind,nu am probleme.


--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 21 Aug 2006, 08:38
Post #38


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




In ultimele 2 zile am plecat in "plimbare" ,bucuresti dus-intors; ieri :Focsani- buzau-nehoiu-brasov-sinaia-ploiesti-buzau-focsani.
Am facut 746km,consum 64,6l, 8,6% media, 63,6km/h media orara.
Frecat prin bucuresti simbata intre 14,30-19, mers si cu 100 dar si cu peste 200(cel putin buzau rm.sarat)...
Consumul acceptabil zic eu ,la 160 in tr 6 aveam consum 10,5%.
Cu pilot automat la 90,am avut 4,4-4,6; Am facut 2 poze dar nu am BT pt computer si nu le pot descarca.
In oras intr-adevar consumul se duce spre 11-12 (FOCSANI).


--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 21 Aug 2006, 09:21
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




Dan, eu am avut un A3 1.8T 180CP si sa sti ca media exclusiv pe oras duce cam la 14-15% la un motor de genul asta. Cred ca valorile pe care le scoti tu urban se datoreaza diferentelor de trafic Focsani/Buc. In Buc acum se circula bine ca e lumea fugita in concediu dar daca vi sa faci o tura prin oras dupa 1 oct la jumatea saptamanii nu in week-end ai sa ai o surpriza neplacuta. Eu de asta am dat A3-ul si am pastrat Laguna. Eu am de facut cca 60-70 km pe zi in traficul asta infernal.


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI - WTX 2006
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 21 Aug 2006, 09:31
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Eu am consumul in oras 13.6, in conditiile de trafic din Cluj. S-a cam stabilizat la valoarea asta de cam 2 saptamani.

Afara nu am mai iesit de peste o luna, asa ca nu stiu cum mai este cu consumul extra-urban.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 21 Aug 2006, 10:22
Post #41


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




aviasol,ai dreptate,si eu (de fapt sotia) in conditii aglomerate(tirg,obor,etc) vad consumuri de 13, 14%.Dar asta nu ma deranjeaza,nu sint genul zgircitului care cauta sa faca economie de 100-200000 la un plin.

Am un prieten din B care are Murano; nu mai comentez nimic despre consumul acestei masini,este...cam mare,si atit(la murano ma refer)

Cu cit creste puterea dezvoltata,cu atit si consumul mediu (dat de fabricant) este mai mare.Si motoarele mari,de 3-4 litri consuma putin la vitezele de testare,dar cind te rastesti la ele...




--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 21 Aug 2006, 12:09
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




dan, e ok ce zici tu, nici eu nu asi fi dat A3-ul pt 2-300.000 lei la rezervor. Problema este ca in cazul meu, la drumul pe care trebuie sa-l fac pana la servici, diferenta e de 50%.. adica de la 14l benzina la 7.4l motorina pt 100km. Daca asi merge 10-15 km pe zi nu ar fi o problema dar la 70 km / zi fac o economie de cca 170.000lei/zi x 20zile lucratoare = 3.400.000. Am luat in calcul preturile Petrom pt benzina fara plumb 95 si motorina euro4.


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI - WTX 2006
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 21 Aug 2006, 13:29
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




E clar ca daca faci peste 20-30 de km pe zi, in coditii de oras, merita diesel. Benzina peste 1.6 daca chiar nu te intereseaza consumul.

Mie imi convine, ca nu merg mai mult de 15 km pe zi prin oras. De multe ori sub 10, direct de acasa la firma si inapoi. Un diesel cred ca nici nu apuca sa se incalzeasca iarna la distanta asta smile.gif

@aviasol: nu vindeai parca Laguna?

This post has been edited by cri123: 21 Aug 2006, 13:30


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 21 Aug 2006, 13:46
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




cri123, vreau sa o vand dar se pare ca la 11.000E nu intereseaza pe multa lume. au vanit catva sa o vada dar... nu se leaga. sub 11.000 nu o dau nici mort ca e super masina. Mai bine o mai tin pana la 100.000km si mai vad dupa aia. Acum am 49.000km, daca apuca 60.000 la mine ii fac revizie generala, schimb si toate amortizaorele si placutele (bag 1000E) si o tin pana la 100.000 . Mi se pare ca imi bat joc de ea ca sa o dau sub 11.000, indiferent ca pe piata sunt si cu 9.000 - nu se compara cu a mea.

daca o dau pana in 60.000km tot diesel imi iau. Am avut SLZ fara AC si tot ma costa benzina mai mult ca acum asa ca "diesel rulz for me"

This post has been edited by aviasol: 21 Aug 2006, 13:49


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI - WTX 2006
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 23 Aug 2006, 19:07
Post #45


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




din cate observ, topicul este consum laguna turbo.. nu alte discutii despre putere/cuplu


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 4 Sep 2006, 08:23
Post #46


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




Iar am "comis-o" iesind in zona Moeciu.
La dus am fost prin Ploiesti-Sinaia-Predeal-Risnov-Moeciu,la intoarcere am venit prin Tg.Secuiesc-Onesti-Adjud.
In cele 2 zile pline am colindat toata zona sa-mi fac o idee despre pensiuni.
Consum mediu 7,8% fara pilot automat,si fara viteze peste 130.


--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 4 Sep 2006, 11:20
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Salutare din Franta smile.gif 1800 km - Cluj-Venetia-(fataiala in Mestre)-Verona-Nisa - viteze in jur de 140 pe autostrada (cu bucati de 130 dar si de 160), 4 persoane plus bagaje cat a incaput wink.gif, pe autostrada folosit din plin cruise control: consum mediu 9.0 FIX (masina a ajuns la 4000 km).

Am mers si cu 200 pe autostrada, in regim stabilizat cu cruise control zicea 12%.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 4 Sep 2006, 13:17
Post #48


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




Absolut decent!


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 4 Sep 2006, 13:49
Post #49


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




Si daca e decent,de ce aproape toti cauta diesel? De ce este plin forumul cu dieselisti care se vaita de valva nu stiu care,de fum,de turbina,de bujii incandescente,etc.Care este pina la urma ratiunea unora de a lua diesel???Nu cumva multi nu au cunostinta de atuurile fiecarei motorizari,si cumpara "ce se cumpara?" Si de ce este mai fiabil un diesel?Ca merge la turatii mai joase?Pai eu nu cunosc dieselist care sa mearga sub 2500 (din 4000 rpm) iar daca merge cu 3000 si peste nu e ca si cum ar merge un benzinar cu 4500 (din 6000)? Eu daca am in tr 6 la 3250 140km/h nu e suficient?Acolo e vf de cuplu.
Un consum mediu de sub 8% in conditiile in care nici nu mergi ca melcul dar nici prea agresiv este absolut decent pentru un 2.0t.
Eu am deja 22000km si intr-adevar motorul consuma mai putin ca in primii 5000km.Nu degeaba Cristi a spus ca a obtinut un consum de 9% si a precizat ...la 4000km rulati.
Cred ca asta e avantajul lui 2.0t:are putere litrica mare si kg relativ putine,sau mai multi cp/kg.


--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 4 Sep 2006, 14:24
Post #50


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




Fara sa ma infierbant smile.gif :

In aceleasi conditii, autostrada/oras dar condus agresiv, tinut 170 si peste, mai putin unde sunt limitari/reparatii, Oradea-Munchen-Innsbruck-Oradea, consum mediu 6.1.

Tot agresiv, Oradea-Cluj-Oradea, graba mare, depasiri stranse constant, vitezele nu se publica, consum mediu 6.5.

Asta e diferenta de consum care ma intereseaza pe mine.

La condus normal, diferentele sunt mici, benzina-diesel si, intradevar, investitia suplimentara se justifica mai greu. La fel, fac 60ooo km pe an, iar reviziile nu le fac la Reno. Daca as face km mai putini si as fi nevoit sa platesc tarifele Reno, din nou as avea diferente mici la costurile totale de exploatare fata de un benzinar.

EGR/fum/turbina, etc, sunt probleme reale dar nu generale, eu unul nu le am si stiu multe Lagune care nu le au. Depind mult de intretinerea generala a masinii.

This post has been edited by bh07xyk: 4 Sep 2006, 14:25


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 4 Sep 2006, 19:11
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




6.1% la 1.9dci la 170 si peste mi se pare un pic tras de par. Acuma nu merge chiar cu aer, si peste 140 cam sare si la diesel consumul smile.gif Anul trecut - 4 persoane in turul Italiei - cu mers PANA la 130 la ora - 5.9 consum. Nu cred ca la mers "sportiv" si cu 170 sare numai la 6.1 smile.gif

Toti cei pe care ii cunosc si fac drumuri in Germania cu peste 160 kmh se "lauda" cu consumuri de 8-9 (Passat 2.0TDI, Mondeo - cred 1.9 sau 2.0 tdci).

Cat despre modul de a merge cu masina, eu am testat 1.9dci, si nu a fost o optiune, e departe de ce poate 2.0T. Sa nu pornim aici un topic diesel vs. benzina, dar intre 1.9dci si 2.0T nu exista termeni de comparatie. Singurul atu este consumul mai mic. Singurul motor care se compara este 2.0dci (2.2 e ok, dar e foarte foarte greu pe fata), insa asta la noi nu exista, asa ca degeaba.

Eu cel putin sunt multumit de consum la 2.0T, si incantat de performante. Motorul asta mi se pare perfect pentru Laguna.

This post has been edited by cri123: 4 Sep 2006, 19:13


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bh07xyk
post 4 Sep 2006, 19:19
Post #52


C


Group: Members
Posts: 976
Joined: 10 March 06
From: Oradea




6.1 mediu. Normal ca daca as tine tot drumul 170 ar fi mai mare. Medie de 8 insa nu am reusit niciodata.

Edit: 2 persoane maxim in cazul meu.

Nici eu nu comparam 1.9 dCi cu 2.0T, explicam doar de ce am nevoie de diesel. Si eu as prefera benzina, in primul rand pt. ca nu pute, restul motivelor sunt clare smile.gif.

This post has been edited by bh07xyk: 4 Sep 2006, 19:25


--------------------
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2003 Progression
ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 19 Sep 2006, 22:44
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Am ajuns azi noapte acasa din vacanta smile.gif 5910 km (Cluj-Venezia-Antibes-Barcelona-Grenoble-Milano-Viena-Cluj, plus fataiala de pe acolo - Monte Carlo, Nisa, Saint Tropez si Cannes, Barcelona - Calella).

4 persoane in masina - din care 2 neveste biggrin.gif, deci sper ca va inchipuiti cantitatea de bagaje biggrin.gif. In Nisa am cumparat si portbagaj pe masina (450L), ca altfel nu aveam sansa sa facem fata ritmului in care se inmulteau bagajele ... Dupa ultimul popas in Austria au devenit insuficiente AMBELE portbagaje blink.gif

Mers pe autostrada (si cu si fara cutie deasupra, ,ma) - 140 in medie, cu zone de 110-120 unde erau limitari de 100 si cu bucati bune de 160 cand ma plictiseam wink.gif

Consum declarat de computer - 9.5%.

La mersul inspre Antibes (fara cutie) am avut 8.9% (cam 1700 de km din parcurs). Dupa plimbarile zilnice pe coasta franceza (majoritatea cu cutia deja pe masina), a ajuns consumul la 9,6%. A scazut la 9,5 apoi dupa alte autostrazi si Barcelona, dar am cam tras de masina la intoarcere, deci nu ma asteptam sa mai scada (si nici nu a mai scazut smile.gif ).

Benzina am cam pus super, rar de 95. La noi, in Ungaria si Austria OK pretul (cam 290Ft Ungaria, 1,15EUR Austria), la Italieni si mai ales in Franta insa ... scump (bine, in Franta am alimentat de la Carrefour si a fost 1,24, insa in mod normal era pe la 1,35 - 1,4). In Spania super ok (1,05 - 1,1), supriza mare in Elvetia (1,03) si in Lichtenstein (unde era mai scumpa motorina ca benzina Super radmasa.gif ) Am platit cam 650 de EUR pe benzina si 280 EUR taxe de drum...

A, si sunt incantat de comportamentul masinii. Asa incarcata cum era, pe autostrada accelereaza fara efort in treapta a 6-a, pana pe la 180. De acolo nu am mai incercat, ca ma temeam ca isi ia cutia zborul smile.gif

Nici cea mai mica problema de exploatare.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 20 Sep 2006, 08:17
Post #54


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




Bine ai revenit!
Astept sa ma contactezi...
Foarte bun consumul...este foarte greu sa obtii o medie mai mare de 9,5% pe o distanta mai mare...


--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei1302
post 21 Sep 2006, 06:23
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 11 August 04
From: Bucuresti - Constanta




Stiu ca voi fi putin off-topic dar vreau sa va oftic putin cu consumurile unui diesel.
Am cumparat masina din semnatura la sfarsitul lui Iulie din Germania, Nuremberg. Am facut full-ul la Nuremberg, am resetat trip-computerul, am parcurs Germania pana la iesire, Austria, Ungaria, si la Nadlac computerul imi arata 4,8 l/100 km !!! Am mai mers cu motorina din rezervor pana aproape de Sibiu (intre Alba si Sibiu) unde am facut din nou full-ul. Am bagat de la pompa (sper ca indica corect !!!) 64 L motorina, iar trip-computerul arata ca am consumat 62 L. Eroare 3%, acceptabila. Consumul mediu indicat la bord: 4,9 sau 5,0 l/100 km. Am parcurs restul drumului pana la Constanta si am ajuns acasa cu un consum mediu indicat pe bord de 5,1 L/100 km !!! Cantitatea totala de motorina arsa indicata de comp.: 96 L.
Dupa ce m-am invartit vreo saptamana prin oras cu vama, RAR, inmatriculare consumul crescuse deja la 5,6 L/100 km. Apoi l-am resetat din nou si acum, dupa alti 3000 km in si in jurul Constantei am consumul mediu pe bord: 6,3 l/100 km.
Astept pareri si comentarii.


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCi 120 CP - CT-10-NAG 2003 Privilege Grandtour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 21 Sep 2006, 06:41
Post #56


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




Nu ne oftici,stai linistit. smile.gif Noi n-am cumparat masina asta pentru a face recorduri de consum...
La motorul tau in carte scrie consum 5,5% media si asta stii in ce conditii se obtine...Poate ca mergi foarte incet.
Spuneai intr-un alt topic,ca faci cam 10000km pe an( in cel cu anvelopele de iarna...40000km in 4 ani).Nu te-ai gindit ca este nerentabil dieselul la nr asta de km?
Si eu (noi) avem la 100km/h in tr6 maxim 5%...
Puteai sa deschizi un topic separat cu 1,9dci,nu ne suparam..
Topicul a fost deschis pentru a pune in evidenta diferenta de consum dintre conducerea cu/fara cruise control,nu pentru a expune cele mai nerealiste consumuri.

Dar ca sa fiu si eu putin off-topic:cit costa revizia la diesel?"Dincolo era mai ieftin"

This post has been edited by ghetau dan: 21 Sep 2006, 07:04


--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 21 Sep 2006, 10:43
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Adevarul e ca la cat costa acum Laguna cu ofertele de rigoare, e super rentabil sa iei 1,9dci, fiind la acelasi pret sau mai jos decat 2.0T. Insa cam atat se merita, pentru consum, in rest e distanta ENORMA intre cele 2 masini.

Si dupa cum zice Dan, cine si-a luat 2.0T nu l-a luat pentru recorduri de consum. Nu se poate sa ai si consum mic si performante ridicate.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei1302
post 21 Sep 2006, 21:01
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 11 August 04
From: Bucuresti - Constanta




Răspunsuri pentru Dan:
- Consumul mediu de 5,5 l/100 km este realizabil dar, sincer, nu !, nu știu în ce condiții de obține. De fapt știu dar cred că tu te referi la altceva.
- Garantat nu merg foarte încet. Încet da, dar nu Foarte încet. Tot drumul din Germania până la Constanța am mers cu 120 km/h. Am intrat și prin Viena plus că toate orașele din Ro le-am tăiat prin centru și m-am mai și învârtit prin ele. Consum mediu: 5,1 l/100km. Consumul urban la mașina mea este 6,4 L/100 km și exact atât am acum pe bord, deși mai fac si anumite bucăți in afară (Ovidiu - Constanța) unde oricum nu pot sa dau a VI-a.
- Daca citești mai atent topicul cu anvelopele de iarnă o să vezi că spuneam că fac 10.000 pe iarnă, adică 4-5 luni. Cel puțin la asta mă refeream. Și, oricum, la mine mașinile stau cel puțin 7 ani așa că Dieselul se amortizează în orice situație.
- La mine nu se poate merge la 100 km/h în treapta a VI-a decat dacă vrei neapărat să îți bați joc de motor și de mașină. 120 km/h este cam limita inferioară la care se poate merge în treapta a VI-a.
- Îmi cer scuze pentru mesajele mele off-topic. Cred că ți s-a întâmplat și ție să nu te poți abține. worship.gif
- On-topic: cruise-control este ceea ce imi lipsește cel mai mult la mașina pe care am cumpărat-o. Din experiențele pe mașinile prietenilor mei am observat o reducere de cca. 8% față de conducerea la aceeași viteză medie dar fără CC.
- Consumul este 100% realist. Nici eu nu îi suport pe cei care aberează. Dacă vrei ținem legătura și îți arăt.
- După aprecierile mele, întreținerea la Diesel nu este cu mai mult de 10% mai costisitoare decât la MAS, insă consumul este cu cca. 30% mai redus la aceeși putere.

Răspunsuri pentru Cri123:
- Diferența, și nu cred că este chiar ENORMĂ, ar putea fi doar între performanțele celor 2 mașini, nu între ele. E adevărat că nu se pot obține performanțe spectaculoase cu consumuri reduse. Dar ... nu consider că se justifică un spor de performanță de nici 15% cu sacrificiul unui consum mărit cu 40%.
- După cum zicea Dan și după cum ziceai și tu prin alte posturi, cine și-a luat 2.0T a facut-o pentru că era ofertă în momentul respectiv, nu pentru că vroia performanțe. De altfel, Dan cred că este interesat de 2.0 dCi tocmai pentru consum, nu pentru costurile lui de întreținere mai mari. Poate că și eu aș fi făcut la fel dar eu nu am vrut să îmi iau mașină nouă din Ro.

Gata, eu am terminat cu off-topicul. Definitiv. La acest topic, bine-înțeles radmasa.gif .

Doamne !!!! cât a mai posturile scriu și eu ! LolLolLo.gif La școală nu cred că am făcut vre-odată o compunere atât de lungă. death.gif .

This post has been edited by andrei1302: 21 Sep 2006, 21:37


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCi 120 CP - CT-10-NAG 2003 Privilege Grandtour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 22 Sep 2006, 07:57
Post #59


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




Tocmai de asta am deschis acest topic,sa pun in evidenta economia de carburant care se face cu CC activat.
Consumul spus de mine era luat cu CC activat,ca altfel e mai greu sa o tii la 100...
Masina am luat-o daca nu primul din tara atunci al doilea...m-am chinuit din aprilie 2005 sa o comand...nici vorba de oferta atunci ca nici nu se importa pentru clienti.
In ziua cind am fost sunat de la reno romania am si comandat-o.
Pe mine m-a costat atunci 17348 euro cip in configuratia actuala,iar Cristi o are IDENTICA la pretul de 16500 cip.
Off topic:scaunele fata de pe 2.0t sint numai pe aceasta versiune.Conteaza mult.
NU SINT INTERESAT DE 2.0DCI!!! N-am scris ca mi-as dori,am explicat ca e mai bun decit 2,2dci...pentru unii...

This post has been edited by ghetau dan: 22 Sep 2006, 07:59


--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 26 Sep 2006, 18:03
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




OT: ca nu ma pot abtine wink.gif

Andrei, care e diferenta de 15% performante? Intre 2.0T si 1.9dci???? Si numai cifrele ne spun ca diferenta de putere este 41% (da, si consumul e mai mare cam cu 33%). Cuplul pare cam la fel, dar si aici e in fata 2.0T (cutie de benzina, nu de diesel, alta plaja de exploatare). Numai compara 0-100 si reprizele si o sa vezi ce vorbesc.

Am condus ambele, si nu se pot compara, adica poate 2.2dci se tine cu greu dupa un 2.0T, dar 1.9 e foarte departe. A, ca sa nu spun ca 2.0T merge fara griji cu 100 in a 6-a, si daca vrei sa accelerezi, accelereaza. Sau la 160, iar accelereaza fara efort.

Si nu, cine si-a luat 2.0T nu si-a luat-o pentru consum, ci pentru performanta si comfort. De top pentru ce ofera Renault la noi. Ca a fost si oferta la unii, da, insa era aceeasi oferta si la dci, si tot 2.0T am ales.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 07:34
Dacia