Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nu va luati Megane; va rog, Posesor Megane 1.6, 1100 km

cristirenault
post 23 Jul 2006, 21:23
Post #91


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




@ssilviu

Ca sa faci o comparatie corecta trebuia sa mergi pe echipare Privilege , asta este omoloaga Elegance de la Skoda... eu am skoda cu motor TDI 2.0 de 140 de cai cu , cutie DSG , echiparea Elegance plus o groaza de prostii, nu stiu cum stau lucrurile la benzina dar am comparat Laguna, 407 si Octavia , crede-ma m-am dus la misto la Skoda , insa dupa ce am facut un drive-test destul de lung am ramas impresionat , am mers si cu Laguna si cu 407 , nu se compara , 407 sa zicem ca sta mai bine pe drum insa nu am vazut diferente notabile dpdv al stabilitatii... spuneai ca Octi are jante din aliaj , a mea are pneuri Dunlop SP Sport 01 , 225/17 , ce sa compar eu aici ... normal ca alea mai ieftine vin cu matador dar se intampla sa mai greseasca si sa puna Continental ... trebuia sa faci comparatia cu echiparea inferioara Elegance, Ambiente si ai sa vezi ca pretul e sensibil acelasi , maxim cateva sute de euro... si mai e o treaba , Skoda nu da discount de 1500~2000 de euro ca cei de la Renault , acum inteleg eu de ce ti-a iesit diferenta asta de pret , echipare superioara + discount .....
Sa stii ca e simplu , putem intra pe configurator Skoda si Renault si aflam preturile corecte la aproximativ acelasi nivel de echipare , sa verifici si sa vezi ca am dreptate... smile.gif


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 23 Jul 2006, 21:24
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Nu are sens comparatia 1.9 dCi cu 1.9 TDi (de pe O2), pt ca primul are 120cp si al doilea 105.

In alta ordine de idei, Octavia 2 este peste Megane, si din multe pct de vedere si peste L2... si vb in calitate de posibil si chiar f probabil viitor posesor Megane Sedan.

@ssilviu: Mai uita-te odata, Confort Expression este bara la bara cu Ambiente de pe O2. Eventual mai pui cateva dotari acolo, pt ca Elegance este echivalentul Confort/Lux Privilege.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atoma
post 23 Jul 2006, 21:34
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 3 May 05
From: constanta




pai viitor..dar cand o sa ai megane o sa-l conduci..si o sa sti cat mai multe despre masina... sunt sigur ca nu o sa mai spui asta... tehnologia de pe masina este peste vag... singurul lucru pe care-l are octavia peste megane si laguna este aerul proaspat al materialelor wink.gif ...(finisaje) pentru ca m2 si laguna2 ...au o varsta...

daca se observa... clio 3 este mai frumoasa la interior decat orice concurenta din aceeasi clasa...si asa se va intampla cu laguna... o sa vedeti cu ochisorii vostrii...

This post has been edited by atoma: 23 Jul 2006, 21:40


--------------------
Seat Ibiza 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Jul 2006, 21:37
Post #94


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




©kodaOctavia Elegance pe benzina, motor de 1.6 litri MPI, 75KW, 102CP, cutia de viteze manuala cu 5 trepte

Selectia dumneavoastra: CIP* DDP
Cod comanda: 1Z33G407 14183 17010
Culoare: Rosu Flamenco Metalizat 265 317
Tapiterie: Eminent Onyx 0 0

Dotari optionale selectate:
3U3 Plasa pentru acoperire spatiu portbagaj 10 12
3Y1 Parasolar mecanic spate 52 62
8K8 Light assistant(coming home ,tunnel light) 44 53
9P1 Avertizor centura siguranta 28 33
9Q2 Maxi -DOT 83 100
PE1 Optiune dezactivare airbag pasager 38 45
PE3 Airbaguri laterale fata si 4 airbag-uri pentru cap 528 633
PK3 Podea variabila portbagaj 110 132
PK4 Pachet drumuri grele(nu in combinatie cu PJ3) 116 139
PKB A trei tetiera spate 19 23
PL0 Pachet sumar piele (maneta frana mana,schimbator viteze) 63 76
PLE Volan multifunctional(cu comenzi pentru radio,imbracat in piele) 200 240
PW5 Senzor de ploaie si efect automat anti-orbire pentru oglinda retrovizoare 93 112
TOTAL: 15832 18987

Dotari standard:
Cotiera spate rabatabila
Bandouri laterale de protectie negre
Jumbo Box - Cotiera fata
Plasa fixare bagaje portbagaj
Suport ochelari
Indicator temperatura exterioara
Caroserie complet galvanizata
Doua parasolare cu oglinzi si buzunare
Filtru polen
Iluminare habitaclu cu contacte pe toate usile
Iluminare portbagaj
Inele de amarare in compartiment portbagaj
Indicatoare bord cu turometru si ceas digital
Priza 12V in habitaclu,soclu bricheta
Reglarea manuala a distantei de iluminat
Caroserie in 5 usi
Roata de rezerva normala din otel
Semnal sonor pentru faruri aprinse
ABS(EBV,MSR,ASR,MBA)
Airbag sofer si pasager
A treia lampa de stop
Centuri de siguranta in 3 puncte pentru toate locurile,pretensionate si reglabile pe inaltime pentru sofer si pasager
Control usi deschise
Discuri frana fata/spate
Deblocare automata a usilor si activare lumini avarie la impact
Imobilizator electronic
Intrerupere alimentare carburant in caz de accidente
Inscriptionare cu laser a seriei de sasiu pe toate geamurile*********
Sisteme de ancorare ISOFIX pentru doua scaune de copii
Siguranta copii pentru usile spate, indicator activare
Tetiere spate (2 bucati)
Buzunare in spatarul scaunelor fata si capitonajul usilor fata -spate(in fata cu suport pentru o sticla de 1L)
Compartiment depozitare sub volan*********
Compartiment depozitare in partea superioara a bordului********
Inchidere centralizata
Deblocare electromecanica portbagaj - soft touch
Faruri optice cu geam clar
Luneta cu degivrare electrica
Oglinzi exterioare reglabile din interior
Manere plafon(4) cele din spate cu carlige
Servodirectie electromecanica
Suport stilou (clema)
Stergatoare parbriz tip aero,cu temporizator
Scaun sofer reglabil manual pe inaltime
Volan reglabil pe inaltime si in profunzime
Indicarea seriei de sasiu in partea inferioara a parbrizului
Semnalizatoare laterale incorporate in oglinzile exterioare*********
Bara de protectie vopsite in culoarea caroseriei,cu bandouri negre
Oglinzi si manere exterioare vopsite in culoarea masinii
Suport tichet de parcare la nivelul parbrizului
Aparatori noroi spate**********
Plafon cu profil longitudinal median
Claxon Bifonal
Manere interioare usi cromate
Lumina de siguranta in capitonajul usilor fata
Computer de bord
Torpedou iluminat si cu climatizare
Doua lumini fata pentru citit ,plafoniera centrala spate
Un carlig pentru plase in portbagaj
Doua lampi pentru iluminarea portbagajului
Capac rezervor cu deblocare electrica(prin inchiderea centralizata
Jante aliaj usor 6Jx15 ORION(anvelope(195/65 R15)*******
Oglinzi exterioare cu iluminarea spatiului de intrare in masina*********
Nuantare in gri a partii superioare a parbrizului
Doua carlige pentru plase in portbagaj*********
Telecomanda pentru inchiderea centralizata
Geamuri cu protectie termica
Geamuri electrice spate
Climatronic -instalatie de aer conditionat ,cu reglaj electronic cu distributie in doua zone a aerului*********
Scaun pasager reglabil pe inaltime,scaune fata cu suport lombar
Bancheta spate cu sezut + spatar fractionabil 1/3:2/3
Proiectoare ceata
Oglinzi laterale reglabile si incalzite electric
Sertar sub scaunul pasagerului************
4 difuzoare suplimentare
Radio CD & MP3 Player STREAM

Asta e masina. Pretul, cum se vede chiat 19.000 de euro. In afara de niste maruntisuri (marcate de mine cu ***) care fac maxim 1000 de euro, masinile sunt destul de asemanatoare. Diferenta tot ramane de 3500 de euro. Fara sa mentionez senzorii de ploaie si de intuneric la Renault, spatiile de depozitate din usi si podea, telecomanda la volan pentru radio si cei 8 cai in plus. Asadar.... de ce se merita diferenta aia de mii de euro?

This post has been edited by ssilviu: 23 Jul 2006, 21:39


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 23 Jul 2006, 21:39
Post #95


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




@atoma

Da un exemplu de tehnologie superioara de pe Laguna si Megane fata de Octavia 2 , te intreb pe bune nu ironic smile.gif , pornirea cu cardul sau ce? , am mai auzit pe unii ca common rail ar fi superior injectiei PD de la VAG , din anumite puncte de vedere PD are avantajele ei , in primul rand presiunea de injectie mai mare ceea ce duce si la motoare mai economice insa si putin mai zgomotoase exact datorita acestui fapt... insa in masina zgomotul e acelasi...insa e clar ca CR este superior per global PD...


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Jul 2006, 21:46
Post #96


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Asta e foarte simplu, motoarele de 2l turbo pe benzina si diesel. 225 respectiv 175 de cai. Beat this....

Precum vezi in postul de mai sus, diferenta aia de pret exista, este imensa si inca neargumentata;)

This post has been edited by ssilviu: 23 Jul 2006, 21:47


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cp
post 23 Jul 2006, 21:50
Post #97


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 79
Joined: 24 September 04




ssilviu, tu faci ca unii care au Logan de zic ca nu se merita sa ia Megane ca Logan e mai ieftin si raman si cu bani in buzunar iar plasticele sunt cam la fel.
Doar la partea cu plasticele sunt de acord. radmasa.gif


--------------------
Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Jul 2006, 21:52
Post #98


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Mai, eu asta zic..nu vad in ce se reflecta diferenta aia de bani. Si vreau sa ma ajutati voi. De ce nu o puteti face argumentat?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 23 Jul 2006, 21:53
Post #99


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




QUOTE(ssilviu @ 23 Jul 2006, 22:46)
Asta e foarte simplu, motoarele de 2l turbo pe benzina si diesel. 225 respectiv 175 de cai. Beat this....

Precum vezi in postul de mai sus, diferenta aia de pret exista, este imensa si inca neargumentata;)
*


Pai cred ca gresesti , motorul turbo pe benzina de la Octi 2 are 200 de cai si nu 175 cum spui tu... dar hai sa iti zic si eu o treaba, TDI 2.0 de la VAG are acum 170 de cai si la BMW are 163 de cai , ce zici , care e mai avansat din cele doua? smile.gif


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cp
post 23 Jul 2006, 21:55
Post #100


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 79
Joined: 24 September 04




Pentru ca nu esti dispus sa intelegi. Trebuie sa devii putin mai bogat ca sa intelegi. Asta e.
Du-te in showroom si vezi diferenta. Mai fa si un test drive si apoi hai aici si posteaza.


--------------------
Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Jul 2006, 21:58
Post #101


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




@cristirenault

Eu m-am exprimat corect. Citeste din nou si fii atent la sintaxa. Pe Megane motorul de 2l benzina are 225 de cai. Iar cel diesel are pe laguna 175. Asadar nu gresesc si chiar am dreptate:)

cp, una din regulile polemicii spune asta:
Etichetarea adversarului prin mentionarea scolii de gandire, clasei sociale, organizatiei profesionale sau partidului politic din care acesta face parte, consituie o incalcare a regulilor polemicii si dezvaluie slabiciunea lipsei de argumentare

This post has been edited by cmandrei: 24 Jul 2006, 15:18


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 23 Jul 2006, 21:59
Post #102


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




QUOTE(ssilviu @ 23 Jul 2006, 22:52)
Mai, eu asta zic..nu vad in ce se reflecta diferenta aia de bani. Si vreau sa ma ajutati voi. De ce nu o puteti face argumentat?
*


Ai gresit in mai multe locuri , Maxi-Dot , de ce l-ai selectat?....si altele cum ar fi volanul multifunctional , la Megane ai doar satelitul ala de comanda , nu comenzi pe volan , ai pus tot felul de plase de amarare care sunt foarte complexe si costa o gramada de bani la Megane este asa ceva in serie?.... nu ai zis nimic de reducere.... as fi vrut sa pui in paralel echiparea Privilege cu cea Elegance sa vedem care e treaba... eu o astfel de lista in fata si preturile sunt cele de mai devreme , Megane mai scump ca Octavia... vezi ca difera numarul de difuzoare si calitatea playerului si multe altele , daca erai din Galati te provocam la un duel fata in fata cu masinile si listele de preturi si te lamuream... smile.gif


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cp
post 23 Jul 2006, 22:05
Post #103


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 79
Joined: 24 September 04




QUOTE(ssilviu @ 23 Jul 2006, 23:58)
Etichetarea adversarului prin mentionarea scolii de gandire, clasei sociale, organizatiei profesionale sau partidului politic din care acesta face parte, consituie o incalcare a regulilor polemicii si dezvaluie slabiciunea lipsei de argumentare
*



Ba nu, e gresit. Nu e lipsa de argumente. Tu spui prostii si faci comparatii gresite(ca optiuni inte masini) deliberat pentru a te convinge pe tine si pe altii ca ati facut o achizitie buna. Pur si simplu iti explic ca tu faci comparatii de pe pozitia omului sarac car nici prin gand nu se gandeste sa ia o O2 pentru ca din start nu are banii de asa ceva si atunci face ca cel cu Loganul care zice ca nu merita sa ia Megane.


--------------------
Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 23 Jul 2006, 22:07
Post #104


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




QUOTE(ssilviu @ 23 Jul 2006, 22:58)
Eu m-am exprimat corect. Pe Megane motorul de 2l benzina are 225 de cai. Iar cel diesel are pe laguna 175. Asadar nu gresesc si chiar am dreptate:)
*


tu pui motorul de pe Megane Rs cu Octavia RS banuiesc , ai dreptate insa ar fi bine sa compari cu Golf GTI sau care naiba e ca ma pui de caut acum , tot Megane e mai puternic si culmea Golful e mai greu , mai putin puternic dar are reprizele mai rapide si a batut clar MEgane-ul in testul respectiv....
Motorul de 175 de cai este nou , cel de 170 de cai de la VAg deasemenea , ti se pare o diferenta foarte mare?
Am zis-o si aici pe forum Renault face motoare bune , ce vrei sa iti zic mai mult smile.gif , la capitolul sportivitate hai sa nu comparam Renault care este un mare nume in motorsport cu Skoda care e zero sau aproape...
sa stii ca aceasta comparatie a motoarelor nu arata diferenta de tehnologie... parerea mea... la capitolul calitate asamblare , materiale , etc. e diferenta in favoarea Skoda...
sa iti dau un exemplu , la skoda toate geamurile au ridicare coborare rapida pe cand la renault doar cel de la sofer .... sunt multe diferente dar nu are rost sa ne contrazicem....
E clar ca iesi mai ieftin sa iti iei un Megane decat Octi 2 ( si vezi ca astia au si motoare pe benzina cu injectie directa de 1,6 , tu l-ai citat pe ala vechi , antic si de demult cred , nu sunt foarte sigur) , mai ales daca iei in calcul si reducerile traditionale si permanente de la Renault...


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Jul 2006, 22:08
Post #105


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Eu nu stiu de nici o reducere la Skoda. Daca stii tu, esti binevenit sa o spui. Maxi-Dot a fost selectat automat cu alt optional, nu mai stiu care. Plasa de amarare complexa? Sincer? Exeplica-mi si mie!. Sa nu-mi spui ca asta justifica diferenta de 4500 de euro? In Megane sunt 6 difuzoare. Cat despre reducere, putin imi pasa. Pe mine ma intereseaza cat dau eu pe masina. Pretul fara reducere poate fi pus la plezneala tocmai pentru a baga acea reducere si a atrage clientii.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 23 Jul 2006, 22:10
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Oare nu cumva are si Renault un 2.0dci pe la 175CP? Mie imi da mai mult decat 170CP de la VAG.

Acuma, vorbind de calitatea materialelor din interiorul lui O2. Unde sunt materialele superioare in O2 fata de L2.2? Plasticul de pe bord? Hmmm, nu pare... Cel de pe consola centrala? Nici ala. Tunelul median? Fetele de usi? Indicatoarele de bord? Nu prea atragatoare daca faci o comparatie.

Eu nu vrea sa jignesc pe nimeni, dar nu mai luati de prosti pe cei care nu au O2 ci au facut "greseala" sa isi ia Renault.

@cp: eu cred ca este cam hazardata afirmatia cu "mentalitatea oamenilor saraci" care isi iau Renault in loc de Skoda. Si jignitoare, dar vad ca se practica in sferele inalte in care se invart unii. A, un BMW sau Audi sau Merc, aia inseamna alti bani, dar nu Octavia wacko.gif

Este O2 superioara lui M2 (putin, si depinde foarte mult de gusturi), insa sa afirmi ca e superioara lui L2, asta e cam departe de realitate. E deja negarea realitatii. Si comparam cumva design-ul lui L2 cu O2? HA HA.

Ce ramane in continuare deranjant la noi este calitatea serviciilor post-vanzare, si aici sunt in exact aceeasi oala si Renault, si VAG. Iar la asta nu sunt de vina masinile, ci oamenii.

This post has been edited by cri123: 23 Jul 2006, 22:16


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Jul 2006, 22:10
Post #107


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Si la Renault geamurile au coborare cu impuls la toate usile:)


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 23 Jul 2006, 22:11
Post #108


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




hai ca am incins topicul omului , el saracu e suparat de ce a patit cu masina si noi vorbim de tehnologie , culmea... personal imi cer scuze ca am postat aici dar m-a luat valul vorba cantecului , eu pun stop off-topic ca altfel poate imi iau vreun avertisment...
fie ca sa isi faca masina si sa se bucure de ea , necazuri se pot intampla indiferent de marca , chestia e ca cei de la service ar trebui sa fie seriosi si sa nu isi bata joc de oameni... smile.gif


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Jul 2006, 22:13
Post #109


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Se poate face split lejer. Recomand. Poate aflam si diferenta aia de bani in ce se duce. Pentru ca postul acesta
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=505...ndpost&p=636745
este mai mult decat relevant
Sa mai completez ceva la el

Maxi -DOT 100 de euro
Inscriptionare cu laser a seriei de sasiu pe toate geamurile 50
Compartiment depozitare sub volan 50
Compartiment depozitare in partea superioara a bordului 50 ( ultimele doua se pot compnesa cu cele doua comportimente de la megane din pardoseala si usi)
Semnalizatoare laterale incorporate in oglinzile exterioare, Oglinzi exterioare cu iluminarea spatiului de intrare in masina 200
Aparatori noroi spate 25 de euro
Jante aliaj usor 6Jx15 ORION(anvelope(195/65 R15) 400
Doua carlige pentru plase in portbagaj 50
Sertar sub scaunul pasagerului 50
Climatronic -instalatie de aer conditionat ,cu reglaj electronic cu distributie in doua zone a aerului 200 (mult pus, la mine 200 a fost trecerea de la manual la automat)

In total putin peste 1100, fara sa luam in considerare avantajele de la renault. Ramane lejer o diferenta de 3500 de euro.


This post has been edited by ssilviu: 23 Jul 2006, 22:36


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 23 Jul 2006, 22:17
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Si eu sunt tare curios de marea diferenta Skoda-Renault. Dar nu asa, ca unii sunt mai destepti si mai "bogati" si au Skoda, altii mai saraci au Renalt. Ci cu o discutie argumentata si fara atacuri la persoana.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 23 Jul 2006, 22:22
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Stiu tot ce este de stiut despre Megane, tehnologia acestuia si toate motorizarile sale si bineinteles ca l-am si condus, altfel nu l-as considera ca achizitie. Si despre O2 tot din experienta vb. Mai si lucrez in domeniul auto...deci ar fi putin ridicol daca n-as sti despre ce e vorba in propozitie. smile.gif

Mi-a placut la nebnie O2 cu 2.0 TDi care matraseste tot! 5 persoane, deal, se infige de zici ca nu-i adevarat! smile.gif

PS: Facem un LII.2 2.2 dCi 150cp vs. O2 2.0 TDi 140cp; ambele dezvolta un cuplu max de 320Nm, insa 2.0 TDi o face cu 10 caluti in minus. Viteza maxima este cu 7km/h in fav Lagunei iar demarajul pana la 100 este cu 0.2 sec in fav Octaviei.

Iar pentru cei care insista ca LII este in aceeasi categorie cu Skoda Superb...well da si nu! Superb are si doua motoare V6, unul diesel de 165cp (parca) si unul pe benzina de 190cp. Pe cand LII in romania nu are replica. In alte tari se comercializeaza cu un motor dCi de 175cp si unul pe benzina, turbo de putin peste 200cp...insa cu ce ne ajuta pe noi? Daca facem Renault vs. Skoda...avantajele sunt impartite. Dar daca facem Renault vs. VAG...NICI O SANSA. Lume, VAG nu uitati ca vag inseamna in special VW si AUDI. Aveti idee ce tehnologii exista la marcile astea doua? Ce tehnologie trebuie sa ai pt a crea capodopere auto precum Audi RS4, RS6 sau motoare precum 4.2 V8 TDi. Skoda isi plimba nasul in lumea aceasta a VW-urilor si Audi-urilor, lume unde Renault nu va ajunge prea curand.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 23 Jul 2006, 22:31
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Aici nu e asa. Chiar si in Romania se vinde Laguna V6 benzina, echipare Initiale. Deci nu sta chiar mai prost la benzina Renault. Da, este foarte adevarat si TRIST ca in Ro nu se importa (momentan) 2.0dci.

Vorbim de tehnologie: VAG are ceva mult in fata lui Renault: transmisiile integrale (care la Renault ... nu exista).

Insa in comparatia VAG - Renault, pai hai sa socotim si Nissan (si varul mai interesant Infinity). Parca nu mai e asa de inclinata balanta catre VAG.

Unde e VAG in Formula 1? Da, pe de alta parte, unde e Renault in cursele de anduranta (jos palaria la ce a facut Audi). La raliuri, sunt cam la egalitate. Quattro a fost de mult, R5 si el.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 23 Jul 2006, 22:31
Post #113


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




corecte toate remarcile lui AND, am aceeasi parere si totusi sa stiti ca cel mai mult tin la Renault , rezultatele lor din formula 1 nu pot decat sa ne mandreasca , din pacate nu prea ajunge nimic din formula 1 la megane-urile noastre... pe cand Audi a castigat un trofeu mondial in sportul automobilistic cu motor DIESEL , adicatelea TDI...
corect si exact si ceea ce a zis CRI123...

This post has been edited by cristirenault: 23 Jul 2006, 22:33


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Jul 2006, 22:39
Post #114


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(cri123 @ 24 Jul 2006, 01:31)
Unde e VAG in Formula 1? Da, pe de alta parte, unde e Renault in cursele de anduranta (jos palaria la ce a facut Audi). La raliuri, sunt cam la egalitate. Quattro a fost de mult, R5 si el.
*




Ei bine, Renault este singurul producator alaturi de Ford, care a luat titluri la toate cele trei clase: f1, raliu, Le Mans.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 23 Jul 2006, 22:43
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




QUOTE(ssilviu @ 23 Jul 2006, 23:39)
Ei bine, Renault este singurul producator alaturi de Ford, care a luat titluri la toate cele trei clase: f1, raliu, Le Mans.
*



Asta nu am stiut smile.gif

Cum s-a mai spus pe aici, in ziua de azi nu prea mai face nimeni masini care tin 25 de ani. Ci conteaza foarte mult eficienta financiara cu care faci o masina, iar prin acest domeniu Renault este in top. Uitati-va ce a facut Ghosn la Nissan, si ce face acum la Renault. In comparatie, vedeti ce pierderi inregistreaza VW pe anumite piete, si cat dureaza (a se citi INEFICIENTA) sa produca un Golf.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atoma
post 23 Jul 2006, 22:47
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 3 May 05
From: constanta




4 stele versus 5 la crash test(airbagurile frontale au 2 faze de deschidere, masina simte greutatea soferului si poate sa deschida airbag-urile in functie de greutatea acestuia... intrerupere combustibil in caz de accident) ... 1,6 16v este peste 1,6 fsi ... cutia de viteze in care nu se simt toate vibratiile pe care le simti in octavia... m2 nu are cablu de acceleratie(nu stiu de o2 nimic in sensul asta) ... sunt mici chestii care conteaza... wink.gif


--------------------
Seat Ibiza 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDD
post 23 Jul 2006, 23:06
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 18 February 06
From: Otopeni




Citesc opinii si impresii , fiecare e cu parerea lui, in final parca se desprinde ideea ca un ghinion nu tb. sa influenteze alegerea majoritatii. Pacat si frustrant cand se intampla la o masina aproape noua si pici si in lantul serviciilor la care in momentul achizitiei ai platit si pentru ele. Nu divaghez mai mult , vreau sa spun ca sunt si raman fan R. din altceva decat subiectivism sau oarba incrancenare. Am schimbat modele si marci , am testat si m am atasat de fiecare in parte, nu am considerat niciodata doar "mijloc de transport". Pe fiecare in parte , ca era Talbot , Wv, Ford , Pontiac , Mazda , Bmw , etc , etc, am lasat si investit ceva personal.
Exagerez de multe ori...cand tacane ceva sau doar impresia ca e ceva nou ca zgomot in rulaj , o duc la consult sau verific singur, poate si drumurile prin Europa singur nu mi permite sa tratez masina cu dispret sau nepasare. Ajungand aici vreau sa spun ca mi place R. pentru ambianta interioara , formele exterioare , pionieratul si indrazneala modelelor de succes ca R5, conceptul de monovolum(Espace, Twingo etc) si nu mi pasa ca parintele firmei a fost colaborationist in timpul razboiului( asa il admir pe Citroen pentru geniul neinteles al epocii)
.Mai departe zic: masini germane care m au lasat , garnitura de chiuloasa , pompa de servo in Pirinei , radiator si pompa de injectie samd. Din cele 26 Reno ...hazardul face ca sa am doar mici 'pepin' , niciodata 'la totale ! Pot spune fara imfatuare ca tine si de sofer si Laguna 2 e peste Passat si O2 , pentru ca mie asa mi se pare .PUNCT
Acum ca am si Safrane , e din dorinta mea si chiar daca prietenii intreaba de ce nu am pastrat Mercedesul , le raspund ca nu eram compatibili ! Sunt multumit asa , schimb ce trebuie si accept ca e 'fier' , dar sunt aprig cand lucrez cu oameni , mai ales cu cei carora le platesc serviciile. Hai sa inchei cu o opinie personala...vreti masini=luati japoneze !!

This post has been edited by MDD: 23 Jul 2006, 23:22


--------------------
Renault Grand Scenic ,Twingo 2 Initiale Paris bva 2012
Aprilia Scarabeo 500
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 24 Jul 2006, 04:30
Post #118


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Ideea e ca orice masina poate sa-ti faca probleme, ori in primele sute de km facuti, ori pe parcurs, ca e Renault, ca e Mercedes, ca e Ferrari. Ideea e ca de obicei pretul masinii este invers proportional cu probabilitatea unei defectiuni, dar se poate intampla si la case foarte mari. Depinde de buzunarul tau, unde te duci sa cumperi, dar o poti pati oriunde.

De exemplu, la editia 2006 de Gumball 3000, 3 din cele 5 SLR-uri participante au cedat din acelasi motiv, nu mai tin minte exact care era, dar a cedat ceva la motor la toate 3 in aceleasi circumstante, asa ca e clar o problema comuna.

Daca tu judeci o firma intreaga pentru ca ai avut ghinion cu UNA,asta ma face sa cred ca orice marca era, daca se intampla, o injurai...

Dupa parerea mea Renault-ul are masini fiabile si ieftine. Nu sunt cele mai fiabile, dar raportul calitate/design/pret e excelent, asta e parerea mea. Si daca dispui de un buget de sub 20 000, nu prea ai alternative, decat masini chele sau buburuze.

This post has been edited by alexava: 24 Jul 2006, 04:31


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
morph
post 24 Jul 2006, 06:38
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 17 May 04
From: Bucuresti




QUOTE(MDD @ 24 Jul 2006, 01:06)
Hai sa inchei cu o opinie personala...vreti masini=luati japoneze !!
*


Aici ai dat cu bata in balta, e adevarat ca si eu vorbesc doar din cele vazute in service, dar cred ca e mai concludent decat sa fii avut eu si, evident nu as fi avut probleme.
Nu puteti sa schimbati masina de comparatie din grupul VAG? Adica mie mi se pare din start un vs pierdut pentru vw cand pui in discutie o hidosenie de masina umflata cu pompa pe un sasiu mic (ampatament foarteee mic deci si inconfortabil pe drum denivelat).



--------------------
fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006
VW Polo Happy 1,2 HTP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDD
post 24 Jul 2006, 07:46
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 18 February 06
From: Otopeni




@morph- ???


--------------------
Renault Grand Scenic ,Twingo 2 Initiale Paris bva 2012
Aprilia Scarabeo 500
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th August 2025 - 06:21
Dacia