Nu va luati Megane; va rog, Posesor Megane 1.6, 1100 km
![]() ![]() ![]() |
Nu va luati Megane; va rog, Posesor Megane 1.6, 1100 km
cristirenault |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
|
||
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|||
AND |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu are sens comparatia 1.9 dCi cu 1.9 TDi (de pe O2), pt ca primul are 120cp si al doilea 105.
In alta ordine de idei, Octavia 2 este peste Megane, si din multe pct de vedere si peste L2... si vb in calitate de posibil si chiar f probabil viitor posesor Megane Sedan. @ssilviu: Mai uita-te odata, Confort Expression este bara la bara cu Ambiente de pe O2. Eventual mai pui cateva dotari acolo, pt ca Elegance este echivalentul Confort/Lux Privilege. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
atoma |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
pai viitor..dar cand o sa ai megane o sa-l conduci..si o sa sti cat mai multe despre masina... sunt sigur ca nu o sa mai spui asta... tehnologia de pe masina este peste vag... singurul lucru pe care-l are octavia peste megane si laguna este aerul proaspat al materialelor
![]() daca se observa... clio 3 este mai frumoasa la interior decat orice concurenta din aceeasi clasa...si asa se va intampla cu laguna... o sa vedeti cu ochisorii vostrii... This post has been edited by atoma: 23 Jul 2006, 21:40 |
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#94
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
©kodaOctavia Elegance pe benzina, motor de 1.6 litri MPI, 75KW, 102CP, cutia de viteze manuala cu 5 trepte
Selectia dumneavoastra: CIP* DDP Cod comanda: 1Z33G407 14183 17010 Culoare: Rosu Flamenco Metalizat 265 317 Tapiterie: Eminent Onyx 0 0 Dotari optionale selectate: 3U3 Plasa pentru acoperire spatiu portbagaj 10 12 3Y1 Parasolar mecanic spate 52 62 8K8 Light assistant(coming home ,tunnel light) 44 53 9P1 Avertizor centura siguranta 28 33 9Q2 Maxi -DOT 83 100 PE1 Optiune dezactivare airbag pasager 38 45 PE3 Airbaguri laterale fata si 4 airbag-uri pentru cap 528 633 PK3 Podea variabila portbagaj 110 132 PK4 Pachet drumuri grele(nu in combinatie cu PJ3) 116 139 PKB A trei tetiera spate 19 23 PL0 Pachet sumar piele (maneta frana mana,schimbator viteze) 63 76 PLE Volan multifunctional(cu comenzi pentru radio,imbracat in piele) 200 240 PW5 Senzor de ploaie si efect automat anti-orbire pentru oglinda retrovizoare 93 112 TOTAL: 15832 18987 Dotari standard: Cotiera spate rabatabila Bandouri laterale de protectie negre Jumbo Box - Cotiera fata Plasa fixare bagaje portbagaj Suport ochelari Indicator temperatura exterioara Caroserie complet galvanizata Doua parasolare cu oglinzi si buzunare Filtru polen Iluminare habitaclu cu contacte pe toate usile Iluminare portbagaj Inele de amarare in compartiment portbagaj Indicatoare bord cu turometru si ceas digital Priza 12V in habitaclu,soclu bricheta Reglarea manuala a distantei de iluminat Caroserie in 5 usi Roata de rezerva normala din otel Semnal sonor pentru faruri aprinse ABS(EBV,MSR,ASR,MBA) Airbag sofer si pasager A treia lampa de stop Centuri de siguranta in 3 puncte pentru toate locurile,pretensionate si reglabile pe inaltime pentru sofer si pasager Control usi deschise Discuri frana fata/spate Deblocare automata a usilor si activare lumini avarie la impact Imobilizator electronic Intrerupere alimentare carburant in caz de accidente Inscriptionare cu laser a seriei de sasiu pe toate geamurile********* Sisteme de ancorare ISOFIX pentru doua scaune de copii Siguranta copii pentru usile spate, indicator activare Tetiere spate (2 bucati) Buzunare in spatarul scaunelor fata si capitonajul usilor fata -spate(in fata cu suport pentru o sticla de 1L) Compartiment depozitare sub volan********* Compartiment depozitare in partea superioara a bordului******** Inchidere centralizata Deblocare electromecanica portbagaj - soft touch Faruri optice cu geam clar Luneta cu degivrare electrica Oglinzi exterioare reglabile din interior Manere plafon(4) cele din spate cu carlige Servodirectie electromecanica Suport stilou (clema) Stergatoare parbriz tip aero,cu temporizator Scaun sofer reglabil manual pe inaltime Volan reglabil pe inaltime si in profunzime Indicarea seriei de sasiu in partea inferioara a parbrizului Semnalizatoare laterale incorporate in oglinzile exterioare********* Bara de protectie vopsite in culoarea caroseriei,cu bandouri negre Oglinzi si manere exterioare vopsite in culoarea masinii Suport tichet de parcare la nivelul parbrizului Aparatori noroi spate********** Plafon cu profil longitudinal median Claxon Bifonal Manere interioare usi cromate Lumina de siguranta in capitonajul usilor fata Computer de bord Torpedou iluminat si cu climatizare Doua lumini fata pentru citit ,plafoniera centrala spate Un carlig pentru plase in portbagaj Doua lampi pentru iluminarea portbagajului Capac rezervor cu deblocare electrica(prin inchiderea centralizata Jante aliaj usor 6Jx15 ORION(anvelope(195/65 R15)******* Oglinzi exterioare cu iluminarea spatiului de intrare in masina********* Nuantare in gri a partii superioare a parbrizului Doua carlige pentru plase in portbagaj********* Telecomanda pentru inchiderea centralizata Geamuri cu protectie termica Geamuri electrice spate Climatronic -instalatie de aer conditionat ,cu reglaj electronic cu distributie in doua zone a aerului********* Scaun pasager reglabil pe inaltime,scaune fata cu suport lombar Bancheta spate cu sezut + spatar fractionabil 1/3:2/3 Proiectoare ceata Oglinzi laterale reglabile si incalzite electric Sertar sub scaunul pasagerului************ 4 difuzoare suplimentare Radio CD & MP3 Player STREAM Asta e masina. Pretul, cum se vede chiat 19.000 de euro. In afara de niste maruntisuri (marcate de mine cu ***) care fac maxim 1000 de euro, masinile sunt destul de asemanatoare. Diferenta tot ramane de 3500 de euro. Fara sa mentionez senzorii de ploaie si de intuneric la Renault, spatiile de depozitate din usi si podea, telecomanda la volan pentru radio si cei 8 cai in plus. Asadar.... de ce se merita diferenta aia de mii de euro? This post has been edited by ssilviu: 23 Jul 2006, 21:39 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cristirenault |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
@atoma
Da un exemplu de tehnologie superioara de pe Laguna si Megane fata de Octavia 2 , te intreb pe bune nu ironic ![]() |
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#96
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Asta e foarte simplu, motoarele de 2l turbo pe benzina si diesel. 225 respectiv 175 de cai. Beat this....
Precum vezi in postul de mai sus, diferenta aia de pret exista, este imensa si inca neargumentata;) This post has been edited by ssilviu: 23 Jul 2006, 21:47 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cp |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 79 Joined: 24 September 04 ![]() |
ssilviu, tu faci ca unii care au Logan de zic ca nu se merita sa ia Megane ca Logan e mai ieftin si raman si cu bani in buzunar iar plasticele sunt cam la fel.
Doar la partea cu plasticele sunt de acord. ![]() |
-------------------- Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#98
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Mai, eu asta zic..nu vad in ce se reflecta diferenta aia de bani. Si vreau sa ma ajutati voi. De ce nu o puteti face argumentat?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cristirenault |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 23 Jul 2006, 22:46) Asta e foarte simplu, motoarele de 2l turbo pe benzina si diesel. 225 respectiv 175 de cai. Beat this.... Precum vezi in postul de mai sus, diferenta aia de pret exista, este imensa si inca neargumentata;) Pai cred ca gresesti , motorul turbo pe benzina de la Octi 2 are 200 de cai si nu 175 cum spui tu... dar hai sa iti zic si eu o treaba, TDI 2.0 de la VAG are acum 170 de cai si la BMW are 163 de cai , ce zici , care e mai avansat din cele doua? ![]() |
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
cp |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 79 Joined: 24 September 04 ![]() |
Pentru ca nu esti dispus sa intelegi. Trebuie sa devii putin mai bogat ca sa intelegi. Asta e.
Du-te in showroom si vezi diferenta. Mai fa si un test drive si apoi hai aici si posteaza. |
-------------------- Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#101
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
@cristirenault
Eu m-am exprimat corect. Citeste din nou si fii atent la sintaxa. Pe Megane motorul de 2l benzina are 225 de cai. Iar cel diesel are pe laguna 175. Asadar nu gresesc si chiar am dreptate:) cp, una din regulile polemicii spune asta: Etichetarea adversarului prin mentionarea scolii de gandire, clasei sociale, organizatiei profesionale sau partidului politic din care acesta face parte, consituie o incalcare a regulilor polemicii si dezvaluie slabiciunea lipsei de argumentare This post has been edited by cmandrei: 24 Jul 2006, 15:18 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cristirenault |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 23 Jul 2006, 22:52) Mai, eu asta zic..nu vad in ce se reflecta diferenta aia de bani. Si vreau sa ma ajutati voi. De ce nu o puteti face argumentat? Ai gresit in mai multe locuri , Maxi-Dot , de ce l-ai selectat?....si altele cum ar fi volanul multifunctional , la Megane ai doar satelitul ala de comanda , nu comenzi pe volan , ai pus tot felul de plase de amarare care sunt foarte complexe si costa o gramada de bani la Megane este asa ceva in serie?.... nu ai zis nimic de reducere.... as fi vrut sa pui in paralel echiparea Privilege cu cea Elegance sa vedem care e treaba... eu o astfel de lista in fata si preturile sunt cele de mai devreme , Megane mai scump ca Octavia... vezi ca difera numarul de difuzoare si calitatea playerului si multe altele , daca erai din Galati te provocam la un duel fata in fata cu masinile si listele de preturi si te lamuream... ![]() |
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
cp |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 79 Joined: 24 September 04 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 23 Jul 2006, 23:58) Etichetarea adversarului prin mentionarea scolii de gandire, clasei sociale, organizatiei profesionale sau partidului politic din care acesta face parte, consituie o incalcare a regulilor polemicii si dezvaluie slabiciunea lipsei de argumentare Ba nu, e gresit. Nu e lipsa de argumente. Tu spui prostii si faci comparatii gresite(ca optiuni inte masini) deliberat pentru a te convinge pe tine si pe altii ca ati facut o achizitie buna. Pur si simplu iti explic ca tu faci comparatii de pe pozitia omului sarac car nici prin gand nu se gandeste sa ia o O2 pentru ca din start nu are banii de asa ceva si atunci face ca cel cu Loganul care zice ca nu merita sa ia Megane. |
-------------------- Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
|
|
cristirenault |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 23 Jul 2006, 22:58) Eu m-am exprimat corect. Pe Megane motorul de 2l benzina are 225 de cai. Iar cel diesel are pe laguna 175. Asadar nu gresesc si chiar am dreptate:) tu pui motorul de pe Megane Rs cu Octavia RS banuiesc , ai dreptate insa ar fi bine sa compari cu Golf GTI sau care naiba e ca ma pui de caut acum , tot Megane e mai puternic si culmea Golful e mai greu , mai putin puternic dar are reprizele mai rapide si a batut clar MEgane-ul in testul respectiv.... Motorul de 175 de cai este nou , cel de 170 de cai de la VAg deasemenea , ti se pare o diferenta foarte mare? Am zis-o si aici pe forum Renault face motoare bune , ce vrei sa iti zic mai mult ![]() sa stii ca aceasta comparatie a motoarelor nu arata diferenta de tehnologie... parerea mea... la capitolul calitate asamblare , materiale , etc. e diferenta in favoarea Skoda... sa iti dau un exemplu , la skoda toate geamurile au ridicare coborare rapida pe cand la renault doar cel de la sofer .... sunt multe diferente dar nu are rost sa ne contrazicem.... E clar ca iesi mai ieftin sa iti iei un Megane decat Octi 2 ( si vezi ca astia au si motoare pe benzina cu injectie directa de 1,6 , tu l-ai citat pe ala vechi , antic si de demult cred , nu sunt foarte sigur) , mai ales daca iei in calcul si reducerile traditionale si permanente de la Renault... |
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#105
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu nu stiu de nici o reducere la Skoda. Daca stii tu, esti binevenit sa o spui. Maxi-Dot a fost selectat automat cu alt optional, nu mai stiu care. Plasa de amarare complexa? Sincer? Exeplica-mi si mie!. Sa nu-mi spui ca asta justifica diferenta de 4500 de euro? In Megane sunt 6 difuzoare. Cat despre reducere, putin imi pasa. Pe mine ma intereseaza cat dau eu pe masina. Pretul fara reducere poate fi pus la plezneala tocmai pentru a baga acea reducere si a atrage clientii.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cri123 |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Oare nu cumva are si Renault un 2.0dci pe la 175CP? Mie imi da mai mult decat 170CP de la VAG.
Acuma, vorbind de calitatea materialelor din interiorul lui O2. Unde sunt materialele superioare in O2 fata de L2.2? Plasticul de pe bord? Hmmm, nu pare... Cel de pe consola centrala? Nici ala. Tunelul median? Fetele de usi? Indicatoarele de bord? Nu prea atragatoare daca faci o comparatie. Eu nu vrea sa jignesc pe nimeni, dar nu mai luati de prosti pe cei care nu au O2 ci au facut "greseala" sa isi ia Renault. @cp: eu cred ca este cam hazardata afirmatia cu "mentalitatea oamenilor saraci" care isi iau Renault in loc de Skoda. Si jignitoare, dar vad ca se practica in sferele inalte in care se invart unii. A, un BMW sau Audi sau Merc, aia inseamna alti bani, dar nu Octavia ![]() Este O2 superioara lui M2 (putin, si depinde foarte mult de gusturi), insa sa afirmi ca e superioara lui L2, asta e cam departe de realitate. E deja negarea realitatii. Si comparam cumva design-ul lui L2 cu O2? HA HA. Ce ramane in continuare deranjant la noi este calitatea serviciilor post-vanzare, si aici sunt in exact aceeasi oala si Renault, si VAG. Iar la asta nu sunt de vina masinile, ci oamenii. This post has been edited by cri123: 23 Jul 2006, 22:16 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
ssilviu |
![]()
Post
#107
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Si la Renault geamurile au coborare cu impuls la toate usile:)
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cristirenault |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
hai ca am incins topicul omului , el saracu e suparat de ce a patit cu masina si noi vorbim de tehnologie , culmea... personal imi cer scuze ca am postat aici dar m-a luat valul vorba cantecului , eu pun stop off-topic ca altfel poate imi iau vreun avertisment...
fie ca sa isi faca masina si sa se bucure de ea , necazuri se pot intampla indiferent de marca , chestia e ca cei de la service ar trebui sa fie seriosi si sa nu isi bata joc de oameni... ![]() |
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#109
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Se poate face split lejer. Recomand. Poate aflam si diferenta aia de bani in ce se duce. Pentru ca postul acesta
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=505...ndpost&p=636745 este mai mult decat relevant Sa mai completez ceva la el Maxi -DOT 100 de euro Inscriptionare cu laser a seriei de sasiu pe toate geamurile 50 Compartiment depozitare sub volan 50 Compartiment depozitare in partea superioara a bordului 50 ( ultimele doua se pot compnesa cu cele doua comportimente de la megane din pardoseala si usi) Semnalizatoare laterale incorporate in oglinzile exterioare, Oglinzi exterioare cu iluminarea spatiului de intrare in masina 200 Aparatori noroi spate 25 de euro Jante aliaj usor 6Jx15 ORION(anvelope(195/65 R15) 400 Doua carlige pentru plase in portbagaj 50 Sertar sub scaunul pasagerului 50 Climatronic -instalatie de aer conditionat ,cu reglaj electronic cu distributie in doua zone a aerului 200 (mult pus, la mine 200 a fost trecerea de la manual la automat) In total putin peste 1100, fara sa luam in considerare avantajele de la renault. Ramane lejer o diferenta de 3500 de euro. This post has been edited by ssilviu: 23 Jul 2006, 22:36 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cri123 |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si eu sunt tare curios de marea diferenta Skoda-Renault. Dar nu asa, ca unii sunt mai destepti si mai "bogati" si au Skoda, altii mai saraci au Renalt. Ci cu o discutie argumentata si fara atacuri la persoana.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
AND |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Stiu tot ce este de stiut despre Megane, tehnologia acestuia si toate motorizarile sale si bineinteles ca l-am si condus, altfel nu l-as considera ca achizitie. Si despre O2 tot din experienta vb. Mai si lucrez in domeniul auto...deci ar fi putin ridicol daca n-as sti despre ce e vorba in propozitie.
![]() Mi-a placut la nebnie O2 cu 2.0 TDi care matraseste tot! 5 persoane, deal, se infige de zici ca nu-i adevarat! ![]() PS: Facem un LII.2 2.2 dCi 150cp vs. O2 2.0 TDi 140cp; ambele dezvolta un cuplu max de 320Nm, insa 2.0 TDi o face cu 10 caluti in minus. Viteza maxima este cu 7km/h in fav Lagunei iar demarajul pana la 100 este cu 0.2 sec in fav Octaviei. Iar pentru cei care insista ca LII este in aceeasi categorie cu Skoda Superb...well da si nu! Superb are si doua motoare V6, unul diesel de 165cp (parca) si unul pe benzina de 190cp. Pe cand LII in romania nu are replica. In alte tari se comercializeaza cu un motor dCi de 175cp si unul pe benzina, turbo de putin peste 200cp...insa cu ce ne ajuta pe noi? Daca facem Renault vs. Skoda...avantajele sunt impartite. Dar daca facem Renault vs. VAG...NICI O SANSA. Lume, VAG nu uitati ca vag inseamna in special VW si AUDI. Aveti idee ce tehnologii exista la marcile astea doua? Ce tehnologie trebuie sa ai pt a crea capodopere auto precum Audi RS4, RS6 sau motoare precum 4.2 V8 TDi. Skoda isi plimba nasul in lumea aceasta a VW-urilor si Audi-urilor, lume unde Renault nu va ajunge prea curand. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
cri123 |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Aici nu e asa. Chiar si in Romania se vinde Laguna V6 benzina, echipare Initiale. Deci nu sta chiar mai prost la benzina Renault. Da, este foarte adevarat si TRIST ca in Ro nu se importa (momentan) 2.0dci.
Vorbim de tehnologie: VAG are ceva mult in fata lui Renault: transmisiile integrale (care la Renault ... nu exista). Insa in comparatia VAG - Renault, pai hai sa socotim si Nissan (si varul mai interesant Infinity). Parca nu mai e asa de inclinata balanta catre VAG. Unde e VAG in Formula 1? Da, pe de alta parte, unde e Renault in cursele de anduranta (jos palaria la ce a facut Audi). La raliuri, sunt cam la egalitate. Quattro a fost de mult, R5 si el. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
cristirenault |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
corecte toate remarcile lui AND, am aceeasi parere si totusi sa stiti ca cel mai mult tin la Renault , rezultatele lor din formula 1 nu pot decat sa ne mandreasca , din pacate nu prea ajunge nimic din formula 1 la megane-urile noastre... pe cand Audi a castigat un trofeu mondial in sportul automobilistic cu motor DIESEL , adicatelea TDI...
corect si exact si ceea ce a zis CRI123... This post has been edited by cristirenault: 23 Jul 2006, 22:33 |
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#114
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(cri123 @ 24 Jul 2006, 01:31) Unde e VAG in Formula 1? Da, pe de alta parte, unde e Renault in cursele de anduranta (jos palaria la ce a facut Audi). La raliuri, sunt cam la egalitate. Quattro a fost de mult, R5 si el. Ei bine, Renault este singurul producator alaturi de Ford, care a luat titluri la toate cele trei clase: f1, raliu, Le Mans. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cri123 |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 23 Jul 2006, 23:39) Ei bine, Renault este singurul producator alaturi de Ford, care a luat titluri la toate cele trei clase: f1, raliu, Le Mans. Asta nu am stiut ![]() Cum s-a mai spus pe aici, in ziua de azi nu prea mai face nimeni masini care tin 25 de ani. Ci conteaza foarte mult eficienta financiara cu care faci o masina, iar prin acest domeniu Renault este in top. Uitati-va ce a facut Ghosn la Nissan, si ce face acum la Renault. In comparatie, vedeti ce pierderi inregistreaza VW pe anumite piete, si cat dureaza (a se citi INEFICIENTA) sa produca un Golf. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
atoma |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
4 stele versus 5 la crash test(airbagurile frontale au 2 faze de deschidere, masina simte greutatea soferului si poate sa deschida airbag-urile in functie de greutatea acestuia... intrerupere combustibil in caz de accident) ... 1,6 16v este peste 1,6 fsi ... cutia de viteze in care nu se simt toate vibratiile pe care le simti in octavia... m2 nu are cablu de acceleratie(nu stiu de o2 nimic in sensul asta) ... sunt mici chestii care conteaza...
![]() |
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
MDD |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 18 February 06 From: Otopeni ![]() |
Citesc opinii si impresii , fiecare e cu parerea lui, in final parca se desprinde ideea ca un ghinion nu tb. sa influenteze alegerea majoritatii. Pacat si frustrant cand se intampla la o masina aproape noua si pici si in lantul serviciilor la care in momentul achizitiei ai platit si pentru ele. Nu divaghez mai mult , vreau sa spun ca sunt si raman fan R. din altceva decat subiectivism sau oarba incrancenare. Am schimbat modele si marci , am testat si m am atasat de fiecare in parte, nu am considerat niciodata doar "mijloc de transport". Pe fiecare in parte , ca era Talbot , Wv, Ford , Pontiac , Mazda , Bmw , etc , etc, am lasat si investit ceva personal.
Exagerez de multe ori...cand tacane ceva sau doar impresia ca e ceva nou ca zgomot in rulaj , o duc la consult sau verific singur, poate si drumurile prin Europa singur nu mi permite sa tratez masina cu dispret sau nepasare. Ajungand aici vreau sa spun ca mi place R. pentru ambianta interioara , formele exterioare , pionieratul si indrazneala modelelor de succes ca R5, conceptul de monovolum(Espace, Twingo etc) si nu mi pasa ca parintele firmei a fost colaborationist in timpul razboiului( asa il admir pe Citroen pentru geniul neinteles al epocii) .Mai departe zic: masini germane care m au lasat , garnitura de chiuloasa , pompa de servo in Pirinei , radiator si pompa de injectie samd. Din cele 26 Reno ...hazardul face ca sa am doar mici 'pepin' , niciodata 'la totale ! Pot spune fara imfatuare ca tine si de sofer si Laguna 2 e peste Passat si O2 , pentru ca mie asa mi se pare .PUNCT Acum ca am si Safrane , e din dorinta mea si chiar daca prietenii intreaba de ce nu am pastrat Mercedesul , le raspund ca nu eram compatibili ! Sunt multumit asa , schimb ce trebuie si accept ca e 'fier' , dar sunt aprig cand lucrez cu oameni , mai ales cu cei carora le platesc serviciile. Hai sa inchei cu o opinie personala...vreti masini=luati japoneze !! This post has been edited by MDD: 23 Jul 2006, 23:22 |
--------------------
Renault
Grand Scenic ,Twingo 2 Initiale Paris bva
2012 Aprilia Scarabeo 500
|
|
A l e x |
![]()
Post
#118
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Ideea e ca orice masina poate sa-ti faca probleme, ori in primele sute de km facuti, ori pe parcurs, ca e Renault, ca e Mercedes, ca e Ferrari. Ideea e ca de obicei pretul masinii este invers proportional cu probabilitatea unei defectiuni, dar se poate intampla si la case foarte mari. Depinde de buzunarul tau, unde te duci sa cumperi, dar o poti pati oriunde.
De exemplu, la editia 2006 de Gumball 3000, 3 din cele 5 SLR-uri participante au cedat din acelasi motiv, nu mai tin minte exact care era, dar a cedat ceva la motor la toate 3 in aceleasi circumstante, asa ca e clar o problema comuna. Daca tu judeci o firma intreaga pentru ca ai avut ghinion cu UNA,asta ma face sa cred ca orice marca era, daca se intampla, o injurai... Dupa parerea mea Renault-ul are masini fiabile si ieftine. Nu sunt cele mai fiabile, dar raportul calitate/design/pret e excelent, asta e parerea mea. Si daca dispui de un buget de sub 20 000, nu prea ai alternative, decat masini chele sau buburuze. This post has been edited by alexava: 24 Jul 2006, 04:31 |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
morph |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MDD @ 24 Jul 2006, 01:06) Aici ai dat cu bata in balta, e adevarat ca si eu vorbesc doar din cele vazute in service, dar cred ca e mai concludent decat sa fii avut eu si, evident nu as fi avut probleme. Nu puteti sa schimbati masina de comparatie din grupul VAG? Adica mie mi se pare din start un vs pierdut pentru vw cand pui in discutie o hidosenie de masina umflata cu pompa pe un sasiu mic (ampatament foarteee mic deci si inconfortabil pe drum denivelat). |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
MDD |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 18 February 06 From: Otopeni ![]() |
@morph- ???
|
--------------------
Renault
Grand Scenic ,Twingo 2 Initiale Paris bva
2012 Aprilia Scarabeo 500
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th August 2025 - 06:21 |