capat bara laguna 2
![]() ![]() ![]() |
capat bara laguna 2
TreXeL |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Am laguna meaaaa, sunt meserias Group: Members Posts: 128 Joined: 20 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II
2003 / Initiale /300CP :D as vrea io
- SM-05-MIX
|
|||
Bas|cX |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 490 Joined: 18 April 07 ![]() |
|
--------------------
none
ex Lag 2
1.9dci
- none Brasov
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
O singura rotatie afecteaza convergenta (paralelismul) cu 3mm iar toleranta admisa este +/- 1mm. Asa ca il sfatuiesc sa se duca repede sa-si regleze geometria.
17 Jul 2007, 20:38: Scuze! n-am vazut la timp data postului. This post has been edited by matrix67b: 17 Jul 2007, 19:38 |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
QUOTE(mdaniel2x @ 22 Sep 2006, 10:14) 2 capete de bara = 2 x 650.000 2 bielete directie = 2 x 650.000 1 pivot = 650.000 Nu stiu de manopera dar nu cred ca e mai mul de 2 mil. Piesele sunt marca SWAG (nemtesti). www.swag.de informatia este de la un importator de piese reno si altele din bucuresti. Au si service. Zona Lizeanu. Care e bieleta si care e capat de bara? Eu unul nu inteleg. Uitati Aici capete bara. This post has been edited by $$ilvviu: 24 Aug 2007, 15:28 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
dominy |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
cu un milion le reconditionez pe toate 5 si garantie 30.000 km ! manopera .. hmm ti le schimb eu in fata blocului manopera 500 de mii!
|
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
ce mare lucru este sa schimbi un cap de bara sau o bielet ????
majoritatea repede la firma....aruncati cu banii si piese scumpe si manopera.... daca va tine buzunarul treaba voastra dar nu vreau ca sa picati in plasa hotilor si a jecmanitorilor din Romania astia care sant fara constiinta ![]() |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
matrix67b |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Dominy,cum le reconditionezi,cu ciocanu?
Cu "maciuliile" de schimbator ai mai rezolvat ceva? ca asteapta baietii. |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Deci pana la urma exista capete de bara si bielete separate?
Bieletele alea cum arata? Ca pt mine bieleta=cap bara. Rog pe cineva mai priceput sa ma lumineze si pe mine ca viata e scurta si mi-e sa nu mor prost. ![]() Cat despre reconditionat.... se poate face cu ciocanul, prin turtire sau sudand o piulita in capat cu surub, iar prin strangerea surubului se preseaza axul... sper ca m-am facut inteles, nu prea sunt bun de profesor. This post has been edited by $$ilvviu: 24 Aug 2007, 19:26 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
matrix67b |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Scuza-ma dar eu n-am priceput.Ti-a vandut Dominy licenta?
|
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
![]() Nu, am cumparat-o de la nea Ilie de la scularie. Oricum nu se fac treburi din astea la o masina ca Laguna. Totusi ma lamureste si pe mine cineva cu problema mea existentiala? Care e capatu de bara si care e bieleta? |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
rmg |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
nenea silviu, astea erau mizerii care le faceai la masinile vechi gen Dacia cand te duceai la ITP, ca sa-l iei si sa nu ai joc.
La o masina de 8000-9000euro umblati cu tiganii pt 2-3milioane? Mai ales la directie. Paote o fi cineva pe forum care reconditioneaza si placutele de frana, schimba doar materialul de frictiune, il nituieste si e ca nou. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
dominy |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
va asigur ca nu sunt tiganii ce fac eu .. in fine credeti ce vreti treaba cu placute da eu nu va oblig la nimic eu de cand am cumparat masina am reconditionat toata directia si nu am nici o problema in fine dar daca auziti preturile la reno sau alte firme de piese va plangeti ca vreti preturi mici ca bla bla bla nu vi le bag pe gat
25 Aug 2007, 12:04: nu cu ciocanul cu toate ca am vazut si treaba asta ... se decapseaza se face alta capsula la masina de injectat , etc. maciulia nu am material si nu stiu sigur daca se merita sa o fac pt ca vreau sa vand masina si nu m-as chinui cateva zile degeaba This post has been edited by dominy: 25 Aug 2007, 11:04 |
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
In mod clar nu se merita sa faci asta si in plus nu stiu cum ai putea injecta tu teflonul dar banuiesc ca ai incercat cu altceva.
Pentru Silviu: Attached thumbnail(s) Ansamblu_directie.JPG ( Size: 90.96k ) Number of downloads: 928 cap_bara.JPG ( Size: 23.74k ) Number of downloads: 1003 caseta_de_directie.JPG ( Size: 62.69k ) Number of downloads: 977 detaliu_bieleta.JPG ( Size: 27.57k ) Number of downloads: 972 |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ok matrix, ms.
Deocamdata am observat la capatul de bara din stanga un usor joc, la dreapta mai putin. O sa le schimb oricum pe amandoua. Pe aici am gasit cel mai ieftin cu 170 lei bucata. Am dat un email la swag, mi-au zis 75 lei, dar nu stiu daca se complica sa trimita prin posta. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
dominy |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
sa injectez
![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Am comandat capete bara si bielete. Maine ma apuc de treaba, in sensul ca o sa incerc sa le schimb singur.
A facut cineva aceasta operatiune? Imi puteti da cateva sfaturi? In principiu treaba nu e super complicata,sper sa ma descurc. La bielete e mai greu de ajuns. Poate fac si un tutorial. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
andu911 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
e mai greu cu burduful ala de la bieleta, nu prea ai loc sa-i strangi colieru
|
--------------------
-
-
-
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Asta am observat si eu ieri.
Banuiesc ca vine tras inspre roata, nu? |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
matrix67b |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Poti folosi coliere de plastic
|
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
dominy |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
daca nu iese capatul de bara din fuzeta nu lovi cu ciocanul in nuca capatului de bara loveste hotarat in fuzeta in aproprierea capatului de bara , cu burduful nu e nici o filozofie il scoti din partea dinspre caseta si il dai peste cap inspre roata apoi cu o cheie franceza sau mops (nu stiu daca e corecta denumirea) desfiletezi bieleta , nu e mare lucru dar pentru prima oara e cam dificil , spor la treaba
|
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Decât să bați în componentele direcției mai bine investești într-o presă de pivoți (nu costă mai mult de 30RON) și scoți articulațiile foarte elegant și fără mare efort (cea mai încăpățânată articulație am scos-o după 4 minute de la aplicarea degripantului).
În altă ordine de idei cu burduful te descurci ușor. Cu bileleta o să ai ceva de muncă dacă nu ai chei potrivite dar te descurci și cu o cheie de țevi cu autoblocare cu care poți prinde de exteriorul articulației bieletei (reperul 1 din imaginea atașață preluată de la @matrix67b). Pentru a o demonta virezi volanul la maxim în direcția opusă astfel încât să-ți iasă bieleta cât mai mult în exterior (te orientezi unde ai mai mult spațiu pentru a accede la articulație). Sfat: nu încerca să răsucești de bieletă până nu îndrepți siguranța (reperul 3 din imaginea atașață preluată de la @matrix67b) și cel mai important caută să imobilizezi cremaliera (reperul 4 din imaginea atașață preluată de la @matrix67b) utilizând șanfrenul din zona marcată cu B pentru a preveni răsucirea acesteia (nu că s-ar răsuci ușor dar se poate deteriora bucșa din casetă). Acestea fiind spuse ... spor la muncă. A..... și nu uita după ce termini neapărat verificată geometria direcției chiar dacă ai ținut minte câte ture ...ș.a.m.d. Am uitat să atașez imaginea. O fac acum: This post has been edited by b_gabi: 28 Aug 2007, 21:44 Attached thumbnail(s) detaliu_bieleta.JPG ( Size: 28.95k ) Number of downloads: 994 |
--------------------
renault
laguna 2
2001 Privilege 1,8 I 16V
- AG 70 BUB
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Multumesc pt sfaturi, baieti.
Azi e sarbatoare, o las pe maine. O sa masor cu sublerul distantele, oricum o sa fac geometria dupa. Sa nu uit... preturile pieselor: bieleta 55lei, cap bara 66 lei. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Bas|cX |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 490 Joined: 18 April 07 ![]() |
si eu mi-am pus bielete de directie si capete de bara d-alea mai ieftine ...nu de la reno ... si am facut 10000 km in 3 saptamani si nu s-a intamplat nimic ...
si ...pt cine zicea ca nu-i mare lucru de schimbat ... oricum la service ajungi pt geometrie ... |
--------------------
none
ex Lag 2
1.9dci
- none Brasov
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Cam cum arata o presa din aia de pivoti?
Am dat search pe google si nu gasesc. Poate imi confectionez una artizanala. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
S-a rezolvat foarte simplu. Nu am avut timp decat pentru schimbat bieleta si cap bara pe partea stanga. Operatiunea a durat 2 ore, dar mai mult am pierdut timp cu masuratori si numarat spire.
![]() Nu am vazut nici o siguranta (reperul 3). Pozitia e destul de dificila, noroc ca am si canal in garaj. Am avut bafta, bieleta s-a desfiletat destul de usor cu un mops. Ea are hexagon pt cheie, da cine naiba ajunge cu cheia acolo? ![]() In fine, poate luni cand o sa ma apuc de partea dreapta o sa fac si ceva poze. Nu in ultimul rand trebuie sa mentionez ca am scapat de ceva trancaneli. Sper ca dupa ce rezolv si pe dreapta sa o aduc la tacere. Nu am mai avut rabdare pana maine. Am rezolvat azi cu bieleta si cap bara pe dreapta. Avand experienta de-acuma, toata treaba a durat aprox 1 ora. Am facut geometria la ruleta, directia e buna, dar oricum maine sunt la service pt unghiuri. Se mai aude un usor cloncanit la trecerea peste gropi marunte, dar in mare am scapat de zgomote. Din pacate ap foto e imprumutat unui prieten si inca nu l-am recuperat sa fac poze. Oricum operatiunea e foarte simpla, asta daca ai garaj cu canal si chei potrivite, inclusiv mops. This post has been edited by $$ilvviu: 2 Sep 2007, 20:37 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
andu911 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Cica am pus capete de bara de firma. A crapat burduful la ala de pe stanga. Inca e bun, n-are joc....dar ce sa-i fac ??? Ca pierde toata vaselina si intra mizerie. Iar sa dau 20-30 euro pe altu + 10 euro pe geometrie ?
Stie cineva daca gasesc sa cumpar alt burduf ? Ca asta nu mai rezista mult daca mai merg asa...dupa 2 ploi se face varza. |
--------------------
-
-
-
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Se găsesc ...iar dimensiunea acestora cred că este comună mai multor tipuri de mașini. În ultimul rând se poate căuta la magazinele de articole tehnice din cauciuc. Părerea mea
![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2001 Privilege 1,8 I 16V
- AG 70 BUB
|
|
andu911 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
am gasit identic la piese auto de dacia.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Dj_captainu |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 362 Joined: 14 June 08 From: Bucuresti ![]() |
O intrebare pentru cei care au schimbat capetele de bara: Trebuie vreo unealta speciala(imbus sau mai stiu eu ce) sau e cheie fixa...ce scule imi trebuie sa rezolv problema repede?Vreau sa schimb si toate placutele de frana.Capete de bara am gasit la un magazin pe langa stadionul national la 83lei marca Febi si placute LPR la 82 respectiv 90lei. Stie cineva preturi mai bune la capete de bara ca la placute eu zic ca sunt ok preturile.Multumesc!
This post has been edited by Dj_captainu: 7 Apr 2009, 11:27 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 , 1.9DCI, 120CP
- IL-16-RYN Laguna 2 Dynamique
|
|
dede90477 |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 20 May 09 ![]() |
de piesele TALOSA, ce stiti? sunt decente?
|
--------------------
Renault
Renault clio II, 1,2 16V
2001
- MS22PKP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:21 |